Super geheugen!! Heb zelf niet eens de 32mb gebruikt die ik erbij kreeg... was ook niet nodig!Zoijar schreef op 13 May 2003 @ 11:17:
Ik heb 2x 128mb steno pro gekocht bij mycom voor mijn S45, werkt perfect. Kan idd ook filmpjes maken in 320x240 van enkele minuten (minuut of 6 maar op 128, vreet wel geheugen) Fotos worden erg snel weg geschreven, weet niet of het geheugen echt veel uit maakt maar nam liever het zekere voor het onzekere. Eigenlijk amper write delay voor raw images.
Verwijderd
Ik ben aan het twijfelen tussen de Canon V3 en de Canon S400. Kan iemand me duidelijk maken of de S400 zijn €150 meerprijs waard is ten opzichte van zijn kleinere broertje?
Persoonlijk vind ik €150 meerprijs flink. Als tweede vraag wil ik graag een advies (geen url aub maar een persoonlijk advies) welk geheugenkaartje ik hierbij moet nemen. Het moet in ieder geval 128mb zijn en het liefst een snelle uitvoering.
Persoonlijk vind ik €150 meerprijs flink. Als tweede vraag wil ik graag een advies (geen url aub maar een persoonlijk advies) welk geheugenkaartje ik hierbij moet nemen. Het moet in ieder geval 128mb zijn en het liefst een snelle uitvoering.
Verwijderd
Ik wil graag een 2e batterij voor me S45 kopen, gezien hij zo snel leeg is.
Nu hebben ze bij fotoshopper.nl een GP NB-2L, dit is dus niet de officieële van Canon maar eentje van GP, die ook die powerbank zooi levert, heeft iemand ervaring met deze batterij?
En kan ik hem wel opladen met mijn Canon oplader?
Nu hebben ze bij fotoshopper.nl een GP NB-2L, dit is dus niet de officieële van Canon maar eentje van GP, die ook die powerbank zooi levert, heeft iemand ervaring met deze batterij?
Verwijderd
Zoals eerder al aangegeven heb ik mijn accus's voor mijn s45 bij de www.batterybarn.com gekocht. De eerste keer dat ik ze wilde opladen ging het niet goed. Toen ze uiteindelijk vol waren (paar keer opnieuw in de lader stoppen en uiteindelijk ze vol gekregen) liepen ze 1) daarna niet snel leeg en 2) waren ze moeiteloos te herladen. Bijkomend voordeel... de batterijen bij www.batterybarn.com zijn veel goedkoper dan in NL (en da's dus geen reclame maar wel eentje i.h.k.v. Nice to Know)
Verwijderd
Ik zie (misschien ligt het gewoon aan mij hoor) geen batterij voor de Canon 400.Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 01:13:
Zoals eerder al aangegeven heb ik mijn accus's voor mijn s45 bij de www.batterybarn.com gekocht. De eerste keer dat ik ze wilde opladen ging het niet goed. Toen ze uiteindelijk vol waren (paar keer opnieuw in de lader stoppen en uiteindelijk ze vol gekregen) liepen ze 1) daarna niet snel leeg en 2) waren ze moeiteloos te herladen. Bijkomend voordeel... de batterijen bij www.batterybarn.com zijn veel goedkoper dan in NL (en da's dus geen reclame maar wel eentje i.h.k.v. Nice to Know)
Kan dit kloppen?
Verwijderd
nou even over een printer:) ik heb dus een BJC S500, zeer tevreden over vooral over de prijs van de cartridges ivm HP (
) nu vraag ik mij af, ik hoor nog wel eens dat de afdruk per pagina toch duurder is bij een canon..
dit lijkt mij onmogelijk omdat ik voor 5 eurotjes een zwarte cartridge koop en HP vraagt er 45 voor.. dus dan zou zo'n cartridge 10 keer zolang meegaan, ik heb een HP gehad en dat is dus echt niet zo..welke gek prefereert hier hp over canon? en waarom

dit lijkt mij onmogelijk omdat ik voor 5 eurotjes een zwarte cartridge koop en HP vraagt er 45 voor.. dus dan zou zo'n cartridge 10 keer zolang meegaan, ik heb een HP gehad en dat is dus echt niet zo..welke gek prefereert hier hp over canon? en waarom
Verwijderd
Heb dus sinds 2 dagen de canon ixus 400, ben er weg van, wil alleen nog weten of je de cam als webcam kan gebruiken? iemand hier ervaring mee?
bij voorbaat dank,
feen
bij voorbaat dank,
feen
Verwijderd
Is hier toevallig iemand die de canon MV650i (camcorder) heeft?
of de 600/630?
ervaringen graag
of de 600/630?
ervaringen graag
Verwijderd
Ik heb een S45 en ben er zeer tevreden over, het enige wat me een beetje tegenvalt is het feit dat macro fotografie een soortement van butt is. Het is mij nog niet gelukt een mooie macrofoto te maken. Dit in tegenstelling tot mijn vorige camera (een Sony DSC-S70) die echt super macro fotos kon maken.Verwijderd schreef op 05 November 2002 @ 16:19:
Was eerder aan het kijken voor de S45. Zelfde technologie maar iets handzamer.
Heeft iemand de S45 al en hoe bevalt deze? Wat zijn de verschillen met de S40 behalve de chip?
Al met al ben ik zee tevreden met de camera, ligt lekker in de hand en voelt solide aan. Het schuifklepje aan de voorkant werkt zoals het moet maar heeft heel soms de neiging om niet helemaal goed te sluiten. Er moet een of ander lipje/veertje in de camera behuizing klikken op het moment dat je de schuif helemaal naar links hebt geschoven (camera dicht en uit) maar soms schiet ie over de camera behuizing heen.
Anders reageer jij effe op een post van vorig jaar november

amd XP 1800+, 512 mb ddr cas2, geforce 4 TI4200 128mb ,sblaster audigy, ibm 120XP 120gig , maxtor D740X 65Gig 21" LG Flatron 795FT, Canon Eos 10D met wat glaswerk
Tip: kijk eens rond op duitse ebay. Zijn veel webwinkels die zeer goedkoop NB-2L batts leveren. Ik heb mijn batterij bij zo'n duits zaakje gekocht en deze week ontvangen. Hij is helemaal merkloos, dwz er staat niets op de bovenkant. Opvallend is dat deze batt 7.2 volt gebruikt (ipv 7.4 bij orgineel) en levert 650 mAh.Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 16:00:
Ik wil graag een 2e batterij voor me S45 kopen, gezien hij zo snel leeg is.
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
Mischien domme vraag, maar ben sinds kort in het bezit van een powershot A60 (sony camera was gejat
), en nu vroeg ik het me af of je deze ook net als de sony in de verkenner als extra station kan laten herkennen. (in win 98) Gewoon copypeesten enzo vond ik namelijk wel erg makkelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Splash op 16-08-2003 18:43 ]
Verwijderd
Splash schreef op 16 August 2003 @ 18:38:
Mischien domme vraag, maar ben sinds kort in het bezit van een powershot A60 (sony camera was gejat), en nu vroeg ik het me af of je deze ook net als de sony in de verkenner als extra station kan laten herkennen. (in win 98) Gewoon copypeesten enzo vond ik namelijk wel erg makkelijk.
edit:
In mijn S45 boekje staat dat dit alleen kan met winXP of MAC OSX, dus waarschijnlijk kan dit niet. Mijn vorige Olympus C300Z kon dit wel in windows 98...
In mijn S45 boekje staat dat dit alleen kan met winXP of MAC OSX, dus waarschijnlijk kan dit niet. Mijn vorige Olympus C300Z kon dit wel in windows 98...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 20:31 ]
Verwijderd
Ik zie dat jullie nog de G3 aanraden aan mensen, waarom geen G5.
Onze Sony cam zijn lcd is gesprongen door de warmte
en nu kijken we naar een nieuwe. Wat vinden jullie van de G5 tegenover de G3?
Onze Sony cam zijn lcd is gesprongen door de warmte
als je nou kijkt naar de data van de posts waar ze de G3 aanraden... dan begrijp je wellicht waarom ze het nog niet over de G5 hebbenVerwijderd schreef op 17 August 2003 @ 19:18:
Onze Sony cam zijn lcd is gesprongen door de warmteen nu kijken we naar een nieuwe. Wat vinden jullie van de G5 tegenover de G3?
De G5 heeft veel meer CA (paarse randjes om overbelichte of reflecterende stukken) en ietsies meer ruis (dacht ik). Bovendien bied de 1 Megapixel extra niet meer voordelen met zich mee tegenover de G3.Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 19:18:
Onze Sony cam zijn lcd is gesprongen door de warmteen nu kijken we naar een nieuwe. Wat vinden jullie van de G5 tegenover de G3?
Conclusie van DPR:
While the G5 is a superbly capable digital camera in its own right you could save yourself some money, lose only a few pixels and avoid the extra chromatic aberrations by picking up a G3
Yess net mijn Canon Powershot S400 bestel (moest ik effe kwijt).
Ik heb nog een vraagje er wordt standaard een 32mb kaar mee geleverd is deze snel ? want dan gebruik ik deze voor fimpjes en mijn Dane - Elec vor fto's
Ik heb nog een vraagje er wordt standaard een 32mb kaar mee geleverd is deze snel ? want dan gebruik ik deze voor fimpjes en mijn Dane - Elec vor fto's
Een feature die ik nog mis op alle digitale cameras is een infrarood zend/ontvangst unit zodat je onderling foto's kunt uitwisselen.
Zeer handig als je met vrienden onderweg bent en iemand heeft een mooie foto geschoten dan kun je die onderling even uitwisselen. Of bestaat zoiets al?
Zeer handig als je met vrienden onderweg bent en iemand heeft een mooie foto geschoten dan kun je die onderling even uitwisselen. Of bestaat zoiets al?
Ik denk dat dan erg lang gaat duren met infrarood
Frijns.Net schreef op 19 August 2003 @ 16:23:
Een feature die ik nog mis op alle digitale cameras is een infrarood zend/ontvangst unit zodat je onderling foto's kunt uitwisselen.
Verwijderd
Ik heb een canon powershot A200
Alleen nu herkent mijn pc m'n camera niet.
Wat kan ik hieraan doen?
Wat kan ik hieraan doen?
Kan je wat meer vertellen?
Welk OS draai je? Wat heb je al geprobeerd te installeren? Heb je überhaupt al wel iets geinstalleerd?
Welk OS draai je? Wat heb je al geprobeerd te installeren? Heb je überhaupt al wel iets geinstalleerd?
heb je hem op view modus staan als je um aansluit?Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 19:23:
Ik heb een canon powershot A200
Wat kan ik hieraan doen?
Cons:::BB4E