Dark age of camelot: Shrouded isles

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18
Welke van de daoc spelers gaan deze uitbreiding kopen voor deze gave MMORPG?

Grote verandering zijn:

3 nieuwe grote gebieden met dungeons etc.
elke realm 1 nieuwe ras
elke realm 2 nieuwe classes.
Grote grafische engine update (morrowind technologie (water natuur enz)
ik weet niet hoeveel het de addon gaat kosten, maar zal rond de 30€ zijn denk ik. zo duur is DAOC zelf op dit moment ook. Ik heb zelf een abbonnement voor 27 euro dat is 3 maanden. Andere games laat ik links liggen want dar kom ik toch niet aan toe. Dus games kopen is er niet meer bij, lekker voordelig.

Je hoeft de addon niet te kopen, maar je kan dan niet zo'n nieuwe class of ras worden en ook niet in nieuwe werelden rond lopen. wel natuurlijk teamen met de nieuwe classes/rassen.

www.darkageofcamelot.com
www.shroudedisles.com

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/JaapvanNes/200211/1037195419_0.jpg

Wanneer we de europese versie kunnen spelen is onbekend. euro-daoc loopt meestal 2 maanden achter op e USA versie. Dus zal ook wel 2 maanden later worden. (frans duits vertaling etc :( )

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

als ze nieuwe servers er voor gaan maken, dan wel. Heb namelijk niet zo'n zin om alleen te levelen

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Ik denk niet dat er nieuwe servers gaan komen. alle servers worden gewoon geupgrade naar de add-on.

excalibur
Bloodclot Dragonslayer lvl35 berzerker <imperial dwarven army>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Ik zit in open beta met mijn account :)

Level 50 Eldritch
Level 26 Nighstade
Level 17 Hero
Level 22 Enchanter

Hibernia roeleert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

damn tree hugging hibbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde eerst excalibur hibernia als fnug (46hero) maar heb em gedelete een week terrug en speel nu op excalibur albion als Raisk (25 friar nu) , zijn er geen andere albs ? :o en de europese servers krijgen geloof ik SL niet meteen zoals us release heeft , we lopen toch 2 patches achter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

ik begin misschien binnenkort weer met DAoC , hopelijk komt de nieuwe snel uit zodat ik gelijk zo'n nieuwe class kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een mooi spel DaoC maar heb helaas geen creditcard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens de water effecten hebben ze duidelijk van morrowind overgenomen zo te zien :) wel grappig gedaan , hoop echt dat de uitstel naar europese servers niet al te groot word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Wat ben jij dan? Zo'n cold-feeted Troll of een tin-can Alb?

j/k

Kom eens langs op de Merlin server, Hibernia. 'k PL jullie GoT-ers wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Merlin is toch een usa server?

Ik ben nu een kobolt shammy aan het lvlen (9)
echt grappig. maar de 35 zerker is not altijd mijn main!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodclot schreef op 16 november 2002 @ 00:11:
Merlin is toch een usa server?

Ik ben nu een kobolt shammy aan het lvlen (9)
echt grappig. maar de 35 zerker is not altijd mijn main!
yep is een USA server :)
heb zelf ook op de us servers gespeeld maar de tijden dat de rvr echt leuk begon te worden was pas na 12 uur snachts dus heb ik later toch maar de euro versie gekocht en ben daar maar gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Hehe ik had de Europese versie, ik zat op Prydwen met m'n Hibs. Maar aangezien ik mensen kende op de Amerikaanse server (ik had de verkeerde versie van het spel) èn de VS servers zijn VEEL verder wat patches betreft.. ging ik toch maar naar de USA :)

En de tijden.. mwah, zo rond 18.00 uur als ik thuis ben begint RVR wel lekker te lopen.

Klik hier om mijn character stats te zien :P
* Blue-eagle is verslaafd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Ik was een alb wizard op exalibur en een middie op prydwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-eagle schreef op 16 November 2002 @ 10:54:
Hehe ik had de Europese versie, ik zat op Prydwen met m'n Hibs. Maar aangezien ik mensen kende op de Amerikaanse server (ik had de verkeerde versie van het spel) èn de VS servers zijn VEEL verder wat patches betreft.. ging ik toch maar naar de USA :)

En de tijden.. mwah, zo rond 18.00 uur als ik thuis ben begint RVR wel lekker te lopen.

Klik hier om mijn character stats te zien :P
* Blue-eagle is verslaafd..
Hehe :) hoop dat ik eerdaags ook weer kan RvRen met me friar want ik mis het wel (kon eerst wel meedoen met me lvl 46 hero)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:22:
[...]

Hehe :) hoop dat ik eerdaags ook weer kan RvRen met me friar want ik mis het wel (kon eerst wel meedoen met me lvl 46 hero)
Friars zijn wel cool. Mijn Nightshade ziet ze altijd aan voor casters (met zo'n staff).. en dan tja.. ga je dus dood als je er een aanvalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
LOL! ik zit in de imperial dwarven army guild :) op excal/midgard

net met een aantal guildmembers (16 luitjes lvl6-39) naakt rondgelopen in Emain!
Toen kwamen we een (paarse ik ben 36) briton tegen. dus wij beginne vrolijk te dansen enzow, helemaal geen kwaad. caste hij een spell. en de helft werd gestunned. dus wij pakten onze bijlen en begonnen op hem in te hakken. we killden die gast een een vette lading RP's kregen we! :) 75 ofzo is vrij hoog voor mij.

Wij waren toen pist en toen gingen we elke vijand die we tegen kwamen killen :) vette RP harvesting en we waren nog steeds naakt! :D stel je voor 16 naakte grijze dwergen die je ineens bespringen. we hielden dit 4 kills vol. toen kwamen we een leger albions tegen. dus wij als een gek /dance doen enzow. een paar albs begon mee te dancen. maar een paar andere waren al gewaarschuwd dus we waren binnen no-time genuked.

volgende keer gaan we in volledige battle gear beuken! en hopen op meer realm points!

eens kijken of ik wat screenies up kan loaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Bloodclot schreef op 17 November 2002 @ 23:00:
LOL! ik zit in de imperial dwarven army guild :) op excal/midgard

net met een aantal guildmembers (16 luitjes lvl6-39) naakt rondgelopen in Emain!
Toen kwamen we een (paarse ik ben 36) briton tegen. dus wij beginne vrolijk te dansen enzow, helemaal geen kwaad. caste hij een spell. en de helft werd gestunned. dus wij pakten onze bijlen en begonnen op hem in te hakken. we killden die gast een een vette lading RP's kregen we! :) 75 ofzo is vrij hoog voor mij.
LOL probeer het eens op level 50, 'k had laatst een of andere Scout in m'n zicht, die was gewoon zo'n wolf in Emain aan het afmaken. Ik wacht dus even tot ie klaar is en ik ga nuken: 300 damage, 300 damage hij komt op me af: 300 damage, hij raakt mij: 600 damage (ik ben dus bijna dood in een slag van hem :( ) ik stun hem, nuke een paar PBAOE's en hij's dood :) :)

900+ realm points was ie waard :*)
Wij waren toen pist en toen gingen we elke vijand die we tegen kwamen killen :) vette RP harvesting en we waren nog steeds naakt! :D stel je voor 16 naakte grijze dwergen die je ineens bespringen. we hielden dit 4 kills vol. toen kwamen we een leger albions tegen. dus wij als een gek /dance doen enzow. een paar albs begon mee te dancen. maar een paar andere waren al gewaarschuwd dus we waren binnen no-time genuked.
Albs... :( die lui komen altijd in zo'n enorme zerg.. en dan ben je de lul. Gelukkige hebben we (waar ik speel) een eigen "zerg" - mijn guild alleen heeft standaard 3 volle groepen level 50-ers online, en dan is het lekker hakken :D
Claim een keep, verdedig die en je bent helemaal "de man" in Hibernia.

Een merchant keep in Albion hebben we zo drie weken vast kunnen houden :)
volgende keer gaan we in volledige battle gear beuken! en hopen op meer realm points!
Gewoon zorgen dat je groepen een beetje gebalanceerd zijn, runspeed, healer, damage add, nukers, tanks etc. van alles wat.
eens kijken of ik wat screenies up kan loaden!
Ik wacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
paar screenies van naked dwarfs in emain :D

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/erik.koopmans/dance.jpg
gast hierboven hebben we gezerged.

toen gebeurde er dit ongeveer toen we werden verklikt :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/erik.koopmans/nuked.jpg

hier staan we in de rij met kleren nog aan:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/erik.koopmans/rdy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodclot schreef op 17 November 2002 @ 23:24:
paar screenies van naked dwarfs in emain :D

[afbeelding]
gast hierboven hebben we gezerged.

toen gebeurde er dit ongeveer toen we werden verklikt :)
[afbeelding]

hier staan we in de rij met kleren nog aan:
[afbeelding]
Lol @ de screenshots bloodclot :D , jammer dat ik nu lvl 31 ben met me friar op excalibur anders had ik graag ook op midgard / excalibur gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 01:15:
[...]

Lol @ de screenshots bloodclot :D , jammer dat ik nu lvl 31 ben met me friar op excalibur anders had ik graag ook op midgard / excalibur gespeeld :P
misschien kom ik je vast nog wel tegen in RvR. wat is je character naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me echt een heel vet spel... is er geen mogelijkheid om het zonder cc te spelen?
Of een trial ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 14:45:
Dit lijkt me echt een heel vet spel... is er geen mogelijkheid om het zonder cc te spelen?
Of een trial ofzo?
Bij aanschaf van het spel (30€) kun je een maand gratis spelen zonder cc benodigdheden. Daarna pas je je account aan of je door wilt spelen. dus 10€ per maand of voor 3maanden 27€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodclot schreef op 18 november 2002 @ 14:38:
[...]

misschien kom ik je vast nog wel tegen in RvR. wat is je character naam?
Me friar ze naam is Raisk Drunkenfriar :P
lvl 32 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Ik ga even wat pics posten van een Hibernian relic raid. 120 Man op de voet :) edit can come any time now..

edit

Hier zijn ze dan.

In the top right you see the Midgard Glacier Giant:
Afbeeldingslocatie: http://www.blue-eagle.nl/troep/hib_raid_force1.jpg

En hier zie je dan de volledige raid die een beetje aan het groepen is:
Afbeeldingslocatie: http://www.blue-eagle.nl/troep/hib_raid_force2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Netjes! ik had even moeite met het vinden van de giant :) wat voor lvl is die giant eigenlijk?

Is het ook gelukt om de relic te pakken? (van de Middies zie ik wel)

Laatst een relic raid tegen ons gehad. Maar die duffe albions bakten er niets van. well veel lag als er in een 300 man op je scherm staat te beuken :)

OMG! ik lees net op de barrysworld forums dat de albions succeed hebben om ook de laatste relic te jatten! aargh! Slim gedaan wordt er verteld. er was bijna geen defensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lo :) effe speciaal geregged voor dit topic :) Zorewin spreekt hiero :) van exc/alb :)
Kan niet wachten op SI :) ziet er echt gelikt uit :)

Zorewin lvl 50 Minstrel Proud member of Defectu Virium Elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 16:55:
lo :) effe speciaal geregged voor dit topic :) Zorewin spreekt hiero :) van exc/alb :)
Kan niet wachten op SI :) ziet er echt gelikt uit :)

Je ziet er wel vrolijk uit. zal wel met die relic-raid van gister. Maar waarom weer hulp van de hibbies? kunnen jullie het zelf niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nauu hulp van de hibbys niet hoor die stonden ons op te wachten bij AMG :) :) silly hibbies wouden de relic stelen :) :) daarna lag er een mooi hibby tarpijt bij amg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:39
Ik ben sinds kort ook weer begonnen met DAoC.

Server: Prydwen Realm: Albion Naam: Sambal Guild: Order of Bahamut. Class: Scout (lvl11)

Ik vind het nu toch wel jammer dat ik de europese versie heb. Niet gelijk de nieuwste updates :(. En ook niet stats :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Helaas werd mijn relic raid een grote zone crash (iedereen in een zone crashed naar de desktop) :( ge-appealed en de CSR kon d'r ook niks aan doen. Dat was wel jammer, teveel mensen denk ik. We zouden makkelijk die relic pakken op die manier. 50 rams bij ons, 20 catapults en een paar ballista's... jammer.. erg jammer ;(

Wees trouwens maar blij met de oude patches, wij zitten nu met een waarbij je minstens 3 groepen nodig hebt om 1 keep te pakken. Wel logisch, maar op kleinere servers is dat erg moeilijk om voorelkaar te krijgen.

Trouwens, ik zat ooit ook op Prydwen, level 26 Eldritch daar.

Nu een level 50 Eld, en terwijl ik dit typ is mijn Nightshade aan het levelen vlakbij Druim Cain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodclot schreef op 20 november 2002 @ 12:45:
Netjes! ik had even moeite met het vinden van de giant :) wat voor lvl is die giant eigenlijk?

Is het ook gelukt om de relic te pakken? (van de Middies zie ik wel)

Laatst een relic raid tegen ons gehad. Maar die duffe albions bakten er niets van. well veel lag als er in een 300 man op je scherm staat te beuken :)

OMG! ik lees net op de barrysworld forums dat de albions succeed hebben om ook de laatste relic te jatten! aargh! Slim gedaan wordt er verteld. er was bijna geen defensie.
Die Relic keep raid was wel grappig gedaan (staat ook een paar topics over op barrysworld) Heb zelf niet echt veel gedaan (te laag lvl nog ;p) maar toch leuk om mee te doen enz
lvl 35 nu !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Nu is het hopen dat de middies eens een keer een relic gaan pakken :) ik ga mezelf even tot lvl40 levelen en lekker meehuppelen! hoewel je met lvl50 pas echt iets betekend als tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
kleine kick:

Check dit filmpje: http://vnfiles.ign.com/camelot/videos/awaken.wmv

Geeft nieuwe characters weer en de nieuwe engine (onder andere het nieuwe water effect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Kan iemand me zeggen waarom ik het weer moet gaan spelen?

Ik heb de game 1 maandje gespeeld, boogschutter maar dat vond ik niets erna ben ik tovenaar ofzo geworden maar daarbij kwam ik niet hoger als lvl 4
Het sux als je 200 beestjes moet killen om een lvl. hoger te gaan omdat ik geen blauwe ? beestjes aankon maar alleen groene waardoor upgraden dus zoo traag ging toen ben ik gequit maar het lijkt me tof om eens echt mee te kunnen doen....

Ff cc zien te krijgen straks enne maar weer eens proberen denk ik....

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marshallq schreef op 22 november 2002 @ 13:58:
Kan iemand me zeggen waarom ik het weer moet gaan spelen?

Ik heb de game 1 maandje gespeeld, boogschutter maar dat vond ik niets erna ben ik tovenaar ofzo geworden maar daarbij kwam ik niet hoger als lvl 4
Het sux als je 200 beestjes moet killen om een lvl. hoger te gaan omdat ik geen blauwe ? beestjes aankon maar alleen groene waardoor upgraden dus zoo traag ging toen ben ik gequit maar het lijkt me tof om eens echt mee te kunnen doen....

Ff cc zien te krijgen straks enne maar weer eens proberen denk ik....

Iemand nog tips?
Als je wilt levellen kun je het beste groupen.

1) Je kunt dan sterkere tegenstanders aan.

2) Je maakt gebruik van de verschillende abillity's daardoor minder downtijd (healing etc).

3) Het is een stuk leuker dan alleen.

Kun je geen groep vinden probeer dan kill-tasks te doen (klik een wachter met een naam aan---->gebruik het commando "/s task" en hij zal je een zeggen "ga die kant in en kill een "xxxx"----> voer het uit----->klik met de rechtermuis op de wachter en je krijgt behoorlijk wat xp en geld. (hij kan ook zeggen dat hij geen tasks heeft en dat je terug moet komen als je sterker bent.zoek dan een andere wachter)

Maar het leukste is en blijft in een groep spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In SI zit 0,0 nieuw RVR content, alleen maar nieuwe dungeons.. whoopie. Maar goed ze zijn wel bezig met RVR changes in de patches gelukkig =)

Van emain heb ik genoeg gehad en nu sinds 1.54 overal uber guards rondlopen is met een klein groepje ganken in midgard ook niet meer te doen. (lvl 10 keep guards zijn orange-purp to 50 en rennen rond met speed 5)

Maar goed ik ga SI wel halen en een Necromancer PLen, heb me cleric na 1,8mil rps wel gezien ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Ben weer begonnen, wel die hard :D sinds Dinsdag ff druid gemaakt is nu level 17.
Ben nu een tree huggin hibbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arghh nog een hibby :) voer voor mijn minstrel :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Kan iemand me adden op msn marshallq@hotmail.com voor als ik hulp nodig heb ofzo, vooral die minstrel klinkt kewl dus agent_die pls add me ;)

Cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kende het spel nog niet
Ziet er wel leuk en interessant uit op de site
Ga er zker over nadenken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
'k Ga eens wat screens posten van S.I. als mijn FTP het weet doet, het water ziet er echt cool uit nu :) En natuurlijk de nieuwe eilanden ook etc.

DAOC rox0rz :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
ik ga mijn characters posten in deze post:

Bloodclot Dragonslayer 38th season Berzerker, member of the Imperial Dwarven Army in midgard/excalibur

Bloodsnot 14lvl shaman <Imperial Dwarven Servants> midgard/excalibur

Bloodbane lvl8 Healer <imperial dwarven army> migard/excalibur

Gash lvl 7 Runecaster Midgard/excalibus

ik heb ook nog een paar op de prydwen server albion. een lvl8 theurgist en een lvl9 healer.
die speel ik nooit, ze zijn van mjin broer die nu zelf een account heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik ga minstrell worden denk ik, net een guide uitgeprint (80 pagina's ofzo B) ) en ik wordt standaard breton (geen highlander of sacracen ofzoiets) met alles 60...

En ik ga mijn muziek+wapenskillz upgraden en pas rond lvl 45 stealth.

Iemand nog tips? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me minstrel gespecced op 44 instruments 39 slash en 29 stealth ik heb me stealth pas gespeced op 40 als je dat doed kan je met gemak low orange soloeh zonder pet :) :)
ik heb ook briton base class :)
btw welke server speel je op ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 14:25:
ik heb me minstrel gespecced op 44 instruments 39 slash en 29 stealth ik heb me stealth pas gespeced op 40 als je dat doed kan je met gemak low orange soloeh zonder pet :) :)
ik heb ook briton base class :)
btw welke server speel je op ???

Nog geen maar ik spreek je wel op msn, had gezien dat je me geadd had. thx :> ;)

Praten we dan wel verder want dan ga ik ook op jouw server spelen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
net gelezen dat de add-on rond 20 februari uit komt.
Dan heb ik nog tijd om lvl50 te worden :) ik ben nu bijna lvl41.

Als je 50 bent voor SI, dan kun je een nieuwe character beginnen bij lvl20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Bloodclot schreef op 02 december 2002 @ 08:54:
net gelezen dat de add-on rond 20 februari uit komt.
Dan heb ik nog tijd om lvl50 te worden :) ik ben nu bijna lvl41.

Als je 50 bent voor SI, dan kun je een nieuwe character beginnen bij lvl20
Niet helemaal :P

In de toekomst wordt er in een gewone patch een optie toegevoegd voor spelers met een level 50 character, om een nieuwe character te starten op een vooralsnog onbekend level. Of dit aan de server is gebonden, waarop je bestaande level 50 character is, of niet is ook niet bekend.

Dit geld voor alle spelers, en niet alleen voor degenen met Shrouded Isles.

Het is goed mogelijk dat je een nieuwe character op level 30 of level 35 start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ben nu een lvl 12 minstrel lekker snel met speedsong 2 :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
SI komt op 23 feb uit voor Europe. De (gesloten) Beta testen zijn afgelopen maandag begonnen. Wat betreft het achterlopen qua patches valt wel mee, voor. Eind februari zit Euro DAOC op 1.57, terwijl USA DAOC momenteel op 1.59 zit.

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn der nog mensen die op excalibur / albion spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
Helaas... Midgard/Prydwen voor mij. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:18
* actieman speelde een lvl 43 druid op excalibur, maar het was boeresaai als je geen teams kon vinden :( en dus ben ik er na een tijdje maar weer mee gestopt...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 10:31:
zijn der nog mensen die op excalibur / albion spelen? :)
Nee sorry ben weer terrug gegaan naar Everquest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rarzie schreef op 30 januari 2003 @ 12:24:
Helaas... Midgard/Prydwen voor mij. =)
Kewl, wat is je naam ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 09:15
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in DaoC: tis bijna nergens meer te krijgen tegenwoordig, het goedkoopst is www.gcshop.nl met €28,50 + €2 verzendkosten. Als je op de US servers wil spelen kun je hem bij dvdcrave.com kopen (€8), maar aangezien amerikaanse speelmaanden een stuk duurder zijn dan europese schiet dat niet op (zoals eerder genoemd kost 1 maand €10 en 6 maanden €50 . In amerika kost 6 maanden $65.70)

Amazon.de heeft SI voor zover ik kon vinden het goedkoopst preorder: €25 dacht ik. Hopen dat je geen duitse versie krijgt :)

Ik heb DaoC al sinds het einde van de open beta niet meer gespeeld, vond het toen te duur (kopen + betalen per maand). Binnenkort ga ik hem toch kopen, voornamelijk omdat m'n vriendin het erg leuk vind, en er bijzonder weinig multiplayer spellen zijn waar je samen kan werken (zoals in DaoC, dungeon siege, darkstone)

Heeft iemand SI al gespeeld? Hoe zou het draaien op een GF1 DDR?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Milo schreef op 31 januari 2003 @ 12:43:
Koop info

Ik heb DaoC al sinds het einde van de open beta niet meer gespeeld, vond het toen te duur (kopen + betalen per maand). Binnenkort ga ik hem toch kopen, voornamelijk omdat m'n vriendin het erg leuk vind, en er bijzonder weinig multiplayer spellen zijn waar je samen kan werken (zoals in DaoC, dungeon siege, darkstone)

Heeft iemand SI al gespeeld? Hoe zou het draaien op een GF1 DDR?
Ik heb SI nog niet gespeeld , speel in europa Hibernia/excalibur.
Ik weet wel dat je tenmiste een geforce 3 nodig hebt voor goede gameplay , en een snelle proc . Het draait nutuurlijk nog wel bij jou denk ik (mits de processor goed is) maar je moet de details wel lager zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
Sinds kort heb ik een Sorceress op Albion/Excalibur. Toch wel erg leuk, om mobs te charmed en rond te commanderen.. (Krestal, momenteel level 16.). Op Midgard/Prydwen heb ik verscheidene level 50s, maar Tesla is de meest gespeelde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rarzie schreef op 03 februari 2003 @ 14:08:
Sinds kort heb ik een Sorceress op Albion/Excalibur. Toch wel erg leuk, om mobs te charmed en rond te commanderen.. (Krestal, momenteel level 16.). Op Midgard/Prydwen heb ik verscheidene level 50s, maar Tesla is de meest gespeelde. ;)
PL me NS eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 09:15
Mystic_X schreef op 31 January 2003 @ 20:57:
[...]

Ik heb SI nog niet gespeeld , speel in europa Hibernia/excalibur.
Ik weet wel dat je tenmiste een geforce 3 nodig hebt voor goede gameplay , en een snelle proc . Het draait nutuurlijk nog wel bij jou denk ik (mits de processor goed is) maar je moet de details wel lager zetten.
Op www.shroudedisles.com staat dit:
In order to play Shrouded Isles, you'll need a current-generation 3D accelerated video card that supports the new DirectX 8.1 feature set. Our plan is to support all GeForce 2-4 cards (including MXs), as well as other DX8-compatible cards. However, the more advanced graphical features will probably only work on the current generation of GeForce 3/4 cards (as well as cards from other manufacturers that fully support DX 8). If you don't have a current-generation cards, you'll be able to play the expansion, but you won't see many of the graphical upgrades.
Dat houd dus in dat
- Een gf1 on-officëel gesupport wordt (gf2MX = ~ GF1)
- sommige van de hippe features (spiegelwater e.d. ws) het niet doen

Ze zeggen verder echter niks over de perfomance ofzo, maar eens in de US fora snuffelen. Die gf1 zit in m'n vriendin d'r pc, met een TB 900 en 256 MB. Recente dingen zoals Gothic2 draait die pc nog best goed (1024x768@32bit medium detail), dus ben benieuwd naar SI. Eventueel wil ze wel upgraden, maar als het niet hoeft, niet.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
kleine char update:

Mijn character bloodclot is nu lvl45,5 en rr2L4
Gash lvl33 runemaster (runecarving) RR1L4
Bloodsnot lvl24 Shaman (cave magic) RR1L3
Morgene lvl12 huntress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er aan te denken om Daoc weer te gaan spelen met een vriend van me tot Starwars galaxies uitkomt (of langer wie weet...) alleen is het nog de moeite waard volgens julie ? (wil namelijk stoppen met everquest wat ik nu speel)
heb nog een lvl 36 friar op excalibur maar wil mischien ergens anders wat beginnen , mischien wel op die pvp server die ze pas gestart hebben , iemand wat info over die pvp server kwa eigen ervaring ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodclot schreef op 18 November 2002 @ 14:54:
[...]

Bij aanschaf van het spel (30€) kun je een maand gratis spelen zonder cc benodigdheden. Daarna pas je je account aan of je door wilt spelen. dus 10€ per maand of voor 3maanden 27€
huh dan heb je toch nog eeen cc nodig man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Arghhh, de frustratie van gamend Nederland blijft toch echt de release dates van games! Wij zijn al laat als europa zijnde, maar Nederland is altijd toch NET ff ietsje later ... :/

UK = 19 Feb 2003
NL = >21Feb 2003

Sommige halen hem in Duitsland of via Amazon ofzo ... das dan ook de enige oplossing om hem eerder te krijgen blijkt....

Ah wel, vandaag wel 1.57 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 19:24
't moet er zijn! Heeft iemand het al?

Nava, 47 infiltrator, Prydwen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Ik heb hem sinds vandaag. DimensionPlus. Beetje vertraagt omdat ze daar nogal dom zijn.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 01:17
Aah hoe kon ik dit topic over het hoofd zien ;)

Check sig voor char-details. Ik wil SI graag kopen, weet iemand misschien of ie in de doorsnee electro/computer winkels te verkrijgen is (ik bedoel dus Free Record Shop/Dixons/V&D/Dynabyte enz.)? Ik wil SI graag in de vakantie spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Woeei ik heb toenet Shrouded Isles gekocht bij de Dynabyte voor 29.95. Ik ga het zo installeren en spelen, ik ben zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
In de hoop om het topic een nieuwe leven in te blazen ;)
Een paar screenshots van SI die ik onlangs gemaakt heb:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot012.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook Shrouded isles (gratis bij me nieuwe monitor gehad :P )
zouden we een lijstje kunnen maken van mensen wie waar spelen (welke server en realm) zodat we een klein overzicht hebben , ik zal aftrappen dan

ik speel op Albion Excalibur met deze chars
Raisk - level 39 friar
Elander - Level 14 theurgist
Hadji - level ? necro (net gemaakt dus :P)
hoop wat meer mensen te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 17:47:
Ik heb sinds vandaag ook Shrouded isles (gratis bij me nieuwe monitor gehad :P )
zouden we een lijstje kunnen maken van mensen wie waar spelen (welke server en realm) zodat we een klein overzicht hebben , ik zal aftrappen dan

ik speel op Albion Excalibur met deze chars
Raisk - level 39 friar
Elander - Level 14 theurgist
Hadji - level ? necro (net gemaakt dus :P)
hoop wat meer mensen te zien
Ik speel dus op Prydwen/Albion, Thegreatest Servant (Defenders of the Cross) lvl 27 Armsman...

Maar ik heb vandaag dus eigenlijk voor het eerst een beetje rondgelopen door Avalon (nieuw stukje land voor Albion dus) en wat is dat mooi zeg, allemaal dorpjes/kastelen die geruineerd zijn door monsters...Ze waren overigens bijna allemaal paars dus ik kom zeker nog 1x tje terug :9~

Dit vond ik overigens zo'n mooi plaatje, gemaakt tijdens zonsopkomst:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot014.jpg

prachtig gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

ik ga ook maar weer eens een keer beginnen, ff wachten op geld dan kopen die expansion.
FF mijn dr00d uit de kast halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
LOL de Middies zijn goed bezig op Prydwen, ze hebben nu 13 outposts waaronder 1 van Albion en 4 van Hibernia. Hibernia heeft nog maar 3 outposts over :X. Darkness Falls is al 3 dagen van Midgard, dat gaat de verkeerde kant op met Albion ;(

Arme kikker toch, hij is een paar levels hoger dan mij toch heeft hij mijn uber-armsman geen 1xtje weten te raken :+

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/sshot000a.jpg

solo :)

[ Voor 31% gewijzigd door Hi-Sintar op 08-03-2003 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 08 March 2003 @ 02:54:
LOL de Middies zijn goed bezig op Prydwen, ze hebben nu 13 outposts waaronder 1 van Albion en 4 van Hibernia. Hibernia heeft nog maar 3 outposts over :X. Darkness Falls is al 3 dagen van Midgard, dat gaat de verkeerde kant op met Albion ;(

Arme kikker toch, hij is een paar levels hoger dan mij toch heeft hij mijn uber-armsman geen 1xtje weten te raken :+

[afbeelding]

solo :)
op excalibur heeft midgard alle relic keeps op 1 na :) hoezo goed hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine update weer :p , Ik ga op me 2de account (ja weet het ben verslaafd :p) op midgard excalibur spelen (albion begint erg saai te worden na een tijd) , zijn er nog andere gotters die daar spelen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 20:54:
Kleine update weer :p , Ik ga op me 2de account (ja weet het ben verslaafd :p) op midgard excalibur spelen (albion begint erg saai te worden na een tijd) , zijn er nog andere gotters die daar spelen ?
Dan moet je dus je andere character op albion/excalibur verwijderen.. (je friar)

Kom anders op prydwen/midgard spelen dan kan ik je ownen met rvr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 08 March 2003 @ 23:04:
[...]

Dan moet je dus je andere character op albion/excalibur verwijderen.. (je friar)

Kom anders op prydwen/midgard spelen dan kan ik je ownen met rvr ;)
heb een 2de account gekocht :p , was eigenlijk om op albion een healer char te maken maar me 2de pc trekt daoc SI niet hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil dit spel ook gaan spelen maar heb je ook andere manieren van betalen zoals bij sommige andere rpg's kun je creditkopen en invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:39
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 23:57:
ik wil dit spel ook gaan spelen maar heb je ook andere manieren van betalen zoals bij sommige andere rpg's kun je creditkopen en invullen
Nope, alleen via CreditCard betalingen. Dat word dan een goede vriend met CC zoeken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 09 maart 2003 @ 00:28:
[...]

Nope, alleen via CreditCard betalingen. Dat word dan een goede vriend met CC zoeken :).
wilt niemand van jullie mij sponseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 01:09:
[...]

wilt niemand van jullie mij sponseren :+
Regel gewoon 1x bij een goede vriend/familie een creditcard en betaal voor 6 maanden vooruit, dan hoef je 6 maanden niet meer om een creditcard te zeuren en ben je nog voordeliger uit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Sorry ik speel op Hibernia Excalibur :(
Btw
level 26 druid
level 15 champ
Nog een paar low levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 09 March 2003 @ 02:29:
[...]

Regel gewoon 1x bij een goede vriend/familie een creditcard en betaal voor 6 maanden vooruit, dan hoef je 6 maanden niet meer om een creditcard te zeuren en ben je nog voordeliger uit ook :)
Of zelf een creditcard aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 12:51:
[...]

Of zelf een creditcard aanvragen :)
yeah right 14 en een cc :)

men vader en moeder doen echt moeilijk :(
ik snap ze wel willen niet extra een cc aanschaffen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 12:57:
[...]

Oh had je leeftijd niet gecheckt :P , en tsja er zitten gewoon extra kosten aan een creditcard dus ik kan ze best begrijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 13:24:
[...]

Oh had je leeftijd niet gecheckt :P , en tsja er zitten gewoon extra kosten aan een creditcard dus ik kan ze best begrijpen :)
Heel Heel mischien de kans is maar 20% ofzo dat ik toch kkan komen spelen :D
mijn moeder beste vriendin heeft een cc en ik mag mischien daarmee vooruit betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ben ook maar weer eens begonnen al heb ik altijd problemen gehad met lvlen en een leuke/goede class vinden, ben lvl 20 minstrell op exc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marshallq schreef op 09 March 2003 @ 16:31:
Ben ook maar weer eens begonnen al heb ik altijd problemen gehad met lvlen en een leuke/goede class vinden, ben lvl 20 minstrell op exc.
Minstrels vinden meestal wel aardig snel een group vanwege powersong :p
Mercenaries vinden bijn amper een group . heb zelf met me friar niet echt veel problemen omdat hij ook kan healen en buffen dus dat werkt wel aardig :p
maar wil op me 2de accounbt eigenlijk op excal mid spelen :) , of mischien toch maar een nieuwe alt op excalibur :p (mercenary lijkt me wel leuk maar vinden denk ik amper een group :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Mmmh valt wel mee denk ik, merc goede tank en bijna iedere class kan wel bij een grp komen tenzij er al genoeg zijn. In keltoi mis ik vooral tanks al lopen er otm redelijk wat reapers rond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bloodclot , speel jij daoc nog steeds ? ik zie je namelijk nooit online op excalibur midgard (speel daar zelf ook) als Elander lvl xx zerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
excal/midgard ruled!!! 5 relics van de 6 en dat al 3 weken. defence is super!

ja ik speel nog steeds:

bloodclot 47 zerker
gash 35 RM
morgene 24 hunter
bloodsnot 25 shaman
sjoerd 10 spirit master
bloodbone lvl10 bonedancer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 12:57:
[...]

Jouw vader gamed ook dus die zou et moeten begrijpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 17:41:
[...]

Jouw vader gamed ook dus die zou et moeten begrijpen :).
Ja, echt a-relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha! Niet wéér!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik ben al een poosje aan het kijken voor een MMORPG, ik wacht eigelijk op SWG maar aangezien die voor onb. tijd is uitgesteld ben ik naar wat anders aan het kijken voor de tussen tijd :) .
Als ik dit zo lees lijkt het dat deze MMORPG nog wel leuk is om te spelen.
Raden jullie dit spel nu nog aan? of kan je(ik) er beter niet meer aan beginnen?
En wat is er zoal te beleven op de server(s)? kan je soms ook een eigen huis hebben of een huis bouwen in een stad?
Dus, waarom zou ik deze MMORPG nemen en geen andere?

Misschien dat ik binnenkort dit spel maar eens ga aanschaffen (als het nog het geld waard is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Dit is gewoon op dit moment de beste MMORPG die je kunt spelen. Ik heb zelf aan vele verschillende betatests meegedaan waaronder ook die van Asheron's Call 2 maar als je die vergelijkt met Dark age of Camelot is DAoC echt stukken beter/leuker/gezelliger/spannender/mooier (misschien niet qua graphics, maar qua sfeer echt wel!).

Ik ben zelf ook pas een paar maanden geleden begonnen, ik kan me nog steeds de betatest van 2 jaar geleden herinneren 's nachts (of 's ochtends :P) tot 6u gingen we spelen met RL vrienden dat was echt tof. Als je veel vrije tijd hebt kun je binnen enkele dagen lvl'en naar 25-30 en dan zit je wel ok. Er zijn ook vele chars die alt's nemen (alternatives, ze beginnen dus opnieuw met een ander class bijv.) dus qua low-lvl hoef je je echt geen zorgen te maken.

De addon is ook pas uit en qua graphics is het hele spel er echt op vooruitgegaan (niet alleen de nieuwe wereld, ook de bestaande gebieden zijn er qua graphics een groot stuk op vooruit gegaan). De spell-effecten zijn naar mijn weten de beste van alle games (ook beter dan AC2) dus qua graphics hoef je je echt geen zorgen te maken dat het veroudert is ofzo. Alles zit gewoon goed in elkaar en ik kan eigenlijk geen minpuntje verzinnen (ja behavle als de Middies Darkness Falls overnemen en jij zit daar nog in, komt er een stealther je met 2 slagen afmaken ;( :P)

Dus doen gewoon en kom naar Prydwen/Albion :)

en als je nog nooit eerder een mmorpg gespeeld hebt of gewoon meer wilt weten over DAoC is dit leuk om te doen: http://camelot-europe.goa.com/en/whats/index.php :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hi-Sintar op 20-03-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 20 maart 2003 @ 00:11:
Dit is gewoon op dit moment de beste MMORPG die je kunt spelen. Ik heb zelf aan vele verschillende betatests meegedaan waaronder ook die van Asheron's Call 2 maar als je die vergelijkt met Dark age of Camelot is DAoC echt stukken beter/leuker/gezelliger/spannender/mooier (misschien niet qua graphics, maar qua sfeer echt wel!).

Ik ben zelf ook pas een paar maanden geleden begonnen, ik kan me nog steeds de betatest van 2 jaar geleden herinneren 's nachts (of 's ochtends :P) tot 6u gingen we spelen met RL vrienden dat was echt tof. Als je veel vrije tijd hebt kun je binnen enkele dagen lvl'en naar 25-30 en dan zit je wel ok. Er zijn ook vele chars die alt's nemen (alternatives, ze beginnen dus opnieuw met een ander class bijv.) dus qua low-lvl hoef je je echt geen zorgen te maken.

De addon is ook pas uit en qua graphics is het hele spel er echt op vooruitgegaan (niet alleen de nieuwe wereld, ook de bestaande gebieden zijn er qua graphics een groot stuk op vooruit gegaan). De spell-effecten zijn naar mijn weten de beste van alle games (ook beter dan AC2) dus qua graphics hoef je je echt geen zorgen te maken dat het veroudert is ofzo. Alles zit gewoon goed in elkaar en ik kan eigenlijk geen minpuntje verzinnen (ja behavle als de Middies Darkness Falls overnemen en jij zit daar nog in, komt er een stealther je met 2 slagen afmaken ;( :P)

Dus doen gewoon en kom naar Prydwen/Albion :)

en als je nog nooit eerder een mmorpg gespeeld hebt of gewoon meer wilt weten over DAoC is dit leuk om te doen: http://camelot-europe.goa.com/en/whats/index.php :)
Inderdaad , ben het hier ook mee eens , andere mmorpg's die er nu eventueel zijn , Everquest (ben er zelf jaren verslaafd aan geweest maar om daar nu nog in te beginnen zou ik niet doen dure uitgaven ook omdat er 5 expansions zijn , asherons call 2 is een leuke game maar de servers zijn zo stil :z , anarchy online is nu wel aardig (was vroeger echt een buggy game) maar ook erg stil kwa mensen online , ultima online , leuke game maar erg oud en denk ik niet echt leuk om nu te beginnen , dit is zo'n beetje het gros van de pc mmorpg's die uitzijn , ikzelf speel daoc tot swg uit is dan ga ik me daar in verdiepen , als swg erg tegen zou vallen ga ik gewoon weer terrug naar daoc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Weee mijn druid is nu level 33 :D
Ik kom eraan mids en albs

Ik kan al bijna al level 50 rezzen en als ik dat kan ga ik af en toe ook mee in het echte rvr
Hibernia , Excalibur.
Als je wilt weten hoelang ik er over heb gedaan om level 33 te worden (kan veel sneller maar heb rustig aan gedaan) 4 dagen 12 uur speeltijd , dus 108 uur. Ja dat is lang en het gaat zeker nog 108 uur duren voor ik level 50 ben , als het niet langer duurt, en dat is max level in daoc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal je wel aan me friend list adden bloodclot , ben nu op mid lvl xx troll berserker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
ok ik denk dat jullie me overtuigd hebben :P
Ik moet alleen nog ff wachten tot ik mn creditcard heb :( , ik heb vandaag de aanvraag voor de postbank card voor studenten op de post gedaan.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste