hey 2 pagina's ineens
Anoniem: 56909
Is er op het moment al een FF op de Game Boy verkrijgbaar in Nederland ? Heb er nog nooit over gehoort.Het spel valt buiten de normale reeks, net zoals eerder de Final Fantasy Legends (3 delen) op de gameboy en Final Fantasy Mystic Quest op de SNES.
Anoniem: 56410
zo ver ik weet nog niet , is goldensun niet de enige rpg op de gba in nederland op het moment ? (zelda is ook nog niet uit )Anoniem: 56909 schreef op 02 March 2003 @ 16:12:
[...]
Is er op het moment al een FF op de Game Boy verkrijgbaar in Nederland ? Heb er nog nooit over gehoort.
Om toch beetje off topic te gaan, sinds kort ben ik nogal verslaafd aan de games die uit korea komen met al die manga. Vooral soorten RPG's weten jullie misschien enkele voorbeelden? ALs het nog een beetje kan die online te spelen zijn ?
Anoniem: 29882
Grandia is ook wel aardig, alleen komt bij verre niet in de buurt van FF
en natuurlijk binnenkort FF online
en natuurlijk binnenkort FF online
Golden SunAnoniem: 56410 schreef op 02 maart 2003 @ 16:13:
[...]
zo ver ik weet nog niet , is goldensun niet de enige rpg op de gba in nederland op het moment ? (zelda is ook nog niet uit )
Breath of Fire
Breath of Fire 2
Lunar: Legend
Die zijn uit dacht ik
Wordt het mogelijk om met FF Online om via Giro ofzo te betalen... anders moet ik die ook aan me voorbij laten gaan
Misschien dat dat het is jah.. FF VII heb ik nu weer een redelijk eind gespeeld op de PS2, FF VIII ook en ik heb nog geen rare dingen gezien, alles lijkt perfect te werken.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb FFVIII liggen het enige rare is, Ik wil hem heel graag spelen maar als ik hem aandoet, of hij blijft voor de intro hangen of hij blijft in de intro hangen...
CD ziet er schoon uit waar kan het aan liggen?
CD ziet er schoon uit waar kan het aan liggen?
Creditcard, andere mogelijkheden zijn er niet denk ik...met bankbetalingen werken is te duur voor Square.Anoniem: 56909 schreef op 02 maart 2003 @ 16:45:
Wordt het mogelijk om met FF Online om via Giro ofzo te betalen... anders moet ik die ook aan me voorbij laten gaan
and @ M@nic...deze kan dicht, er is een deel 2
Dit topic is gesloten.