Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
BF1: Don-Panio
Speler heeft een bepaalde leeftijd, maar wordt hij nou per seizoen een jaar ouder of per kalenderjaar? En worden alle spelers op dezelfde dag ouder? Vast wel mensen die dat weten!!
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Elk seizoen worden spelers een jaartje ouder, dit gebeurt op een maandagmorgen na het seizoen dacht ik. Spelers ouder dan 30 gaan langzaam in stats achteruit, en spelers ouder dan 35 gaan heel snel met stats achteruit.Tsjipmanz schreef op 07 januari 2003 @ 15:44:
He ff ander vraagje, hoe zit het met het ouder worden van spelers?
Speler heeft een bepaalde leeftijd, maar wordt hij nou per seizoen een jaar ouder of per kalenderjaar? En worden alle spelers op dezelfde dag ouder? Vast wel mensen die dat weten!!
Dat die gast cheat weet ik al voor 99.999%, had hem ook al aangegeven via die page, inmiddels weet ik door te posten in die conference dat zijn team gewoon wordt gelocked en de laaste opstelling gebruikt wordt, dat betekent dat ik nog eens goed over mijn taktiek moet denken voor de volgende game...Tsjipmanz schreef op 07 January 2003 @ 13:49:
[...]
Daarvoor zijn de GM juist, zodat zij snel ff kunnen zien of iemand daadwerkelijk aan t cheaten is of niet. Maar ik heb ook ff naar die nummer 3 gekeken maar het lijkt er inderdaad wel verdacht veel op jah
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Vervolgens zeg je na een maand het supporter zijn weer op. Word dan je logo weggehaald en krijgen je shirtjes weer de oorspronkelijke kleur enzo?
- Soulseek rulez -
Staanplaatsen: 7250
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1200
Zitplaatsen in de VIP boxen: 250
Totale kosten: 149.750 euro
maak dus enorm verlies deze week, maar hoop dat de komende weken op te kunnen vangen...
Was ook van 7k naar 10k gegaan, zaterdag klaar met bouwen en in nieuwe station de topper tegen de nr2devv05 schreef op 07 January 2003 @ 18:00:
Heb besloten om mn stadion uit te breiden.. Ik ga van 7000 (5000 staanplaatsen, 2000 zitplaatsen) naar 11700 plaatsen.
Staanplaatsen: 7250
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1200
Zitplaatsen in de VIP boxen: 250
Totale kosten: 149.750 euro
maak dus enorm verlies deze week, maar hoop dat de komende weken op te kunnen vangen...
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Denk echt wel dat ze rekening hebben gehouden met dat soort 'praktijken'Tsjipmanz schreef op 07 januari 2003 @ 16:04:
O ja, stel je wordt supporter en je gaat een logo uploaden, leuke shirtjes kiezen etc etc.
Vervolgens zeg je na een maand het supporter zijn weer op. Word dan je logo weggehaald en krijgen je shirtjes weer de oorspronkelijke kleur enzo?
105340 als je es wilt spelen
PSN: nicovc
Ik doe nu mee met de NBVC cup trouwens.. als alternatief voor de echte hattrick cup.
[ Voor 36% gewijzigd door .GoO op 08-01-2003 10:29 ]
Anoniem: 48983
NBVC? nooit van gehoord. Hoe waar wanneer?!?!?!devv05 schreef op 08 January 2003 @ 10:28:
Jah maar de extra opbrengsten die het met zich meebrengt kan ik heel goed gebruiken.
Ik doe nu mee met de NBVC cup trouwens.. als alternatief voor de echte hattrick cup.
Anoniem: 50933
Uhm is alleen voor supporters die al uit de echte cup liggen.. Is geen officiele cup, maar maakt oefenduels een stuk leuker en spannender.. Je wordt ingedeeld in een poule en krijgt een wedstrijd schema.. na elke ronde (woensdag) krijg je alle uitslagen, topscorers etc via je postvak binnen, en de nieuwe stand. Uiteindelijk komt er 1 winnaar uit. Hij begint komende woensdag.Anoniem: 48983 schreef op 08 januari 2003 @ 13:26:
[...]
NBVC? nooit van gehoord. Hoe waar wanneer?!?!?!
Weet iemand nog eentje die het wel nog doet na die veranderingen (dat je elke 15 seconden minimaal een update kan zien)...
En het begint lekker....
Dus nog maar 10 tegenstanders overIn de 4 wedstrijdsminuut, deelde RamonRVC´s Harmen Blaas een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij kreeg een dieprode kaart en werd er onmiddellijk afgestuurd.
* yared heeft morgen zijn nieuwe stadion af!
15.000 plaatsen meteen begonnen... tis even slikken en je loopt in de kosten maar je krijgt bij een goede wedstrijd maximaal 15x je supportersaantal op bezoek.
Ik zit nu op ong. 600 supporters (x15)= 9.000 bezoekers en het groeit elke week met 15-25 supporters afhankelijk van je score.
* yared doet het niet slecht, 4x onverslagen, nr1 in zijn groep en zojuist verkozen tot Junkie v/h Jaar in de HVN Federatie
Mybestteam zag ik langskomen, maar je kunt beter HAM Hattrick Assistant Manager gebruiken. De link vind je hier onder kopje HAM in het linkermenu: http://www.databased.at/hattrick/index.asp (kies Nederlandse taal) maar ik gebruik de HT Scout niet, dat is bagger en tis veel leuker online zelf te doen.
Hier vind je me:
Yared d'Ray, Manager o/t Harlem Hattricks ((69953))
ICQ 119855
Supporters of the Triple 'H' fanclub:
(69696) Devv05, manager of AFC 1337 ((144178))
(68600) Phusebox, manager of Saints' Fire ((171036))
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Dat geeft me weer een beetje moedDe ruststand is 3 - 1. Dolf,die een balbezit had van 81 procent, domineerde de wedstrijd.
iemand nog een spelertje nodig? Ik moet van mijn schulden af
[ Voor 27% gewijzigd door The Dolf op 08-01-2003 18:19 ]
Gezocht!
Router
D3-Monk
Die moet je ook niet opstellen in een oefenwedstrijdje....of is het voor de beker?
Nee oefen.. Maar ik wilde ze trainen, zijn normaal gesproken verdediger en heb ze nu op middenveld.G0009 schreef op 08 januari 2003 @ 19:16:
[...]
Die moet je ook niet opstellen in een oefenwedstrijdje....of is het voor de beker?
Kan je ze missen, of moet je ook net als mij tegen je naaste concurrenten binnenkort ? Ik ben al op zoek naar een vervanger voor die verdediger, schijt aan
dat ik nu schuld sta, vertrouw het niet
D3-Monk
Heb de topper afgelopen zondag gelukkig al gehad, maar ik kan me echt geen enkel puntverlies permitteren....^^0nMe schreef op 08 januari 2003 @ 19:17:
[...]
Kan je ze missen, of moet je ook net als mij tegen je naaste concurrenten binnenkort ? Ik ben al op zoek naar een vervanger voor die verdediger, schijt aan
dat ik nu schuld sta, vertrouw het niet
[ Voor 53% gewijzigd door .GoO op 08-01-2003 19:18 ]
Gezocht!
Router
het risico dat ze zwaarder geblesseerd raken is groot.
2-0 gewonnen maar door een spelerstekort (en cententekort) me 1e wingback in moeten zetten en risico gelopen... fout dus, 3 weken plat v/d dokter
Ga wel even de trainingsintensiteit volgende week terug naar 90% zetten.
The Dolf, je speler kan niet tussentijds beter worden, dit zul je pas vrijdag merken bij de trainingsupdate.
Vind alleen dat er zo belachelijk weinig bezoekers komen naar een oefenwedstrijd... 5-10% van normaal! Daar kan ik geen boter van op me brood doen

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Error while retrieving player ratings from www.hattrick.org
The following error was reported: List index out of bounds(0)
Iemand daar ervaring mee?
Das dan heel raar. Maar toch is ie beter.yared schreef op 08 January 2003 @ 20:31:
The Dolf, je speler kan niet tussentijds beter worden, dit zul je pas vrijdag merken bij de trainingsupdate.
Gezocht!
Router
En nu is ie weer uitgeschakeld. Zal wel aan mijn proxy liggen.
Helaas.
Gezocht!
Router
Rechtsbacks en Linksbacks staan opeens als middenvelder of defender, en vleugelspelers staan opeens in de verdediging.
Lees dit bv eens: http://195.149.190.140/co...n/cn.asp?a=v&t=116127&n=1
Iets wat mensen vergeten is dat als je net begonnen bent je spelers nog nergens in uitblinken en slecht te categoriseren zijn. Dit tooltje is dus niet echt voor beginners.
Anoniem: 75337
Welke ploeg ben je?Anoniem: 75337 schreef op 08 januari 2003 @ 21:50:
ik doe het niet echt goed... ik ben third generation en sta laatste in de 6e divisie.... ik heb 1 x gelijk gespeeld en 2x verloren
Gezocht!
Router
Dat kan HAM niet, moet jezelf doen.Hoe kan je HAM dan een selectie laten samenstellen?
Ben maar een leek dus doe dit op basis van 'Position' en zorg gewoon dat ik voor elke 'Position' minimaal 1 man extra heb om in te vallen.
Wel even heel belangrijk eerst FORM op 50% zetten in de settings las ik op Hattrick Forum.
Die moet meegeteld worden wil je echt weten welke speler het beste is voor welke positie.
Stamina moet ook gezet worden, maar weet nog niet voor welke posities en hoeveel.
* yared wou dat het Hattrick forum net zo snel en overzichtelijk was als GoT
net met 3-1 verloren van een klasse lager team... aaaagrh
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tips waarop ik moet zoeken toevallig?
Valt dus niet op te zoeken, gewoon de hele database doorlopen telkens.hoe kom ik nou eigenlijk aan een goede teamleader?
Tips waarop ik moet zoeken toevallig?
hoohoo, mense...d'r is een verschil tussen team leader en captain(aanvoerder)!Anoniem: 42423 schreef op 08 January 2003 @ 22:47:
goede experience en leadership abilities
Team leader heeft goede leadership en karaktereigenschappen(bijv. sympathiek, populair)
Captain heeft goede leadership en experience
De team leader zorgt voor een goede teamgeest en hoeft niet te spelen.
De captain zorgt ervoor dat het team beter presteert als hij staat opgesteld(en aanvoerder is(duh))
[ Voor 8% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-01-2003 23:44 ]
* yared zat doodleuk zijn solid/populair clown op de transferlijst te zetten, erg dom
Anoniem: 42423
Huh? waar moet je dan je team-leader aanwijzenG0009 schreef op 08 januari 2003 @ 23:32:
[...]
hoohoo, mense...d'r is een verschil tussen team leader en captain(aanvoerder)!
Team leader heeft goede leadership en karaktereigenschappen(bijv. sympathiek, populair)
Captain heeft goede leadership en experience
De team leader zorgt voor een goede teamgeest en hoeft niet te spelen.
De captain zorgt ervoor dat het team beter presteert als hij staat opgesteld(en aanvoerder is(duh))
Die hoef/kan je niet aan te wijzen die wordt bepaald door de beste leadership-eigenschap.Anoniem: 42423 schreef op 08 januari 2003 @ 23:51:
[...]
Huh? waar moet je dan je team-leader aanwijzen
Dwz Een solid-leadership speler die popular is is een goede team leader. Heb je een solid/popular én bijv.een solid controversial dan heb je een PROBLEEM: je weet dan niet wie de teamleader is.
Hattrick gebruikt ratings op decimalen nauwkeurig, wij kunnen alleen het verschil tussen hele levels zien, dit zijn afgeronde getallen. Zo zal zowel een 6.9 leadership rating als een 7.1 leadership rating resulteren in solid(goed) leadership.
Om zeker te zijn dat je populaire/sympathieke solid-leadership speler team-leader is en niet die controversieel solid-leadership speler, zul je hem moeten verkopen of ontslaan!
Zorg dus dat je altijd maar één speler hebt met solid leadership die dan óók nog eens symphatiek of liefst natuurlijk populair(hoogste) is.
[ Voor 38% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-01-2003 00:05 ]
zoek een simpele speler die bij voorkeur een goede leider is en populair or als alternatief een redelijk leider en sympathiek.
Anoniem: 42423
Tis toch wat .. ik als ervaren rot moet dit vragen
Edit: en je coach dan? word die niet aangezien als team-leader?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 09-01-2003 00:50 ]
JA! Een ervaren speler met goede karaktereigenschappen en goede leadership zal zowel een goede captain als team-leader zijn.Anoniem: 42423 schreef op 09 January 2003 @ 00:48:
Maar zou je captain ook je team-leader kunnen zijn?
Weet het niet 100% zeker maar volgens mij wordt de coach wel als gewone speler gezien. Je kan hem ook opstellen in oefenwedstrijden(als aanvoerder), zodat je jongeren minder moeite hebben om aan een nieuw systeem te wennen bijv.Anoniem: 42423 schreef op 09 January 2003 @ 00:48:
Edit: en je coach dan? word die niet aangezien als team-leader?
Voorwaarden zijn hetzelde als een gewone speler: hij moet dan wel goede ervaring en leadership hebben.
Nog een geruststelling: Als je coach geblesseerd raakt zal hij nog gewoon training kunnen geven
Het maakt niet zoveel uit...
Maar idd het meer effect heeft als je voor 500 euro per week een goedkope clown hebt die populair is en een goed leider die nooit meespeelt of geblesseerd kan raken en daarnaast extra speler die meespeelt en minstens een goed leider moet zijn met een positieve uitstraling (aardig/sympathiek/populair).
Wat dus desastreus is om spelers in dienst te hebben die goed leider zijn en negatieve eigenschappen bezitten.... (ik schop ook de negatieve redelijke leiders eruit to be sure)
Toen ik hier via de HT fora (hint hint) achter kwam heb ik meteen drie man op de transferlijst gezet en toen er twee niet verkocht werden heb ik ze ontslagen.
Krijg meteen minstens 1 gele kaart minder, er wordt dus ook minder vuil gespeeld dus minder kans op blessures.
* yared vraagt zich af hoelang een gele kaart bij HT blijft zitten bij een speler?
Je moet wel met een ding rekening houden, en dat is dat HAM uitrekent op wat voor positie een speler het best tot zijn recht komt, waar mybestteam de beste opstelling berekent. Dit laatste is een optimalisatieprobleem.yared schreef op 08 januari 2003 @ 21:21:
Was toch even nieuwsgierig naar http://www.mybestteam.tk/ en ben het gaan proberen.. stom stom... ben helemaal in de war.. het programma geeft totaal, maar dan ook totaaaaaaal andere adviezen als HAM of me (minder dan amateur) voetbal verstand.
Rechtsbacks en Linksbacks staan opeens als middenvelder of defender, en vleugelspelers staan opeens in de verdediging.
Voorbeeldje:
Stel, HAM rekent voor je uit dat speler WB als Wingback een 5,6 scoort en als Inner Midfielder een 4,9. Dan zet HAM logischerwijs achter die speler dat het een Wingback is. Stel, je hebt verder nog 2 spelers die in HAM als Inner Midfielder staan en hier respectievelijk beide een 4,0 voor scoren.
Jij denkt misschien in dat geval: hee, die laatste 2 kan ik het beste neerzetten op het middenveld, omdat zij Inner Midfielders zijn volgens HAM. Toch is speler WB een betere middenvelder dan de laatste 2, en kan je die derhalve beter opstellen.
Waar HAM dus de positie kiest die het best bij een speler past maakt mybestteam gewoon rekening houdend met alle spelers in je selectie de (of een) optimale opstelling.
Als mybestteam bij jou vleugelspelers in de verdediging zet betekent dat dus waarschijnlijk dat ze beter kunnen verdedigen dan je verdedigers
- Soulseek rulez -
Maarja achteraf 5-1 verliezen is dan nog eens zo slecht niet
krijg steeds foutmeldingen
ik werk via een .hrf bestand overigens
- Soulseek rulez -
Zal me niet verbazen als er binnenkort zoiets toegevoegd word aan HAM, zou mij ideaal zijn omdat MyBestTeam erg traag is plus ik het een stuk fijner vind als al die info op me eigen computer bewaard zou worden
Totale kosten 0.0 Euro
Totale som 23 000 Euro
5% naar de tussenpersoon, plus 2% naar de orginele club en 3% naar de laatste eigenaar -2 300 Euro
Saldo 20 700 Euro
Ik betaal gewoon 5% extra voor een speler die bij mezelf vandaan komt... of zou ik die 2% krijgen?
Die tussenpersonen moeten het ook niet slecht hebben... in Zweden hebben ze wekelijks 200 miljoen euro aan transferhandel... reken daar maar 5% vanuit
- Soulseek rulez -
vaag. Misschien moet je die kerel ff mailen ofzo
- Soulseek rulez -
- Soulseek rulez -
Dammit, ik was op zoek naar een verdediger, maar in plaats daarvan heb ik een aantal spelers gehaald die ik niet kon laten liggen voor die prijs, nog dieper in de schulden
D3-Monk
- Soulseek rulez -
Maar nu lukt het mij ook niet meer. Krijg steeds een connection timeout.
Ik denk dat de server erg traag is. Er zijn steeds 5 of mensen bezig.
Deze site wordt dus zeer regelmatig door Hattrick-users gebruikt
ik mis gewoon bepaalde spelers... en heb ook geen geld om er te kopen...
blargh... zo kom ik nooit uit de V
- Soulseek rulez -
mijne ging in 4 weken van waarde 170.000 naar 80.000
en van een redelijke keeper ging ie naar slecht
Zeker omdat ie wat ouder werd? Hoe oud was ie toen?Phusebox schreef op 09 januari 2003 @ 14:56:
een goede keeper...
mijne ging in 4 weken van waarde 170.000 naar 80.000
en van een redelijke keeper ging ie naar slecht
Ben benieuwd omdat ik zelf ook een vrij oude keeper heb.
mijn hele team is oud
damn heb ik net betaald voor hattrick
kan ik wel opdoeken omdat ik een oud team heb... crapzooi
ik snap niet hoe dat werkt met verkopen, want als jij zegt zat gekken die erop biedendevv05 schreef op 09 januari 2003 @ 16:28:
Ik heb allemaal spelers onder de 27, met gemiddelde leeftijd van 22... heb alle oude spelers eruit gegooit en onder de 24 ingekocht.. Ik koop nooit spelers ouder als 24, alleen voor de handel... Je kan toch gewoon je oude spelers verkopen (zat gekken die erop bieden) en nieuwe spelers kopen? En boeie al degradeer je een keertje.. heb je juist weer kans om daarna te promoveren..
probeerde laatst een speler van waarde 80.000 te verkopen voor 20.000
niemand die bood
heb ik em maar ontslagen
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Dus die met goed leider is dus de clown...maar is vervelend...dus ken ik hem beter wegtrappen en die bovenstaande gebruiken?Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verkocht voor 35 000 euro! Aan een BelgG0009 schreef op 06 januari 2003 @ 09:31:
Misschien iets voor jullie? (VI divisie only...)
Markus Ströming (5547959)
24 jaar, redelijk vorm, gezond
vastgestelde waarde: 104 000 euro
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
vraagprijs: 19 000 euro
hmm voor dat geld had ik hem ook wel willen hebben hoor
Toen ik die speler postte, liep iedereen te mekkeren da'k 'm zo duur had aangeboden....Phusebox schreef op 09 January 2003 @ 17:43:
[...]
hmm voor dat geld had ik hem ook wel willen hebben hoor
Anoniem: 50933
Dit topic is gesloten.