Dark age of camelot: Shrouded isles

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Prijzen zijn nog onbekend, wel zeker is dat ze een arm en een been gaan kosten.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:15
Macros schreef op 16 June 2003 @ 01:01:
Prijzen zijn nog onbekend, wel zeker is dat ze een arm en een been gaan kosten.
is 1 silver genoeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:45
Hydra schreef op 15 juni 2003 @ 22:25:
[...]

Hoe ben je gespecced? Ik wil nl. een scout maken (ben al bezig, m'n rogue is lvl 3 maar ben nu weer verder met m'n main gegaan), en tips zouden erg goed uitkomen.
Is voor iedereen anders, ik speelde daarvoor al een ranger. Hangt er van af wat je voorkeur is. Ik zelf wil bv bow me main weapon maken, ik wil kunnen sneaken dus stealth is belangrijk. Ik spec tevens thrust, is iets handiger voor scout dan slash. Ook spec ik klein beetje shields. Ik spec dus geen dual weapons. Maar ja, ieder zijn voorkeur.

Enige ti[p die ik je echt kan geven, spec stealth pas vanaf lvl15. In je eigen realm heb je stealth eigenlijk niet nodig en kan je beter die punten in thrust of bow stoppen zodat je makkelijker mobs kan pakken. Pas vanaf lvl 15 spec je stealth zodat als je naar de BG mag, dat je al zowiezo een goede bak met stealth heb, niet ten onkoste van je bow natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De huizen gaan geloof ik best wel wat knaken kosten. Dat moet ook wel anders koopt elke lvl 1 ook een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 21:55
Doet me denken aan het Housing problem in Ultima online :) Hoezo overbevolking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Aeon schreef op 16 June 2003 @ 09:16:
Doet me denken aan het Housing problem in Ultima online :) Hoezo overbevolking?
Gelukkig hebben ze in DAoC vaste plekken in vaste area's, in UO was het een groot lagfest :)

En Kaap: Bedankt voor de tips!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

ik kan level 50 al bijna ruiken met mijn dr00d level 46,5.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 20-10 22:45
* DeadKennedy meldt zich

Vaire level 50 theurgist, albion, prydwen.
<Forgotten Legends>

FL is tot nu toe dutch-only RvR based guild, hebben 1fg level 50's perfecte group balance (sorc/mini/theur/theur/pala/arms/friar/cleric) en als we samen zijn (gebeurt helaas nog niet vaak genoeg) dan zijn we best goed :) Hebben met onze rr2-4 chars de beste RvR guild van Prydwen (rr8-10) verslagen vorige week in fg vs fg combat :) Dus ehm, ik wou even opscheppen ;)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-10 18:36
Je bedoelt tog niet de hib-groep van BFR he ;) Hij is onlangs RR10 gedingt, die groep van hem kan makkelijk 4fg regular albs aan maarja, albs.. :P

Mijn shaman is lvl 16 btw heb nu een guild gevonden (realm defenders) en op bg roeleer ik gewoon de pan uit, heb al vele deathspams op mijn naam staan al bij lvl 16 ;)

Kan niet wachten tot 19...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hi-Sintar schreef op 17 June 2003 @ 02:39:
Je bedoelt tog niet de hib-groep van BFR he ;) Hij is onlangs RR10 gedingt, die groep van hem kan makkelijk 4fg regular albs aan maarja, albs.. :P

Mijn shaman is lvl 16 btw heb nu een guild gevonden (realm defenders) en op bg roeleer ik gewoon de pan uit, heb al vele deathspams op mijn naam staan al bij lvl 16 ;)

Kan niet wachten tot 19...
Is BG lvl cap gedaald dan dat je er vanaf lvl 16 op mag ipv lvl 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op 17 June 2003 @ 06:50:
[...]
Is BG lvl cap gedaald dan dat je er vanaf lvl 16 op mag ipv lvl 20?
Yup, er is nu een BG0 bijgekomen, heeft een cap van 125RPs / lvl19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Morgen is me DAOC SI USA release binne, Comcol belde vandaag dat ze het uit de USA ontvangen hadden en dat ze hem vandaag zouden sturen. 44 pleuro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros

Macros

I'm watching...

Ik speel Ciclya, RR7L6 Cabalist op ALbion Excalibur. Als een n00b nog wat tips nodig heeft, ik sta al een paar maandan geregistreerd als advisor.
Als je geld wilt kan ik je een paar goud geven, maar grote bedragen krijg je niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

daoc server down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
aye ik werd eruit gekicked en nu kan ik niet meer connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurste huis (lvl4) word 50 plat +2plat per week heb ik gehoord. Ik heb Foundations binnen, moet nog ff installeren en checken op pend. Vind housing niet echt boeiend -_- beter dat die RvR addon wat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nu net om 14:00 werd ik eruit gekicked, klopt want foundations gaat live. Maar ja, wat heb je aan foundations, wordt niet te betalen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op 24 June 2003 @ 14:20:
Nu net om 14:00 werd ik eruit gekicked, klopt want foundations gaat live. Maar ja, wat heb je aan foundations, wordt niet te betalen man.
Valt ook wel mee, goedkoop huis is 1p, da's niks. Ben nu level 30, en heb 140 gold verzameld, gaat steeds sneller ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mischien idee voor iedereen om zijn main char met specs te posten en tevens de server waar je altijd speelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Khalen lvl 50 armsman Exc. Albion
en nog veel meer chars ;)

Maar ben met DAOC gestopt. Het boeide me niet meer en die RvR addon laat nog wel een jaar op zich wachten...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oidche, lvl 30 Necro, Albion (duh) / Prydwen. Heb voornamelijk een paar lowbies op Pryd, en ga in ieder geval een Hyb Eldritch maken op Excal. Eerst ff m'n Necro naar 50 krijgen, tegen die tijd is 1.62 (/level :D) vast wel op de EU servers aanwezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie mij dit spel aanraden om nu nog te kopen?
En is het ook te doen als je nog nooit een mmorpg hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 07:12:
ik raad je aan eerst ffe dragonraja tebekijken of je mmo spellen leuk vind er zitten voor en nadelen aan
[rml][ Free MMORPG] Dragon Raja[/rml]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 07:12:
Ik ben er pas geleden (maand of 2) mee begonnen, maar had daarvoor al wel ervaring met andere MMORPGs. Maar waarom probeer je het niet gewoon? Je krijgt een maand toegang als je het spel koopt, als je er niks aanvindt kun je er gewoon mee kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

DeadKennedy schreef op 17 June 2003 @ 01:51:
* DeadKennedy meldt zich

Vaire level 50 theurgist, albion, prydwen.
<Forgotten Legends>

FL is tot nu toe dutch-only RvR based guild, hebben 1fg level 50's perfecte group balance (sorc/mini/theur/theur/pala/arms/friar/cleric) en als we samen zijn (gebeurt helaas nog niet vaak genoeg) dan zijn we best goed :) Hebben met onze rr2-4 chars de beste RvR guild van Prydwen (rr8-10) verslagen vorige week in fg vs fg combat :) Dus ehm, ik wou even opscheppen ;)
Joh, guild van jou steekt wel inelkaar met highselfesteem he? Ik zie anders altijd maar dat FL een beetje geslacht word in emain door guilds zoals BO en MM :X

[ Voor 7% gewijzigd door Mathizsias op 12-07-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben 1fg level 50's perfecte group balance (sorc/mini/theur/theur/pala/arms/friar/cleric)
Niet dat dat een slechte group is, maar perfecte balance wil ik het niet noemen :p De beste group is imo
sorc(mezz/root-36m/rest body)
mins(50songs/rest weapon,0 stealth)
pala(s/s high chants voor laatste end regen -> perma sprint)
2xcleric(40reju/3xenh)
theu(10s pbt/DA/haste/nuke dus 26earth/rest air of ice(met ice mindere nuke maar AE root en sorc kan ice debuffen)
en dan nog 2 heavy dmg types.. merc, ice/fire wizard.. 2x wizard met VP is ziek =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Tidus schreef op 12 July 2003 @ 19:31:
[...]

Joh, guild van jou steekt wel inelkaar met highselfesteem he? Ik zie anders altijd maar dat FL een beetje geslacht word in emain door guilds zoals BO en MM :X
High self esteem? Ik vind het gewoon leuk dat na een jaar van aanklooien ik / we eindelijk iets kunnen in RvR :) Zou jij niet trots zijn als je piepjonge guildje van bijna alleen RL vrienden Eclipse inelkaar sloeg? Ik wel dus! :D
Tuurlijk worden we wel geslacht door BO/MM/Eclipse, maar zij ook door ons, soms slachten zij ons meer, soms slachten wij hen meer, 't ken dooie 't ken vrieze :)
't probleem is vooral dat we nu nog maar 2 sorcs en 1 minstrel in de guild hebben, als één van die er niet is hebben we gewoon een probleem. Sowieso als we met een niet-guildgroup op stap gaan (er zijn wel een aantal mensen van andere guilds in de alliance die wel goed zijn, maar er zijn ook wel erg veel newbies) is de kans dat we in de pan gehakt worden een stuk groter..
BTW wie ben jij?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 01:06:
[...]

Niet dat dat een slechte group is, maar perfecte balance wil ik het niet noemen :p De beste group is imo
sorc(mezz/root-36m/rest body)
mins(50songs/rest weapon,0 stealth)
pala(s/s high chants voor laatste end regen -> perma sprint)
2xcleric(40reju/3xenh)
theu(10s pbt/DA/haste/nuke dus 26earth/rest air of ice(met ice mindere nuke maar AE root en sorc kan ice debuffen)
en dan nog 2 heavy dmg types.. merc, ice/fire wizard.. 2x wizard met VP is ziek =)
We zullen hier vast uren over kunnen discussiëren, maar wij hebben dus gestackte PBT's, en theur nukes zijn redelijk lomp. Friar resists zijn ook behoorlijk handig, friar doet baseline buffs, en friars slaan hard. Vandaar.
We hebben sinds kort wat nieuwe rekruten, en onze group setup wisselt wel es. 2 clerics is idd fijn, merc's zijn lomp, maar onze originele group setup kan zich zeker meten met die van jou :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
En BTW: nerf de subscription servers!!!
Mijn account is aan vernieuwing toe maar de sub. servers zijn al 2 dagen down :(
Ik kan zo ook geen account voor m'n vriendinnetje registereren die net haar nieuwe computer heeft gekregen *zucht
RHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
sorry moest even

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh , kan niet begrijpen waarom Albions de huilers worden genoemd...

Kben namelijk zelf een Alb , een niet de minste (als je dat mag zeggen)?

Mijn chars: Arezina lvl 50 RR6 Friar , Gorgothi lvl 50 RR3 Infiltrator (zoals iedereen die tegenwoordig heeft blijkbaar) , en nog wat lvl 30 altjes.

Maar als ik mag vergelijken vindt ik dat Albion toch wat zwakker is dan de andere 2 realms in rvr (behalve in 'zergen' is Albion het sterkst door het idiote nummer spelers dat ze kunnen leveren (100+ alb in Emain 's avonds is normaal) )

Albs hebben zwakke casters (behalve icewiz), en melee'ers naast infiltrator ( als ze solo zijn tegen een andere solo'er ook reavers/friars )zijn ook niet bijzonders tegenover LW hero's/spearo's of zerkers/savages/warriors. Ksnap niet waar de kracht ligt van Albion... waarom meuge we dan niet klagen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 20-10 12:59
op de forums van barrysworld excalibur zijn albs meestal degene die huilen.
de grootste "whiner" daar is alb. glottis. altijd super lachen als hij weer gedood is en komt janken op de forum.

Albs hebben vrij goeie group RA's: SoS en BoF. niks tegen te doen als ze die 2 allebij aan hebben, je kunt ze wel tot smots nuken, maar zoveel casters zitten er niet in mid-groups.
SoS= speed of soon. zonder onderbroken op speed5 rennen en aanvallen (als je gemezzed ben kun je alleen rennen) bof is bunker of faith. super veel melee damage absorption.

Als albion beter hun RA's gebruiken inplaats van janken gaat het een stuk makkelijker voor hun. Ik heb veel 1fg VS 1fg gedaan tegen First cohort en Guardians of the light. hun gebruiken altijd die 2 RA's (timer 30minuten) maar die timer is alweer klaar als je elkaar weer tegen komt. en wij liggen weer stop te beiten met een random well balanced mid-group.

Midgard heeft PR. Perfect recovery, 100%hp rezz en 100%end zonder resurrection illnes. ook vrij effectief. 1x gebruiken en een timer van 30minuten.

maarja. meeste albs zergen in emain en zijn max lvl2-3 in realm rank dus die weten amper wat hun realm kan.

ja ok. midgard heeft ook wel 1 of 2 guilds die in 2-3 FG's gaan rennen. maar meestal is get gewoon 1fg mids tegen 1fg hibs. en als albs weer met 5-6 fg gaan zergen is er weinig aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Bloodclot op 16-07-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe Barrysworld Daoc fora , echt erg id , niet te tellen hoeveel +1 posts daar zijn :/

Jah , niet te tellen hoeveel lvl 50 Albs er rond lopen die niks anders kennen als Emain , Excalibur , Fortress Sauvage , Camelot en Avalon City 8)7

Zergfortehwin!!!11 krijg je dan , niks tegen te doen , zelfs niet huilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
oh jullie spelen allemaal op excalibur? ik speel op prydwen = veel minder zerg

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
soms maken we een goeie rvr group en gaan we emain in. op zoek naar FG's. als albs te veel zergen. gaan we naar odin's.

als we met 2-4 man zijn. gaan we naar forest sauvage. ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Op Merlin ownt Albion toch erg hard hoor. Tree Huggers hebben daar niks te vertellen, Mid en Alb maken de dienst uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Op elke server is het anders wie er 0wned.
Toch vind ik Hibernia het sterkste realm , nee niet om de classes maar om de slimheid van de spelers, Wie levelde als eerste met Pbaoe grps , wie levelt nu als enige met focuspulling.
Welke realm is het meest onder aanval en met de minste populatie weet het toch goed te verdedigen. Hib.
Tevens die perfecte groepen van daarboven vind ik niet zo goed die worden zo in de pan gehakt door een melee groep met een goede healer., een healing class heeft namelijk de RA group purge :D. Dus mez werkt niet, Tanks met determination zijn sowiezo al bijna mezz proof. Zelfs met stackable PBT winnen ze nooit. Beste rvr grp op Albion imho , Arms s/s, Arms s/s, Mins voor speed , Pala 42 chant s/s, Sorc , Ice wiz , Ice wiz beide met moc .en een cleric met gp. Natuurlijk zijn 8 stealthers het meest effectief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Mystic_X schreef op 17 juli 2003 @ 22:27:
Op elke server is het anders wie er 0wned.
Toch vind ik Hibernia het sterkste realm , nee niet om de classes maar om de slimheid van de spelers, Wie levelde als eerste met Pbaoe grps , wie levelt nu als enige met focuspulling.
Welke realm is het meest onder aanval en met de minste populatie weet het toch goed te verdedigen. Hib.
Tevens die perfecte groepen van daarboven vind ik niet zo goed die worden zo in de pan gehakt door een melee groep met een goede healer., een healing class heeft namelijk de RA group purge :D. Dus mez werkt niet, Tanks met determination zijn sowiezo al bijna mezz proof. Zelfs met stackable PBT winnen ze nooit. Beste rvr grp op Albion imho , Arms s/s, Arms s/s, Mins voor speed , Pala 42 chant s/s, Sorc , Ice wiz , Ice wiz beide met moc .en een cleric met gp. Natuurlijk zijn 8 stealthers het meest effectief :P
Het ligt wel aan de classes, niet aan de slimheid van de spelers. Hib heeft de snelste PBAE, en de PBAE class heeft focus shield. DAAROM gebruikt Hib die manier, niet omdat alle hibbies slim zijn ofzo... Alb is gewoon een mezz & grind realm, en als je het goed doet is dat net zo snel als focuspulling. De groepen die hier boven staan hakken groupen met group purge ook inelkaar (zeker melee groups, BoF anyone??). Icewizzies zie je niet in RvR omdat het gewoon niet werkt, ze zijn traag en alb heeft geen fatsoenlijke stun. Clerics hebben geen group purge. 8 stealthers zijn binnen 10 seconden dood. Speel jij wel hetzelfde spel als ik?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 13:26:
Heh , kan niet begrijpen waarom Albions de huilers worden genoemd...

Kben namelijk zelf een Alb , een niet de minste (als je dat mag zeggen)?

Mijn chars: Arezina lvl 50 RR6 Friar , Gorgothi lvl 50 RR3 Infiltrator (zoals iedereen die tegenwoordig heeft blijkbaar) , en nog wat lvl 30 altjes.

Maar als ik mag vergelijken vindt ik dat Albion toch wat zwakker is dan de andere 2 realms in rvr (behalve in 'zergen' is Albion het sterkst door het idiote nummer spelers dat ze kunnen leveren (100+ alb in Emain 's avonds is normaal) )

Albs hebben zwakke casters (behalve icewiz), en melee'ers naast infiltrator ( als ze solo zijn tegen een andere solo'er ook reavers/friars )zijn ook niet bijzonders tegenover LW hero's/spearo's of zerkers/savages/warriors. Ksnap niet waar de kracht ligt van Albion... waarom meuge we dan niet klagen :>
Je ziet de kracht niet omdat je het zelf speelt :)
Fire wizard bijv. is erg lomp, Baseline bolt, spec bolt, dd én ae dd in 1 line... (om over Volcanic Pillar maar te zwijgen)
Sorcerer: boltrange mezz. Yellowcon pet.
Cleric: bunker of faith.
Minstrel: speed of sound.
Scout: shield spec (toch wel praktischer dan de mid/hib versie vind ik :))
Tanks: shields! voor zover ik weet wordt hib/mid gek van het nonstop slamfest, zeker als dit bij een armsman gevolgd wordt door een tikje van een polearm :) Pally met end chant (end regen op een tank is eigenlijk van de gekken)

Albion heeft lompe dingen, net zoals mid of hib. Manachanters zijn te lomp voor woorden natuurlijk, persoonlijk vind ik healers ook erg lomp (Perfect Recovery is té irritant, en kijk eens naar de pacification line: alle mezzes/stuns etc. met een 10sec ae instastun???? dit gecombineerd met de hoogste damage PBAE maakt mid eigenlijk tot PBAE RvR realm bij uitstek).

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vind ik Hibernia het sterkste realm , nee niet om de classes maar om de slimheid van de spelers
Tis net andersom denk ik, nee niet om de slimheid van de spelers maar om de classes.

Neem een reg/nature en reg/nurture druid, bard en warden en je hebt ALLE support: Stat buffs/6s PBT/(insta)mezz/(insta)root/Speed 6 (twist speed/end), 24% spirit/body/energy buffs, 16/8% cold/heat/matter buffs en *vier* actieve healers, dus *vier* spots over voor pure damage dealers.

Probeer hetzelfde eens in albion en je hebt theu/mins/sorc/cleric/pally/friar nodig.. heb je *twee* actieve healers en *twee* spots over voor pure damage dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

DeadKennedy schreef op 18 July 2003 @ 07:48:
[...]

Het ligt wel aan de classes, niet aan de slimheid van de spelers. Hib heeft de snelste PBAE, en de PBAE class heeft focus shield. DAAROM gebruikt Hib die manier, niet omdat alle hibbies slim zijn ofzo... Alb is gewoon een mezz & grind realm, en als je het goed doet is dat net zo snel als focuspulling. De groepen die hier boven staan hakken groupen met group purge ook inelkaar (zeker melee groups, BoF anyone??). Icewizzies zie je niet in RvR omdat het gewoon niet werkt, ze zijn traag en alb heeft geen fatsoenlijke stun. Clerics hebben geen group purge. 8 stealthers zijn binnen 10 seconden dood. Speel jij wel hetzelfde spel als ik?
Ik vraag mij af of je ooit eens van spellcrafting en resist hebt gehoord, want met druid en warden resists kom ik al boven de 50% uit met meeste magic resists, en ik heb nog geeneens sc armor.

Verder is Bunker of faith leuk, maar het is maar 30 seconden, plus een half uur herlaad tijd dus je kan het in een emain run bijvoorbeeld maar 1 keer gebruiken en als je geluk hebt 2 keer, daarnaast loopt er altijd een bard mee en die heeft ae amneasia, dat = doei doei bunker of faith, ook doei doei moc maar daar gaat het niet om.
Verder ook al duurt een pbae voor een ice wizzie 2,5 seconden rara zolang duurt het voor een chanter ook. Dus dat over pbae duurt korter in alb is gewoon gelul.
Als mijn info te nieuw is door updated pages , moet het er ff bij halen, komt in 1.62 dat alle pbae gelijke snelheid pbae hebben
Tis mij 1 keer overkomen dat mid een pbae groepje had toen ik werd aangevallen, we waren mooi snel dood, en hoezo alb heeft geen mooie stun, slam klaar.
Hoe wil je 8 stealthers die waarvan 4 eerst de healers pakken en 4 de mages en daarna doorgaan met tanks binnen 10 seconden doodkrijgen met fatsoenlijke RA's ben je dood.
Verder heeft alb toch veel voordelen zoals al door dead kenedy is uitgelegd.

Verder ik weet niet waar jij hib ervaring hebt opgedaan mani maar een warden en een bard kunnen niet goed healen, vooral niet in rvr. Met single heal haal je het zelfs met een druid nooit. Een druid kan alleen rescusitating spirits spammen en hopen dat het helpt.

Manachanters zijn sterk ja maar lomp neh, alleen hun pet maakt hun in rvr dodelijker dan andere mages, natuurlijk ook dat ze hun eigen damage kunnen debuffen maar de meeste chanters doen dit 1 haalt de damage omlaag bij iedereen en de ander cast , sorry hoor maar dat kan alb ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder ik weet niet waar jij hib ervaring hebt opgedaan mani maar een warden en een bard kunnen niet goed healen
Met 25 Regrowth heb je al een 295ish heal, das toch een aardige heal, en dat helpt ook zeker. Mijn group heeft vaak een friar met 25 reju en zijn heals hebben me al vaak genoeg gered. Bard heeft daarnaast ook nog AM als RA.
Moet je alleen wel met wardens en bards groupen die healen belangrijker vinden dan enemies voor 100 met hun gimp melee te slaan.
maar de meeste chanters doen dit 1 haalt de damage omlaag bij iedereen en de ander cast , sorry hoor maar dat kan alb ook doen.
Hahaha. Elke chanter die weet hoe te spelen doet eerst heat debuff, stun (heat debuffed dus volledige 9s op alles zonder det), nuke voor 500+,500+,500+,500+. Slap gelul dat 1 chanter voor de andere debuffed, dat gebeurd alleen als de andere een light chanter is (of light ment/eld). In mijn groups debuffed de sorc (30% debuff door spec...) voor de wiz/theur zoals het hoort, samenwerking.. niet een overpowerde class die het even in z'n eentje doet.

Ik hoop dat chanters goed, lang en hard generfed worden, en als ik de TL reports lees zal dit ook het geval zijn =D =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
"Ik hoop dat chanters goed, lang en hard generfed worden, en als ik de TL reports lees zal dit ook het geval zijn =D =D"

het lijkt erop dat ze focus shield naar enchantment brengen, dus alleen een nerf voor PvE

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albs nieuwe ras:

Afbeeldingslocatie: http://xzzy.org/~sether/images/halfogremale2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xzzy.org/~sether/images/halfogrefem2.jpg

Beschrijving:
Half Ogres are the the offspring of Avalonians and Thrawn Ogres, as introduced in Shrouded Isles. They are rough in appearance and are unusually strong. Their close proximity to the Avalonians has educated them so that they are more intelligent than they appear."

Tegenhanger van Firby's/Trolls.. alleen met verhoogde int :p Vraag me af wat de final specs worden. Op zich leuk dat je waarschijnlijk grote casters zal kunnen maken, maar ik denk dat ze lage dex zullen hebben dus zal t niet echt praktisch zijn.

Mids nieuwe ras:

Afbeeldingslocatie: http://camelotvault.ign.com/toa/frostalf_male.jpg

Afbeeldingslocatie: http://camelotvault.ign.com/toa/frostalf_female.jpg

Beschrijving:
Midgard's new race in Trials of Atlantis is the Frostalf, a small, wiry, pious creature. Frostalfar are distantly related to the Svartalfar of Midgard, although they broke away from their cousins long ago and settled in Nifleheim, the cold and desolate lowest level of the universe.

Ziet eruit als low con/str high dex/qui/pie. Op zich leuk voor mid casters dat ze een ras krijgen met verhoogde pie ala avalonian/elf. Maar pie is ook de primary stat van healers/shamans! Hebben ze een stapje voor op naturalists/acolytes al denk ik dat de verlaagde con weinig seers zal aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
http://tik.cs.hut.fi/~aal...R_Footage_2024-7-2003.avi
filmpje van onze RvR hunt gisteren, 5 van mijn guild (Forgotten Legends) aangevuld met mensen uit de Alliance. Tevens bewijs dat wij Eclipse wél aankunnen (dat zijn die rr7-10 hibs :))
Om even eerlijk te zijn, zij hebben ons ook 2x gemold die avond.

[ Voor 57% gewijzigd door DeadKennedy op 25-07-2003 11:08 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Afbeeldingslocatie: http://www.furrybury.boltblue.net/162hamster.JPG

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
omg! die is zoo vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

dat plaatje is topic bij #celticfist kanaal op quakenet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk plaatje. Zerkers zijn nu even goed als mercs en BMs. Enjoy your balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
alleen RvR houdt op 't moment in:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=271595

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
DeadKennedy schreef op 18 August 2003 @ 23:39:
alleen RvR houdt op 't moment in:
[afbeelding]
wat wil je daarme zeggen?

dat mids alleen maar zergen? :)
hehe dit plaatje komt uit emain amg. elke realm zerged. albs en mids en hibs de laatste tijd ook op excalibur, tja hun defenden hun realm. dus..... laat maar. albs snappen niet dat alle realms zergen.

voor de gein moet iedereen eens op forums.barrsyworld.com kijken op daoc>excalibur>rvr-discussion.

zerkers damage is gereduced maar nu willen dat (meestal de albs huilen en janken) dat de savages ook generfed worden. elke dag een nieuwe post erover. maarja random albs daaro zijn nogal unskilled en weten niet hoe hun classes werken. ze weigeren te spelen en gaan maar door met janken totdat ze nooit meer gekilled kunnen worden door vijanden zo lijkt het.

[ Voor 42% gewijzigd door Bloodclot op 20-08-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Bloodclot schreef op 20 augustus 2003 @ 16:20:
[...]

wat wil je daarme zeggen?
Dat er teveel gezergd wordt = niet leuk
dat mids alleen maar zergen? :)
Nee dus, wel véél
hehe dit plaatje komt uit emain amg. elke realm zerged. albs en mids en hibs de laatste tijd ook op excalibur, tja hun defenden hun realm. dus..... laat maar. albs snappen niet dat alle realms zergen.
Op excal is het altijd al verschrikkelijk geweest, nu krijgen we op de echte server ook van dit soort praktijken. Mids verdedigen hun realm niet in hibernia bij de albion milegate hoor :P
voor de gein moet iedereen eens op forums.barrsyworld.com kijken op daoc>excalibur>rvr-discussion.

zerkers damage is gereduced maar nu willen dat (meestal de albs huilen en janken) dat de savages ook generfed worden. elke dag een nieuwe post erover. maarja random albs daaro zijn nogal unskilled en weten niet hoe hun classes werken. ze weigeren te spelen en gaan maar door met janken totdat ze nooit meer gekilled kunnen worden door vijanden zo lijkt het.
Och savages hoeven van mij niet generfd, onze mercs zijn (bijna) even goed. Wat wél idioot is is die AE instastun van jullie. Ik ben groot voorstander van alle insta ae cc uit 't spel te halen, en als dat niet kan, geef albion er dan ook één. (en dan NIET in de cleric smite line)
Theurgists (earth en ice spec) en Skalds moeten eigenlijk geboost worden, evenals Wizards (ice spec). Verder is het redelijk balanced, op RA's na :) eigenlijk zou jullie perfect recovery ingeruild moeten worden voor een groepsgerichte RA, dan is dat ook weer geregeld (veeeeel mid whines over het gebrek aan een group-RA).

Ik heb sinds een paar dagen een Cleric level 50, en 't bevalt me wel :) Veel groups, redelijk uitdagend om goed te healen. Weer eens wat anders dan m'n Theurgist iig :)

WEBN & chill (@IBKR)

• aXe

aXe

[#]aXe

Speel maar niet op excalibur ;) Dan ben je van dat gezeur af. Eigenlijk kan je zelfs beter spelen op een niet engelse server. Prydwen stikt van de ultimate killer groepjes. En persoonlijk vind ik de beste tijd nog voordat de RAs er waren. Toen was 1 FG combat nog leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och savages hoeven van mij niet generfd, onze mercs zijn (bijna) even goed.
LMAO op mijn server (MLF) heeft alb alle str relics en mid er geen. De damage die mercs hier doen is misschien goed, maar vergeleken bij Savage's nog steeds een grap.
H2H Savage's doen makkelijk 400 dmg/2 sec met kans op 1000+. Mercs doen 300/2sec.. 400 met crit.
zerkers damage is gereduced maar nu willen dat (meestal de albs huilen en janken) dat de savages ook generfed worden.
Zerkers zijn nog steeds goed, maar niet overpowered meer.. wat is het probleem nou?
Savage's moeten ook generfed worden, als je dat niet inziet heb je er vast zelf een en vind je het compleet acceptabel dat ze mages 2-shotten voordat een cleric/druid ook maar kans heeft om er ook maar 1 heal overheen te gooien.

IMO in Dark Age Of Tankalot zijn Savage's nog meer overpowered dan Chanters.

Als je als mid grp een G vs G verliest met de setup 4Savages/2healers/Skald/Shaman moet ze zich diep schamen. Enige group die hier misschien een kans tegen heeft is 2hero/2bm/2druid/bard/warden. Als alle RA's actief zijn, natuurlijk, anders is t een grap.

Heeft mid hulp nodig? Ja. Betere RAs. Thanes zijn zwak. Maar totdat savage's generfed worden is dat absoluut niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha altijd deze discussies zelfs op GoT :P

-Xeanor RR6L9 Sorcerer Albion/Prydwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 02:08:

ja yves :P ik probeer 't wat levend te houden hier :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 25 augustus 2003 @ 02:08:

Tjah :P

Heb nu de volgende chars:

Thegreatest - Lvl 50 Armsman
Merziyas - Lvl 42.5 Sorcerer
Justifire - Lvl 22 Wizard

Game servers zijn op dit moment down, blijkt dat GOA iedereen een nieuwe game password aan het mailen is (ze zijn hoogstwaarschijnlijk gehacked en zijn bang dat de informatie van de spelers uitlekt). Kan waarschijnlijk 24u duren *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
damn ik will mijn 2h savage spelen.

met BB gaan die RAP! lvl32 alweer elke dag 1 of 2 lvls oranje en rood chainen.
Met SC armor en SC 2H hammer. zit nu een lvl40 studded armor set aan te komenm 99% qual. ik ga voor de 50 met deze char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Bloodclot schreef op 27 August 2003 @ 12:09:

Met SC armor en SC 2H hammer. zit nu een lvl40 studded armor set aan te komenm 99% qual. ik ga voor de 50 met deze char :)
Ik heb mijn password nog steeds niet ontvangen :/. En ik wil mijn fire wizzie spelen, ik kan met lvl 10 buffbots buffs :P oranje chainen, 2x bolt 2x dd en die is dood voordat hij nog eens in de buurt kan komen (als ik geluk heb crit 1 van de bolts, ik heb een keer een oranje met 2 bolts afgemaakt :))

Verwijderd

Lalala ik ga hem morgen vroeg om 9 uur halen :P
Daarna wil ik spelen met iemand :)
Ennuh is die expansion de moeite echt waard?

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 00:50:
Lalala ik ga hem morgen vroeg om 9 uur halen :P
Daarna wil ik spelen met iemand :)
Ennuh is die expansion de moeite echt waard?
Ja, expansion biedt nieuwe areas waar uberdrops vandaan komen, die er tevens ook nog eens vet uit zien, verder is de game niet wat mooier en heeft de epansion (iig voor albion) goede alternatieve xp plekken... :)

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Bloodclot schreef op 27 August 2003 @ 12:09:

FotM :p

Anyway excalspelers, lekker excal blijven hoor want wij krijgen telkens vaker dit soort taferelen op prydwen, waar ik niet op zit te wachten :p

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mleen/rikku/midsdontzerg2.jpg

Verwijderd

Okay ik heb de expansion :D :D
Bezig met installen ;)
yaaaaaaaaay
/me is zo blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik denk dat je blijdschap niet lang zal duren, want de sub pages zijn down (je kunt dus geen nieuwe account aanmaken mocht je het spel recent gekocht hebben). Je moet waarschijnlijk nog een paar dagen wachten, zie www.camelot-europe.goa.com voor meer info..

En ik denk dat Tidus bedoeltde dat het spel juist wel een stuk mooier is met de expansion, en dat is waar ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles werkt hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff kickje ;)
btw ik speel nu op @ Excalibur, lvl 6 Reaver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat eerder gezegd werd over de stuns etc, of Albion moet idd een vergelijkbare iets krijgen en anders moet het er gewoon uit. Als ik gestunned wordt dan ga ik al meteen naar de wc en drinken pakken want je weet dan dat je bij voorbaat alweer verloren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
Determination

of purge :)

mijn berzerker heeft determination3 en sta een paar seconden still. met 2400hp's blijf je inderdaad wat langer leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is jullies msn zodat ik eens met jullie kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n cleric stun casting time is langer dan het effect op det4+ tanks.

Nerf determination :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bloodclot schreef op 08 September 2003 @ 00:20:
Determination

of purge :)

mijn berzerker heeft determination3 en sta een paar seconden still. met 2400hp's blijf je inderdaad wat langer leven.
Purge is leuk alleen ik probeer eerst IP te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom zoveel tanks eerst IP halen... det4, prevent flight en purge zijn zoveel waardevoller binnen een group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Als je eenmaal nailed bent door stuns of paralyze of mezz en je hebt 4-5 tanks op je dan heb ik liever een ip om net ff een paar klappen meer uit te delen dan die sprint om weg te lopen wat je nooit zal lukken omdat veel back attacks vertragende effecten hebben of er is wel een wizard class die je snared. Verder is IP altijd handig vooral in 1on1s en ook in pve werkt het heel goed. En IP is ook nog eens goedkoper dan voor andere classes (voor tanks). Des te langer ze op jou slaan des te langer kunnen je vrienden reageren om je te helpen of ontkomen ;) En purge is ook maar 4 punten dus die zal bijna elke tank nu wel hebben met determination 3 ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door aXe op 08-09-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar spelen jullie, en wat zijn jullie namen ;)
Maybe keertje msg-en :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik speel op Exc., Albion

Characters:

Demanto Naturan - lvl50 Necro
Naturan Demanto - lvl24 Ice Wizzy
Toxy ParaMedic - lvl24 Cleric
Artificial Intelligence - lvl24 Infiltrator
Dotmaniac - lvl24 Cabalist
Semjase - lvl20 sorceress

Heb ook een hele zooi alts op alle andere servers(/level20 is cool :P )

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op 08 September 2003 @ 19:29:
Ik speel op Exc., Albion

Characters:

Demanto Naturan - lvl50 Necro
Naturan Demanto - lvl24 Ice Wizzy
Toxy ParaMedic - lvl24 Cleric
Artificial Intelligence - lvl24 Infiltrator
Dotmaniac - lvl24 Cabalist
Semjase - lvl20 sorceress

Heb ook een hele zooi alts op alle andere servers(/level20 is cool :P )
offtopic:
Zullen wij vanaaf wat spelen als je zin hebt? :P

Ik ben nu op Excalibur bekent als Sarecool. (jaja wat een naam :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zou wel willen, maar kan niet, videokaart is dood :(
Je kan wel lid worden van onze guild, vraag maar ingame aan Shadowwraith of Toxycilly, zeg maar dat je een vriend bent van Demanto, en dat hij toestemming heeft gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke guild is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Temple of Darkness, vraag maar aan Shadowwraith of Toxycilly of je mag joinen, die kunnen je inviten, zitten ook een paar Nederlanders in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
aXe schreef op 08 September 2003 @ 17:19:
Als je eenmaal nailed bent door stuns of paralyze of mezz en je hebt 4-5 tanks op je dan heb ik liever een ip om net ff een paar klappen meer uit te delen dan die sprint om weg te lopen wat je nooit zal lukken omdat veel back attacks vertragende effecten hebben of er is wel een wizard class die je snared. Verder is IP altijd handig vooral in 1on1s en ook in pve werkt het heel goed. En IP is ook nog eens goedkoper dan voor andere classes (voor tanks). Des te langer ze op jou slaan des te langer kunnen je vrienden reageren om je te helpen of ontkomen ;) En purge is ook maar 4 punten dus die zal bijna elke tank nu wel hebben met determination 3 ofzo.
4 punten? voor mij kost ie anders 10 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dus niet mn account opnieuw activeren... :S

• JeroenNietDoen
Gisteren weer relicraid gedaan en weer gefaald. Wederom komt Midgard precies ons dwarsbomen als Hib dat nodig heeft. Er gingen al langer geruchten over eem Mid/Hib alliance op merlin maar dat wordt steeds meer duidelijker.

Op merlin zie je ook dat zowel Mid als Hib geen relicraids op elkaar doen. Ze hebben beide 3 relics en willen het zo laten. Beetje triest maar je doet er zo weinig aan.

Verwijderd

4 punten? voor mij kost ie anders 10 punten.
Alleen main tanks en light tanks krijgen cheap purge/IP en toegang tot Det. Alle andere classes moeten 10rsp's dokken voor purge.
Op merlin zie je ook dat zowel Mid als Hib geen relicraids op elkaar doen. Ze hebben beide 3 relics en willen het zo laten. Beetje triest maar je doet er zo weinig aan.
Relic stagnatie is saai =| op MLF heeft alb al maanden 3 str relics, en hib geloof gvd bijna een jaar 3 pow relics. Zo nu en dan switched er wel een relic, maar dan dezelfde week word dat weer terug gestolen en zitten we weer in de orginele situatie =|

• aXe

aXe

[#]aXe

Ja relics kunnen net zo goed weg... Begint enorm saai te worden en je merkt heel snel welke realm het sterkst op het moment bezig is (en ook beste samenwerkt onderling met guilds). Heel veel realms doen ook geen moeite meer om relic te pakken omdat ze meestal op rare tijden weer terug worden gepakt (heeft vooral te maken met samenstelling van de players).

Ik ben weer van plan om het spel weer eens te spelen. Moet alleen wachten op die account pages want die worden momenteel gespammed door allerlei mensen waardoor het nog trager gaat :( Kwou dat ze daar eens wat op verzinnen (zoals eerst de engelsen, daarna de duitsers en dan de fransen toegang geven want nu is het een waanzinnig groot aantal die zit te spammen.

Chars:

Albion/Excalibur
Khalen Armsman 50th Level WCer 1065
Khale Cleric 50th Level
Abyssmal Necromancer 50th Level SCer 650

Hibernia/Prydwen
Azuran Champion 50th Level WCer 800

[ Voor 12% gewijzigd door aXe op 10-09-2003 15:35 ]

Verwijderd

me necrotje is nu lvl 14 :p
damn wat kan een necro lekker snel lvlen zeg, oranjes, en gelen met geen down time :9~

• aXe

aXe

[#]aXe

Ja maar necro is voor rvr niet super om mee te spelen. Het is een ideale money machine en voor het lvlen van buffbots.

Verwijderd

aXe schreef op 11 September 2003 @ 12:51:
Ja maar necro is voor rvr niet super om mee te spelen. Het is een ideale money machine en voor het lvlen van buffbots.
Ja maakt niet uit, ik wil gewoon lvl 50 char, zodat ik volgende chars /level kan doen ;)

• JeroenNietDoen
Necro zie je vaak gewoon als PL/cashfarm char dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken iemand mij ff boosten? :P hoef niet veel 1 of 2 lvls is al erg aardig :)
Excalibur \ Albion

Sarecool lvl 16 necro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Sure maar moet ik eerst wel CC in kunnen vullen want om een of andere reden mag ik dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm op nieuws op DAoC site, staat als je nu nog niet die site kan bereiken dan moet je naar een forum topic op barry's world gaan ;) klik http://camelot-europe.goa...icle.php3?id_article=1293 voor meer info. ;)

Verwijderd

Als het goed is werken alle subcription pagina's weer!
Check http://www.camelot-europe.com voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zitten er hier allemaal in Hibernia op Merlin? I sure do, 50 Eldritch, 50 Nightshade, 35 Hero... :) Guild: Nameless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 00:19:
Wie zitten er hier allemaal in Hibernia op Merlin? I sure do, 50 Eldritch, 50 Nightshade, 35 Hero... :) Guild: Nameless.
Ik denk dat de meeste mensen hier de EU versie spelen. Helaas... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomt nog aan toe :P
Nu heb ik weer een game bestelt... zit atm aan 3 mmorpg's ge-ketend :P
Waarom zijn al die games nu precies in mijn style... :D :'( :D
na deze betaling breek ik me rabo internetbankier dinges door midde... :P
Dure hobby.. die mmorpgs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 14 september 2003 @ 00:27:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen hier de EU versie spelen. Helaas... :)
Hehe, is die niet gehacked laatst? Gelukkig hebben we daar op de US servers (nog) geen last van. Radar hacks alleen... tja... ach, iedereen doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 12:47:
[...]

Hehe, is die niet gehacked laatst? Gelukkig hebben we daar op de US servers (nog) geen last van. Radar hacks alleen... tja... ach, iedereen doet het.
Ze hebben idd last gehad van hackers(of pogingen daartoe), iedereen heeft voor de zekerheid een nieuwe pass gekregen van Mythic, en een nieuwe subpass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros

Macros

I'm watching...

[offtopic spam insert]Ik betaal 10 plat voor Stone Bone Choker necklace op Albion Excalibur, msg me ingame ;) (Ciclya) [/have a nice day]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilt iemand mijn nog boosten? :P
1-2 lvls zou ik erg waarderen! ;)

Sarecool lvl 17 Necromancer / Albion / Excalibur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 14:32:
Wilt iemand mijn nog boosten? :P
1-2 lvls zou ik erg waarderen! ;)

Sarecool lvl 17 Necromancer / Albion / Excalibur
Ik wil je straks wel ff boosten met mn 50 Necro, ik message je wel als ik online ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op 14 September 2003 @ 14:46:
[...]

Ik wil je straks wel ff boosten met mn 50 Necro, ik message je wel als ik online ben :)
Cool! thx man ;)
Heb jij msn?

Ik moet zeggen dat necro's wel echt super vet zijn!
En nog iets, wat is da met die nieuwe expansie? Trial of nogiets??
K heb net SI gekocht, dan weer een expansion :Z
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste