Ik gebruik de E-Go creditcard van de postbank, die kun je online aanvragen en je kunt 'm direct gebruikenInfInIte_Dutch schreef op 20 March 2003 @ 17:36:
ok ik denk dat jullie me overtuigd hebben![]()
Ik moet alleen nog ff wachten tot ik mn creditcard heb, ik heb vandaag de aanvraag voor de postbank card voor studenten op de post gedaan.
arg had ik dat eerder geweten dan had ik die e-go cc aangevraagd. mn aanvraagformulier voor de postbank card is al onderwegHi-Sintar schreef op 20 March 2003 @ 17:59:
Ik gebruik de E-Go creditcard van de postbank, die kun je online aanvragen en je kunt 'm direct gebruiken. Let wel op dat het spel bijna nergens te verkrijgen is, behalve bij de dynabyte. Als je het spel bij de dynabyte koopt, vraag dan om de 2-in-1 editie (Dark Age of Camelot & Shrouded Isles gebundeld) die kost E 45,- (Ik heb zelf 35 euro voor camelot betaald en daarna nogeens 30 voor shrouded isles)
Ik had al rond gekeken waar ik hem kon kopen en kwam ook al bij dynabyte uit voor 45 euro
Verwijderd
en vraag daar een klantenpas aan, krijg je ook nog eens 10% kortingInfInIte_Dutch schreef op 20 March 2003 @ 18:09:
[...]
arg had ik dat eerder geweten dan had ik die e-go cc aangevraagd. mn aanvraagformulier voor de postbank card is al onderweg.
Ik had al rond gekeken waar ik hem kon kopen en kwam ook al bij dynabyte uit voor 45 euro
Die heb ik al
Ik moet alleen op die cc wachten
of krijg ik voor die studenten postbank card nog een brief thuis die ik terug moet sturen als acceptatie?
Als je een normale Postbank card aanvraagt krijg je een berichtje en moet je een acceptatie terugsturen maar ik zag dat bij de aanvraag voor de studenten postbank card niet staan.
Als ik dat wel krijg kan ik hem ook niet accepteren en een e-go card aanvragen(als ik het goed begrijp krijg je bij de aanvraag van de cc al gelijk je cc nummer).
Ik moet alleen op die cc wachten
Als je een normale Postbank card aanvraagt krijg je een berichtje en moet je een acceptatie terugsturen maar ik zag dat bij de aanvraag voor de studenten postbank card niet staan.
Als ik dat wel krijg kan ik hem ook niet accepteren en een e-go card aanvragen(als ik het goed begrijp krijg je bij de aanvraag van de cc al gelijk je cc nummer).
Verwijderd
Cool zal je adden op me friends list , ben nu lvl 12 troll berserker op midgard (nickname Elander)marshallq schreef op 21 March 2003 @ 08:54:
[...]
marshallq
Ja ook daar heeft iemand mijn nick marshall geript
gister elander een guild invite gegeven. 
ja ik ben officer van de imperial army.
niet echt een high lvl guild, 4 lvl50 en een zooi 40+ maar een hele zooi low lvlers om onze alts mee te lvlen:
we hebben zelfs een battlegrounds group:) kick ass!
gister lvl48,5 gedinged. 9 bubs ien 6 uur tijd! lair pbaoe group. 120mil exp per 30 seconden. super!
voor guildless excal/midgard ppl. pm me ingame als je onze guild wilt joinen. we zijn een zwaar relaxte guild!
omdat elander een troll is wordt ie gelijk de grond ingeboord
tja 80% van de members zijn dwerg. eerst waren we de imperial dwarven army. we roleplayen dus ook wel aardig. lekker ingame racistisch zijn
ja ik ben officer van de imperial army.
niet echt een high lvl guild, 4 lvl50 en een zooi 40+ maar een hele zooi low lvlers om onze alts mee te lvlen:
we hebben zelfs een battlegrounds group:) kick ass!
gister lvl48,5 gedinged. 9 bubs ien 6 uur tijd! lair pbaoe group. 120mil exp per 30 seconden. super!
voor guildless excal/midgard ppl. pm me ingame als je onze guild wilt joinen. we zijn een zwaar relaxte guild!
omdat elander een troll is wordt ie gelijk de grond ingeboord
Het lijkt net alsof ik de enige alb ben op Got die het spel speelt, ik kan niet wachten totdat ik jullie ass ga kicken in rvr 
[edit]
kan niet, ik ben volgens mij ook de enige die op prydwen speelt
[edit]
[ Voor 24% gewijzigd door Hi-Sintar op 21-03-2003 17:42 ]
Verwijderd
kom naar excal midHi-Sintar schreef op 21 maart 2003 @ 17:42:
Het lijkt net alsof ik de enige alb ben op Got die het spel speelt, ik kan niet wachten totdat ik jullie ass ga kicken in rvr
[edit]
Nee dankje vooral niet nadat 2x stealthers van midgard me hebben gekilld in darkness fallsVerwijderd schreef op 21 March 2003 @ 19:40:
[...]
kom naar excal midaardig wat mensen van got hier
Verwijderd
come to the darkside my friendHi-Sintar schreef op 21 maart 2003 @ 20:18:
[...]
Nee dankje vooral niet nadat 2x stealthers van midgard me hebben gekilld in darkness falls![]()
Prydwen is de goede serverHi-Sintar schreef op 21 maart 2003 @ 17:42:
[edit]
Overigens speel ik DAoC niet meer. Ik wacht nu op Planetside (www.planetside.com), als dat niks word dan ga ik voor AC2.
Verwijderd
Heb AC2 een maand gespeeld , leuk spel vooral voor soloers maar er zijn gewoon veels te weinig mensen in dat spel helaasDutchCommando schreef op 21 March 2003 @ 21:44:
[...]
Prydwen is de goede server. Excalibur bevat veel meer lamers.
Overigens speel ik DAoC niet meer. Ik wacht nu op Planetside (www.planetside.com), als dat niks word dan ga ik voor AC2.
Wat wil je voor een spel dat nog maar net 2 maanden uit is?Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 23:16:
[...]
Heb AC2 een maand gespeeld , leuk spel vooral voor soloers maar er zijn gewoon veels te weinig mensen in dat spel helaas
toen daoc net uit was waren de servers overvol
Mmmh iedere keer als ik er ben zijn jullie er niet bloodclot en elander 
Probeer me anders maar af en toe te contacten @ marshallq
Probeer me anders maar af en toe te contacten @ marshallq
DING! lvl50!!!
nu even de epic armor and i am set for het echte werk
Greetz Bloodclot lvl50 berzerker <imperial army> midgard/excal
nu even de epic armor and i am set for het echte werk
Greetz Bloodclot lvl50 berzerker <imperial army> midgard/excal
Verwijderd
whoohoo grats blood
(ben de laatste tijd amper online omdat ik op het moment wat andere dingen te doen heb die belangrijker zijn dan daoc
nieuw werk etc)
Gisteren mijn eerste keep gepakt.
Ok het was de BG3 keep, maar het was zeker leuk.
Ik als gene met 0,0 ervaring in keeps jatten, werd als leider aangewezen van groep 1
.
Verder nadat 2 mensen gefaald hadden om de rams dichtbij te zetten (ze plaatsten hem net iets te ver.
Heb ik de rams mogen plaatsen en gebruiken en wat dacht je allebei goed geplaatst en zelf de 2 deuren kapot gebeukt. Helaas was er weinig tegenstand.
Dit was denk ik ook mijn laatste keer op bg3 , heb er nu 2000 rps gehaald, en een keep ingenomen. Ik ga maar eens levelen.
Mysteriax lvl 35 dr00d Hib Excalibur Guild The Frying Dutchmen (de enige nederlandse guild in HIB)
Ok het was de BG3 keep, maar het was zeker leuk.
Ik als gene met 0,0 ervaring in keeps jatten, werd als leider aangewezen van groep 1
Verder nadat 2 mensen gefaald hadden om de rams dichtbij te zetten (ze plaatsten hem net iets te ver.
Heb ik de rams mogen plaatsen en gebruiken en wat dacht je allebei goed geplaatst en zelf de 2 deuren kapot gebeukt. Helaas was er weinig tegenstand.
Dit was denk ik ook mijn laatste keer op bg3 , heb er nu 2000 rps gehaald, en een keep ingenomen. Ik ga maar eens levelen.
Mysteriax lvl 35 dr00d Hib Excalibur Guild The Frying Dutchmen (de enige nederlandse guild in HIB)
[ Voor 9% gewijzigd door Mystic_X op 02-04-2003 11:56 ]
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Jawel, ikVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 13:28:
Niemand hier Prydwen - Hibernia?

GOA heeft de prijzen verhoogd zo te lezen, ik heb net een mailtje binnengekregen:
. Hetzelfde smoesje gebruikte @home dus ook
For Ur Interest, de oude prijzen:
1 maand: € 10,-
3 maanden: € 27,-
6 maanden: € 50,-
een flinke verhoging dus
Leuke smoes, iedereen verhoogd zo zijn prijzen door te beweren dat ze nog steeds de goedkoopste zijnHello,
More than a year after its launch, Dark Age of Camelot is going through a new evaluation of its subscription prices, while remaining the cheapest 2nd generation MMORPG on the market (from 9.16 € per month).
This change of tariffs will take effect at the 5th of May 2003 onwards, and will affect the subscriptions signed after this date.
The subscriptions still valid before the revaluation will not be affected until they are renewed, after the 5th of May 2003 onwards.
From this date the new subscription tariffs will be :
1 month subscription : 8£ or 12€
3 months subscription : 22£ or 32€ (less than 11 € per month)
6 months subscription : 41£ or 60€ (10€ per month)
On this occasion we have decided to create a new type of subscription, 12 months for 75£ or 110€ (9.16€ per month).
Sincerely yours,
The DAoC Europe Team.

For Ur Interest, de oude prijzen:
1 maand: € 10,-
3 maanden: € 27,-
6 maanden: € 50,-
een flinke verhoging dus
Ja jammer dat de prijzen om hoog gaan. ik zie wel wat ik binnenkort doe.
ik heb wel wat chars van alle lvls die gelvled moeten. kunnen we samen lvlen. ik heb een lvl10sm lvl8war lvl10bonedancer lvl10 sm (summon specced) lvl35 RM lvl24 hunter lvl30 caveshaman.
dat was het zo wel denk ik.
greetz bloodclot lvl50 zerker
Kom snel terugVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 09:03:
whoohoo grats blood(ben de laatste tijd amper online omdat ik op het moment wat andere dingen te doen heb die belangrijker zijn dan daoc
nieuw werk etc)
Als jullie nou niet op ecxal speelden, kwam ik jullie misschien nog tegen in de frontiers (ik ben nu langzamerhand begonnen met rvr, wat een pret om die middies dood op de grond te zienBloodclot schreef op 08 april 2003 @ 19:02:
Ja jammer dat de prijzen om hoog gaan. ik zie wel wat ik binnenkort doe.
[...]
Kom snel terugik heb wel wat chars van alle lvls die gelvled moeten. kunnen we samen lvlen. ik heb een lvl10sm lvl8war lvl10bonedancer lvl10 sm (summon specced) lvl35 RM lvl24 hunter lvl30 caveshaman.
Ehm, bedoel je niet dat JIJ meestal dood op de grond ligtHi-Sintar schreef op 08 april 2003 @ 20:42:
[...]
Als jullie nou niet op ecxal speelden, kwam ik jullie misschien nog tegen in de frontiers (ik ben nu langzamerhand begonnen met rvr, wat een pret om die middies dood op de grond te zien. Ben pas lvl 38, ben nu RR1L7..phear me
![]()
)
Verwijderd
Yeah ik speel ook ;P
RobTheFeared lvl 24 Zerker
BefBot lvl 15 Healer
Jerradia lvl 7 skald
Robje lvl 7 Spiritmaster
Excalibur/Midgard
Guild : Bokkerijders.
Nog meer mensen op zelfde server/realm??
RobTheFeared lvl 24 Zerker
BefBot lvl 15 Healer
Jerradia lvl 7 skald
Robje lvl 7 Spiritmaster
Excalibur/Midgard
Guild : Bokkerijders.
Nog meer mensen op zelfde server/realm??
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 09:05 ]
Verwijderd
ik heb de combi-set DAOC+SI besteld en die zal ik waarschijnlijk maandag binnenkrijgen.
Khoop dat het een leuke mmorpg is.
Maar hebben jullie wat tips voor me(welke server ik het best kan nemen enz.)?
En waar zitten de meeste nederlanders en wie van jullie speelt dit spel regelmatig?
Khoop dat het een leuke mmorpg is.
Maar hebben jullie wat tips voor me(welke server ik het best kan nemen enz.)?
En waar zitten de meeste nederlanders en wie van jullie speelt dit spel regelmatig?
Ok server Excalibur, realm hibernia. Daar zit The Frying dutchmen. Een volledig nederlandse guild, tevens zit ik er ook in. gewoon maandag ff checken of moppy , arendas of ik mysteriax(e) online zijn dan kun je er zo bij
Verwijderd
Of je joined uiteraard midgard en joinen bokkerijders (www.bokkerijders.cjb.net)
Ook op excalibur though
Ook op excalibur though
Dat ligt allemaal aan je eigen smaak: Magic fan: Hibernia. Melee fan: Midgard. Mix: Albion.
Ik ben zelf ook net begonnen met DAOC
Ik heb een lvl 16 Nightshade op Excalibur. Can't wait for RvR.... (vanaf welke lvl is dat een beetje te doen?)
Verwijderd
ik krijg het spel morgn binnen
naja t zal t wachten wel waard zijn en ik denk dat ik dan naar midgard+bokkenrijders guilt ga (vanwege melee)
Verwijderd
Ik zou zeggen meld je aan op het forum en post wat
kom je er vanzelf in
En RvR kan je op bg0 al doen vanaf lvl 19 ;P dan own je de pan uit (want vanaf lvl 20 andere bg)
En RvR kan je op bg0 al doen vanaf lvl 19 ;P dan own je de pan uit (want vanaf lvl 20 andere bg)
w000t!
ben lvl 17 inmiddels... nog ff lvlen... en dan...

Die nightshades zijn echt leuk om te spelen
Vooral rvr lijkt het me erg leuk. Stealthed een paar nukers of archers opzoeken.... backstabben met 2 poisoned daggers, thigh-cut (dood) wegrennen, stealthen, en opnieuw
Die nightshades zijn echt leuk om te spelen
mijn warrior is lvl17 genaamd brakor
op lvl 19 gooi ik er 99%qual crafted chain op. en ik spellcraft het ook nog even.
ik heb 450 weapon craft met mijn lvl50 zerker. dus ik kan bg0 en ook wel goeie bg1 wapens dragen.
Het echte werk met rvr is 40+ anders ben je zo dood door een Area of effect spell.
op excalibur is ook BattleGrounds3 erg populair. dat is lvl30-35 bg.
mijn lvl35 shaman deelt daar de poison uit, naam bloodsnot
voor de battlegrounds heb ik ook nog een Pbaoe spiritmaster op komst. die is op dit moment 12.
Verder kennen de groote mannen bij bokkerijders mij ook wel. Eyeball is een real life buddy van me, hij is een lvl50 healer.
Maar nederlands talige guild leek me niet zo. ik heb het erg naar mijn zin in de Imperial Army
op lvl 19 gooi ik er 99%qual crafted chain op. en ik spellcraft het ook nog even.
ik heb 450 weapon craft met mijn lvl50 zerker. dus ik kan bg0 en ook wel goeie bg1 wapens dragen.
Het echte werk met rvr is 40+ anders ben je zo dood door een Area of effect spell.
op excalibur is ook BattleGrounds3 erg populair. dat is lvl30-35 bg.
mijn lvl35 shaman deelt daar de poison uit, naam bloodsnot
voor de battlegrounds heb ik ook nog een Pbaoe spiritmaster op komst. die is op dit moment 12.
Verder kennen de groote mannen bij bokkerijders mij ook wel. Eyeball is een real life buddy van me, hij is een lvl50 healer.
Maar nederlands talige guild leek me niet zo. ik heb het erg naar mijn zin in de Imperial Army
Verwijderd
eerst ff kijken hoe het spel is en ff de newbie shit doen ,dan meld ik me wel aan bij de bokkerijders
(ennuh wat is bg, battlegrounds ofzo? en RvR is dat realm vs realm?)
(ennuh wat is bg, battlegrounds ofzo? en RvR is dat realm vs realm?)
bg= battlegrounds waar je tegen anderen (van ongeveer dezelfde lvl) vecht van een vijandelijke ream (realm versus realm, RvR)
Bg0= lvl15-19
bg1=lvl20-24
bg2=lvl25-29
bg3=lvl30-35
bg0 en bg1 wordt meestal veel gebruikt.
op excalibur komt daar bg3 ook nog bij. het leuke daarvan is dat het meestal groep tegen group is en je met en tegen goeie spelers vecht, de lowlvlbg's lopen veel gasten rond die denken dat ze hun character goed kennen, vaak zijn ze gepowerlvled door een 2e account of guild, dus ze kennen hun character niet echt aldoor.
op lvl30-35 heb je ook leukere/betere abilities zodat het meer op het "echte" werk lijkt wat lvl50's doen in de frontiers.
Bg0= lvl15-19
bg1=lvl20-24
bg2=lvl25-29
bg3=lvl30-35
bg0 en bg1 wordt meestal veel gebruikt.
op excalibur komt daar bg3 ook nog bij. het leuke daarvan is dat het meestal groep tegen group is en je met en tegen goeie spelers vecht, de lowlvlbg's lopen veel gasten rond die denken dat ze hun character goed kennen, vaak zijn ze gepowerlvled door een 2e account of guild, dus ze kennen hun character niet echt aldoor.
op lvl30-35 heb je ook leukere/betere abilities zodat het meer op het "echte" werk lijkt wat lvl50's doen in de frontiers.
Verwijderd
ik had iets gepost op t forum maar ik kreeg dit als reply :
naja dan niet he... (dan ga ik denk maar bij de frying dutchmen, maar ik vat nog niet echt hoe ik dan ingame erbij kan komen..)Als je in de BokkenRijders wilt komen moet je:
a) al met iemand van de BokkeRijders in de groep gezeten hebben
b) iemand van de BokkeRijders in real lfe kennen
Dan zal er iemand van de guildmasters/officers met degene die jou kent binnen de guild praten en dan besluiten of je in de guild mag.
Hmm fijn dat dit topic weer een beetje in leven is gekomen 
Ik heb een nieuwe char gerold op prydwen/albion, een sorcerer. Hij is nu lvl 32, Merziyas genaamd. Ik speel mijn armsman niet al te vaak meer, die is nu lvl 45. Denk dat ik eerst de sorc tot 50 ga lvlen, daarna mijn armsman eventueel. De sorcerer heeft tot 30 geleveld in 3 weken, de armsman heeft er 7 maanden over gedaan om tot 45 te komen
. Anyway, abermenai en thidranki zijn echt leuk, jammer dat bg3 niet actief is op prydwen
. Rvr kun je vanaf lvl 40 doen, maar ik zou toch echt wachten tot op z'n minst lvl 45, zelfs nu is het voor mijn armsman niet echt prettig om tegen lvl 50's te vechten. Maar aan de andere kant: al ben je lvl 50, je gaat toch dood
. Dus speel gewoon nd have phun
Ik heb een nieuwe char gerold op prydwen/albion, een sorcerer. Hij is nu lvl 32, Merziyas genaamd. Ik speel mijn armsman niet al te vaak meer, die is nu lvl 45. Denk dat ik eerst de sorc tot 50 ga lvlen, daarna mijn armsman eventueel. De sorcerer heeft tot 30 geleveld in 3 weken, de armsman heeft er 7 maanden over gedaan om tot 45 te komen
Mijn Nightshade op Excalibur is nu lvl 19, en dat wil ik even zo houden. Eerst maar even leren RVR'en op BG0, en daarna verder zien. Ik moet het wel nog leren hoe dat gaat allemaal. Wat zijn nou NPC's, en wat nou niet, en hoe kan je als Nightshade jezelf nou nuttig maken in RvR
Damn... dat valt niet mee zeg
Heb erg veel moeite om wat dan ook maar te raken. Weet iemand een goeie site waar ik wat rvr tips kan vinden???
Verwijderd
Aeon, gebruik het /stick command op je target, dan loop je vanzelf erachter aan en blijf je in melee range, zolang je target niet wegsprint. Gebruik snare poisen om dit te voorkomen.
Goede tip! Deze heeft me wat Realmpoints opgeleverd
Heb alleen 1 envenom skill nodig snare te kunnen gebruiken.
Thx
Thx
En vergeet ook niet dat casters bladeturn hebben, hiermee mis je altijd je 1ste hit op casters mits ze natuurlijk niet vergeten zijn hun bladeturn te casten
. Dit om te voorkomen dat stealthers/rangers makkelijk casters in 1-shot kunnen dood maken...
Ik speel nu al wat maandjes op de US server. Ben daarheen gegaan omdat wat m88 van me daar spelen. Dit zijn me chars:
Lancelot/Mid
Shadowblade 42
Runemaster 29
Hunter 17-18
En heb nog wat losse chars waar ik niks mee doe. Ben nu bezig met een ranger op MLF
Lancelot/Mid
Shadowblade 42
Runemaster 29
Hunter 17-18
En heb nog wat losse chars waar ik niks mee doe. Ben nu bezig met een ranger op MLF
Echt wel dat dat kan. Als je hard genoeg mept breek je er gewoon doorheen. En met die nieuwe patch kan het dus helemaal makkelijk. (op us servers iig)Hi-Sintar schreef op 22 May 2003 @ 18:20:
En vergeet ook niet dat casters bladeturn hebben, hiermee mis je altijd je 1ste hit op casters mits ze natuurlijk niet vergeten zijn hun bladeturn te casten. Dit om te voorkomen dat stealthers/rangers makkelijk casters in 1-shot kunnen dood maken...
Verwijderd
Alleen PA gaat langs BT heen, maar PA krijg je pas bij 21 CS dacht ik...
M'n main is een cleric op MLF, see you in emain =)Ben nu bezig met een ranger op MLF
Bladeturns hebben geen effect op Critical Strikes (geen enkele) Ik heb dat op 2 sites zien staan. Kan alleen niet meer herinneren welke. (Warcry en stratics d8 ik)
Als je een ranger/scout hebt en je probeert een caster met 1-hit te doden zal dat altijd mislukken, de 1ste hit missen de rangers/scout met hun boog altijd (mits de caster stilstaat en je doet een critical strike, als ik het niet verkeerd heb). Ik heb dit vele malen meegemaakt, en er is geen een ranger geweest op bg's die mijn sorc in 1 hit hebben gedood (altijd 'xxx shoots you and misses', dan meteen wegrennen of aoe mezz casten ben je bijna altijd van ze af
)
Aeon jij ook een hib
.
White eagle zit nu bij TFD.
Het gaat goed met met druid laatst mijn eerste keepraid gedaan.
White eagle zit nu bij TFD.
Het gaat goed met met druid laatst mijn eerste keepraid gedaan.
Hehehe, idd. En laat ik als Nightshade dan ook nogeens Evade hebben (werkt ook tegen pijlen)
Ik ben idd ook een hib
Ben nu druk aan het xpen om op BG1 iets te kunnen bereiken. (ben pas lvl20)
Ik ben idd ook een hib
Nou ik heb zo vaak caster ge-1shot. Eitje. Het is echt niet zo dat je altijd mist alleen omdat ze casters zijn. Kijk als ie een bt heeft is het wat andersHi-Sintar schreef op 25 May 2003 @ 00:42:
Als je een ranger/scout hebt en je probeert een caster met 1-hit te doden zal dat altijd mislukken, de 1ste hit missen de rangers/scout met hun boog altijd (mits de caster stilstaat en je doet een critical strike, als ik het niet verkeerd heb). Ik heb dit vele malen meegemaakt, en er is geen een ranger geweest op bg's die mijn sorc in 1 hit hebben gedood (altijd 'xxx shoots you and misses', dan meteen wegrennen of aoe mezz casten ben je bijna altijd van ze af)
En tegen een caster: een goede archer zoekt niet een caster uit die hem recht aankijkt oid. dus als ik ik me eerste schot mis raakt de 2e hem zeker. en voor hij kan casten zit die 3e ook al in ze ass en dan is ie dus echt gewoon dood.
Oeh wats je naam?Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 09:43:
Alleen PA gaat langs BT heen, maar PA krijg je pas bij 21 CS dacht ik...
[...]
M'n main is een cleric op MLF, see you in emain =)
Najah ik zie echt met grote rode letters 'blaat shoots you whit his bow and misses', ga ik meteen de laatste attacker aanwijzen (heb je speciale toetsenbord commando voor) en dan quickast (= non-interruptable) aoe mezz, dan wat afstand namen, dotten en nuken maar (als hij solo is) = dood ranger/scout etcajampaniki schreef op 26 mei 2003 @ 11:10:
[...]
Nou ik heb zo vaak caster ge-1shot. Eitje. Het is echt niet zo dat je altijd mist alleen omdat ze casters zijn. Kijk als ie een bt heeft is het wat andersMaar die is ook wel te doorbreken met volley en longshot
En tegen een caster: een goede archer zoekt niet een caster uit die hem recht aankijkt oid. dus als ik ik me eerste schot mis raakt de 2e hem zeker. en voor hij kan casten zit die 3e ook al in ze ass en dan is ie dus echt gewoon dood.
Nou een archer heeft toch een iets grotere range als een caster (maakt niet uit welke). Dus jij moet eerst een stukkie lopen voordat je ook maar iets kan doen. Nou dan zit er al minstens 1 pijl in je buik die toch echt wel veel dmg doet. Die tweede komt 2 seconden later. Moet je toch een knappe caster zijn die zo snel reageert, /face doet, stukje loopt, stilstaat en dan cast voordat je dood bent.
Je kunt ook amnesia spammen, 2300 range op een cast time van 2 secs (met wat +dex gaat dat behoorlijk omlaagajampaniki schreef op 27 May 2003 @ 09:22:
Nou een archer heeft toch een iets grotere range als een caster (maakt niet uit welke). Dus jij moet eerst een stukkie lopen voordat je ook maar iets kan doen. Nou dan zit er al minstens 1 pijl in je buik die toch echt wel veel dmg doet. Die tweede komt 2 seconden later. Moet je toch een knappe caster zijn die zo snel reageert, /face doet, stukje loopt, stilstaat en dan cast voordat je dood bent.
Cabbies hebben trouwens nearsight, heeft ook een 2300 range. Mijn aoe mezz heeft een range van 1875. Maarja, als het niet mogelijk was voor een ranger om een caster solo te doden zou die class behoorlijk gimped zijn, dus ik beweer ook niet dat ik rangers solo kan doden ofzo, is bijna onmogelijk mits jij ze eerder opmerkt en jij de aanval begint. Dan zijn ze dood
Casters zijn ook geen solo class maar een support class en horen dus niet in emain/odins/hadrians solo te lopen, dan ben je binnen no-time dood door ofwel een sb ofwel een mid/hib zerg
btw, bolt range (wizzies etc) = hetzelfde als longbow range
[ Voor 3% gewijzigd door Hi-Sintar op 27-05-2003 09:28 ]
Wat is een Zerg eigenlijk? Ik hoor die term te pas en te onpas, maar het is me nog steeds niet duidelijk wat het precies is 
Nee hoor! Speel ook op Prydwen, in Albion. M'n main is een Lvl 20 Necro, Oidche. Dit weekend voor 't eerst in BG1 geweest, ZO coolHi-Sintar schreef op 21 maart 2003 @ 17:42:
[ Voor 56% gewijzigd door Hydra op 27-05-2003 11:28 ]
https://niels.nu
Ooh leuk message me in-game na 20u (ben ik bijna elke tijd in-game tot 23u) naar merziyas of thegreatest, misschien kan ik je op de een of andere manier helpen ofzo (als je geld nodigt hebt e.d. just message me
). Een zerg is een heleboel mensen die tegelijk en achter elkaar lopen/rennen, vaak zijn het 3 fg's of meer (1 fg = 8 mensen).
Ah, zo leer ik ook weer wat
Al die afkortingen...
Vanavond ff levellen, en BG1 eens gaan proberen. Ik blijf rvr toch het leukste vinden
Ben ook bezig met een Blademaster. Iemand nog tips?
Vanavond ff levellen, en BG1 eens gaan proberen. Ik blijf rvr toch het leukste vinden
Ben ook bezig met een Blademaster. Iemand nog tips?
Oh tof, thanks. Ik ben vanavond als 't goed is wel online te vinden. M'n main is een necro, dus aan geld niet echt een gebrekHi-Sintar schreef op 27 mei 2003 @ 18:10:
Ooh leuk message me in-game na 20u (ben ik bijna elke tijd in-game tot 23u) naar merziyas of thegreatest, misschien kan ik je op de een of andere manier helpen ofzo (als je geld nodigt hebt e.d. just message me). Een zerg is een heleboel mensen die tegelijk en achter elkaar lopen/rennen, vaak zijn het 3 fg's of meer (1 fg = 8 mensen).
Necro's schijnen op de battlegrounds vrij goed te zijn, maar in 'het echt' een stuk minder. Ben erg benieuwd.
Nog een vraag, je hoort erg veel mensen over een 'buffbot'. Dus een cleric die niet bestuurd wordt door een player, maar kennelijk door een stuk software? Hoe werkt dit, is dit geen cheaten, en kun je een cleric op je eigen account daarvoor gebruiken?
Necro's zijn echt een dikke pain in the ass op bg's. Niet leuk als je er daar 3 van tegen komt. Wat een beetje naar is is dat je pet altijd lager is dan jijzelf. In PvE is het dus wat lastiger lijkt mij.Hydra schreef op 28 mei 2003 @ 10:33:
[...]
Necro's schijnen op de battlegrounds vrij goed te zijn, maar in 'het echt' een stuk minder. Ben erg benieuwd.
Nog een vraag, je hoort erg veel mensen over een 'buffbot'. Dus een cleric die niet bestuurd wordt door een player, maar kennelijk door een stuk software? Hoe werkt dit, is dit geen cheaten, en kun je een cleric op je eigen account daarvoor gebruiken?
Een buffbot is gewoon een appart acount die je gebruikt om een healer/shaman/cleric op te spelen. Je moet dan dus wel alles dubbel betalen (game, si, maandelijks 12 euro). Maar er zijn genoeg mensen die het er voor over hebben. Helaas zal in de komende patch (of volgenden) de buffbot in rvr een beetje verdwijnen aangezien ze bv de endurance buff een bepaalde range gaan geven. Als je dus te ver van de shaman gaat vervalt je buff. maar in PvE zal het gewoon hetzelfde blijven aangezien je buffbot dan meestal gewoon dicht bij de group blijft.
Buffbot is keihard cheaten IMO, en terrecht dat ze er iets aan gaan doen.
Op clanbase worden spelers gebanned omdat ze een custom crosshair hebben. Dit is bv veer erger.
Op clanbase worden spelers gebanned omdat ze een custom crosshair hebben. Dit is bv veer erger.
Tis gewoon een extra account met characters hoor.Aeon schreef op 28 May 2003 @ 15:56:
Buffbot is keihard cheaten IMO, en terrecht dat ze er iets aan gaan doen.
Hmm, maar wordt daar dan een soort third-party programma voor gebruikt, of hebben ze twee schermen open staan? Je lees nl. overal dat powerlevelers in PvE dankbaar ge(mis)bruik maken van de buffbots.ajampaniki schreef op 28 May 2003 @ 10:57:
[...]
Necro's zijn echt een dikke pain in the ass op bg's. Niet leuk als je er daar 3 van tegen komt. Wat een beetje naar is is dat je pet altijd lager is dan jijzelf. In PvE is het dus wat lastiger lijkt mij.
Een buffbot is gewoon een appart acount die je gebruikt om een healer/shaman/cleric op te spelen. Je moet dan dus wel alles dubbel betalen (game, si, maandelijks 12 euro). Maar er zijn genoeg mensen die het er voor over hebben. Helaas zal in de komende patch (of volgenden) de buffbot in rvr een beetje verdwijnen aangezien ze bv de endurance buff een bepaalde range gaan geven. Als je dus te ver van de shaman gaat vervalt je buff. maar in PvE zal het gewoon hetzelfde blijven aangezien je buffbot dan meestal gewoon dicht bij de group blijft.
Wat betreft PvE necro's, maak je daar maar geen zorgen over. Ik heb sinds level 7 ofzo al oranje mobs kunnen solo-en zonder problemen, een or + yellow kan ik ook nog aardig hebben. Ik heb nu Ac lvl 1 (+6 int) en hoop binnenkort een keer een red aan te kunnen. Niet dat het erg veel zin heeft XP-wise, maar het is wel cool natuurlijk
Ik ben op BG1 met m'n lvl 20 necro bezig geweest, en had toen wel wat last van 't feit dat ik 4 levels lager was dan 99% van de spelers aldaar. Ik ga dus eerst ff doorlevelen naar 24 en daarna m'n cap van 350 RP's halen. Heb d'r nu 83
Nou en? Iemand met een buffbot heeft voordeel op iemand die dat niet heeft. Afgezien van het feit dat Buffbots door 3rd party software wordt aangestuurd.Tis gewoon een extra account met characters hoor.
Verwijderd
het is niet cheaten in iedergeval , niemand zal jou tegen houden om ook een 2de account te nemen voor een buffbotAeon schreef op 28 mei 2003 @ 17:25:
[...]
Nou en? Iemand met een buffbot heeft voordeel op iemand die dat niet heeft. Afgezien van het feit dat Buffbots door 3rd party software wordt aangestuurd.
het spel is nou eenmaal zo
Als je dat character nu nog zelf zou besturen zou het niet zo heel erg zijn, maar zodra het aangestuurd wordt door iets van buitenaf lijkt het me net zoiets als bijvoorbeeld een aimbot of iets dergelijks.Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 22:50:
[...]
het is niet cheaten in iedergeval , niemand zal jou tegen houden om ook een 2de account te nemen voor een buffbot
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
mwah zie niet echt gebeuren dat het door een 1 of ander 3d party progammatje bestuurd zou worden en ook niet echt waaromfw schreef op 28 mei 2003 @ 22:58:
[...]
Als je dat character nu nog zelf zou besturen zou het niet zo heel erg zijn, maar zodra het aangestuurd wordt door iets van buitenaf lijkt het me net zoiets als bijvoorbeeld een aimbot of iets dergelijks.
Buffbot word gewoon op een tweede scherm gedraaid en niet door een los proggie. 3rd party programma's=Nono. Word je waarschijnlijk voor maandje of 2 uitgesloten van het spel.fw schreef op 28 May 2003 @ 22:58:
[...]
Als je dat character nu nog zelf zou besturen zou het niet zo heel erg zijn, maar zodra het aangestuurd wordt door iets van buitenaf lijkt het me net zoiets als bijvoorbeeld een aimbot of iets dergelijks.
Maar ik zie niet in waarom een buffbot hebben fout is. Je betaalt er toch voor. Das ook gelijk de reden dat mythic het toelaat: het levert weer geld op.
Waarom een buffbot fout is, nou dat is erg simpel.
Punt 1 NS , SB en INF zijn classes die gaan voornamelijk solo in rvr , zonder buffs maak je nog wel een redelijke kans maar als ze vol gebuffed zijn, zijn ze uber sterk.
Punt 2 Buffbots in PVE is oneerlijk voor de normale spelende druid omdat hij minder snel een groep krijgt.
punt 3 Buffbots hebben nou niet echt een goede spec gewoon full buff. Voor een buffbot natuurlijk perfect, maar een normale buffer heeft nagenoeg nooit zoveel punten daarin, dus kan ook minder goed buffen.
Waardoor in PVE de full healers ook weer minder belangrijk zijn.
Punt 4 Dankzij Plevel bots is het bijna onmogelijk om een groep te vinden op lagere levels.
Want iedereen word bijna gepleveled
Punt 1 NS , SB en INF zijn classes die gaan voornamelijk solo in rvr , zonder buffs maak je nog wel een redelijke kans maar als ze vol gebuffed zijn, zijn ze uber sterk.
Punt 2 Buffbots in PVE is oneerlijk voor de normale spelende druid omdat hij minder snel een groep krijgt.
punt 3 Buffbots hebben nou niet echt een goede spec gewoon full buff. Voor een buffbot natuurlijk perfect, maar een normale buffer heeft nagenoeg nooit zoveel punten daarin, dus kan ook minder goed buffen.
Punt 4 Dankzij Plevel bots is het bijna onmogelijk om een groep te vinden op lagere levels.
Ik blijf er dan tussen in hangen met mijn mening. Als je het dus zelf bestuurt is er niet zo heel veel mis mee, het is dan tenslotte eigenlijk een andere speler die je helpt. Dat je er ook voor betaalt vind ik dan weer eigenlijk geen argument omdat je daarmee bijna alles zou kunnen goedpraten
. Aan de andere kant lijkt het me dat op de manier dat Mystic_X het zegt het spel min of meer wel verpest wordt, maar daar kan ik dan weer niet over oordelen aangezien ik het zelf niet speel (de enige mmorpg die ik veel gespeeld heb is UO).
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Ff wat commentaar:Mystic_X schreef op 29 May 2003 @ 14:38:
Waarom een buffbot fout is, nou dat is erg simpel.
1. Hoe bedoel je geen kans? Als andere stealther bedoel je? Wantik neem aan dat je als caster oid niet solo het veld in gaat.
2. Ik heb 10x liever een "gewone" healer dan een buffbot in me group. Vaak reageert degene die hem bestuurd nl later waardoor je eerder doodgaat.
3. De full healers zijn juist belangrijk omdat ze healen, niet omdat ze buffen. Als je als healer geen group krijgt ligt dat niet aan het feit dat er zoveel buffbots zijn.
4. In lagere lvl's kan je beter gewoon solo gaan. Met killtasks gaat het stukken sneller. En om nou te zeggen dat bijna iedereen een buffbot heeft is ook wel errug overdreven.
Necro's zijn een van de beste (wat zeg ik, eigenlijk de beste) char voor PVE. Ze kunnen makkelijk oranje mobs chain pullen (dus pullen zonder downtime). En ik heb een x met mijn sorc 2 oranjes en 3 gele mobs afgemaakt in 1x
. In Si heb je Avalonian Apportinies (of iets dergelijks) dat zijn ijzersterke mobs (geesten) die een lifetap hebben en een cold dd nuke + bleed proc. Ze lifetappen dus als ze bijv 50% hp hebben al hun hp terug en de mob die gelifetapt wordt is dan zo'n 30% van zijn hp kwijt (goede nuke dus). Met een goede cc en een goede pet kun je dus zo 2 oranjes en 3 gelen tegelijk solo'en
Vind 't wel tof dat ze in de nieuwste patch die buffbots wat generfed hebben. 'T zal dan in ieder geval niet meer mogelijk zijn je bot in je PK te parkeren, buffs hebben ook nu een max range en (geloof ik) ook LOS check.
Mja, duurt alleen nog ff voordat 1.62 in europa uit is
Mja, duurt alleen nog ff voordat 1.62 in europa uit is
Buffs hebben altijd al Los check.
En ja de augshaman buffs waren inderdaad wat overpowerd.
Maar wat als je echte playable aug shamans heb? ja weer huilen natuurlijk.
Albion is het land van de huildende spelers. je moet voor de gein eens die dev boards lezen, en smeken dat midgard en hibernia generfd moeten worden. op mijn server (excal) heeft albion de meeste populatie maar helemaal geen relics. Op USA servers is dat meestal ook zo, maar daar hebben ze wel relics.
Ik heb gister logs gezien van 1.62 over zerker attacks. het is een beetje TE generfed, zelfs hibernia spelers vinden dat. Op zich waren ze ook wel wat overpowerd. maar om de damage met 30-35% te verlagen is te. Waarschijnlijk wordt dit weer veranderd.
De nieuwe patch is al toegepast op de USA servers, en albion zit nu al weer als een kleuter te huilen dat de savages generfed moeten worden.
De meeste midgard melee classes worden generfd binnenkort terwijl midgard een melee realm is. nu staan ze strax gelijk met melee, maar lopen ze achter met magic. hoewel de bolts van runecarving RM's wel wat meer damage krijgen. maar bolten in rvr is weinig aan, wel als het keepdefence of attack is
En ja de augshaman buffs waren inderdaad wat overpowerd.
Maar wat als je echte playable aug shamans heb? ja weer huilen natuurlijk.
Albion is het land van de huildende spelers. je moet voor de gein eens die dev boards lezen, en smeken dat midgard en hibernia generfd moeten worden. op mijn server (excal) heeft albion de meeste populatie maar helemaal geen relics. Op USA servers is dat meestal ook zo, maar daar hebben ze wel relics.
Ik heb gister logs gezien van 1.62 over zerker attacks. het is een beetje TE generfed, zelfs hibernia spelers vinden dat. Op zich waren ze ook wel wat overpowerd. maar om de damage met 30-35% te verlagen is te. Waarschijnlijk wordt dit weer veranderd.
De nieuwe patch is al toegepast op de USA servers, en albion zit nu al weer als een kleuter te huilen dat de savages generfed moeten worden.
De meeste midgard melee classes worden generfd binnenkort terwijl midgard een melee realm is. nu staan ze strax gelijk met melee, maar lopen ze achter met magic. hoewel de bolts van runecarving RM's wel wat meer damage krijgen. maar bolten in rvr is weinig aan, wel als het keepdefence of attack is
Het probleem met Albion is dat het de meest herkenbare Realm is, en dus de meeste nieuwe spelers aantrekt. Veel mensen zijn niet erg 'into' RPGs als ze starten, en denken dat je door maar hard genoeg op je vuurknop te rammen (b.w.v.s.) iedere opponent zo maar uit kan schakelen. Nja, NOT. Ik ben vrij nieuw, m'n lvl 24 heeft al wat BG ervaring, en ik merk duidelijk dat of je wint niks met damage maar alles met taktiek te maken heeft.
In een van mijn eerste sessies op BG1 werden we keer op keer totaal uitgemoord door een groep mids, simpelweg omdat die zo snugger waren ons van achteren aan te vallen. Een paar mensen hadden 't door, maar de rest was gewoon te dom in te zien dat die verassingsaanvallen het probleem waren, en begonnen te zeiken dat mids overpowered waren.
Nog een andere. Albs staan lekker dicht op mekaar bij de MB te wachten op de hibs, hib gebruikt een AoE mez, albs dood, albs gaan zeiken dat de CC van de hibs overpowered is, terwijl mensen constant zaten te waarschuwen dat je NIET op een kluitje moest gaan staan omdat je dan gewoon de lul bent. Gelukkig hadden mensen dit nu wel meteen door, en ging het de volgende keer een stuk beter.
Gelukkig zijn die negatieve ervaringen vrij zeldzaam, over 't algemeen doen we het erg goed op BG1. Ik ben wel erg benieuwd hoe m'n Necro speelt op de latere battlegrounds en in de frontiers, vooralsnog ben ik prima tevreden
In een van mijn eerste sessies op BG1 werden we keer op keer totaal uitgemoord door een groep mids, simpelweg omdat die zo snugger waren ons van achteren aan te vallen. Een paar mensen hadden 't door, maar de rest was gewoon te dom in te zien dat die verassingsaanvallen het probleem waren, en begonnen te zeiken dat mids overpowered waren.
Nog een andere. Albs staan lekker dicht op mekaar bij de MB te wachten op de hibs, hib gebruikt een AoE mez, albs dood, albs gaan zeiken dat de CC van de hibs overpowered is, terwijl mensen constant zaten te waarschuwen dat je NIET op een kluitje moest gaan staan omdat je dan gewoon de lul bent. Gelukkig hadden mensen dit nu wel meteen door, en ging het de volgende keer een stuk beter.
Gelukkig zijn die negatieve ervaringen vrij zeldzaam, over 't algemeen doen we het erg goed op BG1. Ik ben wel erg benieuwd hoe m'n Necro speelt op de latere battlegrounds en in de frontiers, vooralsnog ben ik prima tevreden
Verwijderd
Niet allen Albion, ook Hibernia. En terecht, Savages zijn zwaar overpowered. De self buffs maken het bijna onmogelijk voor melees te raken (25% evade buff + evade 3) en als ze dat dan doen voor halve schade (26%+ van SC + 25% self buff)De nieuwe patch is al toegepast op de USA servers, en albion zit nu al weer als een kleuter te huilen dat de savages generfed moeten worden.
Daarnaast kunnen ze quad hitten tot meer dan 1400 dmg (zonder crits/procs). Gelukkig hebben de meeste Savages nog niet door dat 2 handed + 39% self haste nog veel destructiever is... 2> sec swing op een 5.zoveel sec 2-handed wapen (2-handed = 25% dmg bonus)... 500+ dmg per swing op een selfbuffed friar (zonder crits)
Dus omdat midgard het melee realm is moeten ze meer dmg doen? Onzin, hib/alb mages doen toch ook niet meer dmg dan midgard casters. Sterker nog, na 1.62 kan een RC/Darkness runie net zo hard nuken als een enchanter (50% cold debuff (is 74% delved) + 179 baseline cold dd = 550 dmg zonder crit op targets die rondlopen met 26% SC en 24% cold buffs + 9% AOM3 +5% race bonus (highlander, bijvoorbeeld))De meeste midgard melee classes worden generfd binnenkort terwijl midgard een melee realm is. nu staan ze strax gelijk met melee, maar lopen ze achter met magic.
Jouw mening is typisch 1 van een mid die de andere realms niet speelt. En tot Savage's generfed worden zal ik vrolijk in BG3 blijven rondlopen met de mijne =)
Wie hier op GoT speelt eigenlijk US version
Ik speel zelf op Morgan Le Fay als Hibernia en zal soon als Albion op Merlin en Mid op Lancelot gaan spelen.
Over het algemeen zie je op de USA servers dat Albion de grootste populatie heeft, daarna Midgard en daarna Hibernia. In USA valt Albion toch wel mee hoor, laatste tijd wordt dat gehuil wel minder en sinds een aantal patches is Albion ook weer een beetje interessant om te gaan spelen.
Op Morgan Le Fay bijvoorbeeld, is Albion de grootste en Midgard de kleinste. Midgard heeft ook geen relics op deze server. Op dit moment bezit Albion alle BG's, al zijn eigen keeps en zijn frontier keeps plus nog een keep in Midgard.
Over het algemeen zie je op de USA servers dat Albion de grootste populatie heeft, daarna Midgard en daarna Hibernia. In USA valt Albion toch wel mee hoor, laatste tijd wordt dat gehuil wel minder en sinds een aantal patches is Albion ook weer een beetje interessant om te gaan spelen.
Op Morgan Le Fay bijvoorbeeld, is Albion de grootste en Midgard de kleinste. Midgard heeft ook geen relics op deze server. Op dit moment bezit Albion alle BG's, al zijn eigen keeps en zijn frontier keeps plus nog een keep in Midgard.
Dat is het niet. Het is misbruik maken van de gaten in het spel. Zeker met een tool die je automatisch bufft. Het balans in het spel wordt zwaar aangetast IMO.het is niet cheaten in iedergeval , niemand zal jou tegen houden om ook een 2de account te nemen voor een buffbot
Gelukkig ben ik niet de 1nige die dat denkt, want Mythic heeft in de komende patches dus dit probleem aangepakt.
Verwijderd
De enige buff die aangepakt gaat worden is de end-regen van shamans. Alle overige buffs blijven hetzelfde. Mythic zou veel te veel geld verliezen als ze buffs te hard zouden aanpakken, dit gaat dus nooit gebeuren.Aeon schreef op 10 June 2003 @ 16:05:
[...]
Dat is het niet. Het is misbruik maken van de gaten in het spel. Zeker met een tool die je automatisch bufft. Het balans in het spel wordt zwaar aangetast IMO.
Gelukkig ben ik niet de 1nige die dat denkt, want Mythic heeft in de komende patches dus dit probleem aangepakt.
Ik speel dus op mids op lancelot (US server) en er word echt wel veel gehuild daar door alb's. Mid was op lanc vroeger altijd de minderheid (nog steeds misschien) maar naaide alb gewoon erg. Mid overpowered? Tuurlijk niet. Mid is een melee realm, wat wil je dan. Gaan ze lekker 1 van de sterkste melee classes nerfen.Kaap schreef op 10 June 2003 @ 13:58:
Wie hier op GoT speelt eigenlijk US versionIk speel zelf op Morgan Le Fay als Hibernia en zal soon als Albion op Merlin en Mid op Lancelot gaan spelen.
Kheb me sb dus ook moeten omgooien van soul naar critblade. Niet liev van mythic om het maar licht uit te drukken. Er zijn ook genoeg sb's die /cancel hebben gedaan en niet geheel onterecht.
Kheb trouwens ook nog een ranger op mlf maar speel die weinig. Eerst me sb 50 krijgen (nog 4.4 lvl te gaan
Nou ja heb ik een hele verhaal getypt doet internet opeens raar, alles weg 
Wat belangrijk is: Ik ben vandaag begonnen met een char op midgard/excal, genaamd Shamtik lvl 9 cave shammie. Ik ben op zoek naar een guild, het liefst een Nederlandse (bokkenrijders, maar heb begrepen dat je er alleen in kunt als je ze irl kent of als je veel met hun gegroupped hebt). Wie kan mij helpen?
Wat belangrijk is: Ik ben vandaag begonnen met een char op midgard/excal, genaamd Shamtik lvl 9 cave shammie. Ik ben op zoek naar een guild, het liefst een Nederlandse (bokkenrijders, maar heb begrepen dat je er alleen in kunt als je ze irl kent of als je veel met hun gegroupped hebt). Wie kan mij helpen?
Alb's klagenajampaniki schreef op 10 June 2003 @ 20:50:
[...]
Ik speel dus op mids op lancelot (US server) en er word echt wel veel gehuild daar door alb's. Mid was op lanc vroeger altijd de minderheid (nog steeds misschien) maar naaide alb gewoon erg. Mid overpowered? Tuurlijk niet. Mid is een melee realm, wat wil je dan. Gaan ze lekker 1 van de sterkste melee classes nerfen.
Kheb me sb dus ook moeten omgooien van soul naar critblade. Niet liev van mythic om het maar licht uit te drukken. Er zijn ook genoeg sb's die /cancel hebben gedaan en niet geheel onterecht.
Kheb trouwens ook nog een ranger op mlf maar speel die weinig. Eerst me sb 50 krijgen (nog 4.4 lvl te gaan)
Verwijderd
Camelot-seer data, level 50s per realm op MLF:Op Morgan Le Fay bijvoorbeeld, is Albion de grootste en Midgard de kleinste.
1 Hibernia 1,915
2 Albion 1,896
3 Midgard 1,490
MLF was bijna altijd balanced, maar de laatste maanden zijn er minder mids wat erg jammer is. Maar om te zeggen dat alb de grootste is, is gewoon niet waar... zie ook rps deze week:
ALBION: 16,070,121 (33.57% of total)
HIBERNIA: 19,826,718 (41.42% of total)
MIDGARD: 11,968,595 (25.00% of total)
Dus waarom jij denkt dat alb de grootste is, terwijl het duidelijk hib is, is me een raadsel. Misschien omdat je veel vroeg speelt en dan de Alb Asian zerg Emain domineert, maar na 22:00 cet zijn er max 30 albs in emain, en zijn er altijd veel meer mids/hibs.
Verwijderd
Je moet ook niet vergeten dat rvr bijna ALTIJD in emain gebeurd. Logisch dat Hibs dan ook meer RPS verdienen. Anyway, MLF is erg balanced. Ene keer domineert de ene realm, een week later slaat t weer helemaal om.
Ik speel zelf op MLF hib, heb een 50 druid/shade/hero/bard/vw. Speel ook op Mid/lance (31skald, en mn zerk die ik al heel lang heb, maar die nog maar lvl 28 is).
Ik speel zelf op MLF hib, heb een 50 druid/shade/hero/bard/vw. Speel ook op Mid/lance (31skald, en mn zerk die ik al heel lang heb, maar die nog maar lvl 28 is).
Bestaat Bokkerijders nog steeds? Toen ik op Mid speelde, zat mijn 32Skald bij de Bokkerijders, maar ben geswitched naar Albion, zit daar nu in een necro only guild(Priests of Darkness), met mn 45Necro.Hi-Sintar schreef op 11 June 2003 @ 01:34:
Nou ja heb ik een hele verhaal getypt doet internet opeens raar, alles weg
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Bokkerijders bestaat nog steeds. Ik zit niet in deze guild. Je wordt er nogal als kind behandeld als je niet echt een status hebt daar. Maar voor de rest wel erg relaxte lui daar.
Aye ze bestaan nog steeds alleen ze hebben me al geinvite voor de 'Realm Defenders'. Lijkt me een toffe guild
Ik ben op Merlin als lvl 0 eergisteren door NIR geinvite
Having friends in high places pays off.
Me scout is goed gespecced, ik breng een yellow mob naar 50% of meer met critshot, nog 1 a 3 arrows en maybe nog wat hacks met me rapier. Goede xp voor 1 man.
Me scout is goed gespecced, ik breng een yellow mob naar 50% of meer met critshot, nog 1 a 3 arrows en maybe nog wat hacks met me rapier. Goede xp voor 1 man.
Gister was weer vette actie in Darkness Falls, met 3 fullgroups dia seals hunten bij de High Lord en zn kornuiten, in een klein uurtje 26 seals verzameld, ik doe niks met die seals, verpats ze, mn Necro heeft nu ruim 4Platina 
Toch leuk, binnenkort maar ff een villa kopen als die expansion uitkomt
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Hoe ben je gespecced? Ik wil nl. een scout maken (ben al bezig, m'n rogue is lvl 3 maar ben nu weer verder met m'n main gegaan), en tips zouden erg goed uitkomen.Kaap schreef op 13 juni 2003 @ 10:01:
Ik ben op Merlin als lvl 0 eergisteren door NIR geinviteHaving friends in high places pays off.
Staan er al ergens prijzen van die huisjes?Cthulhu schreef op 13 juni 2003 @ 11:08: