Het Final Fantasy topic

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.334 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Die andere manier vind ik toch makkelijker. Is zoon gedoe om die translate pages te openen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

tog vaag, ik heb net rikku erbij.. maar is het slim om haar te gebruiken? want ze is nu wel zooow ongelooflijk slap .... of kan ze later nog een belangrijke rol spelen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bl!kje schreef op 08 January 2003 @ 15:56:
tog vaag, ik heb net rikku erbij.. maar is het slim om haar te gebruiken? want ze is nu wel zooow ongelooflijk slap .... of kan ze later nog een belangrijke rol spelen?
Steal en Use zijn heel makkelijk, zelfs broodnodig imho. Ik gebruik Rikku ook nooit om te vechten, maar in elk gevecht even twee keer steal, en inwisselen. Het voordeel van Rikku is dat ze een hoge agility heeft, dus als je Haste op d'r cast kan ze zomaar drie tot vijf keer achter elkaar iets doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ben maar weer eens begonnen met FF7 :)
Wat me opvalt is dingen waar je de 1e keer moeite mee hebt zijn de 2e keer vet makkelijk en dingen die de 1e makkelijk gingen ga ik nu hardstikke dood.
Of licht dat aan mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 08 januari 2003 @ 20:26:
Ben maar weer eens begonnen met FF7 :)
Wat me opvalt is dingen waar je de 1e keer moeite mee hebt zijn de 2e keer vet makkelijk en dingen die de 1e makkelijk gingen ga ik nu hardstikke dood.
Of licht dat aan mij :?
Aaa... *zucht* FFVII O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

:D ik ga morgen met ff6 beginnen, ooit nog gekocht voor een demo van ffx:D

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
DeppOx schreef op 08 januari 2003 @ 23:00:
:D ik ga morgen met ff6 beginnen, ooit nog gekocht voor een demo van ffx:D
Die heb ik ook nog liggen, maar volgens mij is square niet echt zo goed in poorten want deel 6 is mega sloom, deel 4 en 5 (antiology) schijnt ook niet zo goed te wezen. Maar goed heb deel 6 toch gekocht omdat die goedkoop was en ik toch mijn 'collectie' compleet wil hebben. Als ik antiology nog 2e hands kan krijgen koop ik die ook wel. Ga geen 30 euro betalen voor 2 spellen die net zo sloom zijn als 6 en die ik toch al een aantal maal heb uitgespeeld (deel 5 dan, 4 ben ik nooit ver mee gekomen, totaan dat je die print ontmoed die bard is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Ik had nog een vraagje over de sphere grid in ffx, is het zo dat je die slvl's moet opsparen voordat je verder kan of kan je ze gewoon opmaken ?

Betere vraag; hoe doen jullie het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren vergeten om Ballroom Dance van FFVIII te uploaden ,doe ik vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De Gesnaakte schreef op 09 januari 2003 @ 10:40:
Ik had nog een vraagje over de sphere grid in ffx, is het zo dat je die slvl's moet opsparen voordat je verder kan of kan je ze gewoon opmaken ?

Betere vraag; hoe doen jullie het ?
Maakt niet uit hoe je het doet. Je kan na elk slvl wel je sphere grid gaan updaten maar dan ben je wel vaak bezig. Ik spaar als ik gewoon het spel doe die levels op tot ongeveer 10 per character en dan ga ik het sphere grid updaten. Als ik levelup dan ongeveer 30 levels. Het maakt niet uit hoe je het doet voor het spel, maar de ene manier is wat meer werk dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeej ff een vraagje...
ik wil ook graag ff gaan spelen.. alleen heb geen ps of ps2
ik weet dat 7 en 8 op de pc zijn uitgekomen....
waar kan ik die halen ? en hoe duur ?

en als iemand de "orginele" nog heefd liggen.. kan je dan me mailen of msn'en op :da_haaz@hotmail.com
ik wil namelijk erg graag ff, en wil best een "orgineel" overkopen :P

tnx already

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 14:03:
eeej ff een vraagje...
ik wil ook graag ff gaan spelen.. alleen heb geen ps of ps2
ik weet dat 7 en 8 op de pc zijn uitgekomen....
waar kan ik die halen ? en hoe duur ?

en als iemand de "orginele" nog heefd liggen.. kan je dan me mailen of msn'en op :da_haaz@hotmail.com
ik wil namelijk erg graag ff, en wil best een "orgineel" overkopen :P

tnx already
Moeilijk te krijgen.
FFVIII & Psone zijn nog goed te krijgen.FFVII een stuk moeilijker...
Ben trouwens benieuwd hoeveel ik daarvoor krijg als ik hem verkoop omdat het nogal een gewilde FF is .Niet dat ik hem verkoop , ook al bieden ze 500 euro's.
FFVII is mijn bijbel _/-\o_ (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ker plunk > check mail

zjn er nog meer mensen die ff7 voor pc hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb FF7 ook voor de pc maar die krijg je ook echt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 15:39:
Ik heb FF7 ook voor de pc maar die krijg je ook echt niet :P
kan je me mailen ?
da_haaz@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc versie sux!
Alleen psx versie telt ,en is de enige klassieker. _/-\o_ (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k zou het ermee moete doen :(
plze mail me ff trug, ik wil een "legale" verise van ff7 op de pc zien te krijgen

da_haaz@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 10:51:
Ik ben gisteren vergeten om Ballroom Dance van FFVIII te uploaden ,doe ik vanavond :)
_/-\o_ :Y)

Gaat mn nieuwe tweakers icon worden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Marruk op 09-01-2003 16:36 ]

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb FF7 en FF8 ook voor de pc maar dan een wat minder legale :'(
Klasgenoot van mij heeft ze allebij origineel, maar jammergenoeg weet hij wat die dingen waard zijn :X Had 30 euro per stuk geboden maar dat deed ie niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm voor de psx hebben wij ook final fantasy weet niet precies welk deel het is volgens mij IV, maar ff to the point. Mijn moeder zit vast op cd3, Dragon Village, waarbij ze de 8 lampen uit moet doen dacht, maar telkens komt ze er niet uit. Misschien dat jullie het weten... ik zelf kan er al helemaal niets van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 09 januari 2003 @ 17:12:
Klasgenoot van mij heeft ze allebij origineel, maar jammergenoeg weet hij wat die dingen waard zijn :X Had 30 euro per stuk geboden maar dat deed ie niet :X
kan je mij ff mailen ?
of adde bij msn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps,
Kunnen jullie dat filmpje uit me sig. afspelen? (FFVII Trailer)
Sommige mensen schijnen er problemen mee te hebben (codec's)...bestandje is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

BlackMage schreef op 09 January 2003 @ 17:12:
Hoeveel biedjt je mij voor de PSX versie van FF VIII? Dan haal ik die van het weekend nog even op bij de Dixons in Middelburg! (ja, voor minder van 30 euro ligt ie daar) ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 19:19:
Ps,
Sommige mensen schijnen er problemen mee te hebben (codec's)...bestandje is wel goed.
offtopic:
na lang proberen en 1x format C:\ doet ie het dadn toch :).Wel grappig dat er op het eind nog fijn zo staat , only for playstation :p.Dus niet teveel extra codecs installen en hij zou het moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
waaah! you are my hero!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_
praise be to yev...err,,, ker plunk _/-\o_

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch vond ik het filmpje dat squall naar het paleis toerent tijdens de optocht en in de auto springt mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Creepy schreef op 09 January 2003 @ 19:36:
[...]

Hoeveel biedjt je mij voor de PSX versie van FF VIII? Dan haal ik die van het weekend nog even op bij de Dixons in Middelburg! (ja, voor minder van 30 euro ligt ie daar) ;)
Die heb ik al lang :P
Ik had het over de pc versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 09 januari 2003 @ 19:59:
[...]

Die heb ik al lang :P
Ik had het over de pc versies
Heb zowel FF7 als FF8 op de pc (orgineel met doos etc alles) en die doe ik dus echt niet weg (ondanks dat ik ze nog nooit geinstaleerd hebt) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, denken jullie nou echt dat ze veel geld waard worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 20:50:
Zijn ze al toch :? vooral 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 19:19:
Ps,
Hier doet ie het prima (onder Linux/Xine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 19:41:
[...]

offtopic:
na lang proberen en 1x format C:\ doet ie het dadn toch :).Wel grappig dat er op het eind nog fijn zo staat , only for playstation :p.Dus niet teveel extra codecs installen en hij zou het moeten doen
Komt ook uit '97 ,zelf door Square gemaakt,promootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das leuk ,krijg ik hem zelf niet meer aan de praat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 20:50:
Moet je voor de gein eens kijken wat ze voor VIII PC versie vragen op E-Bay in goeie staat.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:53
FFVIII heb ik ook nog voor de PC.
M'n eerste 'new-gen' FF. Een paar maanden later zag ik toen ook FFVII voor de PC staan, maar die was toen 20 piek duurder dan FFVIII, dus toen dacht ik: "Ik wacht nog wel even totdat die ook mooi goedkoop is". Dat was een zeer grote fout, want hij is alleen maar duurder geworden :'(

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
__00__ schreef op 10 January 2003 @ 11:06:
FFVIII heb ik ook nog voor de PC.
M'n eerste 'new-gen' FF. Een paar maanden later zag ik toen ook FFVII voor de PC staan, maar die was toen 20 piek duurder dan FFVIII, dus toen dacht ik: "Ik wacht nog wel even totdat die ook mooi goedkoop is". Dat was een zeer grote fout, want hij is alleen maar duurder geworden :'(
heh jah...mijn originale Metal Gear 2: Solid Snake uit 1990 is ook ruim $200 waard intussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 20:50:
Gaat mij niet echt om de waarde ervan maar meer het verzamel gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 11:13:
[...]

heh jah...mijn originale Metal Gear 2: Solid Snake uit 1990 is ook ruim $200 waard intussen :D
Damn!
Die heb ik een paar jaar geleden nog in me handen gehad.Voor de NES toch?

Begrijp niet waarom mensen zo graag de PC versie van FFVII willen?
Je kan hem toch beter op psx krijgen,toch veel leuker?
Ik denk dat ie inmiddels meer waard is als die origineel was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 11:48:
[...]

Damn!
Die heb ik een paar jaar geleden nog in me handen gehad.Voor de NES toch?

Begrijp niet waarom mensen zo graag de PC versie van FFVII willen?
Je kan hem toch beter op psx krijgen,toch veel leuker?
Ik denk dat ie inmiddels meer waard is als die origineel was :)
MG2-Solid Snake is voor de MSX. Voor de NES was er ook wel een versie, maar dit was weer een slap aftreksel van 1, weinig verhaal en niet geproduceerd door Hideo Kojima (wat Metal Gear en MG2-Solid Snake wel waren),

FF VII.. tja.. ik heb de PC versie, en heb de PSX versie geleend.
D'r zitten een paar verschillen tussen
1 - Engelse vertaling in de PC versie zijn beter
2 - Gevechten op de DCzijn mooier en vloeiender (zeker met een ondersteunde 3d kaart)
3 - Movies op de PC zijn klote. Op een PC zien ze er niet uit terwijl ze op de PSX en TV wel er mooi zijn.
4 - Muziek van de PC versie is minder mooi. Met een SB AWE of Live met de goede midi soundbank nog wel te doen, maar nog steeds minder mooi dan op de PSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 10 January 2003 @ 12:42:
[...]

MG2-Solid Snake is voor de MSX. Voor de NES was er ook wel een versie, maar dit was weer een slap aftreksel van 1, weinig verhaal en niet geproduceerd door Hideo Kojima (wat Metal Gear en MG2-Solid Snake wel waren),

FF VII.. tja.. ik heb de PC versie, en heb de PSX versie geleend.
D'r zitten een paar verschillen tussen
1 - Engelse vertaling in de PC versie zijn beter
2 - Gevechten op de DCzijn mooier en vloeiender (zeker met een ondersteunde 3d kaart)
3 - Movies op de PC zijn klote. Op een PC zien ze er niet uit terwijl ze op de PSX en TV wel er mooi zijn.
4 - Muziek van de PC versie is minder mooi. Met een SB AWE of Live met de goede midi soundbank nog wel te doen, maar nog steeds minder mooi dan op de PSX
Maar een FF speel je gewoon lekker onderuit gezakt op een console _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 13:09:
[...]

Maar een FF speel je gewoon lekker onderuit gezakt op een console _/-\o_
Waarom denk je dat ik FF VII voor de PSX geleend heb?
(ow. en raad eens wat ik nu aan het spelen ben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 10 januari 2003 @ 12:42:
[...]

Snake's Revenge ja...geen echte Metal gear inderdaad. MG2 is MSX exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 10 januari 2003 @ 13:25:
[...]

Waarom denk je dat ik FF VII voor de PSX geleend heb?
(ow. en raad eens wat ik nu aan het spelen ben ;) )
FFVII? :P
Kan je hem niet overkopen van degene waarvan je hem hebt geleend?
Bied een royale prijs (50 pleuro's?)

Het was idd Snake's Revenge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 13:35:
[...]

FFVII? :P
Kan je hem niet overkopen van degene waarvan je hem hebt geleend?
Bied een royale prijs (50 pleuro's?)

Het was idd Snake's Revenge...
No way.. als iemand hem overkoopt, dan ben ik het! :) (tis trouwens wel een platinum edition :| )

[ Voor 12% gewijzigd door Creepy op 10-01-2003 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 10 January 2003 @ 13:48:
[...]

No way.. als iemand hem overkoopt, dan ben ik het! :) (tis trouwens wel een platinum edition :| )
Dat bedoelde ik niet ,ik dacht dat jij er eentje nodig had?
Ik heb zelf eentje uit 1997 ,een originele in perfecte staat (afgezien van de krasjes aan de cd maar dat is normaal) :7 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final Fantasy Origins
The first two Final Fantasies, updated for a new generation.

January 09, 2003 - So that's one down and one to go. The April 2003 release of Final Fantasy Origins, Square's collection of Final Fantasy and Final Fantasy II for the PlayStation, will leave only the elusive Famicom Final Fantasy III as the only game in the world-beating RPG series to never make it to the United States. That one may prove more than a little sticky, given that it's only been ported to the...Wonderswan? Perhaps the Game Boy Advance will provide an easier outlet. But for now, retro gamers should have their hands full with two classic RPGs, one of which has never been released stateside before.

To clarify: Final Fantasy Origins is Squaresoft's title for a collection of two PlayStation remakes, which were released separately in Japan. The American Origins will include both Final Fantasy, originally released for the Famicom in 1987 and the NES in 1990, and Final Fantasy II, released only for the Famicom in 1988. The PlayStation versions feature updated graphics, comparable to the later 16-bit installments in the series, and Origins is also to include a variety of extra features to complement the games. The whole package will be released in April.

Final Fantasy, of course, was the most successful console RPG of its time, expanding the genre's American following substantially after the earlier release of Dragon Warrior. It featured a more complex character class and development system, a magic system inspired by tabletop RPGs, and what for the time was a massive selection of items and equipment for customizing characters. Though its characters were faceless by modern standards, its globe-spanning quest (requiring the player to travel by boat, ship, and airship) was of unprecedented scope.*

[*Yes, I know Ultima fans had been there and done that, but for a ten-year-old NES player, it was something pretty special.]

Final Fantasy II was the first game in the series to introduce more individualized characters and a plot that built on their experiences and personalities. It also may have been the first console RPG to pit the player against the depredations of an evil Empire and Emperor, although that honor might belong to one of Falcom's efforts. The player takes on the role of a party of young heroes orphaned by the monstrous army summoned by the Emperor -- their quest is to stop him and avenge their parents' deaths.

Both games will be localized with no editing or omission of content. The NES version of Final Fantasy required simplified text and item names, as well as the removal of some scenes, to fit within cartridge memory limitations, but the PlayStation version has no such constraints. Their music has been improved to take advantage of the added disk space and system capability, and new FMV sequences open each game, accompanied by new theme songs. Certain event scenes have been updated with new graphics, and new scenes have been added to accent key story elements. Topping all that off, a "Memo Save" feature allows quicker and more frequent game saves.

An extras gallery for both games includes illustrations by character designer Yoshitaka Amano, and completing Final Fantasy opens up a "photo gallery" of memorable moments from the game. There's also a new bestiary database to provide detailed information on monsters from both games.

Some Final Fantasy fans may have to face up to a rude awakening upon encountering the series' roots -- there's an awful lot of random battling, leveling up, and trudging from distant airship landing sites to await them in these two games. Die-hards should enjoy a more gameplay-intensive experience, though, as well as the opportunity to play through Final Fantasy II for the first time. When Square offers us a closer look at FF Origins, look forward to further news between now and April.

Bron: IGN

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

bah ik moet nog steeds wachten tot een maat van me ff heeft uitgespeeld zodat ik hem van hem kan lenen :)
naja ik heb geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 13:56:
[...]

Dat bedoelde ik niet ,ik dacht dat jij er eentje nodig had?
Ik heb zelf eentje uit 1997 ,een originele in perfecte staat (afgezien van de krasjes aan de cd maar dat is normaal) :7 8)
Ow zo! Sorry.. ben nog steeds niet helemaal wakker en uitgeziekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
woei! Heb net m'n (toch al niet misselijke) FF verzameling uit weten te breiden met Final Fantasy Anthology, en drie actionfigures van FF8 (selphie, irvine en quistis) :o

En over dat hele verhaal van IGN: ja, Falcom was eerder met een RPG met een plot met een evil emperor, 1 jaar eerder om precies te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Woei, check me 1337 icon :)

Met veeeeeeeeeeeeel dank aan ker_plunk _/-\o_

edit:
hmm, begin gaat iets te snel zie ik, morgen maar ff veranderen. och ja, ook nog creditz aan ruud omdat die het aan me uit had gelegd (ooit een keer) en die had het weer van wouter geloof ik, dus zo gaat het cirkeltje rond

[ Voor 61% gewijzigd door Marruk op 10-01-2003 22:44 ]

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Marruk schreef op 10 januari 2003 @ 22:37:
Woei, check me 1337 icon :)

Met veeeeeeeeeeeeel dank aan ker_plunk _/-\o_
Hijs nijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar een icoontje maken met Aeris's Final Wish :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 23:07:
Dan verwar ik je ook niet meer met rudi (zelfde icon ;) )

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 23:07:
Tis maar wat je leuk vind...als ik dat filmpje nu zie denk ik eeeeeeeeeeeeew lee-luk! Maar het zal inderdaad persoonsverwarring wel gaan voorkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan FF 5 en FF6 te gaan spelen maar ik weet niet
met welke ik zal beginnen.
Welke is volgens jullie beter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 12:37:
Ik ben van plan FF 5 en FF6 te gaan spelen maar ik weet niet
met welke ik zal beginnen.
Welke is volgens jullie beter???
FF6 vind ik beter. Het ziet er grafisch beter uit (beter kleurgebruik enz) en het verhaal is mega goed. FF5 is ook zeer goed maar haalt het net niet bij FF6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 11 januari 2003 @ 12:40:
[...]

FF6 vind ik beter. Het ziet er grafisch beter uit (beter kleurgebruik enz) en het verhaal is mega goed. FF5 is ook zeer goed maar haalt het net niet bij FF6
alleen omdat het er grafish beter uit zag of omdat verhaal ook beter is.
want ik vond ff8 er beter dan ff7 maar verhaal was veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 12:44:
[...]

alleen omdat het er grafish beter uit zag of omdat verhaal ook beter is.
want ik vond ff8 er beter dan ff7 maar verhaal was veel beter
Verhaal van FF6 is veel beter, gaat ook veel dieper. Alle characters hebben goede achtergrond verhalen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 11 January 2003 @ 13:03:
[...]

Verhaal van FF6 is veel beter, gaat ook veel dieper. Alle characters hebben goede achtergrond verhalen enz.
okaj bedankt
Ik begin duzzz met FF6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 13:05:
[...]

okaj bedankt
Ik begin duzzz met FF6 :)
Ik ben net begonnen met FF4...SNES graphics op de PS2...roelen! :D
(en ja, FF6 is de beste)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet, deel 9 is de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van FF5 of FF6 (wat de vraag was) is FF6 de beste :P

(ik vind FF6 beter dan FF9 niet daarvan maar laten we het daar niet over hebben, FF9 was een zeer goed deel kan ik zeggen sinds ik hem vorige week heb uitgespeeld. En Vamo'alla Flamenco is 1 van m'n all time favorite muziekies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk nr is dat, uit welke scene, kben wel benieuwd, tijdje geleden dat ik hem heb uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 20:39:
welk nr is dat, uit welke scene, kben wel benieuwd, tijdje geleden dat ik hem heb uitgespeeld :)
Chocobo muziekje ,terwijl je naar schatten zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah die! ja dies zeker leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En de live uitvoering van Uematsu tijdens het concert van afgelopen jaar (20 februari) is echt helemaal geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 20:42:
[...]

Chocobo muziekje ,terwijl je naar schatten zoekt.
Dat was toch 'ukele le chocobo' of zoiets? (weet ook niet precies meer) of was dat van een franse midi of zo die ik ooit ergens vandaan geplukt had.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 12 January 2003 @ 11:09:
[...]

Dat was toch 'ukele le chocobo' of zoiets? (weet ook niet precies meer) of was dat van een franse midi of zo die ik ooit ergens vandaan geplukt had.
Dat is het normale world-map chocobo muziekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb paar vragen over ffx

1. Is het mogelijk met elke charac heel die spheregrind vol te krijgen?

2. Ken je in het loop van het verhaal iets belangrijks missen qua aeon of wapens die je dan later niet meer kan krijgen?

3. Zijn er genoeg van spehere lvl locks in het spel zodat je alles kan unlocken in die sphere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 13:19:
Hey ik heb paar vragen over ffx

1. Is het mogelijk met elke charac heel die spheregrind vol te krijgen?

2. Ken je in het loop van het verhaal iets belangrijks missen qua aeon of wapens die je dan later niet meer kan krijgen?

3. Zijn er genoeg van spehere lvl locks in het spel zodat je alles kan unlocken in die sphere?
1. Ja dat kan
2. Ja dat kan ook
3. Ja daar zijn genoeg van (eeuwig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 12 januari 2003 @ 13:35:
[...]

1. Ja dat kan
2. Ja dat kan ook
3. Ja daar zijn genoeg van (eeuwig)
ik zit nu bij die missie om sin te verslaan wat dus niet lukt en dat je met die seymour vecht. Waar moet ik in loop van verhaal op letten qua dingen die je beter niet kan vergeten? Items, aeons?

( Ik heb al eerder gespeeld ergens tot na die bruiloft gedoe )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Vind alle items die je met de destruction sphere kunt vinden.
Ook het vinden van de crests en sigils kan handig zijn, want anders staat er later bijvoorbeeld een dark aeon voor en dan kun je er niet meer bij (tenzij je heel sterk bent of zanmato van yojimbo gebruikt)
Zodra je monsters kunt vangen doe dat dan ook gelijk. En probeer ook gelijk overal 10 van te krijgen (scheelt later in het spel)

Er zijn vast nog wel meer dingen die je moet doen, maar meer schiet mij nu niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 13:55:
[...]

ik zit nu bij die missie om sin te verslaan wat dus niet lukt en dat je met die seymour vecht. Waar moet ik in loop van verhaal op letten qua dingen die je beter niet kan vergeten? Items, aeons?

( Ik heb al eerder gespeeld ergens tot na die bruiloft gedoe )
Die seymour die in je party zit is mega sterk. Die kan die sinspawn zelfs wel in zijn 1tje aan.

Waar je op moet letten: Elke keer als je in een tempel bent zorgen dat je de secret treasure krijgt. Vooral bij macalania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Over zeldzaamheden gesproken. Een "gewoon" bord met FF6 theme erop. Slechts 500 van gemaakt. Starting begins @ $250 en voor 300$ mag je hem gelijk meenemen. Wel een plaatje hoor!

http://cgi.ebay.com/ws/eB...1950460135&category=11042

Wel met 18 karaat gouden letters BTW.

[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 12-01-2003 20:58 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me hoopt vanavond een Tetra Master kaartspel (compleet) rijker te zijn, maar dat is nog ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
GolbeZeromus schreef op 12 januari 2003 @ 20:53:
Over zeldzaamheden gesproken. Een "gewoon" bord met FF6 theme erop. Slechts 500 van gemaakt. Starting begins @ $250 en voor 300$ mag je hem gelijk meenemen. Wel een plaatje hoor!

http://cgi.ebay.com/ws/eB...1950460135&category=11042

Wel met 18 karaat gouden letters BTW.
Idd wel leuk ja, alleen heb ik net niet zoveel geld voor zo'n item over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb FF8, 2ehands orgineel gekocht
op mijn school (win98, video on board) doet ie het goed
hier (een p4,gf4mx460-winxp) doet ie het niet goed....

ik krijg zo'n 10 streepjes in mn beeld

iemand ideeën/oplossingen ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat dacht je hier dan van?
http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=16462&item=3106035938

en deze heb ik:
Afbeeldingslocatie: http://ebay2.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_8264cd7a910ea5b892ec5e069273408a/i-1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 16:52:
ik heb FF8, 2ehands orgineel gekocht
op mijn school (win98, video on board) doet ie het goed
hier (een p4,gf4mx460-winxp) doet ie het niet goed....

ik krijg zo'n 10 streepjes in mn beeld

iemand ideeën/oplossingen ?
Geforce patch. Als je die nog kan vinden ergens op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net een zwarte (Chocobo materia) op e-bay staan...man, die wil ik graag hebben :9~ Maar Rudi beetje blut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Wat kost zoon knikker eik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gemiddeld 40-60 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 18:11:
[...]

Gemiddeld 40-60 dollar.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 18:11:
[...]

Gemiddeld 40-60 dollar.
Jeuzes, en dat voor een knikker :|

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Marruk schreef op 13 januari 2003 @ 18:20:
[...]

Als die dingen echt doen wat ze in het spel doen, dan zou ik het er wel voor over hebben denk ik. Ga ik de wereld veroveren met mijn Summon Bahamut materia :9

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
BlackMage schreef op 13 januari 2003 @ 18:23:
[...]

Als die dingen echt doen wat ze in het spel doen, dan zou ik het er wel voor over hebben denk ik. Ga ik de wereld veroveren met mijn Summon Bahamut materia :9

;)
Ik zou er niet op rekenen blackmage...ik zou er niet op rekenen :/

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Marruk schreef op 13 januari 2003 @ 18:41:
[...]

Ik zou er niet op rekenen blackmage...ik zou er niet op rekenen :/
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ver komen met €1513,- ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marruk schreef op 13 January 2003 @ 18:20:
[...]

Zeldzaam spul he...van elke "normale" materia zijn er maar 500 gemaakt, van de zeldzame (zoals Holy en Chocobo) maar 250. En ze zijn ook wat groter dan een knikker hoor...eerder formaat tennisbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Wow, dat wil ik ook wel hebben (die aeris materia) alleen jammer dat die zo duur is.
Ik snap die lui ook niet, die veilingis nog lang niet afgelopen, maar iedereen is daar al druk aan het bieden. Mijn mening is dat je zoiets in het laatste uur moet doen, want als je het eerder doet weet je zeker dat je hoogstwaarschijnlijk wordt overboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
__00__ schreef op 13 January 2003 @ 19:30:
[...]

Wow, dat wil ik ook wel hebben (die aeris materia) alleen jammer dat die zo duur is.
Ik snap die lui ook niet, die veilingis nog lang niet afgelopen, maar iedereen is daar al druk aan het bieden. Mijn mening is dat je zoiets in het laatste uur moet doen, want als je het eerder doet weet je zeker dat je hoogstwaarschijnlijk wordt overboden.
Ik bied altijd pas in de laatste 2 minuten...inclusief tijdsverschil, lag en refresh snelheid is het dan bijzonder onwaarschijnlijk dat je overboden wordt. ALS je dan overboden wordt heb je ook wel geen tijd meer om er iets aan te doen, maar das de gok :)

woei! mijn nieuwe aanwinst:
Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/vishal_ff72/Tetra2.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die me FFVII trailer niet kunnen afspelen ,Power DVD schijnt ook te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 19:33:
[...]

Ik bied altijd pas in de laatste 2 minuten...inclusief tijdsverschil, lag en refresh snelheid is het dan bijzonder onwaarschijnlijk dat je overboden wordt. ALS je dan overboden wordt heb je ook wel geen tijd meer om er iets aan te doen, maar das de gok :)

woei! mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
Ow wat goed! Man.. pff.. waar haal je de tijd en geld vandaan :)
Is er ook zoiets van FF8, aangezien daar ook een kaartspel in zat? Ik zit zelf al een poosje te azen op een beeldje van Cloud op een motor.. ding is alleen ONTZETTEND aan de prijs :| (278 euro...)
Afbeeldingslocatie: http://www.toys-games.nl/media/KTO_077724.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk toch zo'n materia kopen ,gewoon een must have :)
Is er ook Cactuar materia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met FF VII
En ben net met mm die dolfijn op de toren gesprongen… (om naar de overkant van de oceaan te gaan volgens mij)
Maar als ik eenmaal op dat vliegdek ben, kan ik niks meer > behalve op da plateau te gaan staan en naar benede te gaan
maar daar vind ik ook nix… wat moet ik doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 09:43:
Ik ben nu bezig met FF VII
En ben net met mm die dolfijn op de toren gesprongen… (om naar de overkant van de oceaan te gaan volgens mij)
Maar als ik eenmaal op dat vliegdek ben, kan ik niks meer > behalve op da plateau te gaan staan en naar benede te gaan
maar daar vind ik ook nix… wat moet ik doen ?
Doorlopen naar onder, d'r zit daar een deur (hint: druk eens op select, dan worden doorgangen met rode driehoekjes aangegeven ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 14-01-2003 09:51 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.