Toch nie zo'n domme opmerking dusOkyah schreef op 14 februari 2003 @ 16:05:
[...]
Ik heb em gister erg veel gebruikt en hij bevalt nogal, alleen t feit dat in verlichte ruimtes die backlight vreemd was vond ik jammer, nu heb ik em maar standaard op backlight uit staan..
Alleen zo vervelend als je ergens bent met weinig/zonder licht...
Nja, er zou een knpje op de remote moeten komen voor backlight, anders, dat moet doenbaar zijn
Dna hoeft niet het hele ontwerp van de iPod aangepast te worden
Ik vind de touchwheel btw wel handig en ook niet slecht, maar een scrollwheel was imo toch fijner...
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Toch, ik vind het touchweel mooier en nuttiger dan het scrollwheel. Heb ervaring met allebei. Niet eens zozeer omdat het er gelikt uitziet (scrollwheel ziet er goedkoop plastic-achtig uit) maar omdat het ook nog es supergoed werkt! En het houdt vuil buiten. Niet dat ik ermee over de grond sleep hoor, maar alledaags vuil blijft buiten.
Verwijderd
even reagerend op het licht probleem. ik merk dat als ik de backlight inschakel als het donker is dus.. dan ziet het er wat vlekkerig uit. Daarom zet ik dan altijd het contrast wat lager zodat het er weer mooi uitziet.. dus ik wissel van contrast steeds als het donker of licht is... dit is niet zoveel werk en zo ziet het er bij mij echt geweldig uit
Jeemig, 360 Pleuro om een displaytje te vervangen! Kun je zelf niet een display bij Apple bestellen en hem er zelf inzetten? Moet toch te doen zijn. Heb het met diverse GSM's ook gedaan. Of heeft Apple een monopolie op de levering van onderdelen zitten? (oftewel ze leveren aan niemand onderdelen) Tja, zo zorgen ze er wel voor dat mensen nieuwe spullen blijven kopen. Ik vind het gewoon crimineel. Het liefst koop ik aan apparaat waarvan je zelf onderdelen kunt bestellen mocht dat nodig zijn.
(edit) of gewoon redelijke reparatieprijzen hanteren i.p.v. bijna-nieuwprijzen van het hele apparaat zelf!
(edit) of gewoon redelijke reparatieprijzen hanteren i.p.v. bijna-nieuwprijzen van het hele apparaat zelf!
[ Voor 11% gewijzigd door Tranquility op 15-02-2003 15:23 ]
Verwijderd
straks is helemaal kapot man. hij is prima te luisteren, dus van mij zie je ook geenJazzySOB schreef op 15 February 2003 @ 15:22:
Jeemig, 360 Pleuro om een displaytje te vervangen! Kun je zelf niet een display bij Apple bestellen en hem er zelf inzetten? Moet toch te doen zijn. Heb het met diverse GSM's ook gedaan. Of heeft Apple een monopolie op de levering van onderdelen zitten? (oftewel ze leveren aan niemand onderdelen) Tja, zo zorgen ze er wel voor dat mensen nieuwe spullen blijven kopen. Ik vind het gewoon crimineel. Het liefst koop ik aan apparaat waarvan je zelf onderdelen kunt bestellen mocht dat nodig zijn.
Mhm.. Kheb net iets geks gemerkt (ja, t zal niet
)..
Als m'n iPod zegt dat hij geladen is en ik haal t snoertje eruit en doe het er weer in, dan gaat hij vrolijk verder met laden
Is dit een bug?
Nee, maar ik denk dat het iets zou kunnen zijn met de batterij, want 10 uur heeft hij he niet volgehouden.. Nu ligt hij wel op m'n kamer, waar t beswel fris is (graad of 15
), volgens mij maakt dat nogal uit, want toen ik em met m'n handen een bit opwarmde (toen hij niet aan het laden was, dus) kreeg ik er een streepje opgeladen bij

Als m'n iPod zegt dat hij geladen is en ik haal t snoertje eruit en doe het er weer in, dan gaat hij vrolijk verder met laden
Is dit een bug?
Nee, maar ik denk dat het iets zou kunnen zijn met de batterij, want 10 uur heeft hij he niet volgehouden.. Nu ligt hij wel op m'n kamer, waar t beswel fris is (graad of 15
Alone at last
Just nostalgia and I
Als je een beetje weet hoe accu's laden en hoe 'accu vol' wordt gedetecteerd dan snap je dat dit niet anders kan. Is bij een opladende GSM ook. Je moet niet zo paranoide zijnOkyah schreef op 17 February 2003 @ 07:08:
Is dit een bug?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Exirion schreef op 17 February 2003 @ 08:56:
[...]
Als je een beetje weet hoe accu's laden en hoe 'accu vol' wordt gedetecteerd dan snap je dat dit niet anders kan. Is bij een opladende GSM ook. Je moet niet zo paranoide zijn
Ja, t is waar, ik zit echt te wachten op iets dat niet klopt, maar dat komt omdat dingen van mij ALTIJD wat hebben

Mkae, nee, ik weet idd niet hoe dat gedetecteerd wordt, wel hoe de batterij laadt, maar ik weet wel dat m'n Nokia dit verschijnsel niet heeft, die zegt dan gewoon weer > batterij = vol, vandaar....
Nog iets
Hoe zit het met de shuffle-functie?
Want ik krijg bijna altijd 2 nummers van dezelfde artist achter elkaar, volgens mij wel van een ander album..
En ik heb de shuffle toch echt op songs staan en ik heb een nummer ook gestart via "songs"
Iemand een id?
Het gekke is dan dat de nummers daar gewoon alfabetisch staan, dus dat de kans dat je van een artist met 3 albums, 30 nummers in totaal in een lijst van 700 nummers 2 keer dezelfde artist achter elkaar hebt redelijk klein is.. En zeker als je dat bijna altijd hebt..
Maarja, ik zal proberen minder paranoide te zijn en meer te genieten
Ook elke keer als ik denk een kraakje te horen ofzo, ga ik meteen checken of dat ook op de mp3 op de pc is en op de CD

Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Tsja tis maar waar je tijd voor hebtOkyah schreef op 17 februari 2003 @ 15:19:
[...]
Ja, t is waar, ik zit echt te wachten op iets dat niet klopt, maar dat komt omdat dingen van mij ALTIJD wat hebben
Mkae, nee, ik weet idd niet hoe dat gedetecteerd wordt, wel hoe de batterij laadt, maar ik weet wel dat m'n Nokia dit verschijnsel niet heeft, die zegt dan gewoon weer > batterij = vol, vandaar....
Nog iets
Hoe zit het met de shuffle-functie?
Want ik krijg bijna altijd 2 nummers van dezelfde artist achter elkaar, volgens mij wel van een ander album..
En ik heb de shuffle toch echt op songs staan en ik heb een nummer ook gestart via "songs"
Iemand een id?
Het gekke is dan dat de nummers daar gewoon alfabetisch staan, dus dat de kans dat je van een artist met 3 albums, 30 nummers in totaal in een lijst van 700 nummers 2 keer dezelfde artist achter elkaar hebt redelijk klein is.. En zeker als je dat bijna altijd hebt..
Maarja, ik zal proberen minder paranoide te zijn en meer te genieten
Ook elke keer als ik denk een kraakje te horen ofzo, ga ik meteen checken of dat ook op de mp3 op de pc is en op de CD
maaruh... achja dr zullen vast wel dingen niet kloppen, dat is altijd zo. Maar ik ben echt zó blij met mn iPod... ik bedoel al die schoonheidsfoutjes daar lig ik niet wakker van
dat van die Shuffle weet ik niet, ik heb het nog niet gebruikt eigenlijk. ik zal het welles ff testen.
Mijn shuffle gooit alles door elkaar heen, en het is puur toeval (kansrekening) als er een nummer van dezelfde artiest achteraan komt. Dat kan gebeuren... (op mijn iPod staat v1.2.2)
Ik las in de FAQ van versie 1.2.2 (Eur) dat deze ervoor zorgt dat de maximale uitsturing aan de jackuitgang (koptelefoonaansluiting) gelimiteerd wordt tot de Europese standaard. Is het dus het geval dat bij de oudere versies het maximale volume hoger ligt dan bij de nieuwe versie 1.2.2?
Ja, je kunt beter 1.2.1 erop zetten.SquareHugo schreef op 21 februari 2003 @ 16:29:
Ik las in de FAQ van versie 1.2.2 (Eur) dat deze ervoor zorgt dat de maximale uitsturing aan de jackuitgang (koptelefoonaansluiting) gelimiteerd wordt tot de Europese standaard. Is het dus het geval dat bij de oudere versies het maximale volume hoger ligt dan bij de nieuwe versie 1.2.2?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit heeft verder geen nadelen?
Ik neem aan dat ze niet enkel voor die verandering een nieuwe versie vd software uitbrengen..
[ Voor 21% gewijzigd door Okyah op 21-02-2003 18:21 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Was het niet zo dat de iPod niet meer in Frankrijk verkocht mocht worden als ze het niet limiteerden aan die 105dB?
Kort daarna kwam in ieder geval versie 1.2.2 uit.
Kort daarna kwam in ieder geval versie 1.2.2 uit.
Zie de reactie hierbovenOkyah schreef op 21 februari 2003 @ 18:20:
Ik neem aan dat ze niet enkel voor die verandering een nieuwe versie vd software uitbrengen..
volgende week kost de nieuwe 10gig iPod tijdelijk 399 bij de Bijenkorf...
vond ik wel ff zinnig om te zeggen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
jup...knappe prestatie voor de bijenkorf
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waar ligt da ergens die bijenkorf ? (ben namenlijk een belgje)Mooooody schreef op 28 March 2003 @ 21:16:
volgende week kost de nieuwe 10gig iPod tijdelijk 399 bij de Bijenkorf...
Ik ging normaal gezien moren gewoon naar de Mac winkel in Gent gaan om de nieuwe 10GB versie.
Ik wou ook graag een hoesje, is er nog ergens een inkoopactie ? Kziet niet zitten om via Amerika 100 € betalen voor een iskin (ziet de tof uit die nieuwe trouwens)
Greetzz
Verwijderd
Tja, de Bijenkorf is dus een Nederlandse winkel... en die is verschillende plaatsen in NL, Breda is denk ik het dichtstbij. Ik ga zelf donderdag naar Den Haag (ik woon in Brussel) met school dus misschien dat ik hem dan even haal (zit nog te twijfelen eigenlijk).. als je heeel graag wilt en 400€ overmaakt haal ik hem ook wel voor jou.. maar dan mag je hem wel op komen halentofu schreef op 31 March 2003 @ 21:24:
[...]
Waar ligt da ergens die bijenkorf ? (ben namenlijk een belgje)
Ik ging normaal gezien moren gewoon naar de Mac winkel in Gent gaan om de nieuwe 10GB versie.
Ik wou ook graag een hoesje, is er nog ergens een inkoopactie ? Kziet niet zitten om via Amerika 100 € betalen voor een iskin (ziet de tof uit die nieuwe trouwens)
Greetzz
Ik heb dat ook, (10GB win nieuwe mod.) en nog een boel vlekken die alleen zichtbaar zijn met BL aan, en als ik het contrast verander verdwijnen ze, maar dan is het scherm met BL uit amper te lezen.Okyah schreef op 14 februari 2003 @ 15:52:
Btw, Exirion, die vlekken die ik bedoel zie je op die foto hier goed, links op het scherm.
Die linkeronderhoek is een stuk donkerder dan de rest van het scherm. Maar jij zei dat jouw scherm egaal verlicht was > zijn er soms meerdere versies?
Of ben je minder kritisch dan ik?
trouwens...
als je ook nog eens zo'n Bijkaart aanvraagt, krijg je 10% korting op je eerste aankoop..
iPod 399 euro - 10% = 359 euro
als je ook nog eens zo'n Bijkaart aanvraagt, krijg je 10% korting op je eerste aankoop..
Verwijderd
Hmm. jammer dat we al zo'n ding hebbenMooooody schreef op 31 March 2003 @ 22:57:
trouwens...
denk het...Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 23:03:
[...]
Hmm. jammer dat we al zo'n ding hebben.. Maar ik kan de btw wel terugkrijgen dus 335€ valt ook nog mee. Denk je trouwens dat hij snel uitverkocht zal zijn (voor donderdag?).
ik heb al van 5 mensen gehoord dat ze er eentje gaan kopen bij Bijenkorf Enschede....ze zullen vast niet meer dan 20 stuks per filiaal hebben, dus het wordt wel dringen
trouwens...je kan zo nog zo'n kaartje aanvragen hoor...
gewoon ander adres opgeven (bijv. van vriendin/oma etc.)
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 01-04-2003 11:11 ]
K ben daarnet al 't geld gaan hale in de bank, maar ik denk dat ik toch maar naar de MAC winkel ga, vd service, als t er iets aan katsjéé is of zo. Kben al naar de winkel gefietst voor een FireWire kaart (daar maar 69.95 € - zeggen ze) ma die was ****** toch wel toe op dinsdag zeker, dat word morgen dus. De ipod zelf denk k vanavond of morgen dan heb k het laatste examen. Is er iegenlijk wel ergens een nederlandstalige ipod site ? Kzat zo te denken er zo 1 te maken omdat ik nog een paar systeempjes liggen heb die daar goed voor liggen en ik snelle goede webhosting heb maar geen origineel id voor een nieuwe site (die oude heb k weggedaan - werd me beu)
Greetzz
ps1: wrm werkt iedereen hier met die quotes da neemt zoveel ruimte in
ps2: beter dan xbox
Greetzz
[ Voor 8% gewijzigd door Tofu op 01-04-2003 11:37 ]
1. fireware kaart van 70 euro?tofu schreef op 01 april 2003 @ 11:36:
K ben daarnet al 't geld gaan hale in de bank, maar ik denk dat ik toch maar naar de MAC winkel ga, vd service, als t er iets aan katsjéé is of zo. Kben al naar de winkel gefietst voor een FireWire kaart (daar maar 69.95 € - zeggen ze) ma die was ****** toch wel toe op dinsdag zeker, dat word morgen dus. De ipod zelf denk k vanavond of morgen dan heb k het laatste examen. Is er iegenlijk wel ergens een nederlandstalige ipod site ? Kzat zo te denken er zo 1 te maken omdat ik nog een paar systeempjes liggen heb die daar goed voor liggen en ik snelle goede webhosting heb maar geen origineel id voor een nieuwe site (die oude heb k weggedaan - werd me beu)
Greetzz

2. quotes zoals deze bedoel je?
waar vind ik zo een firwekaart van 25€ ?
Ik vind er alleen rond de 100 €
Is die macwinkel in gent alleen in het weekend open of zo ??
q-tec, trust, conceptronic, safeway etc. etc.tofu schreef op 01 april 2003 @ 14:30:
waar vind ik zo een firwekaart van 25€ ?
allemaal kaartjes van 25 euro...
k thx,
Khad gwn een vraag gesteld aan de MAC winkel en ze hebben hem besteld nu, maja da was toch de bdoeling. Ze hadden geen meer op voorand. Kheb nog achteraf moge bellen dat de windows versie moest zijn. Khoop dat da nu NL is ma da zal wel zkr ? Nu zie'k pas da die gaste ook een site hebbe. DONDERDAG of DINSDAg komt hij toe, ZO LANG w8te nog pff k hou da nie vol 2 DAGE ! maja
Zijn die kaartjes dan ook vd ipod compatible ?
Wrm geve ze dan op apple.com deze kaart als tip;
Belkin FireWire PCI-kaart (uitsluitend voor Windows)
http://store.apple.com/Ap...ker.0.0.2.0.3.1.1.0?63,71
En die kaart staat daar €79. en ik kan die kopen bij dicomp voor 69.95 en nu zie'k die kaarten van 25 €, er moet toch een verschil zijn, en wrm zegt apple daar niets van ?
.. da zijn precies allemaal amerikaanse bedrijven, da kost mss ook een sommeke om da naar Belgie te brenge. En de andere bedrijven zijn tijdelijke aanboden in
de macro en zo.
Welke kaart heb jij ?
Khad gwn een vraag gesteld aan de MAC winkel en ze hebben hem besteld nu, maja da was toch de bdoeling. Ze hadden geen meer op voorand. Kheb nog achteraf moge bellen dat de windows versie moest zijn. Khoop dat da nu NL is ma da zal wel zkr ? Nu zie'k pas da die gaste ook een site hebbe. DONDERDAG of DINSDAg komt hij toe, ZO LANG w8te nog pff k hou da nie vol 2 DAGE ! maja
Zijn die kaartjes dan ook vd ipod compatible ?
Wrm geve ze dan op apple.com deze kaart als tip;
Belkin FireWire PCI-kaart (uitsluitend voor Windows)
http://store.apple.com/Ap...ker.0.0.2.0.3.1.1.0?63,71
En die kaart staat daar €79. en ik kan die kopen bij dicomp voor 69.95 en nu zie'k die kaarten van 25 €, er moet toch een verschil zijn, en wrm zegt apple daar niets van ?
.. da zijn precies allemaal amerikaanse bedrijven, da kost mss ook een sommeke om da naar Belgie te brenge. En de andere bedrijven zijn tijdelijke aanboden in
de macro en zo.
Welke kaart heb jij ?
[ Voor 50% gewijzigd door Tofu op 01-04-2003 17:35 ]
Verwijderd
Ik denk dat het verschil voornamelijk zit in het merk. En apple zal wel op een of andere manier een connectie hebben met Belkin en daarom die kaartjes aanbieden. Maar een goedkope voldoet ook prima, heb zelf ook een goedkoop kaartje in combinatie met 5 gig iPod (windows) en dat gaat als een speer
Welk kaartje heb je juist en waar heb je het gekocht ? Ik heb een caravantje in nederland waar k in het weekend soms naartoe ga, maar niet zo ver van de grens en verder zie ik het niet zitten mijn vader op te jutten naar nederland te rijden voor een iets goedkoper kaartje. En w8ten tot er in de macro of zo een aanbieding is ga ik niet volhouden. Mss is het wel beter want ik moet zo 2 kaartjes hebbe (2pc's 1 mama 1 papa)
ik heb een laptop, dus daar zit er standaard eentje in
hiervoor had ik een PC met Audigy...
maar mijn broertje heeft een Safeway en die werkt prima...
Safeway was juist dat wat ik niet vond, de website is zo onoverzichtelijk, kzal nog wa zoeke
er staat toch dat Safeway alleen in Amerika en canada leverd ?
Heb je hem via een keten gekocht ?
edit: zat op verkeerde site srr dus wel in belgie
Bedankt nog
er staat toch dat Safeway alleen in Amerika en canada leverd ?
Heb je hem via een keten gekocht ?
edit: zat op verkeerde site srr dus wel in belgie
Bedankt nog
[ Voor 46% gewijzigd door Tofu op 01-04-2003 17:49 ]
Ik heb me suf gzogd, nergens winkel in Belgie. Kga toch alleszinds 1 Berklin kaart kope, de andere zie'k nog wel
Is er ergens een nederlandstalige ipod site ?
Morge fireWire donderdag Ipod 10 Gb
I'm so happy
I'm so happy
de meeste NL webwinkels versturen ook naar belgie....dusss...tofu schreef op 01 April 2003 @ 19:53:
Ik heb me suf gzogd, nergens winkel in Belgie. Kga toch alleszinds 1 Berklin kaart kope, de andere zie'k nog wel
I'm so happy
probeer het merk Sweex eens anders..
Jahoe, ik heb gister de 10GB iPod gehaald bij de bijenkorf voor 399 euro. De 20GB is ook 100 euro goedkoper en is nu 549 euro. De 5GB wordt niet meer verkocht en geleverd. Je krijgt er geen 10% korting op zoals velen denken.
Het is trouwens alleen de Win versie maar dat maakt niet uit want je kan hem makkelijk omzetten met een iPod Updater.
De actie geldt tot en met 13 april.
Het is trouwens alleen de Win versie maar dat maakt niet uit want je kan hem makkelijk omzetten met een iPod Updater.
De actie geldt tot en met 13 april.
[ Voor 15% gewijzigd door Sage op 02-04-2003 10:18 . Reden: andere prijzen ]
Heyzz, k heb de mijne toch al besteld in de mac winkel; ik zoch ook nog naar een hoesje, vroeg het aan hun en kreeg deze mail terug;
Of de iPod er donderdag zal zijn, weet ik wellicht pas donderdag.
De Groove Jacket hebben we in Antwerpen op voorraad (47 euro) en kan dus
snel hier in Gent zijn.
En ook dit (http://www.bookendzdocks.com/bookendz/ipodwrap.htm) hebben we
daar op voorraad (24,50 euro), gelijkaardig met de iScreen.
Groeten,
De groove Jacket ken ik maar bij dat tweede ken ik de iscreen wel maar wat is die url juist ? Is dat dan ook een plastiek met statische elektriciteit ? 2 delen of 1 ?
Greetzz
Of de iPod er donderdag zal zijn, weet ik wellicht pas donderdag.
De Groove Jacket hebben we in Antwerpen op voorraad (47 euro) en kan dus
snel hier in Gent zijn.
En ook dit (http://www.bookendzdocks.com/bookendz/ipodwrap.htm) hebben we
daar op voorraad (24,50 euro), gelijkaardig met de iScreen.
Groeten,
De groove Jacket ken ik maar bij dat tweede ken ik de iscreen wel maar wat is die url juist ? Is dat dan ook een plastiek met statische elektriciteit ? 2 delen of 1 ?
Greetzz
Echt balen dat wij geen bijenkorf in de buurt hebben en in breda hadden ze hem niet hoorde ik
want daar ga ik zaterdag toevallig heen
In Breda hebben ze alleen de 20GB versie niet volgens het foldertje en de mevrouw van de gadget afdeling. In Eindhoven verkopen ze de iPod helemaal niet.
in eindhoven echt wel.. ik was al eerste bij.. ze hadden welterverstaan een 10 gb versie en 2 van 20.. ik heb meteen de 10 gb gekocht
..
trouwens, is er verschil tussen een win en een mac versie? waarom zou je hem om willen zetten?
trouwens, is er verschil tussen een win en een mac versie? waarom zou je hem om willen zetten?
DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C
win versie wordt herkent door windows, mac versie heeft daar extra software voor nodig (macdrive, macopener, xplay) door het NFS+ filesysteemtak77 schreef op 03 april 2003 @ 01:28:
in eindhoven echt wel.. ik was al eerste bij.. ze hadden welterverstaan een 10 gb versie en 2 van 20.. ik heb meteen de 10 gb gekocht..
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 03-04-2003 08:18 ]
Heeft iemand ervaring met http://www.bookendzdocks.com/bookendz/ipodwrap.htm ?
Nog 2u voor mijn ipod jipie
Nog 2u voor mijn ipod jipie
Ik heb een keer zo'n ding gezien bij iemand anders, stelde niet zoveel voor wat betreft bescherming van de ipod. Ging ook snel stuk. Volgens mij kan je beter een iSkin kopen.
laat maar,
weet het al

[ Voor 85% gewijzigd door tak77 op 03-04-2003 11:57 ]
DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C
WIEEEEEEHOOOOOE, me 100ste post!!!!!
(terwijl andere al soms op 10000 zitten
)
maaruh, ff ontopic:
ik ga denkik wel een iPod kopen hoor, fantastische aanbieding daar bij de Bijenkorf
maaruh, ff ontopic:
ik ga denkik wel een iPod kopen hoor, fantastische aanbieding daar bij de Bijenkorf
Verwijderd
Ik heb de 10 GB vandaag bij de Bijenkorf in Den Haag gehaald. Ze hadden er eerst 21, en vanmiddag 3 uur hadden ze er dus nog maar 10 over. Het gaat dus vrij hard, maar morgen moet ook nog wel lukken denk ik zo. Ik ben nu erg blij, ff alles geüpload met Ephpod (retaggen van mp3 id3tag is saaai), maar wat geeft die iPod een mooi helder geluid zeg. En mooi, klein etc, maar ik heb al wel gemerkt dat de achterkant snel vies wordt. Gelukkig zit er 1 zakje bij en 1 leren houder, dus ik kan hem wel beschermen (en met AB bedienen
).
Ik ben net langs de dixons geweest en daar stond de apple iPod 5GB voor €195,- dus ik denk inpakken die iPod en er hoeft geen strik omheen maar nu was het geen windows versie
. En ze hadden geen windows versie alleen 10gb maar die was wee 499,- das dus best jammer maar denk wel dat de prijzen van alle iPods vlink naar beneden gaan. Helaas heb ik geen bijenkorf in de buurt anders haalde ik daar de 10gb versie wel.
195 euro??? pakken dat ding! pff...je kan er binnen 10 sec. een windows versie van makenH2Ofreak schreef op 04 april 2003 @ 11:41:
Ik ben net langs de dixons geweest en daar stond de apple iPod 5GB voor €195,- dus ik denk inpakken die iPod en er hoeft geen strik omheen maar nu was het geen windows versie. En ze hadden geen windows versie alleen 10gb maar die was wee 499,- das dus best jammer maar denk wel dat de prijzen van alle iPods vlink naar beneden gaan. Helaas heb ik geen bijenkorf in de buurt anders haalde ik daar de 10gb versie wel.
hoe dan???
Gewoon formateren naar fat 32?
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61671
Dus zo?
Gewoon formateren naar fat 32?
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61671
Dus zo?
[ Voor 85% gewijzigd door idioteque op 04-04-2003 13:06 ]
Is er al iemand die z'n iPod lang heeft en iets kan vertellen over de batterijen?
Lees verschillende meningen... Zijn ze te vervangen (nergens gelezen of ze los te verkrijgen zijn)?
Gaan ze lang mee (niet speelduur maar de batterijen zelf, dat ze niet na een jaar eigenlijk zo'n beetje op zijn)? Wel belangrijk!
Jammer dat er niet een mogelijkheid is om ook oplaadbare AA batterijen te gebruiken (met een external pack oid) of heeft iemand hier ander nieuws over
?
extra: nadelen genoemd in een review:
Non removable battery. This may be a compromise done to achieve the incredible size of the ipod, but this has serious implications. In most electronics devices, the life of a battery is much shorter than most other components, so it's a fair assumption that your battery will be dead sooner than the other components in your ipod. Toshiba rates the life of the hard disk in the ipod as 5 years, but the battery will lose much of it's capacity in a period of 3 years.
The battery discharges on it's own after a few days even if the ipod hasn't been used. This might be a design flaw or a bug in the software.
Heeft iemand meer info over deze twee bovenstaande zaken???
Lees verschillende meningen... Zijn ze te vervangen (nergens gelezen of ze los te verkrijgen zijn)?
Gaan ze lang mee (niet speelduur maar de batterijen zelf, dat ze niet na een jaar eigenlijk zo'n beetje op zijn)? Wel belangrijk!
Jammer dat er niet een mogelijkheid is om ook oplaadbare AA batterijen te gebruiken (met een external pack oid) of heeft iemand hier ander nieuws over
extra: nadelen genoemd in een review:
Non removable battery. This may be a compromise done to achieve the incredible size of the ipod, but this has serious implications. In most electronics devices, the life of a battery is much shorter than most other components, so it's a fair assumption that your battery will be dead sooner than the other components in your ipod. Toshiba rates the life of the hard disk in the ipod as 5 years, but the battery will lose much of it's capacity in a period of 3 years.
The battery discharges on it's own after a few days even if the ipod hasn't been used. This might be a design flaw or a bug in the software.
Heeft iemand meer info over deze twee bovenstaande zaken???
[ Voor 44% gewijzigd door bebopper op 04-04-2003 15:57 . Reden: extra info uit een review ]
Welk filiaal was dat? Ik had net Dixons gebeld, maar ze wisten er nix vanaf.H2Ofreak schreef op 04 april 2003 @ 11:41:
Ik ben net langs de dixons geweest en daar stond de apple iPod 5GB voor €195,- dus ik denk inpakken die iPod en er hoeft geen strik omheen maar nu was het geen windows versie. En ze hadden geen windows versie alleen 10gb maar die was wee 499,- das dus best jammer maar denk wel dat de prijzen van alle iPods vlink naar beneden gaan. Helaas heb ik geen bijenkorf in de buurt anders haalde ik daar de 10gb versie wel.
Heb net ff Bijenkorf in R'dam gebeld en daar hebben ze er nog voldoende op voorraad werd me verteld. Het is trouwens sowieso zo dat als ze er niet bij hebben gezet in de aanbieding dat het een op=op actie is oid en wel dat de actie loopt t/m 13 april >> dan zijn ze verplicht om em voor die prijs te leveren, desnoods op een later tijdstip nog!
** Bebopper twijfeld nog steeds
, gaat toch wel om een hoop euro-pegels... **
** Bebopper twijfeld nog steeds

[ Voor 14% gewijzigd door bebopper op 04-04-2003 15:01 ]
Ik heb al bijna een half jaar een iPod 10 gig
. Maar ik heb nu helaas een draadbreuk in mijn afstandsbediening...zou daar garantie op zitten of is die ab ook los te verkrijgen. Ik heb het apparaat btw bij the apple shop gekocht (online).
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Welke dixons was dat?H2Ofreak schreef op 04 April 2003 @ 11:41:
Je kan toch gewoon met xplay een mac pod lezen op pc?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 17:31 ]
Je kan die appart kopen, maar dan is het samen met zo een paar oordopjessigma01 schreef op 04 April 2003 @ 16:51:
Ik heb al bijna een half jaar een iPod 10 gig![]()
. Maar ik heb nu helaas een draadbreuk in mijn afstandsbediening...zou daar garantie op zitten of is die ab ook los te verkrijgen. Ik heb het apparaat btw bij the apple shop gekocht (online).
Nondeknetter, geen enkel filiaal van Dixons weet er iets vanaf.H2Ofreak schreef op 04 april 2003 @ 11:41:
Misschien is het weer een Dixons-screwup, ik kreeg laatst 1 of andere networkhub voor 69 Euro (vrij mooie metalen HUBje, prijs boeide me niet echt) aangeboden, toen kwam er zo'n gast:
"Wacht, wacht, deze kost ook 69 Euro!"... Dat was dus dezelfde HUB met netwerkkaarten en kabels.
"Waarom is deze dan zo goedkoop/duur?"
"Eh tja, misschien vertel ik u meer dan ik eigenlijk mocht zeggen".
Beetje vaag. Voor 195 Euro zou Jan en Alleman die iPod kopen, dat is gewoon een aanzienlijke meerwaarde tov een flashplayer met 128/256 MB.
[ Voor 5% gewijzigd door the_Omniscient op 04-04-2003 18:03 ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Hmm morgen maar even langs de Dixon wippen voor een 5gb ipod voor 195 pleuro...... haha
nee ff zonder dollen, is die Mac Pod om te zetten in een windows? Mijn moeder sttat op het punt een 10GB te kopen bij de Bijenkorf...
Verwijderd
Ja die is om te zetten, gebruik de search eens, en met xplay kan je ook nog mac ipods lezen dacht ik..
In beide gevallen correct volgens mijVerwijderd schreef op 04 April 2003 @ 18:54:
Ja die is om te zetten, gebruik de search eens, en met xplay kan je ook nog mac ipods lezen dacht ik..
Je kan het filesystem wijzigen van mac naar pc, maar je kan die macpod ook gewoon met xplay onder windows gebruiken
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik heb mijn dixons in vlaardingen gebeld, die wisten er niets vanaf, ik heb 0900-dixons gebeld maar dat is 20 cent per minuut EN zon praatrobot
. Ik heb schiedam gebeld maar die is dicht, een paar fillialen in Rotterdam, waarbij er eentje was die nog EEN iPod 5GB had voor de Mac, alleen 295 euro
. Kan die H2O niet ff reageren? Maybe heeftie typefoutje gemaakt. Het feit dat de actie ook niet bij aanbiedingen op de Dixons site staat vinden ik en D-medewerkers vreemd.
edit:
Weer een edit: Ik heb nu alle fillialen rotterdam gebeld en daarvan heeft er een nog maar een 5GB Mac iPod voor 295 euro(heb hem meteen apart laten zetten
. De rest heeft er 1. Nooit van gehoord of 2. Al heel lang niet meer op voorraad. Ook speculeren 2 fillialen over een typefout op het forum hier. Echter, een meneer (klonk erg wijs, over de apple wereld) zei wel iets vreemds. Ik had het verhaal verteld dat het blablaFilliaal voor 295 euro een Pod had en ik vroeg toen waarom het geen 195 euro was. Hij vertelde toen iets over dat dan toch weer een oudere versie is. Ik weet niet waar H2O zijn Pod vandaan heeft maar het is een verschrikkelijk oude versie op een filliaal wat gewoon niet goed verkoopt ben ik bang. Woon jij in Friesland? 
Weer een edit: Ik heb nu alle fillialen rotterdam gebeld en daarvan heeft er een nog maar een 5GB Mac iPod voor 295 euro(heb hem meteen apart laten zetten
edit:
maar weet IEMAND van die 195 euro? Daar moet ik hem gewoon voor hebben
maar weet IEMAND van die 195 euro? Daar moet ik hem gewoon voor hebben
edit:
Wat zal ik doen? Een 5GB Mac versie bij de Dixons voor 295 euro? Of een 10GB Win versie bij de Bijenkorf voor 399 euro?
Wat zal ik doen? Een 5GB Mac versie bij de Dixons voor 295 euro? Of een 10GB Win versie bij de Bijenkorf voor 399 euro?
[ Voor 70% gewijzigd door Josh op 04-04-2003 20:09 ]
Heyzz, Ik heb nog een winkel in Gent gevonden die goedkopere FireWire - kaarten verkoopt, maar ik vraag het mij af of die 20€ minder wel waart is om een onbekend mss wel minder goed mss ook niet merk te kopen.
Check http://www.macc.be/nederlands/prodcat.cfm?categorie_id=108
Daar is een lijstje, als je met IE zoeken en dan Fire dan zie je er een aantal maar ik denk dat ik toch voor de fire wire ga in mijn winkel. Iemand ervaring met iets van die lijst ?
Check http://www.macc.be/nederlands/prodcat.cfm?categorie_id=108
Daar is een lijstje, als je met IE zoeken en dan Fire dan zie je er een aantal maar ik denk dat ik toch voor de fire wire ga in mijn winkel. Iemand ervaring met iets van die lijst ?
Ik heb er gisteren een gehaald; maar heb wat rare problemen; musicmatch wil voor geen meter goed syncen (lijkt niet met sub/submappen om te kunnen gaan) en xPlay zet niet automatisch de ID3 info in de iPod; behalve het jaar waarom de cd is uitgebracht
Meer mensen met deze problemen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb hem net echt voor 195 euro bij de dixons in bergen op zoom gehaald. Niet allemaal bellen want ze hadden er nog twee en ik heb er een daar gehaald. 
Ik heb een 5GB, alleen hoe kan ik die mac met mijn pc (windows)laten praten??
Ik kan mijn bonnetje wel in scannen mischien wel een fout van het filial maar ik heb hem nu voor 250,- met firewire kaart en een spindel cd's had ik ook nodig
Ik kan mijn bonnetje wel in scannen mischien wel een fout van het filial maar ik heb hem nu voor 250,- met firewire kaart en een spindel cd's had ik ook nodig
[ Voor 54% gewijzigd door idioteque op 04-04-2003 21:29 ]
Ik weet niet of Steve Jobs exact dat bedoelde toen ie sprak over windows-iPods en gebrekkige ondersteuning.. maar MusicMatch is wel een onwijs waardeloos pakket. Het crasht er vrolijk op los en zeurt ook nog of je niet even de plus versie wil kopen. Misser dus.Spider.007 schreef op 04 April 2003 @ 20:44:
Ik heb er gisteren een gehaald; maar heb wat rare problemen; musicmatch wil voor geen meter goed syncen (lijkt niet met sub/submappen om te kunnen gaan) en xPlay zet niet automatisch de ID3 info in de iPod; behalve het jaar waarom de cd is uitgebrachtMeer mensen met deze problemen?
Gelukkig is met alternatieven als ephPod heel goed te werken. Je iPod gebruikt bij mijn weten de ID3 informatie helemaal niet, maar gebruikt alleen informatie uit z'n database. De programmatuur die de mp3s kopieert naar je iPod moet die database maar bijwerken. Waarschijnlijk heeft XPlay problemen met de ID3 tags in je liedjes. Probeer er eens een paar perfect in te stellen (zowel ID3v1 als ID3v2) met bijv WinAMP of een ander pakket en probeer het dan nog eens. Kijk anders eens naar ephPod.
|_____vakje______|
Ow man, jij bent echt gemeen lucky!H2Ofreak schreef op 04 April 2003 @ 21:11:
Ik heb hem net echt voor 195 euro bij de dixons in bergen op zoom gehaald. Niet allemaal bellen want ze hadden er nog twee en ik heb er een daar gehaald.
Je moet die HDD ff formatteren en converteren naar FAT32-indeling. Dan isset gewoon een "normale" Windows-compatible iPod.
Ok, hoe snel kan een Fiat Tipo 200 km afleggen? We gaan het morgen zien!
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Ik heb ephPod geprobeerd;CyberSnooP schreef op 04 April 2003 @ 23:25:
[...]
Ik weet niet of Steve Jobs exact dat bedoelde toen ie sprak over windows-iPods en gebrekkige ondersteuning.. maar MusicMatch is wel een onwijs waardeloos pakket. Het crasht er vrolijk op los en zeurt ook nog of je niet even de plus versie wil kopen. Misser dus.
Gelukkig is met alternatieven als ephPod heel goed te werken. Je iPod gebruikt bij mijn weten de ID3 informatie helemaal niet, maar gebruikt alleen informatie uit z'n database. De programmatuur die de mp3s kopieert naar je iPod moet die database maar bijwerken. Waarschijnlijk heeft XPlay problemen met de ID3 tags in je liedjes. Probeer er eens een paar perfect in te stellen (zowel ID3v1 als ID3v2) met bijv WinAMP of een ander pakket en probeer het dan nog eens. Kijk anders eens naar ephPod.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Als je kan kiezen tussen de 5 Gb of de 10 voor E100 meer, zou ik voor die 10 gaan.
Die heeft:
-Solid state scrollwiel ipv dat ronddraaiende wiel
-hoesje
-afstandbediening.
-5gb meer
Maar ik kan natuurlijk niet in jou portomonee kijken
Die heeft:
-Solid state scrollwiel ipv dat ronddraaiende wiel
-hoesje
-afstandbediening.
-5gb meer

Maar ik kan natuurlijk niet in jou portomonee kijken
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Je krijgt er toch een MM plus versie bij als je hem koopt als win versie ?CyberSnooP schreef op 04 April 2003 @ 23:25:
[...]
Ik weet niet of Steve Jobs exact dat bedoelde toen ie sprak over windows-iPods en gebrekkige ondersteuning.. maar MusicMatch is wel een onwijs waardeloos pakket. Het crasht er vrolijk op los en zeurt ook nog of je niet even de plus versie wil kopen. Misser dus.
nou, ik zal jullie even laten weten: dat Music Match zuigt nog erger dan de hoeren op de wallen. Echt waar, wat een waardeloos programma
. Hij ziet mijn iPod nog niet eens en het crasht om de minuut. Ik wil er verder maar niet over spreken.
Maar voor dat MM heb ik eerst ephpod geprobeerd, alleen die werkte niet
. Wanneer ik dan nummers in een playlist of iets dergelijks wilde zetten vertelde het programma mij dat het Path name of iets dergelijks Invalid was
. Weet iemand wat ermee aan de hand is?
Uiteindelijk XPlay geprobeerd en dat werkte makkelijk en snel. Nou, hij WERKTE tenminste. Alleen nu staan al mijn liedjes heel lomp (ID3Tag nog niet netjes gemaakt).
Kan iemand mij vertellen hoe ik ehphod aan de praat krijg?
Maar voor dat MM heb ik eerst ephpod geprobeerd, alleen die werkte niet
Uiteindelijk XPlay geprobeerd en dat werkte makkelijk en snel. Nou, hij WERKTE tenminste. Alleen nu staan al mijn liedjes heel lomp (ID3Tag nog niet netjes gemaakt).
Kan iemand mij vertellen hoe ik ehphod aan de praat krijg?
hopla, net bij Dixons in Eindhoven een iPod 5 GB gekocht voor 195 euro, ze moesten hem uit de vitrine halen dus ik denk dat het wel de laatste was. Lekker snel dat firewire 
welke software werkt nou echt goed onder windows?
welke software werkt nou echt goed onder windows?
ephpod werkt goed, en xplay
Weet iemand of een SWEEX Controller met 3x FireWire goed zou zijn voor te connecten met de ipod ?
Weet iemand of een SWEEX Controller met 3x FireWire goed zou zijn voor te connecten met de ipod ?
Verwijderd
wellicht een nieuwe concurrent voor de i-pod of zen, zie www.jensofsweden.com
nog niet in productie (eind april?) maar lijkt wel een mooi apparaat te worden
Weet iemand of zo'n SWEEX controller met 3x FireWire (1 binne, 2 buite) goed is ?
Er is namenlijk in de buurt een goede promotie.
Past de ipod daar op ? Want er staat ; Single 3.3V power supply ????
En is da v XP ook goed ? Want er staat ook; Supports Windows 98SE / ME / 2000
//edit : Luister niet naar mijVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 14:40:
wellicht een nieuwe concurrent voor de i-pod of zen, zie www.jensofsweden.com
Ik keek enkel naar het apparaat op de FP
[onzin]
Die lijkt anders verdacht veel op een DUEX, of een Ibead
En de geluidskwaliteit van die dingen valt in t niet bij die van de iPod en ze beschikken ook over veeeeel minder geheugen (tot 256 mb)
Concurrent lijkt het me dus niet, totaal anderse prijsklasse ook..
[/onzin]
http://www.jensofsweden.com/fp6.php?run=true
Dit is het apparaat dat fozzyxl bedoelt
Ziet er niet verkeerd uit idd
[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 05-04-2003 14:58 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Mijn bericht word overgeslaan;tofu schreef op 05 April 2003 @ 14:52:
Weet iemand of zo'n SWEEX controller met 3x FireWire (1 binne, 2 buite) goed is ?
Kan iemand vlug antwoorden, zodat ik er al dan niet kan om krossen
[rml]Mooooody in "[ MP3]Nogmaals, Ipod of anders? Deel 2"[/rml]tofu schreef op 05 April 2003 @ 14:59:
[...]
Mijn bericht wordt overgeslagen;
Kan iemand vlug antwoorden, zodat ik er al dan niet kan om krossen
Hij raadt je dat aan, maar ik heb er geen ervaring mee
Kheb zelf een willekeurig kaartje gekocht en dat werkte wel gewoon, hoor
Hij levert wel stroom, dat is de enige eis die je echt moet stellen aan zo'n kaart denk ik..
[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 05-04-2003 15:05 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
IK HEB EEN IPOD!! 
5gb, 195 euro
kan hem alleen nog niet testen want heb firewire kaartje nodig en Xplay
laatste van de winkel, alleen balen dat hij uit de vitrine kwam dus er zaten wat krasjes op en de scrollwieltje is een beetje vies..
5gb, 195 euro
kan hem alleen nog niet testen want heb firewire kaartje nodig en Xplay
laatste van de winkel, alleen balen dat hij uit de vitrine kwam dus er zaten wat krasjes op en de scrollwieltje is een beetje vies..
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 18:04 ]
Weet iemand waar ik een solid iSkin 5gb kan kopen dus geen halftransparante iSkin? of the Groove Jacket die is namenlijk mooier.
Moet hem wel goed beschermen
Waar heb je hem trouwens gehaald robzilla?
Moet hem wel goed beschermen
[ Voor 29% gewijzigd door idioteque op 05-04-2003 18:40 ]
Verwijderd
Dixons beverwijk, ik bellen naar heel nederland dixons ook alweer 
Ja die hebben wij nog, hij kost 375 euro, ik zo hm ok
dag.
Pap, bel dit nummer en ding eens af want hij kost bij andere zaken 195, en toen had ik hem voor 195 euro
Ja die hebben wij nog, hij kost 375 euro, ik zo hm ok
Pap, bel dit nummer en ding eens af want hij kost bij andere zaken 195, en toen had ik hem voor 195 euro
ehhh ik installeer XPlya maar hij ziet de Ipod niet
. windows wel. kan er ook spul opzetten en afhalen, maar dus geen muziek met Xplay
. heb firmware 1.2.6 nu.
edit als ik properties in win explorer doe dan crasht het zaakje(windows niet helemaal maar goed)
edit als ik properties in win explorer doe dan crasht het zaakje(windows niet helemaal maar goed)
[ Voor 25% gewijzigd door Tripp op 14-04-2003 16:52 ]
ok heb Xplay update gedaan, nu werkt ie weer 
Trouwens, de Ipod wordt niet opgeladen op mijn firewirekaartje (el cheapo realtek).
Op de SB audigy van me maat die ingebouwde 1394 heeft doet ie het wel. zal wel aan die el cheapo ass realtek liggen dat ie dat niet ondersteunt ofzo
. weet iemand hier meer over?
Trouwens, de Ipod wordt niet opgeladen op mijn firewirekaartje (el cheapo realtek).
Op de SB audigy van me maat die ingebouwde 1394 heeft doet ie het wel. zal wel aan die el cheapo ass realtek liggen dat ie dat niet ondersteunt ofzo

kheb ook dat ding voor 195,- prachtig apparaatje, maar ik vroeg me af of het normaal was dat de output snel overstuurd is. Als je de EQ op de instelling zet: meer laag
dan heb je bij veel plaatjes met veel lage tonen al snel gekraak. Het ligt niet aan mijn oordopjes (sony EX70
) en het maakt ook niet uit hoe hard het geluid staat, hij doet dit altijd. Is dat normaal ? en wat doet de instelling geluidscontrole ? is dat een soort AVLS die niet werkt ?
dan heb je bij veel plaatjes met veel lage tonen al snel gekraak. Het ligt niet aan mijn oordopjes (sony EX70
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
heb je dit alleen bij bepaalde soort nummers? of heb je alleen maar vette bass hardcoreAtgast schreef op 14 April 2003 @ 17:24:
kheb ook dat ding voor 195,- prachtig apparaatje, maar ik vroeg me af of het normaal was dat de output snel overstuurd is. Als je de EQ op de instelling zet: meer laag
dan heb je bij veel plaatjes met veel lage tonen al snel gekraak. Het ligt niet aan mijn oordopjes (sony EX70) en het maakt ook niet uit hoe hard het geluid staat, hij doet dit altijd. Is dat normaal ? en wat doet de instelling geluidscontrole ? is dat een soort AVLS die niet werkt ?
kan zijn dat het digitale signaal te sterk is voor de versterker die erin zit. probeer eens een firmwareupdate
Geluidscontrole zal wel soundcheck in het engels zijn: dat is een soort normalize: dat al je nr's ongeveer even hard klinken. (hoe ze dat doen, vraag ik me af, maar het schijnt wel te werken, en is best handig
).
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Ik heb nog nooit een ruis gehad met meer laag. Die staat bij mij ook altijd aan eigenlijk en nog nooit iets van gemerkt. Wel bij mijn oude Senneheiser mx300 oordopjes, maar deze zijn dan ook een beetje mol.
Als het nou een beetje cool tasje was ok. Maar om er dan gelijk zo'n verwijft tasje van te maken.... nou nee.
Bron: MacworldApple Computer Inc. informed MacCentral by special invitation Monday morning of an event the company will hold in San Francisco on Monday, April 28, 2003. While the invitation was not specific on exactly what the company would announce at the event, it did narrow down the possibilities.
The invitation says that Apple will have "announcements that will be music to your ears." Apple has several music products, but speculation over the past couple of weeks has focused on three things: a new iPod; a buyout by Apple of Universal Music; and a new music service by Apple.
Zullen de geruchten dan eindelijk is een keer waarzijn?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
vandaag nog eens getest en ik moet concluderen dat de versterker van de iPod me teleurstelt 
Als er niks met de EQ gebeurd, dan klinkt t goed, mooi helder. Zodra ik er meer bass bijzet, dan is het niks meer. Op de iriver en een mp3cd-speler van anderen klinkt t laag veel steviger (mits gewenst). Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hoort, gezien de 2x30mW versterker die de andere versterkers er theoretisch uit zou moeten spelen.
firmware versie 1.2.6

Als er niks met de EQ gebeurd, dan klinkt t goed, mooi helder. Zodra ik er meer bass bijzet, dan is het niks meer. Op de iriver en een mp3cd-speler van anderen klinkt t laag veel steviger (mits gewenst). Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hoort, gezien de 2x30mW versterker die de andere versterkers er theoretisch uit zou moeten spelen.
firmware versie 1.2.6
ipod, heb al lang een ipod en bevalt me nog steeds
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Ik heb eigenlijk geen last van het te weinig laag. Hij heeft wel minder laag ja. Maar neit echt storend ofzo. Ik moet alleen de stereo wel 2x zo hard zetten als normaal omdat de iPod niet echt voorversterkt, zoiets.
dat lijkt me eerder een impidantie probleem, versterking komt er in principe genoeg uit. Met de standaard dopjes en het volume komt er akelig veel geluid uit, zeker meer dan uit die iriver enzo. het probleem zit em echt bij het laag, hetgeen mij doet vermoeden dat de batterij niet genoeg vermogen kan leveren... (ik ken geen andere situatie waarom hij zo zou reageren)furean schreef op 22 april 2003 @ 22:19:
Ik heb eigenlijk geen last van het te weinig laag. Hij heeft wel minder laag ja. Maar neit echt storend ofzo. Ik moet alleen de stereo wel 2x zo hard zetten als normaal omdat de iPod niet echt voorversterkt, zoiets.
hopelijk weet iemand waar dit aan ligt en of het te verhelpen is.
(denk niet dat er plaats is voor een condensator
[ Voor 4% gewijzigd door Arjan op 22-04-2003 22:26 ]
Vraagje 10 gig en de 20 gig worden die binnekort ook in prijs verlaagd?
This is the Way.
Er is een kit om een nieuwe batterij in de iPod te doen. Kost je $50 en de batterij moet eerst 3 uur opladen voor de 1e keer. Ik denk niet dat dit helpt eigenlijk. Je kan natuurlijk ook zelf een goede batterij kopen en gewoon de instructie's volgen op die site.
http://www.ipodbattery.com/
http://www.ipodbattery.com/
[ Voor 8% gewijzigd door Sage op 24-04-2003 18:36 . Reden: beter leren lezen :P ]
Eindelijk zijn ze er dan... De nieuwe i-Pod's. Bewonder deze schoonheden op Ipod Site van Apple
Het topic hierover Nieuwe iPod
Het topic hierover Nieuwe iPod
[ Voor 37% gewijzigd door yohan op 28-04-2003 23:49 . Reden: link naar topic toegevoegd ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]