Zo vanacht grootse relic raid.
Albion ging met 150 man op weg met eigenlijk de bedoeling om Hibernia weer arm te maken en gewoon wat keeps te pakken. De main zerg vielen Crimthainn aan terwijl ik met de Arsenal alliance, beste rvr alliance van merlin/albion, naar Crauchon ging. Beide keeps vielen vrijwel gelijk. Wij gingen op weg naar Bolg terwijl de main zerg naar Behn ging. Vanaf daar pakten ze Scat en Nged.
Dus wat denk je? 6 keeps down en nog geen boomknuffelaar te zien. Terwijl mijn squad no bij Bolg zat kwam er een report binnen dat ongeveer 60+ Mids voorbij Bolg kwamen. En inderdaad, ze lieten onze beide zergs met rust en ze pakten Aillienne voor ons.
Onze zergs kwamen bij elkaar en we gingen naar de str relic keep. Een aantal fg's worden voor Ligen border keep gezet om de weg te versperren, echter een n00b van lvl 34 verpeste het daar door per ongeluk een border keep guard te pullen
Bij de relic keep merkten we dat er minimaal 50 hibs binnen zaten, jah als je /level 30 hebt dan kan je makkelijk een alt bouwen om daar te loggen. Door 1 ging down. Mijn guild zat met zijn 3 fg's op de westkant van de RK om de zijdeur te bewaken. Hibernia chargde uit de relic keep en dat was niet te houden.
Wij zouden massaal releasen naar de summoner in Crimm, ik wachtte nog even en toen zag ik Midgard er aankomen. Echter die waren met veelste weinig mensen maar probeerden het toch. Vanaf dat moment was het min of meer voorbij tot de veldslag om Crimthainn.
Daar zaten ruim 175 Albs binnen te wachten toen Hibernia keeps ging reclaimen. Uiteindelijk kwamen ze ook naar Crimthainn. Daar werden ze teruggeslagen. Helaas had ik toen nog last van summoner sickness en kreeg ik geen rps.
Was een mooie nacht, ik weet niet meer wat er gebeurt is na 04:30, we hadden net eerste aanval afgeslagen en ik ben toen gelogged.
We zijn erg trots op Midgard die ons geholpen heeft. Uiteraard hadden hun graag de Hibernia str relic gepakt als wij vertrokken waren met onze eigen str relic.