Dark age of camelot: Shrouded isles

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 01:17
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 19:40:
Kweenie. Maar als je 2 weken vrij hebt.
En elkedag meer dan 10 uur daoc speelt.
Dan word het na 2 weken ineens wel gruwelijk saai :D
ff afkicken.. en daar gaan we weer :P
Nou, ik zie het meer als "verpesten van je leven" dan saaiheid...Daarom ben ik ook gestopt, het werd iets te verslavend de laatste tijd...En je moet grenzen kunnen leggen + wat zelfdiscipline is ook nodig...Als je die 2 niet kunt opbrengen is er geen ander optie dan zonder na te denken op die uninstall knop te klikken en je subs stop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Verslavings gehalte van DAoC is hoog, maar ik speel toch nog steeds liever Baldur's Gate ofzo...

Veel uitgebreider, geen lamers, geen afhankelijkheid en een betere sfeer! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen actie hiero, 4 accounts gecancelled vanwege TOA. Ik heb 2 weken lang PVE gedaan, zo'n 6 tot 10 uur per dag.. toen kwam ik erachter dat ik er niks mee opschiet, het gewoon niet leuk is, zelfs vervelend, en veel mensen al gecancelled waren. Dus toen ging ik ook maar :) :o

't Vraagt gewoon veel teveel tijd van me, meer saaie uren dan ik d'r aan wil spenderen. Als het RvR was geweest was ik misschien nog zo gek geweest, maar PVE.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:48
Gelukkig komt de actie weer tot leven. Iig zijn er een aantal lui achter dat toa niks voorstelt. s'avonds vindt je 3 a 4 fg's Hibs, rennen elke avond 2 fg's mids door Alb frontier en reageren wij albs met 6 fg's.

Uiteraard is er nog veel toa maar men is het na 3 ML's wel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Ok, leuk, dit is officieel de eerste Beta (gratis) waarmee ik vroegtijdig ben gekapt.

Inpakken en wegwezen voor mij als ToA uit komt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 23:54

Binno

. .. ... ....

Speel et nog steeds, ben nu bezig met een 4de lvl 50 en ondertussen nog een beetje rvr'e

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gister tijdens sidi raid een silencer fang gewonnen. Binnen 30 secs bod voor 8.5P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ML3 nu, heal field is uber ;p kan ineens rooie soloen als cleric reju/enh cleric hehe
ML4 quests ook al af en de ml5 1-8 ook.. maar ja die klote ml xp gaat zo traag, zit nog steeds up 37% voor ml 4 ><

2 activated artifects~
Healers Embrace cloak, net lvl 5 en Egg of Youth bijna lvl 7 (lvl5 ability self rez sick cure is bugged, wuwu) . Erg fijn maar ik wil nog 5 andere artifects hebben...

Maar ik moet wel zeggen dat ik een beetje moe begin te worden van al dat PVEn ;p Ik hoop dat frontiers weer wat leven in de zaak kan blazen... maar van de opkomende RA review word je als alb natuurlijk niet blij. Minstrel is nu genoeg gebuffed dat SoS generfed kan worden.. maar clerics en paladins? Erg leuk als ze BoF en FH nerfen, maar dan moeten deze classes wel ff wat love krijgen om dat goed te maken.

Nieuwe frontiers zien er aardig uit... in ieder geval wat anders als de emain dans =)
Nieuwe hib/mid frontiers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Welke server speel jij eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgan Le Ghey.. eh Fay~

ding ML4 o_O wuwu 20% extra conc ;x ben geen buffbot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18
bumpje.

Hoewel er veel critiek is op TOA in de USA. zit ik toch met smart te wachten op TOA in EU. duurt nog wel 2 maanden ofzo. het wordt een compleet ander spel meer zones items adventures etc.

Hoe is de Stealther nerf (ml2 convoker/conjurer over dat ding dat 1500radius alle stealth classes ziet friend or foe?) opgevangen in de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toa brengt wel erg veel verandering in het spel schijnt.... :/ weet niet of ik wel blijf spelen dan

-Xeanor RR8L0 Sorcerer Prydwen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de Stealther nerf (ml2 convoker/conjurer over dat ding dat 1500radius alle stealth classes ziet friend or foe?) opgevangen in de US?
Prescience Node, de ML die bij alle stealthers de tranen over de wangen deed biggelen, is allang generfed en aangezien de ML in ongenerfde staat al weinig veranderde voor stealthers, is deze na de nerfs zo goed als waardeloos.

Als stealther kan je beter bang zijn voor stealther lore artifects =) Casters met SH hehe=)

Maar goed, ML5 nu af en druk op weg met ML6, 7 geactiveerde artifects.. zucht nog een maandje of 3 en ik kan weer RVRen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mani = maniac? :+

Serieus, ToA is ècht teveel voor veel spelers. Ik ben blij dat ik nu niet meer speel :)

50 RR6 Hero; 50 RR5 Eldy; 50 RR3 Shade; 50 RR3 Eldy; 50 RR2 Eldy.
All down the drain ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Hoe zijn de zerker ML's?

ik heb er weinig over gelezen. zijn ze een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:01:
Mani = maniac? :+

Serieus, ToA is ècht teveel voor veel spelers. Ik ben blij dat ik nu niet meer speel :)

50 RR6 Hero; 50 RR5 Eldy; 50 RR3 Shade; 50 RR3 Eldy; 50 RR2 Eldy.
All down the drain ;)
Als je het niet erg vindt, mag ik vragen waarom je 3 lvl 50 Eldritches hebt gemaakt? Kon je geen keuze maken uit de 3 verschillende speclines en dacht je "dan maak ik toch 3 eldritches en spec ik ze ale 3 anders"? :+

Thegreatest Lvl 50 Armsman
Merziyas Lvl 43 Sorcerer
& een hoop alts...All R.I.P 11-2003.

[ Voor 10% gewijzigd door Hi-Sintar op 20-01-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maaaaniiiiiii(ac) :P
Hey. Add me eens @ devilseyenl@yahoo.com als je msn hebt. en mail me anders ff.
---
en die ToA Truesight ding is a ge-nerfed na de millions of whines! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 01:58:
Maaaaniiiiiii(ac) :P
Hey. Add me eens @ devilseyenl@yahoo.com als je msn hebt. en mail me anders ff.
---
en die ToA Truesight ding is a ge-nerfed na de millions of whines! :P
ik ben blij dat dat generfed is. zoiets verknalde de complete stealth wereld. je had niets meer aan je stealther als ik het zo hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodclot schreef op 27 januari 2004 @ 00:32:
[...]

ik ben blij dat dat generfed is. zoiets verknalde de complete stealth wereld. je had niets meer aan je stealther als ik het zo hoorde.
Pres. Node is is generfed, stealth lore niet~
http://www.visionofsages.net/toa/img/stealtheffect.jpg

Ik doe niet aan msn =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 20 januari 2004 @ 23:36:
[...]

Als je het niet erg vindt, mag ik vragen waarom je 3 lvl 50 Eldritches hebt gemaakt? Kon je geen keuze maken uit de 3 verschillende speclines en dacht je "dan maak ik toch 3 eldritches en spec ik ze ale 3 anders"? :+

Thegreatest Lvl 50 Armsman
Merziyas Lvl 43 Sorcerer
& een hoop alts...All R.I.P 11-2003.
Nou oke.. ik ga het uitleggen. Ze zitten ten eerste op 3 accounts :)
  • De eerste (Mana) Eldritch is van mezelf, zelf geleveld enzo. Hier heb ik ook een eigen 50 Nigthshade en binnenkort nog een level 50 Blademaster.
  • De tweede (Void) Eldritch is van iemand die ik in 't echt en via Dark Age ken, deze heeft ze zelf geleveld enzo, en is ook een LGM Tailor. Dit account heb ik van haar gekregen en heeft een level 30 LGM Spellcrafter Mentalist.
  • De derde (Mana) Eldritch is van een ingame "vriend" die mijn zijn account heeft gegeven. Hier zit ook die Hero op.
  • Dan heb ik nog een account beschikbaar met een level 50 buffbot maar die gebruik ik niet zoveel.. classic DAoC ;( Werkt alleen op fullscreen en die window hacks maken de boel zo traag...
  • Owjah.. 'k betaalde ook nog voor een account met een RR8 Champion en een level 50 RR6 Runemaster, erg gaaf om te spelen af en toe :D
Dus.. da's nu allemaal weg, al heb ik wel mijn originele account weer geopend laatst om mijn vakantie door te komen met die rot regen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 13:43
Je hebt dus 3 (!!!!) accounts?!?!

Damn. Ik heb al moeite om mensen uit te leggen dat ik 1x 9.95 per maand betaal om online te spelen.

edit:

nee dus. valt niet mee. goed lezen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Aeon op 29-01-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk 5 accounts dus :Y)

Maximale wat ik per maand betaalde was voor 3 accounts eigenlijk...
1 om te gamen
1 om te craften
1 voor die rr8 Champ - maar die betaalde me het geld terug via de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Welke items geven Stealthlore Abilities? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Er zijn er 3 geloof ik, je hebt er 2 nodig om om en om te gebruiken. In ieder geval 1 necklace en nog iets.

Ik ben tegenwoordig bezig op de MLF server als een bard. Merlin is zo'n zoute afgrijselijke server, zoveel cheaters, huilbabies en greedy mensen. De rvr daar was ook ronduit kut.

MLF heeft een stabiele rvr. Alle realms hebben daar relics en alle realms hebben vrij vaak DF.

Ik speel nu een bard sinds eind december, die's nu lvl 43 en ik ben er gek op, speelt zo geweldig.

Ja, ik ben blij dat ik weg ben van de merlin server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een filmpje van de nieuwe no-clip/speedhack hack =)
http://www.mcswat.com/guest/relics_gone_in_60seconds.zip

Jammer dat er steeds meer hacks komen... op deze hack heeft Mythic wel gereageerd, maar de meeste zijn al jaren gewoon te gebruiken zonder dat er wat aan gedaan word... Radar werkt al jaren en met toa kan je het zelfs netjes in de UI verwerken... ondertussen doet Mythic niks.
De maker van de radar (van Mid MLF) heeft zelfs geprobeerd gebanned te worden door het expliciet te gebruiken en z'n site te spammen in /b etc... na weken van dit gedrag kreeg hij uiteindelijk een ban.... van 7 dagen. Mythic doet er niks aan.

Maar goed sinds toa rvr ik amper meer dus heb ik er weinig last van.... ik mag hopen dat ze hier wat aan gaan doen voor frontiers uitkomt, want als het zo doorgaat gaat daoc ten onder aan de hackers/cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 11:14:
Hier een filmpje van de nieuwe no-clip/speedhack hack =)
http://www.mcswat.com/guest/relics_gone_in_60seconds.zip

Jammer dat er steeds meer hacks komen... op deze hack heeft Mythic wel gereageerd, maar de meeste zijn al jaren gewoon te gebruiken zonder dat er wat aan gedaan word... Radar werkt al jaren en met toa kan je het zelfs netjes in de UI verwerken... ondertussen doet Mythic niks.
De maker van de radar (van Mid MLF) heeft zelfs geprobeerd gebanned te worden door het expliciet te gebruiken en z'n site te spammen in /b etc... na weken van dit gedrag kreeg hij uiteindelijk een ban.... van 7 dagen. Mythic doet er niks aan.

Maar goed sinds toa rvr ik amper meer dus heb ik er weinig last van.... ik mag hopen dat ze hier wat aan gaan doen voor frontiers uitkomt, want als het zo doorgaat gaat daoc ten onder aan de hackers/cheaters.
vorige week EU-excal server. de alb power relic werd op vage wijze genicked uit de hib power relic keep. een mid groep vond hem achter een boom in emain. mids pakten hem op en brachten hem natuurlijk naar hun eigen relic keep (10% extra power). 1 dag later werd het weer terug gezet vanwege een bug of misschien mogelijk een cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ok maar EU en VS vergelijken is hetzelfde als appelen en peren. EU support is bar slecht en hacks zijn aan de orde van de dag.

Ok, radar hebben US servers ook, maar EU servers worden gewoon zodanig gehacked dat bepaalde epic mobs telkens gerespawned worden door de hacker.

Das tevens een reden waarom ik niet naar EU servers wou, dat is 10* erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een overzichtje dat vandaag is gepost op mlf vnboards door de maker van een radar programma over de actieve gebruikers per server, verdeeld over de 3 realms:

As far as usage numbers, I can conservatively estimate that QnbpFxvyyn has 1300 active users (those who use it at least once per week). Here is a breakdown of all users (each only counted once) over the past 2 months. I don't know the names of all the servers, but I've labeled the ones I know.
208.254.16.115: ( 72) Albion: 30% Midgard: 26% Hibernia: 43%
208.254.16.60: (252) Albion: 32% Midgard: 24% Hibernia: 43%
208.254.16.100: ( 98) Albion: 28% Midgard: 34% Hibernia: 36%
208.254.16.125: (130) Albion: 23% Midgard: 49% Hibernia: 27%
208.254.16.85: (106) Albion: 30% Midgard: 38% Hibernia: 31%
208.254.16.135: ( 60) Albion: 36% Midgard: 25% Hibernia: 38%
208.254.16.80: (270) Albion: 38% Midgard: 27% Hibernia: 34%
208.254.16.95: (148) Albion: 24% Midgard: 31% Hibernia: 43%
Morgan: (267) Albion: 22% Midgard: 35% Hibernia: 42%
Kay: (127) Albion: 47% Midgard: 19% Hibernia: 33%
208.254.16.110: (129) Albion: 27% Midgard: 32% Hibernia: 40%
208.254.16.75: (381) Albion: 25% Midgard: 38% Hibernia: 35%
208.254.16.105: (124) Albion: 33% Midgard: 28% Hibernia: 38%
208.254.16.55: (186) Albion: 35% Midgard: 37% Hibernia: 26%
208.254.16.65: (211) Albion: 31% Midgard: 37% Hibernia: 31%
208.254.16.155: (366) Albion: 36% Midgard: 27% Hibernia: 36%
208.254.16.130: ( 65) Albion: 55% Midgard: 23% Hibernia: 21%
208.254.16.70: (122) Albion: 26% Midgard: 42% Hibernia: 31%
Pendragon: ( 13) Albion: 53% Midgard: 23% Hibernia: 23%

Dit is dus alleen van zijn radar progje, er zijn er nog meer...
Mijn server:
Morgan: (267) Albion: 22% Midgard: 35% Hibernia: 42%
Word je nou ook niet echt vrolijk van >_<
Verdeling van de cijfers is wel zoals ik het had verwacht...

208.254.16.75 is Merlin andere weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Mani,

Hoe heet je ingame toon op MLF albion? IK speel ook op die server in de albion realm. Heb daar een friar lvl 49 en een 48 armsman. Twee vrienden van me spelen ook op de server. Kobusje heeft een 48 reaver en Scolari een paladin. Stuur me ff een pm ingame als je Flexeye (friar) of Folexis (armsman) ziet.

Ik speel op MLF voor mijn RL vrienden omdat die een leuke server zochten en kobusje wilde niet op Kay komen spelen omdat ie daar al 46 warden heeft die die niets vond. Ik speel daar wel 99% van de tijd omdat ik bijna zowat iedereen ken van Hib/Kay. Goeie balanced server.. is nu wat minder op het moment maar dat wijd ik aan het ToA gebeuren.

Ik heb ML5 eergisteren gedaan maar ML4.2 nog niet af omdat die gebugged is of je moet het met 120+ mensen doen ofzo (niet echt iets voor zo'n kleine server als Kay). Speel er een 8L4 blademaster trouwens. Best wel pwnage in RvR. Natuurlijk alleen maar gankgroups waarin ik met hem rondloop :X

Op het moment wel leuke artifacts. Mijn Golden Scarab Vest en Spear of kings vind ik echt heel vet. Vest procced een reserve proc dat als het lvl 10 is er iemand op slaat een soort speeddecrease heeft en morphed in een scarab LOL!

Spear geeft een +150 HP voor de hele groep op lvl 10 en wat leuke xtra's. 4.1 spd in mainhand is ook niet verkeerd. :Y)

Maniac ik hoop ff dat je me ingame PMed zit daar in Holy Grail (leuk guild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :) een nederlands talig forum voor DAoC

Schokkend om te zien dat lijstje met cheat users , alhoewel ik me er nog steeds niets bij kan voorstellen hoe zo'n speed hack zou moeten werken b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mid/ excal 4thewin

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 11:58:
Hey Mani,

Hoe heet je ingame toon op MLF albion? IK speel ook op die server in de albion realm. Heb daar een friar lvl 49 en een 48 armsman. Twee vrienden van me spelen ook op de server. Kobusje heeft een 48 reaver en Scolari een paladin. Stuur me ff een pm ingame als je Flexeye (friar) of Folexis (armsman) ziet.

Ik speel op MLF voor mijn RL vrienden omdat die een leuke server zochten en kobusje wilde niet op Kay komen spelen omdat ie daar al 46 warden heeft die die niets vond. Ik speel daar wel 99% van de tijd omdat ik bijna zowat iedereen ken van Hib/Kay. Goeie balanced server.. is nu wat minder op het moment maar dat wijd ik aan het ToA gebeuren.

Ik heb ML5 eergisteren gedaan maar ML4.2 nog niet af omdat die gebugged is of je moet het met 120+ mensen doen ofzo (niet echt iets voor zo'n kleine server als Kay). Speel er een 8L4 blademaster trouwens. Best wel pwnage in RvR. Natuurlijk alleen maar gankgroups waarin ik met hem rondloop :X

Op het moment wel leuke artifacts. Mijn Golden Scarab Vest en Spear of kings vind ik echt heel vet. Vest procced een reserve proc dat als het lvl 10 is er iemand op slaat een soort speeddecrease heeft en morphed in een scarab LOL!

Spear geeft een +150 HP voor de hele groep op lvl 10 en wat leuke xtra's. 4.1 spd in mainhand is ook niet verkeerd. :Y)

Maniac ik hoop ff dat je me ingame PMed zit daar in Holy Grail (leuk guild)
Dan zal ik met plezier mijn insta aoe mezz op je groep loslaten >:) ph34r my bard!

• Bloodclot
Kaap schreef op 12 februari 2004 @ 10:20:
[...]
Dan zal ik met plezier mijn insta aoe mezz op je groep loslaten >:) ph34r my bard!
insta AE mezz is welkom op mijn zerker. free mezz timer altijd welkom :)

ik sta wel alleen 3 seconden still
true! pm even een hoi naar bloodclot de berserker :) guild nazgul

[ Voor 25% gewijzigd door Bloodclot op 12-02-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Mythic heeft het goed voor elkaar, door buffbots, cheats en lamers de vrije loop te geven in ToA. Ik word kost misselijk van de nerfs om de gamer alleen voor marketing en geld inkomst redenen aan het spelen te houden, gewoon echt fucking zielig...

Was deze game maar gemaakt door Blizzard/BioWare/Valve ofzo... Die proberen op z'n minst cheaters buiten de deur te houden, waarvan ik bij Mythic nog bizar weinig heb gezien.

Bovendien is er nog de factor 'boredom' atm, het enige wat ik doe is 24/7 PvE'en wat echt niet leuk is maar wat wel nodig is om een beetje mee te kunnen doen in RvR, tevens weer een leugen van Mythic om te zeggen dat ToA niet veel zou veranderen op RvR gebied maar dat de expansion dat wel zou doen.

Moet hier ook ff zeggen dat DAoC telkens meer op CS begint te lijken ; lamers, cheaters, 12-yearolds, scammers, hackers en lamers of had ik die al gehad? ;(

Ik speel nog wel, US MLF Hib en hier in Europa het meest, Alb/Pryd en Exc pm me maar eens ingame onder Naveh/Erandil/Valendil op Prydwen als iemand daar nog speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radar is al zo goed als onmogelijk gemaakt. Ik moet nog even gaan proberen of XU nog werkt, maar ik denk/hoop het niet.

Verder zijn buffbots algemeen geaccepteerd. Ik hoop dat ze er iets tegen doen waardoor ze meer nut hebben dan voor maar 1 persoon... misschien gewoon een range op buffs zodat je de bot mee moet nemen.

Toa is gewoon bullshit.. teveel PVE, vaak erg vervelend en lang gerekt. Geen uitdagingen, erg veel bugs, helaas een verplichting als je nog mee wilt tellen in RvR, en had ik al gezegd dat het saai is?

Ik zie het wel, nog even wachten op New Frontiers (RvR expansion) en dan kan de fun misschien weer beginnen :) Ik speel nu vooral een Druid van een vriend van me, erg leuk om te doen in RvR. Mijn Eldy, NS, Hero, Enchanter, en Blademaster zijn zo goed als retired ;( Thanks to ToA.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Mythic denkt meer aan geld dan aan de fun-facor van hun game. Waarom zouden ze het niet zo doen dat er range op buffs zit? Het maakt niet uit hoe ver die range is, mag best 4000 ofzo zijn (zodat het niet hinderlijk is bij PVE). Ze hebben laten zien dat het makkelijk te doen is door een range te zetten op de Shaman end buff, dus waarom niet hetzelfde systeem toepassen op alle buffs?

Oh wacht ik weet het al, dan gaan alle sb's/infils/ns's janken enzo ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Hi-Sintar op 23-02-2004 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tidus schreef op 22 februari 2004 @ 04:16:Ik speel nog wel, US MLF Hib en hier in Europa het meest, Alb/Pryd en Exc pm me maar eens ingame onder Naveh/Erandil/Valendil op Prydwen als iemand daar nog speelt...
MLF/HIB? Welke guild en je nick? Ik speel daar ook, bardje 47 met de nick Acuna. Maar er zitten zowiezo veeeeel nederlanders op MLF/Hib.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een necro hebt. en DF is yours. ff naar hib/mid side gaan, en in een hoek gaan staan, (meestal kun je dan NET een buffbot selecteren :P
en dan op attack drukken, necro mept hem dan neer :P leuk als er een NS/BD active is die telkens deathspams @ screen geven :P
Dan zie je ineens dat er een NS/SB dood gaat,, Awe.. ;)

Majah.. Mijn modem is kapoe (tenminste dat denk ik) telkens LD, als ik intensief iets met internet ga doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dan heb je te maken met een noob wat als je een buffbot hebt die zet je zowiezo nooit naast de stairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:39
Heeft iemand van jullie al de EU versie van ToA ergens in een winkel (offline that is) gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 25 februari 2004 @ 14:44:
Heeft iemand van jullie al de EU versie van ToA ergens in een winkel (offline that is) gevonden?
Ik heb hem bij DimensionPlus.nl besteld (hijs al binnen daaro) winkel zit in groningen ergens. maar iig. have fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:39
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:58:
[...]

Ik heb hem bij DimensionPlus.nl besteld (hijs al binnen daaro) winkel zit in groningen ergens. maar iig. have fun :P
Hij is nog niet binnen, morgen verwachten ze hem, tel daar 2 dagen bij op en je weet dat je hem in het weekend of op maandag krijgt. Ik weet 100% zeker dat een computershop hem eerder heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Toa is dikke ruk, ik heb er spijt van dat ik hem gekocht heb...
De graphics zijn gelikt en de items zijn echt leuk maar je moet niet 1item hebben je moet er 10hebben, die moet je dan apart levelen op verschillende mobs en je moet je eigen ML's nog levelen....... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
10? Waarom moet je er 10 hebben? Ik heb 4 toa items maar ik hoef er maar 1 te lvl'en want das een artifact. De andere zijn 3 drops met hoge util en bonusses en toch gewone stats.

Verder heeft toa goede jewelry quests gegeven dus ja, toa was wel degelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ontvongen. En als eerste die ToA bomen uit gezet :P Da's dus echt FPS zuigend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Geen last van hier. Ik draai 1280*960 met alle opties vol open. Trekt me Radeon 9800XT perfecto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 28 februari 2004 @ 01:10:
Geen last van hier. Ik draai 1280*960 met alle opties vol open. Trekt me Radeon 9800XT perfecto!
Zeg dat nog eens in emain met enemy zergs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Alleen bij een relic raid heb ik er last van maar in geval van een relic raid staan alle effecten uit. Standaard emain zergs van aantal fg's heb ik er weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
toa is cool!

ml's erg frustrerend want ze duren lang. en elke ml moet zowat 2-3 keer gedaan worden omdat eentje LD was of OOS was of weer 's niet in de battlegroup zat.

graphics zijn gewoon erg vet. de quests zijn leuk.
komende week even goeie template voor mijn zerker in elkaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Jah de ML's boeien me ook 0,0. Ik zie dat ze in rvr eigenlijk heel weinig gebruikt worden. In keep warfare juist wel weer maar afijn, je gewone emain-run zal wel meevallen.

By the way Syntax, mijn bardje is nu 49.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Bloodclot schreef op 29 februari 2004 @ 12:17:
toa is cool!

ml's erg frustrerend want ze duren lang. en elke ml moet zowat 2-3 keer gedaan worden omdat eentje LD was of OOS was of weer 's niet in de battlegroup zat.

graphics zijn gewoon erg vet. de quests zijn leuk.
komende week even goeie template voor mijn zerker in elkaar zetten.
Dat ligt gewoon aan de guild :) opzich wel plezier met toa, enigste nadeel beperkt je tot 1 char.. tenminste met ML's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Kaap schreef op 01 maart 2004 @ 11:15:
Jah de ML's boeien me ook 0,0. Ik zie dat ze in rvr eigenlijk heel weinig gebruikt worden. In keep warfare juist wel weer maar afijn, je gewone emain-run zal wel meevallen.

By the way Syntax, mijn bardje is nu 49.6
mijn zerker is banelord. de ml1 is goed tegen caster groups.
van 1.5 secs casten naar 3+secs (radius 700)insta

dus toch vrij goed in fg vs fg
de rest van de ml's is bijv hp/end/powerdrain pbaoe shouts (5minute timer)

maar bijv de perfecter mls zijn meestal erg goed in keeptakes met hun healing/power fields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Zou zeggen men healer is dat.. perfecter... alleen men artifact heeft nog 2 scrolls nodig als ik die heb kan ik emain weer in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Binno schreef op 03 maart 2004 @ 19:17:
Zou zeggen men healer is dat.. perfecter... alleen men artifact heeft nog 2 scrolls nodig als ik die heb kan ik emain weer in :D
Moet je hem eerst nog naar lvl 10 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
ML3 van perfecter is al heerlijk.

healing field. lekker voor exp camping en keepdefence/offence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Vandaag account gesloten, DAoC is over voor mij, ToA was mijn doodsklap...

Is mijn geld niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
toa is eerste 2 dagen leuk. beetje rond rennen. dan wil je ML's gaan doen. dan zakt je de moet in de schoenen.

maar beetje doorbijten eerste artifacs en scrolls (bah) wordt het gewoon relaxed rond huppelen af en toe MLtje doen.

het liefst wou ik dat toa nooit uit was gekomen maar ipv toa de frontier update etc. die lijkt me wel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Over een maand loopt ook mijn account af, ga hem ook niet meer verlengen, is ff wachten op WoW, daarmee de tijd doden tot MEO uitkomt :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Heb ook mijn account af laten lopen. Iemand nog een RR8L3 Cabalist op Excal kopen? Geen ML's geen TOA geactivieerd ;)

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die free expansion Frontiers lijkt me opzich wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Frontiers wordt echt zoooo vet. De screenies die ik allemaal al gezien :9~
TOA is overigens niet zuur, de artifacts and normale items uit quests zijn allemaal goed te gebruiken.

Men denkt gewoon te makkelijk over ML's. Als je ervoor kiest om ze te doen, dan moet je weten dat het een zeer lange en moeizame weg is.

Ik heb er voor gekozen om ze niet te doen en ik zie dat veel meer mensen er zo over denken. De meeste doen af en toe een paar stapjes van een ML wanneer ze er zin in hebben maar actief ermee bezig zijn ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-10 15:57
Beetje harde trap, maar mag wel meer over gepraat worden vind ik :)

kzit zelf wel heel erg bezig met ml's. Ben nu bijna ml5 op me sb )alleen nog .9 en .10). Als je gewoon helemaal geen ml's doet zal je toch wel erg achter gaan lopen op derest en dat zal je echt wel merken in rvr. Maargoed, het kost wel weer veel tijd enzo.

Voor degene die op Lancelot spelen, er zijn een paar mensen die en nl guild willen gaan maken voor rvr. Hopen dat er genoeg mensen zijn die willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had mijn account ook gecancelled nadat ik ToA een maandje geprobeerd had...

Helemaal afgekicked na een paar jaar zwaar verslaafd te zijn geweest...

Maar helaas, een niet nader te noemen ISP besloot footage van Dark Age of Camelot in zijn reclame te gebruiken, en daarna heb ik mijn account maar weer geopend, tis net als roken :(

Zou ik ze aan kunnen klagen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Wie, Wanadoo? Why not :+

Ik speel ook nog steeds hoor, maar wel heel af en toe...Ik heb al ruim 2 maanden mijn lvl 50 armsman en lvl 50 sorcerer niet opgestart. Ik speel alleen in thidranki of op de pvp server als ik even niets te doen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja grrrr ben ze nogsteeds niet dankbaar hehe..

Heb wel weer fun met mn lvl 50 fire wizzie en mn 35 infiltrator op de battlegrounds. Verder ben ik bezig met weaponcraften met mn lvl25 paladin en deze ben ik ook een beetje aan het levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-10 15:57
Ik wist wel dat het daoc was in die reclame. Kwist alleen niet zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Staat die reclame trouwens ergens online? Ik heb m zelf nog niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, maar hij komt vaak genoeg voorbij op TV :(

Ben nu even bezig om mn paladin te levelen:

Afbeeldingslocatie: http://huizen.dds.nl/~dasbier/arthas.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schop, Beta van frontiers nu al weekje uit. Nog weekje of 3 dan op euroservers online, vette zergs worden het dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
beta heb ik al gespeeld.
massive veldslagen bij Dun Crauch. die keep was helemaal gatenkaas.

heb mincer+infil duo gespeeld, lekker overpowered
ik heb sorc gespeeld, damn nog meeeeer overpowered
scout gespeeld, wow die range is overpowered met keepdefence ( met hunter schiet ik ook ver, maar scout nog 500range meer. en helaas kan een hunter niet vanaf de grond op een lvl10 tower schieten waar een scout op staat terwijl het andersom wel kan :( (tenzij een hunter true shot neemt als ra voor 50% meer range 1 keer in de 10 minuten).

van midkant heb ik shadowblade + hunter duo gespeeld (erg leuk)
healer (pac haler voor insta mezz, maar sorc mezz owns healer mezz big time :()
RM omdat een char van mij ook een lvl50 rm is :)

eerste impressie?
leuk om te spelen, albion is zwaar overpowered met hun sorcerers maar gaat hoop ik veranderen omdat 70% van albs sorc gaat spelen en gaat whinen omdat ze geen support classes hebben, anders met een volgende patch waar hib de upperhand heeft op de USA servers.

gelukkig is stealth wars voor albion een beetje generfed omdat mincers geen mastery of stealth kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Las ook al op de VN Boards veel geklaag over de Sorcs, lekker boeiend, het leukste vind ik toch de lowlvl BG's, en er komen ook nieuwe BG's bij.
Ben nu een aantal characters aan het lvl'en tot24, voor BG1 fun :)
Ben atm een shaman aan het lvlen, Shamanski :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Hi-Sintar schreef op 25 mei 2004 @ 02:05:
Ik speel ook nog steeds hoor, maar wel heel af en toe...Ik heb al ruim 2 maanden mijn lvl 50 armsman en lvl 50 sorcerer niet opgestart. Ik speel alleen in thidranki of op de pvp server als ik even niets te doen heb :)
Hetzelfde geldt nog steeds, speel zo af en toe op Camlann of mijn enchanter op hib/excal. Die is inmiddels lvl 39, ben ik samen met een druid bot aan het levelen. Mijn 2 lvl 50's op alb/prydwen heb ik de laatste 6 maanden ofzo niet aangeraakt. Ik had in gedachte om met die enchanter eindelijk eens ToA te gaan doen en proberen om een goede equipment + ML's te krijgen maar nu ik zo zit te denken vind ik het de moeite niet waard. Het is op dit moment zo dat ik 1 maand verleng en dan 2-3 maanden niet speel, en dan nog een maandje verleng. Heb trouwens onlangs de 7 day trial gespeeld op de US servers, ik raad het je zeer aan. Allemaal vriendelijke mensen die mij een full set armor + masterpiece weapon craften en een sc'er die er leuke stats op zette...Het is echt fun in de nieuwe bg's, en een skald is zwaar leuk om te spelen :).

[ Voor 5% gewijzigd door Hi-Sintar op 27-10-2004 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoe zijn die nieuwe BG's eigenlijk? Wordt daar veel gespeeld? Lijkt me wel fun om rond te rennen in de lvl1-4 BG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op 27 oktober 2004 @ 09:54:
Hoe zijn die nieuwe BG's eigenlijk? Wordt daar veel gespeeld? Lijkt me wel fun om rond te rennen in de lvl1-4 BG
Op dit moment gaat iedereen die met gorre connect direct /level 50 rr6 maken, ik denk dat de nieuwe bg's wel gespeeld gaat worden zodra NF online gaat voor de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Bumpje

New Frontiers al een week uit.
Zeer fun om te spelen. ik hou zelf niet veel van zergs dus ga rond roamen en supply routes farmen met een fg. van soloers tot kleine zergs. grotere zergs zijn nogal moeilijk.

Gash rr6
bloodclot rr5.9

midgard/excal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette schop, maar 24 maart komt de nieuwe expansion uit Catacombs, gaat iemand hem bestellen dan zou ik graag willen weten waar die besteld kan worden, want ik heb me suf lopen zoeken maar kan geen shop vinden die hem krijgt (zegt weer eens wat over de pr afdeling van goa). Nu de release van WoW geweest is merk je het wel, 500 albs max online in de avond, en rond de 150 overdag.

Afgelopen weekend was het echter weer vanouds battlen in NF, eerst hibs df, toen mid, alb, mid en nu weer terug bij hibs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

weer een vette schop omdat ie inmiddels al uit is :P
ervaringen tot nu toe ,.. heretic smeken om gekilled worden, warlock 1 shotten, vampiir lijkt me wel een leuke class

Bloodclot snol !! lol@ u met je Village People :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Zijn er nog steeds mensen die dit spelen? :D

Nou ja ik heb vorige maand ook de subscription voor 1 maand verlengd na 5 maanden niet gespeeld te hebben, heb mijn lvl 50 chars verwijdert op alb/prydwen en een skald aangemaakt op mid/prydwen samen met een shaman bot...Leuk en aardig allemaal maar de lag maakt het bijna onspeelbaar op dit moment en na een paar dagen heb je er al genoeg van. Ik speel DAoC al 3 jaar maar na mijn huidige subscription periode houd het voor mij definitief op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ROFL DAOC is al dood sinds New Zergtiers :+

Jammer dat ik mijn lvl 50 blademaster met 62 plat en complete gear met artifacts nooit heb kunnen verkopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag is sinds gister helemaal weg...

En DAOC is verre van dood .. ik run elke avond RvR en 30/40k rp's is geen uitzondering .. beetje moeilijk dat als het spel dood is :p

Met guildgroup hebben we gemiddeld elke 5 minuten een fight... echt verre van dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Heb WoW gedumpt en DAOC weer es geactiveerd. Probleem nu is dat ik elke keer als ik port in NF, dat de server mijn connection closed. Geen LD maar connection closed.

Erg weird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
ow, bestaat deze topic ook nog :)

heb goeie rvr guild op mid/excal (village people)
mijn zerker is 8L3. maar we zijn inactief al 1.5 maand ofzo sinds onze dark sm rr11 is, hij is nu full summoning spec voor pve.

we hebben chars gemaakt op hib/pryd om weer 's wat anders te doen.
ik ga nu support class spelen, lijkt me wel leuk. ben nu ml4 lvl 48 druid. maar speel hem nu amper omdat op dezelfde account een animist is. dus we zijn nu veel arty's aan het farmen met onze eigen animist team. 6-7 animists 2-3 druids 1 warden 1 bard :p + ml5 fop.

gister voor het eerst jacina sash gedaan de normal way en niet door bug abusing dat 1-2 uur kost :).

nog 4 jacina, 2 egg of youth, 5 ceremonial bracers. en we zijn er dacht ik al met onze artyfacts. nog paar weken farmen dus incl scrolls

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ff een kickje
Spelen er nog mensen DAoC? Ben een jaar geleden ongeveer gestopt, heb Catacombs en die nieuwe classes enz niet meer meegemaakt.
Is er veel veranderd de afgelopen tijd? Heb een hele tijd WoW gespeeld, maar vind er niks meer aan, DAoC was toch leuker(BG1 vooral :P )
Zit er aan te denken om mn account weer te activeren(als die nog bestaat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik speel het nog steeds, toch redelijk veel veranderd sinds vorig jaar weer. Barrels is een zeer goede uitkomst, als ik rvr met me merc met zo'n endurance barrel kom je dan wel een eind, over 2.5 weekje komt de volgende expansion alweer uit (Darkness Rising), lijkt me ook zeer leuk, je persoonlijke paard. Heb heel even op Classic servers gespeeld (server zonder TOA), daar is het echt super druk (piek 3000-3500 online). Zit ook op de patch te wachten, waar de ML's nog makkelijker worden, en de artifacts heb je alleen credit en scrolls nodig (dan krijg je van die scholar's de artifact uitgereikt), dus verwacht dat er dan heel veel chars in eenkeer met uber arties rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Shrouded Isles :P

Volgens mij hangt er ergens ook nog een Trials of Atlantis topic rond maar goed ;). Toen de classic servers uitkwamen heb ik voor 1 maandje opnieuw gesubscribed maar ik heb maar 3 dagen ofzo gespeeld, daarna nooit meer opgestart...Ik zit ook niet echt te wachten op de nieuwe uitbreiding, tot aan Shrouded Isles was het nog wel leuk maar na ToA werd het naar mijn mening veel minder, hoewel Catacombs wel een goede uitbreiding was om snel naar lvl 50 te komen (maar dan ben je helaas nog lang niet klaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Grappig dat het nog gespeeld wordt.

DAOC is voor mij geeindigd met de komst van NF.

Maar Mythic's nieuwe game boeit me zeer zeker. Games Workshop die Warhammer en Warhammer 40K hebben gemaakt, bekend van de cardgames en poppetjes, is een samenwerking met Mythic aangegaan om Warhammer Online te produceren.

Eindelijk een echte RVR game! _/-\o_ Niet het saaie honourfarming van WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
mja ik had liever DAoC 2 gezien maar goed, als ze Warhammer Online net zo goed uitwerken als Dark Age of Camelot zal ik het zeker eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je zegt het zelf al: illegaal

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
@Kaap welke software moet je ervoor draaien? Ik heb DR met NF geinstalleerd en ook ToA met NF, beide versies moet lukken? Of patchen ze me zelf terug naar wat ik nodig heb?

En.. Mythic en GOA waren volgens mij nogal anti-shard, zullen ze hier nog achteraan gaan?

Klinkt in ieder geval goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kaap schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:12:
Je zegt het zelf al: illegaal
Terr wijzigde dit bericht 21-03-2006 12:35 (97%)
Edit dan alleen de link eruit Terr.

Die shardservers zijn iig beter dan de gare meuk die Mythic heeft geproduceerd met New Zergtiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Speel nu weer op de US, classic server, geen ToA gezeik, lvl34 Friar tot nu toe, erg leuk dat DR en Catacombs, voegt veel toe aan het grouped leveling. Euro server zijn dood(eng), das wel jammer...

DAoC blijft voor mij de beste PvP/RvR based game, als Mythic dit goed verwerkt in WAR, dan hebben we een WoW killer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Komt ook weer een nieuwe uitbreiding

Dark Age of Camelot
celebrates its fifth anniversary with the release of Labyrinth of the Minotaur, the new expansion for the epic fantasy massively-multiplayer online role-playing game. This is the seventh expansion for Camelot and it introduces a hulking new player race, a unique new player class, a massive new dungeon, and an exciting new Realm vs. Realm™ (RvR) game play experience.

The ancient race of Minotaur has returned to the lands of Albion, Midgard, and Hibernia to reclaim powerful but corrupt relics hidden long ago by their ancestors. Lust for these relics once brought about the downfall of the powerful Minotaur kingdom and their evil influence now threatens the kingdoms of Man.

The Minotaur seek the help of the three Realms to reclaim the lost relics and prevent them from falling into the wrong hands. In exchange, the Minotaur have promised to share the secrets of the Mauler, a unique profession whose practitioners draw upon the powers of the earth to enhance their martial arts prowess.

Only the mightiest of heroes will be called in the service of their king to aid the Minotaur with their quest. They will venture deep beneath the former Minotaur capital on the island of Agramon to explore the maze-like Labyrinth, a dungeon whose size knows no equal. Rumors of an army of mechanical constructs powered by dark magic abound and it is said that Cerberus himself watches over the relics.

Those heroes lucky enough to emerge from the Labyrinth in possession of a relic travel the Frontiers as marked men. There are many that covet these relics and they will stop at nothing to possess them. The pursuit of these relics will escalate into a vast struggle that will burn like a wild fire, engulfing all races and beings across the Realms.

Key Features

A New Playable Race for all Realms - The Minotaur. Half man, half bull, the Minotaur is so powerful he can wield two-handed weapons with a single hand.
A New Player Class for all Realms - The Mauler. Unlock this new brawler class and channel the elemental powers of the earth.
A New Dungeon - The Labyrinth. Deep beneath the island of Agramon, this vast maze is the largest single dungeon in any MMO.
New RvR Game Play - Minotaur Relics. Players may acquire and use these relics, but become targets to be hunted by the other Realms.
New Item Slots - Mythical Items. Hunt the depths of the Labyrinth for these rare new items.
New Levels - Champion Levels 6-10. Five additional Champion Levels allow players to expand their powers, abilities, and items slots.
Requires the original Dark Age of Camelot and Darkness Rising™ expansions to play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidus schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:59:
Speel nu weer op de US, classic server, geen ToA gezeik, lvl34 Friar tot nu toe, erg leuk dat DR en Catacombs, voegt veel toe aan het grouped leveling. Euro server zijn dood(eng), das wel jammer...

DAoC blijft voor mij de beste PvP/RvR based game, als Mythic dit goed verwerkt in WAR, dan hebben we een WoW killer :)
Op Gareth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
jaja nog een op'ed race/class erbij die 2 handed weapons in 1 hand kan dragen, waardoor mensen massaal gaan rerollen 8)7

ik ben al een maand of 8 gestopt trouwens, heb laatst nog 2-3 dagen op een freeshard server gespeeld maar ja, de interesse is toch wel weg bij mij...ik wacht wel af tot WAR uitkomt.

[ Voor 43% gewijzigd door Hi-Sintar op 22-08-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
DAOC, da's lang geleden :D Een nieuwe race en class dus. TODO:

- Van level 1 naar 50 (zonder hulp toch al snel 12 dagen /played)
- Champion levels 1 tot 5 (tijdens levelen, misschien 1 day /played extra)
- Masterlevels 1 tot 10 (15 dagen /played er bij op tellen)
- Artifacts vinden en levelen (moet dat nog? zo ja: 10 dagen /played erbij)
- Masterpiece armor/weapons maken en spellcraften + money farmen (+5 dagen /played)
- Spellcrafter vinden (+1020394 dagen /played) :+
- Realm rank 5 (depending on the group & server.. 5 dagen /played)

Nee dank u :)

Tegen die tijd is WAR uit, laten we hopen dat de PVP daar net zo goed is als in DAOC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Blue-eagle schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:17:
DAOC, da's lang geleden :D Een nieuwe race en class dus. TODO:

- Van level 1 naar 50 (zonder hulp toch al snel 12 dagen /played)
- Champion levels 1 tot 5 (tijdens levelen, misschien 1 day /played extra)
- Masterlevels 1 tot 10 (15 dagen /played er bij op tellen)
- Artifacts vinden en levelen (moet dat nog? zo ja: 10 dagen /played erbij)
- Masterpiece armor/weapons maken en spellcraften + money farmen (+5 dagen /played)
- Spellcrafter vinden (+1020394 dagen /played) :+
- Realm rank 5 (depending on the group & server.. 5 dagen /played)

Nee dank u :)

Tegen die tijd is WAR uit, laten we hopen dat de PVP daar net zo goed is als in DAOC :)
welkom post patch:
lvl1-50 10days played
incl ml10, lvl10arty's/epic/geen hardcore stuff nodig
CL5
spellcrafted
rr4

voor mensen die goeie vrienden/guild hebben is dit zo'n 7 days

kheb nu een lvl48 healer, bijna ml9 3days played. arty's ff in 1 dag doen + 1 dag scrolls.
arty's lvlen + SC voor 2 MP parts totaal. denk zo'n 8 days played en heb goeie twinked healer op rr4-5.

greetz:
bloodclot rr9++ zerker
oebele rr9++ druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
tsjah...niet iedereen heeft iemand die hem kan pl'evelen naar lvl 50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
De PL is geen probleem, het geld wel - heb het er niet meer voor over om 5 active accounts te draaien.

Account 1: RR11 Blademaster, RR6 Vampiir - (PVP account)
Account 2: RR5.9 Nightshade, RR5.4 Eldritch - (Stealth account)
Account 3: RR4 Eldritch (GM Tailor), RR0 Mentalist (GM Spellcrafter) - (Crafting account)
Account 4: RR7 Enchanter (GM Tailor, PL), RR6 Druid, RR4 Hero - (PL en buffbot account)
Account 5: RR4 ML10 Druid, RR6 Ranger - (ToA buff, farm account)

En dan kan ik ook wel af met 3 accounts maar da's zo saai, ik moet afwisseling hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
ehh...je kunt account 1, 2 en 3 toch gewoon met elkaar combineren? Waarom moet je op elk account een ander char hebben? Je kunt toch ook op je "pvp" account een stealther en een crafter maken of zie ik het verkeerd? Ik vind 2 accounts al veel (wel nodig om bij te blijven tegenwoordig) maar 5 accounts = 60 euro per maand voor een spel :X

• Blue-eagle
  • Niet online
Mja, maar een van de accounts is een shared account, andere guild.. (account 1) - de rest is onderdeel van een guild op Merlin waar ik dan verwacht wordt al die characters klaar te hebben staan.. as usual :P Op het moment doet niemand dat omdat iedereen WoW speelt... en de guild bloedt dood zo'n beetje.

Acct 4 heb ik nodig voor lowbie powerleveling in CM enzo, Enchanter pulling, pet buffen met buffbot uit acct 5 met die power sphere enzo. Acct 2 is origineel van mezelf en ik moet en zal die NS (als ik ga spelen) naar rr7 krijgen :D Account 3 is nodig voor Spellcraften..

Ik zou dus account 1 kunnen laten vallen, maar een RR11 BM en een Vamp zijn gewoon cool om te spelen :D
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste