En houden mensen zich aan de huidige faq/policy?blackd schreef op 08 november 2002 @ 12:57:
[nohtml]
[...]
Denk niet dat ze dat op prijs zullen stellen
[...]
Doen we toch al?
[...]
Doen we toch al?
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 12:58:
En houden mensen zich aan de huidige faq/policy?
Nee.
Dus: hoe wil jij die FAQ laten lezen?
Simpel voorbeeld: een draad waarin men een klacht heeft omtrend het mod-optreden van Koffie wordt in TFF geplaatst.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
nee, jij ook nietVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 12:58:
[...]
En houden mensen zich aan de huidige faq/policy?

Mag deze naar LA?Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 12:58:
[...]
Ehm, nog een keer dan maar:
[...]
Dus als er een policy is, dan hou je je daar aan.
Heb je op of aanmerkingen, oftewel eventuele verbeteringen, dan kan je in LA een topic openen.
Dank u
Niet mee eens: 1 topic met 2 oplossingen is gecentraliseerderVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 12:53:
[...]
Ervoor, de oplossingen die er stonden waren met DNS, topicstarter van hier wil daar niet mee werken, dus, zelfde probleem, geboden oplossing wil ie niet aan, ander topic?
Goh ja, de policy...En nogmaals, policy, bij twijfel mailen?
Zal hem vanavond inkaderen en boven mijn bed hangen.
Komaan, wat een gedoe zeg, zelf tot een OW toe.
Maar ik ga me hier buiten houden, jij je zin met je policy
Dat het de policy is dat een klacht in LA moet, maar dat jij hem fijntjes in TFF zet. Hij is inmiddels gemoved jah.
Simpel voorbeeld van het feit dat FAQ niet wordt gelezen?
Het probleem zit 'm in het feit dat het altijd zal gebeuren dat mensen bij zo'n kick gaan replyen op de t.starter.
Dat blijf je nu eenmaal houden, al hang je 5 toeters van formaatje luchtalarm op z'n topic, er blijven mensen gewoon stug doorrepleyen.
Daarom is het dus policymatig niet toegestaan om zulke topics te kicken.
Mocht je een exact passend antwoord hebben (wat vaak alleen kan als je t.starter bent, anders word het meer een reply ala "probeer dit en dit eens, dat zou moeten werken") dan is een kick geen enkel probleemm graag zelfs.
Echter dan nog zal ik zo'n topic uit voorzorg sluiten (met uiteraard een danku in de sluitmessage
).
Echter, jou kick was niet gericht op een passend antwoord voor de search, maar je kickte vanwege het feit dat je het antwoord niet wist, en dat was dus fout.
Dat blijf je nu eenmaal houden, al hang je 5 toeters van formaatje luchtalarm op z'n topic, er blijven mensen gewoon stug doorrepleyen.
Daarom is het dus policymatig niet toegestaan om zulke topics te kicken.
Mocht je een exact passend antwoord hebben (wat vaak alleen kan als je t.starter bent, anders word het meer een reply ala "probeer dit en dit eens, dat zou moeten werken") dan is een kick geen enkel probleemm graag zelfs.
Echter dan nog zal ik zo'n topic uit voorzorg sluiten (met uiteraard een danku in de sluitmessage
Echter, jou kick was niet gericht op een passend antwoord voor de search, maar je kickte vanwege het feit dat je het antwoord niet wist, en dat was dus fout.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dat bedoel ik dus jah...Wezen schreef op 08 november 2002 @ 13:01:
[...]
Niet mee eens: 1 topic met 2 oplossingen is gecentraliseerder
[...]
Goh ja, de policy...
En dan is de voorgestelde mentaliteitsverandering wel leuk, maar ik vrees dat je dit toch niet aan de man krijgt.Het probleem zit 'm in het feit dat het altijd zal gebeuren dat mensen bij zo'n kick gaan replyen op de t.starter.
Misschien kan je hem wijzigen wat je wilt, maar wordt 'ie nog steeds niet gelezne door n00bs als jij. En hij is er om alles hier een beetje ordelijk te laten verlopen. Als mensne als jij zich daar niet aan houden wordt het hier een zooitje en blijven er alleen n00bs over. Laten we dan gathering.tweakers.net broncode maar ff aanpassen in:Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:00:
[...]
Dus hoezo is die er dan?
OF
Hoezo wordt die niet gewijzigd?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <html> <head> <title>Gathering of n00bs</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <meta http-equiv="REFRESH" content="0;URL=http://www.beginnersweb.nl/"> </head> <body> </body> </html> |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
ik stop wel gewoon, i give up...
adios, toedeledokie, mzzls...
da's wel fijn, dan hoef ik m'n favorieten uit windows xp (je weet wel, zo makkelijk met plaatjes enzo) niet aan te passen en kom ik gelijk goed uit!sdomburg schreef op 08 november 2002 @ 13:03:
[...]
Misschien kan je hem wijzigen wat je wilt, maar wordt 'ie nog steeds niet gelezne door n00bs als jij. En hij is er om alles hier een beetje ordelijk te laten verlopen. Als mensne als jij zich daar niet aan houden wordt het hier een zooitje en blijven er alleen n00bs over. Laten we dan gathering.tweakers.net broncode maar ff aanpassen in:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 <html> <head> <title>Gathering of n00bs</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <meta http-equiv="REFRESH" content="0;URL=http://www.beginnersweb.nl/"> </head> <body> </body> </html>
Verwijderd
Als je iets bijdragends/toevoegends aan het forum-gebruik hebt, dan kan je dat aandragen.Wezen schreef op 08 november 2002 @ 13:01:
[...]
Niet mee eens: 1 topic met 2 oplossingen is gecentraliseerder
[...]
Goh ja, de policy...
Doe je dat niet, dan moet je niet achteraf gaan zeuren dat de policy zo is, omdat je de kans laat liggen om te veranderen, of iig voor te stellen, wat jij veranderd zou willen zien, of handig acht te zijn.
En het zijn gewoon standaard huisregels, als je je er zo aan ergert, wat doe je dan hier
bij dezeVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:05:
[...]
Als je iets bijdragends/toevoegends aan het forum-gebruik hebt, dan kan je dat aandragen.
Dat zijn de Internet Explorer favorietenVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:04:
[...]
da's wel fijn, dan hoef ik m'n favorieten uit windows xp (je weet wel, zo makkelijk met plaatjes enzo) niet aan te passen en kom ik gelijk goed uit!

Maar ik heb 1 tip voor je dat je van al je zorgen af zal helpen
Voeg dit regeltje maar toe aan hosts in je c:.windows of c:/winnt directory
code:
1
| gathering.tweakers.net 80.69.64.48 |
geen dank
Ik neem aan dat dit dan het stoppen met beslotten van oude kicks is? Ga dan eens in op de argumenten die Koffie heeft genoemd?
En jullie in de mijne?blackd schreef op 08 november 2002 @ 13:07:
[...]
Ik neem aan dat dit dan het stoppen met beslotten van oude kicks is? Ga dan eens in op de argumenten die Koffie heeft genoemd?
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:08:
En jullie in de mijne?
Daar is koffie dus al op ingegaan:
En jouw mentaliteitsverandering is niet haalbaar, dat heb ik ook gezegd en uitgelegd a.d.h.v. een voorbeeld.Koffie schreef op 08 november 2002 @ 13:01:
[u[Het probleem zit 'm in het feit dat het altijd zal gebeuren dat mensen bij zo'n kick gaan replyen op de t.starter.[/u]
Nog steeds IE, maar jij je zin, zie mijn editVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:08:
[...]
[start] [favorieten]
Internet Explorer, wat is dat?
Is het dan niet handig om een slotje te doen op een topic van 3 maanden oud? Want hoezo gebeurd dat dan niet? Er mag immers niet op gereageerd worden (zelfs niet met een antwoord!blackd schreef op 08 november 2002 @ 13:10:
[...]
Daar is koffie dus al op ingegaan:
[...]
En jouw mentaliteitsverandering is niet haalbaar, dat heb ik ook gezegd en uitgelegd a.d.h.v. een voorbeeld.

Wat denk je dat ik hier doe?Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:05:
[...]
Als je iets bijdragends/toevoegends aan het forum-gebruik hebt, dan kan je dat aandragen.
Doe je dat niet, dan moet je niet achteraf gaan zeuren dat de policy zo is, omdat je de kans laat liggen om te veranderen, of iig voor te stellen, wat jij veranderd zou willen zien, of handig acht te zijn.
Zie je hierboven dus...En het zijn gewoon standaard huisregels, als je je er zo aan ergert, wat doe je dan hier
offtopic:
hosts.sam is niets
sam staat voor sample, dus die .sam eraf halen
hosts.sam is niets
sam staat voor sample, dus die .sam eraf halen
Als je iets doet, doe het goed: C:\windows\system32\drivers\etc\hostssdomburg schreef op 08 November 2002 @ 13:06:
[...]
Dat zijn de Internet Explorer favorieten
Maar ik heb 1 tip voor je dat je van al je zorgen af zal helpen
Voeg dit regeltje maar toe aan hosts.sam in je c:.windows of c:/winnt directory
code:
1 gathering.tweakers.net 80.69.65.48
geen dank
moeten alle topic's dan een slotje krijgenVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:11:
[...]
Is het dan niet handig om een slotje te doen op een topic van 3 maanden oud? Want hoezo gebeurd dat dan niet? Er mag immers niet op gereageerd worden (zelfs niet met een antwoord!)
lijkt me niet, en buiten dat, het is erg veel werk om duizenden topic's te voorzien van een hangslot
Ja, en scriptjes zijn ook 80's, dus die zou ik zeker niet gebruiken!Erkens schreef op 08 November 2002 @ 13:12:
[...]
moeten alle topic's dan een slotje krijgen
lijkt me niet, en buiten dat, het is erg veel werk om duizenden topic's te voorzien van een hangslot
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:11:
Is het dan niet handig om een slotje te doen op een topic van 3 maanden oud? Want hoezo gebeurd dat dan niet? Er mag immers niet op gereageerd worden (zelfs niet met een antwoord!)
Zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar:
1. Onderscheid tussen goede en slechte topics kan dan niet meer worden gemaakt in een search query
2. Hoe wil je dit technisch gaan realiseren? Ik ga niet elke dag kijken welke WOS topics 3 mnd oud zijn en op slot zetten.
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:13:
[...]
Ja, en scriptjes zijn ook 80's, dus die zou ik zeker niet gebruiken!
Verwijderd
Zoiets als:Erkens schreef op 08 november 2002 @ 13:12:
[...]
moeten alle topic's dan een slotje krijgen
if topic is >3 maanden,
then close
else, let open
Ofzo

Wellicht een auto task(of hoe dat ook heet in mysql) in mysql?blackd schreef op 08 November 2002 @ 13:14:
[...]
Zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar:
1. Onderscheid tussen goede en slechte topics kan dan niet meer worden gemaakt in een search query
2. Hoe wil je dit technisch gaan realiseren? Ik ga niet elke dag kijken welke WOS topics 3 mnd oud zijn en op slot zetten.
OMG, wat een arrogantie. Wanneer begin jij eens te begrijpen dat je hier een gast bent op dit forum, en dat je je hoort te gedragen naar de regels die er gemaakt zijn.
En waarom geef je niet eens toe dat je een fout gemaakt hebt. Bijvoorbeeld door de faq's niet te lezen, door het in het verkeerde forum te plaatsen en vervolgens andere mensen een faq "door hun strot heen te douwen"
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Goedzo, je weet het wel, doe het dan ook!Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:12:
[...]
Als je iets doet, doe het goed: C:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Weetje wat, flikker deze maar op slot.
De hele wereld vergaat en word weer bij elkaar geroepen als er niet binnen 24 uur gereplyed word.
Echter ingaan op argumenten van de beleidsuitvoerders zit er niet bij (en nee, de volgende kwoot valt bij mij niet onder 'ingaan op iets')
Ik heb geen zin, tijd en gelegenheid om nog verder op dit soort kinderachtige discussies in te gaan, Daar sta ik boven.
De hele wereld vergaat en word weer bij elkaar geroepen als er niet binnen 24 uur gereplyed word.
Echter ingaan op argumenten van de beleidsuitvoerders zit er niet bij (en nee, de volgende kwoot valt bij mij niet onder 'ingaan op iets')
Voor mij is het klaar.Is het dan niet handig om een slotje te doen op een topic van 3 maanden oud? Want hoezo gebeurd dat dan niet? Er mag immers niet op gereageerd worden (zelfs niet met een antwoord! )
Ik heb geen zin, tijd en gelegenheid om nog verder op dit soort kinderachtige discussies in te gaan, Daar sta ik boven.
[ Voor 0% gewijzigd door Koffie op 08-11-2002 13:17 . Reden: Tiepo en Co. ]
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:14:
Wellicht een auto task(of hoe dat ook heet in mysql) in mysql?
Maar dan zit je nog met argument 1, want als je closed topics niet meesearcht, krijg je geen UTFS / RTFM topics waar niets nuttigs in staat.
Ok, ik zal geen tips meer geven voor een beter werkend forum... Die gebruikers interactie is toch maar nix... Succes Koffie!Koffie schreef op 08 november 2002 @ 13:15:
Weetje wat, flikker deze maar op slot.
De hereld wereld vergaat en word weer bijelkaar geroepen als er niet binnen 24 uur greplyed word.
Echter ingaan op argmunten van de beleidsuitvoerders zit er niet bij (en nee, de volgende kwoot valt bij mij niet onder 'ingaan op iets')
[...]
Voor mij is het klaar.
Ik heb geen zin, tijd en gelegenheid om nog verder op dit soort kiderachtige discussies in te gaan, Daar sta ik boven.
je manier om tips te geven is wellicht het probleemVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:16:
[...]
Ok, ik zal geen tips meer geven voor een beter werkend forum... Die gebruikers interactie is toch maar nix... Succes Koffie!
? Sorry, ik spreek niet zo goed turbotaal als jou of ik snap je hele zin gewoon niet, maar ik houd me aan koffie z'n policy en stap af van gebruikersinteractie.blackd schreef op 08 november 2002 @ 13:15:
[...]
Maar dan zit je nog met argument 1, want als je closed topics niet meesearcht, krijg je geen UTFS / RTFM topics waar niets nuttigs in staat.
Doedels
Eerder zijn complete houding.Erkens schreef op 08 november 2002 @ 13:16:
[...]
je manier om tips te geven is wellicht het probleem
heb je nou nog niet door dat je alleen staat in je standpunt en dat je dus misschien wel fout zit? Het zijn immers niet alleen modjes die je terecht wijzen
Ik heb sorry gezegd, z'n naam weg gehaald en ben de laatste 50 posts al zeker niet meer zo irritant nu ik het gevoel krijg dat er naar me geluisterd wordt...Erkens schreef op 08 November 2002 @ 13:16:
[...]
je manier om tips te geven is wellicht het probleem
ff goed lezen, ik sta niet alleen, anderen hebben nl al opgegeven...sdomburg schreef op 08 november 2002 @ 13:18:
[...]
Eerder zijn complete houding.
heb je nou nog niet door dat je alleen staat in je standpunt en dat je dus misschien wel fout zit? Het zijn immers niet alleen modjes die je terecht wijzen
Use The Fucking Search/Read The Fucking Manual, staat ook in de FAQVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:17:
[...]
? Sorry, ik spreek niet zo goed turbotaal als jou of ik snap je hele zin gewoon niet, maar ik houd me aan koffie z'n policy en stap af van gebruikersinteractie.
Doedels

dan snap ik z'n vraag dus niet...sdomburg schreef op 08 November 2002 @ 13:18:
[...]
Use The Fucking Search/Read The Fucking Manual, staat ook in de FAQ
----------------
optie 2 uit de zin was het dus...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2002 13:19 . Reden: optie2 ]
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:17:
? Sorry, ik spreek niet zo goed turbotaal als jou of ik snap je hele zin gewoon niet, maar ik houd me aan koffie z'n policy en stap af van gebruikersinteractie.
Doedels
Zal ik nog de moeite nemen om het uit te leggen? Nou vooruit.
Als je searcht op topics, kan je kiezen of je alle topics, closed topics of sticky topics wilt doorzoeken (de status dus).
Als je filtert op alleen open topics, haal je er een boel bullshit uit, want je mist dan de typische topics als:
1. waar kan ik dit vinden.
2. UTFS [search=bla]
3. Slot
Daar heb je nix aan. Vandaar dat je hierop kunt filteren. Maar als je alle nuttige topics ook van een slot gaat voorzien, is dat hele effect weg. Snap je?
Omdat zij overtuigd zijn?Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:18:
[...]
ff goed lezen, ik sta niet alleen, anderen hebben nl al opgegeven...
wellicht is het dan verstandig om vanaf heden alle bullshit topics (die handmatig dichtgegooid worden) te voorzien van een flag "bullshit" die niet doorzocht worden?
Dit was echt het laatste want 1. ik respecteer koffie z'n standpunt om af te stappen van gebruikersinteractie 2. m'n lekker blonde kappertje staat te wachten op me...
Dit was echt het laatste want 1. ik respecteer koffie z'n standpunt om af te stappen van gebruikersinteractie 2. m'n lekker blonde kappertje staat te wachten op me...
Koekje?
robin's site:
je hebt me iig. wel aan het lachen gemaaktWil jij ook zo'n gaaf pomtiedom.nl e-mail adres?
DAT IS MOGELIJK!!!
Maak een gaaf design voor www.pomtiedom.nl en als je design gaaf is krijg jij van mij een gratis e-mail adres!
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:21:
wellicht is het dan verstandig om vanaf heden alle bullshit topics (die handmatig dichtgegooid worden) te voorzien van een flag "bullshit" die niet doorzocht worden?
of gewoon alle oude topics met rust laten en alleen nuttig kicken, desnoods nieuw topic starten met link naar oude

de beste koffie
verder gaat dit nergens meer over, dus valt gewoon onder
"friday - rant @ the mods"
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit gaat duidelijk nergens meer over.
Topicstarter: voor een volgende keer zou ik je willen aanraden om op een normale manier discussie te voeren, en niet meteen zo'n attitude aan te nemen. Je spreekt jezelf her en der tegen in deze draad, gaat niet op argumenten in, en over nettiquette zullen we maar niet beginnen.
Mocht je nog serieus denken iets te willen bereiken kun je je melden bij de bemiddelaar, hoe dat in zijn werk gaat heb je kunnen lezen in de mail die koffie je heeft gestuurd.
Verder vind ik het daarmee afgehandeld, en ontvang je van mij je laatste waarschuwing voor je belachelijke gedrag. Je kunt nu normaal verder forummen, maar dit soort gezeik (LA topics, rare kicks, grote bek en publiceren van privé gegevens) levert je een volgende keer een enkeltje naar de eeuwige banvelden op.
Topicstarter: voor een volgende keer zou ik je willen aanraden om op een normale manier discussie te voeren, en niet meteen zo'n attitude aan te nemen. Je spreekt jezelf her en der tegen in deze draad, gaat niet op argumenten in, en over nettiquette zullen we maar niet beginnen.
Mocht je nog serieus denken iets te willen bereiken kun je je melden bij de bemiddelaar, hoe dat in zijn werk gaat heb je kunnen lezen in de mail die koffie je heeft gestuurd.
Verder vind ik het daarmee afgehandeld, en ontvang je van mij je laatste waarschuwing voor je belachelijke gedrag. Je kunt nu normaal verder forummen, maar dit soort gezeik (LA topics, rare kicks, grote bek en publiceren van privé gegevens) levert je een volgende keer een enkeltje naar de eeuwige banvelden op.
Dit topic is gesloten.