disney ownt btw
Anoniem: 56410
Was ook me idee maar ze hebben hem nog niet te huurDevil N schreef op 25 November 2002 @ 21:32:
[...]
Huur 'm gewoon in de videotheek ofzo en oordeel zelf.
Mwa zit nog steeds te twijvelen. Er komen steeds meer spellen die ik wil maar heb maar geld voor 1. Dit is het lijstje:
• Grandia Xtreme
• Kingdom Hearts
• Suikoden 3
• Grandia Xtreme
• Kingdom Hearts
• Suikoden 3
Voor mij Suikoden 3 , Kingdom hearts toch maar eerst een x huren en heb nog niks van Grandia xtreme gezienBlackMage schreef op 25 november 2002 @ 23:42:
Mwa zit nog steeds te twijvelen. Er komen steeds meer spellen die ik wil maar heb maar geld voor 1. Dit is het lijstje:
• Grandia Xtreme
• Kingdom Hearts
• Suikoden 3
Tot nu toe vond ik elke grandia (deel 1 en 2) zeer de moeite waard, van kingdom hearts ken ik alleen de makers en van suikoden 3 ken ik helemaal niets.
Huren zal wel niet gaan want onze videotheek heeft op het moment net jack&daxter binnen gekregen ofzo
duurt ongeveer een jaar voordat zij games krijgen.
Huren zal wel niet gaan want onze videotheek heeft op het moment net jack&daxter binnen gekregen ofzo
Anoniem: 31054
Grandia Extreme heeft extreem slechte scores gehaald bij o.a IGN. Dus ik zou voor Suikoden III gaan Ik denk er zelfs over een PS2 te kopen voor dat spel
Eigenlijk hoop ik dat er een conversie komt voor de xbox of gamecube want de beeldkwaliteit van de PS2 vind ik niet zo geweldig.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 26-11-2002 11:46 ]
* Anoniem: 21968 gaat ook lekker Kingdom Hearts kopen alsie een keer tijd heeft.
Dat brengt mijn PS2 games verzameling op 3
Dat brengt mijn PS2 games verzameling op 3
Score's van ign enz fucked me niets. Heel vaak zijn die scores niet eens eerlijk.
Grandia 2 had ook hele slechte scores maar is 1 van mijn leukste spellen ever.
Grandia 2 had ook hele slechte scores maar is 1 van mijn leukste spellen ever.
Anoniem: 45567
Okay. Paar feitjes over KH.
Visuals zijn perfect in orde. Denk aan FFX, en dan nog een stuk beter.
Alleen de intro en het eind zijn (deels) in FMV. Daardoor is er nog meer ruimte voor verhaal en cutscenes, omdat alles ingame gerenderd wordt.
Characters zijn deels Disney (denk tarzan, de kleine zeemeermin) maar ook het zeer creepy (the nightmare before chrismas.)
Characters van square zijn de 3 hoofdpersonen Sora, Riku (niet Rikku, dat was FFX) en Kairi, maar daarnaast ontzettend veel personages uit andere spellen. in ieder geval zitten er in:
FFVII: Cloud, Seph, Aerith, Cid, Yuffie
FFVIII: Squall, Selphie
FFX: Wakka, Tidus
Alle characters zijn goed van stemmen voorzien. Disney was natuurlijk al altijd zo, maar alle Square personages die nog nooit een stem hadden zijn ook goed bedeeld. beter werk dan in FFX.
Gameplay is niet turnbased, maar kan niet uitgelegd worden zonder deze post in lengte te verdubbellen. makkelijk te leren, maar toch ook weer erg diep. magic en summons zitten er ook in. (Bambi: Ik summon jou!)
Het verhaal is (zoals we an Square mogen verwachten) er diep, en zal je bezig blijven houden. Ondanks Disneys inmenging is het verhaal onverwacht duister, en zeker niet speciaal voor kinderen gemaakt.
Als je dit spel aanschaft zal je daar zeker geen spijt van krijgen, zeker als je bekend bent met de andere Square games. Vele mensen zijn er erg onzeker over omdat Disney (it's eeeeeevil) meedoet, maar het werkt, vreemd genoeg.
Screenshots voor de liefhebbers: http://www.rpgamer.com/ga...ghearts/kingheartsss.html
Productie art:
http://www.rpgamer.com/ga...hearts/kingheartsart.html
Check clouds character sheet. check seph. check squall. als je dan nog niet om bent kan niemand je redden.
Visuals zijn perfect in orde. Denk aan FFX, en dan nog een stuk beter.
Alleen de intro en het eind zijn (deels) in FMV. Daardoor is er nog meer ruimte voor verhaal en cutscenes, omdat alles ingame gerenderd wordt.
Characters zijn deels Disney (denk tarzan, de kleine zeemeermin) maar ook het zeer creepy (the nightmare before chrismas.)
Characters van square zijn de 3 hoofdpersonen Sora, Riku (niet Rikku, dat was FFX) en Kairi, maar daarnaast ontzettend veel personages uit andere spellen. in ieder geval zitten er in:
FFVII: Cloud, Seph, Aerith, Cid, Yuffie
FFVIII: Squall, Selphie
FFX: Wakka, Tidus
Alle characters zijn goed van stemmen voorzien. Disney was natuurlijk al altijd zo, maar alle Square personages die nog nooit een stem hadden zijn ook goed bedeeld. beter werk dan in FFX.
Gameplay is niet turnbased, maar kan niet uitgelegd worden zonder deze post in lengte te verdubbellen. makkelijk te leren, maar toch ook weer erg diep. magic en summons zitten er ook in. (Bambi: Ik summon jou!)
Het verhaal is (zoals we an Square mogen verwachten) er diep, en zal je bezig blijven houden. Ondanks Disneys inmenging is het verhaal onverwacht duister, en zeker niet speciaal voor kinderen gemaakt.
Als je dit spel aanschaft zal je daar zeker geen spijt van krijgen, zeker als je bekend bent met de andere Square games. Vele mensen zijn er erg onzeker over omdat Disney (it's eeeeeevil) meedoet, maar het werkt, vreemd genoeg.
Screenshots voor de liefhebbers: http://www.rpgamer.com/ga...ghearts/kingheartsss.html
Productie art:
http://www.rpgamer.com/ga...hearts/kingheartsart.html
Check clouds character sheet. check seph. check squall. als je dan nog niet om bent kan niemand je redden.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 45567 op 26-11-2002 14:53 ]
OK, ik ben een beetje een RPG n00b vrees ik 
Ik heb een PSX en een PC, ik heb al FF7 en Suikoden II gespeeld en die bevielen mij alle 2 zeer goed.
Welke raden jullie mij aan als volgende?
Ik heb een PSX en een PC, ik heb al FF7 en Suikoden II gespeeld en die bevielen mij alle 2 zeer goed.
Welke raden jullie mij aan als volgende?
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Anoniem: 61849
Ik zou zelf voor Grandia Xtreme gaan , delen 1 en 2 bevielen mij zeer goed in ieder gevalBlackMage schreef op 25 November 2002 @ 23:42:
• Grandia Xtreme
• Kingdom Hearts
• Suikoden 3
Je vergeet cerberus uit Final fantasy 8
Ik wilde eerst HEILIGSCHENNIS roepen maar ik heb het spel zelf nog niet mogen beoordelen en het zou gewoon stom zijn o het spel dan af te kraken.Overigens heb ik niet zo'n slechte indruk van het spel (mede dankzij het forum ) en alhoewel er gezegd wordt dat ik me niet door het woordje disney op de doos moet laten afschrikken blijf ik er een beetje huiverig over.
Ik mis trouwens wel bij sommige characters uit het spel (als ik de screenies bekijk) een bepaalde sfeer.Ze hebben yuffie in de artwork best wel "plomp" gemaakt en ik mis die hyperactieve smile een beetje.Ook Cid lijkt een beetje........"kort".Ze hebben cloud in ieder geval niet vernacheld
Alleen de hand van Cloud (lijkt op de hand van Vincent uit FF VII) en die zwarte vleugel zijn lichtelijk vreemdAnoniem: 61849 schreef op 26 November 2002 @ 17:10:
Ze hebben cloud in ieder geval niet vernacheld.(sephiroth ook niet naar mijn mening gelukkig)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Square en Enix zijn nu samen gegaan had ik gehoord.
Beetje raar want Square en Enix waren vanaf het begin al concurrenten. Maar nu zijn de 2 beste rpg-devvers samen
Anoniem: 52687
Even voor de duidelijkheid ,die vleugel zie je niet in het spel.
Ze hebben ook een goede stem voor Cloud gevonden vind ik
Ze hebben ook een goede stem voor Cloud gevonden vind ik
Anoniem: 23844
BlackMage schreef op 26 November 2002 @ 18:00:
[...]
Beetje raar want Square en Enix waren vanaf het begin al concurrenten. Maar nu zijn de 2 beste rpg-devvers samen
29 november komen ze met hun business plan dus misschien wel nieuwe Final Fantasy's of een Dragon Quest/FF crossover.. Aaaaaaaah, the possibilities
Eindelijk een Final Fantasy met ECHTE gameplay

Naja, om het goed te maken:

ZO!
Meer screenshots: hier, hier en hier
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 26-11-2002 18:48 ]
hmmm.... Cloud , Sephiroth allen in 1 game met voices .....hmmm disney .... bah
denk dat ik hem morgen toch maar ga kopen
(bericht van www.rpgamer.com
In the world of RPGs there are really only two big boys, Square and Enix. Well, that list just shrank a bit. RPGamer has just received word from Japan that the two videogame giants are going to be merging. The merger is set to take place starting November 26, and by April 1, 2003, the new company will be known as Enix Square. This merger is reportedly taking place to position the joint company as a serious competitor to the large third party developers such as Electronic Arts.
"In the ever-changing world of entertainment software, the most important issue facing companies today is how quickly they can grow as the marketplace and opportunities for business expand and diversify," said a financial statement released by Enix today. "Enix and Square's response to this issue is the merger announced today...Together, we will aim to become producer of the highest-quality digital contents in the world."
Officially, Square is being disbanded and Enix will be absorbing the company's assets and liabilities, while Square's current president, Yoichi Wada, will head up Enix Square. The two companies are planning a press conference for 3:30pm on Tuesday. We will have the details from this event as soon as they are available.
*grijns* Laat Disney en Nintendo ook meedoen! "Illusion of Super Mario Fantasy Hearts RPG Quest XII"!!!
In the world of RPGs there are really only two big boys, Square and Enix. Well, that list just shrank a bit. RPGamer has just received word from Japan that the two videogame giants are going to be merging. The merger is set to take place starting November 26, and by April 1, 2003, the new company will be known as Enix Square. This merger is reportedly taking place to position the joint company as a serious competitor to the large third party developers such as Electronic Arts.
"In the ever-changing world of entertainment software, the most important issue facing companies today is how quickly they can grow as the marketplace and opportunities for business expand and diversify," said a financial statement released by Enix today. "Enix and Square's response to this issue is the merger announced today...Together, we will aim to become producer of the highest-quality digital contents in the world."
Officially, Square is being disbanded and Enix will be absorbing the company's assets and liabilities, while Square's current president, Yoichi Wada, will head up Enix Square. The two companies are planning a press conference for 3:30pm on Tuesday. We will have the details from this event as soon as they are available.
*grijns* Laat Disney en Nintendo ook meedoen! "Illusion of Super Mario Fantasy Hearts RPG Quest XII"!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 45567 op 26-11-2002 18:54 ]
Le Branc...dat postte ik in de openingspost alAnoniem: 56410 schreef op 26 November 2002 @ 18:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil wel eens weten wie dat is
Ahw niet speelbaar dusAnoniem: 2557 schreef op 26 November 2002 @ 19:25:
[...]
Le Branc...dat postte ik in de openingspost al. Zij is de baas van de rivaliserende groep Sphere Hunters die je tegen komt
Zal dus wel de bad guy (of eigenlijk girl) worden a la Seymour ofzoAnoniem: 2557 schreef op 26 November 2002 @ 19:25:
[...]
Le Branc...dat postte ik in de openingspost al. Zij is de baas van de rivaliserende groep Sphere Hunters die je tegen komt
Aah, er komt gewoon TE veel uit man, vet niet normaal meer. Zat je 3 jaar geleden nog met een count down (denk tiberian sun) kom je nu geld tekort. In wat voor zieke wereld leven wij toch 
Anyway ik denk dat ik die kingdom hearts maar is stilletjes moet gaan proberen ergens en kijken of het was is.
Anyway ik denk dat ik die kingdom hearts maar is stilletjes moet gaan proberen ergens en kijken of het was is.
TMAXTINT
Anoniem: 61849
Om een of andere vage reden voel ik me toch droevig dat in zekere zinnen sqauresoft niet meer is , tegen sommige logica in .Zal wel sentiment zijn 
ps: Die gevallen van FFX-2 lijken een beetje op die mensen achter die rode neonbuisjes
ps: Die gevallen van FFX-2 lijken een beetje op die mensen achter die rode neonbuisjes

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 26-11-2002 22:03 ]
Het zal wel heel erg warm zijn in spiraAnoniem: 61849 schreef op 26 november 2002 @ 22:02:
Die gevallen van FFX-2 lijken een beetje op die mensen achter die rode neonbuisjes
Versterkt broeikaseffect nu ze weer machina gebruiken
TMAXTINT
Die evil chick van die andere sphere hunters is idd een beetje hoerig
Maar goed, dat was dona ook 
Aan de plaatjes te zien zien de 'goodgirls' er behoorlijk
uit
Aan de plaatjes te zien zien de 'goodgirls' er behoorlijk
Dona: "...and Barthello is ALL I need, right Barthello?"BlackMage schreef op 26 November 2002 @ 22:28:
Die evil chick van die andere sphere hunters is idd een beetje hoerigMaar goed, dat was dona ook
Aan de plaatjes te zien zien de 'goodgirls' er behoorlijkuit
Anoniem: 41237
nee, je kan wel Aeris tot leven wekken, ik ken iemand uit japan die (natuurlijk) de japanse versie heeft gespeeld en hij zegt dat je haar wel weer tot leven kan wekken. ik heb nog niet veel gehoord van de andere extra's maar dit is in ieder geval ietsCreepy schreef op 25 november 2002 @ 12:51:
[...]
Eehh.. wat je hier zegt is helemaal niet waar. Dat je Earis weer tot leven kan wekken is één grote hoax geweest. Hier is echt absoluut niks van waar (vraag ander maar aan MrRudi want die had em dacht ik op z'n japans gespeeld).
De engelse vertalingen waren wel wat gehaast ja, en die vertalingen zijn erg verbeterd in de PC versie van FF VII.
Er gaan geruchten dat er een FF VII remake voor de PS2 zou gaan komen, maar niet om extra dingen toe te voegen die in de JAP versie wel en in de EU versie niet zouden kunnen (er zit voor zover ik weet ook niks extra's in de JAP versie van FF VII t.o.v. de EU versie).
Nou ik heb de Japanse premium versie...en dat ben ik nooit tegengekomen (noch heb ik het ooit eerder gehoord). Daarbij zitten in de EU versies altijd veel meer secrets dan in de Japanse, niet omgekeerd.Anoniem: 41237 schreef op 27 November 2002 @ 00:29:
[...]
nee, je kan wel Aeris tot leven wekken, ik ken iemand uit japan die (natuurlijk) de japanse versie heeft gespeeld en hij zegt dat je haar wel weer tot leven kan wekken. ik heb nog niet veel gehoord van de andere extra's maar dit is in ieder geval iets
WTF, bestaat Enix nog steeds? Het laatste spel dat ik heb gespeeld van die lui was Illusion of Time/Gaia. Goed verhaal, leuk spel, maar wel re-te-sim-pel. Leuk om te weten dat die lui nog levenBlackMage schreef op 26 November 2002 @ 18:00:
[...]
Er is een aantal jaar terug ook een flinke discussie over geweest. Een ex-medewerker van Square zou dat gezegd hebben. Deze persoon bleek dus geen ex medewerker te zijn en flink uit z'n nek te lullen. Alleen bracht hij het op zo'n manier dat het voor een leek niet van echt te onderscheiden was, maar voor een beetje techneut die een heel klein beetje thuis is in het games gebeuren was er vrij snel uit te halen dat het nep was.Anoniem: 41237 schreef op 27 November 2002 @ 00:29:
[...]
nee, je kan wel Aeris tot leven wekken, ik ken iemand uit japan die (natuurlijk) de japanse versie heeft gespeeld en hij zegt dat je haar wel weer tot leven kan wekken. ik heb nog niet veel gehoord van de andere extra's maar dit is in ieder geval iets
Hij schreev bijv. dat ze de transparante effecten van de Earis als "spook" niet goed voor elkaar kregen en dat dat de voornaamste reden is geweest dat ze het tot leven wekken geschrapt zouden hebben. Waarom is het dan niet geschrapt geweest in de JAP versie??? Als je Earis weer tot leven wekt verloopt het verhaal anders. Een extra verhaal lijn is ook weer flink wat werk. EN als Earis tot leven word gewekt zullen ook een flink aantal FMV's aangepast moeten worden wat ook erg veel werk is.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Anoniem: 28596
Volgens mij kon je met gameshark Aeris vervangen door een ander charracter. Dat wil zeggen dat ze gewoon dezelfde bewegingen maakt als die charracter en dat ze ook dezelfde dingen zegt. En dat wil ook zeggen dat de charracter die je vervangt wel gewoon voorkomt in de FMV's
Verder is er geen enkele mogelijkheid om Aeris terug te krijgen in het spel.
Verder is er geen enkele mogelijkheid om Aeris terug te krijgen in het spel.
Dit is pas final fantasy --> www.gm4.nl
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Illussion of Time was alleen uitgegeven door Enix (net zoals zijn voorloper en een van de beste SNES RPG's "Soulblazer") maar ontwikkeld door Quintet. Dat bedrijf bestaat helaas niet meer...de grote man achter Quintet was trouwens Tomoyoshi Miyazaki, dezelfde persoon die verantwoordelijk was voor Ancient Ys Vanished Book 1 & 2 op de MSX2, PC-Engine, PC88, Turbo Duo en PC.SONiCB00M schreef op 27 November 2002 @ 12:30:
[...]
WTF, bestaat Enix nog steeds? Het laatste spel dat ik heb gespeeld van die lui was Illusion of Time/Gaia. Goed verhaal, leuk spel, maar wel re-te-sim-pel. Leuk om te weten dat die lui nog leven.
maarruh...die ouwe gek is ook weer van de partij he:

And that as they say, is that..... Ik vraag me af of ie weer van die saaie verhaaltjes gaat vertellenAnoniem: 2557 schreef op 27 november 2002 @ 13:53:
[...]
maarruh...die ouwe gek is ook weer van de partij he:
[afbeelding]
TMAXTINT
Misschien leuk om te weten, hij wordt gevoiced door Dwight Schultz, dezelfde die in the A-team Murdock speelde. met dat in het achterhoofd worden die hele verhaaltjes een stuk leuker
Oh ja? leuk! Ga ik de volgende keer op letten danAnoniem: 45567 schreef op 27 november 2002 @ 15:26:
Misschien leuk om te weten, hij wordt gevoiced door Dwight Schultz, dezelfde die in the A-team Murdock speelde. met dat in het achterhoofd worden die hele verhaaltjes een stuk leuker
Hij verdraait zijn stem dan wel goed moet ik zeggen.
TMAXTINT
Meachen heet die gast geloof ik
Die was zo irritant dat is cool werd
Mmmm, als ik dit nu zo allemaal weer lees...
Begint het hele FF gebeuren toch wel weer een beetje te kriebelen... Zal ik eens verdergaan met FF5?
ik heb trouwens de demo van FFx gespeeld. Maar ik vond het algeheel nogal wat traag. Is dit anders met de full versie?
Begint het hele FF gebeuren toch wel weer een beetje te kriebelen... Zal ik eens verdergaan met FF5?
ik heb trouwens de demo van FFx gespeeld. Maar ik vond het algeheel nogal wat traag. Is dit anders met de full versie?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
FFX traag??? is naar mijn weten een van de snelste FF's die er zijn (misschien wel de snelste)GolbeZeromus schreef op 27 november 2002 @ 19:25:
Daar had ik in het begin van FF9 last van. had net FF8 uitgespeeld, (hoge stats, übersnel) en dan moet je aan de gang met level-3 characters met een snelheid van onder 0. Natuurlijk is dat voor de beginners gedaan, maar als je snelle gevechten gewend bent is dat tergend traag. Ik neem aan dat GolbeZeromus daar ook last van heeft. Had zelf over de snelheid van FFX niets te klagen.
Ik moet zeggen dat final fantasy samen met metal gear solid 2 de beste spellen van 2002 zijn dus je mag niet ; KAN niet zonder dit spel een playstation 2 ownen. Dan krijg je namelijk de Final Fantasy knokploeg achter je aan en dat wil je niet hebbenGolbeZeromus schreef op 27 november 2002 @ 19:25:
Maar gewoon kopen, ik zweer je dat het megagoed is.
TMAXTINT
Sheesh... beste omschrijving voor Rudi: Ouwe gek en RPG-encyclopedie op pootjesAnoniem: 2557 schreef op 27 November 2002 @ 13:53:
Illussion of Time was alleen uitgegeven door Enix (net zoals zijn voorloper en een van de beste SNES RPG's "Soulblazer") maar ontwikkeld door Quintet. Dat bedrijf bestaat helaas niet meer...de grote man achter Quintet was trouwens Tomoyoshi Miyazaki, dezelfde persoon die verantwoordelijk was voor Ancient Ys Vanished Book 1 & 2 op de MSX2, PC-Engine, PC88, Turbo Duo en PC.
Die opa heet trouwens Maechen idd.
Alleen van dungeons & dragons RPG's weet ie nix van. De prutserSONiCB00M schreef op 28 November 2002 @ 11:48:
[...]
Sheesh... beste omschrijving voor Rudi: Ouwe gek en RPG-encyclopedie op pootjes
TMAXTINT
quote van de Engine siteSONiCB00M schreef op 28 November 2002 @ 11:48:
[...]
Sheesh... beste omschrijving voor Rudi: Ouwe gek en RPG-encyclopedie op pootjes
Die opa heet trouwens Maechen idd.
"Ruud played more RPG's than there are listed at IGN"
En nog een 'schop': Heeft iemand tips hoe ik Malboro versla met FF8? Ik zit nu ergens in de omgeving van Esthar, en elke keer als ik em encounter dan cast ie Bad Breath en is het wachten tot ik het hoekje om ben...

Ik heb hem nooit echt kunne verslaan in FF8
Misschien als je esuna in je resistvakjes zet en daarbij nog wat magic, zodat je niet confused, blind en silenced. Dat zou misschien kunnen helpen.
Misschien als je esuna in je resistvakjes zet en daarbij nog wat magic, zodat je niet confused, blind en silenced. Dat zou misschien kunnen helpen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
FF mijn guide tevoorschijn pakken (heb ik toch al klaar bezig, ben bezig met de shumi-sidequest
)
Een malboro is weak vs Fire & Ice (vooral fire kan die slecht hebben), imuun tegen Earth en absorbt Poison. Neem ook een paar status defences, die komen ook van pas. Volgens mijn guide is hij niet immuun tegen percentuele damage, dus Demi kan ook van pas komen.
Een malboro is weak vs Fire & Ice (vooral fire kan die slecht hebben), imuun tegen Earth en absorbt Poison. Neem ook een paar status defences, die komen ook van pas. Volgens mijn guide is hij niet immuun tegen percentuele damage, dus Demi kan ook van pas komen.
Leuk en wel, maar ik krijg niet eens de kans om iets te doen, dat vind ik zo ongelofelijk irritant aan dat beestjeSONiCB00M schreef op 30 november 2002 @ 16:43:
FF mijn guide tevoorschijn pakken (heb ik toch al klaar bezig, ben bezig met de shumi-sidequest)

Dan moet je dus heel wat magic in je status defense proppen en met name de confusion.
Weet niet wat daar een goede magic voor is, aangezien ik deze game al een paar jaar niet meer heb gespeeld.
Weet niet wat daar een goede magic voor is, aangezien ik deze game al een paar jaar niet meer heb gespeeld.
die gesten versla ik altijd met shiva..__00__ schreef op 30 november 2002 @ 16:40:
Ik heb hem nooit echt kunne verslaan in FF8
dat wil zeggen ik leerde bij die GF ff het "DOOM" commando en gebruikte dat als eerste..
Malboro binnen paar secs dood en je hebt veel exp points erbij...
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Probleem hier is dus dat je shiva niet eens kan summonenNaWA schreef op 01 december 2002 @ 02:09:
[...]
die gesten versla ik altijd met shiva..
dat wil zeggen ik leerde bij die GF ff het "DOOM" commando en gebruikte dat als eerste..
Malboro binnen paar secs dood en je hebt veel exp points erbij...
Welk lvl zijn je poppegies dan? Misschien te laag nog voor de sterkere vijanden te verslaan?JJJ schreef op 01 december 2002 @ 12:55:
[...]
Probleem hier is dus dat je shiva niet eens kan summonen
TMAXTINT
Ze zijn simpelweg allemaal confused, daarom kunnen ze geen klap uithalen, slimmerd.
Wat je kan doen is éen chara (of meer, als dat kan) te junctionen bij z'n defense, zodat confusion en berserk kunnen worden voorkomen. ik raad je aan gewoon bij alle spells te kijken hoeveel effect ze hebben, volgens mij werkte esuna goed....
Wat je kan doen is éen chara (of meer, als dat kan) te junctionen bij z'n defense, zodat confusion en berserk kunnen worden voorkomen. ik raad je aan gewoon bij alle spells te kijken hoeveel effect ze hebben, volgens mij werkte esuna goed....
Nix summonen, als je Shiva gejunctioned hebt en je equipt de DOOM-ability dan ben je klaarJJJ schreef op 01 December 2002 @ 12:55:
[...]
Probleem hier is dus dat je shiva niet eens kan summonen
Moet je natuurlijk wel doen bij iemand met veel status defence of die heel snel is.
In FFX heb je die dingen ook met bad breath. Ik weet niet of dat in FF8 ook bestaat maar ik gebruikte altijd first strike (wapen ability) en em dan verslaan met een overdrive
Geloof dat ze vanaf FF6 of 7 erin zitten die marlborro'sBlackMage schreef op 01 december 2002 @ 15:35:
In FFX heb je die dingen ook met bad breath. Ik weet niet of dat in FF8 ook bestaat maar ik gebruikte altijd first strike (wapen ability) en em dan verslaan met een overdrive
Anoniem: 61401
het is engiGEAnoniem: 34149 schreef op 17 November 2002 @ 02:49:
mmmm je vergeet iets
Final Fantasy XII
zijn ze ook mee bezig is alleen erg weinig bekend van, het enigste wat ik weet is dat het weer normaal offline spel word
Als ik het me goed herinner heb je ook in FF4 van die beesten. Dat is dan zo'n mond op allerlei tentakels. Die kon ook bad breath. Hij was te vinden in de underground in de grot die leidt naar "The Land of the Summoned Monsters".Anoniem: 56410 schreef op 01 december 2002 @ 17:54:
[...]
Geloof dat ze vanaf FF6 of 7 erin zitten die marlborro's(geen idee van de vorige FF's)
Enige bedoel je
[ Voor 23% gewijzigd door GZ op 01-12-2002 22:29 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Tja, sommige mensen
BTW, als iemand geinteresseerd is in een icon van een willekeurige FMV van FFX, dan kan ik dat makkelijk voor elkaar krijgen. Video-in + FFX's Movie Theatre = Capturing goodness
Sorry dat ik zo ongelofelijk laat reageer 

Dan zal ik Shiva doom laten leren en eens kijken hoe dat werkt! Ik _moet_ nl die Malboro verslaan omdat ik wat stuff nodig heb voor doomtrain oid
Squall is level 49 nu, Selphie 34 en Irvine 33. Lijkt me redelijk voldoendeMarruk schreef op 01 december 2002 @ 13:31:
[...]
Welk lvl zijn je poppegies dan? Misschien te laag nog voor de sterkere vijanden te verslaan?
Hmm, okeeSONiCB00M schreef op 01 december 2002 @ 15:14:
[...]
Nix summonen, als je Shiva gejunctioned hebt en je equipt de DOOM-ability dan ben je klaar
Moet je natuurlijk wel doen bij iemand met veel status defence of die heel snel is.
Ga maar eens zoeken bij Google/afbeeldingen en dan op namen van FF caracters ,kom je er veel tegen
Lichtelijk ziek die foto
Ik had alle movies al als MPG maar toch bedankt (van FF8, FF9 en FF10 en de intro's van FF11 en Kingdom Hearts)Devil N schreef op 05 december 2002 @ 21:10:
[...]
Tja, sommige mensen
BTW, als iemand geinteresseerd is in een icon van een willekeurige FMV van FFX, dan kan ik dat makkelijk voor elkaar krijgen. Video-in + FFX's Movie Theatre = Capturing goodness
En die foto...ermmm dan zal ik misschien maar niet vertellen dat die verkleedpartijtjes heel gebruikelijk zijn in Japan, dat ze er een naam voor hebben, namelijk Cosplay...en dat het doel is...p0rn te maken. Zoek maar eens op Hentai cosplay
Ik zoek nog steeds de FFX guide en FF film (DVD) voor een mooi prijsje.. Weet iemand die toevallig ergens tegen een mooie prijs (op internet) te krijgen?
FFX Guide heb ik gehaald bij Dimension Plus (www.dimensionplus.nl) voor 17,95 eruo
DVD kan je kopen bij mediamarkt.
Wat kost die DVD daar?BlackMage schreef op 06 December 2002 @ 12:09:
FFX Guide heb ik gehaald bij Dimension Plus (www.dimensionplus.nl) voor 17,95 eruo
Geen idee. Maar mediamarkt is de op 1 na goedkoopste voor films. De goedkoopste is DIVX
Ahh, dat was 't. Ik wist dat er een naam was voor die verkleedpartijtjes, maar ik kon me niet meer herinneren welke dat was. Cosplay, dat was 'tAnoniem: 2557 schreef op 06 december 2002 @ 11:46:
[...]
En die foto...ermmm dan zal ik misschien maar niet vertellen dat die verkleedpartijtjes heel gebruikelijk zijn in Japan, dat ze er een naam voor hebben, namelijk Cosplay...en dat het doel is...p0rn te maken. Zoek maar eens op Hentai cosplay
* JJJ als anime liefhebber moet je toch wel even corrigeren. Japanners zijn dus animegek (en dat weet je zelf ongetwijfeld ook wel) en daarom cosplayen ze vaak ook als character. Dat doen ze voor de lol en NIET primair om p0rn te maken, ook niet secundair enzoAnoniem: 2557 schreef op 06 December 2002 @ 11:46:
[...]
Ik had alle movies al als MPG maar toch bedankt (van FF8, FF9 en FF10 en de intro's van FF11 en Kingdom Hearts)
Punt van me is: ze doen het voor de lol
En BTW, misschien dat iemand anders hier wel geinteresseerd isAnoniem: 2557 schreef op 06 december 2002 @ 11:46:
[...]
Ik had alle movies al als MPG maar toch bedankt (van FF8, FF9 en FF10 en de intro's van FF11 en Kingdom Hearts)
Ik rip die filmjes zelf altijd met PSMPlay
Errug goede tool, om alle filmpjes van een PSX (PS2 nog niet geprobeerd) te rippen. In welk formaat je maar wilt (dus ook DivX
)
Errug goede tool, om alle filmpjes van een PSX (PS2 nog niet geprobeerd) te rippen. In welk formaat je maar wilt (dus ook DivX
Ik ken het, ik heb (en gebruik) PSMPlay zelf ook, maar dat progje kan dus alleen PSX filmpjes openen, geen PS2 filmpjes
P0rn maken zullen ze ook wel lol in hebbenJJJ schreef op 06 December 2002 @ 22:22:
[...]
* JJJ als anime liefhebber moet je toch wel even corrigeren. Japanners zijn dus animegek (en dat weet je zelf ongetwijfeld ook wel) en daarom cosplayen ze vaak ook als character. Dat doen ze voor de lol en NIET primair om p0rn te maken, ook niet secundair enzo
Punt van me is: ze doen het voor de lol
Anoniem: 71953
Heel jammer dat voor je de FFXI-online-mogelijkheden moet betalen. FF-series moet gewoon turnbased blijven..hoe saai het op een gegeven moment ook hoort.
Anoniem: 29882
misschien niet helemaal final fantasy, maar binnenkort komt er een online DBZ versie uit, ik hoop dat ze dat dit x doen via de interface (battlesysteem) van FF, dat zou nog wel eens mooie effecten kunnen geven
Als het een goed spel is heb ik er dat best voor over, maar ik zie het hier eigenlijk niet zo snel van de grond komen. Voor World of Warcraft moet je straks ook betalen trouwensAnoniem: 71953 schreef op 08 december 2002 @ 16:44:
Heel jammer dat voor je de FFXI-online-mogelijkheden moet betalen. FF-series moet gewoon turnbased blijven..hoe saai het op een gegeven moment ook hoort.
Ik zou evt. ook wel willen betalen voor een leuke MMORPG, mits het niet te veel is (rond de 10 euro per maand is ok)
`Devil N schreef op 05 December 2002 @ 21:10:
[...]
Tja, sommige mensen
gimme, pls, mag ik een goede actie scene, iets leuks grappigs orginee koel perfect tweakeractig leuks? pls?
Anoniem: 29882
sepirhenk?GTA3 schreef op 08 December 2002 @ 18:31:
[...]
`
gimme, pls, mag ik een goede actie scene, iets leuks grappigs orginee koel perfect tweakeractig leuks? pls?
GTA3 schreef op 08 December 2002 @ 18:31:
[...]
LOLz0rs
Nee, maar ik zal wel even kijken of ik een leuke scene kan vinden. En of mijn capturing drivers nog normaal werken

Heh, tis lastig om die animated gifjes een beetje binnen aanvaardbare grootte te houden, omdat ze nou eenmaal zo lang zijn, en er zoveel beweging in zit 
Anyways, ik heb er al 2 weten te produceren die rond de limiet (100 kb) zitten:

Wie ze maar wil gebruiken, feel free to do so.
[edit]
Ack, phreakers.net wil weer niet meewerken. Nou ja, vroeg of laat zal 't wel weer werken, dus heb geduld
[edit2]
En oh ja, als je er eentje wilt gebruiken, kopieer 'm dan wel a.u.b. naar je eigen webspace

[edit]
Ack, phreakers.net wil weer niet meewerken. Nou ja, vroeg of laat zal 't wel weer werken, dus heb geduld
[edit2]
En oh ja, als je er eentje wilt gebruiken, kopieer 'm dan wel a.u.b. naar je eigen webspace
[ Voor 23% gewijzigd door Devil N op 08-12-2002 22:19 ]
Die laatste herken ik niet. Van wanneer is die?
Na sin's 1e nederlaagSONiCB00M schreef op 09 December 2002 @ 10:49:
Die laatste herken ik niet. Van wanneer is die?
als ie naar beneden pleurt dacht ik
Hoe maak je dit precies?Devil N schreef op 08 december 2002 @ 22:17:
Heh, tis lastig om die animated gifjes een beetje binnen aanvaardbare grootte te houden, omdat ze nou eenmaal zo lang zijn, en er zoveel beweging in zit
[afbeelding]
[afbeelding]
[edit]
[edit2]
MrRudi heeft dit een keer uitgelegd maar ik kan dat niet meer vinden.
1. neem een stukje spel digitaal opAnoniem: 52687 schreef op 09 December 2002 @ 17:53:
[...]
Hoe maak je dit precies?
2. resize dat naar 60x60
3. gebruik een gif programma om er een gif van te maken en om het bestand te optimizen (kleiner maken)
D'r is niet één enkele manier om dit te doen. 't Hangt er maar net vanaf wat voor source je gebruikt (downloaden van internet, of zelf capturen, etc), en hoe en met welke programma's je het wilt omzetten.Anoniem: 52687 schreef op 09 December 2002 @ 17:53:
[...]
Hoe maak je dit precies?
Wat ik voor deze GIFjes heb gedaan:
- M'n PS2 aansluiten op de Video-In van m'n PC (mijn RGB-kabel heeft een extra video uitgang voor bijvoorbeeld lightguns, die ook handig te gebruiken is voor dit soort zaken).
- FFX opstarten, savegame laden en naar het Movie Theatre in Luca gaan.
- In Virtualdub naar File -> Capture Avi gaan, waar ik het beeld van m'n video-in te zien krijg en daar compressie, grootte, etc instellen voor het capturen.
- Filmpje kiezen in het Movie Theatre en dat capturen met Virtualdub.
- Filmpje opslaan als DivX, Virtualdub afsluiten, Animation Shop opstarten en filmpje inladen in Animation Shop (en meteen de zwarte randen wegwerken, door alleen de middelste 280x168 pixels in te laden).
- Animatie resizen naar 60x45 pixels (dat is 4:3 formaat, zorgt er meteen voor dat het vervormde beeld van de slechte PAL versie weer in de normale toestand terecht komt).
- Stukkies eruit knippen die de animatie te groot zouden maken
- Animatie op 60x60 formaat maken door zwarte balkjes boven en onder toe te voegen.
- Opslaan als animated GIF, en wat klooien met kleur- en compressieinstellingen om het plaatje binnen aanvaardbare grootte te houden.
En dan natuurlijk uploaden en hier posten, wat geen uitleg behoeft
[ Voor 10% gewijzigd door Devil N op 09-12-2002 18:25 ]
Als je tijd hebt kan je misschien zo'n gifje
[SPOILER SPOILER mode]
van de trouwerij maken of wanneer yunie word opgevangen door valefor
[/SPOILER SPOILER mode]
Als je dat wilt doen heb je daarvoor mijn eeuwige dank
Natuurlijk alles van Yunie is goed Rikku ook
[SPOILER SPOILER mode]
[/SPOILER SPOILER mode]
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Of een filmpje van dat bahamut komt aanvliegen en/of die overdrive Megaflare van hem. (lange versies)
Voor spoilers hebben we Al-BhedMystic_X schreef op 10 December 2002 @ 20:26:
Als je tijd hebt kan je misschien zo'n gifje
[SPOILER SPOILER mode]
[/SPOILER SPOILER mode]
Dit topic is gesloten.