Hattrick (online management game) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.024 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tja. Dan lijkt de nummer 1 van V.103 ook verdacht. En dan vooral zijn transactie met Rood-wit

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Echt leuk dat dit zo'n actief topic is en er alleen nog maar meer mensen meespelen! Er zitten gelukkig geen cheaters in mijn league volgens mij. Geen verdachte transacties..., ik speel bijvoorbeeld nu elke week een trainingswedstrijd tegen me broer, met hem zal ik dus al nooit een speler verhandelen, je gaat jezelf niet verdacht maken natuurlijk....

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 08:23

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

He ff ander vraagje, hoe zit het met het ouder worden van spelers?
Speler heeft een bepaalde leeftijd, maar wordt hij nou per seizoen een jaar ouder of per kalenderjaar? En worden alle spelers op dezelfde dag ouder? Vast wel mensen die dat weten!! :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Tsjipmanz schreef op 07 januari 2003 @ 15:44:
He ff ander vraagje, hoe zit het met het ouder worden van spelers?
Speler heeft een bepaalde leeftijd, maar wordt hij nou per seizoen een jaar ouder of per kalenderjaar? En worden alle spelers op dezelfde dag ouder? Vast wel mensen die dat weten!! :)
Elk seizoen worden spelers een jaartje ouder, dit gebeurt op een maandagmorgen na het seizoen dacht ik. Spelers ouder dan 30 gaan langzaam in stats achteruit, en spelers ouder dan 35 gaan heel snel met stats achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 24-06 18:06

^^0nMe

Got Babana's?

Tsjipmanz schreef op 07 January 2003 @ 13:49:
[...]

Daarvoor zijn de GM juist, zodat zij snel ff kunnen zien of iemand daadwerkelijk aan t cheaten is of niet. Maar ik heb ook ff naar die nummer 3 gekeken maar het lijkt er inderdaad wel verdacht veel op jah :)
Dat die gast cheat weet ik al voor 99.999%, had hem ook al aangegeven via die page, inmiddels weet ik door te posten in die conference dat zijn team gewoon wordt gelocked en de laaste opstelling gebruikt wordt, dat betekent dat ik nog eens goed over mijn taktiek moet denken voor de volgende game...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

O ja, stel je wordt supporter en je gaat een logo uploaden, leuke shirtjes kiezen etc etc.
Vervolgens zeg je na een maand het supporter zijn weer op. Word dan je logo weggehaald en krijgen je shirtjes weer de oorspronkelijke kleur enzo?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Denk dat je de shirtkleur wel houdt, maar het logo gaat sowieso weg lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb besloten om mn stadion uit te breiden.. Ik ga van 7000 (5000 staanplaatsen, 2000 zitplaatsen) naar 11700 plaatsen.

Staanplaatsen: 7250
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1200
Zitplaatsen in de VIP boxen: 250

Totale kosten: 149.750 euro

maak dus enorm verlies deze week, maar hoop dat de komende weken op te kunnen vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 07 January 2003 @ 18:00:
Heb besloten om mn stadion uit te breiden.. Ik ga van 7000 (5000 staanplaatsen, 2000 zitplaatsen) naar 11700 plaatsen.

Staanplaatsen: 7250
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1200
Zitplaatsen in de VIP boxen: 250

Totale kosten: 149.750 euro

maak dus enorm verlies deze week, maar hoop dat de komende weken op te kunnen vangen...
Was ook van 7k naar 10k gegaan, zaterdag klaar met bouwen en in nieuwe station de topper tegen de nr2 ;) Alleen zie ik nu dat ik zonder spelers te verkopen nog iets van 6 weken in de min zit, ik zal 10k winst per 2 weken maken, heb nu 52k schuld, niet echt leuk.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik hou 80.000 over, maar hoop rond de 200.000 te komen door wat spelershandel deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tsjipmanz schreef op 07 januari 2003 @ 16:04:
O ja, stel je wordt supporter en je gaat een logo uploaden, leuke shirtjes kiezen etc etc.
Vervolgens zeg je na een maand het supporter zijn weer op. Word dan je logo weggehaald en krijgen je shirtjes weer de oorspronkelijke kleur enzo?
Denk echt wel dat ze rekening hebben gehouden met dat soort 'praktijken' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Je moet je stadion eigenlijk uitbreiden als je echt veel geld ervoor heb... Hoe meer geld je erin stopt, hoe goedkoper het word per zitplaats, want je betaald toch die 30.000 per keer dat je je stadion uitbreid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 11:14
ik had er 16300 en had wat geld over, daarom toch es wat zitjes bijplaatsen, 13-1 heb ik 21500 zitjes in mijn stadion, en dat ik nu maar goed speel, want met men 2de plek raak ik nooit in IV-klasse (belgie)

105340 als je es wilt spelen ;)

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Jah maar de extra opbrengsten die het met zich meebrengt kan ik heel goed gebruiken.

Ik doe nu mee met de NBVC cup trouwens.. als alternatief voor de echte hattrick cup.

[ Voor 36% gewijzigd door .GoO op 08-01-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

devv05 schreef op 08 January 2003 @ 10:28:
Jah maar de extra opbrengsten die het met zich meebrengt kan ik heel goed gebruiken.

Ik doe nu mee met de NBVC cup trouwens.. als alternatief voor de echte hattrick cup.
NBVC? nooit van gehoord. Hoe waar wanneer?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

6000 € aan vliegtickets voor een oefenwedstrijd in België :S. Kunnen ze niet met de auto gaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 48983 schreef op 08 januari 2003 @ 13:26:
[...]

NBVC? nooit van gehoord. Hoe waar wanneer?!?!?!
Uhm is alleen voor supporters die al uit de echte cup liggen.. Is geen officiele cup, maar maakt oefenduels een stuk leuker en spannender.. Je wordt ingedeeld in een poule en krijgt een wedstrijd schema.. na elke ronde (woensdag) krijg je alle uitslagen, topscorers etc via je postvak binnen, en de nieuwe stand. Uiteindelijk komt er 1 winnaar uit. Hij begint komende woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh op zo'n manier. Moet je weer supporter worden... :( Misschien doe ik dat nog wel eens. Xie nog wel ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

He bah, me programma werkt niet meer waarmee ik altijd wedstrijden volgde. Die deed elke minuut automatisch een update, was echt heel handig.

Weet iemand nog eentje die het wel nog doet na die veranderingen (dat je elke 15 seconden minimaal een update kan zien)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Gewoon refreshen :) er is trouwens iets verandert.. staat nu vanaf eerste minuut al wedstrijdverslag 8-)

En het begint lekker....
In de 4 wedstrijdsminuut, deelde RamonRVC´s Harmen Blaas een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij kreeg een dieprode kaart en werd er onmiddellijk afgestuurd.
Dus nog maar 10 tegenstanders over 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Als je cheaters tegenkomt, meld ze dan centraal aan bij Maverik of via Hattrick Verslaafden Nederland. Op die manier voorkom je dat gm-Geckow veel dubbele mailtjes krijgt.

* yared heeft morgen zijn nieuwe stadion af! :P

15.000 plaatsen meteen begonnen... tis even slikken en je loopt in de kosten maar je krijgt bij een goede wedstrijd maximaal 15x je supportersaantal op bezoek.
Ik zit nu op ong. 600 supporters (x15)= 9.000 bezoekers en het groeit elke week met 15-25 supporters afhankelijk van je score.

* yared doet het niet slecht, 4x onverslagen, nr1 in zijn groep en zojuist verkozen tot Junkie v/h Jaar in de HVN Federatie :D

Mybestteam zag ik langskomen, maar je kunt beter HAM Hattrick Assistant Manager gebruiken. De link vind je hier onder kopje HAM in het linkermenu: http://www.databased.at/hattrick/index.asp (kies Nederlandse taal) maar ik gebruik de HT Scout niet, dat is bagger en tis veel leuker online zelf te doen.

Hier vind je me:
Yared d'Ray, Manager o/t Harlem Hattricks ((69953))
ICQ 119855

Supporters of the Triple 'H' fanclub:
(69696) Devv05, manager of AFC 1337 ((144178))
(68600) Phusebox, manager of Saints' Fire ((171036))

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
2-0 in de 22e minuut 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik sta met 1-0 achter, (uiteraard tegen me broer), maar ik heb het volste vertrouwen dat ik misschien wel ga winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Whehe, sta al 5-0 voor in de 37e minuut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
3-0 met rust, 75% balbezit... mwah netjes voor mn 2e team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
De ruststand is 3 - 1. Dolf,die een balbezit had van 81 procent, domineerde de wedstrijd.
Dat geeft me weer een beetje moed

offtopic:
iemand nog een spelertje nodig? Ik moet van mijn schulden af

[ Voor 27% gewijzigd door The Dolf op 08-01-2003 18:19 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Crap, 2-1 achter tegen broertje, hij heeft zijn 'zwak' keeper er nog wel ingezet ook :P Maarja, de rest was dacht ik wel basisspeler, terwijl ik al mijn sterspelers voor zover mogelijk was gespaard voor de topper. Wel kut nu, mijn enige goeie verdediger is neergeschoffeld, maar speelt wel gewoon door, is ie nou echt geblesseerd, of niks aan de hand ?

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Neeeee mn 2 beste spelers geblesseerd!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:18
devv05 schreef op 08 januari 2003 @ 19:13:
Die moet je ook niet opstellen in een oefenwedstrijdje....of is het voor de beker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 08 januari 2003 @ 19:16:
[...]

Die moet je ook niet opstellen in een oefenwedstrijdje....of is het voor de beker?
Nee oefen.. Maar ik wilde ze trainen, zijn normaal gesproken verdediger en heb ze nu op middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 08 January 2003 @ 19:13:
Kan je ze missen, of moet je ook net als mij tegen je naaste concurrenten binnenkort ? Ik ben al op zoek naar een vervanger voor die verdediger, schijt aan
dat ik nu schuld sta, vertrouw het niet :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hij is 2 weken geblesseerd en die ander licht geblesseerd... is het nu verstandig een extra dokter aan te nemen? en kan ik die lichtgeblesseerde gewoon opstellen zondag of is dat risico te groot?
^^0nMe schreef op 08 januari 2003 @ 19:17:
[...]

Kan je ze missen, of moet je ook net als mij tegen je naaste concurrenten binnenkort ? Ik ben al op zoek naar een vervanger voor die verdediger, schijt aan
dat ik nu schuld sta, vertrouw het niet :P
Heb de topper afgelopen zondag gelukkig al gehad, maar ik kan me echt geen enkel puntverlies permitteren....

[ Voor 53% gewijzigd door .GoO op 08-01-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
3-2 gewonnen. Geen speler geblesseerd. Er is er zelfs 1 beter geworden na 2 weken uitval.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik schrok toen 1 van mijn spelers geblesseerd uitviel, maar eigenlijk heeft ie de ideale blessure: licht geblesseerd, maar kan wel trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zal ik mn licht geblesseerde speler nou opstellen of is dat risico te groot? en wanneer geneest ie? na de volgende update zaterdag-zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

licht geblesseerde spelers moet je ook niet opstellen in een competitie wedstrijd.
het risico dat ze zwaarder geblesseerd raken is groot.

2-0 gewonnen maar door een spelerstekort (en cententekort) me 1e wingback in moeten zetten en risico gelopen... fout dus, 3 weken plat v/d dokter :(
Ga wel even de trainingsintensiteit volgende week terug naar 90% zetten.

The Dolf, je speler kan niet tussentijds beter worden, dit zul je pas vrijdag merken bij de trainingsupdate.

Vind alleen dat er zo belachelijk weinig bezoekers komen naar een oefenwedstrijd... 5-10% van normaal! Daar kan ik geen boter van op me brood doen 8)7

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Damn! Als ik in HAM Get Player Ratings doe, krijg ik een foutmelding:
Error while retrieving player ratings from www.hattrick.org
The following error was reported: List index out of bounds(0)

Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 08 January 2003 @ 20:31:

The Dolf, je speler kan niet tussentijds beter worden, dit zul je pas vrijdag merken bij de trainingsupdate.
Das dan heel raar. Maar toch is ie beter.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 08 January 2003 @ 20:45:
[...]

Das dan heel raar. Maar toch is ie beter.
Kan echt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
En nu is ie weer uitgeschakeld. Zal wel aan mijn proxy liggen.
Helaas.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Was toch even nieuwsgierig naar http://www.mybestteam.tk/ en ben het gaan proberen.. stom stom... ben helemaal in de war.. het programma geeft totaal, maar dan ook totaaaaaaal andere adviezen als HAM of me (minder dan amateur) voetbal verstand.

Rechtsbacks en Linksbacks staan opeens als middenvelder of defender, en vleugelspelers staan opeens in de verdediging.

Lees dit bv eens: http://195.149.190.140/co...n/cn.asp?a=v&t=116127&n=1
Iets wat mensen vergeten is dat als je net begonnen bent je spelers nog nergens in uitblinken en slecht te categoriseren zijn. Dit tooltje is dus niet echt voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Hoe kan je HAM dan een selectie laten samenstellen?

[ Voor 4% gewijzigd door The Dolf op 08-01-2003 21:50 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75337

ik doe het niet echt goed... ik ben third generation en sta laatste in de 6e divisie.... ik heb 1 x gelijk gespeeld en 2x verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 75337 schreef op 08 januari 2003 @ 21:50:
ik doe het niet echt goed... ik ben third generation en sta laatste in de 6e divisie.... ik heb 1 x gelijk gespeeld en 2x verloren
Welke ploeg ben je?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Hoe kan je HAM dan een selectie laten samenstellen?
Dat kan HAM niet, moet jezelf doen.
Ben maar een leek dus doe dit op basis van 'Position' en zorg gewoon dat ik voor elke 'Position' minimaal 1 man extra heb om in te vallen.

Wel even heel belangrijk eerst FORM op 50% zetten in de settings las ik op Hattrick Forum.
Die moet meegeteld worden wil je echt weten welke speler het beste is voor welke positie.

Stamina moet ook gezet worden, maar weet nog niet voor welke posities en hoeveel.

* yared wou dat het Hattrick forum net zo snel en overzichtelijk was als GoT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-06 20:46
ik heb 3 van mijn topspelers geblesseerd en mijn absolute topper is geschorst... :(
net met 3-1 verloren van een klasse lager team... aaaagrh

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
hoe kom ik nou eigenlijk aan een goede teamleader? :S

Tips waarop ik moet zoeken toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

goede experience en leadership abilities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

hoe kom ik nou eigenlijk aan een goede teamleader? :S

Tips waarop ik moet zoeken toevallig?
Valt dus niet op te zoeken, gewoon de hele database doorlopen telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 42423 schreef op 08 January 2003 @ 22:47:
goede experience en leadership abilities
hoohoo, mense...d'r is een verschil tussen team leader en captain(aanvoerder)!
Team leader heeft goede leadership en karaktereigenschappen(bijv. sympathiek, populair)
Captain heeft goede leadership en experience

De team leader zorgt voor een goede teamgeest en hoeft niet te spelen.
De captain zorgt ervoor dat het team beter presteert als hij staat opgesteld(en aanvoerder is(duh))

[ Voor 8% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-01-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Die captain kan je niet aanwijzen toch? dus hoe werkt dat dan, kiest ie die automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Aanvoerder kun je kiezen bij je wedstrijdopstelling (orders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

goeie tip, zet bij opmerkingen veld van de speler dat het je clown (teamleider) is en je hem nooit verkoopt.

* yared zat doodleuk zijn solid/populair clown op de transferlijst te zetten, erg dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 08 januari 2003 @ 23:32:
[...]

hoohoo, mense...d'r is een verschil tussen team leader en captain(aanvoerder)!
Team leader heeft goede leadership en karaktereigenschappen(bijv. sympathiek, populair)
Captain heeft goede leadership en experience

De team leader zorgt voor een goede teamgeest en hoeft niet te spelen.
De captain zorgt ervoor dat het team beter presteert als hij staat opgesteld(en aanvoerder is(duh))
Huh? waar moet je dan je team-leader aanwijzen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 42423 schreef op 08 januari 2003 @ 23:51:
[...]

Huh? waar moet je dan je team-leader aanwijzen :?
Die hoef/kan je niet aan te wijzen die wordt bepaald door de beste leadership-eigenschap.
Dwz Een solid-leadership speler die popular is is een goede team leader. Heb je een solid/popular én bijv.een solid controversial dan heb je een PROBLEEM: je weet dan niet wie de teamleader is.

Hattrick gebruikt ratings op decimalen nauwkeurig, wij kunnen alleen het verschil tussen hele levels zien, dit zijn afgeronde getallen. Zo zal zowel een 6.9 leadership rating als een 7.1 leadership rating resulteren in solid(goed) leadership.

Om zeker te zijn dat je populaire/sympathieke solid-leadership speler team-leader is en niet die controversieel solid-leadership speler, zul je hem moeten verkopen of ontslaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Een team-leader met slechte karaktereigenschappen is FUNEST voor je teamgeest: het hele team irriteert zich dan aan hem!

Zorg dus dat je altijd maar één speler hebt met solid leadership die dan óók nog eens symphatiek of liefst natuurlijk populair(hoogste) is.

[ Voor 38% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-01-2003 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Een goede leider die over negatieve eigenschappen beschikt kan je team aanzetten tot vuil spel en dat levert je blessures en gele/rode kaarten op.
zoek een simpele speler die bij voorkeur een goede leider is en populair or als alternatief een redelijk leider en sympathiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar zou je captain ook je team-leader kunnen zijn?

Tis toch wat .. ik als ervaren rot moet dit vragen :p Heb er nooit bij stilgestaan, maar krijg voortdurend gele + rode kaarten en blessures :p

Edit: en je coach dan? word die niet aangezien als team-leader?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 09-01-2003 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeuKeR UNiTeD - Albrandswaard Achteruit 3 - 2. Ik speelde met 10 man door uitval van een speler :) En dan nog winnen met mijn B-team, lekker hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 42423 schreef op 09 January 2003 @ 00:48:
Maar zou je captain ook je team-leader kunnen zijn?
JA! Een ervaren speler met goede karaktereigenschappen en goede leadership zal zowel een goede captain als team-leader zijn.
Anoniem: 42423 schreef op 09 January 2003 @ 00:48:
Edit: en je coach dan? word die niet aangezien als team-leader?
Weet het niet 100% zeker maar volgens mij wordt de coach wel als gewone speler gezien. Je kan hem ook opstellen in oefenwedstrijden(als aanvoerder), zodat je jongeren minder moeite hebben om aan een nieuw systeem te wennen bijv.
Voorwaarden zijn hetzelde als een gewone speler: hij moet dan wel goede ervaring en leadership hebben.

Nog een geruststelling: Als je coach geblesseerd raakt zal hij nog gewoon training kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk als je je coach opstelt :) Die gasten kunnen er meestal nix van. Altijd waardeloos! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

RtcW; je kunt een aanvoerder hebben die tegelijk de team-leider (clown) is.
Het maakt niet zoveel uit...
Maar idd het meer effect heeft als je voor 500 euro per week een goedkope clown hebt die populair is en een goed leider die nooit meespeelt of geblesseerd kan raken en daarnaast extra speler die meespeelt en minstens een goed leider moet zijn met een positieve uitstraling (aardig/sympathiek/populair).

Wat dus desastreus is om spelers in dienst te hebben die goed leider zijn en negatieve eigenschappen bezitten.... (ik schop ook de negatieve redelijke leiders eruit to be sure)

Toen ik hier via de HT fora (hint hint) achter kwam heb ik meteen drie man op de transferlijst gezet en toen er twee niet verkocht werden heb ik ze ontslagen.

Krijg meteen minstens 1 gele kaart minder, er wordt dus ook minder vuil gespeeld dus minder kans op blessures.

* yared vraagt zich af hoelang een gele kaart bij HT blijft zitten bij een speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

yared schreef op 08 januari 2003 @ 21:21:
Was toch even nieuwsgierig naar http://www.mybestteam.tk/ en ben het gaan proberen.. stom stom... ben helemaal in de war.. het programma geeft totaal, maar dan ook totaaaaaaal andere adviezen als HAM of me (minder dan amateur) voetbal verstand.

Rechtsbacks en Linksbacks staan opeens als middenvelder of defender, en vleugelspelers staan opeens in de verdediging.
Je moet wel met een ding rekening houden, en dat is dat HAM uitrekent op wat voor positie een speler het best tot zijn recht komt, waar mybestteam de beste opstelling berekent. Dit laatste is een optimalisatieprobleem.

Voorbeeldje:

Stel, HAM rekent voor je uit dat speler WB als Wingback een 5,6 scoort en als Inner Midfielder een 4,9. Dan zet HAM logischerwijs achter die speler dat het een Wingback is. Stel, je hebt verder nog 2 spelers die in HAM als Inner Midfielder staan en hier respectievelijk beide een 4,0 voor scoren.
Jij denkt misschien in dat geval: hee, die laatste 2 kan ik het beste neerzetten op het middenveld, omdat zij Inner Midfielders zijn volgens HAM. Toch is speler WB een betere middenvelder dan de laatste 2, en kan je die derhalve beter opstellen.

Waar HAM dus de positie kiest die het best bij een speler past maakt mybestteam gewoon rekening houdend met alle spelers in je selectie de (of een) optimale opstelling.

Als mybestteam bij jou vleugelspelers in de verdediging zet betekent dat dus waarschijnlijk dat ze beter kunnen verdedigen dan je verdedigers :)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Topicstarter
Ik heb gister 5-1 verloren :S. Ik speelde met 9 man van mn B team.. Ik had er gister namelijk net 2 verkocht. Maar ik was nogal erg ziek dat ik niet in staat was om er A team spelers bij te zetten.

Maarja achteraf 5-1 verliezen is dan nog eens zo slecht niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
ik zie veel verhalen over sterren bij spelers... maar ik krijg heir niets van terug gevonden? waar moet ik dan gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb dat mybestteam al 3x geprobeerd maar het werkt niet
krijg steeds foutmeldingen
ik werk via een .hrf bestand overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Wat voor foutmeldingen dan? Nog nooit problemen gehad...

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
of ik krijg niks in beeld of iets met can't connect 127.0.0.1 ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
en het duurt eerst 5 minuten voor er iets gebeurt...

hmm en nu na berekenen krijg ik de startpagina terug met al mijn spelers weg...

[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 09-01-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Tsjipmanz bedankt, dacht dat HAM ook rekening hiermee hield.
Zal me niet verbazen als er binnenkort zoiets toegevoegd word aan HAM, zou mij ideaal zijn omdat MyBestTeam erg traag is plus ik het een stuk fijner vind als al die info op me eigen computer bewaard zou worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan heb je de stappen niet goed gevolgt, ik heb hem ook 1 keer gehad. Toen kwam ik er achter dat ik iets vergeten was. Gewoon ff opnieuw moet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb de stappen wel goed gevolgd...
Can't contact servlet runner at 127.0.0.1:6902
het enige wat ik doe is .hrf uploaden
en op reken uit... klikken

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 09-01-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Lekker is dat:
Totale kosten 0.0 Euro
Totale som 23 000 Euro
5% naar de tussenpersoon, plus 2% naar de orginele club en 3% naar de laatste eigenaar -2 300 Euro
Saldo 20 700 Euro

Ik betaal gewoon 5% extra voor een speler die bij mezelf vandaan komt... of zou ik die 2% krijgen?
Die tussenpersonen moeten het ook niet slecht hebben... in Zweden hebben ze wekelijks 200 miljoen euro aan transferhandel... reken daar maar 5% vanuit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Phuse>> Ik zou zeggen, probeer eens de copy-paste methode, dan weet je in elk geval zeker dat het niet aan het uploaden ligt.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik kan wel uploaden bij "mybestteam", maar als ik dan op calculating drukt doet die het niet...(uiteindelijk time-out)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ook met pasten werkt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Hmm hier doet ie t wel...
vaag. Misschien moet je die kerel ff mailen ofzo :?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet eerst (indivuduele orders) opslaan dat is die knop erboven... Als je dat heb gedaan kan je kan je de beste opstelling berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Dat hoeft niet eens beslist, als je die niet opslaar gaat ie standaard voor 4-4-2 toch?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
crap site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijna bij iedereen werkt tie alleen bij jouw niet, dan is het nog geen crapsite toch? Bij mij werkte het perfect en het heeft me goed geholpen... maar ja dat is dan blijkbaar bij mij zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Maarja, je hebt die site toch niet nodig, zelf een goede opstelling bedenken moet toch lukken na een half uurtje puzzelen ?
Dammit, ik was op zoek naar een verdediger, maar in plaats daarvan heb ik een aantal spelers gehaald die ik niet kon laten liggen voor die prijs, nog dieper in de schulden :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Hij lijkt op t moment wel wat traag te zijn en problemen te hebben... Maar inderdaad, je kan t zelf ook altijd nog uitzoeken. Het punt is dat als je slim bent je ongeveer dezelfde methode gebruikt als mybestteam, alleen dat de geautomatiseerde versie simpelweg sneller is :)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 24-06 12:40

CNS

Het is mij tot nu toe 1 maal gelukt om een opstelling te late berekenen. Deze was beter dan diegene wat ik bedacht had.
Maar nu lukt het mij ook niet meer. Krijg steeds een connection timeout. :(
Ik denk dat de server erg traag is. Er zijn steeds 5 of mensen bezig.
Deze site wordt dus zeer regelmatig door Hattrick-users gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik krijg geen goede opstelling voor mijn team bedacht...
ik mis gewoon bepaalde spelers... en heb ook geen geld om er te kopen...
blargh... zo kom ik nooit uit de V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Wat heb je nodig dan? Net weer wat spelers op de transferlijst gegooid! :)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
een goede keeper...
mijne ging in 4 weken van waarde 170.000 naar 80.000
en van een redelijke keeper ging ie naar slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Phusebox schreef op 09 januari 2003 @ 14:56:
een goede keeper...
mijne ging in 4 weken van waarde 170.000 naar 80.000
en van een redelijke keeper ging ie naar slecht
Zeker omdat ie wat ouder werd? Hoe oud was ie toen?
Ben benieuwd omdat ik zelf ook een vrij oude keeper heb. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ja.. hij's 30

mijn hele team is oud
damn heb ik net betaald voor hattrick
kan ik wel opdoeken omdat ik een oud team heb... crapzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb meerdere spelers op leeftijd, ook 1 van mijn sterspelers is ook 30 en alles gaat nog goed... Ik zal wel mazzel hebbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb allemaal spelers onder de 27, met gemiddelde leeftijd van 22... heb alle oude spelers eruit gegooit en onder de 24 ingekocht.. Ik koop nooit spelers ouder als 24, alleen voor de handel... Je kan toch gewoon je oude spelers verkopen (zat gekken die erop bieden) en nieuwe spelers kopen? En boeie al degradeer je een keertje.. heb je juist weer kans om daarna te promoveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
devv05 schreef op 09 januari 2003 @ 16:28:
Ik heb allemaal spelers onder de 27, met gemiddelde leeftijd van 22... heb alle oude spelers eruit gegooit en onder de 24 ingekocht.. Ik koop nooit spelers ouder als 24, alleen voor de handel... Je kan toch gewoon je oude spelers verkopen (zat gekken die erop bieden) en nieuwe spelers kopen? En boeie al degradeer je een keertje.. heb je juist weer kans om daarna te promoveren..
ik snap niet hoe dat werkt met verkopen, want als jij zegt zat gekken die erop bieden
probeerde laatst een speler van waarde 80.000 te verkopen voor 20.000
niemand die bood
heb ik em maar ontslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hangt er ook vanaf.. Je moet beetje goed tijdstip kiezen dat ie afloopt, en het moet ook wel een redelijke speler zijn.. Veel keepers met zwak zijn vrij duur, maar die wil echt niemand hebben... Ben benieuwd wat voor speler dat was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

maar nog even over de teamleader (clown dus)...Ik heb deze 2 spelers...
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Dus die met goed leider is dus de clown...maar is vervelend...dus ken ik hem beter wegtrappen en die bovenstaande gebruiken?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Mits je geen andere redelijke leiders hebt, ja. Anders weet je niet zeker dat juist hij de clown wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
G0009 schreef op 06 januari 2003 @ 09:31:
Misschien iets voor jullie? (VI divisie only...)

Markus Ströming (5547959)
24 jaar, redelijk vorm, gezond

vastgestelde waarde: 104 000 euro

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

vraagprijs: 19 000 euro
Verkocht voor 35 000 euro! Aan een Belg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
G0009 schreef op 09 januari 2003 @ 17:39:
[...]

Verkocht voor 35 000 euro! Aan een Belg ;)
hmm voor dat geld had ik hem ook wel willen hebben hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Phusebox schreef op 09 January 2003 @ 17:43:
[...]

hmm voor dat geld had ik hem ook wel willen hebben hoor
Toen ik die speler postte, liep iedereen te mekkeren da'k 'm zo duur had aangeboden.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

Wat een bullshit zeg dat mybestteam. Kan je net zo goed alles automatisch laten doen. Zo is heel het lol van het spelletje weg.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.