Het Final Fantasy topic

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 01 januari 2003 @ 21:30:
[...]

Maar Shiva MOET je verslaan om voor de 2e keer in Macalania te komen
en bahamut als je de sun crest de 1e keer dat je hem krijgen kan niet pakt.
(die ik dus ook niet gepakt had |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 22:08:
[...]

en bahamut als je de sun crest de 1e keer dat je hem krijgen kan niet pakt.
(die ik dus ook niet gepakt had |:( )
Ik had dat ook. Ik heb Dark Valefor, Dark Shiva, Dark Bahamut en de Dark Magus Sisters moeten verslaan met yojimbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb zonet een filmpje van ff x-2 gezien, en om eerlijk te zeggen vind ik dat ff HELEMAAL verkracht word, ff7 en ff9 waren nog goed de rest is gewoon afgerafelde shit ik wil gewoon een fantasy game geen verhaal ver een foorbal speler die terug in de tijd reist blabla wat een bullshit en die stemmen mogen ze er gewoon uithalen past niet bij ff

* evilpin0 huilt zachtjes

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
evilpin0 schreef op 02 januari 2003 @ 01:37:
ik heb zonet een filmpje van ff x-2 gezien, en om eerlijk te zeggen vind ik dat ff HELEMAAL verkracht word, ff7 en ff9 waren nog goed de rest is gewoon afgerafelde shit ik wil gewoon een fantasy game geen verhaal ver een foorbal speler die terug in de tijd reist blabla wat een bullshit en die stemmen mogen ze er gewoon uithalen past niet bij ff

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ik heb ook liever een ff zoals deel 7 of 6, waar je nog een worldmap hebt en je geen radar hebt die zegt waar je heen moet. Maar helaas denkt square meer aan centjes dan aan fans. (zoals iedereen) zou me niet verbazen als FF ooit nog real time combat word met 1 party member. Maar dan zijn er genoeg alternatieven die hopelijk dan nog op de 'oude' manier is. En zo niet dan ga ik gewoon japans leren en speel ik gewoon japanse rpg's. Die blijven nog wel een tijdje 'leuk' denk ik.

Maar dingen als stemmen zouden ze erin moeten houden MITS het volledig gesproken is en niet zoals grandia 2 bijv. dat alleen het belangrijkste gesproken is. Kleine dingetjes zoals een random char die in town loopt die je een potion geeft ofzo die hoeft van mij niet gesproken te worden. Zoals FFX is vind ik presies goed.

[ Voor 16% gewijzigd door BlackMage op 02-01-2003 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stemmen vind ik maar niks.Geef mij maar die good-old textballoons :7
Sequel op FFVII is iid verkrachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

evilpin0 schreef op 02 januari 2003 @ 01:37:

Eehh... je vind FFX dus ook niks? (blitzball speler, terug in de tijd etc.?). ;)

Ik vind stemmen juist goed! Geeft veel meer sfeer aan het geheel.

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 02-01-2003 09:43 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Creepy schreef op 02 januari 2003 @ 09:42:
[...]

Eehh... je vind FFX dus ook niks? (blitzball speler, terug in de tijd etc.?). ;)

Ik vind stemmen juist goed! Geeft veel meer sfeer aan het geheel.
Oh nee absoluut niet. Da's net zoiets als dat je nóóit Tidus' naam in het verhaal hoort zeggen. Toen ik die interview met die voiceactor keek had ik zoiets van :| Ow, zo spreek je het uit :D

Hadden ze niet iets kunnen maken van

if ($naam = "Tidus") {
laathoren(Stemmen_met_Tidus);
} else {
laathoren(Stemmen_zonder_Tidus);
}

klaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Nounounou, jullie doen in eens allemaal alsof Final Fantasy X geen ene hol aan was. Terwijl er toc al in totaal ongeveer 4 topics over lopen (deze gaat er ook voornamelijk over). Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen zwakke punten kan zeggen over nummertje X. En ja, vroeger was inderdaad beter maar we gaan met de tijd mee, net zoals opa uhh... mr.rudi nog zegt over wat oude snes spelletjes die zo super waren vinden jullie nummer 7,8 of 9 weer super terwijl de snes vergeten wordt.

Maar wat is dus probeer te zeggen is dat de herinnering die je aan 7 hebt het mooiste is. (jaja, flame maar :X :) )

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Ik zeg ook niet dat het een slecht spel is. Het is alleen jammer dat de goeie oude FF sfeer vervangen is.

En nu ff Kingdom Hearts spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
evilpin0 schreef op 02 January 2003 @ 01:37:
ik heb zonet een filmpje van ff x-2 gezien, en om eerlijk te zeggen vind ik dat ff HELEMAAL verkracht word, ff7 en ff9 waren nog goed de rest is gewoon afgerafelde shit
Nou mijn mening over FF7 mag ondertussen bekend zijn, de enige Final Fantasy die ik na 1 CD gespeeld te hebben een jaar niet meer aangekeken heb omdat ie niet boeide. Ja ik weet dat ik dan een uitzondering ben maar als ik de wereld waarin ik rond moet lopen niet leuk vind zal ik niet blijven spelen, en in het geval van FF7 waan je je net in een achterbuurt van Rotterdam.

Final Fantasy 9 heb ik nog nooit uitgespeeld, maar ik ben er nu dichtbij...ik heb de eerste wandeling door m'n memoires al gehad tenminste, en ook FF9 vind ik beduidend minder dan FFX. Weinig boeiende karakters...Zidane/Garnet is wel geinig en Vivi heeft nog wel wat inhoud maar de rest hadden ze net zo goed weg kunnen laten. De SD-stijl vind ik ook minder leuk dan RealFantasy zoals 8 en 10 (en 11 is een combinatie van beiden).
ik wil gewoon een fantasy game geen verhaal ver een foorbal speler die terug in de tijd reist blabla wat een bullshit en die stemmen mogen ze er gewoon uithalen past niet bij ff

Ik zou Auron toch minder stoer hebben gevonden zonder die stem hoor...en je wilt graag een fantasy game en roemt dan FF7 als voorbeeld. Wat nou net geen Fantasy maar Cyberpunk was. Typisch :) FF8 was nog erger wat dat betreft, FF9 was weer goed en FF10 is een perfecte fantasy wereld als je het mij vraagt. Veel groen, veel water en een typische architectuur.
SONiCB00M schreef op 02 januari 2003 @ 13:05:
Ik zeg ook niet dat het een slecht spel is. Het is alleen jammer dat de goeie oude FF sfeer vervangen is.

En nu ff Kingdom Hearts spelen :Y)
Die goeie ouwe sfeer heet nostalgie. Ik heb ook heel lang geroepen dat ik Final Fantasy IV de beste vond van allemaal, terwijl ik die in het Japans heb gespeeld op de SNES...go figure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[quote]Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 14:14:
[...]

Nou mijn mening over FF7 mag ondertussen bekend zijn, de enige Final Fantasy die ik na 1 CD gespeeld te hebben een jaar niet meer aangekeken heb omdat ie niet boeide. Ja ik weet dat ik dan een uitzondering ben maar als ik de wereld waarin ik rond moet lopen niet leuk vind zal ik niet blijven spelen, en in het geval van FF7 waan je je net in een achterbuurt van Rotterdam.

ff7 was de perfecte mix van hiteck en fantasy, de hitech stad ademde echt een fantasy sfeer uit, en zodra je verder kwam liep je ook meestal in bossen enzo

[quote]Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 14:14:
[...]

Ik zou Auron toch minder stoer hebben gevonden zonder die stem hoor...en je wilt graag een fantasy game en roemt dan FF7 als voorbeeld. Wat nou net geen Fantasy maar Cyberpunk was. Typisch FF8 was nog erger wat dat betreft, FF9 was weer goed en FF10 is een perfecte fantasy wereld als je het mij vraagt. Veel groen, veel water en een typische architectuur.

bij ff10 hebben ze meer op de graphics gelet en een zo mooi mogelijk landschap te maken en minder aandacht aan het verhaal/character te geven

[ Voor 33% gewijzigd door evilpin0 op 02-01-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:40
MrRudi is zo te horen niet echt ver gekomen, het begin vond ik ook bagger totdat ik uit Midgar kwam, toen werd het heel erg mooi. hmmm ga hem maar weer eens opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
cardinal808 schreef op 02 januari 2003 @ 14:55:
MrRudi is zo te horen niet echt ver gekomen, het begin vond ik ook bagger totdat ik uit Midgar kwam, toen werd het heel erg mooi. hmmm ga hem maar weer eens opzoeken
midgar was juist super =) dat was echt fanatsy hoe midgar gemaakt was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Komt me bekend voor, volgens mij had de 1e eigenaar van mijn versie hetzelfde idee. CD 1 heeft aardig wat krassen, maar 2 en 3 zien er als nieuw uit :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]evilpin0 schreef op 02 januari 2003 @ 14:50:
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 14:14:
[...]

bij ff10 hebben ze meer op de graphics gelet en een zo mooi mogelijk landschap te maken en minder aandacht aan het verhaal/character te geven
Het verhaal was minder sterk dan FF7 of FF9 dat ben ik met je eens, maar ik vond de karakters wel goed uitgediept. Van elk karakter leerde je de geschiedenis en werdt zijdelings genoeg uitgelegd om te snappen waarom iemand is zoals ie is, iets wat ze met name bij FF9 vergaten zoals ik al eerder zei.
cardinal808 schreef op 02 January 2003 @ 14:55:
Klopt (later wel hoor) maar is dat dan mijn fout of een fout van het spel?
evilpin0 schreef op 02 januari 2003 @ 15:03:
[...]

midgar was juist super =) dat was echt fanatsy hoe midgar gemaakt was
Een verzameling ruines en een berg ontspoorde metro's noem ik geen Fantasy. Uberhaupt technologie staat haaks op fantasy. Een houten lift die werkt op waterkracht dat kan nog, maar veel verder hoef je niet te gaan zonder magie te gebruiken, zoals de teleport pads in FF9 of de waterliften in FF10.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar 5 uur ' rotterdamse achterbuurt ' sfeer ,hoewel ik Midgar gewoon een leuke stad vind.
Ik vind het een beetje een Manga stad en dat mag ik wel :)
Het is de sfeer die zo fantastisch is dat aansluit op het verhaal & cars wat FFVII zo bijzonder maakt.
Zag het bij FFX niet.
Vond het verhaal wat herkenbaar ivm andere FF's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
FF6 vind ik nog steeds de beste, hoewel je daar ook gedeeltelijk technologie hebt (magitec). Maar daar past het er gewoon wel in, en de rest van de wereld daar is niet echt technologie gebaseerd. Maar gewoon de stijl van de chars, je hebt gewoon 12 100% verschillende characters die elk hun eigen krachten hebben. Dat geeft je weer een reden om niet het verhaal uit te gaan spelen met maar 3 characters (bij FFX heb ik het hele verhaal alleen yuna, tidus en auron gebruikt zoon beetje. Waarom? omdat iedereen elke skill kan leren is bijv. rikku overbodig geworden met haar steal. Kimhari staat ook maar in de schaduw van tidus en auron, en al helemaal wakka)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 02 January 2003 @ 15:58:
FF6 vind ik nog steeds de beste, hoewel je daar ook gedeeltelijk technologie hebt (magitec). Maar daar past het er gewoon wel in, en de rest van de wereld daar is niet echt technologie gebaseerd. Maar gewoon de stijl van de chars, je hebt gewoon 12 100% verschillende characters die elk hun eigen krachten hebben. Dat geeft je weer een reden om niet het verhaal uit te gaan spelen met maar 3 characters (bij FFX heb ik het hele verhaal alleen yuna, tidus en auron gebruikt zoon beetje. Waarom? omdat iedereen elke skill kan leren is bijv. rikku overbodig geworden met haar steal. Kimhari staat ook maar in de schaduw van tidus en auron, en al helemaal wakka)
FF6 staat bij mij ook heel hoog genoteerd :) zeker 1 van de betere. Bij FFX heb ik eigenlijk alleen Kimahri nauwelijks gebruikt hoewel ik iedereen wel bij elke battle betrek om ze snel te levelen. Rikku gebruik ik juist wel heel vaak omdat die van nature al een hoge agility heeft en dus vaker aan de beurt is...een party met een beetje goed gelevelde Rikku met auto-haste en auto-life is bijna niet kapot te krijgen, ook al heb je je karakters niet gemaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
Heb nu sinds kort ook FFx en het is gewoon zwaar verslavend, alleen die sphere grid was nieuw voor me, heel de tijd gewoon overal doorheen gegaan totdat je bij die sinspawn gui komt :( Dan kom je erachter dat je toch iets fout heb gedaan.

Toen maar besloten om even opnieuw te beginnen, snap nu die sphere grid beter
En dat je tijdens het vechten wapens / armor / ventjes kan wisselen dat is wel heel kool

Tidus heel de tijd met zijn commentaar.
Alleen Sin = tidus old man ?? Ach komt vanzelf wel.
Seymour = serphiroth ?? thans dat dacht ik toen ik em voor de eerste keer zag

Enne hoeveel uur gaat er totaal in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Gesnaakte schreef op 03 januari 2003 @ 11:11:
Heb nu sinds kort ook FFx en het is gewoon zwaar verslavend, alleen die sphere grid was nieuw voor me, heel de tijd gewoon overal doorheen gegaan totdat je bij die sinspawn gui komt :( Dan kom je erachter dat je toch iets fout heb gedaan.

Toen maar besloten om even opnieuw te beginnen, snap nu die sphere grid beter
En dat je tijdens het vechten wapens / armor / ventjes kan wisselen dat is wel heel kool

Tidus heel de tijd met zijn commentaar.
Alleen Sin = tidus old man ?? Ach komt vanzelf wel.
Seymour = serphiroth ?? thans dat dacht ik toen ik em voor de eerste keer zag

Enne hoeveel uur gaat er totaal in zitten?
Als je gewoon het verhaal volgt, geen sidequests doet en niet overdreven gaat levelen...gemiddeld zo'n 60-65 uur geloof ik (ik speelde hem de eerste keer in 63 uur uit, de eindbaas is dan wel behoorlijk pittig). Als je alle sidequests wil gaan doen, dus ook de hidden bosses enzovoort..reken op 200 uur of meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 02 January 2003 @ 02:30:
[...]
Maar dan zijn er genoeg alternatieven die hopelijk dan nog op de 'oude' manier is. En zo niet dan ga ik gewoon japans leren en speel ik gewoon japanse rpg's. Die blijven nog wel een tijdje 'leuk' denk ik.
Die zijn er zeker in overvloed :) :P

Jappaners = RPG-freak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaat

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 12:12:
[...]

Als je gewoon het verhaal volgt, geen sidequests doet en niet overdreven gaat levelen...gemiddeld zo'n 60-65 uur geloof ik (ik speelde hem de eerste keer in 63 uur uit, de eindbaas is dan wel behoorlijk pittig). Als je alle sidequests wil gaan doen, dus ook de hidden bosses enzovoort..reken op 200 uur of meer :)
beter

is het overigens ook mogelijk om die sinspawn gui (die mislukte kreeft bedoel ik)
te killen zonder goed geleveld te zijn ?
1 x venom en mijn ventjes zijn dood :(

[ Voor 1% gewijzigd door Scorchor op 03-01-2003 13:07 . Reden: type ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De Gesnaakte schreef op 03 januari 2003 @ 12:30:
[...]

beter

is het overigens ook mogelijk om die sinspawn gui (die mislukte kreeft bedoel ik)
te killen zonder goed geleveld te zijn ?
1 x venom en mijn ventjes zijn dood :(
Direct zijn hoofd kapot maken met magic of wakka's gewone aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Ah thanks zal vanavond weer eens een poging doen, scheelt toch weer 6 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

hmm, ik zal eens een poging doen om ff6 te spelen.. maar tis zo gameboy like:D maarja:)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[02/01/2003: 13:40]
Rumour would have you believe Square are soon to release a preview trailer of Final Fantasy XII

It's been rumoured that a preview trailer of the next brand new Final Fantasy game - number XII in the series - will be packaged with FFX-2 when it's released on 13 March in Japan.

It had previously been suggested that there would be two Final Fantasy console titles released this year - the sequel FFX-2, plus Final Fantasy XII. If the preview disc does show up, it would certainly add weight to that suggestion and FF fans will be doing backflips, no doubt.

It's certainly not unheard of for Square to do such a thing. A playable preview disc of FFVIII was packaged with Brave Fencer Musashi when it was released.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm gerucht gerucht...ik geloof meteen dat er bij FFX-2 een preview zit van FF12, die immers al sinds jaar en dag staat aangekondigd voor Q4 2003. Dus dat er twee in 1 jaar tijd uitkomen is geen gerucht, zo is het gewoon aangekondigd door Square.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

*hugs his ps2*

Wordt weer overwerken dit jaar :)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
mja sinspawn is history :)
die overdrive van seymour is ook wel gaaf, duurt alleen wel lang voor ie em heeft

nu maar even flink levelen

kingdom hearts is ook gaaf, gisteren gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik heb *eindelijk* Final Fantasy IX eens uitgespeeld, die had ik nog nooit uitgespeeld...ik heb hem dan ook pas na Final Fantasy X gekocht trouwens, mocht iemand dat vreemd vinden ;)

Toch blij dat ik hem nu helemaal heb uitgespeeld, en bedankt aan degene die het aanraadde (ik geloof Wouter). Hij komt dan wel een beetje (erg) traag op gang, hij wordt steeds beter en beter als je verder komt. Einddemo was ook erg strak gedaan (en ik had Zidane lekker al door ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:36:
Zo ik heb *eindelijk* Final Fantasy IX eens uitgespeeld, die had ik nog nooit uitgespeeld...ik heb hem dan ook pas na Final Fantasy X gekocht trouwens, mocht iemand dat vreemd vinden ;)

Toch blij dat ik hem nu helemaal heb uitgespeeld, en bedankt aan degene die het aanraadde (ik geloof Wouter). Hij komt dan wel een beetje (erg) traag op gang, hij wordt steeds beter en beter als je verder komt. Einddemo was ook erg strak gedaan (en ik had Zidane lekker al door ;))
Ik heb FF-X als eerste gekocht van allemaal :) Verder heb ik nooit tijd/zin om verder te gaan met FF9. zit nu op het moment waar je die rare vogel moet verslaan bij die bells enzo. Ben de naam al vergeten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:36:

Wat dan?

Ik vond het einde het slechtse van alle FF's die ik gespeeld heb.Vond hem gewoon niet bijzonder en hij was voorspelbaar,wel leuk ofzo hoor.
Spel zelf wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staff wise, Square have named Jun Akiyama (worked on FFVII) as the production supervisor and Akihiko Yoshida will head up the character design and 3D map. Seeing as Yoshida had the same role on Final Fantasy Tactics and Vagrant Story, we might expect a more cutesy approach like FFIX, rather than the more westernised realism of FFX. Lastly, Hideo Minaba is the art director - he's worked on FF Tactics and FFIX, which appears to support our previous point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 20:11:
[...]

Wat dan?

Ik vond het einde het slechtse van alle FF's die ik gespeeld heb.Vond hem gewoon niet bijzonder en hij was voorspelbaar,wel leuk ofzo hoor.
Spel zelf wel _/-\o_
Ja hij was wel redelijk voorspelbaar maar wel lekker een happy end :) Hij had van mij wel iets langer mogen wezen trouwens...maar ik heb dan ook niet de extended ending gezien, en ik denk niet dat ik daar voorlopig voor ga spelen. Dat kost zoveel extra moeite :/

Het grootste nadeel van FFIX vind ik toch dat niet alle karakters even veel uitgediept worden, wat bij FFX veel beter verdeeld was. Zidane en Sarah/Garnet/Dagger natuurlijk wel, en Vivi nog redelijk...maar de anderen bleven een beetje onderbelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sarah?
Was volgens mij ook de bedoeling om minder uit te diepen, maar ik vond het een erg feel-good game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Damm ik denk net laat ik ff7 nog eens spelen @ pc. werkt het gvd niet met mijn radeon. das echt balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 20:35:
Sarah?
Was volgens mij ook de bedoeling om minder uit te diepen, maar ik vond het een erg feel-good game. :)
Dat was de naam die ze van d'r biologische moeder had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
spydoggie schreef op 05 januari 2003 @ 00:41:
Damm ik denk net laat ik ff7 nog eens spelen @ pc. werkt het gvd niet met mijn radeon. das echt balen.
1 woord: Software Rendering

verschil zie je (haast) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
BlackMage schreef op 05 January 2003 @ 01:21:
[...]

1 woord: Software Rendering

verschil zie je (haast) niet
Dat merk je wel hard terug in de framerate hoor ;)
BlackMage schreef op 04 January 2003 @ 20:06:
[...]

Ik heb FF-X als eerste gekocht van allemaal :) Verder heb ik nooit tijd/zin om verder te gaan met FF9. zit nu op het moment waar je die rare vogel moet verslaan bij die bells enzo. Ben de naam al vergeten :X
Gizamaluke! (en ja ik heb een goed geheugen :P)

[ Voor 46% gewijzigd door Flake op 05-01-2003 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
SONiCB00M schreef op 05 januari 2003 @ 01:22:
[...]
Dat merk je wel hard terug in de framerate hoor ;)
Met zijn ultra pc maakt dat niets uit.
SONiCB00M schreef op 05 januari 2003 @ 01:22:

[...]
Gizamaluke! (en ja ik heb een goed geheugen :P)
Jep, that's him :( :(

[ Voor 33% gewijzigd door BlackMage op 05-01-2003 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

toch wel hoor........ maar ik speel het wel op de pc van me moeder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Possible spoiler:
"First, form a party with Dagger and visit Lani who is standing on Eiko's back porch. Upon arriving Lani will run away. Exit the village and return with anyone except Dagger or Amarant and talk to Lani twice. Exit the village and return with anyone except Dagger or Amarant and talk to Lani twice. Read the message and go to the Eidolon Wall. Walk clockwise from the entrance (heading to the right) until you return to the entrance. Move just past the "!" until you hear a chime. Then walk counterclockwise back to the entrance, just past the "!" again. Repeat this 9 times, going back and forth. Make sure you hear a chime each time. On the ninth round, your HP/MP will be recovered and all status abnormalities removed. Now read the paintings. You can read them in any order, as long as you read them all. A whole slew of extra messages appear this time. At the end, return to the Ifrit drawing and look for an extra message, revealing Dagger's true name. (Sarah)"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Gizamaluke? Dat was toch met die ene slang in het begin op disc 1? Of ben ik nu een beetje in de war :?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Nice, hou komt iemand daar nou achter :P Zit er iemand heel de tijd rondjes te lopen overal :+

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Marruk schreef op 05 januari 2003 @ 13:56:
[...]

Gizamaluke? Dat was toch met die ene slang in het begin op disc 1? Of ben ik nu een beetje in de war :?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/blackmage/img_1110.jpg

Deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Dat is idd de meest tricky baas die je voorlopig tegen zult komen (in tegenstelling tot wat je al hebt gehad). Als je een beetje fatsoenlijk geleveld bent kun je als je hard aanvalt en veel op je health let 'm wel neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mijn broertje heeft sinds kerst ongeveer ook een PS2. Na vorige week een MGS2 marathon te hebben gehad (heerlijke game) ben ik gisteren maar weer eens begonnen aan een nieuw FF avontuur, deeltje X namelijk. Jullie vast wel bekend ;)

Ben nu nog maar net anderhalf uur bezig en zit nu op een strand waar ze Blitzball proberen te doen. Ik snap nog geen jota van het verhaal, maar dat komt vast nog wel denk ik.

Voor de rest ziet het er allemaal scherp uit en gelukig is de gameplay wat betreft het laden van levels en dergelijke en stuk korter dan in de laatste delen. (Vooral 8 was traag :X)

[ Voor 19% gewijzigd door GZ op 05-01-2003 17:09 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd veel verbeterd in deel x. He deel 12 promo poster is mooi, maar wordt net als deel 7 / 9.
Meer fantasy of zo .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 05 januari 2003 @ 14:06:
[...]

Nice, hou komt iemand daar nou achter :P Zit er iemand heel de tijd rondjes te lopen overal :+
Possible spoiler:
Nou hoe kom je daar achter...als je een keer met Lani praat wat mij per toeval overkwam dan kun je daarna in het kleine kamertje een hint lezen "time goes forward once, time goes backward once, nine is the last number but also the first"...dan dus even logisch nadenken en je komt er wel. En na elk "correct" rondje hoor je een pling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ik dacht dat het over iets anders ging maar was dus inderdaad hetzelfde. Ik had er eerst ook wat probleempjes mee maar als je rond (ik geloof) lvl 12/13/14 was dat ie dan piece of cake zou zijn.

Maar dat je daar al op geeft zou zonde zijn ;)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Marruk schreef op 05 januari 2003 @ 21:17:
[...]

Ik dacht dat het over iets anders ging maar was dus inderdaad hetzelfde. Ik had er eerst ook wat probleempjes mee maar als je rond (ik geloof) lvl 12/13/14 was dat ie dan piece of cake zou zijn.

Maar dat je daar al op geeft zou zonde zijn ;)
Ik geef het daar niet op, daar is gewoon 'de druppel'

Allereerst vind ik die characters lelijk (quina bijv)
en het spel is SLOOOOM..... je moet 2 minuuten wachten tot een battle begint dankzij die leuke danspasjes van je chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

ff vraagje over FF10... in alle andere ff's kon je zien als je een wapen equipte hoeveel sterker je werd enzow... zo van strengt 300 > 320 bijvoorbeeld.. maar zie je bij ff10 nou alleen maar strengt +10% en dan welke statussen een wapen heeft? dus je moet dan eigenlijk een beetje zelf rekenen.... eerst dus kijken naar hoe sterk je ventje is en dan 10% erbij optellen.. of zie ik nou een schermpje over het hoofd?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bl!kje schreef op 06 januari 2003 @ 14:36:
ff vraagje over FF10... in alle andere ff's kon je zien als je een wapen equipte hoeveel sterker je werd enzow... zo van strengt 300 > 320 bijvoorbeeld.. maar zie je bij ff10 nou alleen maar strengt +10% en dan welke statussen een wapen heeft? dus je moet dan eigenlijk een beetje zelf rekenen.... eerst dus kijken naar hoe sterk je ventje is en dan 10% erbij optellen.. of zie ik nou een schermpje over het hoofd?
Nee dat wordt nergens getoond, maar het is ook helemaal niet belangrijk. Je hebt geen gradaties van wapens in principe. Hoe hard je slaat hangt af van het karakter (sphere grid) niet van het wapen. Er zijn wapen-eigenschappen die je iets sterker maken (strength+10%, strength+20% geloof ik) maar ik heb eigenlijk nooit gekeken of je status daarmee ook veranderde (driehoekje drukken in de sphere grid). Uiteindelijk zul je toch geen wapens gebruiken met strength + 10% omdat dat helemaal geen interessante eigenschappen zijn, auto-haste, auto-phoenix, ribbon enz zijn veel interessanter.

Om iets specifieker te zijn met wat ik bedoel met "elk wapen is gelijk" -> stel je hebt een wapen dat "Rod" heet, deze heeft geen eigenschappen, en je vind een wapen dat "Fire Rod" heet (deze zal als eigenshap Fire damage hebben) dan zal het een nieuw en beter wapen zijn, maar je gaat er niet harder van slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/off
Heb vandaag (net) MGS 1 gekocht voor psx :)
Lag gewoon nog een originele versie ,gloednieuw,geen platinum bij Dixons _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 17:37:
/off
Ik had er al twee :P

Ik heb net de "Melodies of Life single" binnen! WOEI! Dat vind ik echt zo'n tof nummer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 17:47:
[...]

Ik had er al twee :P

Ik heb net de "Melodies of Life single" binnen! WOEI! Dat vind ik echt zo'n tof nummer :D
Ik had de US versie ,wel gekopieërd dus me Ps2 speelt het niet af.
Maar MGS hoort in een game collectie thuis. :)
Hoesje en boekje zien er zo mooi uit :)
Maarre Melodies of Life?Was da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 17:37:
/off
* Creepy zag die vorige maand ook bij Dixons liggen.. khad alleen de PC versie nog origineel... nu dus niet meer :)
* Creepy fluistert: MrRudi was ooit eens begonnen over een MGS(2) wallscroll?? Dat is niet meer gelukt?

[ Voor 15% gewijzigd door Creepy op 06-01-2003 19:29 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 18:25:
[...]

Ik had de US versie ,wel gekopieërd dus me Ps2 speelt het niet af.
Maar MGS hoort in een game collectie thuis. :)
Hoesje en boekje zien er zo mooi uit :)
Maarre Melodies of Life?Was da?
tss...Melodies of Life is het ending nummer van Final Fantasy IX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 19:49:
[...]

Ow :D
Vind FFIX soundtrack wise wat minder.
Terra theme ruled wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik luister dat leidje regelmatig... :) evenals "eyes on me" van FF VIII.
Maar Melodies of Life is toch wel de beste :9~

En het intro van Suikoden III is trouwens ook zoooo cool :) Als je dat nog niet gezien / gehoord hebt moet je snel de "legale" trailer/intro downloaden.

En nu we het toch over muziek hebben... het liedje van zone of the enders II is ook heel cool :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aerith's Theme (ook ork. versie)
The Best Is Yet To Come (MGS1)
Eyes On Me
Birth Of The God
To Zanarkand
Liberi Fatali
Suteki Da Ne,
Tina (piano, FFVI)
luister ik regelmatig :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind hier opeens een mp3'tje van MrRudi ,Tribute To FFX :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 19:59:
[...]

Ik luister dat leidje regelmatig... :) evenals "eyes on me" van FF VIII.
Maar Melodies of Life is toch wel de beste :9~

En het intro van Suikoden III is trouwens ook zoooo cool :) Als je dat nog niet gezien / gehoord hebt moet je snel de "legale" trailer/intro downloaden.
Ik heb de hele soundtrack al en ik moet zeggen dat ie best wel tegenvalt....Suikoden 2 had betere muziek imho. Alleen Exceeding Love (het intronummer) is inderdaad heeeeeel mooi. Net zoals Melodies of Life :)

Verdere FF favorieten?
Tina's Theme (FFVI)
One Winged Angel (FFVII)
Don't be Afraid (FFVIII)
Fisherman's Horizon (FFVIII)
Eyes on me (FFVIII)
Vama'alla Flamenco (FFIX)
Melodies of Life (FFIX)
At Zanarkand (FFX)
Spira Unplugged (FFX)
Suteki da ne (FFX)
Ending theme (FFX)
Memoro de la S'tono (FFXI)
Battle Theme (FFXI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 18:13:
[...]

Possible spoiler:
Nou hoe kom je daar achter...als je een keer met Lani praat wat mij per toeval overkwam dan kun je daarna in het kleine kamertje een hint lezen "time goes forward once, time goes backward once, nine is the last number but also the first"...dan dus even logisch nadenken en je komt er wel. En na elk "correct" rondje hoor je een pling!

Ahha ja inderdaad. Ik had er alleen nooit aandacht aanbesteeds :+ Lani is daar toch ook op dat moment als ik het me goed herinner die het dan zegt.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik zit ook zeer te wachten op Suikoden 3. Ik had gelezen dat ie 15 januari uitkwam hier, ik kan niet wachten :9~

off topic: Wat irritant dat MrRudi en Ker Plunk de zelfde icons hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie die zwarte balken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ending theme FFX idd erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 22:20:
Hoe doen jullie die zwarte balken :?
code:
1
[table][tr][td bgcolor=#000000] TEXT HIER [/td][/tr][/table]

word:

TEXT HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt ,back on-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 15:02:
[...]

Nee dat wordt nergens getoond, maar het is ook helemaal niet belangrijk. Je hebt geen gradaties van wapens in principe. Hoe hard je slaat hangt af van het karakter (sphere grid) niet van het wapen. Er zijn wapen-eigenschappen die je iets sterker maken (strength+10%, strength+20% geloof ik) maar ik heb eigenlijk nooit gekeken of je status daarmee ook veranderde (driehoekje drukken in de sphere grid). Uiteindelijk zul je toch geen wapens gebruiken met strength + 10% omdat dat helemaal geen interessante eigenschappen zijn, auto-haste, auto-phoenix, ribbon enz zijn veel interessanter.

Om iets specifieker te zijn met wat ik bedoel met "elk wapen is gelijk" -> stel je hebt een wapen dat "Rod" heet, deze heeft geen eigenschappen, en je vind een wapen dat "Fire Rod" heet (deze zal als eigenshap Fire damage hebben) dan zal het een nieuw en beter wapen zijn, maar je gaat er niet harder van slaan.
ahh dus tog, dat vroeg ik me dus idd af.. dan hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken :D best lastig nog die sphere grid om alles goed door te krijgen en de goede punten te activeren...

Mijn nadeel is alleen erg dat ik van sterke ventjes hou, ik heb het nooit erg op magie gehad.. ik heb bijna bij elke FF de hak ventjes gebruikt in combo met 1 white magic figuurtje of gewoon veel potions enzow.. daarom vroeg ik me dat dus af hoe dat zat met die wapens.. vinnik wel een beetje jammer eigenlijk, maar ach daar wen ik ook wel weer aan.. 8)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bl!kje schreef op 06 January 2003 @ 23:05:
[...]

ahh dus tog, dat vroeg ik me dus idd af.. dan hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken :D best lastig nog die sphere grid om alles goed door te krijgen en de goede punten te activeren...

Mijn nadeel is alleen erg dat ik van sterke ventjes hou, ik heb het nooit erg op magie gehad.. ik heb bijna bij elke FF de hak ventjes gebruikt in combo met 1 white magic figuurtje of gewoon veel potions enzow.. daarom vroeg ik me dat dus af hoe dat zat met die wapens.. vinnik wel een beetje jammer eigenlijk, maar ach daar wen ik ook wel weer aan.. 8)
Ja het was wel even wennen maar ik moet zeggen dat ik het een bijzonder aantrekkelijk systeem vond uiteindelijk. Het is een stuk makkelijker om overzicht te bewaren, terwijl bij zeg FFIX je de halve tijd zit af te wegen welk wapen nu eigenlijk het beste is, aangezien alle wapens een paar stats omhoog gooien, maar ook een paar omlaag.

** Breaking News **
In a radio interview with JLWK Final Fantasy's spiritual father Hironobu Sakaguchi stated some interesting facts about the upcoming Final Fantasy X-2 and Final Fantasy XII:

Sakaguchi said he needs more time, more time to develop the completion of Final Fantasy XII. The only way to buy this time and still keep the company's revenue rolling, is the idea of a sequel to his most successful of all Final Fantasy series, FFX. While this idea was forming, many many fan requests for a sequel started to arrive at Square, thus, the origin of FFX-2. So then, what about FFXII we asked?
Sakaguchi:
To put it into perspective, Final Fantasy XII is a giant mammoth beast. Could probably be the biggest game in the history of video games. Both game-play available, Online and Offline features for the 76% of the franchise's offline players.
Nobuo Uematsu is not working on FFX-2, rumors are that he is retiring after Final Fantasy Tactics, what can you say about this?
Sakaguchi:
Nobou Uematsu is a force not to be medled with. You just don't take him off a major Final Fantasy episode. Sakaguchi and Uematsu make or break the series. They are the pinnacles behind the success of the franchise. One could see why Uematsu is not involved in FF X-2 now. His major task, besides his involvement in FF Tactics Advance, is actually Final Fantasy XII.
So you see, That is why FFX-2 was created. Overall, I think FFXII Is going to be BIG. Real big.

:D :9~ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Mooiste nummer is en blijft de crystal theme. niet de veranderde versies maar zoals die bij ff4 ff6 en een beetje ff7

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag: kan je auto-life(kweet nie of ie in ffx voorkomt) costumizen aan je armor enzo jah welke items heb je er voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 16:19:
vraag: kan je auto-life(kweet nie of ie in ffx voorkomt) costumizen aan je armor enzo jah welke items heb je er voor nodig
Nee, je kan wel Auto-phoenix aan je armor plakken, daar heb je ik meen 30 megaphoenix voor nodig, deze kan je eenvoudig stelen van die vogel in Bikanel desert. Auto-life bestaat wel in FFX maar alleen als White magic spell. Tip: zorg dat degene die deze spell kan casten Auto-haste heeft en First Strike op het wapen...dan kun je ook bij moeilijke gevechten al 1 of 2 keer Auto-life casten voordat de tegenstander iets kan doen. Zo ben ik voorbij Dark Shiva en Dark Ixion gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
:9~ ik krijg echt wel zin in FF12 :9~
Als het zoon groot project word als mr.rudi zegt dan zouden ze idd wel even wat meer tijd nodig moeten hebben.
FFX-2 is dus gewoon een afleidertje om de fans gerust te stellen... dat geeft mij weer een minder goed gevoel over FFX-2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te horen dat bericht van Ruud ,hopelijk een nieuwe impuls voor de serie.
Ben zelf zeer benieuwd naar FFXII
Een slechte FF game is nog altijd een goede game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 07 January 2003 @ 16:44:
:9~ ik krijg echt wel zin in FF12 :9~
Als het zoon groot project word als mr.rudi zegt dan zouden ze idd wel even wat meer tijd nodig moeten hebben.
FFX-2 is dus gewoon een afleidertje om de fans gerust te stellen... dat geeft mij weer een minder goed gevoel over FFX-2 :/
Sjah dat ze het voor de centen deden had ik je wel meteen kunnen vertellen, zeker als je terwijl je erover na aan het denken bent van weet ik hoeveel fans de vraag krijgt om het te doen. Maar zoals Ker Plunk al zegt, een mindere FF is nog steeds een heel goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Woei, je maakt me blij ruud :)

En tsja, dat het voor de centen (of yens in dit geval gaat) is wel logisch natuurlijk, hoe wil je anders dat een groot spel als Ff-X en XII gefinancierd gaat worden?

Heeft iemand ook enig idee wat het duurste spel ooit gemaakt is?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 07 januari 2003 @ 17:18:
Woei, je maakt me blij ruud :)

En tsja, dat het voor de centen (of yens in dit geval gaat) is wel logisch natuurlijk, hoe wil je anders dat een groot spel als Ff-X en XII gefinancierd gaat worden?

Heeft iemand ook enig idee wat het duurste spel ooit gemaakt is?
FFVIII volgens mij ,ik weet wel dat FFVII $50 miljoen kostte. (las ik 4 jaar geleden iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:53
Dat was dan ook een meesterlijke game (FFVIII dan)
Jammer dat die nooit echt door iedereen is gewaardeerd, want dat is juist de FF waar ik me het meeste mee heb vermaakt en daarna nog FFX

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 07 januari 2003 @ 19:40:
Dat was dan ook een meesterlijke game (FFVIII dan)
Jammer dat die nooit echt door iedereen is gewaardeerd, want dat is juist de FF waar ik me het meeste mee heb vermaakt en daarna nog FFX
Hij is idd ondergewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 19:42:
[...]

Hij is idd ondergewaardeerd.
Te erg vind ik :) Verhaal was gewoon zo meeslepend en zoo goed. (maar das iedere ff eigenlijk)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Marruk schreef op 07 January 2003 @ 22:24:
[...]

Te erg vind ik :) Verhaal was gewoon zo meeslepend en zoo goed. (maar das iedere ff eigenlijk)
Daar zijn de meningen over verschillend gelukkig :)

Voor mij 2 grote dompers op FF VIII
- Magic drawen sucks..
- Het contract tussen Rinoa en het team van Squall..... naar mijn idee te zielig voor woorden :( (contract loopt net zolang totdat 1 bepaald LAND vrij is... en ze hebben 3 man ingehuurd.... tja..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Creepy schreef op 07 januari 2003 @ 22:38:
[...]

Daar zijn de meningen over verschillend gelukkig :)

Voor mij 2 grote dompers op FF VIII
- Magic drawen sucks..
- Het contract tussen Rinoa en het team van Squall..... naar mijn idee te zielig voor woorden :( (contract loopt net zolang totdat 1 bepaald LAND vrij is... en ze hebben 3 man ingehuurd.... tja..)
Magic drawen was wel leuk voor de verandering.
Het enige waardoor ik FF8 wat minder vond is dat die enemies met je mee groeien kwa sterkte. Dus je had geen reden meer om te leveluppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 07 January 2003 @ 22:53:
[...]

Magic drawen was wel leuk voor de verandering.
Het enige waardoor ik FF8 wat minder vond is dat die enemies met je mee groeien kwa sterkte. Dus je had geen reden meer om te leveluppen.
Squall & Rinoa "The dance" is wel een van mijn favoriete filmpjes...telt dat ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 23:35:
[...]

Squall & Rinoa "The dance" is wel een van mijn favoriete filmpjes...telt dat ook? :P
Die telt zeker :9~

Heb je daar een filmpje van? Want ik zoek die nogal lang maar kan hem nergens vinden. Ik heb ook al geprobeerd om hem te rippen van ps cd maar al die programma's schijnen bij mij niet te werken ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 08 januari 2003 @ 08:43:
[...]

Heb je daar een filmpje van? Want ik zoek die nogal lang maar kan hem nergens vinden. Ik heb ook al geprobeerd om hem te rippen van ps cd maar al die programma's schijnen bij mij niet te werken ;(
Ik heb hem :)
Kom vanavond maar ff op msn oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 09:05:
[...]

Ik heb hem :)
Kom vanavond maar ff op msn oid ;)
msn :X

Wanneer ik bestanden verstuur op msn dan stopt ie altijd na 500 kb (of 2,5 minuut, ligt eraan hoe je het bekijkt) en daarbij gaat het maar met 3/4 kb/s) Dus ik weet niet of je het geduld hebt om 3 uur te wachten :X

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 08 January 2003 @ 09:25:
[...]

msn :X

Wanneer ik bestanden verstuur op msn dan stopt ie altijd na 500 kb (of 2,5 minuut, ligt eraan hoe je het bekijkt) en daarbij gaat het maar met 3/4 kb/s) Dus ik weet niet of je het geduld hebt om 3 uur te wachten :X
We hebben ook nog zoiets al ftp ;)
Msn voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij nog webspace...ik upload hem vanavond wel :) ,zet ik hem wel op me site....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 10:57:
Ik heb volgens mij nog webspace...ik upload hem vanavond wel :) ,zet ik hem wel op me site....
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

You are my hero _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marruk schreef op 08 januari 2003 @ 08:43:
[...]

En als mosterd na de maaltijd: ik heb hem ja...duh...ik heb alle filmpjes van 8, 9 en 10. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 11:32:
[...]

En als mosterd na de maaltijd: ik heb hem ja...duh...ik heb alle filmpjes van 8, 9 en 10. :P
ai, das bitter.

Welk proggie heb je gebruikt dan om alles te rippen?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mwa vond dat filmpje niet echt spectaculair. Die aan het begin van FFX bij zanarkand waar auron ff uit zijn veldvles gaat drinken terwijl er een gigantische vloedgolf op hem afkomt, die is pas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
BlackMage schreef op 08 January 2003 @ 12:08:
Mwa vond dat filmpje niet echt spectaculair. Die aan het begin van FFX bij zanarkand waar auron ff uit zijn veldvles gaat drinken terwijl er een gigantische vloedgolf op hem afkomt, die is pas _/-\o_
Ik vond zijn afscheid in zanarkand de mooiste van allemaal, een echt heldenvaarwel :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marruk schreef op 08 January 2003 @ 11:35:
[...]

ai, das bitter.

Welk proggie heb je gebruikt dan om alles te rippen?
Geen, ik heb aardige vrienden :)
Marruk schreef op 08 januari 2003 @ 12:13:
[...]

Ik vond zijn afscheid in zanarkand de mooiste van allemaal, een echt heldenvaarwel :)
Inderdaad...even de klop op de borst van Kimahri al zeggende "wij krijgers snappen elkaar" en als ie wegloopt wordt de muziek opeens harder...sterk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weapon Awakening heerst _/-\o_ (tevens te downen op me site :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Wat is er trouwens gebeurd met de spoilers in Al Bhed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Creepy schreef op 08 januari 2003 @ 13:27:
Wat is er trouwens gebeurd met de spoilers in Al Bhed?
Nou, de al bhed sites zijn down dus dan gaat het nogal moeilijk ;)

Ik krijg i.i.g. een 404

TMAXTINT

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.