Hattrick (online management game) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.097 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
verbouwen is duuuur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

mmm ik speel in het stadion "'t Bolwerk"......

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

ik zit trouwens in Divisies:VI.98 whatever that may mean..... et toi?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V.207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 00:39
De Fiets spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen.
Ook mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
devv05 schreef op 05 januari 2003 @ 20:42:
[...]

Ze bedoelen daarmee de 2e gele kaart voor een speler van jouw team :)
Betekend toch dat hij zijn 2e kaart van het seizoen krijgt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is het 0-0 bij rust, speel tegen de nummer 3 (sta zelf op 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
irritableskillz schreef op 05 January 2003 @ 21:14:
[...]

Betekend toch dat hij zijn 2e kaart van het seizoen krijgt. :?
Hm dat zou ook nog kunnen ja.. Maar ze zijn er idd wel beetje onduidelijk mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 00:10

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Dat van die 2e gele kaart is gewoon een van de vele fouten die er in de vertaling staan, je ziet er ook maar gewoon eentje bij de speler staan achteraf.
* Nappa staat 6-0 voor tegen zijn directe concurrent voor de titel dus dat komt wel goed :)

edit:
[ME=13620] zit nog achter de computer waar zn broertje is ingelogd |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Nappa op 05-01-2003 21:29 ]

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
0-4 voor mij.. de 3e hattrick van mn topscorer in 3 wedstrijden.. echt ongelovelijk... en dat terwijl ie maar matig voor scoren heeft en achteraf altijd 1 ster krijgt??? snap er niks van :D

Bill Smallwood (5414253)
20 jaar, zwak vorm

Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: USA
vastgestelde waarde: 29 000 Euro
Loon: 828 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: AFC 1337
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend

Inmiddels 5-0 met zijn 4e goal!! 11 goals in 3 competitiewedstrijden...

[ Voor 67% gewijzigd door .GoO op 05-01-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Afgelopen... eindstand 0-6 8-)

AFC 1337
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: goed
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaY! 5-0 gewonnen! :D
7000 toeschouwers waren aanwezig op SC Hilvaria Arena, waar de weersomstandigheden best wel goed waren. Hilvaria koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Kemp - van der Drift, Buijsert, Jagernath, Bouwman - van Heuckelum, de Vries, Jassies, Wagenaar - Elmendorp, van Ham.

0wnz0rz begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Kazaz - Brandis, Kloppenberg, Pelzer - Leijdekkers, Delang, Hurkmans, Koolhoven, Geut - Groot, van Unen.

Dimitri Geut domineerde op zijn flank en bleef maar prima ballen afschieten naar het strafschopgebied, Marco Groot kon één hiervan goed raken om zo in 10e minuut de 0 - 1 te scoren. Paul van Unen van de bezoekende ploeg haalde voordeel uit een fout, die veroorzaakt werd door een miscommunicatie tussen de keeper en de backs, en scoorde de 0 - 2 in de 11e minuut voor 0wnz0rz. Een hele ongelukkige botsing in het strafschopgebied van de thuisploeg, leidde ertoe dat in de 12e minuut 0wnz0rz´s Bas Kloppenberg van het veld af werd gedragen, zijn vervanger is Matthijs Hodalska. Marco Groot was dichtbij nog een doelpunt voor de bezoekers, toen hij volledig werd vrijgelaten en zo voor de keeper kwam te staan, hij wipte de bal mooi over de keeper heen mar de bal raakte de lat en kaatste weer terug het veld in. Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 2. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door 0wnz0rz, met een indrukwekkende 73 procent balbezit.

De wedstrijd was zo'n 60 minuten bezig, toen Piet Delang van 0wnz0rz op rechts doorbrak en heel makkelijk tot ongenoegen van het thuispubliek de score verhoogde: 0 - 3. Marco Groot van de bezoekende ploeg haalde voordeel uit een fout, die veroorzaakt werd door een miscommunicatie tussen de keeper en de backs, en scoorde de 0 - 4 in de 64e minuut voor 0wnz0rz. De manier van spelen veranderde, omdat 0wnz0rz zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Lars Jagernath kreeg na en domme actie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 67 minuut en kon een tegenstander bijna scoren. In de 82e minuut kwam 0wnz0rz op een 0 - 5 voorsprong na een aanval over rechts, veroorzaakt door een kapitale verdedigende blunder. Doelpuntenmaker was Paul van Unen. De scheidsrechter toonde Hilvarias Joep Bouwman de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. 0wnz0rz moest Jasper Pelzer wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. 0wnz0rz,die een balbezit had van 66 procent, domineerde de wedstrijd.

Hilvaria´s beste speler was Marcus Buijsert. Joop de Vries speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van 0wnz0rz was ongetwijfeld Marco Groot. Laurens Gohil speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: redelijk
Rechterkant aanval : goed
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : redelijk

8-1 gewonnen :D

Ik heb trouwens nu een "goed" coach, heb net me coach onslagen om me teamgeest iets op te hogen...

[ Voor 20% gewijzigd door Paniohitus op 05-01-2003 22:04 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-1 gewonnen! Sta 3 punten los van de nummer 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
5-1 gewonnen :) , maar helaas heeft de nummer 1 ook gewonnen :'(
Datum: 2003-01-05 20.00
MatchID: 4399801
Stadion: RFC Skillz Arena
Publiek: 7000

7000 fans kwamen naar RFC Skillz Arena op deze bewolkte dag. Skillz koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Falcon - Gray, Langedijk, Jacobs, Nettesheim - Cremerius, Kennedy, Zeijlmaker, Jackson - Beer, El-Mubarak.

Lisse begon de wedstrijd met een 4-3-3 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Vinke - Bekker, Somers, Mulder, van Vliet - Melein, Bos, Steenbergen - Heres, Winkel, Arkesteijn.

Een overtreding na 30 minuten zorgde voor een vrije trap in een lucratieve positie. Cedric Zeijlmaker schoot de bal met een kanonskogel langs de keeper, 1 - 0. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Skillz op een 2 - 0 voorsprong kwam. Jean Jacobs maakte geen fouten. Cedric Zeijlmaker vergrootte Skillz´s voorsprong tot 3 - 0 vanaf de penaltystip, na een streep in het dak van het goal. Het begon er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers. Piet Langedijk perste zichzelf door de verdedigingslinie in de 43e minuut en maakte de 4 - 0. Arjan Somers gedroeg zich als een onervaren jeugdspeler in de 44 minuut, door verkeerd terug te passen op een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze actie geen doelpunt op. Lisse kon iets later de score verkleinen tot 4 - 1 toen Glenn Melein een prachtige combinatie aan de linkerkant afmaakte, snijdend door de verdediging. Beide teams gingen de rust in met een stand van 4 - 1. Skillz had het meeste balbezit, namelijk 73 procent.

46 minuten zijn er gespeeld en Joeri Winkel verlaat het veld door zijn knieblessure. Invaller is Youp Agter. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Skillz op een 5 - 1 voorsprong kwam. Marc Kennedy maakte geen fouten. Lisse´s Arjan Somers verliet het veld na 76 minuten, omdat hij nu nog amper kon lopen. Zijn vervanger was George Wijnand. Skillz´s Rahman Hana El-Mubarak kreeg een geweldige kans in de 76 minuut, toen hij een voorzet in een keer op zen slof nam, maar hij raakte de bal totaal verkeerd. Skillz had het meeste balbezit, namelijk 73 procent.

De echte sterspeler van Skillz was ongetwijfeld Bas Jackson. Chris Falcon had daarentegen een slechte dag. De echte sterspeler van Lisse was ongetwijfeld Stan Mulder. Jeroen Bekker speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 5 - 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En weeral verloren. Ik snap er geen hol meer van. Het gaat wel steeds beter. Nu met maar 1-2 verloren

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier met 0-2 verloren.. helaas, even wat aan de opstelling veranderen en volgende week beter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
1-1 gebleven :(
Ik hoop dat m'n teamgeest morgen wat is verbeterd, zo niet dan vliegt 1 van m'n spelers eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

G0009 schreef op 05 januari 2003 @ 22:44:
1-1 gebleven :(
Ik hoop dat m'n teamgeest morgen wat is verbeterd, zo niet dan vliegt 1 van m'n spelers eruit ;)
Het eruitgooien van spelers die een slecht gedrag hebben zal je teamgeest niet veranderen. Kan je beter je coach even ontslaan en een nieuwe aannemen... , kost je wel 10.000, maar je teamgeest zal zowieso stijgen, plus dat je kans maakt op een betere coach (als je deze nog niet had)

Ik heb dit net ook gedaan, me teamgeest was geirriteerd, coach ontslagen en is nu weer content, plus ik heb een "goed" coach ipv. een matig. Het is wel een controvisieel persoon (ofzo), en oneerlijk, maar dat zal niet erg veel uitmaken. Als je maar een goede teamleider heb met goede eigenschappen (de popular guy) in je team is het goed. En oppassen dat als je spelers inkoopt deze niet verkeerd zijn kwa gedrag.

Het nadeel was dat me supporters dit wel jammer vinden (ze zijn minder enthousiast), omdat de coach die ik ontslagen had wel alles gewonnen had :P Maar ze moeten niet zeuren, zonder mij had die het niet goed gedaan, hehe

[ Voor 13% gewijzigd door Paniohitus op 05-01-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Bah, wat een crap wedstijd achter de rug, vorige keer tegen de laaste in de poule "slechts" 5-0, nu tegen de nr 5 of 6 3-0 . Terwijl mijn team juist een stuk beter is geworden. Maarja, iig gewonnen en niks tegen, komende weken in nieuw verbouwd stadion (10k) tegen de nr 2,3 en 4, als ik ze allemaal win dan kan er niks gebeuren meer denk ik :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mmmm 7-0 gewonnen :O En ik heb 2 topschutters met 14 en 12 doelpunten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Oude:
Een waardeloos coach die aanvallend ingesteld is
Een oneerlijk persoon
Heeft wonderbaarlijk ervaring en is een slecht leider

Nieuwe:
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider

Maakt dit veel verschil?

[ Voor 67% gewijzigd door The Dolf op 06-01-2003 00:10 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Preddie schreef op 05 January 2003 @ 23:20:
[...]

Het eruitgooien van spelers die een slecht gedrag hebben zal je teamgeest niet veranderen. Kan je beter je coach even ontslaan en een nieuwe aannemen... , kost je wel 10.000, maar je teamgeest zal zowieso stijgen, plus dat je kans maakt op een betere coach (als je deze nog niet had)
...
...
Ik heb 2 spelers met "goed" leadership, waarvan 1 controversieel en 1 symphatiek. Ik wou even afwachten omdat die controversiele wel een goede speler is, maar nu vliegt ie er uit zodat die ander mooi kan gaan "clownen" :)

PS. ik heb al een goede(én offensive) coach _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 05-01-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Pim Van Nierop (7130843)
52 jaar, redelijk vorm, gezond
Een slecht coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een populair persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft uitmuntend ervaring en is een slecht leider.

ontslaan of niet? is wel aanvallend en bijna alles gewonnen..

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 06-01-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte coach is altijd suxorz. Ontslaan ja als je het geld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 00:15:
Slechte coach is altijd suxorz. Ontslaan ja als je het geld hebt.
Dat was ik ff vergeten. Heeft me 80000 gekost. (Sta nu op -85000)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op -290000 eurotjes

Tja ik heb ongeveer 18 coaches ontslagen.

Maar ik heb nu deze idioot. :r :r

Een redelijk coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een zwak leider

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft mij ook iets van 4 ton gekost hoor :) Maar dan heb je ook wat ;)

Ciske Fetter (4794329)
47 years, poor form, healthy
A solid coach who goes all out
A sympathetic guy who is calm and honest.
Has formidable experience and passable leadership abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

4-1 gewonnen vandaag, 2 gebless. en 1 met 2 x geel van het veld.

Sta nu alleen op de eerste plek met 12 uit 3 wedstrijden , de nummer 2 heeft 9 punten uit 3 wedstrijden.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Vandaag 3-3 gelijk gespeeld tegen de nummer 7(ik stond 2e), maar de nummer 1 had verloren, dus nu sta ik 1e in VI.290 :).
Doordat het de hele dag hard regende, kregen 5033 een wedtstrijd te zien op een doorweekt veld op Tha Groove's Arena. Groove's koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Vosteen - de Boer, Dorsman, Lousberg - Offereins, Dorsman, Tielen, Yucel, America - Haijema, Boaron.

hoogmau koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: de Koning - Hoppenbrouwers, Huisman, Coolen, Godeke - Wentzel, Koprulu, Boom, Eckhardt - Huisman, Bolhuis.

Ed Coolen raakte de bal perfect in de 5e minuut en zo scoorde hij voor hoogmau met een afstandsschot de 0 - 1. In de 7e minuut, rende Groove'sŽs Hein Boaron over de hele linkerflank en scoorde de gelijkmaker 1 - 1. Groove's brak door op links in de 20e minuut, terwijl Ciske Haijema de bal met een scherpe hoek in het doel deed belanden, waardoor de thuisploeg een 2 - 1 voorsprong kreeg. Atabey Yucel had in de 29 minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Bobbie de Koning hield de bezoekers in de wedstrijd. Jasper Huisman van de bezoekende ploeg was alert bij een combinatie van de linker kant, toen hij de gelijkmaker kon binnenschieten: 2 - 2 na 34 minuten spelen. De scheidsrechter toonde Groove'ss Douwe America de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Cerrâh Koprulu, het ongelukkig slachtoffer, kon de wedstrijd niet voortzetten. In de 41 wedstrijdminuut bracht Gijs Godeke de bezoekers bijna op voorsprong met een spectaculaire omhaal, maar deze belande op de lat. Beide teams gingen de rust in met een stand van 2 - 2. Groove's had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.

Het modderige veld verstoorde de wedstrijd, vooral voor zeer technische spelers zoals Jasper Huisman wiens talenten niet ten uiting kwamen op dit veld. Groove's brak door op links in de 58e minuut, terwijl Hein Boaron de bal met een scherpe hoek in het doel deed belanden, waardoor de thuisploeg een 3 - 2 voorsprong kreeg. In de 64 minuut ontving Groove'ss Atabey Yucel een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander Groove's lijkt totaal niet te weten, hoe nu eigenlijk te moeten spelen. De scheidsrechter toonde Groove'ss Damian Lousberg de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. hoogmau moest Piet Bolhuis wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. Na hard werken op het middenveld kon Ciske Haijema de wedstrijd op slot gooien in de 81 minuut,maar zijn uiteindelijk schot raakte de paal en kaatste het veld weer in. Groove's leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Dario Elzinga van de bezoekende ploeg was alert bij een combinatie van de linker kant, toen hij de gelijkmaker kon binnenschieten: 3 - 3 na 82 minuten spelen. hoogmau had het meeste balbezit, namelijk 63 procent.

Groove'sŽs beste speler was Bert Vosteen. Daar staat tegenover dat, Wessel Tielen echt heel slecht speelde. De echte sterspeler van hoogmau was ongetwijfeld Mike Cornelissen. Martin Huisman speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.
Als coach heb ik nu:

Wietse Berson (7426091)
48 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een goed coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider

is dat een beetje redelijke coach, of moet ik hem ontslaan?

[ Voor 2% gewijzigd door grooviee17 op 06-01-2003 01:17 . Reden: quote tags aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
grooviee17 schreef op 06 January 2003 @ 01:16:
Vandaag 3-3 gelijk gespeeld tegen de nummer 7(ik stond 2e), maar de nummer 1 had verloren, dus nu sta ik 1e in VI.290 :).

[...]

Als coach heb ik nu:

Wietse Berson (7426091)
48 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een goed coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider

is dat een beetje redelijke coach, of moet ik hem ontslaan?
Als je geld over hebtdan kan je het proberen om de ultieme coach te krijgen. Ik zou het dus niet doen

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

30 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een goed coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een matig leider.

-edit: toch even ontslagen, heb nu deze:

34 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een goed coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een controversieel persoon, die rustig is en oprecht.
Heeft uitstekend ervaring en is een matig leider.

Is voorlopig wel weer goed, en een defensieve speelwijze bevalt me wel :D

[ Voor 44% gewijzigd door Paniohitus op 06-01-2003 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel een cool spel. Alleen vraag ik me af hoe je je formatie kan wijzigen. Ik speel alleen maar 4-4-2. En het liefst speel ik 4-3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 09:06:
Het is wel een cool spel. Alleen vraag ik me af hoe je je formatie kan wijzigen. Ik speel alleen maar 4-4-2. En het liefst speel ik 4-3-3
Staat al 20x in dit topic.. En verder kan je beter 3-5-2 spelen maar dat moet je zelf weten.. gewoon een verdediger als extra aanvaller zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Misschien iets voor jullie? (VI divisie only...)

Markus Ströming (5547959)
24 jaar, redelijk vorm, gezond

vastgestelde waarde: 104 000 euro

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

vraagprijs: 19 000 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-01-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19.000? misschien wat aan de dure kant. Ik heb een Spits nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ploeger FC
Middenveld: rampzalig
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: zwak
Linksback : slecht
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : zwak

BeuKeR UNiTeD

En ik win maar met 1-4 (uitwedstrijd), soms klopt er echt geen reet van het hattrick systeem... Was tegen nummer laatst!!! en ik sta ongeslagen alles gewonnen 2e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 09:44:
Ploeger FC
Middenveld: rampzalig
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: zwak
Linksback : slecht
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : zwak

BeuKeR UNiTeD

En ik win maar met 1-4 (uitwedstrijd), soms klopt er echt geen reet van het hattrick systeem... Was tegen nummer laatst!!! en ik sta ongeslagen alles gewonnen 2e...
In het echt wint de beste toch ook niet altijd met 8-0? Vind het wel leuk dat het soms onvoorspelbaar is..

En die speler hierboven zou bij mij niet eens een plek op de reservebank krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Scheelt een goede coach dan echt zo veel?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mij nog niet ontslagen. En opzich doet hij het best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 06 januari 2003 @ 09:48:
[...]

In het echt wint de beste toch ook niet altijd met 8-0? Vind het wel leuk dat het soms onvoorspelbaar is..

En die speler hierboven zou bij mij niet eens een plek op de reservebank krijgen :P
Huh? speler? Dit zijn stats van een geheel team... Leg jezelf eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 12:25:
[...]
Huh? speler? Dit zijn stats van een geheel team... Leg jezelf eens uit...
Ging over mijn speler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

heb gister met 8-0 gewonnen :) Stond na een kwartier spelen al 4-0 voor :D

Is het trouwens handig om tijdens een oefenduel je bankspelers op te stellen of je beste team zodat ze meer ervaring opdoen... Wat is de beste keuze?

En is het handig om meerdere woordvoerders in dienst te nemen...Aangezien ik gelezen heb dat dat je sponsor inkomen vergroot...

Ik heb nu van elke 1...

[ Voor 26% gewijzigd door NiMu83 op 06-01-2003 13:10 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

ja erg he...heb het ook gedaan...maar je krijgt wel meer bezoekers + geld van de supporters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verhouding tussen het verbouwen van je stadion en de inkomsten die je erna krijgt is het zeer aan te raden om je stadion uit te bouwen. Het is 1 van je grootste inkomstenbronnen. Als je een goede jeugd hebt dan kan je daar ook een goeie winst op maken. Ik zit nu op zwak met een investering van 5000 p/w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 13:22:
De verhouding tussen het verbouwen van je stadion en de inkomsten die je erna krijgt is het zeer aan te raden om je stadion uit te bouwen. Het is 1 van je grootste inkomstenbronnen. Als je een goede jeugd hebt dan kan je daar ook een goeie winst op maken. Ik zit nu op zwak met een investering van 5000 p/m
Ik maak als ik uit speel geen winst...alleen 20 - 30 duizend verlies...Ik sta alleen in de plus als ik een thuiswedstrijd speel...Daarom heb ik ook de investering in de jeugd stopgezet...Of is dit toch een slechte move? Want ik heb geen zin om straks in de rode cijfers te belanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Windhoosje schreef op 06 January 2003 @ 13:42:
[...]

Ik maak als ik uit speel geen winst...alleen 20 - 30 duizend verlies...Ik sta alleen in de plus als ik een thuiswedstrijd speel...Daarom heb ik ook de investering in de jeugd stopgezet...Of is dit toch een slechte move? Want ik heb geen zin om straks in de rode cijfers te belanden...
Als ik jou was zou ik (als het éven kan) de jeugdopleiding niet dichtknijpen....levert later veel meer geld op dan je erin had gestoken! Ik heb zelf om te voorkomen dat ik te diep in het rood kom fors bezuinigd op spelers. Overbodige spelers eruit gebonjourd tot ik er een stuk of 18 over had die wel de moeite waard waren.
Geen spelers proberen te verkopen die bijna niks waard zijn, gewoon lekker ontslaan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stopzetten zou zonde zijn idd, daarom ben ik ook begonnen met een klein bedrag, als ik later dan meer heb te spenderen doe ik dat ook :) Je kan ook elke week een thuisoefenwedstrijd regelen. Vang je toch elke week wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 06 January 2003 @ 13:50:
[...]

Als ik jou was zou ik (als het éven kan) de jeugdopleiding niet dichtknijpen....levert later veel meer geld op dan je erin had gestoken! Ik heb zelf om te voorkomen dat ik te diep in het rood kom fors bezuinigd op spelers. Overbodige spelers eruit gebonjourd tot ik er een stuk of 18 over had die wel de moeite waard waren.
Geen spelers proberen te verkopen die bijna niks waard zijn, gewoon lekker ontslaan dus!
Ik heb (op jullie aanraden ;) ) toch maar weer 5000 per week in de jeugd gezet...Ik heb al wat transfers lopen maar die gaan niet echt lekker...geen bieders enzo...waarschijnlijk te slechte spelers...Als er niemand op geboden heeft bonjour ik ze er ook (zonder pardon :) ) uit....Had ook me stadion verbouwd van 7000-9000, niet echt drastisch...maar toch wat...en hij was toch bijna helemaal uitverkocht gister...
Maarja een duur geintje is het...je stadion verbouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Lees: zo'n 2500 euro per oefenwedstrijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 06 januari 2003 @ 14:09:
[...]

Lees: zo'n 2500 euro per oefenwedstrijd :'(
kweet niet hoe groot jouw stadion is, maar is dat niet een beetje weinig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 14:12:
[...]

weinig???
Voor een oefenwedstrijd krijg ik zelfs nog minder...en me stadion zit op 9000 totaal...
bij me laatste oefenwedstrijd zaten maar 411 mensen :/

[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 06-01-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
ik doe ook aan Hattrick
mijn team is Stiphout Vooruit in de Ere-divisie
echt een vetttt spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
hm dan own jij ons allemaal best wel :) heb je niet paar leuke c-team wisselspelertjes voor een vriendenprijsje te koop? :D

Ondanks dat ik met uitwedstrijd-weken dramatisch verlies maak pomp ik toch 20.000 p/w in de jeugd.. Na 1 seizoen zou ie op niveau moeten zijn (nu zwak in 2 weken), en maak je echt veel winst..

Stadion uitbouwen wacht ik nog ff mee tot ik weer goed winst gemaakt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met bekerregels vang je meer mensen. Zelfs nog meer als je een interland regeld. Probeer dus altijd een Thuisduel tegen een buitenlands team op bekerregels te spelen. Dan vang je het meeste geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 14:43:
Met bekerregels vang je meer mensen. Zelfs nog meer als je een interland regeld. Probeer dus altijd een Thuisduel tegen een buitenlands team op bekerregels te spelen. Dan vang je het meeste geld.
Maar zitten er ook nadelen aan oefenwedstrijden met bekerregels en interland?

Of heeft het geen verschil met een normale nederlandse oefeninterland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 14:12:
[...]
Mijn stadion biedt plaats aan 15000 toeschouwers.....En nee dat is niet een beetje weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je uitspeeld moet je centen betalen voor reis enz... en met bekerregels speel je natuurlijk ietsjes langer. Dus kleine kans meer op blesures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Je speelt heel soms maar langer, en dat risico is heel klein... hoeveel man komt er af op een internationale thuiswedstrijd met bekerregels? ivm een normale friendly dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 15:13:
Als je uitspeeld moet je centen betalen voor reis enz... en met bekerregels speel je natuurlijk ietsjes langer. Dus kleine kans meer op blesures.
that's it?

Nou dan wordt mijn volgende oefenwedstrijdje een interland met bekerregels...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
wat gebeurt er eigenlijk als je geld op is?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Phusebox schreef op 06 January 2003 @ 15:30:
bij -500000 wordt je ontslagen d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Phusebox schreef op 06 January 2003 @ 15:30:
hmmm, failliet natuurlijk :P, je mag 500.000 in het rood staan, betaal je wel elke week 5% over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Preddie schreef op 06 January 2003 @ 15:34:
[...]

hmmm, failliet natuurlijk :P, je mag 500.000 in het rood staan, betaal je wel elke week 5% over...
ow ok, dan ga ik maar eens wat rood staan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Christiano007 schreef op 06 January 2003 @ 01:05:
4-1 gewonnen vandaag, 2 gebless. en 1 met 2 x geel van het veld.

Sta nu alleen op de eerste plek met 12 uit 3 wedstrijden , de nummer 2 heeft 9 punten uit 3 wedstrijden.
Ik denk dat je bedoelt na 4 wedstrijden snuggere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op 06 januari 2003 @ 15:35:
[...]

ow ok, dan ga ik maar eens wat rood staan
Maar na 200000 in de min kan je geen spelers meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
p.s. ik heb weer wat spelers op de transferlijst staan (een stuk of 7).

Nobbe United (69624)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

heb ook een aantal spelers op de transferlijst staan voor een goedkoop prijsje...misschien iets voor iemand hier?

F.C. GoT (144591) (leuke teamnaam trouwens he ;) :| )

[ Voor 21% gewijzigd door NiMu83 op 06-01-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 15:43:
p.s. ik heb weer wat spelers op de transferlijst staan (een stuk of 7).

Nobbe United (69624)
ff chekke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik ook dan maar 3 spelers te koop.. Maar zeer wisselend aanbod.. Dus kijk vaak ff :P

AFC 1337 - #144178

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian van der Sar van NOBBUH, ik heb daar maar ff op geboden. Kan nog wel een reserve verdediger gebruiken :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
als je nu biedt heeft het toch geen nut.. is alleen maar de prijs opdrijven.. je kan 'm beter in je bookmarks zetten en een paar uur voor de deadline beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 06 January 2003 @ 16:19:
als je nu biedt heeft het toch geen nut.. is alleen maar de prijs opdrijven.. je kan 'm beter in je bookmarks zetten en een paar uur voor de deadline beginnen.
Daar hebben we Harry weer met z'n adviesjes hoor :P.

Als je namelijk namelijk eerst even keek zag je dat Beuker geen supporter is en ja die optie om te bookmarken is alleen weggelegd voor de mensen die supporter zijn. |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:34:
[...]

Als je namelijk namelijk eerst even keek zag je dat Beuker geen supporter is en ja die optie om te bookmarken is alleen weggelegd voor de mensen die supporter zijn. |:( ;)
Sja dan moet ie ook maar supporter worden he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

je kan toch ook gewoon bookmarken zonder dat je supporter bent...gewoon in de favoriten zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windhoosje schreef op 06 January 2003 @ 16:47:
je kan toch ook gewoon bookmarken zonder dat je supporter bent...gewoon in de favoriten zetten :)
Scherp hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Maar das onhandig :) Als supporter krijg je aparte pagina om alles te kunnen bookmarken. Spelers, wedstrijden, clubs enzo... Alleen niet echt de transfers zelf, behalve dan als je op de speler klikt..

Dat zou misschien wel handig zijn.. Of dat ie bij een bod automatisch in je bookmarks komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Of dat hattrick automatisch voor jou biedt als je overboden wordt tot een ingesteld maximumbedrag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
G0009 schreef op 06 January 2003 @ 17:57:
Of dat hattrick automatisch voor jou biedt als je overboden wordt tot een ingesteld maximumbedrag :p
Ok zwak argument, maar toch lijkt het me niks :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 18:00:
[...]
Nee dat lijkt me irritant en zou problemen opleveren. Vooral als je een foutje maakt en een 0tje teveel invoerd. :)
zwak argument: dat kan in het huidige systeem ook gebeuren als je op een speler bied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb nu deze site gevonden. Geeft deze site echt de optimale instelling?

[ Voor 20% gewijzigd door The Dolf op 06-01-2003 20:29 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
nee dat zou niet leuk zijn, dan zouden alle topclubs altijd de beste spelers hebben en maken de kleinere clubs geen kans meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 06 januari 2003 @ 20:29:
mwah het is sowieso leuker om zelf te puzzelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 06 January 2003 @ 20:29:
nee dat zou niet leuk zijn, dan zouden alle topclubs altijd de beste spelers hebben en maken de kleinere clubs geen kans meer..
Waarom niet?

Ik denk dat het biedsysteem "bied maar over totdat een bepaald maximum bereikt is" toch wel voordelen heeft:

-Als verkoper zul je een hogere prijs voor je speler krijgen omdat er heviger tegen elkaar op wordt geboden.

-Koopjesjagen is er dan nog wel bij, maar de kans dat je wordt overboden is veel groter.

-Dit is wel zo eerlijk, denk maar eens aan die keer dat je net nog ff 3 minuten voor de deadline op een speler wou bieden maar je computer vastliep...weg speler!

-Omdat de speler tóch wel verkocht wordt aan de hoogste bieder en niet aan de "laatste" bieder zullen de veilingen eerder op gang komen. Als verkoper weet je dan eerder waar je aan toe bent. Nu nog wordt er pas geboden als de deadline in zicht is-> anders is het alleen maar prijsopdrijven!

-Het is niet meer nodig om een speler in de gaten te houden->jij hebt aangegeven wat je maximaal wil bieden, als dat genoeg is zul je de speler krijgen, zo niet dan vond je 'm toch het geld niet waard. Geen omkijken meer naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
G0009 schreef op 06 January 2003 @ 21:26:
[...]

Waarom niet?

Ik denk dat het biedsysteem "bied maar over totdat een bepaald maximum bereikt is" toch wel voordelen heeft:

-Als verkoper zul je een hogere prijs voor je speler krijgen omdat er heviger tegen elkaar op wordt geboden.

-Koopjesjagen is er dan nog wel bij, maar de kans dat je wordt overboden is veel groter.

-Dit is wel zo eerlijk, denk maar eens aan die keer dat je net nog ff 3 minuten voor de deadline op een speler wou bieden maar je computer vastliep...weg speler!

-Omdat de speler tóch wel verkocht wordt aan de hoogste bieder en niet aan de "laatste" bieder zullen de veilingen eerder op gang komen. Als verkoper weet je dan eerder waar je aan toe bent. Nu nog wordt er pas geboden als de deadline in zicht is-> anders is het alleen maar prijsopdrijven!

-Het is niet meer nodig om een speler in de gaten te houden->jij hebt aangegeven wat je maximaal wil bieden, als dat genoeg is zul je de speler krijgen, zo niet dan vond je 'm toch het geld niet waard. Geen omkijken meer naar!
Nou ik zou zeggen stuur je ideetjes aan Hattrick en zet ze niet hier neer :). Dit zijn nutteloze discussies :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 06 januari 2003 @ 21:26:
[...]

Waarom niet?

Het is de bedoeling van Hattrick dat je net als in het echt een beetje moeite moet doen voor die ene speler.. Daarom is er ook geen globale transfermarkt, maar per land.. Nogmaals, alle kleine clubs zouden buiten de boot vallen en houden alleen de slechtste over..

Verder haalt het een hoop lol uit het spel, want het zoeken van goedkope nieuwe spelers en in de gaten houden vind ik nou net 1 van de leukste aspecten van hattrick.

Dat de verkoper misschien iets minder vangt weegt daar imo niet zo zwaar tegenop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 21:27:
[...]

Nou ik zou zeggen stuur je ideetjes aan Hattrick en zet ze niet hier neer :). Dit zijn nutteloze discussies :>
Ideetje uitwisselen mag toch wel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
G0009 schreef op 06 January 2003 @ 21:35:
[...]

Ideetje uitwisselen mag toch wel :|
Nee, hierbij een officiele :P waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Yeahright 8)7
Beetje aso van je hoor vinnik, dat jij geen zin hebt in die discussie, of dat het misschien niet direct nut heeft, wil nog niet zeggen dat we 't er hier in dit topic niet over kunnen hebben toch?
Hattrick is van ons allemaal, niet alleen van ThaNobius.

[ Voor 91% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-01-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
bij de weg, hoe zit het nou met de GoT wedstrijd?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
G0009 schreef op 06 januari 2003 @ 21:50:
Yeahright 8)7
Beetje aso van je hoor vinnik, dat jij geen zin hebt in die discussie, of dat het misschien niet direct nut heeft, wil nog niet zeggen dat we 't er hier in dit topic niet over kunnen hebben toch?
Hattrick is van ons allemaal, niet alleen van ThaNobius.
Joh nou zeg... twas maar een grapje hoor. Neem het niet persoonlijk op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
PhrancK schreef op 06 January 2003 @ 14:35:
ik doe ook aan Hattrick
mijn team is Stiphout Vooruit in de Ere-divisie
echt een vetttt spel :D
Meen je dat nou serieus, of zit je ons te dissen >:)
Anders own je ons idd wel erg veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm zit een beetje met een dillema. Ik zit in VI.225 , volgens mij is de nr 3 een vette cheater, ook al aangegeven enz. Maar........ zondag moet ik tegen de nr 2, als ik daartegen win, dan is promotie al veilig, dus MOTS doen :) Alleen vraag ik me af wat er precies gebeurt met de nr 3, mocht ie daadwerkelijk schuldig zijn bevonden, geen opstelling en een 0-5 voor mij, of gewoon account locked, maar wel de huidige opstelling als standaard gezet ?
Weet nl niet of ik wel kan winnen met de bijeffecten van een MOTS :)
Oja, ik moet dus tegen die verdachte nr 3 na de topper :/

[ Voor 6% gewijzigd door ^^0nMe op 07-01-2003 01:20 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

^^0nMe schreef op 07 januari 2003 @ 01:18:
Hmm zit een beetje met een dillema. Ik zit in VI.225 , volgens mij is de nr 3 een vette cheater, ook al aangegeven enz. Maar........ zondag moet ik tegen de nr 2, als ik daartegen win, dan is promotie al veilig, dus MOTS doen :)
Jij bent wel erg optimistisch, je moet in totaal 14 wedstrijden hoor :)
Alleen vraag ik me af wat er precies gebeurt met de nr 3, mocht ie daadwerkelijk schuldig zijn bevonden, geen opstelling en een 0-5 voor mij, of gewoon account locked, maar wel de huidige opstelling als standaard gezet ?
Weet nl niet of ik wel kan winnen met de bijeffecten van een MOTS :)
Oja, ik moet dus tegen die verdachte nr 3 na de topper :/
Mocht ie echt een cheater zijn en betrapt worden, dan is ie zn team gewoon kwijt en denk ik dat je dan automatisch hebt gewonnen ofzo. Moet je anders de GM ff mailen.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:34:
[...]

:)

idd zo krijg ik tenminste ook een soort bookmark zie ik tenminste als er op wordt geboden. In het hattrick menu :)
Nog 2 dagen te gaan en dan is tie van mij :P (als ik geluk heb denk ik ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net een weekje bezig en het spel bevalt me wel. Ik speel in competite V7.2.
Ik heb 2 spelers gekocht waarvan er eentje 4 x gescoord heeft :) en die andere had gelijk al een rode kaart :(. Dus een goede aankoop en een slechte. Mijn eerste competite wedstrijd had ik met 5 -1 gewonnen dus niet slecht voor een beginner.

Alleen wat me wel opvalt is dat het af en toe slecht vertaald is van het Engels naar Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 06 January 2003 @ 20:29:
Ik heb ff gekeken op de site en het is toch best handig. Ik heb niet heel me opstelling veranderd alleen kleine aanpassingen gedaan. Ik had nog een goeie speler staan die ik vergeten was (althans stond niet in de basis 11) :) is weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 spelers te koop:
Tis nie veel maar moet het kwijt ;)
Team: BeuKeR UNiTeD (68591)
Take a peak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Tsjipmanz schreef op 07 January 2003 @ 09:34:
[...]

Jij bent wel erg optimistisch, je moet in totaal 14 wedstrijden hoor :)

[...]
Hehe, je moet uitgaan van je eigen kracht, en eerlijk gezegd is die nr2 mijn enige concurrent , als ik naar het spelersmateriaal kijk :P Maarja, wie weet trekt de hekkensluiten nog een sterspeler aan voor 500k, en speelt de rest totaal van de mat in de 2e helft van de competitie ;)
Mocht ie echt een cheater zijn en betrapt worden, dan is ie zn team gewoon kwijt en denk ik dat je dan automatisch hebt gewonnen ofzo. Moet je anders de GM ff mailen.
Op zich een beetje lullig om een GM daarvoor alleen al te mailen, gewoon een thread in die conference van NL posten lijkt me genoeg.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

^^0nMe schreef op 07 January 2003 @ 13:29:
Hehe, je moet uitgaan van je eigen kracht, en eerlijk gezegd is die nr2 mijn enige concurrent , als ik naar het spelersmateriaal kijk :P Maarja, wie weet trekt de hekkensluiten nog een sterspeler aan voor 500k, en speelt de rest totaal van de mat in de 2e helft van de competitie ;)
Ach bij mij insgelijks, ik sta nu ook 1e in VI.103 en heb eigenlijk nog maar een concurrent over, maar je weet idd nooit wat de rest doet. Viel me ook al op dat de onderste 3 in de competitie nog geen een keer zijn ingelogd, dus daarvan hoef je ook niet veel te verwachten.
Op zich een beetje lullig om een GM daarvoor alleen al te mailen, gewoon een thread in die conference van NL posten lijkt me genoeg.
Daarvoor zijn de GM juist, zodat zij snel ff kunnen zien of iemand daadwerkelijk aan t cheaten is of niet. Maar ik heb ook ff naar die nummer 3 gekeken maar het lijkt er inderdaad wel verdacht veel op jah :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.