OK, ff doorgelezen.
Laten we maar meteen bij het begin beginnen.
Waar haal jij het recht vandaan mij zo bij mijn naam te noemen

Als je dat al doet, doe het dan meteen goed, het is namelijk niet eens mijn achternaam maar die van mijn vrouw. Als je research doet, doe het dan goed, met 2 tellen heb je zo m'n volledige echte naam.
Wat dat betreft mag je blij zijn dat ik geen HlpDsK heet.
De reden van niet reageren.
Blijkbaar heb jij donderdag ochtend o.i.d een mailtje gestuurd, want woensdag avond had ik 'm iig nog niet.
Bij mijn weten had ik het mailtje gisteren (donderdag middag dus) ook nog niet.
Nu ga ik eens iets heel raars zeggen, wat zelfs als ongeloofbare smoes zou kunnen klinken:
ik heb gisteravond NIET ACHTER EEN PC GEZETEN. En dat nog wel in mijn eigen schaarse vrije tijd.
Vanochtend zag ik dat mijn (mail) server gecrashed was. Heb deze aangezwengeld en ben vetrokken.
Inmiddels is de server weer plat

dus vandaar dat ik niet bij mijn mail kan.
Blijft het feit dat ik asl ik terugreken dat je ergens
donderdagochtend het mailtje verstuurd zult hebben .....
jeuh, eindelijk alles uitgelegd en opgezocht, en dat allemaal omdat je te ongeuldig bent om even op een reply te wachten.
Rest mij nog wel even te zeggen dat ik van dit soort uitlatingen niet gediend ben:
Hopelijk heb je de moed om hier je keuze te verantwoorden.
Ik heb geen hekel aan je o.i.d (al ben je aardig op weg hier een gegronde reden voor te kweken).
Dan nu het mailtje c.q. de reden van het slotje;
Jij kickt een topic na ruim 7 maanden omhoog met de melding dat je hetzelfde probleem hebt.
Denk je nu eens in , in de rest van de gebruikers op dit forum.
Die zien zo'n topic, en zonder dat naar de allerlaatste post c.q. data kijken replyen op het probleem van de t.starter.
Voordat iedereen erachter is dat ze op berichten van een half jaar oud zitten te replyen, zijn we een halve dag (en tig onnodige replys) verder.
Dat is de reden waarom dit soort kicks niet toegestaan zijn.
Verder snap ik uberhaupt niet wat je nu loopt te jengelen over een slotje, je had het antwoord uberhaupt voor het slotje al
De Officiele WaarschuwingJa, en dat m'n eerder officiele waarschuwing ook weg gegumd word... Pffff....
Die OW word NIET teruggetrokken. Je moet eens proberen te lezen wat er staat , ipv het in jou richting proberen te trekken.
De OW is gegeven voor het feit dat je naast het irritant kicken, aan het replyen was als een irritant pestventje.
Getuige ook de links die in het OW mailtje stonden:
[rml]robin0223 in "[ XP] Al mijn folders Read-Only??"[/rml]
[rml][ Windows XP] Directory niet van read-only te krijg deel 2[/rml]
Verwijderd in "alternatieve search is ook brak"
Verwijderd in "alternatieve search is ook brak"
Verwijderd in "MS Small Business Server popconnector"
[
Voor 0% gewijzigd door
Koffie op 08-11-2002 12:45
. Reden: Tiepo en Co. + zinsopbouw ]
Tijd voor een nieuwe sig..