Het Final Fantasy topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.294 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:03

inXs

known as inXs

ik zit nu ook btw in dat stuk (die plains) dat je dieren kan vangen om te oefenen.. is dat belangrijk voor het verloop van het spel? of puur voor je skills..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
bl!kje schreef op 01 February 2003 @ 16:03:
ik zit nu ook btw in dat stuk (die plains) dat je dieren kan vangen om te oefenen.. is dat belangrijk voor het verloop van het spel? of puur voor je skills..
Nee, dat is extra. Calm lands heb je het nu over. Dit is wel een geweldig stuk om wat expierence op te doen trouwens.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
En van elk monster 10 vangen.
Dan krijg je een onderdeel voor Auron z'n celestial weapon

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

__00__ schreef op 01 February 2003 @ 17:15:
En van elk monster 10 vangen.
Dan krijg je een onderdeel voor Auron z'n celestial weapon
Weet je wel hoe freaking lang ik daarmee bezig ben? :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Topicstarter
Voordelen van de Arena @ Calm Lands:

- makkelijk om je karakters te techen
- locatie van Nirvana en een onderdeel voor Auron's Celestial Weapon
- extra bosses:
1. vang 5 of meer monsters van elk gebied (Besaid, Kilika enz.) voor een "Area Conquest boss"
2. vang 5 of meer monsters van elke 'soort' (Floating Eye, Flan, Elementals) voor een "Species Conquest" monster
- elke keer als je 1 of 2 van hierboven doet krijg je een shitload speciale items (99 wings of Discovery bijvoorbeeld) die je nodig hebt als je straks armor wilt gaan editen.
bl!kje schreef op 01 februari 2003 @ 17:32:
[...]

Weet je wel hoe freaking lang ik daarmee bezig ben? :D
Alle monsters vangen, en alle subbosses hier verslaan, en ook nog eens alle speciale items krijgen die je nodig hebt...reken op meer dan 100 uur speeltijd :) Zonder deze sidequest speel ik FFX uit in 70-80 uur (met andere sidequests dus wel gedaan), met deze erbij ging ik over de 200 uur heen :)

[edit]Voor dat onderdeel van Auron's Celestial Weapon hoef je niet van ELK monster 10 exemplaren te vangen trouwens, maar van elke area 1 monster 10 keer. Dus 10 Water Flans uit Besaid, 10 Floating Eye van Mi'hen, 10 Chimera uit Macalania enz.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 01-02-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

maar kan je op een gegeven moment overal terug komen, door middel van een soort map systeem? of moet je echt overal heen lopen dan?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Je kunt zometeen terug met het airship van Rikku haar vader. Kun je overal weer heen.
Voor dat onderdeel van Auron's Celestial Weapon hoef je niet van ELK monster 10 exemplaren te vangen trouwens, maar van elke area 1 monster 10 keer. Dus 10 Water Flans uit Besaid, 10 Floating Eye van Mi'hen, 10 Chimera uit Macalania enz.
Oh.....dat wist ik niet. Als ik dat had geweten was ik wel verder gegaan met ergens anders monsters vangen, want ik moet er nog 1'tje vinden op de rock road geloof ik, maar die heb ik nog nooit gezien, want er staat bij de arena nog allemaal vraagtekens :(
Maar in dat geval ga ik weer verder monsters vangen, dan kan Auron ook eens meer dan 9999 slaan, ben benieuwd waar hij nu op zit, want ik heb al aardig geleveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28715

Anoniem: 2557 schreef op 31 January 2003 @ 17:45:
[...]

hmm als iemand dit filmpie tegenkomt als AVI of MPEG moet ie even een schreeuw geven! WMV zuigt...die kan je niet bewerken
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :+

heb de mpeg versie (40 MB) _/-\o_ , laat me weten hoe ik het naar jou toe kan uppen.
greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 28715 schreef op 01 februari 2003 @ 22:00:
[...]

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :+

heb de mpeg versie (40 MB) _/-\o_ , laat me weten hoe ik het naar jou toe kan uppen.
greets
Dude you ROCK! Ik ga even kijken of ik ergens nog een public FTP'tje heb ofzo, je hebt hem vast niet online staan he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Square kondigt Final Fantasy X-2 accessoires aan

De sexy Yuna zal in Final Fantasy X-2 ook op andere manieren te besturen zijn. Square komt namelijk, in samenwerking met Hori, met twee Final Fantasy X-2 pistolen. Deze twee wapens bevatten alle knoppen die de PS2 controller ook heeft zodat je al schietend dit spel uit moet kunnen spelen. Het ziet er erg leuk uit maar helaas is dit speeltje niet compatible met de GunCon2 controller.

Daarnaast hoopt men ook nog even flink te kunnen cashen met Yuna, Rikku en Paine memory cards. Het enige verschil met de normale memory cards zijn de afbeeldingen die er op staan. Tot slot zal er nog een verticale standaard uitgebracht worden voor je PS2 met daarin de X vorm.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Wekko/200302/small1044186875_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Wekko/200302/small1044186875_1.jpg

Dit speelgoed moet tegelijk met de release van het spel beschikbaar zijn in Japan. Of het ook naar Europa en Amerika komt is niet bekend. Voor de plaatjes van de memory cards kun je terecht bij The Magic Box.

Bron: Gamer.nl

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Oeh die vertical stand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dude you ROCK! Ik ga even kijken of ik ergens nog een public FTP'tje heb ofzo, je hebt hem vast niet online staan he? :)
check ur mail.

[UPDATE]
avi is hier te downloaden

http://www.kashinoda.da.ru
Daarnaast hoopt men ook nog even flink te kunnen cashen met Yuna, Rikku en Paine memory cards. Het enige verschil met de normale memory cards zijn de afbeeldingen die er op staan. Tot slot zal er nog een verticale standaard uitgebracht worden voor je PS2 met daarin de X vorm.
Dit speelgoed moet tegelijk met de release van het spel beschikbaar zijn in Japan. Of het ook naar Europa en Amerika komt is niet bekend. Voor de plaatjes van de memory cards kun je terecht bij The Magic Box.
volgens IGN zal dat X-teken licht geven. kwijl kwijl :9
But the fun doesn't stop there. Square will also be releasing a special Final Fantasy X2 PS2 vertical stand. More than just a stand with a logo, the X2 stand will wrap around your PS2. When you turn your console on, the Final Fantasy X2 logo on the stand will glow. Woohoo! No need to play with the lights on anymore! In addition to all of the above, there will also be three Final Fantasy-themed memory cards. These cards should be your standard 8MB card, only decorated with sexy pics of your favorite Final Fantasy girl.
bron : http://ps2.ign.com/articles/384/384342p1.html

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 28715 op 02-02-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
<-------- :7

en ook nog:

Afbeeldingslocatie: http://www.projectgaia.net/ffx22.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Hmm, als dit al lekkermakertjes zijn voor ff X-2 en square zit te zeuren dat dit een project was om de fans lekker te maken voor nummer 12 dan vraag ik mij af hoe die eruit ziet :9~ :9~

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

_/-\o_

Hoe deed je dit ook alweer?Ben helemaal vergeten hoe dit moest.Wil er eentje maken van Aeris's Death.
Dat is toevalig net gebeurd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vet gedaan!! :9~ :7

oh ja, als je de mpg versie nog wilt (de originele), geef me een seintje, want zag net dat de avi een logomark heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op 02 februari 2003 @ 22:35:
[...]

_/-\o_

Hoe deed je dit ook alweer?Ben helemaal vergeten hoe dit moest.Wil er eentje maken van Aeris's Death.
Dat is toevalig net gebeurd :'(
Zal vanavond wel even kijken of ik die kan maken...ik moet Final Wish hier wel ergens hebben liggen tenminste :)
Anoniem: 28715 schreef op 02 February 2003 @ 23:45:
[...]

vet gedaan!! :9~ :7

oh ja, als je de mpg versie nog wilt (de originele), geef me een seintje, want zag net dat de avi een logomark heeft.
Logomark HAD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hm ja okay sorry ff wat anders dit is tenslotte het final fantasy topic :)
M'n neef heeft Final Fantasy 7 voor de pc alleen die krijgt hem niet aan de praat we hebben al wat lopen zoeken maar we konden zo niks vinden. Dus daarom... is er hier iemand die FF7 aan de praat heeft gekregen onder windows 2000 met een geforce 2??

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61849

DarK_M schreef op 03 February 2003 @ 14:25:
M'n neef heeft Final Fantasy 7 voor de pc alleen die krijgt hem niet aan de praat we hebben al wat lopen zoeken maar we konden zo niks vinden. Dus daarom... is er hier iemand die FF7 aan de praat heeft gekregen onder windows 2000 met een geforce 2??
eventjes FFD show goed installeren :) (install movie player op de cd , maar was dat nu wel FFDshow wat ik bedoelde?Nou anyway daar lag het bij mij steeds aan)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 03-02-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

DarK_M schreef op 03 February 2003 @ 14:25:
http://www.ffseven.com/aboutff7/index.shtml
http://www.mad-sky.com/animevamp/ff7.htm
http://s3.cgi.gamefaqs.com/boards/gentopic.asp?board=12091

Heb je weer wat te doen ;)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Mijn dank is groot (en die van me neef natuurlijk ook :)) _/-\o_

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heb net ff die filmpies bekeken, en daar stond dat ie March 2003 uitkomt. Is deze datum voor Japan of voor Amerika? Anders ga ik em namelijk meteen bestellen :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Osdorp-Dude schreef op 04 February 2003 @ 20:23:
Heb net ff die filmpies bekeken, en daar stond dat ie March 2003 uitkomt. Is deze datum voor Japan of voor Amerika? Anders ga ik em namelijk meteen bestellen :P
Is voor Japan :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Mogen wij trouwens weer een jaar langer wachten? Of is dat nog niet bekend?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Marruk schreef op 04 February 2003 @ 21:10:
Mogen wij trouwens weer een jaar langer wachten? Of is dat nog niet bekend?
Ik verwacht van wel ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Als ze nou gewoon ondertitels er onder plakte en wat menutjes vertaalde inplaats van die hele voice over. Vindt ook nog persoonlijk dat er veel meer emoties in de japanse versie van FFX zitten dan engelse versie. Vondt die vertaling en dat acteerwerk een stuk minder. *Was ik maar japans* :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 07-06 23:54
Osdorp-Dude schreef op 05 februari 2003 @ 08:31:
Als ze nou gewoon ondertitels er onder plakte en wat menutjes vertaalde inplaats van die hele voice over. Vindt ook nog persoonlijk dat er veel meer emoties in de japanse versie van FFX zitten dan engelse versie. Vondt die vertaling en dat acteerwerk een stuk minder. *Was ik maar japans* :P
Ik zou het ook wel in het japas met engelse subs willen, maar dat kunnen we wel vergeten squake kennende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ahh bah nee niet japans met engelse subs.. Ik vind het zo'n rot taal.... doe mij maar lekker engels gesproken..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb die van FF7 van Brady Games en als je goed in het boek kijkt zie dat er heel veel kleine fouten in zitten (vooral achterin bij de die vijanden-index; exp, ap en gill heel vaak verkeerd, maar ook spelfouten,enz.....)
Op zich is het een goed boek, je kan er alles in vinden maar het is toch jammer van die fouten (en ik ben er aardig wat tegengekomen..... :/ )

[ Voor 31% gewijzigd door ScrooLoose op 05-02-2003 20:34 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

In FFX zit je op een gegeven moment op een schip, de ss loki ofzoiets. Daar staat een salesman in het vooronder die om een lening vraagt. Als ik die gast geld "leen" zie ik het dan ooit nog terug in dit spel? Of moet ik hem maar niets geven? En wat kun je eigenlijk met dat geld? Zijn er winkels waar ik equipment kan kopen later ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Anoniem: 16462 schreef op 05 februari 2003 @ 21:14:
In FFX zit je op een gegeven moment op een schip, de ss loki ofzoiets. Daar staat een salesman in het vooronder die om een lening vraagt. Als ik die gast geld "leen" zie ik het dan ooit nog terug in dit spel? Of moet ik hem maar niets geven? En wat kun je eigenlijk met dat geld? Zijn er winkels waar ik equipment kan kopen later ofzo?
Die gast heet O'aka, en jah, hoe meer je in hem investeerd, hoe meer je er voor terugkrijgt. Weet niet precies hoe, maar hij heeft dan meer en goedkopere items op locaties waar je normaal nooit een savepoint zou verw8ten.

Zal ff de guide zoeken waar et stond.

/ Edit:

Gevonden:
Also talk to a merchant guy in the dock below to discover the great O'aka. :) You can give him some gil to help him on his travels. It helps if you do this because his wares get cheaper as you find him in later levels. If you give him a large amount he might have rares later in the game too.
http://db.gamefaqs.com/co...ile/final_fantasy_x_f.txt

[ Voor 26% gewijzigd door Mesh op 05-02-2003 21:39 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Thx! Want ik heb m al mijn cash dat ik toen had (1150 gil) geleend.
Dus hopelijk issie straks aardig voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 16462 schreef op 05 February 2003 @ 23:36:
Thx! Want ik heb m al mijn cash dat ik toen had (1150 gil) geleend.
Dus hopelijk issie straks aardig voor me :)
Ik geloof als je in totaal 10.001 gil leent (je hebt drie locaties waar je dat kan doen) dat ie dan de rest van het spel alles aanbiedt tegen 60% van de winkelprijzen. Kan handig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dingen uit shopjes zijn toch niet echt duur, wel leuk dat het goedkoper word enzo maar healing items gebruik je niet zoveel meer later en wapens krijg je van monsters enzo. Heel af en toe is er een keer iets leuks in een shopje.
Het zou leuk zijn als je briben goedkoper kon maken :D damn wat gaat daar een boel geld in om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

BlackMage schreef op 06 February 2003 @ 08:30:

Het zou leuk zijn als je briben goedkoper kon maken :D damn wat gaat daar een boel geld in om :)
net als in morrowind;)
Ik ben trouwens gisteren met Final Fantasy VIII begonnen (heb de rest al wel gedaan, op FFX na). Ik heb nu eindelijk door hoe dat draw systeem werkt, maar het lijkt toch wel zwaar simpel ineens (naar ik heb vernomen is FF8 de moeilijkste...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 20:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Anoniem: 75020 schreef op 06 February 2003 @ 09:34:
[...]

net als in morrowind;)
Ik ben trouwens gisteren met Final Fantasy VIII begonnen (heb de rest al wel gedaan, op FFX na). Ik heb nu eindelijk door hoe dat draw systeem werkt, maar het lijkt toch wel zwaar simpel ineens (naar ik heb vernomen is FF8 de moeilijkste...).
Och.. moeilijke... het gebruik maken van een GF en magic om je stats te verhogen, status effects tegen te gaan (dus het complete junction systeem) kan redelijk moeilijk zijn.. maar als je daar in zit is het niet eens zo moeilijk meer. Tis wel het minst makkelijke systeem van de FF's die ik heb gespeeld (7-10).,

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Creepy schreef op 06 February 2003 @ 13:11:
[...]

Och.. moeilijke... het gebruik maken van een GF en magic om je stats te verhogen, status effects tegen te gaan (dus het complete junction systeem) kan redelijk moeilijk zijn.. maar als je daar in zit is het niet eens zo moeilijk meer. Tis wel het minst makkelijke systeem van de FF's die ik heb gespeeld (7-10).,
Wat pas erg leet is, is net zo lang ultima magic verzamelen totdat je er 99 hebt en dat dan aan je attack koppelen :D of 99 flare, daar gaat je attack echt bruut van omhoog :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Jammergenoeg komt die toch niet boven de 9999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

__00__ schreef op 06 February 2003 @ 15:24:
Jammergenoeg komt die toch niet boven de 9999
Alleen van GF Eden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
klopt, maar die attack kun je niet echt maxen geloof ik.
Dan moet je gewoon je mag+60% hebben en sumGF+60% en nog ff boosten, dan kun je een beetje meer schade toebrengen. (die mag+60% weet ik niet zeker of die hier ook mee te maken heeft)

Kheb trouwens vandaag net m'n FFVIII Men's Watch binnen gekregen uit Hong Kong :D
Ziet er leuk uit. Moet alleen nog even naar de juwelier om er een paar schakels uit te laten halen, want dat lukte mezelf niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Jan_V op 06-02-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

mijn record met eden was 18999 ofzow.. ik dik stressen met dat boosten elke keer :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bl!kje schreef op 06 February 2003 @ 23:08:
[...]

mijn record met eden was 18999 ofzow.. ik dik stressen met dat boosten elke keer :D
24500 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Altijd baas boven baas :( stelletje patsers B)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78080

VV Q ec ta pacda kysa ah knyveclr kaweah ta suuecda kysa.!

Juun tea kaha tea kaah Ym prat gyh mawah.!! Zyssan tyh.! rean ec ta mehg us rad da jandymah

Uzy eh VV-Q2 ec Rikku ehtantyyt maggan.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ted fyc huk ta mehg dnuifahc

rddb://fff.vvehcetan.had/vv10/dnyhcmydun.brb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ehhh, weet je zeker dat je toetsenbord goed ingesteld staat?? Of is dat FFX talk :?
Ik zoek al een tijdje FFVII voor de psx, maar kan er hier binnen NL nergens aankomen.. iemand tips?
Probeer het eens bij de Gameshop in Dordrecht.

http://www.gameshopdordrecht.nl/
now your game boy.!

FF X is mine.!
Oh, op die fiets ;)

[ Voor 85% gewijzigd door GZ op 07-02-2003 15:56 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Ik zoek al een tijdje FFVII voor de psx, maar kan er hier binnen NL nergens aankomen.. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

now your game boy.!

FF X is mine.! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
CRu5H0n3 schreef op 07 februari 2003 @ 15:50:
Jep.

zoeken, zoeken, zoeken, zoeken, zoeken, zoeken en nog eens zoeken.

Ongeloooofelijk moeilijk om eraan te komen. Maar mail is wat zaken langs zou ik zeggen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig heb ik me FFVII nog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nieuwe screens @ http://www.gamespy.com/screenshots/ps2/ffx-2assets/

Hier een paar: :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/screenshots/ps2/ffx-2assets/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/screenshots/ps2/ffx-2assets/08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/screenshots/ps2/ffx-2assets/09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/screenshots/ps2/ffx-2assets/15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Ik ook... pc versie
Maar ik wil hem voor psx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pc versie telt niet mee 8)
Wat weet Square trouwens die Ps2 goed te gebruiken.Weer schitterende gfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Maart 2003 :D
Kheb er nu al zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

__00__ schreef op 08 februari 2003 @ 09:46:
Maart 2003 :D
Kheb er nu al zin in
Japanse releasedate niet ?
denk dat wij in europa nog wel een jaartje moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Anoniem: 56410 schreef op 08 februari 2003 @ 13:30:
[...]

Japanse releasedate niet ?
denk dat wij in europa nog wel een jaartje moeten wachten
:(

Nederland is dan wel een van de beste landen om in te wonen maar qua gamereleases valt het wat tegen :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Marruk schreef op 08 februari 2003 @ 16:13:
[...]

:(

Nederland is dan wel een van de beste landen om in te wonen maar qua gamereleases valt het wat tegen :(
In heel europa valt dat tegen :(
Komt volgens mij omdat ze in europa graag allemaal hun eigen taal willen (spanje, frankrijk en duitsland) en omdat engeland heel erg zijkt over geweld enzo in games. Dan word het teveel werk om alles aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Trouwens het lijkt erop dat de battles weer 'gewoon' worden zoals altijd met die ATB metertjes.
Wel jammer, want dat vond ik in FFX nou net zo handig om precies te weten wie wanneer aan de beurt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik zie die final fantasy zwaarden ook altijd op ebay, maar heel veel daarvan heb ik nog nooit echt gezien/opgemerkt, dus heb ik toen aangenomen dat er ook een merk van zwaarden deze naam draagt.
Deze lijkt trouwens wel op een zwaard van Auron (tenminste het zichtbare deel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

__00__ schreef op 09 February 2003 @ 10:34:
Ik zie die final fantasy zwaarden ook altijd op ebay, maar heel veel daarvan heb ik nog nooit echt gezien/opgemerkt, dus heb ik toen aangenomen dat er ook een merk van zwaarden deze naam draagt.
Dan moet je nog eens goed kijken ;) Dit is het Buster sword van Cloud (of Zack ;) ) in FF VII

Dan is deze wel iets beter geprijst.. maar ja.. tis dan ook een brief openen ;)
http://www.swords-online....area=all&sort=type&level=

[ Voor 21% gewijzigd door Creepy op 09-02-2003 11:07 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
__00__ schreef op 09 February 2003 @ 10:34:
Die zwaarden op eBay hebben niets met het spel te maken, dat zijn gewoon zwaarden (en dolken) die niet gebaseerd zijn op een historisch ontwerp maar uit de fantasie van de designer ontsproten is...Fantasy swords dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet wat ik van die Buster Sword moet denken, 125cm lang en aluminium, en dan 3.5 kilo...Normale zwaarden zijn al zo zwaar.Wel leuk voor de collectie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/blackmage/tiduszwaard.jpg
Dat zwaard vind ik 1337 8) (die van tidus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
BlackMage schreef op 09 February 2003 @ 23:51:
[afbeelding]
Dat zwaard vind ik 1337 8) (die van tidus)
die van auron is nog 1337'er :+

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Dit vind ik het leukste zwaard in de hele serie.
Squall z'n orginele gunblade
Afbeeldingslocatie: http://www.phantomcastle.it/phantom/varie_file/ffantasy_file/GUNBLADE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb mij overigens laten vertellen of ergens gelezen dat er een FFX DVD te koop is met alle FMV sequences erop. Weet iemand hier meer van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

kazuka schreef op 10 February 2003 @ 20:30:
Ik heb mij overigens laten vertellen of ergens gelezen dat er een FFX DVD te koop is met alle FMV sequences erop. Weet iemand hier meer van ?
FFX spelen tot bijna aan het eind en dan in Luca alle movie spheres kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kazuka schreef op 10 februari 2003 @ 20:30:
Ja daar weet hier iemand meer van :P

Deze is inderdaad te koop, regiocode 2, Japan only voor zover bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Hij is wel een keer op www.finalfantasygoodies.nl langs gekomen.
En voor zover ik weet kon je die gewoon in de eigen dvd-speler afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

ik heb bij FFX ook zo'n bonus dvd gekregen, ik heb hem alleen nooit bekeken :) zal ik eens een keer gaan doen denk ik...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bl!kje schreef op 11 February 2003 @ 09:56:
ik heb bij FFX ook zo'n bonus dvd gekregen, ik heb hem alleen nooit bekeken :) zal ik eens een keer gaan doen denk ik...
Zie je de mensen die Tidus & Yuna hebben ingesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Anoniem: 52687 schreef op 11 februari 2003 @ 10:57:
[...]

Zie je de mensen die Tidus & Yuna hebben ingesproken.
Die wil ik dus niet zien anders ben ik denk ik teleurgesteld in welke verwachtingen ik zou hebben van de mensen die het hebben ingesproken (uiterlijk ja :) )

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marruk schreef op 11 februari 2003 @ 15:25:
[...]

Die wil ik dus niet zien anders ben ik denk ik teleurgesteld in welke verwachtingen ik zou hebben van de mensen die het hebben ingesproken (uiterlijk ja :) )
Hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zegguh, Ker plunk:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/cloudcast1.jpeg

:9~ :P

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 12-02-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Fix Pix!!!

Tripod error :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I-is deze van jouw??
*kopen moet....*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ziet er 1337 uit :9~

(maar ook duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Sommige mensen hebben echt geld teveel, spelen met poppetjes hebben jullie toch wel gehad? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op 12 February 2003 @ 00:36:
[...]

I-is deze van jouw??
*kopen moet....*
Ik heb hem niet nee :'( zag hem in een winkel in Duitsland voor 275 euro *oeps* Maar die winkel was sowieso stervensduur, voor een wallscroll die ik op eBay kocht voor $9,95 vroegen ze daar 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Altijd weer die fokking WMV bestanden...dat ze toch eens begrijpen dat we AVI of MPEG bestanden willen hebben :(

[edit]
en ik vermoed dat de clip van Real Emotion als bonus op de DVD zal staan :) volgens mij is het ook uniek he, een videoclip volledig gerendered is nog niet gedaan wel? Je hebt wel van die clips die met de computer zijn gemaakt maar die zijn dan altijd abstract...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 14-02-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oh ja...laatst vroeg ook iemand (naar aanleiding van mijn post met het Tetra Master kaartenspel) of ook de Triple Triad te verkrijgen was. Het antwoord is ja, die zijn er, maar voor een volledig spel met alle kaarten betaal je zo 400-600 dollar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ja ik heb het gezien ja.
Vorige week nog voor 280 Dollar, maar die veiling duurde toen nog 4 dagen, dus dan zit je vanzelf op die 400 dollar ja.
Jammer dat die Triple Triad zo duur is in vergelijking met Tetra Master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
dit persoon heeft veel tijd in zijn gewaad besteed _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://aimeemajor.com/images/photos/ax2002/auron.jpg

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Dit ziet er idd goed uit.
Bijna 'echt' alleen jammer van het kleine zwaardje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dat kleine mesje op zijn schouder klopt idd niet echt. En die veldvles lijkt ook nep :P
En auron in het spel lijkt veel ouder dan deze hier.

edit:

Ik zag op de website van dimension plus dat Breath of Fire 4 voor de pc uitkomt, dus ben ik even langs gegaan en gevraagd en nu blijkt dat capcom een greep uit hun collectie voor de pc gaat releasen. MrRudi, weet jij misschien hier meer van?

[ Voor 48% gewijzigd door BlackMage op 16-02-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag dat ze bij dimensionplus Final Fantasy Origins op 14 maart gaan verkopen (re-release van FF 1 en FF 2) prijs N.N.B , maar die ga ik toch zeker weten kopen :) al is het alleen maar om ze te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61849

the orchistrated versie van de cloud theme?Zoniet weet iemand de juiste naam van het nummer.[/n00b modus uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61849 schreef op 17 februari 2003 @ 22:59:
[...]

the orchistrated versie van de cloud theme?Zoniet weet iemand de juiste naam van het nummer.[/n00b modus uit]
Officeel "FFVII Main Theme (Orchestrated)"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

kazuka schreef op 10 februari 2003 @ 20:30:
Final Fantasy X movie collection dvd set

Afbeeldingslocatie: http://www.finalfantasygoodies.nl/content/images/ff_cd_dvd/ff10_dvd.jpg

Dubbele dvd set met alle animaties en FMV movies van Final Fantasy X. Japans gesproken en Engels ondertiteld. Totale speeltijd van 480 minuten. Geen regio code, dus afspeelbaar op elke dvd-speler.

http://www.finalfantasygoodies.nl/

Leuke site trouwens, maar niet echt goedkoop...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Osdorp-Dude schreef op 18 februari 2003 @ 09:44:
[...]

[afbeelding]

Dubbele dvd set met alle animaties en FMV movies van Final Fantasy X. Japans gesproken en Engels ondertiteld. Totale speeltijd van 480 minuten. Geen regio code, dus afspeelbaar op elke dvd-speler.

Inderdaad niet echt goedkoop, zouden we zo mee kunnen concurreren als je gewoon elke week wat spul van eBay afhaalt ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ik heb die movie collection maar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Osdorp-Dude schreef op 18 februari 2003 @ 09:44:
[...]

[afbeelding]

Zucht, meld je je net aan gaat het dicht |:(
Lekker hoor, de commerciele wereld :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Komt door die leuke luitjes die wel bestellen maar geen geld overmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Oeh die posters :9
Zijn die ook los te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Marruk schreef op 19 February 2003 @ 09:15:
[...]

Zucht, meld je je net aan gaat het dicht |:(
Lekker hoor, de commerciele wereld :)
Neee :'( daar gaat mijn DVD Collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

ken schreef op 19 februari 2003 @ 10:20:
[...]

Neee :'( daar gaat mijn DVD Collection
http://cgi.ebay.com/ws/eB...=3312239245&category=2290
http://cgi.ebay.com/ws/eB...=3312762865&category=2290

Staan er nog veel meer op Ebay. Maar misschien is het ook slim om de webmaster van ffgoodies te contacten en vragen om haar leverancier? Misschien zelf kleine inkoopactie houden? :*)

Signature?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.