Nou je moet het allemaal zelf weten, ik wil er nog 3 puntjes over kwijt:Twan V schreef op 19 February 2003 @ 19:30:
En of je hem bij een winkel dichtbij of ver weg koopt, de kans dat je hem zelf naar canon op mag sturen is best reeel aanwezig.
1) reken maar dat als een webshop z'n geld binnenheeft ze opeens veeeel minder tijd voor je hebben, de afstand tussen hun als bedrijf en jou als klant is immers prettig (voor hun) groot. Als het geld binnen is is er voor hun niks meer te verdienen, en service.. ach ja...
2) Een beetje Canon dealer regelt zo'n terugstuurgeval wel voor je. Met een webshop kom je altijd zelf aan het versturen.
3) Als je aan het lijntje gehouden wordt zoals je nu zelf al ondervindt is het bij een normale winkel toch net effe iets handiger... daar kun je iets handiger een ultimatum stellen, dingen cancellen, etc, daar kun je immers gewoon naartoe rijden/fietsen/lopen en en-person met iemand van het bedrijf praten. Een gewone winkel vind het niet zo fijn namelijk als je op koopavond met een zaak vol klanten een flinke scene gaat maken.
(PS. off-topic: momenteel ben ik bijv. met een gsm-webshop in "gevecht" omdat ze me een foute gsm hadden opgestuurd, die moest ik terugsturen, heb ik gedaan, en nu krijg ik dus geen nieuwe gsm... als ik hun bel flikkeren ze meteen de hoorn op de haak... en op emails reageren ze niet.. en een adres hebben ze niet (alleen postbus) .. tjsa.. daar sta je dan met je mond vol tanden. Je kunt in zo'n geval -niks-)