Hoi Koffie
Aangezien je niet op m'n mailtje reageert en ik toch graag antwoord wil op m'n vragen, doe ik het hier. Hopelijk heb je de moed om hier je keuze te verantwoorden.
Hieronder is nogmaals m'n mailtje dat ik gestuurd heb naar je:
-----------------------------
Hoi Koffie,
Naar aanleiding van je slot op [rml][ WIN2000 SBS SERV] Eigen website niet zichtbaar[/rml] heb ik een vraag...
Mag je mij gewoon niet of is het toeval dat je mij altijd moet hebben?
Ik had nl. het antwoord gevonden op een probleem, post dat netjes en krijg dan de opmerking "En daarvoor kick je zo'n topic omhoog?" Spijt me zeer, maar ik had wel eens ergens gehoord dat je op tweakers elkaar moet helpen. Vandaar dat ik m'n oplossing daar even gaf. Op deze manier kunnen mensen die later de zoek gebruiken (het is lastig maar soms doetie het) het antwoord vinden.
Hoezo is dat dan NIET GOED en hoezo moet er dan gelijk een slot op?
Ik snap het echt niet meer hoor... Je mag ook gewoon zeggen dat je me een klootzak vind en gelijk al m'n berichten wissen!
gr rbn
Misschien snap je het niet, maar de vragen waren dus:
- "Mag je mij gewoon niet of is het toeval dat je mij altijd moet hebben?"
en
- "Hoezo is dat dan NIET GOED en hoezo moet er dan gelijk een slot op?"
Vriendelijke groet Robin
(ja, klopt mag niet in een post maar zie dit als een openbaar mailtje aangezien je niet reageert op 1op1 mailtjes dus dan mag het wel...)
Aangezien je niet op m'n mailtje reageert en ik toch graag antwoord wil op m'n vragen, doe ik het hier. Hopelijk heb je de moed om hier je keuze te verantwoorden.
Hieronder is nogmaals m'n mailtje dat ik gestuurd heb naar je:
Hoi Koffie,
Naar aanleiding van je slot op [rml][ WIN2000 SBS SERV] Eigen website niet zichtbaar[/rml] heb ik een vraag...
Mag je mij gewoon niet of is het toeval dat je mij altijd moet hebben?
Ik had nl. het antwoord gevonden op een probleem, post dat netjes en krijg dan de opmerking "En daarvoor kick je zo'n topic omhoog?" Spijt me zeer, maar ik had wel eens ergens gehoord dat je op tweakers elkaar moet helpen. Vandaar dat ik m'n oplossing daar even gaf. Op deze manier kunnen mensen die later de zoek gebruiken (het is lastig maar soms doetie het) het antwoord vinden.
Hoezo is dat dan NIET GOED en hoezo moet er dan gelijk een slot op?
Ik snap het echt niet meer hoor... Je mag ook gewoon zeggen dat je me een klootzak vind en gelijk al m'n berichten wissen!
gr rbn
Misschien snap je het niet, maar de vragen waren dus:
- "Mag je mij gewoon niet of is het toeval dat je mij altijd moet hebben?"
en
- "Hoezo is dat dan NIET GOED en hoezo moet er dan gelijk een slot op?"
Vriendelijke groet Robin
(ja, klopt mag niet in een post maar zie dit als een openbaar mailtje aangezien je niet reageert op 1op1 mailtjes dus dan mag het wel...)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2002 12:50 . Reden: naampje weg... ]