damn die zijn echt vet, kun je ook de scene uit FF7 doen wanneer aeris gedood word door S?
ze zijn alleen te groot om als webicons gebruikt te worden
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 11-12-2002 12:25 ]
Anoniem: 52977
damn die zijn echt vet, kun je ook de scene uit FF7 doen wanneer aeris gedood word door S?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 11-12-2002 12:25 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Mwah, die gebruiken wij al lang niet meer
TMAXTINT
Anoniem: 52687
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 11-12-2002 17:52 ]
Anoniem: 6441
Ik denk dat het iets te maken heeft met de snelheid van je editAnoniem: 52687 schreef op 11 December 2002 @ 17:50:
Aeris's Final Wish
Veel plezier ermee
Ik ga denk maar eens verder met FFVI ,zit al maanden in die woestijn![]()
Ps.
Ik heb vandaag cactus thee op
Wat betekent die procent hier rechts onder
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Welke woestijn als ik vragen mag?Anoniem: 52687 schreef op 11 december 2002 @ 17:50:
Aeris's Final Wish
Veel plezier ermee
Ik ga denk maar eens verder met FFVI ,zit al maanden in die woestijn![]()
Ps.
Ik heb vandaag cactus thee op
Wat betekent die procent hier rechts onder
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
En daar zit je vast, of ben je daar gewoon blijven steken en niet meer gespeeld sinds die maanden?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dat jaGolbeZeromus schreef op 11 December 2002 @ 20:53:
[...]
En daar zit je vast, of ben je daar gewoon blijven steken en niet meer gespeeld sinds die maanden?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 11-12-2002 20:59 ]
Anoniem: 61849
kerplunk : welke codec is gebruikt voor dit filmpje , hij opent hem dus bij mij gewoon niet en virtual dub verrekt het hem in te laden en dus de codec te onthullen.Wil hem graag zien dus weet jij misschien wat het probleem isAnoniem: 52687 schreef op 11 December 2002 @ 20:36:
Ik heb nog een verassing voor jullie:
FFVII 1997 Trailer (37 mb)
Een behoorlijk exclusief filmpje al mag ik het zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 11-12-2002 21:27 ]
Heb je Nimo geïnstaleerd?Anoniem: 61849 schreef op 11 december 2002 @ 21:26:
[...]
kerplunk : welke codec is gebruikt voor dit filmpje , hij opent hem dus bij mij gewoon niet en virtual dub verrekt het hem in te laden en dus de codec te onthullen.Wil hem graag zien dus weet jij misschien wat het probleem is
edit:
of mag dit eigenlijk niet van lycos/tripod en maken ze je file daarom corrupt?
Anoniem: 56410
Anoniem: 52687 schreef op 11 december 2002 @ 20:36:
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 11-12-2002 22:18 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 11-12-2002 23:25 ]
ok , de extrme n00b weet het nu echt niet meer.Ik heb de nimo codec erop staan , build 8.(later nog build 7 erover heen gegooid maar werkte ook niet).Weer laat hij alleen de visualiser zien , ik ga hem nu heel even op een bijdehand liggende laptop testen , later misschien meer nieuws , maar mij lukt het tot dusver in ieder geval niet.Anoniem: 52687 schreef op 11 december 2002 @ 22:52:
Nimo Codec Pack
Als die nog niet werkt dan ga ik even kijken of opnieuw uploaden.
-edit:
Heb hem opnieuw gedowned en hij werkt gewoon ,ff Nimo installen,het is het waard voor het filmpje.
Wie van de mensen kan dit filmpje niet zien??Anoniem: 52687 schreef op 11 december 2002 @ 20:36:
Je bedoelt zoiets:Mystic_X schreef op 10 December 2002 @ 20:26:
Als je tijd hebt kan je misschien zo'n gifje
[SPOILER SPOILER mode]
van de trouwerij maken of wanneer yunie word opgevangen door valefor
[/SPOILER SPOILER mode]
Als je dat wilt doen heb je daarvoor mijn eeuwige dank
Natuurlijk alles van Yunie is goed Rikku ook
[opdringmodus]Anoniem: 52687 schreef op 12 December 2002 @ 17:23:
[...]
Wie van de mensen kan dit filmpje niet zien??
Ikzelf gebruik wmp 6.1
Anoniem: 7902
Vanaf hier lijkt die chocobo verrekt veel op AuronBlackMage schreef op 13 december 2002 @ 18:25:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe chocobo icon ???
Final Fantasy Unlimited? Sorry, maar da's echt nix voor mij (kutserie).BlackMage schreef op 13 december 2002 @ 18:25:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe chocobo icon ???
Hmm, ja. ik wacht al 5 maanden op een ketting (subtiele hintDevil N schreef op 13 december 2002 @ 21:08:
Argh, ik wacht nog steeds op mijn US versie van FF7 van DVDBoxOffice.com. Ik heb begrepen dat 't een backorder is, dus hij was niet in voorraad, nou okee, dan duurt 't ietsje langer, maar ik wacht nu inmiddels al 4 weken, dus van mij mag ie nou wel eens komen
TMAXTINT
Die chocobo Auron ??__00__ schreef op 13 december 2002 @ 19:18:
[...]
Vanaf hier lijkt die chocobo verrekt veel op Auron
Zal wel undercover zijn of zo
Was deze voor mij bedoeld? Mag je me es een meel gaan sturen.Marruk schreef op 13 December 2002 @ 23:01:
[...]
Hmm, ja. ik wacht al 5 maanden op een ketting (subtiele hint![]()
)
Runic MT Condensed, veel plezier met zoekenAnoniem: 52687 schreef op 14 December 2002 @ 00:37:
Ff een snelle vraag: Wat voor lettertype wordt er gebruikt in het logo van de FF's?
Ebay heeft hem ook nog vaak (zie de pal versie nog vaak genoeg langskomen) , Heb je hem ook wel 2de hands maar wel binnen een week of 2Devil N schreef op 13 december 2002 @ 21:08:
Argh, ik wacht nog steeds op mijn US versie van FF7 van DVDBoxOffice.com. Ik heb begrepen dat 't een backorder is, dus hij was niet in voorraad, nou okee, dan duurt 't ietsje langer, maar ik wacht nu inmiddels al 4 weken, dus van mij mag ie nou wel eens komen
Ja maar 't gaat me dus om de US versie. Van de PAL versie heb ik al 2 exemplaren, ik wil nu juist de versie die op goede snelheid looptAnoniem: 56410 schreef op 14 December 2002 @ 08:50:
[...]
Ebay heeft hem ook nog vaak (zie de pal versie nog vaak genoeg langskomen) , Heb je hem ook wel 2de hands maar wel binnen een week of 2
www.ebay.comDevil N schreef op 14 December 2002 @ 10:54:
[...]
Ja maar 't gaat me dus om de US versie. Van de PAL versie heb ik al 2 exemplaren, ik wil nu juist de versie die op goede snelheid loopt
Elk *echt* deel zal op de PS2 uitkomen zolang het apparaat ondersteund wordt. Daarvoor hebben ze een contract met Sony. Dus FF11, FF12 en evt volgende delen zullen op de PS2 uitkomen. Het is niet voor niets dat een FF op een ander systeem een *onechte* FF is. Zoals Mystical Quest op de SNES was, een afgeleide. Zie: Final Fantasy Crystal Chronicle voor de Game Cube.Anoniem: 7902 schreef op 13 december 2002 @ 18:44:
Final Fantasy is voor mij echt de beste game serie ooit. Naar elk deel kijk ik echt uit. Nu maar hopen dat er nog veel op de ps2 komen
Ik heb er ooit eens 2 afleveringen van gezien maar ik vond het ook helemaal niksSONiCB00M schreef op 13 December 2002 @ 21:04:
[...]
Final Fantasy Unlimited? Sorry, maar da's echt nix voor mij (kutserie).
Nee voor mijSONiCB00M schreef op 13 december 2002 @ 23:33:
[...]
Was deze voor mij bedoeld? Mag je me es een meel gaan sturen.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hm. Er zijn maar verdomd weinig religies waarin monniken een leven van afzondering leven. Net zoals dat in Amerika priesters wel mogen trouwen en hier niet ofzoietsCreepy schreef op 14 December 2002 @ 18:54:
Dochter van Auron?? Flinke speculaties ja. Iemand die z'n hele leven monnik is geweest, en een ander groot deel van z'n levend dood is geweest en Tidus beschermt heeft.. Ben ik benieuwd wie haar moeder is.
16.. tja.. zou goed kunnen.. Tidus is bijv. ook pas 17 in FF X.
Anoniem: 2557 schreef op 14 December 2002 @ 18:13:
** BREAKING NEWS ** BREAKING NEWS ** BREAKING NEWS **
Introducing: Paine
[afbeelding]
Paine (of Pine) is zoals in de openingspost al aangegeven het derde speelbare karakter dat al door Square bevestigd was, maar hoe ze er precies uit zou zien was nog onbekend...tot nu toe! Wat achtergrond info: Paine is de oprichtster van de groep sphere hunters waar Yuna en Rikku zich bij aansluiten, ze spreekt vloeiend Al Bhed maar is (zover bekend) geen Al Bhed. Haar 'sidestory' is dat ze op zoek is naar haar verleden wat dat ook moge betekenen. Geruchten en speculaties te over die geloven dat Paine de dochter is van Auron, hoewel ze dan nu ongeveer 16 zou moeten zijn maar ik vind dat ze er toch ouder uitziet dan 16.
Let op:Anoniem: 2557 schreef op 14 December 2002 @ 19:09:
[...]
Hm. Er zijn maar verdomd weinig religies waarin monniken een leven van afzondering leven. Net zoals dat in Amerika priesters wel mogen trouwen en hier niet ofzoietsDus onmogelijk is het niet...ik weet alleen niet waar het gerucht vandaan komt...ik bedoel als ik nu ga roepen dat ze de zus van Tidus is kan het even goed
Ik.SONiCB00M schreef op 15 December 2002 @ 11:54:
Zijn er trouwens mensen aanwezig die Golden Sun hebben gespeeld? Dat spel is me toch een partij gaaf
Joh da's altijd met RPG's. Elementen die verdwijnen etc. Doet me een beetje aan FF3/5 denken.BlackMage schreef op 15 december 2002 @ 12:12:
• Veeeel te standaard verhaal
Mjah, zo ver ben ik nog niet.• Geen character development. Alleen ivan een heel klein beetje
Geen goed argument. FF7 kende ook geen unieke skills maar was wel erg gaaf.• Geen unieke skills
Wederom zover ben ik nog niet• Te makkelijk
Zeur• Veeeel te lange dialogen
Wederom, zover ben ik nog niet• Slecht einde
Ben je gek ze moeten secret of mana 2 porten.SONiCB00M schreef op 15 December 2002 @ 12:29:
Wederom, zover ben ik nog niet. BTW het wordt tijd dat Secret of Mana naar dit ding wordt geport
A great thought in a small mind is a dangerous thing
SONiCB00M schreef op 15 December 2002 @ 12:29:
[...]
Joh da's altijd met RPG's. Elementen die verdwijnen etc. Doet me een beetje aan FF3/5 denken.
Deze is nog meer standaard: Er zijn slechterikken die iets doen en daardoor gaat de wereld vergaan als jij er niets aan doet. Verder heeft golden sun geen sub verhalen waar FF wel goed mee is.
[...]
Mjah, zo ver ben ik nog niet.
[...]
Geen goed argument. FF7 kende ook geen unieke skills maar was wel erg gaaf.
Ik bedoelde andere dingen als magic. Dus steal en die shit.
[...]
Wederom zover ben ik nog niet
[...]
Zeurvalt best mee
Niet
[...]
Wederom, zover ben ik nog niet. BTW het wordt tijd dat Secret of Mana naar dit ding wordt geport
2 heb ik helaas nooit uitgespeeld. Een heel klein stukkie gespeeld maar ik denk dat ik toen dat kut toetsenbord zat werd ofzoMystic_X schreef op 15 december 2002 @ 13:18:
[...]
Ben je gek ze moeten secret of mana 2 porten.
Die is alleen in japan uitgekomen en die is ook zeer goed , waarschijnlijk beter als de eerste , ik heb ze allebei gespeeld maar ben er nog niet uit welke beter is.
Ach ja port ze allebei
Och ja, das waar ook. Die was ik helemaal vergeten. Zal ff melenSONiCB00M schreef op 13 December 2002 @ 23:33:
[...]
Was deze voor mij bedoeld? Mag je me es een meel gaan sturen.
TMAXTINT
Ze zijn er weer gewoon hoor. Phreakers.net ligt soms wel eens plat, maar dat is meestal voor maar een paar uurtjes. Niks om je zorgen over te makenGTA3 schreef op 15 December 2002 @ 12:06:
aw man, ik was vergeten naar het icon te kijken, en zuzijn ze down, kunnen ze ff weer online gezet worden, ik zet ze dan wel naar me eigen server..
TMAXTINT
Euh, wat dacht je van images.google.com? Genoeg piccies te vinden daaro.MaXiMizE schreef op 16 December 2002 @ 00:12:
heeft iemand misschien een paar hele mooie plaatjes van Tifa? (geen hentai![]()
)
heb ik nodig voor een logo
[ Voor 12% gewijzigd door Devil N op 16-12-2002 00:25 ]
Seymour heeft niet goed uit z'n doppen gekekenBlackMage schreef op 16 December 2002 @ 17:26:
Wat ik niet snap:
Hoe kan er een ronso tribe zijn nadat het gedoe wat seymour heeft gedaan in FFX ??
Gelukkig zijn er meerdere Cactuar fans zoals ik
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 16-12-2002 19:49 ]
Gewoon voor iedere frame 'n kerstmutsplaatje rotaten, resizen, knippen en plakken. Geen speciale truc ofzo, gewoon het edele handwerkAnoniem: 52687 schreef op 16 december 2002 @ 19:48:
[...]
Gelukkig zijn er meerdere Cactuar fans zoals ik
Ps ,
Hoe heb je die kerst muts op Cloud's hoofd gezet in je icon?
Heb jij überhaupt wel aan die inkoopactie gedaan? Ik heb 5 paketten verzonden, jouwe heb ik nergens gezien.Marruk schreef op 15 december 2002 @ 22:06:
Euhm sonicboompje, wat is je e-mail eigenlijk want die van icq is loos zoals het er naar uit ziet.
Naderhand waren er nog wel ronso's over, je heb nie goed opgeletBlackMage schreef op 16 december 2002 @ 17:26:
Wat ik niet snap:
Hoe kan er een ronso tribe zijn nadat het gedoe wat seymour heeft gedaan in FFX ??
[ Voor 18% gewijzigd door Mesh op 17-12-2002 10:16 ]
Signature?
Ik had een keer geld gestuurd naar...ff opzoekenSONiCB00M schreef op 17 December 2002 @ 09:51:
[...]
Heb jij überhaupt wel aan die inkoopactie gedaan? Ik heb 5 paketten verzonden, jouwe heb ik nergens gezien.
TMAXTINT
Hm, opmerkelijk.Marruk schreef op 17 December 2002 @ 12:46:
[...]
Ik had een keer geld gestuurd naar...ff opzoeken
128313005 - Ted Ermers - Beek-Ubbergen
Kweetniet meer hoeveel het was. Die cijfers is het rekeningnummer
Anoniem: 73718
I Agree,robertos schreef op 17 november 2002 @ 10:45:
[...]
als ik een action game wil koop ik wel iets andersFF moet gewoon TB blijven
Als het game footage movies zijn dan wil ik em wel zien plz.Anoniem: 73718 schreef op 17 december 2002 @ 22:04:
De movie die ik heb laat niet teveel zien van verhaal, wil het ook niet weten.
Is gewoon om idee te krijgen van heo het spel loopt
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 73718 op 18-12-2002 00:27 ]
Vul aub op de plaats waar mijn streepjes gepositioneerd zijn hetzelfde in. Je geeft nogal een grote spoiler weg en kan pret bederven voor iemand die het spel nog niet uit heeft.Anoniem: 73718 schreef op 18 December 2002 @ 00:24:
nop geen vechten gezien.
Je had pre-rendered [spelling jaja] filmpies en ingame filmpies. Ik heb ingame filmpie, dus dan weet je wat de kwaliteit van de game is.
Rikku en die Blizzball dude met rood punt-in-midden-haar ontmoetingen zie je wel.
Filmpie is 147Mb huge. Maar dat wil wel 15 min.
Printscreens ? wanna ...
PS:
stomme vage don't know question:
Komt Auron weer in FFX-2 weer voor... was coolste caracter in FFX [en mijn sterkste].
---------------------------------------------------...
TMAXTINT
TMAXTINT
Na de vakantie zal ik voor je kijken. Morgen ga ik nl al naar oostenrijkMarruk schreef op 17 December 2002 @ 14:35:
7785415 was het nummer
Mee eens, maar ja...zijn verhaal was wel mooi af. Het is wellicht beter zo, hem terug laten komen zou eerder afbreuk aan z'n karakter doen dan dat het positief zou uitvallen...BlackMage schreef op 18 December 2002 @ 12:41:
Wel jammer dat auron niet meer terug komt. Imho was hij de coolste char uit alle FF series.
Jij ook al? Ik ga aanstaande zaterdag naar Oostenrijk. Waar in Oostenrijk ga jij je neerplanten?SONiCB00M schreef op 18 december 2002 @ 13:54:
[...]
Na de vakantie zal ik voor je kijken. Morgen ga ik nl al naar oostenrijk
Ziet ze er een beetje uit als in jouw gifje?Anoniem: 2557 schreef op 18 December 2002 @ 12:05:
Och en een vriendin van een vriend van me heet Yunadaar doe je niks tegen. En nee, Auron komt niet terug in FFX-2....helaas
TMAXTINT
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 73718 op 18-12-2002 17:21 ]
Tsja, ik beschouw braska's final aeon eigenlijk al als de eindbaas. Als je hem namelijk dood hebt kun je niet meer saven en dan is het wel fijn om te weten dat je sowieso gewonnen hebt.Anoniem: 73718 schreef op 18 December 2002 @ 17:20:
Ik vond het einde van FFX alleen dom... [groot woord]
Auron & Tidus waren zo sterk dat ze, toen Yevon ze overnam, gewoon ownde.
Alle drie aan de beurt beestje dood, en Yevon was hellemaal ownage. Het meer van die gast verw8
TMAXTINT
dat is toch eigenlijk bij elke final fantasy. dat je meerdere eindbazen hebt en dat je tussendoor niet kunt savenTsja, ik beschouw braska's final aeon eigenlijk al als de eindbaas. Als je hem namelijk dood hebt kun je niet meer saven en dan is het wel fijn om te weten dat je sowieso gewonnen hebt.
Maar volgens mij is het nog niet zo geweest bij FF dat je na de moeilijke eindbaas een cookie einbaas krijgt, waartegen je gewoon bijna niet kan verliezen. Dat zie je wel vaker bij rpg'sspydoggie schreef op 18 December 2002 @ 18:08:
[...]
dat is toch eigenlijk bij elke final fantasy. dat je meerdere eindbazen hebt en dat je tussendoor niet kunt saven
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 73718 op 18-12-2002 19:16 ]
Correctie: waarvan je helemaal niet kan verliezenBlackMage schreef op 18 December 2002 @ 18:54:
[...]
Maar volgens mij is het nog niet zo geweest bij FF dat je na de moeilijke eindbaas een cookie einbaas krijgt, waartegen je gewoon bijna niet kan verliezen.
GerlosDevil N schreef op 18 December 2002 @ 14:12:
[...]
Jij ook al? Ik ga aanstaande zaterdag naar Oostenrijk. Waar in Oostenrijk ga jij je neerplanten?
Sanctuary Keeper, die was wel uitdagend ja, en zag er ook wel kewl uit. Maar Braska's Final Aeon was ook zeker indrukwekkend, maar net zoals iedereen hier was het wel jammer dat dat de enige echte eindbaas was.Anoniem: 73718 schreef op 18 december 2002 @ 19:07:
Ja dat bedoel ik, he in Gagazet Mountains kom je voor voordat je de verwoeste stad inkomt een monster tegen. [Wit achtige draak]
Die was slim en daardoor sterk. Hij kopieerde spells en dergelijke en had power, dat was mijn moeilijkste en leukste gevecht.
Hmmz, ik naar Lermoos, ligt vlakbij de Duitse grens. * Devil N pakt ff atlas erbij
[ Voor 13% gewijzigd door Devil N op 18-12-2002 20:57 ]
Geen meeting dusDevil N schreef op 18 december 2002 @ 20:46:
Hmmz, ik naar Lermoos, ligt vlakbij de Duitse grens. * Devil N pakt ff atlas erbij
Ah, Gerlos, in Zillertal, Tirol, Oostenrijk. Ligt een beetje aan de andere kant van Tirol, ik ga meer naar de westkant, ten zuidwesten van Munchen zo'n beetje.
Braska's Final Aeon dat is de naam van de eindbaasAnoniem: 73718 schreef op 18 december 2002 @ 23:10:
Sanctuary Keeper, die was wel uitdagend ja, en zag er ook wel kewl uit. Maar Braska's Final Aeon was ook zeker indrukwekkend, maar net zoals iedereen hier was het wel jammer dat dat de enige echte eindbaas was
Aeon Braska? remeber me...vergeten
ken ik niet meer, hand naar plafond ? pic..... pls
Met de hand naar het platform, niet plafond. Jeweetwel, Tidus rent nog achter Jecht aan nadat ie zich van het platform laat vallen, dan staat Tidus daar nog eventjes, en dan komt er ineens een gigantische hand naar boven, waar Tidus snel voor wegspringt. Die hand grijpt dus dat platform, en Braska's Final Aeon (oftewel Jecht in Aeon vorm) klimt naar boven.Anoniem: 73718 schreef op 18 December 2002 @ 23:21:
Ja begrijp ik, tijdje terug voor laatst tegen gespeeld... iemand zei hand in pafond
Door MrRudi - Wednesday 18 December 2002 19:17
Correctie: waarvan je helemaal niet kan verliezen
En ja, het spinnetje viel tegen, maar toen Braska's final Aeon zijn eerste opwachting maakte (de vurige hand die naar het platform grijpt) toen viel m'n mond toch wel even open...de eerste keer dan he
zo kan je hem beschrijven inderdaad...GolbeZeromus schreef op 19 december 2002 @ 00:08:
Auron, is dat die knakker met die hoge coltrui?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq