ik zit nu ook btw in dat stuk (die plains) dat je dieren kan vangen om te oefenen.. is dat belangrijk voor het verloop van het spel? of puur voor je skills..
superB
superB
Nee, dat is extra. Calm lands heb je het nu over. Dit is wel een geweldig stuk om wat expierence op te doen trouwens.bl!kje schreef op 01 February 2003 @ 16:03:
ik zit nu ook btw in dat stuk (die plains) dat je dieren kan vangen om te oefenen.. is dat belangrijk voor het verloop van het spel? of puur voor je skills..
TMAXTINT
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Weet je wel hoe freaking lang ik daarmee bezig ben?__00__ schreef op 01 February 2003 @ 17:15:
En van elk monster 10 vangen.
Dan krijg je een onderdeel voor Auron z'n celestial weapon
superB
Alle monsters vangen, en alle subbosses hier verslaan, en ook nog eens alle speciale items krijgen die je nodig hebt...reken op meer dan 100 uur speeltijdbl!kje schreef op 01 februari 2003 @ 17:32:
[...]
Weet je wel hoe freaking lang ik daarmee bezig ben?
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 01-02-2003 17:35 ]
superB
Oh.....dat wist ik niet. Als ik dat had geweten was ik wel verder gegaan met ergens anders monsters vangen, want ik moet er nog 1'tje vinden op de rock road geloof ik, maar die heb ik nog nooit gezien, want er staat bij de arena nog allemaal vraagtekensVoor dat onderdeel van Auron's Celestial Weapon hoef je niet van ELK monster 10 exemplaren te vangen trouwens, maar van elke area 1 monster 10 keer. Dus 10 Water Flans uit Besaid, 10 Floating Eye van Mi'hen, 10 Chimera uit Macalania enz.
Anoniem: 28715
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahAnoniem: 2557 schreef op 31 January 2003 @ 17:45:
[...]
hmm als iemand dit filmpie tegenkomt als AVI of MPEG moet ie even een schreeuw geven! WMV zuigt...die kan je niet bewerken
Dude you ROCK! Ik ga even kijken of ik ergens nog een public FTP'tje heb ofzo, je hebt hem vast niet online staan he?Anoniem: 28715 schreef op 01 februari 2003 @ 22:00:
[...]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
heb de mpeg versie (40 MB), laat me weten hoe ik het naar jou toe kan uppen.
greets
Signature?
check ur mail.Dude you ROCK! Ik ga even kijken of ik ergens nog een public FTP'tje heb ofzo, je hebt hem vast niet online staan he?
volgens IGN zal dat X-teken licht geven. kwijl kwijlDaarnaast hoopt men ook nog even flink te kunnen cashen met Yuna, Rikku en Paine memory cards. Het enige verschil met de normale memory cards zijn de afbeeldingen die er op staan. Tot slot zal er nog een verticale standaard uitgebracht worden voor je PS2 met daarin de X vorm.
Dit speelgoed moet tegelijk met de release van het spel beschikbaar zijn in Japan. Of het ook naar Europa en Amerika komt is niet bekend. Voor de plaatjes van de memory cards kun je terecht bij The Magic Box.
bron : http://ps2.ign.com/articles/384/384342p1.htmlBut the fun doesn't stop there. Square will also be releasing a special Final Fantasy X2 PS2 vertical stand. More than just a stand with a logo, the X2 stand will wrap around your PS2. When you turn your console on, the Final Fantasy X2 logo on the stand will glow. Woohoo! No need to play with the lights on anymore! In addition to all of the above, there will also be three Final Fantasy-themed memory cards. These cards should be your standard 8MB card, only decorated with sexy pics of your favorite Final Fantasy girl.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 28715 op 02-02-2003 17:10 ]
TMAXTINT
Anoniem: 52687
vet gedaan!!
Zal vanavond wel even kijken of ik die kan maken...ik moet Final Wish hier wel ergens hebben liggen tenminsteAnoniem: 52687 schreef op 02 februari 2003 @ 22:35:
[...]
![]()
Hoe deed je dit ook alweer?Ben helemaal vergeten hoe dit moest.Wil er eentje maken van Aeris's Death.
Dat is toevalig net gebeurd
Logomark HADAnoniem: 28715 schreef op 02 February 2003 @ 23:45:
[...]
vet gedaan!!![]()
![]()
oh ja, als je de mpg versie nog wilt (de originele), geef me een seintje, want zag net dat de avi een logomark heeft.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Anoniem: 61849
eventjes FFD show goed installerenDarK_M schreef op 03 February 2003 @ 14:25:
Hm ja okay sorry ff wat anders dit is tenslotte het final fantasy topic
M'n neef heeft Final Fantasy 7 voor de pc alleen die krijgt hem niet aan de praat we hebben al wat lopen zoeken maar we konden zo niks vinden. Dus daarom... is er hier iemand die FF7 aan de praat heeft gekregen onder windows 2000 met een geforce 2??
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 03-02-2003 14:32 ]
http://www.ffseven.com/aboutff7/index.shtmlDarK_M schreef op 03 February 2003 @ 14:25:
Hm ja okay sorry ff wat anders dit is tenslotte het final fantasy topic
M'n neef heeft Final Fantasy 7 voor de pc alleen die krijgt hem niet aan de praat we hebben al wat lopen zoeken maar we konden zo niks vinden. Dus daarom... is er hier iemand die FF7 aan de praat heeft gekregen onder windows 2000 met een geforce 2??
Signature?
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Signature?
Is voor JapanOsdorp-Dude schreef op 04 February 2003 @ 20:23:
Heb net ff die filmpies bekeken, en daar stond dat ie March 2003 uitkomt. Is deze datum voor Japan of voor Amerika? Anders ga ik em namelijk meteen bestellen
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
TMAXTINT
Ik verwacht van wel jaMarruk schreef op 04 February 2003 @ 21:10:
Mogen wij trouwens weer een jaar langer wachten? Of is dat nog niet bekend?
Signature?
Ik zou het ook wel in het japas met engelse subs willen, maar dat kunnen we wel vergeten squake kennendeOsdorp-Dude schreef op 05 februari 2003 @ 08:31:
Als ze nou gewoon ondertitels er onder plakte en wat menutjes vertaalde inplaats van die hele voice over. Vindt ook nog persoonlijk dat er veel meer emoties in de japanse versie van FFX zitten dan engelse versie. Vondt die vertaling en dat acteerwerk een stuk minder. *Was ik maar japans*
superB
[ Voor 31% gewijzigd door ScrooLoose op 05-02-2003 20:34 ]
Smiling as the shit comes down...
Anoniem: 16462
Die gast heet O'aka, en jah, hoe meer je in hem investeerd, hoe meer je er voor terugkrijgt. Weet niet precies hoe, maar hij heeft dan meer en goedkopere items op locaties waar je normaal nooit een savepoint zou verw8ten.Anoniem: 16462 schreef op 05 februari 2003 @ 21:14:
In FFX zit je op een gegeven moment op een schip, de ss loki ofzoiets. Daar staat een salesman in het vooronder die om een lening vraagt. Als ik die gast geld "leen" zie ik het dan ooit nog terug in dit spel? Of moet ik hem maar niets geven? En wat kun je eigenlijk met dat geld? Zijn er winkels waar ik equipment kan kopen later ofzo?
http://db.gamefaqs.com/co...ile/final_fantasy_x_f.txtAlso talk to a merchant guy in the dock below to discover the great O'aka.You can give him some gil to help him on his travels. It helps if you do this because his wares get cheaper as you find him in later levels. If you give him a large amount he might have rares later in the game too.
[ Voor 26% gewijzigd door Mesh op 05-02-2003 21:39 ]
Signature?
Anoniem: 16462
Ik geloof als je in totaal 10.001 gil leent (je hebt drie locaties waar je dat kan doen) dat ie dan de rest van het spel alles aanbiedt tegen 60% van de winkelprijzen. Kan handig zijnAnoniem: 16462 schreef op 05 February 2003 @ 23:36:
Thx! Want ik heb m al mijn cash dat ik toen had (1150 gil) geleend.
Dus hopelijk issie straks aardig voor me
Anoniem: 75020
net als in morrowind;)BlackMage schreef op 06 February 2003 @ 08:30:
Het zou leuk zijn als je briben goedkoper kon makendamn wat gaat daar een boel geld in om
Och.. moeilijke... het gebruik maken van een GF en magic om je stats te verhogen, status effects tegen te gaan (dus het complete junction systeem) kan redelijk moeilijk zijn.. maar als je daar in zit is het niet eens zo moeilijk meer. Tis wel het minst makkelijke systeem van de FF's die ik heb gespeeld (7-10).,Anoniem: 75020 schreef op 06 February 2003 @ 09:34:
[...]
net als in morrowind;)
Ik ben trouwens gisteren met Final Fantasy VIII begonnen (heb de rest al wel gedaan, op FFX na). Ik heb nu eindelijk door hoe dat draw systeem werkt, maar het lijkt toch wel zwaar simpel ineens (naar ik heb vernomen is FF8 de moeilijkste...).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Wat pas erg leet is, is net zo lang ultima magic verzamelen totdat je er 99 hebt en dat dan aan je attack koppelenCreepy schreef op 06 February 2003 @ 13:11:
[...]
Och.. moeilijke... het gebruik maken van een GF en magic om je stats te verhogen, status effects tegen te gaan (dus het complete junction systeem) kan redelijk moeilijk zijn.. maar als je daar in zit is het niet eens zo moeilijk meer. Tis wel het minst makkelijke systeem van de FF's die ik heb gespeeld (7-10).,
superB
Alleen van GF Eden.__00__ schreef op 06 February 2003 @ 15:24:
Jammergenoeg komt die toch niet boven de 9999
[ Voor 31% gewijzigd door Jan_V op 06-02-2003 19:32 ]
mijn record met eden was 18999 ofzow.. ik dik stressen met dat boosten elke keer
superB
24500bl!kje schreef op 06 February 2003 @ 23:08:
[...]
mijn record met eden was 18999 ofzow.. ik dik stressen met dat boosten elke keer
Altijd baas boven baas
superB
Anoniem: 78080
Probeer het eens bij de Gameshop in Dordrecht.Ik zoek al een tijdje FFVII voor de psx, maar kan er hier binnen NL nergens aankomen.. iemand tips?
Oh, op die fietsnow your game boy.!
FF X is mine.!
[ Voor 85% gewijzigd door GZ op 07-02-2003 15:56 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Jep.CRu5H0n3 schreef op 07 februari 2003 @ 15:50:
Ik zoek al een tijdje FFVII voor de psx, maar kan er hier binnen NL nergens aankomen.. iemand tips?
TMAXTINT
Ik ook... pc versie
Anoniem: 56410 schreef op 08 februari 2003 @ 13:30:
[...]
Japanse releasedate niet ?
denk dat wij in europa nog wel een jaartje moeten wachten
TMAXTINT
In heel europa valt dat tegenMarruk schreef op 08 februari 2003 @ 16:13:
[...]
![]()
Nederland is dan wel een van de beste landen om in te wonen maar qua gamereleases valt het wat tegen
Dan moet je nog eens goed kijken__00__ schreef op 09 February 2003 @ 10:34:
Ik zie die final fantasy zwaarden ook altijd op ebay, maar heel veel daarvan heb ik nog nooit echt gezien/opgemerkt, dus heb ik toen aangenomen dat er ook een merk van zwaarden deze naam draagt.
Deze lijkt trouwens wel op een zwaard van Auron (tenminste het zichtbare deel)
[ Voor 21% gewijzigd door Creepy op 09-02-2003 11:07 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Die zwaarden op eBay hebben niets met het spel te maken, dat zijn gewoon zwaarden (en dolken) die niet gebaseerd zijn op een historisch ontwerp maar uit de fantasie van de designer ontsproten is...Fantasy swords dus.__00__ schreef op 09 February 2003 @ 10:34:
Ik zie die final fantasy zwaarden ook altijd op ebay, maar heel veel daarvan heb ik nog nooit echt gezien/opgemerkt, dus heb ik toen aangenomen dat er ook een merk van zwaarden deze naam draagt.
Deze lijkt trouwens wel op een zwaard van Auron (tenminste het zichtbare deel)
FFX spelen tot bijna aan het eind en dan in Luca alle movie spheres kopenkazuka schreef op 10 February 2003 @ 20:30:
Ik heb mij overigens laten vertellen of ergens gelezen dat er een FFX DVD te koop is met alle FMV sequences erop. Weet iemand hier meer van ?
Ja daar weet hier iemand meer vankazuka schreef op 10 februari 2003 @ 20:30:
Ik heb mij overigens laten vertellen of ergens gelezen dat er een FFX DVD te koop is met alle FMV sequences erop. Weet iemand hier meer van ?
superB
Zie je de mensen die Tidus & Yuna hebben ingesproken.bl!kje schreef op 11 February 2003 @ 09:56:
ik heb bij FFX ook zo'n bonus dvd gekregen, ik heb hem alleen nooit bekekenzal ik eens een keer gaan doen denk ik...
Die wil ik dus niet zien anders ben ik denk ik teleurgesteld in welke verwachtingen ik zou hebben van de mensen die het hebben ingesproken (uiterlijk jaAnoniem: 52687 schreef op 11 februari 2003 @ 10:57:
[...]
Zie je de mensen die Tidus & Yuna hebben ingesproken.
TMAXTINT
Anoniem: 56410
HeheMarruk schreef op 11 februari 2003 @ 15:25:
[...]
Die wil ik dus niet zien anders ben ik denk ik teleurgesteld in welke verwachtingen ik zou hebben van de mensen die het hebben ingesproken (uiterlijk ja)
Ik heb hem niet nee
Altijd weer die fokking WMV bestanden...dat ze toch eens begrijpen dat we AVI of MPEG bestanden willen hebbenAnoniem: 28715 schreef op 13 februari 2003 @ 20:04:
nieuw :
TV Comercial http://myfile.hanafos.com/~kame004/ffx-2.wmv
Yuna![]()
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 14-02-2003 11:59 ]
TMAXTINT
[ Voor 48% gewijzigd door BlackMage op 16-02-2003 13:17 ]
Anoniem: 56410
Anoniem: 61849
the orchistrated versie van de cloud theme?Zoniet weet iemand de juiste naam van het nummer.[/n00b modus uit]
Officeel "FFVII Main Theme (Orchestrated)"Anoniem: 61849 schreef op 17 februari 2003 @ 22:59:
[...]
the orchistrated versie van de cloud theme?Zoniet weet iemand de juiste naam van het nummer.[/n00b modus uit]
Final Fantasy X movie collection dvd setkazuka schreef op 10 februari 2003 @ 20:30:
Signature?
Inderdaad niet echt goedkoop, zouden we zo mee kunnen concurreren als je gewoon elke week wat spul van eBay afhaalt ofzoOsdorp-Dude schreef op 18 februari 2003 @ 09:44:
[...]
Final Fantasy X movie collection dvd set
[afbeelding]
Dubbele dvd set met alle animaties en FMV movies van Final Fantasy X. Japans gesproken en Engels ondertiteld. Totale speeltijd van 480 minuten. Geen regio code, dus afspeelbaar op elke dvd-speler.
http://www.finalfantasygoodies.nl/
Leuke site trouwens, maar niet echt goedkoop...
Zucht, meld je je net aan gaat het dichtOsdorp-Dude schreef op 18 februari 2003 @ 09:44:
[...]
Final Fantasy X movie collection dvd set
[afbeelding]
Dubbele dvd set met alle animaties en FMV movies van Final Fantasy X. Japans gesproken en Engels ondertiteld. Totale speeltijd van 480 minuten. Geen regio code, dus afspeelbaar op elke dvd-speler.
http://www.finalfantasygoodies.nl/
Leuke site trouwens, maar niet echt goedkoop...
TMAXTINT
NeeeMarruk schreef op 19 February 2003 @ 09:15:
[...]
Zucht, meld je je net aan gaat het dicht![]()
Lekker hoor, de commerciele wereld
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
http://cgi.ebay.com/ws/eB...=3312239245&category=2290
Signature?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq