Dark age of camelot: Shrouded isles

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 14:48:
[...]

Cool! thx man ;)
Heb jij msn?

Ik moet zeggen dat necro's wel echt super vet zijn!
En nog iets, wat is da met die nieuwe expansie? Trial of nogiets??
K heb net SI gekocht, dan weer een expansion :Z
Heb geen msn, ben ff Formule1 aan het kijken, daarna kom ik wel weer online.
Die nieuwe expansion heet Trails of Atlantis, komt over paar maanden uit:

http://www.trialsofatlantis.com/

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik heb nu dus DAoC besteld (inc add-on shrouded islands oid)
En ik hou erg van truckjes (mage in Lineage II)
Welke race bevelen jullie mij aan???
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 15:27:
Thx
Wizards kunnen hard vuurballen schieten enzo :P
En kunnen ook goed buffen, zelf vind ik die mages het coolst, maar ook Ice Mages zijn goed.
Anders lees ff wat over verschillende klassen op http://daoc.catacombs.com daar vind je meer info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 15:27:
Thx
Mage = Caster

Kies eerst een realm, Albion Midgard of Hibernia. Albion gaat over "Arthurian Legends", Midgard over "Norse Mythology" en Hibernia over "Celtic Lore".

Voor Albion zou ik een Wizard nemen, lekker straight forward en geen gezeur met pets enzo.

Hibernia, een Eldritch. Enchanters zijn nu nog beter tegen monsters EN spelers, maar dat verandert binnenkort.

Midgard, een Bonedancer als je het makkelijk wilt hebben, anders een Runemaster.

Ik kan je wel allemaal redenen gaan geven, maar je kiest toch wat je zelf wilt ;) Onthoud een ding: als je een caster begint, kies 1 (EEN) spell line en spec dat 100% tot level 50, ga niet in een andere spell line spec points stoppen. Dat maakt je alleen maar slechter. Waarom? Omdat low-level spells vaker ge-resist worden dan spells op jouw level. En low level spells hebben altijd minder effect dan een hogere level spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 14:48:
[...]

Cool! thx man ;)
Heb jij msn?

Ik moet zeggen dat necro's wel echt super vet zijn!
En nog iets, wat is da met die nieuwe expansie? Trial of nogiets??
K heb net SI gekocht, dan weer een expansion :Z
trials of atlantis is een pve expansion. De nieuwe werelddelen zitten zelfs al in daoc, ze moeten alleen de rest nog ontwikkelen, nou ja ze zijn al beta.

daarna komt er nog een rvr expansion, deze is, naar menig speler zijn mening, onderschat en moet voor trials of atlantis komen. want waarom moeten we nou nog een pve expansion hebben. Ok de nieuwe classes zijn wel tof maar dat was het dan wel weer. er zijn zelfs delen in dartmoor en lyonesse waar ik nog niet geweest ben, en north en south black mountains kom ik al helemaal niet tenzij het voor epic quest is. over sommige delen van si maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap, speel jij op Hib / Merlin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 23:54

Binno

. .. ... ....

Ik speel zelf op mid/ excal , zelfde guild als Bloodclot en heb dus een:

50 sup sm
46 Skald momenteel
46 Beserker en wat alts..

Een tank levele is best wel moeilijk tegenwoordig op de server tenzij je alb bent maarja.. de naam alb zegt et al..

ik zit te wachten op de update waar ze alle keeps in de frontier gaan veranderen.. op een aantal keeps na.. .

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 21:38:
Kaap, speel jij op Hib / Merlin?
Neej, Albion / Merlin, ik ben geen /level 30 bandwagoner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe patch zier er goed uit, misschien word keep taking nu *gasp* leuk o_O
En daarnaast worden chanters en savages een beetje generfed, wat natuurlijk een goede zaak is. Vooral savages hebben natuurlijk nog en echte nerf nodig.. maar goed dit is een begin.
Een tank levele is best wel moeilijk tegenwoordig op de server tenzij je alb bent maarja.. de naam alb zegt et al..
Waarom zou een tank levelen in midgard moeilijker zijn dan in alb? Zeker sinds t warrior > armsman, berserkers > merc en savage > alles is. Hib kan ik begrijpen aangezien het nu altijd chanter focus pull is, al zal dat na 1.65 ook veranderen.

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:36
Als je snel & makkelijk een lvl 50 char wilt krijgen om later /level 20 of /level 30 chars te kunnen rollen, ga een necromancer lvlen op alb...Die kun je in no-time lvl 50 krijgen. Ik raad je ook aan om eens de VN Class Boards te lezen, staan vaak leuke tips/hints/guides op (just ignore whines ;))

http://vnboards.ign.com/default.asp?cat=14566

wel in gedachte houden dat necromancers eenmaal lvl 50 bijna waardeloos zijn in rvr door de vele bugs etc :(

[ Voor 15% gewijzigd door Hi-Sintar op 17-09-2003 00:56 ]

• JeroenNietDoen
Ik zal je wel alvast even waarschuwen, als necro zijnde in bv barrows zal je niet populair worden. Necro's pullen zo snel dat je niet een spot kan delen met een andere groep. Verwacht dus een woordenwisseling.

Ik geef toe, in mijn eind lvl 30's heb ik ook vaak necro's uitgescholden. Meestal in barrows bij vigs. Er zijn gewoon te weinig vigs om 2 groeps daar te laten campen. Wat doen heleboel necro's dan, gaan zebeneden staan en pullen ze vigs vanaf daar.

Dat is niet 1 die dat doet, maar er zijn bakken met necro's die dat doen, vooral jongere spelers met hun necro's hebben gewoon schijt aan andere groups. Sorry voor het vies woordje :)

Verwijderd

Kaap schreef op 16 September 2003 @ 15:09:
[...]

Neej, Albion / Merlin, ik ben geen /level 30 bandwagoner.
Hey ik ook niet :p Ik zat al op Merlin toen er nog nieteens Dragons waren...

Wat is je ingame name?

• JeroenNietDoen
Gewoon, Kaap, 43 scout.
Guild: Cadence, in de NIR alliance.

Maar ik ben niet thuis dus komende 2 weken vindt je me niet online.

Verwijderd

/level 30?

Kan toch alleen maar lvl 20 doen??

• JeroenNietDoen
Nee, Mythic denkt dat servers waar bepaalde realms veel meer chars hebben, geen kans maken. Daarom krijgen onderbemande realms /level 30.

Dit werkt deels averechts. Op merlin bv is Hibernia de kleinste bemande realm. Dus die kregen /level 30. Effect is nu dat Hibernia 1 van de beste rvr realms op merlin is geworden. Geen probleem zou je zeggen, echter houdt Hibernia op merlin /level 30 zodat Hibernia evenveel chars als de andere realms gaat krijgen en dat zal resulteren in een ongebalanceerde rvr. Maar ja Mythic is niet zo erg snugger.

• Hi-Sintar
Ze zullen in een van de latere patches de huidige situatie op de servers wel in de gaten houden en zonodig aanpassingen maken aan de realms die /level 20 of /level 30 krijgen. En als necro zijnde ga je natuurlijk niet asociaal doen, ga gewoon in SI wandelen en zoek je eigen spot. Genoeg plaatsen in SI waar geen mens te vinden is :)

Verwijderd

JOH! Zijn er nog mensen die op ISEULT spelen??

Ik ben een Level 46 Wizard (Guinnes Gainsborough). Iemand al in de beta voor Trails of Atlantis (nieuwe exp.)?

• JeroenNietDoen
Neej, die expansion lijkt me niks ook. Ze kunnen beter wat aan rvr doen ipv pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel in beta, maar de NDA... 'k mag niks zeggen :P

Ik moet wel zeggen, als je van grafische "fluff" houd, dan zijn de nieuwe bomen ECHT :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Cool, mn lvl20 Friar heeft nu een glowy staff, met een mooi rood effect, gisteravond gratis gekregen van een lvl50 Pala, toen ik op de portal stond om naar Thidranki te vertrekken :)

Hij vroeg wie er gratis een glowy Friar staff wilde hebben, dacht eerst dat het zoon DF staff was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Isulder atm lvl 22 thane op pwydren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
DF diamond staffs hebben ook een glowing effect by the way..dus kan toch best zijn dat het een df staff is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hi-Sintar schreef op 19 september 2003 @ 17:15:
DF diamond staffs hebben ook een glowing effect by the way..dus kan toch best zijn dat het een df staff is :)
DF staffs glowen toch alleen aan de top? Of glowen die helemaal, van bottom to top? Mijn staff is helmaal rood, van bottom to top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hangt er van af. Meeste staffs glowen van boven. DF staffs die gekocht zijn met diamond seals glowen ook meestal. Dan bestaan er nog rare drops uit Dartmoor, SI en lyonesse die ook kunnen glowen.

Ik vindt overigens glowies niks aan, de quality is vaak erg bagger. Geef mij maar me 100% quality slash sword met fire proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeeee....
ben nu ook eigenaar van DAoC :D
Koste me wel 44 eurie (incl verzend kosten & de add-on Shrouded islands enzo)
maargoed :)
----
Pff.. en dan nog 18mb aan updates downen :'( IK WIL SPELEN!!! :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 23:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 23:03:
Yeeee....
ben nu ook eigenaar van DAoC :D
Koste me wel 44 eurie (incl verzend kosten & de add-on Shrouded islands enzo)
maargoed :)
----
Pff.. en dan nog 18mb aan updates downen :'( IK WIL SPELEN!!! :D
Welke server / realm speel je?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 00:03:
[...]

Welke server / realm speel je?
Nix..
Drukte net perongelijk op kruisje..
En nu kan ik niet inloggen. heb geen mail ontvongen en nix :( helpdesk maar gemailt..
iig.
Lijkt je ID (login) op je naam.. of achternaam..
Of ist een random created cijfer/letter woord.??
Als het me naam of iets anders is ..dan KAN ik nog proberen er in-tekomen (nieuw account aanmaken wou ook niet.. dat zei ie.. Already in use (CD-key)

• JeroenNietDoen
Als het goed is heb je toch al een account moeten aanmaken, je ID is zegma je username.

Maar heb je een US or Euro release?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 00:11:
[...]

Nix..
Drukte net perongelijk op kruisje..
En nu kan ik niet inloggen. heb geen mail ontvongen en nix :( helpdesk maar gemailt..
iig.
Lijkt je ID (login) op je naam.. of achternaam..
Of ist een random created cijfer/letter woord.??
Als het me naam of iets anders is ..dan KAN ik nog proberen er in-tekomen (nieuw account aanmaken wou ook niet.. dat zei ie.. Already in use (CD-key)
Ja 1 letter van je naam ;) en de rest je achternaam das de login als het goed is.
En password is gewoon random, met hoofdletters en gewone letters enzo :)

Verwijderd

Hmmz.. Bij elke naam (die ik wil wezen voor in-game nick) zegt ie cant use a duplicated name oid..
Gotdevilseye (duplicated)
Devilseyegot (duplicated)
zelfs als ik op create random nick.. ofgewoon wat intik zegt ie.. Duplicated..
en welke server moet ik zitten om met de GoT-ters tespelen?/

(zal zo weer aant werk :'()
Laters!
---
Ik heb de European versie denk ik :P
iig in nederland besteld.. dus dat zal wel..
*waar kan ik dat na-checken dan?*

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 12:39 ]

• Hi-Sintar
Als er wanadoo op de voorkant van het hoesje staat is het de EU release...

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 20 September 2003 @ 15:28:
Als er wanadoo op de voorkant van het hoesje staat is het de EU release...
Wanadoo :P :) ok.. de ik heeft de european version :D
(is dat goed of slecht :P)

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

das goed , btw ik zit met een nederlandse guild op hibernia excalibur, alle nederlandstaligen welkom :D
Guildnaam The Frying Dutchmen

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Tis een fucking mooi spel!!
Maar verdomme.. nu heb ik een knop in gehengst. en nu volgt de camera mijn character niet meer :'(
Wat moet ik nu doen?? (heb help gekeken/keyboard commands)

• JeroenNietDoen
Met de F11 kan je de camera-standen wijzigen.

Over euro of US version, ja het is maar waar je speeltijd ligt. Ik speel vaak snachts of vroeg in de ochtend, dan is US versie interresanter. Speel je op normale euro tijden, dan is een euro versie het beste. Overigens is de support die je krijgt van de europese uitgever niet denderend hoorde ik, hoorde bv dat er pas geleden een hack was uitgevoerd op Emain. Verder loopt de US versie kwa patches ver voor. Wij zitten nu op 1.64 en 1.65 is al behoorlijk ver in beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze lopen in Europa alleen achter omdat de boel vertaald moet worden voor de Duitsers en Fransen. Als ze nou gewoon Engels leren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 13:12:
Ze lopen in Europa alleen achter omdat de boel vertaald moet worden voor de Duitsers en Fransen. Als ze nou gewoon Engels leren :|
Haha... TRUE! :)
Maaruh..
ben nu lvl 5 (mentalist oid)
waarom krijg ik geen Realm points meer? (RLM points)
ik wil skills/spells updaten :P
---
Ah.. found out :P
je krijgt maar zoveel RLM Points per level :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 13:29:
[...]

Maaruh..
---
Realm points krijg je als je RvR doet. Niet PvE. Je bedoelt gewoon skillpoints :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Ligt het aan mij of is GOA filled with retards, ze hebben vorige week de nieuwe subpasses verstuurd en uitgerekend mijn subpass is incorrect, ik mailen met rightnow uiteraard, die lekker sloom reageerd en zegt dat ze gaan kijken wat ze er aan kunnen doen... Het mooie was dat mn sub precies die week afliep....nu al bijna een week verder nog geen reactie van GOA en zit ik zonder DAoC ;(

* Mathizsias had gehoopt z'n inf een paar rr's te verhogen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05
Tidus schreef op 21 september 2003 @ 16:23:
Ligt het aan mij of is GOA filled with retards, ze hebben vorige week de nieuwe subpasses verstuurd en uitgerekend mijn subpass is incorrect, ik mailen met rightnow uiteraard, die lekker sloom reageerd en zegt dat ze gaan kijken wat ze er aan kunnen doen... Het mooie was dat mn sub precies die week afliep....nu al bijna een week verder nog geen reactie van GOA en zit ik zonder DAoC ;(

* DutchCommando had gehoopt z'n inf een paar rr's te verhogen :p
Vraag je toch gewoon je password aan via de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

DutchCommando schreef op 21 September 2003 @ 16:29:
[...]

Vraag je toch gewoon je password aan via de site?
Heb ik gedaan, maar ik krijg dan nog steeds het incorrecte password... Wat hun dus ook verbijsterde... Had de email gekregen met mijn sub username en het nieuwe password in die week, maar de pass was niet goed, ik heb geprobeerd een nieuwe pass te krijgen via de subspage maar krijg dezelfde pass, de foute pass :(

[ Voor 28% gewijzigd door Mathizsias op 21-09-2003 16:35 . Reden: More info fyi :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Kaap schreef op 20 September 2003 @ 22:59:
Wij zitten nu op 1.64 en 1.65 is al behoorlijk ver in beta.
Soms kan dat ook voordelen hebben hoor, wij hebben bijvoorbeeld nog 2-3 maanden geen last van de focus shield nerf :P. Speel op dit moment vaak op hib/excal met mijn enchanter en een vriend die bard speelt

Djemba lvl 22 Enchanter (Guildless)
Inzur lvl 21 Animist (Draconis Alumni oid :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 13:29:
[...]

Maaruh..
---
DAoC Catacombs Character Builder - check het even uit. Klik op "Mentalist" en je zal zien dat je per level (1 x level) skillpoints krijgt. Als je level 30 wordt krijg je dus 30 skill points. In the character builder kun je ook wat spelen met je speclines. Als je slim bent kies je niet voor Mentalism, da's "gimp" :P (niet goed..)

RLM (realm) points krijg je inderdaad pas in realm versus realm. Dat kun je doen vanaf level 15 in de battlegrounds. Ga naar Druim Ligen (volg de weg van Ardee naar het noorden over de brug heen) en koop een ticket naar de battlegrounds.

Wacht met het kopen van skills totdat je 3 realm skill points hebt. Die kun je investeren in Mystic Crystal Lore - een gratis power spell waarmee je zo'n 40% power terug krijgt elke 5 minuten. Erg handig.

Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Idd, meeste caster classes krijgen maar 1 skill spec point / lvl terwijl melee classes 2 of 2.5 points krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

GOA heeft mn sub gefixed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar speel je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ben nu zelf ook een mentalist aan het spelen, doe alle punten in mana, het zal werken als een magneet voor groups ;)

*power regen
*hot (zeer krachtig health regen, hiermee heal je iemand 10 seconde lang elke 2sec 1x...cast het 1x op een tank en hij heeft weer full health in no-time)
*Aoe dot (goed voor keep takes/battlegrounds)
*Single target spec dot + baseline dot die je kunt stacken

^^ is meer dan genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Albion/Prydwen :p

• JeroenNietDoen
http://gamesradar.msn.co....rticleid=65934&pagetype=2

Hier staat een 3 pagina lang report over dat gehack op de euro servers. Is dat echt aan de gang?

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Kaap schreef op 24 September 2003 @ 08:05:
http://gamesradar.msn.co....rticleid=65934&pagetype=2

Hier staat een 3 pagina lang report over dat gehack op de euro servers. Is dat echt aan de gang?
Ach, het was nou gelukkig <klopt het af> niet zo erg dat de 'hackers' direct alle accounts hebben gedelete... Was opzick een leuk event, 10x Behemoth op APK... :p

Het is trouwens een paar weken terug gebeurd, GOA heeft alle passes vernieuwd en naar de eigenaren verstuurd met enige vertraging...

Maar ik vind dat ze het beste hebben gedaan wat ze konden en dat was op dat moment geen risico nemen en de passes veranderen.

* Mathizsias kan geen screenshot vinden.. :(

[ Voor 31% gewijzigd door Mathizsias op 24-09-2003 11:48 . Reden: extra info :p ]

Verwijderd

Ik vind gewoon dom/akelig dat je niet je eigen password kunt kiezen.. :'(
Btw.. mijn 17" monitor begon teroken (wat normaal alleen het baasje doet op deze kamer :P) Dus dies heden-over-leden.
IIG. nu moet ik een nieuwe hebben. een TFT lijkt me wel lache.. maar ik las net dat je daar snel last hebt van Ghosting (Vervaging bij (snelle) bewegingen) dus niet leuk voor gamen..
Kan iemand mij een goeie monitor aanraden? ( www.norrod.nl ) een shop bij ons in de buurt.
Kan iemand voor mij daar een goeie monitor aan raden (lieft 19" en onder de 500 eurie)
CRT lijkt mij het beste.

Thanks! (lekker offtopic btw :P)

• JeroenNietDoen
Ik weet zeker dat we op us servers wel eigen passwoord mogen kiezen.

OT: voor een tftvoorgamenben je zowiezo goed af met hercules, andersin beeldplanken forum vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een Mercenary beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Mercenary is op dit moment de nieuwe FOTM class (flavour of the month)...Ze zijn uitstekend in rvr en goed in pve :)

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Zeerrggg! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een lvl 10 friar, ik zou graag een boost willen :+
tot lvl 15 ofzo zou ik erg waarderen _o_

Albion/Excalibur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 21:55
Inmiddels lvl42 void eldy op Hib/excal.

Oooew mijn bolts doen nu al pijn :D Zit een beetje te twijfelen om bij lvl50 dmv respec stone te respeccen naar light. (tenzij void erg blijft bevallen)

Guild: Chosen (zat bij TFD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 14:32:
[...]

Hey ik ook niet :p Ik zat al op Merlin toen er nog nieteens Dragons waren...

Wat is je ingame name?
Speel jij nou op Alb / Merlin of niet? Zo ja, contact es keer ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erm... zijn alle server down ofzo? excalibur liet me niet connecten.. en nu de loginserver doen ookal nix meer :S
www.camelot-europe.com doet ookal nix meer :S
----
Ligt dus aan chello
een maat van me (Straat verderop) kan die site ook niet vinden..

Iemand uit denemarken weer wel..
iemand met @home ook.. dus.. CHELLOOOOOo.... JE BENT EEN EIKEL!

-----
OH.. en HOE kwam ik ook alweer aan RLM points? PVP-en? ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-10 15:57
Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 19:46:
erm... zijn alle server down ofzo? excalibur liet me niet connecten.. en nu de loginserver doen ookal nix meer :S
www.camelot-europe.com doet ookal nix meer :S
----
Ligt dus aan chello
een maat van me (Straat verderop) kan die site ook niet vinden..

Iemand uit denemarken weer wel..
iemand met @home ook.. dus.. CHELLOOOOOo.... JE BENT EEN EIKEL!

-----
OH.. en HOE kwam ik ook alweer aan RLM points? PVP-en? ;)
Jup, maar dat kan je eigenlijk pas als je 15 bent. Dan kan je nl in de eerste battleground.

Ff kleine tip voor iedereen: ga niet je spec teveel aanpassen om goed te zijn in bg, maar richt je vooral op lvl-en. Ik maakte de fout om me stealth te boosten voor bg3. PvE was een hel daarna :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Aeon schreef op 30 September 2003 @ 09:50:
Inmiddels lvl42 void eldy op Hib/excal.

Oooew mijn bolts doen nu al pijn :D Zit een beetje te twijfelen om bij lvl50 dmv respec stone te respeccen naar light. (tenzij void erg blijft bevallen)

Guild: Chosen (zat bij TFD)
Aeon als in Aeonia . Mysteriax hier. Ikzelf zit nog wel bij tfd heb een level 50 druid, en me chanter gaat ook rustig maar zeker omhoog in level, level 34 nu. De rest van mijn chars level 20 en hoger.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op 30 September 2003 @ 21:55:
[...]

Jup, maar dat kan je eigenlijk pas als je 15 bent. Dan kan je nl in de eerste battleground.

Ff kleine tip voor iedereen: ga niet je spec teveel aanpassen om goed te zijn in bg, maar richt je vooral op lvl-en. Ik maakte de fout om me stealth te boosten voor bg3. PvE was een hel daarna :(
ERMMM?? :D
en nu in de taal die IK ook begrijp :D
Tis eigenlijk ook ongelovelijk... Zoveel geld per maand ;)
stel je betaalt gewoon PER maand 15 (eurie toch?)
er spelen zeg maar 10000 mensen .. 15x10000 = 150000 euri x 12 = 1.800.000 euri.. SJONGE! :D
Wie helpt mee een MMorpg temaken? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz.. heb nu een lvl 5 friar.. maar heb toch het idee dat ik liever doorga met mijn level 10 wizard ;)
vind die friar niet echt sterk om alleen te vechten (niet dat de wizard sterk is :P)
maar iig.. Tot morgen oid)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 30 September 2003 @ 17:00:
[...]

Speel jij nou op Alb / Merlin of niet? Zo ja, contact es keer ofzo :)
Ik ben een rasechte Hib / Merlin ;) Je weet wel, een treehugger.

Op het moment heb speel ik dit allemaal:
1 level 50 Mana Eldritch - Merlin
1 level 50 Void Eldritch - Merlin - LGM Tailor
1 level 30 Mentalist - Merlin - LGM Spellcrafter
1 level 50 Nightshade - Merlin
1 level 45 Friar - Igraine
1 level 44 Skald - Tristan

't Meeste ben ik te vinden op Valanar en Syntaxis, die zijn mijn Nightshade en mana Eldy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 00:43:
Hmmz.. heb nu een lvl 5 friar.. maar heb toch het idee dat ik liever doorga met mijn level 10 wizard ;)
vind die friar niet echt sterk om alleen te vechten (niet dat de wizard sterk is :P)
Friar niet sterk? Check dit plaatje es effe goed. Afbeeldingslocatie: http://www.camelotaddict.com/Archives2003/2003/CasterFriar.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 10:02:
[...]

Ik ben een rasechte Hib / Merlin ;) Je weet wel, een treehugger.

Op het moment heb speel ik dit allemaal:
1 level 50 Mana Eldritch - Merlin
1 level 50 Void Eldritch - Merlin - LGM Tailor
1 level 30 Mentalist - Merlin - LGM Spellcrafter
1 level 50 Nightshade - Merlin
1 level 45 Friar - Igraine
1 level 44 Skald - Tristan

't Meeste ben ik te vinden op Valanar en Syntaxis, die zijn mijn Nightshade en mana Eldy.
In dat geval, jammer he van je relic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Friars worden echt powerful als ze hun laatste absorb buff enzo hebben... Goede after-evade styles enzo... komt rond lvl 35-40..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-10 15:57
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 00:43:
Woeps sowwy :P .

Wat ik dus bedoel is dat je bv als stealther (Infiltrator voor albion) heel veel fun kan hebben op de battlegrounds, maar daarvoor moet je wel in stealth trainen. En daar heb je dus niks/weinig aan als je wil gaan levelen. Bij een friar of wizzard zal dat niet veel uitmaken eigenlijk.

Nog kleine tip: ga niet om de week een ander mannetje maken omdat de vorige niet zo leuk was. De eerste level's zijn ook niet leuk, maar als je elke keer een ander mannetje maakt heb je na een half jaarnog geen lvl 50 :P

Is er trouwens nog iemand die Mid/Lancelot speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 23:22:
[...]
er spelen zeg maar 10000 mensen .. 15x10000 = 150000 euri x 12 = 1.800.000 :P
Volgens mij spelen er alleen in Europa al 200.000 mensen, dat is dus flink wat geld p/m jah..En je moet er nog mee rekening houden dat de meeste mensen 2 of meer accounts hebben (voor een buffbot)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Yep. maar kijk ook eens wat het kost om 200.000 mensen te hosten. Gaat niet lukken op je watergekoelde athlonxp 4ghz. en je fastADSL linkje.

btw. Loo mysteriax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hi-Sintar schreef op 03 October 2003 @ 01:26:
[...]

Volgens mij spelen er alleen in Europa al 200.000 mensen, dat is dus flink wat geld p/m jah..En je moet er nog mee rekening houden dat de meeste mensen 2 of meer accounts hebben (voor een buffbot)...
Denk dat 200.000 wel erg veel is. Voor europa weet ik het niet, maar voor USA kan je op gamescape het aantal chars / server bekijken, dat alles optellen en delen door 2 (alts), en dan heb je wel een aardige richtlijn. Of zoiets voor europa bestaat weet ik niet, maar ik speel dan ook op de orginele servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 02 October 2003 @ 13:08:
[...]
In dat geval, jammer he van je relic :D
Ach, we hebben er nog twee, Albion heeft er..? ;)

:P

'k heb een level 47 buffbot gekregen voor m'n Nightshade nu, dus die mag je toevoegen aan mijn lijst van characters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wij hebben er geen nodig aye :) Geen relics betekent wel totale vrijheid. Keep ingenomen, oh zien wel wanneer we hem reclaimen. De enigste die zich er aan ergeren zijn Mids en vooral Hibs, dus wie is nu het zuurst?

Trouwens, zerg win is voor Midgard. Gisteren vielen ze Bled aan met ruim 10 fg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Kaap schreef op 04 oktober 2003 @ 12:03:
Wij hebben er geen nodig aye :) Geen relics betekent wel totale vrijheid. Keep ingenomen, oh zien wel wanneer we hem reclaimen. De enigste die zich er aan ergeren zijn Mids en vooral Hibs, dus wie is nu het zuurst?

Trouwens, zerg win is voor Midgard. Gisteren vielen ze Bled aan met ruim 10 fg's.
Ik wil mn keeps wel behouden voor DF xD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 04 oktober 2003 @ 12:03:

Ik zag je net trouwens nog gekilled worden in Emain, 'k vroeg Hastyle of hij je nog even een /salute wilde gooien :P We moeten eens ergens een duel houden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hastyle? Ja dat kan ik me inderdaad herrineren. Was bij de toren op de heuvel bij MG1. We molde een fg met onze anderhalve guild group. Daarna kwamen er nog 2 fg's hibs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tidus schreef op 04 oktober 2003 @ 13:04:
[...]

Ik wil mn keeps wel behouden voor DF xD..
DF is niet belangrijk voor albs aye, AC en vikings zijn veel betere exp en leveren betere cash/drops. Gisteren naar vikings gegaan met 2 lvl 50 necro's en een cabalist. Verder nog een cleric. Ik, nog een inf, een wiz en een merc waren mee voor PL. Dan pullen ze een heel viking kamp in 1 keer en binnen 1 minuut is de pull dood. Mijn scherm werd gewoon gespammed met exp messages. En bij elke pull verdiende we zo'n 15G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Syntaxis voeg anders me effe toe op MSN, jkaap@zeelandnet.nl
Dan kunnen we crossrealmen hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cross realmen doe ik niet aan ;) En MSN net zo min eigenlijk... ik ben niet zo'n chat freak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Mooi filmpje gemaakt in de nieuwe uitbreiding Trials of Atlantis:
http://www.alan.org/TLR/Archive/BelowTheOcean.wmv

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo vanacht grootse relic raid.

Albion ging met 150 man op weg met eigenlijk de bedoeling om Hibernia weer arm te maken en gewoon wat keeps te pakken. De main zerg vielen Crimthainn aan terwijl ik met de Arsenal alliance, beste rvr alliance van merlin/albion, naar Crauchon ging. Beide keeps vielen vrijwel gelijk. Wij gingen op weg naar Bolg terwijl de main zerg naar Behn ging. Vanaf daar pakten ze Scat en Nged.

Dus wat denk je? 6 keeps down en nog geen boomknuffelaar te zien. Terwijl mijn squad no bij Bolg zat kwam er een report binnen dat ongeveer 60+ Mids voorbij Bolg kwamen. En inderdaad, ze lieten onze beide zergs met rust en ze pakten Aillienne voor ons.

Onze zergs kwamen bij elkaar en we gingen naar de str relic keep. Een aantal fg's worden voor Ligen border keep gezet om de weg te versperren, echter een n00b van lvl 34 verpeste het daar door per ongeluk een border keep guard te pullen |:(

Bij de relic keep merkten we dat er minimaal 50 hibs binnen zaten, jah als je /level 30 hebt dan kan je makkelijk een alt bouwen om daar te loggen. Door 1 ging down. Mijn guild zat met zijn 3 fg's op de westkant van de RK om de zijdeur te bewaken. Hibernia chargde uit de relic keep en dat was niet te houden.

Wij zouden massaal releasen naar de summoner in Crimm, ik wachtte nog even en toen zag ik Midgard er aankomen. Echter die waren met veelste weinig mensen maar probeerden het toch. Vanaf dat moment was het min of meer voorbij tot de veldslag om Crimthainn.

Daar zaten ruim 175 Albs binnen te wachten toen Hibernia keeps ging reclaimen. Uiteindelijk kwamen ze ook naar Crimthainn. Daar werden ze teruggeslagen. Helaas had ik toen nog last van summoner sickness en kreeg ik geen rps.

Was een mooie nacht, ik weet niet meer wat er gebeurt is na 04:30, we hadden net eerste aanval afgeslagen en ik ben toen gelogged.

We zijn erg trots op Midgard die ons geholpen heeft. Uiteraard hadden hun graag de Hibernia str relic gepakt als wij vertrokken waren met onze eigen str relic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Volgende week trouwens patch 1.65. Die wordt gigantisch groot. Ze hebben er dan ook bijna 2 maanden aan gewerkt.

Denk dat jullie euro's nog effe moeten wachten op deze patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Kaap, welke server speel je? (iig niet excalibur)

btw. wel grappig om te zien dat elke realm vindt dat de andere ub0rzergers zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Merlin, Geen euro server, ik speel USA.

Trouwens dat zergen moet ook wel als je een RR doet. Wou je soms met 2FG's een relic pakken |:( Maar idd, elke realm doet het, geen excuses.

[ Voor 67% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-10-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je echt denkt dat /30 helpt bij het verdedigen van zo'n relic keep, heb je het echt verkeerd. Wat we nu hebben is alleen een enorm groot aantal level 30 to level 35 lui die in Caledonia wat aan het rondhangen zijn en in Domnann constant om geld zitten te zeuren.

Nee, de Hibs in de relic keep waren gewone spelers. Ik weet dat omdat ik een aantal weken geleden mijn Void Eldritch had geparkeerd in onze STR Relic Keep. Toen de Albs die aan vielen was ik een van de eersten die daar was om te verdedigen. Nadat jullie waren afgeslagen ben uit uitgelogd en gaan scouten op mijn Nightshade in Emain en bij onze Power Relic.

Nouja, om een lang verhaal kort te houden: we hebben een keuze moeten maken tussen:

1.) Mids 10% extra magic damage
2.) Wij verliezen 10% melee damage

We waren het er best wel over eens dat de STR relic belangrijker was. Midgard had dus vrij spel op onze power relic.

Anyway, de stand:

Midgard: 4 :(
Hibernia: 2 8)
Albion: 0 :>

By the way, Albion en Midgard hebben nog altijd een groter aantal actieve RvR players dan Hibernia. Als je bewijs wilt zoek ik het wel voor je op. /30 Heeft echt niet zo'n grote impact gehad als jullie allemaal denken. Als guild officer behandel ik nu al veel teveel /30 guild-join requests :( Om ziek van te worden, die gasten levelen nooit over de level 35...

Ze zouden een /30 limiet per account moeten instellen. Per level 50 mag je 2 /30's aanmaken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil/kan er morgen op excalibur server (vanaf 19:00) een lvl 14 wiz levelen? Ik heb geen idee wat ik er mee aan moet :D
Slaves is NOT DONE in SP want als je melee attacked word stopt je cast....
En als ik group zijn het meestal VEEL lui.. (teveel voor goeie exp)
Iig.. ben ik dan rond PKB of SP (Gotmarten = nickname @ daoc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Group is altijd beter xp dan solo, je denkt dat je xp omlaag gaat maar dat werkt eigenlijk niet zo. Je kunt bovendien sneller en meer killen dan dat je alleen zou doen. Ook is het veel gezelliger etc. Dus kijk ff bij 'find group' of je daar een groep kunt vinden. Wat heb je trouwens gescpecced als wizard? ice of fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik begin langzaam aan wat aan RVR mee te doen 8) Gisteren 2 keeps gepakt. (excalibur) Moet zeggen dat mijn void eldy aardig bevalt op lvl43. ben benieuwd wat ik als lvl50 kan aanrichten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 23:12:
By the way, Albion en Midgard hebben nog altijd een groter aantal actieve RvR players dan Hibernia. Als je bewijs wilt zoek ik het wel voor je op.
Laat maar zien ;) Oh en kom aub niet aan met die gamescape /level distribution grap want dat is een passieve statistiek en geeft helemaal niet aan hoeveel 45+ wij ook echt inzetten in rvr. Ik verbaas me elke week over de nieuwe posts van treehuggers die kijken hoeveel lvl 50's een realm heeft en dan ook denken dat elke lvl 50 een aparte account is.

Midgard: 4 _/-\o_
Hibernia: 2 :r
Albion: :/

Echt hoor, ik lig er echt niet wakker van dat we geen relics hebben. Ik krijg zo ook mijn rps binnen, of niet soms :? Maar ik vrees wel voor jullie dat Midgard die laatste str relics ook komt halen. Zeker nu je niet meer in kan loggen in keeps die onder attack zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig een redelijk updated lijstje met mensen van GoT die op de Euro servers spelen ? Zo ja post hem Aub , wil wel eens zien wie er waar speeld en in welke realm (zit zelf te denken om weer daoc te spelen als er genoeg NL/BE mensen op de euro servers zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 09 October 2003 @ 10:00:
Group is altijd beter xp dan solo, je denkt dat je xp omlaag gaat maar dat werkt eigenlijk niet zo. Je kunt bovendien sneller en meer killen dan dat je alleen zou doen. Ook is het veel gezelliger etc. Dus kijk ff bij 'find group' of je daar een groep kunt vinden. Wat heb je trouwens gescpecced als wizard? ice of fire?
Fire ;)

ik heb eens 'n lvl 50+ wizard gevraagt. en die zei: Spec fire naar 20. en dan ice tot 20 (oid)
Majah.. ik weet het ook niet echt :P
(ojah.. ben gister d.m.v. power leveling (met 3 lui van (lvl 17/18/18) 2 levels geklommen ;)
(volgens mij is dit niet normaal nederlands.. maarjah :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Er spelen erg veel nederlands in Albion Excalibur. Ik verbaas me er altijd weer over.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Macros schreef op 10 October 2003 @ 12:56:
Er spelen erg veel nederlands in Albion Excalibur. Ik verbaas me er altijd weer over.
Er is zelfs een guild op Mid/Excal : BokkeRijders.. :p

Welke nationaliteit zullen die mensen nou hebben! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 12:25:
[...]

Fire ;)

ik heb eens 'n lvl 50+ wizard gevraagt. en die zei: Spec fire naar 20. en dan ice tot 20 (oid)
(ojah.. ben gister d.m.v. power leveling (met 3 lui van (lvl 17/18/18) 2 levels geklommen ;)
Ik zeg dit niet om vervelend te doen.Fire wizards zijn gimps en daarom ook vaak niet welkom in groepen. Maar ice wizards zorgen er juist voor dat groepen razend snel kunnen levelen. Het is meestal ook niet zo slim voor casters om op lage levels al hun spec te gaan splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Heeft iemand toevallig een redelijk updated lijstje met mensen van GoT die op de Euro servers spelen ? Zo ja post hem Aub , wil wel eens zien wie er waar speeld en in welke realm (zit zelf te denken om weer daoc te spelen als er genoeg NL/BE mensen op de euro servers zijn)
The frying dutchmen. Ook op excalibur. Maar dan Hibernia.

prywden en Excalibur zijn engelse servers. Die andere euro servers zijn of duits, of frans. En daar ga ik het iig niet volhouden :s

[ Voor 44% gewijzigd door Aeon op 10-10-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op prywden midgard \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 09 October 2003 @ 17:29:
Laat maar zien ;) Oh en kom aub niet aan met die gamescape /level distribution grap want dat is een passieve statistiek en geeft helemaal niet aan hoeveel 45+ wij ook echt inzetten in rvr. Ik verbaas me elke week over de nieuwe posts van treehuggers die kijken hoeveel lvl 50's een realm heeft en dan ook denken dat elke lvl 50 een aparte account is.
De statistieken die ik zie hebben de volgende criteria:
1.) level 45 tot 50
2.) meer dan 10k realm points de laatste 7 dagen
3.) meer dan 100k realm points in totaal

Dus buffbots worden er al uitgefilterd, PvE players ook.
Echt hoor, ik lig er echt niet wakker van dat we geen relics hebben. Ik krijg zo ook mijn rps binnen, of niet soms :? Maar ik vrees wel voor jullie dat Midgard die laatste str relics ook komt halen. Zeker nu je niet meer in kan loggen in keeps die onder attack zijn.
Midgard doet maar. Nameless (mijn guild) heeft 9 rams klaar staan om die power relics van de Mids te jatten zodra ze onze STR relic aanpakken.

En dan over de relics, tja... Albs en realm points. Kun jij me vertellen waarom jullie grotendeels met zergs rondlopen van 6 of meer groepen? Ik weet dat Hib en Mid dit ook doen, maar Albs hebben veeel meer mensen...
Toen ik RR1 of 2 was ofzo deed ik ook veel met zergs, en ik kreeg een keer 30 realm points per kill ofzo :|

Point or story: ik zie ERG weinig 8-char groepen van Albion... The Guardians deden dat wel erg lang maar Kwis en co zijn naar een andere server ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 12:25:
[...]

Fire ;)

Mwah fire is inderdaad geen groepsvriendelijke spec, maar het is niet 'gimped' zoals iemand zei. Het is een aardige spec later voor rvr omdat je beschikking hebt over bolts, maar ja op dit moment zijn casters in rvr erg onpopulair. Je kunt het beste ice speccen als je makkelijk in groups wilt komen, dan ben je later goed in keep defense/takes...Als je ice wilt gaan is het beste om 50 ice 20 earth te speccen, bij fire is het 50 fire 20 earth. Dus nooit al bij lvl 20 ofzo je specs verdelen, gewoon alleen 1 spec blijven trainen totdat je lvl 40 bent en minidings krijgt. De specpoints die je dan bij de mini dings krijgt (40.5/41.5/42.5 etc krijg je minidings = helft van je lvl in spec points) kun je dan in earth stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey.
waar kan ik DAOC+Shrouded isles nog bestellen? (als een bundle) (Online shop(nl)
Thanks
tis namelijk voor een vriend van me :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
bij dynabyte kun je die nog bestellen, kijk op www.dynabyte.nl
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste