Hattrick (online management game) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.021 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
yared schreef op 13 January 2003 @ 13:33:
* yared speelt al twee weken zonder zijn 2e forward, en zijn 1e keeper en is toch reeds 5x ongeslagen.
We weten onderhand wel dat je steeds wint, maar help eens mindere spelers (LEES: THE DOLF)!

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 08:23

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

yared schreef op 13 January 2003 @ 13:33:
handig die topscoorders .. alleen hoe kom je eraan?
ik krijg al weken een error pagina

zoek de topscoorders van de 5e divisie

* yared speelt al twee weken zonder zijn 2e forward, en zijn 1e keeper en is toch reeds 5x ongeslagen.
Daarvoor moet je supporter zijn. Dat ben ik niet, ik heb m ook maar gemaild gekregen. Misschien als je devvv05 lief aankijkt post ie wel n lijstje met topscorers van de 5e divisie.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Tsjipmanz schreef op 13 januari 2003 @ 14:52:
[...]

Daarvoor moet je supporter zijn. Dat ben ik niet, ik heb m ook maar gemaild gekregen. Misschien als je devvv05 lief aankijkt post ie wel n lijstje met topscorers van de 5e divisie.
Sure ;) komt ie:
Competitie goals van het seizoen - level 5

1. Jochem van Swaaij FC Ulestraten 15
2. Bert Bouma 't Makkie 15
3. Gerben Giezen Gods of Romeinen 14
4. Chen Trong-Quang EnWieNieSpring 14
5. John Bastin noofkes 13
6. Peter van Beijnum The Champions 12
7. Gisbert Hamers BaroNAC 12
8. Jaap de Graaf Nobbe United 12
9. Kai Toftlund The points 12
10. Sven Holsbrink de jagertjes 12
11. Roelof van Gaal Fc texel 11
12. Marten Sterk Lask Chǻlmø 11
13. Lutfî Ramsaur Nic. Boys 11
14. Billy Czekalski Nobbe United 11
15. Dario van de Horst fc Bolle 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

We weten onderhand wel dat je steeds wint, maar help eens mindere spelers (LEES: THE DOLF)!
als je er een smiley bijzet doe ik me best ;) :)

Devv05 weet dat ik supporter ben aangezien we van mekaar clubbie supporter zijn, dus me volgende vraag is natuurlijk; hoe kom je achter deze cijfers?
Ik krijg telkens dat die pagina tijdelijk offline is. (vergeet elke keer hoe ik daar kom, maar tis niet via Supporter uit het linkermenu)

/edit
ondertussen gevonden in statistieken! :D

omg ik heb 11 verschillende nationaliteiten in me team ... moet clubnaam veranderen in Team van Babel :*)

[ Voor 16% gewijzigd door yared op 13-01-2003 16:19 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Jij zit bij de topscorers pagina te kijken :)

Je moet ff links in het menutje naar supporter gaan en dan statistieken.. Dan bij spelers, en topscorers dit seizoen.. Dan kan je de competitie kiezen die je wilt zien et voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Topicstarter
Competitie goals van het seizoen - level 5

1. Jochem van Swaaij FC Ulestraten 15
2. Bert Bouma 't Makkie 15
3. Gerben Giezen Gods of Romeinen 14
4. Chen Trong-Quang EnWieNieSpring 14
5. John Bastin noofkes 13
6. Peter van Beijnum The Champions 12
7. Gisbert Hamers BaroNAC 12
8. Jaap de Graaf Nobbe United 12
9. Kai Toftlund The points 12
10. Sven Holsbrink de jagertjes 12
11. Roelof van Gaal Fc texel 11
12. Marten Sterk Lask Chǻlmø 11
13. Lutfî Ramsaur Nic. Boys 11
14. Billy Czekalski Nobbe United 11
15. Dario van de Horst fc Bolle 11

Lol 2 spelers van mijn team :). Nobbe United :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Een kennisje van me maakte echt mooie strakke logoos voor zijn vrienden voor nop, echter het liep zo storm dat je nu een paar maanden moet wachten voor je aan de beurt bent.

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/barons_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/bennekom_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/canucks_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/cyclones_small.jpg

Hij gaat er dus compleet mee kappen omdat er toch geen droog brood mee te verdienen valt en hij moeilijk 12,5 euro voor een logootje kan vragen voor een spel wat 20 euro per jaar kost.

Ideetje misschien om met een paar man tegelijk een logootje te bestellen?
Schiet ik het wel voor.

Boven zijn slechts een paar voorbeeldjes van wat ie kan maken, had alleen geen zin om alles te zitten uploaden :D

hmm... achteraf zit er weinig kleur in deze, dus toch nog maar een paar.

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/flanker_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/frederik_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/h-raki_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/monks_small.jpg

* yared denkt waar pakt die gozer hem nou beet bij Raki? oh daar... auw :X

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Oh ken jij hem/hun? heb ook al logo request gedaan maar moest idd paar maanden wachten ofzo :'( kan jij niet iets regelen dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

hem, Tony Djukic.
Heb zijn site niet gepost omdat die nog steeds voor nop aanbiedt en dan zijn er altijd mensen die denken dat ze er misschien nog tussen kunnen komen en gaan zitten spammen.

Maar hij kan aardig logootjes bakken toch?!

Dingen kosten normaal 12,50 euro per stuk, tijd die hij eraan kwijt is, maar zit hem even te overtuigen dat als we met een man of 5 tegelijk komen, dat we ze dan voor 10 krijgen of zelfs 7,50 als we hem beetje actief kunnen promoten. Ideetjes zijn welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ja sommige zijn best mooie logo's, maar 12,50 per stuk vind ik echt véél te duur hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Woei, wat is er veel gepost in een dag :p
Misschien wil hij zo vriendelijk zijn om elke week de topscorers te posten. Misschien als we allemaal heel erg aardig zijn. --> O-) _/-\o_

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
irritableskillz schreef op 13 January 2003 @ 22:32:
Woei, wat is er veel gepost in een dag :p

[...]

Misschien wil hij zo vriendelijk zijn om elke week de topscorers te posten. Misschien als we allemaal heel erg aardig zijn. --> O-) _/-\o_

>:)
Sure, maar alleen van de 6e divisie dan? zeg maar wat voor stats je wilt en ik post ze wel elke zondagavond/maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61303

MARDSUPERTEAM (144611)

Wil er iemand supporter worden?
( wat heb je er precies aan??? )

Dan word ik ook supporter van jou club. }) }) }) })

En weet iemand hoe ik meer geld kan verdienen. ;)

Ik sta nl -370.000 eurotjes.

Ik zoek ook nog een oefenwedstrijd voor volgende week. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 61303 op 13-01-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Devv05 post je meteen ook de rest als mensen erom vragen? ;)
20 euro voor een jaar vind ik echt niet duur voor dit spel, dus laat iedereen lekker supporter worden net als jij en ik.

De logoos probeer ik voor 7,50 te krijgen... schat dat ie per logo een uurtje bezig is dus moeten minstens 5 man mee willen doen voor ik het hem ook maar voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 13 januari 2003 @ 22:50:
Devv05 post je meteen ook de rest als mensen erom vragen? ;)
20 euro voor een jaar vind ik echt niet duur voor dit spel, dus laat iedereen lekker supporter worden net als jij en ik.
Ach maakt mij niet zoveel uit om de statistieken te posten.. maar het is het iig wel waard om supporter te worden dus dat raad ik iedereen aan :)

Verder kan je met een schuld van 370.000 beter stoppen, want daar raak je toch nooit meer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verder kan je met een schuld van 370.000 beter stoppen, want daar raak je toch nooit meer uit
Ligt eraan waarmee je die schuld hebt opgebouwd, als het een speler is die voor 5 ton weggaat ;)

Hoop wel dat je met zo'n schuld minstens twee economen en twee woordvoerders in dienst heb om je schuldeisers en sponsoren happy te houden :)

* yared gaat binnen nu en een dag ook van -40K naar -200K als ie mazzel heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mijn verwachting deze week:

Huidig: 161 521 Euro
Verwacht: 207 213 Euro

Alleen ik wil nog een (reserve) spits met (minstens) redelijk voor scoren voor minder dan 20.000..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

devv05 schreef op 13 January 2003 @ 23:28:
Alleen ik wil nog een (reserve) spits met (minstens) redelijk voor scoren voor minder dan 20.000..
112 000 Euro, 26 years << Heb ik al vanaf dat ik Hattrick begon. Hij is niet best, maar heb nooit beter scorende spitsen moeten hebben. >>

3 sterren is hij ***

Stamina: passable Keeper: wretched
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: passable Set Pieces: disastrous

Career Goals: 58
Career Hattricks: 6
League goals this season: 3
Cup goals this season: 8

Hij mag wat mij betreft ook wel weg .. wie biedt

17 000 Euro, 21 years spits << deze heb ik ook al vanaf begin Hattrick en scoort ook als een gek, vooral omdat ie quick is.>>

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: weak Set Pieces: poor

Career Goals: 26
Career Hattricks: 4
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0

Maar ik stel hem nu helaas niet meer op.

Wat mij betreft mag ook hij weg .. wie biedt

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 14-01-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

RtcW je valt in herhalingen, 1x posten is genoeg en er zijn andere fora om je spelers veel beter te promoten dan het armzalige zooitje tweakers hier ;)

* yared heeft geen cent te makken als de volgende serie aankopen doorgaat

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 13-01-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Rtcw's team heet HARDTRANCE toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neej? Maar herhaling? Ik wilde devv05 ff duidelijk maken dat ie wat mij betreft een bod mag doen op mn spitsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61303

Ik heb mijn beste spelers te koop aangeboden.

Misschien dat er iemand een paar eurotjes voor wil geven.

Wil iemand mijn support account overkopen??? :/
IK moet nl stoppen omdat ik te veel schulden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Wil iemand mijn support account overkopen???
IK moet nl stoppen omdat ik te veel schulden heb.
overkopen ?? schrijf je toch gewoon naar HT zodra je failliet verklaard bent en vraag je om je account te laten overzetten naar je nieuwe team... of ben je al uitgekeken op het spelletje ;)

RtcW Geloof dat het Devv05 al duidelijk was, stond tenslotte in hetzelfde BOLD twee pagina's terug EXACT hetzelfde... knip/plak :P

Omg zit ik alweer achter de computer 7 uur nadat ik ben gaan pitten, om te kijken of er nog tegengeboden is... mag hopen dat deze verslaving minder lang duurt dan de meeste andere zoals Tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
vraagje

waar kan ik de opstelling veranderen van 5-4-2 naar 4-4-2 enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
loona35 schreef op 14 January 2003 @ 10:49:
vraagje

Dat is al minstens 10x langsgekomen.. Gewoon bij wedstrijdorders bv een verdediger als aanvaller zetten oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

loona35 schreef op 14 January 2003 @ 10:49:
vraagje

Zucht... :Z Hebbie veel moeite met lezen??

Ontopic:
Je kan een extra middenvelder/verdediger/aanvaller vanuit je verdedeging/middenveld/aanval toevoegen. Bij de orders van een wedstijd kan je dat doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staanplaatsen: 1500
Gewone zitplaatsen: 500
Overdekte zitplaatsen: 50
Zitplaatsen in de VIP boxen: 0

Nieuwe stadion uitbreiding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 48983 schreef op 14 januari 2003 @ 12:15:
Staanplaatsen: 1500
Gewone zitplaatsen: 500
Overdekte zitplaatsen: 50
Zitplaatsen in de VIP boxen: 0

Nieuwe stadion uitbreiding :P
Mijne is over 2 dagen klaar! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die van mij duurt nog een weekje helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

geen VIP? als het regent en dat doet het veel in dit land, vullen de overdekte plaatsen zich sneller. Vandaar dat ik de verhouding in HAM ietsje meer op overdekte plaatsen heb gezet. VIP plaatsen en overdekte leveren ook meer op, dus verhoudingsgewijs verdien je daar in dit landje meer aan.

* yared heeft een totaal van 15.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
devv05 schreef op 13 January 2003 @ 22:33:
[...]

Sure, maar alleen van de 6e divisie dan? zeg maar wat voor stats je wilt en ik post ze wel elke zondagavond/maandag :)
Als je de topscorers van de 6e divisie zou willen posten dan zou dat zeer gewaardeerd worden door mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 14 januari 2003 @ 14:30:
geen VIP? als het regent en dat doet het veel in dit land, vullen de overdekte plaatsen zich sneller. Vandaar dat ik de verhouding in HAM ietsje meer op overdekte plaatsen heb gezet. VIP plaatsen en overdekte leveren ook meer op, dus verhoudingsgewijs verdien je daar in dit landje meer aan.

* yared heeft een totaal van 15.000 :)
Het spijt me zeer ;) Het geld zat niet echt mee. Ik sta overigens niet rood! (nog niet :P)

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 48983 op 14-01-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

niet rood staan?
investeren moet je, later kun je nog genoeg zwarte cijfers laten zien... ;)

ikzelf had de mazzel te beginnen in de vijfde divisie en nu ik 1 sta wil ik promoveren naar de vierde en daar pas beginnen met consolideren hoewel dat waarschijnelijk een droom is en de realiteit zal zijn dat ik binnen een seizoen weer in de vijfde zit..

praktijk is echter dat je snel geld moet verdienen in de divisie waar je binnenkomt, consolideren en het volgende seizoen vol gas gaan zodat je ALS je promoveert niet meteen er een seizoen later weer degradeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Rood staan is duur ben ik wel achter, je betaalt mooi wat rente. Eerst maar es ff wat meer vangen!

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Als je twee economen aanneemt dan haal je hun salaris eruit als je meer dan 2 ton rood staat of meer dan 2 ton zwarte cijfers toont, daartussen schijnen ze geld te kosten.

Beetje inschatten dus hoelang je ze in dienst moet houden en wanneer je ze moet schoppen.
Schoppen kost trouwens 1 week salaris ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ben bezig een goede verdediging te bedenken tegen 3-5-2.

Zat te denken aan het volgende.
1 Vleugelspeler als extra verdediger, en 1 Vleugelverdediger als extra middenvelder zodat ik een sterk middenveld houd.

En een verdediger die de Vleugelspelers aanspeelt, met de andere Vleugelspeler die aanvallend speelt om het spel lekker aan te jagen.

Natuurlijk spelen de individuele eigenschappen van de spelers ook nog een rol :D

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/MotS_01.jpg

Klopt dit theorietje een beetje? of moet ik Studio Sport nog even aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Klopt volgens mij weinig van.. Vleugelspelers zijn ook middenvelders dus speel je gewoon 4-4-2.. Het blijft om het meeste balbezit gaan en die krijg je door een sterk middenveld.. Lijkt me dus dat 3-5-2 sterker is.. Mogelijkheid is 4-5-1, maar dan moet je daar weer helemaal ervaring mee gaan opbouwen.. Ik hou het voorlopig lekker op 3-5-2 met de beide backs op verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 23-06 08:53
Ben het met Devv05 eens. Je haalt een verdediger naar je middenveld en een middenvelder naar je verdediging, waardoor je toch weer 4-4-2 speelt. Schiet je nix mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Heeft iemand hier interesse in een redelijke clown? (sympathiek/goed leider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Jawel, maar: ik heb al 3 andere lui die ook een goed leider zijn. Heeft het dan nog wel nut als die minder sympathiek zijn? En wat wil je hebben voor de clown?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 14 January 2003 @ 22:48:
Ben bezig een goede verdediging te bedenken tegen 3-5-2.

Zat te denken aan het volgende.
1 Vleugelspeler als extra verdediger, en 1 Vleugelverdediger als extra middenvelder zodat ik een sterk middenveld houd.

En een verdediger die de Vleugelspelers aanspeelt, met de andere Vleugelspeler die aanvallend speelt om het spel lekker aan te jagen.

Natuurlijk spelen de individuele eigenschappen van de spelers ook nog een rol :D

[afbeelding]

Klopt dit theorietje een beetje? of moet ik Studio Sport nog even aanzetten :)
LOL, dat is precies wat ik had .. iig 1 vleugelspeler als extra inner mid en dan een verdediger towards wing .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Tsjipmanz schreef op 15 January 2003 @ 13:25:
Jawel, maar: ik heb al 3 andere lui die ook een goed leider zijn. Heeft het dan nog wel nut als die minder sympathiek zijn? En wat wil je hebben voor de clown?
Voordat de clown effect heeft zal je dan eerst die 3 andere lui moeten ontslaan(of verkopen).
Vraagprijs is 7000 euro. 'k Heb 'm nog niet aangeboden, dat doe ik alleen als iemand belangstelling heeft :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-01-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 15 januari 2003 @ 17:19:
[...]

Voordat de clown effect heeft zal je dan eerst die 3 andere lui moeten ontslaan(of verkopen).
Vraagprijs is 7000 euro. 'k Heb 'm nog niet aangeboden, dat doe ik alleen als iemand belangstelling heeft :)
Wat zijn zijn andere capaciteiten?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Voor zijn andere capaciteiten hoef je 'm dus niet te kopen. De clown hoeft ook niet te kunnen voetballen, als ie aanwezig is in je team heeft ie al een positieve invloed.

Ander pluspunt is natuurlijk dat ie niet te veel loonkosten met zich meebrengt.

[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-01-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ruststand 1-0 met 75% balbezit... Erg matig :{

Voordeel: Mijn dure middenvelder die net terug is van een blessure heeft meteen de 1e wedstrijd weer gescoord
Nadeel: Nu heeft mn vleugelverdediger weer een knieblessure :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zijn er trouwens nog tweakers actief in de cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dit is onzin. Als er NEGATIEVE leiders zijn, dan moet je die ontslaan en alleen de extreem negatieve of goede leiders, redelijk/matig is afhankelijk van je totale team.
Positieve leiders kun je gewoon houden.

7K is aardig, leeftijd maakt niet uit en je hoeft hem niet eens op te stellen.

3-5-2 Deze opstelling is genoemd in HVN o.a. door een Eredivisie speler.
Het lijkt of je slechts met 4-4-2 speelt, maar je speelt dan wel 4-4-2 met een sterker middenveld en dat is dus de clue... vroeg me alleen af wat iedereen van het TOTALE plaatje vind. Je snapt dat de vleugels SNELHEID hebben en de DEFENSE is KRACHTIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 15 januari 2003 @ 18:24:
Zijn er trouwens nog tweakers actief in de cup?
Alternatieve (NBVC) cup alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Cup is niet echt slim als je net begint... je speelt 'competitie' wedstrijden met je beste spelers terwijl je nog niet eens je begroting rondhebt en je 'oefen' wedstrijden zou moeten spelen om je spelers te trainen die mogelijk moeten invallen bij blessures.

Verliezen dus dan ben je er vanaf

* yared staat 5-1 voor in de rust met zijn B team en zijn nieuwe opstelling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Zat te denken, een mooi tijdstip om spelers weg te kopen vlak voor hun deadline is wanneer er wedstrijden gespeelt worden... Is er ergens een plek waar je kunt zien hoelaat Nederlandse tijd de wekenlijkse woens- en zondag wedstrijden worden gespeeld in andere landen?

* yared realiseerde zich dit te laat en ziet gewoon een aanvaller van 88.000 euro (scoren goed, passen matig) die voor 30K op de transferlijst staat, teruggetrokken worden omdat niemand geboden heeft. 8)7 |:( }:O

humor:
Sander Breetveld verraste iedereen met een splijtende pass - but jammer genoeg was Herbert Majchrzak net zo verrast als de rest, en speelde het klaar de opgelegde kans te missen.

Argh, dit had voor beiden hun eerste Hattrick kunnen zijn.... Voor Sander B. helemaal zuur want hij staat op de transferlijst en ik wil centjes zien!

[ Voor 42% gewijzigd door yared op 15-01-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ligt het aan mij of heeft hattrick de laatste wedstrijden heel weinig updates?? zie dat nu bij 3 wedstrijden tegelijk dat er gewoon bijna niks gebeurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

zie dat nu bij 3 wedstrijden tegelijk dat er gewoon bijna niks gebeurd
trage servers.. kreeg net na een reload na een minuut al het bericht dat ik teveel/te snel reloade.

Heb jij een werkende matchviewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ja heb ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De heer en meester van de vrije trappen Mats Claesson nam de vrije trap, en schoot hem snoeihard de kruising in, zo kwamen ze terug tot 2 - 3 in de 61e minuut.

:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 15 January 2003 @ 18:28:
[...]
Dit is onzin. Als er NEGATIEVE leiders zijn, dan moet je die ontslaan en alleen de extreem negatieve of goede leiders, redelijk/matig is afhankelijk van je totale team.
Positieve leiders kun je gewoon houden.
Ik was er per abuis vanuit gegaan dat ie bedoelde dat zijn goede leiders geen positieve karaktereigenschappen hebben. (waarom zou ie anders interesse hebben in die clown)
Had er wel even rekening mee moeten houden dus bedankt voor je commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Neeeee!! 4-0 gewonnen maar tot overmaat van ramp raakt mn andere back ook nog eens geblesseerd!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik was er per abuis vanuit gegaan dat ie bedoelde dat zijn goede leiders geen positieve karaktereigenschappen hebben. (waarom zou ie anders interesse hebben in die clown) Had er wel even rekening mee moeten houden dus bedankt voor je commentaar _/-\o_

Dev05 welke Matchviewer? :*)

6-1 voor, ruim en in de laatste minuut opeens 6-3 binnen een paar seconden... snelle lopers hebben ze daar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
geen idee welke dat is.. kreeg 'm van Windhoosje toegestuurd.. moet je hem ff vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Joost Kuiper (7525749) Add this player to your bookmarks
50 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een zwak coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft goed ervaring en is een goed leider.

Wat is er mis met bovenstaande plaatje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Euh, dat ie een zwak coach is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

zwak maar wel sympathiek en een goed leider en 5 overwinningen op rij...

na de rust trekt hij bij voorsprong regelmatig de spelers terug en dan beginnen de tegendoelpunten te komen.

maar zou jij met een 5e divisie team de goed durven wagen om een nog betere coach te trekken? ikke namelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
hangt van je financiele situatie af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Volgens mij kan ie het feit dat ie zwak coach is niet compenseren met het feit dat ie een symphatiek persoon is....

offtopic:
Femke Halsema is immers ook niet geschikt voor het presidentschap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Idd, zwak coach is nooit goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inderdaad 5e divisie minstens een matig coach, als het aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Heb 'm te koop aangeboden(redelijke clown):

Klaudiusz Zdrojewski (7159672)
21 jaar, slecht vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die rustig is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Polska
vastgestelde waarde: 4 000 Euro
Loon: 648 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Waarschuwingen: 0

vraagprijs: 7000 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:06
4 top spelers geblesseerd

aaaarg hoe kan dat?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
G0009 schreef op 15 January 2003 @ 20:43:
Heb 'm te koop aangeboden(redelijke clown):

Klaudiusz Zdrojewski (7159672)
21 jaar, slecht vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die rustig is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Polska
vastgestelde waarde: 4 000 Euro
Loon: 648 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Waarschuwingen: 0

vraagprijs: 7000 euro
raak je echt niet kwijt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn team heet tadaaa HARDTRANCE .. ;) Take a look. Net van een derde divisie club gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 15 januari 2003 @ 21:00:
[...]

raak je echt niet kwijt hoor :)
Damn N00bius, lees eerst eens even het voorafgaande voordat je je mond open trekt.
zoals bijv.:
yared schreef op 15 januari 2003 @ 18:28:
7K is aardig, leeftijd maakt niet uit en je hoeft hem niet eens op te stellen.
Goed leider/sympathiek, weetje!

Dit is nu al de 2e keer dat je erg negatief reageert op een bericht van mij :(

[ Voor 42% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-01-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Phusebox schreef op 15 January 2003 @ 20:56:
4 top spelers geblesseerd

aaaarg hoe kan dat?
Op hoeveel % intensiteit train je en hoeveel fysio's heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 15 January 2003 @ 19:22:
Ik was er per abuis vanuit gegaan dat ie bedoelde dat zijn goede leiders geen positieve karaktereigenschappen hebben. (waarom zou ie anders interesse hebben in die clown) Had er wel even rekening mee moeten houden dus bedankt voor je commentaar _/-\o_

Dev05 welke Matchviewer? :*)

6-1 voor, ruim en in de laatste minuut opeens 6-3 binnen een paar seconden... snelle lopers hebben ze daar :?
Moet je nog de matchviewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

ThaNobius schreef op 15 januari 2003 @ 21:00:
[...]

raak je echt niet kwijt hoor
ThaNobius bedoeld te zeggen dat je hem niet kwijtraakt aan mensen die niet de moeite nemen om meer te lezen dan alleen de woordjes 'goed' en 'redelijk' en alles erboven, en niet weten wat het totaalplaatje inhoudt
ThaNobius weet dat natuurlijk wel ;)

Jammer eigenlijk dat er geen opmerkingen veldje bij mag staan waar je heeeel kort de speler kan omschrijven. Bijvoorbeeld: ---->>CHEAP CLOWN!!!!!<<---- :P

Windhoosje: JA! :)

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 15-01-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Uhm, als supporter zit er WEL een opmerkingen veldje bij :Y)

En Windhoosje heeft met 9-0 verloren :D :P

[ Voor 28% gewijzigd door .GoO op 15-01-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Als ThaNobius dan gewoon ff met argumenten komt ipv gewoon iets te schreeuwen, zonder het te onderbouwen, haken de hattrick-spelende tweakers met iets minder verstand van zaken misschien wat minder snel af. Met andere woorden: Er wordt (misschien onbedoeld)negatieve reclame gemaakt die ook nog eens niet op de feiten(lees: hattrick-kennis) gebaseerd is. Daar wordt ik een beetje pissig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Flórián Nagy (3647416)

Nationaliteit: Magyarország

Welk land is dit in godsnaam?
Duurde ook even voor ik doorhad wat Thailand was :D

devv05 dat opmerkingen veld ziet toch niemand anders dan jij ;)

* yared heeft trouwens wel bij Thomas Menoti in het opmerkingen veld met CAPITOLS staan dat het zijn clown is en dat ie hem ook niet mag verkopen als zijn alchoholpromilage hoger is dan 0,7 :P

Hoe zit dat nou met die Matchviewer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik geef wel een link hier...effe zoeken hoor
(is niet illegaal toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

hm, had nog niet gehoord dat Svingtes het gelukt was om zijn viewer te updaten.
bedankt! :)

Hoorde van een div III speler dat ik in div V redelijk tevree kan zijn met me coach (zie stappies terug) ondanks dat ie zwak is heeft ie goede ervaring en dat telt voor coaches zwaarder dan voor spelers en schijnt in de nieuwe versies ook steeds zwaarder mee te gaan spelen. Heb er nu 5 op een rij gewonnen dus als ik er 2 verlies kan ik altijd nog overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
oh als ervaring zo belangrijk is...

Pim Van Nierop (7130843)
52 jaar, redelijk vorm, gezond
Een slecht coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een populair persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft uitmuntend ervaring en is een slecht leider.

wat moet ik hier nou van vinden dan?

[ Voor 8% gewijzigd door .GoO op 15-01-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Voor zover ik weet zijn -hoe goed de coach is- en zijn leiderschap bepalend voor hoe goed een coach kan trainen. Ik snap best dat ervaring ook een factor is, maar kan me niet voorstellen dat dat echt de bepalende factor is die een coach goed of minder goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Wat heb je liever als je mocht kiezen uit deze twee coaches?

voordeel:
uitmuntend ervaring
populair
nadeel
slecht leider
slecht coach

voordeel:
sympathiek
goede ervaring ervaring
goed leider
nadeel
zwak coach

/edit het antwoord vind je op pagina 34 van de Veronica gids :P

[ Voor 12% gewijzigd door yared op 15-01-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
die laatste lijkt me...

en'k heb geen Veronica gids :)

[ Voor 43% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-01-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
G0009 schreef op 15 januari 2003 @ 21:59:
[...]

Op hoeveel % intensiteit train je en hoeveel fysio's heb je?
100%
3 fysio's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Dat verklaart je blessureleed. Er schijnt een vuistregel te zijn dat je ongeveer 1 fysio moet hebben per % boven de 90 trainingsintensiteit. In jouw geval dus 10 stuks. Ik denk dat 7 of 8 ook wel toereikend zou zijn, maar 3 is echt veel te weinig. Intensiteit aanpassen dus of meer fysio's inhuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ok ff die intensiteit omlaag knallen dan
dit zuigt wel
nu ga ik vet verliezen met 5 topspelers geblesseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

706 leden !!!! De grens van 700 is overschreden! Is er nog een bepaalde manier om meer supporters te trekken naar je team?

4-6 verloren in me oefenwedstrijd tegen de nummer 4 in de competitie, ik speelde wel met me B team natuurlijk. ;)

Whoops!!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 48983 op 16-01-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Volgens mij zit er een typo in je message Beuker :)
Ik zit sinds vandaag ook boven de 600 supporters, nl. op 609 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik ook, 606 vanaf deze week 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Wie weet trouwens hoe het zit met sponsorgeld - woordvoerders?
Ik heb nu 1 woordvoerder, en ben t.o.v. afgelopen week maar liefst 600!! :( euro vooruit gegaan met m'n sponsorgeld. Als ik nou meer woordvoerders inhuur, krijg ik m eer sponsorgeld toch?? Maar tot op welke hoogte is dat nog rendabel, d.w.z. levert het meer op dan het salaris van de woordvoerders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Heb ik meer fans :)

Sponsoren: tevreden
Fanclub: 611 leden
Supporters: dolgelukkig

Met 2 woordvoerders overigens. Weet niet wat het optimale aantal is, moet je es op de forums vragen.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Tsjipmanz schreef op 16 januari 2003 @ 09:29:
Heb ik meer fans :)

Sponsoren: tevreden
Fanclub: 611 leden
Supporters: dolgelukkig

Met 2 woordvoerders overigens. Weet niet wat het optimale aantal is, moet je es op de forums vragen.
Bij mij zijn de sponsoren ontevreden. Ik weet niet hoe je dat moet opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960 schreef op 16 January 2003 @ 10:19:
[...]

Bij mij zijn de sponsoren ontevreden. Ik weet niet hoe je dat moet opkrikken.
Wedstrijden winnen :) Woordvoerders inhuren.

Mijn stats:

Sponsoren: dolgelukkig
Fanclub: 706 leden
Supporters: in de wolken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34
yared schreef op 15 January 2003 @ 22:13:
Flórián Nagy (3647416)

Nationaliteit: Magyarország

Welk land is dit in godsnaam?
Duurde ook even voor ik doorhad wat Thailand was :D

devv05 dat opmerkingen veld ziet toch niemand anders dan jij ;)

* yared heeft trouwens wel bij Thomas Menoti in het opmerkingen veld met CAPITOLS staan dat het zijn clown is en dat ie hem ook niet mag verkopen als zijn alchoholpromilage hoger is dan 0,7 :P

Hoe zit dat nou met die Matchviewer? :)
Magyarorszag=Hongarije.... mot zelf ook eens beter lezen B)

[ Voor 10% gewijzigd door Chocovla op 16-01-2003 12:23 ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Hoi,
Ik speel sinds vorige week ook Hattrick (Na het lezen van dit draadje).
Ik speel in VI.349.
Toen ik begon stond ik 3e :), ik heb nu 1 competitie wedstrijd gespeeld (3-2 gewonnen) en sta nu 2e.

Gisteren een friendly gespeeld met mijn nieuwe opstelling, 4-2 verloren :(. Toch maar eens kijken of ik een spelertje kan kopen voor de verdediging ofzo.

Zou het leuk zijn een webpaginaatje te maken met alle GoT spelers erop?
Met bijvoorbeeld teamnaam/ID, league en stand in de league?
Er is vast wel iemand die zoiets kan maken?

Team: Virtual Winners
ID: 145785

Oja , ik speel vanaf komende week in een cup, de Demons Cup (http://hpm.freehomepage.de/members/andreasx417 ).
Zal ik wel zwaar op me klote krijgen, want ik ben de enige VI player :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ruudboy op 16-01-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Welkom, welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

* yared heeft de shakes, kan al een HALF uur niet inloggen in HT

Heb een leuk iets ontdekt, als je je sponsors een graadje happier wil hebben dan MOET je VIP boxen bouwen... kijk maar eens bij De Club tijdens een wedstrijd.. zijn je fans altijd 'onzeker' en zitten de sponsors in de VIP Boxen.

fans, fanclub.... moet dat niet gewoon aanhangers of achterban zijn?
supporters kan niet omdat die al gebruikt worden om betaalde leden aan te duiden.

als je trouwens vertaal dingen tegenkomt die krom zijn of nog niet gedaan, dan HT mail even naar medivh, die reageert heel snel en past alles meteen aan als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Oja , ik speel vanaf komende week in een cup, de Demons Cup (http://hpm.freehomepage.de/members/andreasx417 ).
Zal ik wel zwaar op me klote krijgen, want ik ben de enige VI player
Laat je spelers niet geblesseerd raken daar. Lees even stukje terug over je beste spelers inzetten tijdens de oefenwoensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik ga wel een Hattrick pagina in ASP maken waarin alle GOT'ers zich aan kunnen melden :) ideeën welkom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik heb geen VIP-boxen in m'n stadion, en toch zitten de sponsors in de VIP-sectie tijdens mijn wedstrijd: ra-ra hoe kan dat? :? ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.