So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Heb zijn site niet gepost omdat die nog steeds voor nop aanbiedt en dan zijn er altijd mensen die denken dat ze er misschien nog tussen kunnen komen en gaan zitten spammen.
Maar hij kan aardig logootjes bakken toch?!
Dingen kosten normaal 12,50 euro per stuk, tijd die hij eraan kwijt is, maar zit hem even te overtuigen dat als we met een man of 5 tegelijk komen, dat we ze dan voor 10 krijgen of zelfs 7,50 als we hem beetje actief kunnen promoten. Ideetjes zijn welkom.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Misschien wil hij zo vriendelijk zijn om elke week de topscorers te posten. Misschien als we allemaal heel erg aardig zijn. -->Daarvoor moet je supporter zijn. Dat ben ik niet, ik heb m ook maar gemaild gekregen. Misschien als je devvv05 lief aankijkt post ie wel n lijstje met topscorers van de 5e divisie.

Sure, maar alleen van de 6e divisie dan? zeg maar wat voor stats je wilt en ik post ze wel elke zondagavond/maandagirritableskillz schreef op 13 January 2003 @ 22:32:
Woei, wat is er veel gepost in een dag
[...]
Misschien wil hij zo vriendelijk zijn om elke week de topscorers te posten. Misschien als we allemaal heel erg aardig zijn. -->![]()
![]()
Anoniem: 61303
Wil er iemand supporter worden?
( wat heb je er precies aan??? )
Dan word ik ook supporter van jou club.
En weet iemand hoe ik meer geld kan verdienen.
Ik sta nl -370.000 eurotjes.
Ik zoek ook nog een oefenwedstrijd voor volgende week.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 61303 op 13-01-2003 22:38 ]
20 euro voor een jaar vind ik echt niet duur voor dit spel, dus laat iedereen lekker supporter worden net als jij en ik.
De logoos probeer ik voor 7,50 te krijgen... schat dat ie per logo een uurtje bezig is dus moeten minstens 5 man mee willen doen voor ik het hem ook maar voorstel.
Ach maakt mij niet zoveel uit om de statistieken te posten.. maar het is het iig wel waard om supporter te worden dus dat raad ik iedereen aanyared schreef op 13 januari 2003 @ 22:50:
Devv05 post je meteen ook de rest als mensen erom vragen?
20 euro voor een jaar vind ik echt niet duur voor dit spel, dus laat iedereen lekker supporter worden net als jij en ik.
Verder kan je met een schuld van 370.000 beter stoppen, want daar raak je toch nooit meer uit
Ligt eraan waarmee je die schuld hebt opgebouwd, als het een speler is die voor 5 ton weggaatVerder kan je met een schuld van 370.000 beter stoppen, want daar raak je toch nooit meer uit
Hoop wel dat je met zo'n schuld minstens twee economen en twee woordvoerders in dienst heb om je schuldeisers en sponsoren happy te houden
* yared gaat binnen nu en een dag ook van -40K naar -200K als ie mazzel heeft
Huidig: 161 521 Euro
Verwacht: 207 213 Euro
Alleen ik wil nog een (reserve) spits met (minstens) redelijk voor scoren voor minder dan 20.000..
Anoniem: 42423
112 000 Euro, 26 years << Heb ik al vanaf dat ik Hattrick begon. Hij is niet best, maar heb nooit beter scorende spitsen moeten hebben. >>devv05 schreef op 13 January 2003 @ 23:28:
Alleen ik wil nog een (reserve) spits met (minstens) redelijk voor scoren voor minder dan 20.000..
3 sterren is hij ***
Stamina: passable Keeper: wretched
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: passable Set Pieces: disastrous
Career Goals: 58
Career Hattricks: 6
League goals this season: 3
Cup goals this season: 8
Hij mag wat mij betreft ook wel weg .. wie biedt
17 000 Euro, 21 years spits << deze heb ik ook al vanaf begin Hattrick en scoort ook als een gek, vooral omdat ie quick is.>>
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: weak Set Pieces: poor
Career Goals: 26
Career Hattricks: 4
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Maar ik stel hem nu helaas niet meer op.
Wat mij betreft mag ook hij weg .. wie biedt
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 14-01-2003 00:08 ]
* yared heeft geen cent te makken als de volgende serie aankopen doorgaat
[ Voor 13% gewijzigd door yared op 13-01-2003 23:35 ]
Anoniem: 61303
Misschien dat er iemand een paar eurotjes voor wil geven.
Wil iemand mijn support account overkopen???

IK moet nl stoppen omdat ik te veel schulden heb.
overkopen ?? schrijf je toch gewoon naar HT zodra je failliet verklaard bent en vraag je om je account te laten overzetten naar je nieuwe team... of ben je al uitgekeken op het spelletjeWil iemand mijn support account overkopen???
IK moet nl stoppen omdat ik te veel schulden heb.
RtcW Geloof dat het Devv05 al duidelijk was, stond tenslotte in hetzelfde BOLD twee pagina's terug EXACT hetzelfde... knip/plak
Omg zit ik alweer achter de computer 7 uur nadat ik ben gaan pitten, om te kijken of er nog tegengeboden is... mag hopen dat deze verslaving minder lang duurt dan de meeste andere zoals Tweakers
waar kan ik de opstelling veranderen van 5-4-2 naar 4-4-2 enzo?
Dat is al minstens 10x langsgekomen.. Gewoon bij wedstrijdorders bv een verdediger als aanvaller zetten oid..loona35 schreef op 14 January 2003 @ 10:49:
vraagje
Anoniem: 48983
Zucht...loona35 schreef op 14 January 2003 @ 10:49:
vraagje

Ontopic:
Je kan een extra middenvelder/verdediger/aanvaller vanuit je verdedeging/middenveld/aanval toevoegen. Bij de orders van een wedstijd kan je dat doen.

Mijne is over 2 dagen klaar!Anoniem: 48983 schreef op 14 januari 2003 @ 12:15:
Staanplaatsen: 1500
Gewone zitplaatsen: 500
Overdekte zitplaatsen: 50
Zitplaatsen in de VIP boxen: 0
Nieuwe stadion uitbreiding
* yared heeft een totaal van 15.000
Als je de topscorers van de 6e divisie zou willen posten dan zou dat zeer gewaardeerd worden door mijdevv05 schreef op 13 January 2003 @ 22:33:
[...]
Sure, maar alleen van de 6e divisie dan? zeg maar wat voor stats je wilt en ik post ze wel elke zondagavond/maandag
Het spijt me zeeryared schreef op 14 januari 2003 @ 14:30:
geen VIP? als het regent en dat doet het veel in dit land, vullen de overdekte plaatsen zich sneller. Vandaar dat ik de verhouding in HAM ietsje meer op overdekte plaatsen heb gezet. VIP plaatsen en overdekte leveren ook meer op, dus verhoudingsgewijs verdien je daar in dit landje meer aan.
* yared heeft een totaal van 15.000
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 48983 op 14-01-2003 14:48 ]
investeren moet je, later kun je nog genoeg zwarte cijfers laten zien...
ikzelf had de mazzel te beginnen in de vijfde divisie en nu ik 1 sta wil ik promoveren naar de vierde en daar pas beginnen met consolideren hoewel dat waarschijnelijk een droom is en de realiteit zal zijn dat ik binnen een seizoen weer in de vijfde zit..
praktijk is echter dat je snel geld moet verdienen in de divisie waar je binnenkomt, consolideren en het volgende seizoen vol gas gaan zodat je ALS je promoveert niet meteen er een seizoen later weer degradeert.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Beetje inschatten dus hoelang je ze in dienst moet houden en wanneer je ze moet schoppen.
Schoppen kost trouwens 1 week salaris
Zat te denken aan het volgende.
1 Vleugelspeler als extra verdediger, en 1 Vleugelverdediger als extra middenvelder zodat ik een sterk middenveld houd.
En een verdediger die de Vleugelspelers aanspeelt, met de andere Vleugelspeler die aanvallend speelt om het spel lekker aan te jagen.
Natuurlijk spelen de individuele eigenschappen van de spelers ook nog een rol

Klopt dit theorietje een beetje? of moet ik Studio Sport nog even aanzetten
- Soulseek rulez -
LOL, dat is precies wat ik had .. iig 1 vleugelspeler als extra inner mid en dan een verdediger towards wing ..yared schreef op 14 January 2003 @ 22:48:
Ben bezig een goede verdediging te bedenken tegen 3-5-2.
Zat te denken aan het volgende.
1 Vleugelspeler als extra verdediger, en 1 Vleugelverdediger als extra middenvelder zodat ik een sterk middenveld houd.
En een verdediger die de Vleugelspelers aanspeelt, met de andere Vleugelspeler die aanvallend speelt om het spel lekker aan te jagen.
Natuurlijk spelen de individuele eigenschappen van de spelers ook nog een rol
[afbeelding]
Klopt dit theorietje een beetje? of moet ik Studio Sport nog even aanzetten
Voordat de clown effect heeft zal je dan eerst die 3 andere lui moeten ontslaan(of verkopen).Tsjipmanz schreef op 15 January 2003 @ 13:25:
Jawel, maar: ik heb al 3 andere lui die ook een goed leider zijn. Heeft het dan nog wel nut als die minder sympathiek zijn? En wat wil je hebben voor de clown?
Vraagprijs is 7000 euro. 'k Heb 'm nog niet aangeboden, dat doe ik alleen als iemand belangstelling heeft
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-01-2003 17:22 ]
Wat zijn zijn andere capaciteiten?G0009 schreef op 15 januari 2003 @ 17:19:
[...]
Voordat de clown effect heeft zal je dan eerst die 3 andere lui moeten ontslaan(of verkopen).
Vraagprijs is 7000 euro. 'k Heb 'm nog niet aangeboden, dat doe ik alleen als iemand belangstelling heeft
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Voor zijn andere capaciteiten hoef je 'm dus niet te kopen. De clown hoeft ook niet te kunnen voetballen, als ie aanwezig is in je team heeft ie al een positieve invloed.
Ander pluspunt is natuurlijk dat ie niet te veel loonkosten met zich meebrengt.
[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-01-2003 18:05 ]

Voordeel: Mijn dure middenvelder die net terug is van een blessure heeft meteen de 1e wedstrijd weer gescoord
Nadeel: Nu heeft mn vleugelverdediger weer een knieblessure
Dit is onzin. Als er NEGATIEVE leiders zijn, dan moet je die ontslaan en alleen de extreem negatieve of goede leiders, redelijk/matig is afhankelijk van je totale team.Voordat de clown effect heeft zal je dan eerst die 3 andere lui moeten ontslaan(of verkopen).
Positieve leiders kun je gewoon houden.
7K is aardig, leeftijd maakt niet uit en je hoeft hem niet eens op te stellen.
3-5-2 Deze opstelling is genoemd in HVN o.a. door een Eredivisie speler.
Het lijkt of je slechts met 4-4-2 speelt, maar je speelt dan wel 4-4-2 met een sterker middenveld en dat is dus de clue... vroeg me alleen af wat iedereen van het TOTALE plaatje vind. Je snapt dat de vleugels SNELHEID hebben en de DEFENSE is KRACHTIG.
Alternatieve (NBVC) cup alleenG0009 schreef op 15 januari 2003 @ 18:24:
Zijn er trouwens nog tweakers actief in de cup?
Verliezen dus dan ben je er vanaf
* yared staat 5-1 voor in de rust met zijn B team en zijn nieuwe opstelling
* yared realiseerde zich dit te laat en ziet gewoon een aanvaller van 88.000 euro (scoren goed, passen matig) die voor 30K op de transferlijst staat, teruggetrokken worden omdat niemand geboden heeft.

humor:
Sander Breetveld verraste iedereen met een splijtende pass - but jammer genoeg was Herbert Majchrzak net zo verrast als de rest, en speelde het klaar de opgelegde kans te missen.
Argh, dit had voor beiden hun eerste Hattrick kunnen zijn.... Voor Sander B. helemaal zuur want hij staat op de transferlijst en ik wil centjes zien!
[ Voor 42% gewijzigd door yared op 15-01-2003 18:58 ]
trage servers.. kreeg net na een reload na een minuut al het bericht dat ik teveel/te snel reloade.zie dat nu bij 3 wedstrijden tegelijk dat er gewoon bijna niks gebeurd
Heb jij een werkende matchviewer?
Ik was er per abuis vanuit gegaan dat ie bedoelde dat zijn goede leiders geen positieve karaktereigenschappen hebben. (waarom zou ie anders interesse hebben in die clown)yared schreef op 15 January 2003 @ 18:28:
[...]
Dit is onzin. Als er NEGATIEVE leiders zijn, dan moet je die ontslaan en alleen de extreem negatieve of goede leiders, redelijk/matig is afhankelijk van je totale team.
Positieve leiders kun je gewoon houden.
Had er wel even rekening mee moeten houden dus bedankt voor je commentaar
Dev05 welke Matchviewer?
6-1 voor, ruim en in de laatste minuut opeens 6-3 binnen een paar seconden... snelle lopers hebben ze daar
50 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een zwak coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft goed ervaring en is een goed leider.
Wat is er mis met bovenstaande plaatje?
na de rust trekt hij bij voorsprong regelmatig de spelers terug en dan beginnen de tegendoelpunten te komen.
maar zou jij met een 5e divisie team de goed durven wagen om een nog betere coach te trekken? ikke namelijk niet
Femke Halsema is immers ook niet geschikt voor het presidentschap
Klaudiusz Zdrojewski (7159672)
21 jaar, slecht vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die rustig is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Polska
vastgestelde waarde: 4 000 Euro
Loon: 648 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
vraagprijs: 7000 euro
aaaarg hoe kan dat?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
raak je echt niet kwijt hoorG0009 schreef op 15 January 2003 @ 20:43:
Heb 'm te koop aangeboden(redelijke clown):
Klaudiusz Zdrojewski (7159672)
21 jaar, slecht vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die rustig is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Polska
vastgestelde waarde: 4 000 Euro
Loon: 648 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
vraagprijs: 7000 euro
Damn N00bius, lees eerst eens even het voorafgaande voordat je je mond open trekt.
zoals bijv.:
Goed leider/sympathiek, weetje!yared schreef op 15 januari 2003 @ 18:28:
7K is aardig, leeftijd maakt niet uit en je hoeft hem niet eens op te stellen.
Dit is nu al de 2e keer dat je erg negatief reageert op een bericht van mij
[ Voor 42% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-01-2003 21:52 ]
Moet je nog de matchviewer?yared schreef op 15 January 2003 @ 19:22:
Ik was er per abuis vanuit gegaan dat ie bedoelde dat zijn goede leiders geen positieve karaktereigenschappen hebben. (waarom zou ie anders interesse hebben in die clown) Had er wel even rekening mee moeten houden dus bedankt voor je commentaar![]()
Dev05 welke Matchviewer?![]()
6-1 voor, ruim en in de laatste minuut opeens 6-3 binnen een paar seconden... snelle lopers hebben ze daar
ThaNobius bedoeld te zeggen dat je hem niet kwijtraakt aan mensen die niet de moeite nemen om meer te lezen dan alleen de woordjes 'goed' en 'redelijk' en alles erboven, en niet weten wat het totaalplaatje inhoudtThaNobius schreef op 15 januari 2003 @ 21:00:
[...]
raak je echt niet kwijt hoor
ThaNobius weet dat natuurlijk wel
Jammer eigenlijk dat er geen opmerkingen veldje bij mag staan waar je heeeel kort de speler kan omschrijven. Bijvoorbeeld: ---->>CHEAP CLOWN!!!!!<<----
Windhoosje: JA!
[ Voor 7% gewijzigd door yared op 15-01-2003 22:03 ]
En Windhoosje heeft met 9-0 verloren
[ Voor 28% gewijzigd door .GoO op 15-01-2003 22:03 ]
Nationaliteit: Magyarország
Welk land is dit in godsnaam?
Duurde ook even voor ik doorhad wat Thailand was
devv05 dat opmerkingen veld ziet toch niemand anders dan jij
* yared heeft trouwens wel bij Thomas Menoti in het opmerkingen veld met CAPITOLS staan dat het zijn clown is en dat ie hem ook niet mag verkopen als zijn alchoholpromilage hoger is dan 0,7
Hoe zit dat nou met die Matchviewer?
(is niet illegaal toch?)
bedankt!
Hoorde van een div III speler dat ik in div V redelijk tevree kan zijn met me coach (zie stappies terug) ondanks dat ie zwak is heeft ie goede ervaring en dat telt voor coaches zwaarder dan voor spelers en schijnt in de nieuwe versies ook steeds zwaarder mee te gaan spelen. Heb er nu 5 op een rij gewonnen dus als ik er 2 verlies kan ik altijd nog overstappen.
Pim Van Nierop (7130843)
52 jaar, redelijk vorm, gezond
Een slecht coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een populair persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft uitmuntend ervaring en is een slecht leider.
wat moet ik hier nou van vinden dan?
[ Voor 8% gewijzigd door .GoO op 15-01-2003 23:03 ]
voordeel:
uitmuntend ervaring
populair
nadeel
slecht leider
slecht coach
voordeel:
sympathiek
goede ervaring ervaring
goed leider
nadeel
zwak coach
/edit het antwoord vind je op pagina 34 van de Veronica gids
[ Voor 12% gewijzigd door yared op 15-01-2003 23:21 ]
en'k heb geen Veronica gids
[ Voor 43% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-01-2003 23:27 ]
100%G0009 schreef op 15 januari 2003 @ 21:59:
[...]
Op hoeveel % intensiteit train je en hoeveel fysio's heb je?
3 fysio's
dit zuigt wel
nu ga ik vet verliezen met 5 topspelers geblesseerd
4-6 verloren in me oefenwedstrijd tegen de nummer 4 in de competitie, ik speelde wel met me B team natuurlijk.
Whoops!!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 48983 op 16-01-2003 10:34 ]
Ik zit sinds vandaag ook boven de 600 supporters, nl. op 609
Ik heb nu 1 woordvoerder, en ben t.o.v. afgelopen week maar liefst 600!!
Sponsoren: tevreden
Fanclub: 611 leden
Supporters: dolgelukkig
Met 2 woordvoerders overigens. Weet niet wat het optimale aantal is, moet je es op de forums vragen.
- Soulseek rulez -
Anoniem: 36960
Bij mij zijn de sponsoren ontevreden. Ik weet niet hoe je dat moet opkrikken.Tsjipmanz schreef op 16 januari 2003 @ 09:29:
Heb ik meer fans
Sponsoren: tevreden
Fanclub: 611 leden
Supporters: dolgelukkig
Met 2 woordvoerders overigens. Weet niet wat het optimale aantal is, moet je es op de forums vragen.
Wedstrijden winnenAnoniem: 36960 schreef op 16 January 2003 @ 10:19:
[...]
Bij mij zijn de sponsoren ontevreden. Ik weet niet hoe je dat moet opkrikken.
Mijn stats:
Sponsoren: dolgelukkig
Fanclub: 706 leden
Supporters: in de wolken
Magyarorszag=Hongarije.... mot zelf ook eens beter lezenyared schreef op 15 January 2003 @ 22:13:
Flórián Nagy (3647416)
Nationaliteit: Magyarország
Welk land is dit in godsnaam?
Duurde ook even voor ik doorhad wat Thailand was
devv05 dat opmerkingen veld ziet toch niemand anders dan jij
* yared heeft trouwens wel bij Thomas Menoti in het opmerkingen veld met CAPITOLS staan dat het zijn clown is en dat ie hem ook niet mag verkopen als zijn alchoholpromilage hoger is dan 0,7
Hoe zit dat nou met die Matchviewer?
[ Voor 10% gewijzigd door Chocovla op 16-01-2003 12:23 ]
"Better ask questions before you shoot"
Ik speel sinds vorige week ook Hattrick (Na het lezen van dit draadje).
Ik speel in VI.349.
Toen ik begon stond ik 3e
Gisteren een friendly gespeeld met mijn nieuwe opstelling, 4-2 verloren
Zou het leuk zijn een webpaginaatje te maken met alle GoT spelers erop?
Met bijvoorbeeld teamnaam/ID, league en stand in de league?
Er is vast wel iemand die zoiets kan maken?
Team: Virtual Winners
ID: 145785
Oja , ik speel vanaf komende week in een cup, de Demons Cup (http://hpm.freehomepage.de/members/andreasx417 ).
Zal ik wel zwaar op me klote krijgen, want ik ben de enige VI player
[ Voor 15% gewijzigd door Ruudboy op 16-01-2003 13:47 ]
Heb een leuk iets ontdekt, als je je sponsors een graadje happier wil hebben dan MOET je VIP boxen bouwen... kijk maar eens bij De Club tijdens een wedstrijd.. zijn je fans altijd 'onzeker' en zitten de sponsors in de VIP Boxen.
fans, fanclub.... moet dat niet gewoon aanhangers of achterban zijn?
supporters kan niet omdat die al gebruikt worden om betaalde leden aan te duiden.
als je trouwens vertaal dingen tegenkomt die krom zijn of nog niet gedaan, dan HT mail even naar medivh, die reageert heel snel en past alles meteen aan als het nodig is.
Laat je spelers niet geblesseerd raken daar. Lees even stukje terug over je beste spelers inzetten tijdens de oefenwoensdag.Oja , ik speel vanaf komende week in een cup, de Demons Cup (http://hpm.freehomepage.de/members/andreasx417 ).
Zal ik wel zwaar op me klote krijgen, want ik ben de enige VI player
Beste spelers??yared schreef op 16 januari 2003 @ 14:34:
[...]
Laat je spelers niet geblesseerd raken daar. Lees even stukje terug over je beste spelers inzetten tijdens de oefenwoensdag.
Anyway, zo krijg ik tenminste wat feeling met opstellingen enz..
Bovendien lig ik er toch zo uit.
Lees begin berichtje maar
Dit topic is gesloten.