Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Atgast schreef op 14 April 2003 @ 17:24:
kheb ook dat ding voor 195,- prachtig apparaatje, maar ik vroeg me af of het normaal was dat de output snel overstuurd is. Als je de EQ op de instelling zet: meer laag
dan heb je bij veel plaatjes met veel lage tonen al snel gekraak. Het ligt niet aan mijn oordopjes (sony EX70 :P ) en het maakt ook niet uit hoe hard het geluid staat, hij doet dit altijd. Is dat normaal ? en wat doet de instelling geluidscontrole ? is dat een soort AVLS die niet werkt ?
heb je dit alleen bij bepaalde soort nummers? of heb je alleen maar vette bass hardcore >:) >:)

kan zijn dat het digitale signaal te sterk is voor de versterker die erin zit. probeer eens een firmwareupdate :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:14

PanMan

Spun!

Geluidscontrole zal wel soundcheck in het engels zijn: dat is een soort normalize: dat al je nr's ongeveer even hard klinken. (hoe ze dat doen, vraag ik me af, maar het schijnt wel te werken, en is best handig :)).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ik heb nog nooit een ruis gehad met meer laag. Die staat bij mij ook altijd aan eigenlijk en nog nooit iets van gemerkt. Wel bij mijn oude Senneheiser mx300 oordopjes, maar deze zijn dan ook een beetje mol. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het mom van een draagtasje voor je Ipod

http://www.drbott.com/prod/db.lasso?code=5010-PUR1
Afbeeldingslocatie: http://www.drbott.com/images/lg/5010-PUR1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Als het nou een beetje cool tasje was ok. Maar om er dan gelijk zo'n verwijft tasje van te maken.... nou nee. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Apple Computer Inc. informed MacCentral by special invitation Monday morning of an event the company will hold in San Francisco on Monday, April 28, 2003. While the invitation was not specific on exactly what the company would announce at the event, it did narrow down the possibilities.

The invitation says that Apple will have "announcements that will be music to your ears." Apple has several music products, but speculation over the past couple of weeks has focused on three things: a new iPod; a buyout by Apple of Universal Music; and a new music service by Apple.
Bron: Macworld

Zullen de geruchten dan eindelijk is een keer waarzijn? :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

vandaag nog eens getest en ik moet concluderen dat de versterker van de iPod me teleurstelt :/

Als er niks met de EQ gebeurd, dan klinkt t goed, mooi helder. Zodra ik er meer bass bijzet, dan is het niks meer. Op de iriver en een mp3cd-speler van anderen klinkt t laag veel steviger (mits gewenst). Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo hoort, gezien de 2x30mW versterker die de andere versterkers er theoretisch uit zou moeten spelen.

firmware versie 1.2.6

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ipod, heb al lang een ipod en bevalt me nog steeds

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik heb eigenlijk geen last van het te weinig laag. Hij heeft wel minder laag ja. Maar neit echt storend ofzo. Ik moet alleen de stereo wel 2x zo hard zetten als normaal omdat de iPod niet echt voorversterkt, zoiets. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

furean schreef op 22 april 2003 @ 22:19:
Ik heb eigenlijk geen last van het te weinig laag. Hij heeft wel minder laag ja. Maar neit echt storend ofzo. Ik moet alleen de stereo wel 2x zo hard zetten als normaal omdat de iPod niet echt voorversterkt, zoiets. :)
dat lijkt me eerder een impidantie probleem, versterking komt er in principe genoeg uit. Met de standaard dopjes en het volume komt er akelig veel geluid uit, zeker meer dan uit die iriver enzo. het probleem zit em echt bij het laag, hetgeen mij doet vermoeden dat de batterij niet genoeg vermogen kan leveren... (ik ken geen andere situatie waarom hij zo zou reageren)

hopelijk weet iemand waar dit aan ligt en of het te verhelpen is.

(denk niet dat er plaats is voor een condensator :+)

[ Voor 4% gewijzigd door Arjan op 22-04-2003 22:26 ]

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:27

NoTimeRemains

I know

Vraagje 10 gig en de 20 gig worden die binnekort ook in prijs verlaagd?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Er is een kit om een nieuwe batterij in de iPod te doen. Kost je $50 en de batterij moet eerst 3 uur opladen voor de 1e keer. Ik denk niet dat dit helpt eigenlijk. Je kan natuurlijk ook zelf een goede batterij kopen en gewoon de instructie's volgen op die site.
http://www.ipodbattery.com/

[ Voor 8% gewijzigd door Sage op 24-04-2003 18:36 . Reden: beter leren lezen :P ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Eindelijk zijn ze er dan... De nieuwe i-Pod's. Bewonder deze schoonheden op Ipod Site van Apple

Het topic hierover Nieuwe iPod

[ Voor 37% gewijzigd door yohan op 28-04-2003 23:49 . Reden: link naar topic toegevoegd ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste