GiLeX schreef op 07 januari 2003 @ 23:40:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Ik kom naast je zitten en dubben
Lees dit topic en je andere topic over de geplande update al vanaf het begin mee, en ook ik zit nog te dubben over welke het wordt
Deze toekomstige plank moet een Aopen AK77 Pro(a) vervangen waar een XP2000+ in zit die ik overzet op een nFore2, het enige wat mij nog tegenhoud zijn de geheugenrpijzen, 1gb Sdram moet 1gb DDR worden
Dan heb ik het nog iets makkelijker, aangezien ik zelden boven de 512MB uit kom, ga ik voorlopig voor 1 reepje DDR333 van Dane-Elec. Later gooi ik daar wel een identieke dimm bij voor dual channel en nog weer later komt er vast wel een Barton op te zitten.
'k Wil dus wel zeker weten dat de Barton op mijn revisie gaat werken en helaas is daar nog veel onduidelijkheid over

En om nu een systeem te kopen met het doel over een half jaar de proc te upgraden, terwijl dat straks helemaal niet blijkt te kunnen zou ik goed k*t vinden
Maar ja, daar kan blijkbaar niemand uitsluitsel over geven, helaas... Dus het blijft een gok. Echte grote problemen met beide moederborden zie ik niet, een serial ATA controller kan ik later ook wel kopen en NIC's heb ik ook wel zat (ik gebruik ze vast niet alle 2). Dus eigenlijk zou de Epox voor mij een betere keus zijn, ware het niet dat Asus gewoon altijd goede moederborden levert en volgens mij ook goede garantie. Ik heb geen idee hoe dat met Epox zit, zeker niet nadat ik lees dat zij redelijk in de geldproblemen zitten. OK, d'r zal altijd wel een service-deel overblijven, maar goed...
Alleen die 50 euro he? Als student is dat toch een behoorlijk bedrag en 't komt er dan op neer dat ik meer dan 100 euro bij moet leggen voor een nieuw systeem en dat heb ik gewoon niet
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards