Hattrick (online management game) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:06

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 09 januari 2003 @ 17:51:
[...]

Toen ik die speler postte, liep iedereen te mekkeren da'k 'm zo duur had aangeboden.... :?
Klopt toch ook, zoveel heb je niet aan die speler, ook al is ie 100k waard :P
En Phusebox, ik heb ook nog een zooi spelers van dat kaliber, kopen ? :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 09 januari 2003 @ 17:32:
Mits je geen andere redelijke leiders hebt, ja. Anders weet je niet zeker dat juist hij de clown wordt.
Heb idd geen andere redelijke leiders...alleen die 2...Maar die met "goed" is dus de clown...en das een vervelend persoon...Ik kan dan beter hem ontslaan en die redelijke leider laten staan, zodat hij de clown wordt?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
^^0nMe schreef op 09 januari 2003 @ 20:11:
[...]

Klopt toch ook, zoveel heb je niet aan die speler, ook al is ie 100k waard :P
En Phusebox, ik heb ook nog een zooi spelers van dat kaliber, kopen ? :D
Idd.. geen een positie waar ie echt goed in is, ondanks zn hoge waarde.. vrij nutteloos dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:18
Windhoosje schreef op 09 januari 2003 @ 21:22:
[...]
Heb idd geen andere redelijke leiders...alleen die 2...Maar die met "goed" is dus de clown...en das een vervelend persoon...Ik kan dan beter hem ontslaan en die redelijke leider laten staan, zodat hij de clown wordt?
Ja. Maar echt een goede clown is ie natuurlijk niet, dus gauw op zoek naar een betere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

moet een aanvoerder perse in de basis staan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
ik heb echt een schijtteam als ik jullie zo hoor
die speler waar het over ging met die transfer
dat zou voor mij een van mijn betere spelers worden

klote hattrick heeft me echt een slecht team toebedeeld bij de start

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

En een beetje humor in dit topic kan ook wel, heeft me broer gevonden(en je kan het zelf controleren):

Felix Risflod (6119490)
27 jaar, goed vorm, gezond

Een populair persoon, die kalm is en onpopulair.
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.

[ Voor 3% gewijzigd door Paniohitus op 09-01-2003 22:18 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Preddie schreef op 09 januari 2003 @ 22:17:
En een beetje humor in dit topic kan ook wel, heeft me broer gevonden(en je kan het zelf controleren):

Felix Risflod (6119490)

ja wat is het nou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Windhoosje schreef op 09 January 2003 @ 22:09:
moet een aanvoerder perse in de basis staan eigenlijk?
Lijkt me wel hè...'t is nét écht! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

:D idd goeie vraag van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Deze topic staat op het punt heropend te worden als Deel II.

Ideetje om van elke GoT'r die meespeelt in HT de team naam en ID te posten in een sticky?
Dan kan ik volgende week woensdag eens me vuile b-team wat schenen kapot laten trappen op GoT'rs >:)

* yared heeft geen idee trouwens hoe dat werkt, zal wel een modje mailen ofzo?

/edit zojuist IceStorm gemailed met verzoek of het mogelijk was.

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 09-01-2003 23:51 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Preddie schreef op 09 januari 2003 @ 22:17:

Felix Risflod (6119490)

Ja die zitten er wel vaker tussen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Hattrick staat in de Veronica gids van deze week... hopen dat er niet meteen 1.000 man zich inschrijven... tis al druk (lees langzaam) genoeg op zondagavond.

Vraag me af wat zo'n game online houden nou eigenlijk kost... neem aan dat ze daar niet een hobbyservertje hebben staan :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Preddie schreef op 09 January 2003 @ 22:17:

Felix Risflod (6119490)

Wat dacht je hiervan dan :
Postbus »
Federaties »
Forums »
-Sluwe blik » <-----------------

of in mijn laaste wedstijd : " Ola Skevik moet nog veel leren. Bijvoorbeeld om geen ziekenhuisballetjes vlak langs Kornel Quaedflieg te geven"

Ziekenhuisballetje nog wel, hoe verzinnen ze het :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

-Sluwe blik » <
Medivh zit lekker te klooien, laat hem... andere suggesties waren 'vuige blik', even kieken, spieken, sneaken, etc... heb er al wat langszien komen vandaag.

Postvak werd vanmiddag Postbus en 'nieuwsbericht' en 'nieuw bericht' werden duidelijker gemaakt... zat namelijk telkens op nieuwsbericht te klikken en me supporters een mailtje te sturen ipv me vriending.. :P

Ik vind het echt ideaal dat er zo actief word gewerkt aan het spel, je ziet het letterlijk evolueren terwijl je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 10 January 2003 @ 00:14:
Hattrick staat in de Veronica gids van deze week... hopen dat er niet meteen 1.000 man zich inschrijven... tis al druk (lees langzaam) genoeg op zondagavond.

Vraag me af wat zo'n game online houden nou eigenlijk kost... neem aan dat ze daar niet een hobbyservertje hebben staan :)
Gewoon professionele server kost wel enkele duizenden eurotjes per maand.. Maar hoeveel denk je dat ze ermee verdienen, al die supporters 20 euro per jaar... Vooral in Zweden zijn er echt veel gasten supporter.. Denk dat als je het goed doet je er wel je beroep van zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

Jules Harms 2003-01-10 11.54 0.0 Euro
Klaas Slingerland 2003-01-10 11.44 11 000 Euro
Wilmar Sluis 2003-01-10 11.27 7 000 Euro

Zo ziet het eruit op het moment, als je nog wil bieden moet je snel wezen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 48983 schreef op 10 januari 2003 @ 10:53:
Jules Harms 2003-01-10 11.54 0.0 Euro
Klaas Slingerland 2003-01-10 11.44 11 000 Euro
Wilmar Sluis 2003-01-10 11.27 7 000 Euro

Zo ziet het eruit op het moment, als je nog wil bieden moet je snel wezen... ;)
ik sla dit keer wel over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 10 January 2003 @ 11:07:
[...]

ik sla dit keer wel over ;)
Zeer begrijpelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

heeft net een newbie niet de VRAAGprijs maar de WAARDE van een speler van me geboden! LOL...

in het begin heb ik ook een stel blunders gemaakt zeg, spelers kopen en verkopen zonder rekening te houden met salariskosten en transferkosten... heeft me twee weken dagelijks actief handelen gekost om weer break-even te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verkocht:
Klaas Slingerland voor 20 000 Euro (max 1.5 ster, meestal 1)
Wilmar Sluis voor 9 000 Euro (max 1.5 ster)

Is toch netjes voor zulke mindere spelers.
Alleen heb ik die andere niet kunnen verkopen maar ach jammer dan... ontsla ik hem wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

er is zojuist meer dan 80x geboden op een speler van me vriendin... Man wat gaat dat hard zeg..
Hilbert van den Akker (7538862)

Hij begon traag op 20.000 en nu zit in de laatste minuten voor de deadline en wordt constant op geboden en geboden... zit al op 125.000 euro EN HET IS EEN BAGGER SPELER!

Niemand heeft in de gaten dat ie een GOED leider is EN CONTROVERSIEEL... ze zien alleen maar GOED scoren en GOED leider ... |:(

En me vriendin blijft me maar pagen en gillen... shit

/edit, ze heeft reden tot gillen... een waardeloze speler van 39.000 euro verkopen aan mensen met een bord voor hun kop voor .... 140.000 euro
Dit krijg ik nog tijden te horen |:(

[ Voor 25% gewijzigd door yared op 10-01-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Topicstarter
yared schreef op 10 januari 2003 @ 16:41:
er is zojuist meer dan 80x geboden op een speler van me vriendin... Man wat gaat dat hard zeg..

Hij begon traag op 20.000 en nu zit in de laatste minuten voor de deadline en wordt constant op geboden en geboden... zit al op 125.000 euro EN HET IS EEN BAGGER SPELER!

Niemand heeft in de gaten dat ie een GOED leider is EN CONTROVERSIEEL... ze zien alleen maar GOED scoren en GOED leider ... |:(

En me vriendin blijft me maar pagen en gillen... shit

/edit, ze heeft reden tot gillen... een waardeloze speler van 39.000 euro verkopen aan mensen met een bord voor hun kop voor .... 140.000 euro
Dit krijg ik nog tijden te horen |:(
Waar zie jij controversieel?? :) Ik vind het maar een vervelend mannetje ? :D

22 jaar, zwak vorm, gezond

Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Waar zie jij controversieel?? Ik vind het maar een vervelend mannetje ?
agh, is bijna hetzelfde, blijven vervelende lui...

* yared zit nog steeds te balen dat zijn vrouwtje beter scoort bij Hattrick dan hij thuis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Is het normaal dat als je bij HAM Historical Player Ratings wilt, dat je dan request timed out. Hattrick.org is not responding connection aborted on request krijgt? De site doet het wel. Hattrick wil zoveel mogelijk die extended proggies tegengaan om de server nog een beetje snel te houden. Zou het daaraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik heb er geen last van, heb je de laatste updates voor HAM al gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Is het normaal dat als je bij HAM Historical Player Ratings wilt, dat je dan request timed out.
Heel Hattrick ligt vandaag op zijn gat... staat op de voorpagina als je inlogt ;)
Dit is dus geen HAM error maar een time out omdat ze geen verbinding kunnen krijgen met HT.

Wou dat ze de fora een stuk meer like GoT maakten en sneller! word gek van die loading screens. Krijg er helemaal 2400 baud modem CPSjes staren flashbacks van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou op zn gat? Ik log normaal in hoor .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

op zijn gat als in traaaaaaag niet als in plat ;)
zit ook gewoon ingelogd
2003-01-10 Training delays
There are training delays all over the world. The reason is that there are so many people logged on today and that is slowing things down. We do not fully understand why there are so many people logged on (no matches are currently being played, which normally is the peak hours), but are working on solutions to make sure that even if there are many logged on, the training updates should not be slowed down like they are now. So - please be patient today - ALL training updates WILL happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok dan ... ennuh er zijn helemaal geen HAM Updates .. :/

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 10-01-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 42423 schreef op 10 januari 2003 @ 22:20:
Ok dan ... ennuh er zijn helemaal geen HAM Updates .. :/
Er zijn gisteren 2 hotfixes uitgebracht

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

The Dolf bedankt voor het storten van 18K op me rekening en het afnemen van twee bagger spelers :D

Goeie tip, ontsla spelers met een waarde onder de 10.000 euro, daar is geen handel mee te drijven en trainen duurt een paar seizoenen.

/edit
Ulrich Quade (7340617)
Bas Janssen (7347824) _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 10-01-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
[quote]yared schreef op 10 January 2003 @ 23:44:
Goeie tip, ontsla spelers met een waarde onder de 10.000 euro, daar is geen handel mee te drijven en trainen duurt een paar seizoenen.
quote]

Maak daar maar 25 000 van! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Maak daar maar 25 000 van!
Vond eigenlijk al dat ik teveel hielp... laat iedereen die niet de moeite neemt om zelf het web af te struinen naar info daar maar lekker zelf achter komen.

* yared moet wel toegeven dat als ie iets intressants ziet staan van 20-25K voor 1K dat ie dan max 2K biedt voor de doorverkoop...
Alle kleine beetjes (euro/pleuro) helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Is dat niet erg slecht voor je teamgeest, dat aankopen/verkopen. Laten we zeggen een paar spelers per week aantrekken, daar wordt je groep toch onzeker van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 11 January 2003 @ 00:01:
Is dat niet erg slecht voor je teamgeest, dat aankopen/verkopen. Laten we zeggen een paar spelers per week aantrekken, daar wordt je groep toch onzeker van?
Teamgeest wordt geirriteerd, maar mn prestaties leiden er niet onder dus maakt het niet zo heel veel uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik weet het niet... Als je teamgeest beter is zal je team beter presteren, en dus meer doelpunten maken, wat weer zal leiden tot meer supporters en dus hogere kaartverkoopopbrengsten. De vraag is: wat levert meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 10 January 2003 @ 23:44:
The Dolf bedankt voor het storten van 18K op me rekening en het afnemen van twee bagger spelers :D
Dat was niet de bedoeling. Ik had net ff te diep in het glaasje gekeken die dag. Heeft me veel te veel geld gekost.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dat was niet de bedoeling. Ik had net ff te diep in het glaasje gekeken die dag. Heeft me veel te veel geld gekost.
agh ik krijg net 4.350 euro voor een speler van me waar ik zelf netaan 20K op verdiend had en die nu wegging voor een ton meer :O

Het ontslaan van spelers doet niks met de teamgeest.. je mag er zoveel uitgooien als je wilt, echter het kopen van spelers heeft invloeg afhankelijk van het karakter van de speler en de positie die hij al dan niet inneemt in het team.

Wedstrijdje winnen geeft meer positieve invloed dan een paar spelers negatief geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Is het slim om elke week een jeugdspeler te promoveren als het niveau van je jeugdopleiding "slecht" is? Want volgens mij krijg je dan altijd slechte spelers die niks waard zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Jawel, gewoon doen, ook met slecht niveau kun je geluk hebben en een goede speler trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Windhoosje schreef op 12 januari 2003 @ 10:44:
Is het slim om elke week een jeugdspeler te promoveren als het niveau van je jeugdopleiding "slecht" is? Want volgens mij krijg je dan altijd slechte spelers die niks waard zijn...
Ja altijd doen.
G0009 schreef op 11 January 2003 @ 17:28:
Ik weet het niet... Als je teamgeest beter is zal je team beter presteren, en dus meer doelpunten maken, wat weer zal leiden tot meer supporters en dus hogere kaartverkoopopbrengsten. De vraag is: wat levert meer op?
Spelers in/verkopen zeker weten.. Mijn teamgeest is geirriteerd en mn uitslagen van de afgelopen wedstrijden zijn 6-0 en 0-5 ofzo.. al 6 wedstrijden ongeslagen met geirriteerde teamgeest.. terwijl ik wel winst erdoor maak en die supporters komen ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

G0009 schreef op 12 januari 2003 @ 10:58:
Jawel, gewoon doen, ook met slecht niveau kun je geluk hebben en een goede speler trekken.
Ookal word de kans zeeer klein natuurlijk. Als je een waardeloos jeugtraining heb, heb je veel geluk als je een matig eruit kan halen (en die kans is misschien 1/100 ofzo). En die kans waarde zal alleen maar stijge naarmate je jeugtraining beter is.
Dus als je waardeloos jeugdtraining heb zou ik pas gaan "gokken" als die minimaal zwak is, anders is het pure geldverspilling volgens mij.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit mn Youthsquad:

Timo de Bruin (7651865)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 196 000 Euro
Loon: 1 500 Euro/week
Eigenaar: HARDTRANCE
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
wow lekker.. deze week??? en hoe goed is jouw jeugdopleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

* Anoniem: 27593 is jaloers ;(

Het niveau van mijn jeugdsquad is "redelijk" en de beste speler tot nu toe was 4000 Euro waard. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Controversieel/goed leider -> Gauw verkopen die knul!

Volgens mij zit jij allang op excellent youth squad, right? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Preddie schreef op 12 januari 2003 @ 13:12:
[...]
Dus als je waardeloos jeugdtraining heb zou ik pas gaan "gokken" als die minimaal zwak is, anders is het pure geldverspilling volgens mij.
Sja, het is en blijft gokken. De kans op een waardevolle speler wordt een stuk groter naarmate je jeugdopleiding beter wordt, maar het is niet onmogelijk om met een slechte jeugdopleiding een dure speler te trekken. Ik las op het forum over een Belg die na 3 weken spelen een solid scorer uit z'n jeugdopleiding trok -> puur geluk, maar het kan dus wel!

Het gaat maar om 2 000 euro, ik zou het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik neem iedergeval gewoon elke week de gok.. 2000 is toch bijna niks en als je een keer wel een goede hebt is het bedrag er meteen ruim 10x uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja excellent ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Woei! Ik heb vanavond de topper tegen de nummer 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Topicstarter
Heeft er iemand een matchviewer die het WEL doet??? pleasseee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:03
Ik heb de nieuwe matchviewer.... Voeg me ff toe aan MSN (aristos_los@hotmail.com)

Zullen we vanavond met zijn allen op IRC afspreken... En dan niet de #hattrick.nl (die is veel te druk en teveel gezeik), maar een eigen GOT channel??? Ik stel voor #GOTHT....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
Zal ik dan maar 'aftrappen' :p... succes

[ Voor 3% gewijzigd door irritableskillz op 12-01-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Succes! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Succes indeed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Succes allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ik kom er niet meer op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
Aristos schreef op 12 januari 2003 @ 18:16:
Ik heb de nieuwe matchviewer.... Voeg me ff toe aan MSN (aristos_los@hotmail.com)

Zullen we vanavond met zijn allen op IRC afspreken... En dan niet de #hattrick.nl (die is veel te druk en teveel gezeik), maar een eigen GOT channel??? Ik stel voor #GOTHT....
irc.tweakers.net #hattrick :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
9-1 :p

[ Voor 85% gewijzigd door Ronald Koeman op 12-01-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
2-0 voor 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
2-0 voor, tegen de nummer 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
3-1 met rust, 87% balbezit.. en de nr1 staat 2-1 voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou die youthspeler maar gelijk in de basis gezet. Scoort ie ook nog es :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

de site is erg traag op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Afgelopen..

6-1 eindstand...

De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door 1337, met een indrukwekkende 97 procent balbezit.

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

omg! 97 %!

Ik heb 5-3 gewonnen! 1e helft 55% procent balbezit 2e helft 73%

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 50933 op 12-01-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Ik ben in mn eerste wedstrijd met 1-5 afgedroogd :( Begon na 3 min. met voorsprong, maar positiespel over hele wedstrijd was naadje. Ik heb nog een hoop werk te verzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
Ik heb met 0-3 gewonnen van de nummer 1. Ik sta nu eindelijk eerste met 1 punt voorsprong :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

6-0 winst :)

Maar op 1 doelpuntje op de 2e plek. Bah, 1 doelpuntje meer en ik had eerste gestaan op doelsaldo. Mja volgende week toch tegen koploper, dus dan zullen we het eens rechtzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-6 uit gewonnen. Met Play it Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
0-5. En ik speelde uiteraard thuis :(

Zou iemand mij eens een keer kunnen helpen mijn team samen te stellen? Ik snap er echt de ballen van waarom ik steeds zo erg op mijn kloten krijg.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 12 January 2003 @ 22:47:
0-5. En ik speelde uiteraard thuis :(

Zou iemand mij eens een keer kunnen helpen mijn team samen te stellen? Ik snap er echt de ballen van waarom ik steeds zo erg op mijn kloten krijg.
Speel je al in 3-5-2 formatie? ik wil je eventueel wel een keer helpen.. ben al 7 wedstrijden ongeslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

5-0 winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4-1 gewonnen. Eitje. :P
Doordat er geen regen was voorspeld vandaag kwamen er veel fans, namelijk 7250 naar De Leeuwenkooi vandaag. 0wnz0rz koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De opstelling: Kazaz - Brandis, Hodalska, Geut - Leijdekkers, Delang, Hurkmans, Koolhoven, van Leeuwen - Groot, van Unen.

Limburgia koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Eggen - Thijs, van Oudenaarden, van Veen, Haagmans - Eizema, Molder, Toorenman, Bosma - van Dam, Cox.

In de 3 minuut ontving 0wnz0rzs Barend Leijdekkers een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander 0wnz0rz had een goede mogelijkheid om op voorsprong te komen toen Matthijs Brandis opkwam aan de linker kant, maar zijn schot was te zacht en kwam recht in de handen van Quincy Eggen. 0wnz0rz-speler Paul van Unen gaf na 23 minuten, het thuisteam een 1 - 0 voorsprong na een aanval over de rechterkant. In de 40e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Paul van Unen doorbrak en de 2 - 0 voor 0wnz0rz inschoot. 2 - 0 was de ruststand De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door 0wnz0rz, met een indrukwekkende 63 procent balbezit.

Limburgia's Giel Eizema scoorde 2 - 1 door de bal heel subtiel over de keeper heen te lobben vanaf aanzienlijke afstand. De keeper pakte de bal hoofdschuddend uit het net. Benjamin Thijs kwam dichtbij de gelijkmaker in de 66 minuut toen hij een steekpass kreeg op links, maar het uiteindelijke schot was te zwak om een bedreiging te vormen voor de keeper Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat 0wnz0rz op een 3 - 1 voorsprong kwam. Paul van Unen maakte geen fouten. En toen had Paul van Unen drie keer gescoord - een hattrick! 0wnz0rz scoorde 4 - 1 toen Rian Koolhoven over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. In de 78 wedstrijdsminuut,viel 0wnz0rz´s Dimitri Geut dramatisch net buiten het strafschopgebied .De scheidsrechter gaf Dimitri Geut een gele kaart voor een schwalbe. Rian Koolhoven scoorde bijna nog een doelpunt voor 0wnz0rz, maar zijn schot werd aangeraakt en leverde slechts een corner op. De bezoekers kregen de mogelijkheid om de achterstand wat dragelijker te maken in de 79 minuut. Door een defensieve blunder kwam Eric Toorenman helemaal vrij en kon hij op doel schieten, zijn schot was echter waardeloos en een makkelijke prooi voor de keeper. Paul van Unen van 0wnz0rz kreeg een tweede gele kaart in de 85 minuut voor onsportief gedrag. 0wnz0rz had het meeste balbezit, namelijk 52 procent.

0wnz0rz´s beste speler was Steven van Leeuwen. Daar staat tegenover dat, Matthijs Hodalska echt heel slecht speelde. De echte sterspeler van Limburgia was ongetwijfeld Guido Bosma. Camiel Cox speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.
FC 0wnz0rz
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : matig
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : matig
SV Limburgia
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : zwak
Centrale verdediging: matig
Linksback : zwak
Rechterkant aanval : slecht
Centrale aanval : slecht
Linkerkant aanval : zwak
Voor het eerst "slecht" voor middenveld (ipv waardeloos)! :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

11.942 fans in me gloednieuwe stadion, bijna volle bak! (15.000) :7 helaas bewolkt, anders waren we helemaal uitverkocht. Viel trouwens op dat er verhoudingsgewijs meer goedkope staanplaatsen over waren dan VIP/overdekt...

Was ook wel even spannend, moesten tegen de nr3 en me volledig nieuwe opstelling was een testcase voor volgende week en totaal verschillend van me vorige.... 5-0 !! :9~ * yared kickt er zo op als er Hattricks gescoord worden, maar helaas, zat er deze keer niet bij

Volgende week tegen de nummer 2 en die ga ik voor het eerst MOTS spelen omdat ik die perse moet winnen! (liefst zonder tegendoelpunten). Mocht ik die winnen dan is me team 6 competitie wedstrijden ongelslagen en staan we een heel heeel solide eerste plaats met 18 punten (is nu 24-2 totaal 15).

1-6 uit gewonnen. Met Play it Cool.
RtcW wat is je competitie/teamnaam? Lijkt me dat je een goed team hebt, of een zwakke competitie :P

Uit mn Youthsquad:

Timo de Bruin (7651865)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
DUMPEN DIE GAST! Als je het nog redt vandaag te koop aanbieden, anders morgen ontslaan... als ie woensdag voor je oefenwedstrijd maar weg is.. goeie tip, LEES deze thread even door... anders ben je een van die sukkels die 4x de prijs betaald voor een van me vriendin d'r slechtste spelers en mij gek maakt van ellende ;)

Deze vraag komt telkens langs en ik elk forum en staat gewoon in de handleiding... Hoor regelmatig van betrouwbare spelers die toch pas net begonnen zijn dat ze af en toe een redelijke speler trekken. Zelf had ik er ook eentje van 11.000 maar omdat het niet echt duidelijk was wat dit voor speler moest worden en het een probleemmaker was heb ik hem gewoon gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
yared schreef op 12 January 2003 @ 23:24:
LEES deze thread even door...
lol @ 35 pagina's 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door OneUp op 12-01-2003 23:33 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
devv05 schreef op 12 januari 2003 @ 22:52:
[...]

Speel je al in 3-5-2 formatie? ik wil je eventueel wel een keer helpen.. ben al 7 wedstrijden ongeslagen :P
4-4-2 aangezien de coach waardeloos is met 3-5-2.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik snap er ook geen zak van
5-1 verloren
toen ik bijna niks deed won ik alles
nu ik spelers koop en dingen wijzig verlies ik alles
ik gebruik dat prog HAM maartoch krijg ik crap opstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

speel je oefenwedstrijden met 3-5-2.
Voordelen, je krijgt een sterk middenveld en op dit moment is dat nog belangrijk in HT + je traint een tweede mogelijkheid zonder dat het uitmaakt of je wint of verliest. ;)
lol @ 35 pagina's
tja, als je dat niet doet, ga je dus domme vragen stellen zoals waar je nog meer naar moet kijken behalve kwaliteiten en leiderschap... stelletje dozen overboden 3x een speler zijn prijs bij me vriending voor een ascociaal tiep met redelijke leiderscapaciteiten alleen maar omdat ie GOED in scoren was en REDELIJK in passing.... ze wrijft het me elke dag in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

ik snap er ook geen zak van
5-1 verloren
toen ik bijna niks deed won ik alles
nu ik spelers koop en dingen wijzig verlies ik alles
ik gebruik dat prog HAM maartoch krijg ik crap opstellingen
Phusebox, ik geef je iets om over te denken en de conclusie laat ik aan jou over;

Als je 2 goede forwarda hebt met zwakke vorm en slechte conditie (6.3 in HAM), en je hebt twee matige forwards met redelijke vorm en conditie (HAM 4.0) , wat zet je dan in?**

* yared heeft echt de balen verstand van voetbal, maar vindt HT wel een lekker spelletje...

**HAM houdt weinig rekening met vorm. Een mindere speler in betere vorm en conditie houdt het langer uit dan een sterspeler met topkwaliteiten maar bagger conditie ;)
(stel conditie bij settings even op 50% en kijk naar het verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Yared ... mijn teamnaam krijg je na het bekerduel van woensdag, als ik in mijn sterkste opstelling heb gespeeld. Want als je nu mijn team bekijkt krijg je verkeerde indruk. Mijn spelers zijn iig: *ermm de waarde van de spelers zijn* (Anders kun je mijn team alsnog vinden):

1 124 000 Euro, 22 years middenveld << Is lichtgeblesseerd, prijs moet nog iets omhoog.
639 000 Euro, 21 years keeper << weak form. 8 ton ongeveer is normaal
582 000 Euro, 19 years middenveld
317 000 Euro, 21 years winger middenveld, extra inner midfield
299 000 Euro, 20 years spits
295 000 Euro, 19 years winger middenveld
282 000 Euro, 28 years defender << Prijs moet omhoog vanwege lichte blessure
275 000 Euro, 29 years defender, extra innermidfield
243 000 Euro, 19 years spits, innermidfield
196 000 Euro, 18 years innermidfield, winger midfield
187 000 Euro, 20 years defender << heeft nu blessure van 3 weken. Zit normaal tegen 3 ton aan.
174 000 Euro, 19 years defender, innermidfield, extra innermidfield
114 000 Euro, 24 years wingerback

112 000 Euro, 26 years << Heb ik al vanaf dat ik Hattrick begon. Hij is niet best, maar heb nooit beter scorende spitsen moeten hebben. >>

3 sterren is hij ***

Stamina: passable Keeper: wretched
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: passable Set Pieces: disastrous

Career Goals: 58
Career Hattricks: 6
League goals this season: 3
Cup goals this season: 8

Hij mag wat mij betreft ook wel weg .. wie biedt :)

84 000 Euro, 27 years reserverkeeper
38 000 Euro, 17 years talentje
32 000 Euro, 17 years talentje
23 000 Euro, 19 years bankzitter
17 000 Euro, 21 years spits << deze heb ik ook al vanaf begin Hattrick en scoort ook als een gek, vooral omdat ie quick is.>>

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: weak Set Pieces: poor

Career Goals: 26
Career Hattricks: 4
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0

Maar ik stel hem nu helaas niet meer op.

Wat mij betreft mag ook hij weg .. wie biedt :)

0 Euro, 47 years coach

Zoals je ziet heb ik in de toekomst geinvesteerd. En ook al de opvolgers van mijn twee oudjes (28 en 29) al gekocht. De waarde van al mijn spelers kan alleen maar groeien. Ohw en ik train playmaking. Mag wel duidelijk zijn met al die middenvelders :)

ps: de waarde van mijn topspeler alleen al is meer dan alle spelers tezamen van het team dat 2e staat in mijn competitie. Maar zekers geen slecht team. En ook geen slechte competitie aangezien er nog 4 van de 6 ploegen in de beker zittten.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 13-01-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 12 January 2003 @ 23:37:
[...]

Je begrijpt het verkeerd, je ERVARING is waardeloos met 3-5-2, heeft niks met de coach te maken.. gewoon 3-5-2 gaan spelen en met een paar (2 a 3) weken is ben je er uitstekend in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
yared schreef op 12 January 2003 @ 23:49:
[...]
Phusebox, ik geef je iets om over te denken en de conclusie laat ik aan jou over;

Als je 2 goede forwarda hebt met zwakke vorm en slechte conditie (6.3 in HAM), en je hebt twee matige forwards met redelijke vorm en conditie (HAM 4.0) , wat zet je dan in?**

* yared heeft echt de balen verstand van voetbal, maar vindt HT wel een lekker spelletje...

**HAM houdt weinig rekening met vorm. Een mindere speler in betere vorm en conditie houdt het langer uit dan een sterspeler met topkwaliteiten maar bagger conditie ;)
(stel conditie bij settings even op 50% en kijk naar het verschil)
ik snap niet wat je bedoelt

en waarom werkt die mybestteam niet?
ik sta overigens 330.000 in de min door speler aankopen
en ik krijg niks verkocht
en mijn team wordt er alleen maar slechter op
snap er echt geen klote van

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 12-01-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
sjeez dan heb je echt lopen kloten :D misschien beter om opnieuw te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
devv05 schreef op 12 January 2003 @ 23:59:
sjeez dan heb je echt lopen kloten :D misschien beter om opnieuw te beginnen?
en dan? zeker weer opnieuw betalen voor een jaar terwijl ik net een maand bezig ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
devv05 schreef op 12 januari 2003 @ 23:52:
[...]

Je begrijpt het verkeerd, je ERVARING is waardeloos met 3-5-2, heeft niks met de coach te maken.. gewoon 3-5-2 gaan spelen en met een paar (2 a 3) weken is ben je er uitstekend in..
Jammer dat ik geen enkele middenvelder heb (volgens ham).

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

ik snap niet wat je bedoelt

en waarom werkt die mybestteam niet?
ik sta overigens 330.000 in de min door speler aankopen
en ik krijg niks verkocht
en mijn team wordt er alleen maar slechter op
snap er echt geen klote van
Wat devv05 ook al zegt, je team laten crashen, (zet al je spelers te koop voor weinig) en begin opnieuw. Maar doe jezelf een lol, en lees eerst even de spelregels want daar staat echt heel duidelijk hoe je moet beginnen. En anders neem je het HT forum, Hatrix Files 2.0, ABC of Tactics, etc... wel jammer dat ik dan een supporter ga missen. :P

MyBestTeam werkt prima, maar kun je zelf net zo makkelijk met pen en papier of excell... waarschijnelijk zelfs sneller dan die baggersite.

* yared staat voor een ton in het rood.

Maar ik ben omhoog geklommen vanaf ruim -200.000 door nooit duurder dan 5.000 aan te kopen van spelers die minstens 20.000 waard zijn en ze voor niet minder dan aankoopsprijs+2x1 weeksalaris+1.000 euro te koop te zetten...
Kost je wel een paar dagen week minstens intensief handelen maar dan klim je uit het 'beginners'dal. Een tweede econoom wil ook wel helpen.

Dit kun jij ook, je moet gewoon even tussen je oren voor jezelf zeggen; ik heb geen haast, ik heb een hele competitie om het spelletje te leren en de volgende ronde ga ik vlammen! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door yared op 13-01-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
yared schreef op 13 januari 2003 @ 00:08:
[...]
Wat devv05 ook al zegt, je team laten crashen, (zet al je spelers te koop voor weinig) en begin opnieuw. Maar doe jezelf een lol, en lees eerst even de spelregels want daar staat echt heel duidelijk hoe je moet beginnen. En anders neem je het HT forum, Hatrix Files 2.0, ABC of Tactics, etc... wel jammer dat ik dan een supporter ga missen. :P

MyBestTeam werkt prima, maar kun je zelf net zo makkelijk met pen en papier of excell... waarschijnelijk zelfs sneller dan die baggersite.

* yared staat voor een ton in het rood.

Maar ik ben omhoog geklommen vanaf ruim -200.000 door nooit duurder dan 5.000 aan te kopen van spelers die minstens 20.000 waard zijn en ze voor niet minder dan aankoopsprijs+2x1 weeksalaris+1.000 euro te koop te zetten...
Kost je wel een paar dagen week minstens intensief handelen maar dan klim je uit het 'beginners'dal. Een tweede econoom wil ook wel helpen.

Dit kun jij ook, je moet gewoon even tussen je oren voor jezelf zeggen; ik heb geen haast, ik heb een hele competitie om het spelletje te leren en de volgende ronde ga ik vlammen! ;)
ja maar ik bied spelers onder de waarde aan en nog wordt er niet geboden
daarom moet ik alles maar ontslaan
ben al 10x van coach geswitched, krijg alleen maar baggercoaches
de waarde van mijn team zakt elke week
echt... het ging allemaal goed totdat ik supporter werd en geld betaalde...
nooit meer dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Yared > Haha ik weet ook wel dat ie controversieel is, maar als ik hem train kan ik er nog meer voor krijgen .. zowiezo nu al denk ik wel 8 ton ofzo. En ik zou wel gek wezen om zo een speler te ontslaan. Ik ben niet gek! :p

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 13-01-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Damn, broertje moest net een half uur voor het einde van mijn wedstijd weer pas aan een opdracht voor school beginnen op mijn computer, stond toen 2-2. Dacht dat er nog wel gescoord zou worden, maar nee hoor, 2 events waaronder de gelijkmaker van de tegenstander en verder niks gebeurd in de 2e helft. Enig lichtpuntje is dat mijn ratings wel erg leuk zijn geworden :
OO0nMe's Dreamteam

Middenveld: matig
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: goed
Linksback : matig
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : uitstekend
Linkerkant aanval : matig

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JAJA!! ik sta op nummer 1!! Mijn directe tegenstander speelt gelijk en ik won met 9-0 :P
Nu sta ik 2 punten los en weer een stapje verder naar het promoveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 18-06 08:23

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

* Tsjipmanz heeft ook weer eens gewonnen en is nu ongeslagen koploper :)
Ik begin ook al voorzichtig aan promotie te denken...

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Phusebox schreef op 13 januari 2003 @ 00:01:
[...]

en dan? zeker weer opnieuw betalen voor een jaar terwijl ik net een maand bezig ben?
Even contact opnemen? Kan vast wel iets geregeld worden denk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Nah volgens mij kloppen die wedstrijden voor geen meter, de nummer laatste wint in een keer van mij met 1-0 :S terwijl die zon beetje alle wedstrijden met minstens 5-0 hadden verloren.... yeaaaah...

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Misschien had hij MOTS en jij PIC? :)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeuKeR UNiTeD
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: matig
Linksback : zwak
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : uitstekend

Mijn laatste opstelling zorgde voor het volgende. Beetje manusje van alles he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik krijg net van iemand die supporter is het volgende lijstje met topscorers van de 6e divisie:
Competitie goals van het seizoen - Division VI

1. Arjan Vente NAC Overijssel 17
2. Noël Bartholome RKC Flevopolder 13
3. Edward Melman SC Onyx 13
4. Rutger Kamphuis vvo 13
5. Kees Mobers NAC Limburg 13
6. Max Boroffka NAC Overijssel 13
7. Lennart Korver FC Stront 12
8. Martijn Koerselman SC Friesland 12
9. Luca Bergsma FC Gambaman 11
10. Niels Laue Friis The Dark Pinguin 11
11. Gabriël Nettesheim Balkbrug United 11
12. Daan van Acker De Mannen Van Hi 11
13. Gino Lipperts Fdrie 11
14. Enrique Zonneveld Fordham United 11
15. Bill Smallwood AFC 1337 11
Wordt nog spannend, devv, welke tweaker de topschutter van de 6e divisie wordt :) :)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
hehe idd :D jammer dat mijn topscorer de eerste 2 wedstrijden gemist heeft :(

[ Voor 75% gewijzigd door .GoO op 13-01-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

handig die topscoorders .. alleen hoe kom je eraan?
ik krijg al weken een error pagina

zoek de topscoorders van de 5e divisie

* yared speelt al twee weken zonder zijn 2e forward, en zijn 1e keeper en is toch reeds 5x ongeslagen.

[ Voor 29% gewijzigd door yared op 13-01-2003 13:36 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.