Dark age of camelot: Shrouded isles

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.comcol.nl ook, en als je wilt de USA versie die altijd de patches veel eerder heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 01:17
en waarbij je met 400-500 mensen speelt op een server om 20u europese tijd :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:48
Lol? Om 20:00 nederlandse tijd zitten er op Merlin/MLF/Lancelot al 2000 mensen. Trouwens als USA slaapt dan zakt het aantal mensen door de weeks nog niet eens onder de 600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 23:45:
[...]

De statistieken die ik zie hebben de volgende criteria:
1.) level 45 tot 50
2.) meer dan 10k realm points de laatste 7 dagen
3.) meer dan 100k realm points in totaal

Dus buffbots worden er al uitgefilterd, PvE players ook.

[...]

Midgard doet maar. Nameless (mijn guild) heeft 9 rams klaar staan om die power relics van de Mids te jatten zodra ze onze STR relic aanpakken.

En dan over de relics, tja... Albs en realm points. Kun jij me vertellen waarom jullie grotendeels met zergs rondlopen van 6 of meer groepen? Ik weet dat Hib en Mid dit ook doen, maar Albs hebben veeel meer mensen...
Toen ik RR1 of 2 was ofzo deed ik ook veel met zergs, en ik kreeg een keer 30 realm points per kill ofzo :|

Point or story: ik zie ERG weinig 8-char groepen van Albion... The Guardians deden dat wel erg lang maar Kwis en co zijn naar een andere server ofzo.
De core van TG zijn naar Lancelot gegaan. Aantal van hun zitten bij mij in de guild, Mystic Council of Camelot.

To zerg or not to zerg. Je doet er niks tegen, iedereen doet het, en als Albion paar groups meer heeft, jammer voor je of leuk voor je, maar ik vind voornamelijk mensen van Hibernia zielig die constant lopen te klagen, vooral Gerald en Boone. Van de week was ik ook met een fg vs een Mid fg en een Hib fg. Opeens racen er 3 fg's Hibs over ons heen, oh maar dan heet het frontier defence zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 11 October 2003 @ 01:48:
[...]

Mwah fire is inderdaad geen groepsvriendelijke spec, maar het is niet 'gimped' zoals iemand zei. Het is een aardige spec later voor rvr omdat je beschikking hebt over bolts, maar ja op dit moment zijn casters in rvr erg onpopulair. Je kunt het beste ice speccen als je makkelijk in groups wilt komen, dan ben je later goed in keep defense/takes...Als je ice wilt gaan is het beste om 50 ice 20 earth te speccen, bij fire is het 50 fire 20 earth. Dus nooit al bij lvl 20 ofzo je specs verdelen, gewoon alleen 1 spec blijven trainen totdat je lvl 40 bent en minidings krijgt. De specpoints die je dan bij de mini dings krijgt (40.5/41.5/42.5 etc krijg je minidings = helft van je lvl in spec points) kun je dan in earth stoppen...
Ok het mag niet helemaal "gimped" zijn. Maar het komt dus echt vaak voor op hogere levels dat je als fire wizard geen pick up group kunt krijgen omdat ze de plek open willen houden voor een ice wizard.

De huidige rangorde is: Ice >>>>>> Fire >>>>>> Earth

Het probleem met bolts is dat je maar 10% kans hebt om iemand te raken, als deze in gevecht is. Verder zijn er ook een aantal mobs die je niet kunt raken met een bolt.

Als ik nog een wizard zou maken dan zou ik altijd voor ice gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 13:43
Hmm... ik ben Void eldritch. zegmaar Fire wizzy tegenhanger van Hibernia.

Bolts missen bijna altijd als iets in gevecht is. Maar je range is uber, en je damage ook. 2 schoten en je target is dood. probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Syntax:

Wel jammer dat wij gisteren met 4 volle guild groups Sidi Raid hadden, ik had wel graag effe bij Beno langs gekomen. Arsenal kon het niet alleen af hoorden we via /as en dus die gingen daarna op dragon raid terwijl na onze sidi raid er nog een sidi raid van start ging met 110 Albs.

Wel grappig dat de meeste mensen totaal niet reageerden op die keeps die gepakt werden.

Maar euhm, gaan we nog keer wat afspreken in-game, ik ben 48.5 en mijn stealth ligt hoog genoeg om een heel eind te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 13 oktober 2003 @ 12:00:
Syntax:

Wel jammer dat wij gisteren met 4 volle guild groups Sidi Raid hadden, ik had wel graag effe bij Beno langs gekomen. Arsenal kon het niet alleen af hoorden we via /as en dus die gingen daarna op dragon raid terwijl na onze sidi raid er nog een sidi raid van start ging met 110 Albs.
Dus daar waren alle Albs :D Man er waren meer Mids dan Albs die dag. De enige Albs die er waren werden door een groep Mids opgerold. Daarna heb ik nog een tijdje met mijn groep APK gecamped... Nu ik daar aan denk.. zeg Breaker en Ironberg (de Ebayers ja) maar dat ze echt beter moeten proberen ;)

't Was grappig hoe makkelijk ze kapot gingen..
Wel grappig dat de meeste mensen totaal niet reageerden op die keeps die gepakt werden.
Ja, het idee was eigenlijk om met Nameless jullie een beetje uit te melken, we hadden nog wat guild bounty points over die we makkelijk in zo'n keep kwijt konden.. helaas kwamen er maar een paar Albs opdagen, en een aantal Mids ;(
Maar euhm, gaan we nog keer wat afspreken in-game, ik ben 48.5 en mijn stealth ligt hoog genoeg om een heel eind te komen.
Sure, als je alleen komt en wel gebuffed bent wil ik je wel een keer in Odin's ontmoeten ofzo, daar komt bijna nooit iemand. Maar wat wil je doen? Naar elkaar staren? :P Of gewoon een duel? Ik breng dan wel mijn Nightshade... mijn Eldy heeft geen kans tegen een archer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja in onze alliance was het wel zuur. Arsenal op dragon raid en MCoC op sidi. We zaten echt zo van "Moeten we niet raids cancellen en die 8 fg's naar frontier brengen. Maar ach een dagje pve mag ook wel es.

Uitmelken? dat zal niet zo lukken kwa gold hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel eigenlijk, ff wat realm points bijmelken, farmen, cattle, albs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, moet gebeuren, anders komen die Brehons nooit hogerop ;)

Gister weer dragon raid. Eerste attempt mislukt, toen stopte ik ermee want het werd te laat. Was ik maar gebleven want daarna lukte het en omdat de rules nu zijn maximaal 50 man, krijgt namelijk iedereen een full respec of een RA respec stone en ja dat geld kan ik wel goed gebruiken om mijn lvl 51 MP studded set, shield en longbow te kopen. Longsword heb ik al, lvl 51 MP met lifedrain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nu net terug uit Emain. Had een kline stealth group en er was nog een fg Albs. Wie zergt wie? Hibs....met 4 fg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Aeon schreef op 13 October 2003 @ 11:20:
Hmm... ik ben Void eldritch. zegmaar Fire wizzy tegenhanger van Hibernia.

Bolts missen bijna altijd als iets in gevecht is. Maar je range is uber, en je damage ook. 2 schoten en je target is dood. probleem opgelost.
Mwah je hebt gelijk dat bolts vaak missen als iemand in combat is, echter is dit grotendeels (gelukkig) opgelost in patch 1.62 Daarvoor waren bolts echt gimp, met een cast time van 4 sec en vaak miste je 50% ookal was je target niet in combat...Nu kan ik nog best vaak mensen raken ookal zijn ze in combat :). Maarja waarom zou je ook iemand met bolts willen afmaken als die in gevecht is met een ander, kom 375 units dichterbij en cast je dd (die doet ongeveer hetzelfde, zo niet meer damage op mensen die beter armor dan cloth hebben)

Ice wizards zijn trouwens de slechtste van de 3 pbaoe classes, de andere 2 (spiritmaster met zijn uber intercepting pet & de enchanter met zijn uber snare-nuking pet) zijn vele en vele malen beter dan de ice wizard...Zeg nou eens, wat maakt een ice wizard beter dan een spiritmaster of een enchanter :?
Kaap schreef op 12 October 2003 @ 17:53:
Lol? Om 20:00 nederlandse tijd zitten er op Merlin/MLF/Lancelot al 2000 mensen. Trouwens als USA slaapt dan zakt het aantal mensen door de weeks nog niet eens onder de 600.
Tsja lijkt me eerlijkgezegd niet echt leuk om dan heel de tijd met de hardcore-amerikanen op 1 server te spelen (neem aan dat die 2000 amerikan geen leven hebben als ze om 5u in de ochtend daoc aan het spelen zijn ;))

Ook is het zo dat je dan misschien wel 90% van je guild nooit leert kennen...Maarja iedereen zijn eigen voorkeur :)

[ Voor 37% gewijzigd door Hi-Sintar op 14-10-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Er zijn 4 pbaoe casters, je bent de eldritch vergeten.
(dan vergeet ik expres de necro eventjes :))

[ Voor 30% gewijzigd door Macros op 14-10-2003 23:57 ]

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hi-Sintar schreef op 14 October 2003 @ 20:26:
[...]Tsja lijkt me eerlijkgezegd niet echt leuk om dan heel de tijd met de hardcore-amerikanen op 1 server te spelen (neem aan dat die 2000 amerikan geen leven hebben als ze om 5u in de ochtend daoc aan het spelen zijn ;))

Ook is het zo dat je dan misschien wel 90% van je guild nooit leert kennen...Maarja iedereen zijn eigen voorkeur :)
5 uur s'ochtends? 20:00 NL tijd is nog altijd 14:00 EST hoor, amerikanen lopen achter in tijd remember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 14 October 2003 @ 18:40:
Nu net terug uit Emain. Had een kline stealth group en er was nog een fg Albs. Wie zergt wie? Hibs....met 4 fg's.
We zergen allemaal. 't Valt me alleen erg vaak op dat veel Albs in hun PK blijven zitten... nogal lang. Man ik sta gewoon voor de deur met de groep en we worden een keer of twee gemezzed. En als jullie d'r dan weg gaan is het met 5 of meer groepen :D

87 Albs op onze Merchant Keep net.. 10 groepen dus.

Tsja ;) Ik mag blij wezen als WIJ dat als relic force kunnen krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als je dan zegt dat wij het meeste zergen, en jullie het ook doen? Waar slaat dan altijd dat zerg gemekker op. Ok je bent er voor of tegen MAAR iedereen doet het, om alleen Albion daarvan te beschuldigen vind ik fout.

Ja en dat Albion met meerdere groups vertrekt is natuurlijk ook omdat niemand van nature wil verliezen en omdat de kans best groot is dat Midgard en/of Hibernia ook met meerdere groups aan komen zetten.

Ik persoonlijk heb geen problemen met zergen of whatever maar ik ben het gemekker wel heel erg beu. Ik bedoel, ga gewoon dat spel spelen en heb er plezier in en hou je mond dicht. Vindt je het niet leuk, dan ga je toch naar een andere server of een ander spel. Of dacht je nou dat die mensen op vnboards die die klaagberichten lezen er een ruk om geven of jij baalt of dat je gaat stoppen met dat spel. Neej hoor, zo werkt het namelijk niet.

Ik bedoel met "jij" niet jouw Syntax :) maar in het algemeen over klagende mensen, geldt voor zowel Albs, Mids en Hibs.

Je kan me trouwens elke avond wel vinden bij MG1. Ik ben meestal gegrouped met 2 guildies, een scout en inf. Maar we zijn alle 3 nog niet erg hoog in RR dus denk dat je weinig plezier aan een slecht gevecht hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-10-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Aj aj aj Midgard alle 6 de relics op Merlin. Nou ze verdienen het in ieder geval meer dan Albion en al helemaal meer dan Hibernia.

Syntaxis, wat vermoed je nu eigenlijk? Ik heb het vermoeden dat er best Hibs mee gaan nokken, althans de /level bandwagoners eigenlijk. De Hibs die daarvoor al op Merlin zaten zullen gewoon blijven. Neej die /level zullen wel pleitte gaan en richting MLF gaan waar Hibernia het erg goed doet en /level heeft, evenals Midgard.

Wat ik vanacht niet goed begreep is waarom Hibs vlak nadat de relics bij Midgard geinstalleerd waren, Albion keeps gingen pakken :? Was een RR niet een beter plan?

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-10-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zergs, tja. Kijk, leuk is het niet. Je hoeft niet eens je monitor aan te hebben om te kunnen winnen. Dat is het vervelende: het gaat niet meer om teamplay. I draai nog weleens mee in de zogenaamde "gank groups", omdat ik goed kan opschieten met een paar lui.. het is gewoon veel uitdagender dan jezelf verbergen in een zerg. Zoals ik al zei, je kunt je monitor uit doen en nog winnen, nobody cares.

Ieder zo zijn eigen idee denk ik dan maar ;)

En de relics, we hebben d'r alweer eentje terug :P

Wat de /30 Hibs betreft, die zitten nog steeds in Caledonia hoor. De meeste /30's komen van de al bestaande Hibs zoals ikzelf. Ik zal het simpel proberen uit te leggen:
  • /level30 Heeft ons niet geholpen wat actieve level 50's betreft.
  • /level30 Heeft ons wel geholpen makkelijker alts te maken, deze te "twinken" en naar level 50 te krijgen.
  • /level30 heeft ons alleen maar geirriteerd, alle /level30 newbs zitten nu te zeiken in de hoofdsteden om geld...
Geloof me nou maar, echt.. please do! Als het echt zo was dat de /30 populatie groot was dan had ik dat direct toegegeven.

/who: 300 Hibs

Doe jij nu eens een /who in Albion? :)

Maargoed, de discussie gaat nergens over :D Ik zie je wel ingame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik weet het wel, ik hoor van meerdere ervaren Hibs dat ze liever /level kwijt zijn dan rijk.

Die str relic terug ja grappig! Ik was vanacht gelogged in Odins. Ik login vanmiddag, maar was beetje weg kwijt dus kom langs een MF, ga erdoor en ga richting de PK. Blijkt het HPK te zijn, hmmm zuur. Ikke stealthed. Zie ik deuren opengaan en 4 a 5 fg's Hibs naar buiten komen. "Wat krijgen we nu??".

Ik onmiddellijk leaders opgezocht, alleen Soldor was er, we probeerden asap een zerg te krijgen om eventueel die str relic af te pakken maar met 3 fg's redden we het niet. Ik geloof dat er uit HPK namelijk nog es 4 fg's aankwamen, weet niet of dat reserve's waren maar afijn.

Wel grappig dat ik er eerder van op de hoogte was dan Midgard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme :(
Morgen oid verloopt mijn account..
En er is geen enkel iemand die voor mij wil betalen .. (heb geen credit card.. wel internetbankieren/paypal)
Als die gene nou voor mij betaalt.. Dan stort ik het geld wel terug op zijn normale rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wowowowow op Merlin is het sinds vandaag allemaal iets anders.

ik logde vandaag in en Hibs hebben al enkele uren achter de rug met constante aanvallen op Midgard. Hibs pakten hun 2de str relic en een 3de die ze vervolgens verloren doordat de carrier stierf. Ik rally wat Albs en we gaan op weg. Ik krijg van een inf te horen dat Hibernia op power relic keep zit. Wij gaan er heen en begeven ons in de bossen. Ik dacht laten we maar lekker hier wachten. Ondertussen farmde we wat Mids die kwamen versterken. Toen hoorde we dat Hibs dood waren. Ik ging kijken en dat klopt. Daarna werden we gerolled door paar groepen Mids.

Uurtje later wordt mijn alliance wakker en we besluiten om de troepen klaar te maken. Voor ik goed en wel in Odin's aankom zijn de eerste 6 fg's al onderweg naar de power relic keep. Immers waren die deuren nog zwak en de Midgard keeps waren ingenomen door Hibernia. Ik begin met 1 group richting Midgard's relic keep te lopen. Daar aangekomen zijn ze al bezig met deur 3.

Uiteindelijk pakten we de eerste power relic. Onze orders waren om in de relic keep te blijven terwijl 2 groepen terug gingen met de relic. Ik zag toen dat de laatste str relic ingenomen werd en we wisten dat Hibernia op de str keep zat. Op dat moment hoorden we ook dat er massa's Mids bij AMF zaten te wachten, echter was de relic er al doorheen. We lieten hun denken dat wij nog de relics bijhadden. Enkele groepen Mids vielen ons aan bij hun relic keep en vervolgens gingen we richting AMF en APK. Ik was dood in de relic keep en releasde en ging terug naar Odin's om nog eens 8 fg's bij te staan om door de AMF blokkade heen te breken.

We begeven ons voorwaarts. Vlak voor AMF stoppen we en verspreiden we ons, we willen immers niet last van instant zone mezz krijgen, dan klinkt er: CHARGE! en tientallen Albs rushen voorwaarts, ik zat op de linkerflank en ging de heuvel op vanaf waar ik enkele casters neerschoot. In eerste instantie werden we teruggeslagen. We rezzden en vochten voor AMF. Toen kwamen de andere groups in Midgard's rug en de relics braken door. Toen de relics porte chargden we nogmaals en braken de Midgard defensie.

Vervolgens gingen we met zijn allen de relics plaatsen. Op de Midgard relic na, Bakerton's group nam die mee en liep zich te pletter op HPK. Simpel, wij willen die relic niet, laat Midgard maar lekker op Hibernia gaan, dan hoeven we ook niet bijzonder snel een Hibernia RR te verwachten, immers die hebben nog meer relics te verdedigen en hun hebben Emain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in de veronderstelling dat Bakerton zich vergist had in PK's :D Maar ja, goede move. Die relic gaat ons in problemen brengen. Maar voorlopig is het een goede reden om met 100+ Hibs in Emain rond te rennen. De Mids zijn lekker bezig nu... 111 Mids onze Merch Keep net :|

Ach ja, de realm points komen lekker binnen dus ik vermaak me wel. Nu zien we eindelijk een keer tot wat de realm in staat is. Het afgelopen anderhalf jaar hebben we namelijk heel wat leiders zien gaan, en nu kun je goed zien wie de nieuwen gaan worden :)

Maar we hebben 4 relics in Hibernia!!

Grats ook naar jullie Albs toe ;) Alleen wel jammer dat jullie in het begin tegen werkten. Pas toen we op de STR keep zaten hadden we geen last meer van jullie :P Maargoed, jullie hebben dan ook weer een heel aantal Mids van ons af gehouden...

Anyway, 't was leuk en ik kijk alweer uit naar de volgende raids :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

6 Relics, dan heb je geen guards lol.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 17:30:
Verdomme :(
Morgen oid verloopt mijn account..
En er is geen enkel iemand die voor mij wil betalen .. (heb geen credit card.. wel internetbankieren/paypal)
Als die gene nou voor mij betaalt.. Dan stort ik het geld wel terug op zijn normale rekening :)
LOL! :D

Krijg e-mail van DAoC
Onderwerp: Your free period to DaoC will end soon.

Greetings

The free period to your DAoC account (SUBSCRIPTION login *******)is over
now.

If you wish to keep playing DAoC, please go to the « account » part of
the official website to update your personal information, and choose a
billing plan.
Please note that if you already subscribed, you can ignore this mail.

If you lost your login/password, please go to our official website on http://billing.camelot-eu...php?game=daoc&language=en

For subscription related problems, email us at : subscription@goa.com

For technical or game related questions, please check the FAQ / Customer
Support Interface : http://faq.camelot-europe.com.

Dark Age of Camelot - Europe team.
http://www.camelot-europe.com
-------

Will end soon... and Has expired ..
Noujah :P

Daoc maar ff gemailt offer ook een andere optie voor mij is als

Paypal/internet bankieren oid
Want heb niemand around met een creditcard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 02:07:
Ik was in de veronderstelling dat Bakerton zich vergist had in PK's :D Maar ja, goede move. Die relic gaat ons in problemen brengen. Maar voorlopig is het een goede reden om met 100+ Hibs in Emain rond te rennen. De Mids zijn lekker bezig nu... 111 Mids onze Merch Keep net :|

Ach ja, de realm points komen lekker binnen dus ik vermaak me wel. Nu zien we eindelijk een keer tot wat de realm in staat is. Het afgelopen anderhalf jaar hebben we namelijk heel wat leiders zien gaan, en nu kun je goed zien wie de nieuwen gaan worden :)

Maar we hebben 4 relics in Hibernia!!

Grats ook naar jullie Albs toe ;) Alleen wel jammer dat jullie in het begin tegen werkten. Pas toen we op de STR keep zaten hadden we geen last meer van jullie :P Maargoed, jullie hebben dan ook weer een heel aantal Mids van ons af gehouden...

Anyway, 't was leuk en ik kijk alweer uit naar de volgende raids :D
Het was eigenlijk totaal niet de bedoeling dwars te liggen. Er was duidelijk afgesproken om buiten de relic keeps te wachten en Hibernia hun gang te laten gaan. Je hebt natuurlijk altijd van die eikels.

Bakerton was gewoon naar HPK gestuurd, in opdracht van Mindvox en Caring en met overeenstemming van de hele CG.

De Mids zijn nu zeker op oorlogspad, dat is wat wij ook zeker wouden voorkomen. Ik denk echter wel dat Hibernia Midgard tegen kan houden. Met een ongeveer even grote force maar met 4 relics achter je en in defence mode moet dat zeker kunnen. Remember, Albion zal in Emain de Midgard reinforcements zowiezo dwarsliggend.

Ik ben nog steeds lvl 49, maar ik ben ondertussen al over de 50.000 rps heen hehe ik vraag me af of ik eerst RR3 wordt of eerst lvl 50.

Oh trouwens wel erg jammer dat die Soldor met de eer strijkt. Hij was niets bij die relic raid maar toch effe net doen alsof HIJ die relic aan jullie heeft gegeven, die gozer moet gewoon naar Mordred gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soldor is een loser. De VN Boards zijn toch alleen maar flamefests. Trek je daar niks van aan ;) 't Is gewoon een kwestie van "de mijne is groter".

En die relics zijn we zo weer kwijt hoor. We kunnen niet altijd paraat blijven. Midgard hoeft ons Darkness Falls maar te geven en weg zijn alle defenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.. isser dan echt niemand met een creditcard die mij kan helpen :'(
Dit zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 19:39:
Damn.. isser dan echt niemand met een creditcard die mij kan helpen :'(
Dit zuigt...
Als je geen creditcard hebt (of niemand kent die je ermee kan helpen) waarom heb je daoc dan gekocht :/ zonde van je geld niet ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Niemand hier die sappige verhalen over Europese servers heeft? Het is wel lachen om die verhalen van de Amerikaanse servers te zien, maar ik heb een tijdje op Merlin gespeeld en vind echt dat het game experience gehalte en de l337heids factor veeeel lager is...

Ik had waarschijnlijk nog steeds op de US-servers gespeeld als mijn maten op de europese servers hadden gaan spelen helaas ben ik nu weer alleen over en ga ik misschien wel weer terug naar de US... Alleen balen dat de primetime hours so vroeg of juist laat zijn... ;)

Komt misschien door al die Duitsers op de Europese servers... :p

Moet zeggen dat jullie relicraids ook wel wat toffer klinken dan de Prydwen Ninjaraids... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 22:34:
[...]

Als je geen creditcard hebt (of niemand kent die je ermee kan helpen) waarom heb je daoc dan gekocht :/ zonde van je geld niet ?
Heb al iemand gevonden (zo het nu staat dan)

Maar ik wist niet dat je het alleen maar MET creditcard kon spelen :P

Majah :) Zo het nu staat is het opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 22:48:
[...]

Het is idd een beetje lomp dat ze niet een alternative betaal methode hebben, Paypal ofzo. Terwijl de game voor alle leeftijden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 22:48:
[...]

Gelukkig maar :) anders was het inderdaad zonde van je geld heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Mwah voor sappige EU verhalen lees de topics op Barry's Whine forums ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer begonnen met Daoc , Raisk lvl 1 necromancer :P ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik boven de lvl 20 ben (zodat ik groups kan vinden met de /level 20 bandwagoneers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:39
Kga lekker @ Prydwen/Albion.

Ondertussen lvl41 Armsman. (Kaasboer MaaktKaas ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als eind van de maand Trials of Atlantis komt dan roll ik een Half-Ogre tank. Denk dat die race best wel goeie tanks zullen maken :) Maar ja eerst effe wachten tot comcol.nl hem kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Mwah necromancer gaat echt rap, als je ff doorzet ben je binnen 2-3 dagen lvl 20 :)

Enneh heb je al gezien hoe een half-ogre wizard eruit ziet? klik

:p

Best bruut eigenlijk, maar compleet flop natuurlijk voor rvr :)

Deze screenies zien er trouwens sweet uit, screenshots van TOA:

Afbeeldingslocatie: http://www.kallisti-daoc.com/screenshots/toa/sshot141.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kallisti-daoc.com/screenshots/toa/sshot101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kallisti-daoc.com/screenshots/toa/sshot165.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kallisti-daoc.com/screenshots/toa/sshot173.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kallisti-daoc.com/screenshots/toa/sshot077.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kallisti-daoc.com/screenshots/toa/sshot043.jpg

zo zie je er dus uit als half ogre tank ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Hi-Sintar op 22-10-2003 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nou, ik ben dan eindelijk lvl 50. Het was zwaar vondt ik om een scout van lvl 1 naar 50 te brengen. Ik heb er precies 25 dagen en 20 uur over gedaan. Vanavond met mijn guild mijn epic halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Weet iemand de base stats van die half-ogre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Kaap schreef op 23 oktober 2003 @ 14:20:
Weet iemand de base stats van die half-ogre?
Naar verwachting zal het zoiets worden

75 Stre
75 Con
40 Dex
40 Qui
70 Int
60 Piety/Empathy/Charisma

[ Voor 3% gewijzigd door Hi-Sintar op 23-10-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een beta tester:

Half Ogre
90str
70con
40dex/qui
70int
60pie/emp/cha

Shar
60str
80con
50dex/qui
60int/pie/emp/cha

Frostalf
forgot -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Whaha een tank met +10 int.... omg grappig... bovendien zie ik het nut er niet van in...

[ Voor 17% gewijzigd door Mathizsias op 24-10-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidus schreef op 24 oktober 2003 @ 15:43:
[...]

Whaha een tank met +10 int.... omg grappig... bovendien zie ik het nut er niet van in...
Whaha ze kunnen ook Wizards worden, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou is het op de herald gepost -_-
New Race Start Stats
from Sanya Thomas
2003-10-24 15:03:20

The third worst kept secret on the internet, made official below for your perusal:

(EDIT at 3:30 PM EDT 10/24/03)

Shar Stats:

Str - 60
Con - 80
Dex - 50
Qui - 50
Int - 60
Pie - 60
Emp - 60
Cha - 60

Frostalf Stats: (EDITED)

Str - 55
Con - 55
Dex - 55
Qui - 60
Int - 60
Pie - 75
Emp - 60
Cha - 60

Half-Ogre Stats:

Str - 90
Con - 70
Dex - 40
Qui - 40
Int - 60
Pie - 60
Emp - 60
Cha - 60
http://www.camelotherald.com/more/1132.shtml

Blijkbaar was 70 int op Half Ogre's te veel >< ook hadden Frostalf's eerst hogere dex en lagere qui/str. Jammer..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Die above avarage intelligence van de Half Ogre is toch eigenlijk below average.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Betekent dat met 90 str en 70 con dit een hele aantrekkelijk race wordt voor Arms en pallies. Pallies hebben str als 3de stat dus een str van 90 als 3de stat is perfect met daarbij een hele hoge con. De 30 start punten die je mag verdelen zou je bij dex/quick kunnen speccen. Ik weet niet of piety uberhaupt bij starten van een pally wel hoger worden gespecced.

Of wat dachten jullie van een arms half-ogre? str 90 als primary en con 70 als secondary! Dan krijg je dus gewoon uber tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of wat dachten jullie van een arms half-ogre? str 90 als primary en con 70 als secondary! Dan krijg je dus gewoon uber tanks.
Niet beter dan firby of trolls... die zie ik trouwens niet veel meer, alle nieuwe hib tanks zijn celt of keen, mid alles behalve troll. Klein is beter in RVR =p

Hier een lijst van de nieuwe TOA MLAs:
http://www.routehero.com/toa
Word nog getest enzo, dus kan nog veranderen =) Duidelijk Perfector voor m'n cleric, group cure dizzy =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Half-Ogre Slash/Crush merc, yummy 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik wordt er godver om de minuut ut gekicked omdat ik linkdead ga, meer mensen hier last van? Begin er aardig zat van te worden, als ik naar dat ipadres ping, heb ik o timeouts, toch ga ik elke keer linkdead, terwijl mn overige inetverbindingen het gewoon blijven doen 8)7

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook.. dacht al

Tot vanmiddag ging alles goed tot een uur of 4, toen had ik steeds timeouts en ld's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Cthulhu schreef op 29 October 2003 @ 19:52:
Ik wordt er godver om de minuut ut gekicked omdat ik linkdead ga, meer mensen hier last van? Begin er aardig zat van te worden, als ik naar dat ipadres ping, heb ik o timeouts, toch ga ik elke keer linkdead, terwijl mn overige inetverbindingen het gewoon blijven doen 8)7
Ligt aan het aantal hops en de kwaliteit van die servers waarover het verkeer gaat. Ikzelf heb nergens last van (1x per 2 maanden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb er normaal nooit last van, alleen vandaag, sinds vanmiddag tot nu, kan een minuutje spelen, hoppa linkdead :/

Speel trouwens op de Excaliber server, Albion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo zaterdag of maandag mijn Trials of Atlantis binnen. Snel me scout naar MA brengen en dan half-ogre arms rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Cthulhu schreef op 29 oktober 2003 @ 19:52:
Same here, but dit is bij mij al 1 weekje aan de gang (tenminste, had voor het laatst 1 week geleden gespeeld, veel lag/ld's...Gister nog een keer geprobeerd, hetzelfde maar dan 3x erger :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb nu nergens meer last van, kan weer op een normale manier spelen, wanneer komt de Europese versie van ToA? Is dat al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Weenie, hoe lang zat er tussen USA SI en Euro SI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 tot 7 weken dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dan zal dat er nu ook wel tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik denk toch eerder zo'n 4-5 maanden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Reken maar op midden januari/begin februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

44.8 MB UPDATE!

HOERAA :P
Dat duurde lang :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
*gaap*

Albion/Merlin pakt 3 str relics. Gelijk schuld geven aan ToA :D Als wij relics verloren en we de schuld op pve schoven dan werd er gezegd dat dat onze eigen schuld is. Pffff ik wordt zo moe van die huilebalkjes allemaal.

Afijn 5 relics nu, we zien wel wanneer we ze kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er wel iemand die "nu" kan spelen?
Ik kan niet inloggen somehow :S
Hij kan de Loginserver niet bereiken
tracert naar de login servers:
code:
1
2
3
4
5
 18   124 ms   118 ms   119 ms  0.so-6-0-0.WR1.IAD6.ALTER.NET [152.63.39.113]
 19   117 ms   123 ms   118 ms  so-1-0-0.ur1.iad6.web.wcom.net [157.130.59.78]
 20   115 ms   116 ms   119 ms  206.112.64.54
 21   118 ms   118 ms   124 ms  206.112.86.73
 22     *        *        *     Time-out bij opdracht.

DARN!
bijde servers geven een timeout bij hop 22
----
Ook wel weer echt btw...
Heb ik eindelijk vakantie..
Word ik ziek.....
Servers zijn down..
OMG.. Can it get worse? :'(

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAoC spelers?? Hebben jullie hier ook last van? :?
er zijn wel lui op de servers.. Maarjah.. Misschien zijn die er nooit meer af gegaan. dus niet meer hoefden in te loggen...

Of een andere route naar de server :? Zwaar klote :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Check je DAOC forums aye, mischien ligt het aan jouw ipv de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Hmm, ik heb een tijd lang zitten kijken naar die MA (Master Abilities) en volgens mij wordt dit nu echt de laatste stuiptrekking van DAoC voor mij... Ik bedoel, ze zeggen bij voorbaat al dat die MA's niet veel betrekking hebben op het RvR gedeelte van DAoC wat mij dus echt bullshit lijkt.

Ik word doodziek van het feit dat we meer PvE troep krijgen terwijl RvR echt vet klote is! De balance atm is echt mega slecht, de ene realm leeft van de RA's de andere realm van enkel PBAE en bij de laatste wil het fotm gehalte maar niet dalen omdat ze voor een beetje degelijk rvr maar 3classes* nodig hebben... :|

*Shaman/Healer/Savages@permasprint met een Aughealer en z'n speed. (en ja ik heb ze gezien)

Dit laatste wil ik het nog duidelijk over hebben, zeker omdat ik denk dat daar juist het probleem zit. Ik wil niet zozeer ingaan op specs per class maar een duidelijk overzicht geven van de RvR-groups per realm, in mijn ervaring. (Prydwen/Albion)

RvR-group samenstellingen : (IMO)

Midgard
FOTM : Skald/Shaman/3Healers/3Savages(Tanks met DET)

Ik denk dat op dit moment deze samenstelling het beste is, ze hebben Speed, Healing, CC(met insta's), DET-Tanks, Endbuff, CC/Healer is heavy armor... Tevens hebben ze permasprint omdat Midgard's endbuff niet via een Chant werkt... Natuurlijk zijn er andere samenstelling mogelijk(Lees: Ander soort tanks). 4classes in deze samenstelling, bovendien kan er in deze group zelfs een buffbot delnemen omdat Shamans een Base AE-Disease hebben die chaincastable is. Ze doen meestal ook niets anders dan interrupten met DoT en Disease, Shamans zijn geen uber healers in RvR. Classes moeilijk te onderscheiden en alle classes kunnen klein van ras zijn, tho shields zeggen best veel ;). (Dwarves en Kobolds)

Wel moet ik toegeven dat Mid RA's wel tegenvallen.

Albion
FOTM : Minstrel/2Clerics/Sorcerer/Paladin/3Mercs(Tanks met DET)

Feitelijk, op dit moment de enige mogelijk om een goede group te hebben in Dark Age of Gankalot. Healing, CC(geen insta's), DET-tanks, Endchant, Healer in chain, CC in cloth (2shotpony), geen optie tot permasprint omdat de Paladin dit niet trekt, hij verliest zijn Mana, natuurlijk houdt hij het lang vol maar omdat het een chant is en hij dus in combat aan en uit gaat verliezen albs hun permasprint. Op de Sorcerer en Minstrel na zijn er niet echt interrupters die het de healers die niet ge'assist worden moeilijk te maken, bovendien is de Sorc in 2xquadhit dood :p. Clerics moeten eigenlijk Rejuv/Enhance gespecced zijn anders trekken ze het gewoon weg niet, tenzij er buffbot backup is. Uiteraard weer hier, zijn er andere mogelijkheden met Theurgists etc... maar ik denk zelf dat dit het meest effectief is.
Classes zijn makkelijk te onderscheiden door Armors en Wapens.

Groot voordeel aan deze group is, als ze een beetje op RR zijn, dan heb je SoS, 2xBoF, Prevent Flight, Faith Heal en misschien Soldier's Barricade. Grote voordeel van albgroups.

Hibernia
FOTM : Druid/Bard/Warden/2Chanters/3Hero's (Chanters en tanks kunnen ook omgedraaid)

Ik moet bij voorbaat zeggen dat ik met deze realm eigenlijk het minst in contact ben geweest en zelf ook het minst heb gespeeld in mijn 2jarige DAoC ervaring, hibs spelen 9 van de 10 keer in PBAE groups in RvR. Masshealing, CC(met insta's), DET-Tanks, Endsong, Healers in Reinforced en Scale, CC in reinforced, PBT, wel een optie tot permasprint maar het nadeel dat de Bard in dit geval dan moet twisten als een gek, wat nogal vervelend is. Massinterrupt, door ae'shouts zoals; amnesia, insta-root(druid), pets die rond denderen en vaak debuffs en PBAE. Masshealing, 3healing classes : die door ondesteuning van PBT eigenlijk altijd hun heals wel kunnen landen. (of door die vreselijke blockbots) Hib caster stun is echt klote zeker op non DET-classes. (Debuff, Stun (pet attack), Nuke, nuke, nuke..) Alhoewel je zou zeggen dat Caster in dit geval ook 2shot ponies zijn zal dat nog tegenvallen door hun oh zo vervelende PBT. Tanks met megaveel hp, zeker in moosemodus. Classes zijn vrij duidelijk te herkennen al lijken sommige scale wearers op tanks, maar vooral letten op pets en shields ;).

Wederom moet ik hier zeggen dat met high RR hibs niet te spotten valt, nuttige Ra's zoals Grouppurge, BAoD en AM, tanks met Prevent Flight.

Tot zover mijn review over RvR-groups.

Discuss! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hibs en Mids groeps bestaan toch uit 1 class die een instant zone mezz/stun doet en 1 healer en 6 tanks? ik zie niet in waarom Hib en Mid groups gebalanced hoeven worden. Elke keer als we ze tegenkomen staan we meteen ZZZZzzzzzZZZ te doen, vastgenageld aan de grond en vervolgens gemold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Kaap schreef op 05 november 2003 @ 07:26:
Hibs en Mids groeps bestaan toch uit 1 class die een instant zone mezz/stun doet en 1 healer en 6 tanks? ik zie niet in waarom Hib en Mid groups gebalanced hoeven worden. Elke keer als we ze tegenkomen staan we meteen ZZZZzzzzzZZZ te doen, vastgenageld aan de grond en vervolgens gemold.
Tja, als je een beetje goede leader hebt of een goeie sorc dan ben je eerder, het is inderdaad wel jammer dat albs geen instant mezz hebben, maar die instant ae-mezzes staan dan ook wel, op een 3min timer en een 5min timer, tevens is ae-mezz meestal maar 30seconde, een beetje DET-tank staat dus 3seconde still... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mathizsias op 05-11-2003 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

heheh DAOC rule :P kben net weer een week begonnen na drie maanden niks te hebben gedaan.

Elindiad. Albion Wizard. lvl 7 }:O
Arthus Brighsteel. Albion Paladin. lvl 16 :Y)
Kajit. Albion Necromancer. lvl 10 })

uiteraard op de excalibur server !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Midgard
FOTM : Skald/Shaman/3Healers/3Savages(Tanks met DET)
Savages doen het meeste dmg, maar ik heb liever 1 Zerk als MA want die hebben PF, 1 Warrior -> guard met warrior WS en 50+xx shield en MOB is echt goed, kan daarnaast ook assisten met 2 handed en 1 Savage als assist monkey.

(Zerks huilen wel dat ze generfed zijn, maar ze hebben nog altijd een hogere DPS dan Mercs/BMs)
Wel moet ik toegeven dat Mid RA's wel tegenvallen.
Mee eens, maar 3 healers met 3x PR is allesbehalve zwak, daarnaast is Ichor ook de perfecte opener voor een gevecht- insta 1850 range root, die NIET de root/snare immunity timer activeert.
Albion
FOTM : Minstrel/2Clerics/Sorcerer/Paladin/3Mercs(Tanks met DET)
1 merc minder, in plaats daarvan een earth of ice/earth theur - DA/Haste voor alle melee, PBT en uber pets om healers van de enemy te interrupten OF een reaver uber-interrupter met z'n chants, zware schade van achteren met Leviathan.
Tegen tank groups is een theu beter, tegen caster groups de reaver.
geen optie tot permasprint omdat de Paladin dit niet trekt
Dan moet je je paladin leren twisten =P Geen probleem met sorc pow regen 4 en LW1 =)
Groot voordeel aan deze group is, als ze een beetje op RR zijn, dan heb je SoS, 2xBoF, Prevent Flight, Faith Heal en misschien Soldier's Barricade. Grote voordeel van albgroups.
Alb RA's zijn het beste, maar PF is geen alb RA.
Hibernia
FOTM : Druid/Bard/Warden/2Chanters/3Hero's (Chanters en tanks kunnen ook omgedraaid)
Tsja dat is een beetje een halve tank + halve caster group, denk niet dat je met zo'n group ver komt.

Hib tank group - 2Druid/2Bard/2BM/2LW hero

2 bard beter dan warden+bard? De bard altijd als 1e de lul, dan valt end regen weg en kan je het shaken als tank group. Daarnaast zijn bards ook DE beste interrupters met hun dmg shout en insta AE amnesia op korte timers. Daarnaast permasprint zonder te hoeven twisten.
BMs en LW heros hebben alle2 een uber backstyle, BM snare en LW 9s stun. Doe er PF bij en ontsnappen is onmogelijk.

Je kan ook nog leuke dingetjes doen als 1 tank vervangen door een animist.. als die lang genoeg leeft om 4-5 paddos te planten kan je t ook vergeten.

Daarnaast RAs- 2x AM, 2x GP. Niets leuker dan een perfecte AE mezz op een group te leggen en deze gelijk weer zien doorlopen.

Hib caster group -
2 Druid/Bard/2 Mana elds (of 1eld/1chanter) 1Animist, 2det tanks.

De enige caster group die succes kan hebben in Tankalot. Animist zet rondje paddos op, PBAErs en support erin -> niemand kan dicht bij ze komen. Ondertussen maken de 2 det tanks enemy support af.

Gevecht zonder RAs.
Mid>Hib>Alb

met RAs
hib=alb>mid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

roodbwoy schreef op 05 november 2003 @ 08:53:
heheh DAOC rule :P kben net weer een week begonnen na drie maanden niks te hebben gedaan.

Elindiad. Albion Wizard. lvl 7 }:O
Arthus Brighsteel. Albion Paladin. lvl 16 :Y)
Kajit. Albion Necromancer. lvl 10 })

uiteraard op de excalibur server !
Zit die necro in de guild Sent by God? Daar zit mn lvl21 Minstrel ook bij(Battletaxi)
Mn overige characters zitten bij de guild Temple of Darkness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op 06 november 2003 @ 19:03:
[...]

Zit die necro in de guild Sent by God? Daar zit mn lvl21 Minstrel ook bij(Battletaxi)
Mn overige characters zitten bij de guild Temple of Darkness
Hey battle taxi :D ..
Omg.. heb me zonet dood gelachen :P

Ik in DF (mids hebben hem) dus ik ff kijken :D

komt er een mid langs.. Hij kijkt me aan..
Ik /wave
hij /wave
En ik had 0% health :'(

Toch niet 1 van jullie he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dikke pret, ik kan alvast vertellen aan jullie euro stealthers dat je net zo goed kan gaan stoppen. ML2 van 1 van de toa lvl's houdt in dat je stealthers kan zien in een radius van 1500. Let op: dus zeg maar een paladin ofzo krijgt nu een soort true sight aye

Tjongejongejonge Mythic gaat zich hier echt diep mee in de vingers snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht m'n eerste ML gehaald, group cure disease w00t (Perfecter)
3sec cast time, cost niet veel pow. Erg handig voor RVR =)
Dikke pret, ik kan alvast vertellen aan jullie euro stealthers dat je net zo goed kan gaan stoppen. ML2 van 1 van de toa lvl's houdt in dat je stealthers kan zien in een radius van 1500. Let op: dus zeg maar een paladin ofzo krijgt nu een soort true sight aye
Nou geen Paladin, het is de ML2 van de Convoker line en alleen pure casters (en Shamans) kunnen die kiezen.

Hier een foto van PN in actie:
http://www.photo.net/phot...?photo_id=1887846&size=lg

Node heeft 1hp, 1500 range en een casting time van 15(!!!) sec. Stealthers die zichbaar worden door de PN kunnen niet aangevallen worden met ranged attacks.

Ik zie het probleem niet hoor... maar goed assasins zijn natuurlijk wel de grootste whiners die er zijn. Nou nou, kunnen ze niet meer continue campen bij AMG ... schokkend =|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 10:14:
Vannacht m'n eerste ML gehaald, group cure disease w00t (Perfecter)
3sec cast time, cost niet veel pow. Erg handig voor RVR =)

[...]

Nou geen Paladin, het is de ML2 van de Convoker line en alleen pure casters (en Shamans) kunnen die kiezen.

Hier een foto van PN in actie:
http://www.photo.net/phot...?photo_id=1887846&size=lg

Node heeft 1hp, 1500 range en een casting time van 15(!!!) sec. Stealthers die zichbaar worden door de PN kunnen niet aangevallen worden met ranged attacks.

Ik zie het probleem niet hoor... maar goed assasins zijn natuurlijk wel de grootste whiners die er zijn. Nou nou, kunnen ze niet meer continue campen bij AMG ... schokkend =|
Wat is de timer van die skill? Is het GTAE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de timer van die skill? Is het GTAE?
Geen timer, je kan er zoveel casten als je wil. Kost op dit moment ook geen power om te casten, en de levensduur van een node is 15 minuten.

Ik weet niet of het gtae is, ik neem aan dat hetzelfde is als animist pets, dus gtae met LOS. Maar goed, dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 00:23:
[...]

Geen timer, je kan er zoveel casten als je wil. Kost op dit moment ook geen power om te casten, en de levensduur van een node is 15 minuten.

Ik weet niet of het gtae is, ik neem aan dat hetzelfde is als animist pets, dus gtae met LOS. Maar goed, dat weet ik niet zeker.
Lomp en Lame, zeker als je alleen maar stealthers speelt... Doeg DAoC, voor mij als ToA echt dit soort dingen gaat bevatten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidus schreef op 09 november 2003 @ 20:16:
[...]

Lomp en Lame, zeker als je alleen maar stealthers speelt... Doeg DAoC, voor mij als ToA echt dit soort dingen gaat bevatten..
't Is al veranderd. 5 Minute recast timer en waarschijnlijk gaan die dingen ook power kosten.

Niet cancellen :) Trials of Atlantis Beta is net begonnen. Geloof me.. done that, been there. Nu het live is komen de bugs pas boven drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yup en kijk es hoeveel lui er wel al stoppen. je eigen Finbar zelfs, aantal van Justice ook al, en van de grote rvr guilds in Albion worden lui echt kotsmisselijk van toa. Including me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Phoenix Legion (Prydwen/Albion) bestond gisteren 2 jaar! Helaas heb ik plaatjes vergeten te maken tijdens het event maar ik kan jullie nog wel een idee geven met devolgende plaatjes:

2 year anniversary
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15598/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15599/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15600/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15601/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15602/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15603/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15604/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15605/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15606/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15607/thumb.jpg

Hierop zie je onderandere 2 duel rings, een archery range en het "bring the pigs into the circle" ;) spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis weer eens tijd om heel hard te huilen om GOA
Excalibur: DOWN
Prydwen: DOWN
(de andere duitsen.. DOWN.
Fransen OPEN

(tuurlijk)

klote server crash :'(
Zonecrashes on Excalibur, November 16th
[2003-16-11]

Today several zones on Excalibur keep crashing for yet unknown reasons. Our technicians are aware of that problem and working to fix it.

We are sincerely sorry for the trouble.
en daar na..
Excalibur shutdown
[2003-16-11]

Excalibur will be down for several more hours of emergency hardware maintenance.

We hope to have Excalibur back online as quickly as possible. We apologize for the delays for all our Excalibur players.
:'(
*huilie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 20:07:
Tis weer eens tijd om heel hard te huilen om GOA
Excalibur: DOWN
Prydwen: DOWN
(de andere duitsen.. DOWN.
Fransen OPEN

(tuurlijk)

klote server crash :'(

[...]

en daar na..

[...]

:'(
*huilie*
En omdat ze op het verkeerde knopje hebben gedrukt is Prydwen ook down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What's this button do B)
Self destruct in: 3,2,1..... BOOM!!

Klote zooi.. nog steeds down.. (heb weer eens vakantie hoor).. vorigekeer:
-Ziek
-login server down
-Zeer trage verbinding..
Ben weer aant werk.. Alles toppie..
heb weer vrij.... Server"S"!!! down :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Vandaag wel 1.63 in Europe met Foundations, dus uiteindelijk zijn we een stapje dichter bij de Savage nerf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidus schreef op 17 november 2003 @ 12:55:
Vandaag wel 1.63 in Europe met Foundations, dus uiteindelijk zijn we een stapje dichter bij de Savage nerf :)
Als de servers het doen :/ (mijne is al ge-update).. alleen zonder server gaat het spelen IETS moeilijker dan normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Syntaxis speel je nog? Want zag dat je Eldrich laatste week geen rps had iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Servers zijn weer op, GOA heeft een rollback gedaan 8)7
Gister was wel cool toen de servers down waren, was alleen de testserver up, /level30 gedaan, naar BG3 gegaan, waren er 234 mensen in BG3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Cthulhu schreef op 18 november 2003 @ 08:25:
Servers zijn weer op, GOA heeft een rollback gedaan 8)7
Gister was wel cool toen de servers down waren, was alleen de testserver up, /level30 gedaan, naar BG3 gegaan, waren er 234 mensen in BG3 :P
En op zo'n moment ben je toch blij dat je op Prydwen speelt ;).

---

Kaasboer <Phoenix Legion> lvl44 Armsman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 17 november 2003 @ 17:58:
Syntaxis speel je nog? Want zag dat je Eldrich laatste week geen rps had iig.
Oh ja ik speel nog regelmatig. Alleen veel met mijn Hero, die is nu RR6L4. Mijn caster is nutteloos in RvR en ik ga ook helemaal geen moeite daarin steken. Hetzelfde geld eigenlijk voor de Nightshade, Infiltrators zijn wel leuk, twee keer.. als ze met z'n 12en komen houd ik het voor gezien ;)

Verder.. tja, RvR op merlin is een beetje dood aan 't gaan. Veel gankgroups waar ik met mijn Hero wel inkom, maar da's zo'n beetje alles. Soms verveelt dat ook, en dan log ik weer in in TOA, om er weer achter te komen dat het me toch 6-10 uur gaat kosten iets voorelkaar te krijgen :|

Ach..

Ik speel echt alleen nog om de verslaving en de vrienden ingame, de fun is er echt af. /assist is te makkelijk, casters zijn niks, stealthers zijn ook niks, die leven in een eigen wereldje.. tijd om te cancellen tenzij Mythic snel iets doet :)

World of Warcraft, Warhammer Online, en Dragon Empires komen eraan!! _/-\o_

En ik moet nog een beetje bijlezen voor mijn werk :/ als ik stop kan ik me daar een in verdiepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
True, toa heeft veel kapot gemaakt lijkt het maar uiteindelijk komen die mensen wel weer uit toa. Remember, zo was het ook met SI. Nou is het wel zo dat Albs en Mids onderling nog steeds aardig wat afknokken, maar idd, Hibernia zit totaal in toa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Bump, ff wat meer actie hiero! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Geen actie meer voor mij, ben sinds 2 weken namelijk gestopt met spelen. Heb subscription enzo niet meer verlengt, dus geen DAoC meer voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweenie. Maar als je 2 weken vrij hebt.
En elkedag meer dan 10 uur daoc speelt.
Dan word het na 2 weken ineens wel gruwelijk saai :D
ff afkicken.. en daar gaan we weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 19:40:
Kweenie. Maar als je 2 weken vrij hebt.
En elkedag meer dan 10 uur daoc speelt.
Dan word het na 2 weken ineens wel gruwelijk saai :D
ff afkicken.. en daar gaan we weer :P
Nou, ik zie het meer als "verpesten van je leven" dan saaiheid...Daarom ben ik ook gestopt, het werd iets te verslavend de laatste tijd...En je moet grenzen kunnen leggen + wat zelfdiscipline is ook nodig...Als je die 2 niet kunt opbrengen is er geen ander optie dan zonder na te denken op die uninstall knop te klikken en je subs stop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verslavings gehalte van DAoC is hoog, maar ik speel toch nog steeds liever Baldur's Gate ofzo...

Veel uitgebreider, geen lamers, geen afhankelijkheid en een betere sfeer! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen actie hiero, 4 accounts gecancelled vanwege TOA. Ik heb 2 weken lang PVE gedaan, zo'n 6 tot 10 uur per dag.. toen kwam ik erachter dat ik er niks mee opschiet, het gewoon niet leuk is, zelfs vervelend, en veel mensen al gecancelled waren. Dus toen ging ik ook maar :) :o

't Vraagt gewoon veel teveel tijd van me, meer saaie uren dan ik d'r aan wil spenderen. Als het RvR was geweest was ik misschien nog zo gek geweest, maar PVE.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gelukkig komt de actie weer tot leven. Iig zijn er een aantal lui achter dat toa niks voorstelt. s'avonds vindt je 3 a 4 fg's Hibs, rennen elke avond 2 fg's mids door Alb frontier en reageren wij albs met 6 fg's.

Uiteraard is er nog veel toa maar men is het na 3 ML's wel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Ok, leuk, dit is officieel de eerste Beta (gratis) waarmee ik vroegtijdig ben gekapt.

Inpakken en wegwezen voor mij als ToA uit komt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 23:54

Binno

. .. ... ....

Speel et nog steeds, ben nu bezig met een 4de lvl 50 en ondertussen nog een beetje rvr'e

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste