Hattrick (online management game) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.092 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 18 december 2002 @ 19:23:
[...]

ja was mn 1e cupgame ging beetje fout dus :) maar hij was echt veel beter dus was niet eerlijk.. maar als je tips hebt, graag :)
Als ik jouw was zou ik 3-5-2 gaan spelen, het gaat er in hattrick namelijk om dat het sterkste middenveld is het team met de meeste balbezit..

Maar probeer gewoon wat variaties en haal versterkingen. 1 of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
ik heb maar 300.000 hoor :( ik wil sowieso proberen dit jaar te promoveren.. dat moet toch wel kunnen.

[ Voor 59% gewijzigd door .GoO op 18-12-2002 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 18 December 2002 @ 19:28:
ik heb maar 300.000 hoor :( ik wil sowieso proberen dit jaar te promoveren.. dat moet toch wel kunnen.
Ja maar dan moet je toch echt versterking halen, trouwens een rendabel saldo is rond de 50000 dus je kan nog wel wat spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 19:30:
[...]

Ja maar dan moet je toch echt versterking halen, trouwens een rendabel saldo is rond de 50000 dus je kan nog wel wat spenderen.
Ja maar weet nog niet hoe ik met salariskosten, stadionkosten, rente etc zit.. en ik krijg geen sponsorgeld enzo?? en niemand koopt mn spelers :'( (begrijpelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sponsorgeld krijg je maar 1 keer per week en dat is voor je competitie wedstrijd. Geld krijg je door te winnen en winnen doe je met goede spelers.. Als je maar niet TE veel uitgeeft zodat je al met uitgeven op rood komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het inmiddels aal 3x gezegt ...
mijn team heet [4ReaL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 19:37:
heb het inmiddels aal 3x gezegt ...
mijn team heet [4ReaL]
Jaa dat heb ik door ja, als je zo zeurt kan je het wel vergeten he :*)

Je krijgt het wel als ik even goed groen sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan ...

hoeveel heeft de rest gespeeld?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
1-7 :{ maar was niet eerlijk :(

heb een goede middenvelder nodig.. verdediging stond goed, alleen middenveld waardeloos.. ik ga nu over op 3-5-2 (was 4-4-2)

geven jullie je spelers nog extra taken mee? aanvallend enzo?

[ Voor 17% gewijzigd door .GoO op 18-12-2002 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn 2 backs heb ik op verdedigend staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 19:52:
mijn 2 backs heb ik op verdedigend staan
heb 1 back doorgeschoven naar middenveld, en de ander is verdedigend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je kan beter een centrale doorschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
oke gedaan.. verder nog tips qua training enzo? wat zijn de belangrijkste eigenschappen? en voor welke positie is positiespel het belangrijkst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik train positiespel in het seizoen en tussen de seizoenen in meestal conditie of dode spelmomenten, positiespel is een hele belangrijke eigenschap voor middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
oke tnx.. zal proberen voor zondag nog goede middenvelder/verdediger te kopen.. maar wat is die site buggy zeg!! tijdens de wedstrijd kon ik al niks zien, en nu weer overal errors en page not found meldingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
OK, heb me net ingeschreven. Nu nog minstens 4 dagen wachten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Is een keeper belangrijk? ik heb nu een zwakke keeper.. Maar die gasten zijn zo duur...

Heb geboden op een matige keeper met redelijke conditie nu voor 30.000...

[ Voor 31% gewijzigd door .GoO op 18-12-2002 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 18 December 2002 @ 21:33:
Is een keeper belangrijk? ik heb nu een zwakke keeper.. Maar die gasten zijn zo duur...

Heb geboden op een matige keeper met redelijke conditie nu voor 30.000...
hooo das veel, je kan met een beetje taktisch zoeken, en vooral snachts een keeper met matig voor 1000 euro, vooral in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 21:42:
[...]

hooo das veel, je kan met een beetje taktisch zoeken, en vooral snachts een keeper met matig voor 1000 euro, vooral in het buitenland.
hm nou ja.. maar hoe kan je transfers in buitenland vinden? heb ze nu alleen onder Nederland..

je kan een bod zeker niet annuleren ofzo? nouja jammer dan heb ik iig goeie keeper.. hij is wel 19 jaar oud en 70.000 waard..

[ Voor 16% gewijzigd door .GoO op 18-12-2002 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier kan je uit landen kiezen, en dus zo bij hun transfermarkt kijken. SIMPEL :) toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/buitenlandstransfer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
joh, had ik nog helemaal niet gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 21:42:
[...]

Buitenland is wat ik zie eigenlijk alleen maar duurder.. Wel een paar zwakke keepers voor 2000 euro, ga ik dan in NL wel doorverkopen :P Mn bod van 30.000 is inmiddels met 5.000 overboden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 18 december 2002 @ 22:29:
[...]

Buitenland is wat ik zie eigenlijk alleen maar duurder.. Wel een paar zwakke keepers voor 2000 euro, ga ik dan in NL wel doorverkopen :P Mn bod van 30.000 is inmiddels met 5.000 overboden :(
Heb je dus mazzel bij, een matig keepertje hoeft niet duurder dan 7000 te kosten.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 19:27:
[...]

Als ik jouw was zou ik 3-5-2 gaan spelen, het gaat er in hattrick namelijk om dat het sterkste middenveld is het team met de meeste balbezit..

Maar probeer gewoon wat variaties en haal versterkingen. 1 of 2.
Balbezit is wel leuk, maar het gaat om het scoren..., me laatste wedstrijd had de tegenstander ook veel balbezit (kwam mede doordat ik 4-3-3 speelte, en degene die in het middelveld stond wel baggerslecht was... ) maar het werd wel 2-2, en dat kwam dat wanneer ik de bal kreeg wel een doelpunt maakte, en dat is gewoon een stuk lastiger met 3-5-2. (minder aanvalskracht). En je kan dan wel iedereen op aanvallend zetten, maar dan kan je weer beter 4-3-3 spelen, want dat is dan weer beter voor de prestaties bijvoorbeeld.

Dus als je een team heb die echt 50-50 heeft (dus goede aanval en goede verdediging), kan je het beste 3-5-2 spelen (in mijn ogen). Als je een paar aanvallers heb/ paar verdedigers en middelveldels (dus geen all-rounders), zou je 4-4-2 of aanvallend 4-3-3 kunnen spelen.

Het gaat er eigenlijk vooral om waarmee je de meeste punten scoort. Ga het voor jezelf eens berekenen... klinkt misschien ver, maar dan kan je bekijken wat de meest economische opstelling is kwa prestatie. Dus neem een papiertje en bekijk de punten van je team. (het beste kan je hier een programma zoals HAM voor gebruiken). Tel na het opstellen alle gemiddelde punten op en die zet je er bij... (ook de aanvallende stamina/ etc. ) Doe dat voor alle soorten opstellingen en je weet wat je team op dat moment het beste kan. Zo had ik met 4-4-2 bijvoorbeeld 51.1 punten, en bij 4-3-3 -> 54.7 . Dat kwam doordat ik een extra goede aanvaller kon inzitten, die anders in het middenveld gezet moest worden met minder punten.

Ik vind het echt een leuk spel, net wel met 5-1 verloren, maarja, wat wil je als je tegen een ploeg moet die 2 divisies hoger op de eerste plaatst staat en jij dan ook nog eens je tweede team inzet... Ik ben eigenlijk dan nog trots op die ene doelpunt :D

Verwijderd

I winn!! Speelde met een aantal reserves en nog netjes gewonnen... ;)

AZ Limburg - BeuKeR UNiTeD 0 - 6

Datum: 2002-12-18 17.30
MatchID: 4842397
Stadion: Limburg
Publiek: 5908

5908 fans die vandaag naar Limburg gingen werden verrast door hevige regenbuien. Limburg begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De opstelling: Godschalk - Beekhuis, Zonneveld, Severing, Bouvy - Hoesenie, Herman, Verdoes, Dijkhuis - de Boer, Nunnink.

BeuKeR koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Albrecht - van den Broek, Abels, van de Pol - Naan, Pitu, Gruys, Levi, Meulenbroek - Hootsen, van Everdink.

BeuKeRŽs Camiel Hootsen scoorde 0-1 in de 16e minuut, dankzij een prachtige pass van Martijn Meulenbroek dwars door de defensieve linie. 18 minuten gespeeld in de wedstrijd kreeg BeuKeR een pingel en Bas van den Broek kon de voorsprong van de bezoekers vergroten tot 0 - 2 door de bal bij de rechterpaal naar binnen te schuiven. The home side attempted to get through in the middle and had a good chance of pulling one back as Dominique Verdoes tried lifting the ball over goalie Steven Albrecht. Typically, the ball went just over the bar. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor BeuKeR: 0 - 3. Lennart van Everdink komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 32e minuut. 0 - 3 was de ruststand De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 62 procent balbezit.

Gainni Levi vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 0 - 4. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor BeuKeR: 0 - 5. Camiel Hootsen komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 63e minuut. De manier van spelen veranderde, omdat BeuKeR zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. BeuKeR verhoogde de voorsprong naar 0 - 6 toen Bas van den Broek de bal vanaf de penaltystip in de linkerbovenhoek binnenschoot. Brandon Gruys van BeuKeR kreeg een tweede gele kaart in de 75 minuut voor onsportief gedrag. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 77 procent balbezit.

De echte sterspeler van Limburg was ongetwijfeld René Hoesenie. Sjoerd Nunnink speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De belangrijkste BeuKeR speler was Bas van den Broek. Daar staat tegenover dat, Camiel Hootsen echt heel slecht speelde.

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 09:26:
I winn!! Speelde met een aantal reserves en nog netjes gewonnen... ;)

AZ Limburg - BeuKeR UNiTeD 0 - 6

Datum: 2002-12-18 17.30
MatchID: 4842397
Stadion: Limburg
Publiek: 5908

5908 fans die vandaag naar Limburg gingen werden verrast door hevige regenbuien. Limburg begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De opstelling: Godschalk - Beekhuis, Zonneveld, Severing, Bouvy - Hoesenie, Herman, Verdoes, Dijkhuis - de Boer, Nunnink.

BeuKeR koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Albrecht - van den Broek, Abels, van de Pol - Naan, Pitu, Gruys, Levi, Meulenbroek - Hootsen, van Everdink.

BeuKeRŽs Camiel Hootsen scoorde 0-1 in de 16e minuut, dankzij een prachtige pass van Martijn Meulenbroek dwars door de defensieve linie. 18 minuten gespeeld in de wedstrijd kreeg BeuKeR een pingel en Bas van den Broek kon de voorsprong van de bezoekers vergroten tot 0 - 2 door de bal bij de rechterpaal naar binnen te schuiven. The home side attempted to get through in the middle and had a good chance of pulling one back as Dominique Verdoes tried lifting the ball over goalie Steven Albrecht. Typically, the ball went just over the bar. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor BeuKeR: 0 - 3. Lennart van Everdink komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 32e minuut. 0 - 3 was de ruststand De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 62 procent balbezit.

Gainni Levi vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 0 - 4. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor BeuKeR: 0 - 5. Camiel Hootsen komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 63e minuut. De manier van spelen veranderde, omdat BeuKeR zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. BeuKeR verhoogde de voorsprong naar 0 - 6 toen Bas van den Broek de bal vanaf de penaltystip in de linkerbovenhoek binnenschoot. Brandon Gruys van BeuKeR kreeg een tweede gele kaart in de 75 minuut voor onsportief gedrag. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 77 procent balbezit.

De echte sterspeler van Limburg was ongetwijfeld René Hoesenie. Sjoerd Nunnink speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De belangrijkste BeuKeR speler was Bas van den Broek. Daar staat tegenover dat, Camiel Hootsen echt heel slecht speelde.
Mijn volgende formatie is ook weer 4-4-2 , ik zag net dat mijn 4-3-3 niet meer uitstekend was, maar Goed... , (doordat ik gisteravond 4-4-2 speelde en niet 4-3-3. Maarja, betekend iets meer balbezit misschien :P Maar ik ga zowieso wel winnen, want ik moet tegen een "afk" team volgens mij.

--edit--
En ik heb 1 of andere loser speler te koop gezet voor 13.000 (had 1 in conditite, verder wel een goede speler, maar was daarom superslecht). Er is al voor geboden, dus dat is wel beter. Maar ik denk dat die club wel baalt als die hem opstelt, haalt een halve-ster :P (en dat door zijn uithoudingsvermogen).

[ Voor 6% gewijzigd door Paniohitus op 19-12-2002 09:54 ]

Verwijderd

Preddie schreef op 19 December 2002 @ 09:52:
[...]

Mijn volgende formatie is ook weer 4-4-2 , ik zag net dat mijn 4-3-3 niet meer uitstekend was, maar Goed... , (doordat ik gisteravond 4-4-2 speelde en niet 4-3-3. Maarja, betekend iets meer balbezit misschien :P Maar ik ga zowieso wel winnen, want ik moet tegen een "afk" team volgens mij.

--edit--
En ik heb 1 of andere loser speler te koop gezet voor 13.000 (had 1 in conditite, verder wel een goede speler, maar was daarom superslecht). Er is al voor geboden, dus dat is wel beter. Maar ik denk dat die club wel baalt als die hem opstelt, haalt een halve-ster :P (en dat door zijn uithoudingsvermogen).
3-5-2 is toch beter is mijn ogen ik win veel meer en heb zowiezo meer balbezit. Ik zit nu op 4 wedstrijden op een rij en ik heb een heel goed gevoel over zondag. Ik heb ook het gevoel dat ik in de competitie best ver ga komen. Ik durf bijna te zeggen dat ik 1e wordt maar daar wacht ik nog ff rustig mee ;) je weet maar nooit natuurlijk

Verwijderd

preddie .. hoe heet jouw team ? :D

Verwijderd

2002-11-24 (Competitie): BeuKeR UNiTeD - CSV BOL 6 - 1
2002-11-27 (Oefenwedstrijd): Jeffrey XI - BeuKeR UNiTeD 1 - 4
2002-12-04 (Oefenwedstrijd): @ITALY@ - BeuKeR UNiTeD 4 - 3
2002-12-11 (Beker): RBC Zeeland - BeuKeR UNiTeD 0 - 6
2002-12-15 (Competitie): baron6 - BeuKeR UNiTeD 1 - 6
2002-12-18 (Beker): AZ Limburg - BeuKeR UNiTeD 0 - 6

Is wel een netjes lijstje alleen jammer van die ene oefenwedstrijd. Ik speelde met me 2e team toen. :D

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 10:23:
preddie .. hoe heet jouw team ? :D
Mijn team heet Paniohitus

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 10:05:
[...]

3-5-2 is toch beter is mijn ogen ik win veel meer en heb zowiezo meer balbezit. Ik zit nu op 4 wedstrijden op een rij en ik heb een heel goed gevoel over zondag. Ik heb ook het gevoel dat ik in de competitie best ver ga komen. Ik durf bijna te zeggen dat ik 1e wordt maar daar wacht ik nog ff rustig mee ;) je weet maar nooit natuurlijk
Je kan wel gelijk hebben inderdaad, als je kijkt naar de hogere divisies spelen ze allemaal 3-5-2.... ik ga het nog eens afwegen

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik doe ook net n weekje of 1,5 mee, wel geinig.
Mn team heet Fordham United en heb n leuk Argentijns keepertje gekocht maar t middenveld moet nog ff bruut versterkt worden. Naja ik zie t eerst wel n tijdje aan, promotie zou leuk zijn in elk geval. Ik speel nu nog in VI. 103 :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Oke Beuker, ik ga voorlopig ook eens 3-5-2 spelen. Ik vind het wel toevallig dat haast alle hoge-divisie teams in deze formatie spelen. Ik ben nog wel waardeloos in die opstelling, maar ik moet zondag tegen een niet al te sterke ploeg, dus dat moet wel lukken dan...

Verwijderd

Preddie schreef op 19 December 2002 @ 14:36:
Oke Beuker, ik ga voorlopig ook eens 3-5-2 spelen. Ik vind het wel toevallig dat haast alle hoge-divisie teams in deze formatie spelen. Ik ben nog wel waardeloos in die opstelling, maar ik moet zondag tegen een niet al te sterke ploeg, dus dat moet wel lukken dan...
Veel succes dan. Hoe vaker je speelt met deze opstelling hoe beter je wordt. Hoe snel het gaat hangt van je coach af.

• .GoO
hoe vind ik een speler adv spelersnummer? want nu moet je per se in dat land het spelersnummer intikken anders doet ie het niet.. maar ben lang vergeten :(

Verwijderd

Topicstarter
idd, je kan alleen in het land waar hij speelt hem vinden op zijn spelers nummer, en preddie :) goed dat je het spelletje nu door begint te krijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
Een paar mannen van mij op de transferlijst. Zoals je ziet de deadline is morgen al (vrijdag)

Odaléa Caruso de Oliveira (2914203)
26 jaar, slecht vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Portugal
vastgestelde waarde: 51 000 Euro
Loon: 1 248 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Doelpunten in carriere: 8
Cariere Hattricks: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Transfer lijst: Middenvelder

Deadline: 2002-12-20 13.30

Vraagprijs: 30 000 Euro

jeugdspelertje :)

Noel Torbjärnsson (7034094)
19 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 46 000 Euro
Loon: 888 Euro/week inclusief een 20% Bonus

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0

Deadline: 2002-12-20 13.30

Vraagprijs: 20 000 Euro

Een populaire middenvelder met matig leiderschap een ideale aanvoerder dus.

Matthijs Esser (5751291)
28 jaar, matig vorm, gezond

Een populair persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 35 000 Euro
Loon: 830 Euro/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carriere: 0

Deadline: 2002-12-20 13.29

Vraagprijs: 10 000 Euro

En een jeugdspelertje :), buitenspeler.

Pablo Bouwmans (5522931)
18 jaar, waardeloos vorm, gezond

Een vervelend persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Krachtig

vastgestelde waarde: 18 000 Euro
Loon: 650 Euro/week
Waarschuwingen: 1

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carriere: 3

Transfer lijst: Vleugelspeler

Deadline: 2002-12-20 13.29

Vraagprijs: 10 000 Euro

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb de geldkraan naar me jeugdteam weer open gedraaid met 20.000 per week. Ik verwacht namelijk dat ik er op de langere termijn wel winst mee (of in ieder geval) voordeel mee kan hebben.... Dat ik soms een lekkere speler uit me jeugdteam pik zegmaar.... of, dat als ik hem niet nodig heb, hem voor de nodige centjes weer kan verkopen.

Of is het echt weggegooid geld?

Verwijderd

Ciske Noordhof (5779942)
22 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

vastgestelde waarde: 133 000 Euro
Loon: 1 290 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Staat te koop. Startprijs is 150.000 Euro. Biedt allen! :7

Verwijderd

Hans Tonnema (5699302)
27 jaar, waardeloos vorm

Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

vastgestelde waarde: 42 000 Euro
Loon: 1 110 Euro/week
Eigenaar: [4ReaL]

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Doelpunten in carriere: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
staat ook te koop :)
wie bied er ff meer? :P

hij staat nu op 11 000 Euro

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 22:05 ]

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Iemand die antwoord kan geven op me vraag: Is het investeren in je jeugdteam weggegooid geld? (of in hoeverre maak je er winst op, of is het weggegooid geld)....

En hoeveel zal ik erin stoppen per week?

[ Voor 40% gewijzigd door Paniohitus op 19-12-2002 22:11 ]

Verwijderd

ik heb ergens gelezen dat je beter kleinere bedragen kunt doen ;)

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 22:12:
ik heb ergens gelezen dat je beter kleinere bedragen kunt doen ;)
Dan weet ik al waar je dat gelezen heb, stond in de faq/ of regels..., was zoiets:

Je kunt beter veel kleinere bedragen doen, als een paar grote bedragen, je moet dus echt plannen op de lange termijn.

Maar ik ben dus benieuwd, hoeveel verschil zit er tussen 5.000, 10.000 en 20.000 investeren in je jeugdteam (kwa resultaat dan natuurlijk). Wat is de beste keuze? Ik heb het even voorlopig op 10.000 maar gelaten, totdat iemand hier er een wijselijk antwoord op kan geven :P

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik heb zo'n 10 weken nu 20000 per week in het jeugdteam gestopt, en het begint nu echt zijn vruchten af te werpen. Heb er een solid spits door gekregen en verder heb ik de laatste 2 weken voor 2,8 miljoen euro aan middenvelders verkocht dus bij mij was het die investering van 2 ton wel waard. Moet wel toegeven dat het iedere week een hoop geld is als je er steeds geen effecten van terug ziet. Maar wees geduldig en dan komen de talenten vanzelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Chocovla op 19-12-2002 23:11 ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe gewoon rustig aan lekker 5000 per week is genoeg. Ik ben na een paar weken al en nivo hoger gegaan. Dus met lage bedragen gaat het ook snel genoeg. Het belangrijke is dat je constant blijft met je uitgaven van je jeugdteam en niet elke week een ander bedrag in stopt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf ik heb 3 keer op rij gewonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat de scores ff zien dan.... Dat weten we ook waarover je praat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 10:39:
Ik doe gewoon rustig aan lekker 5000 per week is genoeg. Ik ben na een paar weken al en nivo hoger gegaan. Dus met lage bedragen gaat het ook snel genoeg. Het belangrijke is dat je constant blijft met je uitgaven van je jeugdteam en niet elke week een ander bedrag in stopt.
Oke, ik stop er voorlopig gewoon 10.000 per week in, want ik wil zeker weten dat ik dat financieel wel red. 20.000 word namelijk misschien iets te krap... (kan ik altijd nog doen als ik zeker weet dat ik plus die 20k nog winst maak...

Maar je niveau word toch ook uiteindelijk wel hoger met 20.000 (ipv 10k en 5k), of is het vooral de snelheid waarmee het omhoog gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om de constante input, dus als je 20.000 erin stopt gaat het ook wel sneller. Maar als je nou de ene week 20k en de andere 5k en de volgende week weer 20k doet dan gaat het een stuk langzamer dan als je constant 5k doet. Ik doe nu voorlopig 5k omdat ik dit bedrag makkelijk kan veroorloven. Ik richt mij liever meer op andere zaken zoals mijn 1e team en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 15:27:
Het gaat om de constante input, dus als je 20.000 erin stopt gaat het ook wel sneller. Maar als je nou de ene week 20k en de andere 5k en de volgende week weer 20k doet dan gaat het een stuk langzamer dan als je constant 5k doet. Ik doe nu voorlopig 5k omdat ik dit bedrag makkelijk kan veroorloven. Ik richt mij liever meer op andere zaken zoals mijn 1e team en dergelijke.
Jup en als je op de lange termijn kijkt, is het veeeel verstandiger om zoveel mogelijk aan je jeugd te besteden want de winst die je daarmee maakt straks is onuitputtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik begrijp niks van de trainingen, ik zet degene die ik wil gaan trainen op de positities waarop ik train, me intensivity = 90%. En er is niks veranderd..., alleen 1 speler heeft een puntje vorm erbij, terwijl ik me wing trainde....

En me coach is niet slecht, heb zelfs een assistent erbij. Wanneer kan ik resultaten zien bij de trainingen? Of komt het eens in de zoveel tijd voor dat een training inderdaad nut heeft gehad?

[ Voor 11% gewijzigd door Paniohitus op 20-12-2002 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook ff ingeschreven, moet nog 4 dagen wachten (minimaal). Het zal wel niet veel worden, maar ach... het is leuk voor de lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 19:39:
Net ook ff ingeschreven, moet nog 4 dagen wachten (minimaal). Het zal wel niet veel worden, maar ach... het is leuk voor de lol :)
Dacht ik eerst ook, maar als je gewoon eerst even goed rondkijkt ipv. al je geld wegsmijt kan je niet stuk gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.h.mulder/ttfc.jpg

het clublogo is iig al gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Om een logo erop te zetten moet je wel betalen per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 21 December 2002 @ 09:10:
[...]

Om een logo erop te zetten moet je wel betalen per maand...
jammer, iemand nog belang bij een logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat trainen gaat niet zo snel hoor Preddie. Ik zei al varierend van 14-22 weken ofzo. En hoe ouder die gasten zijn die je traint, hoe langer het duurt voordat ze een niveautje hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 12:42:
Dat trainen gaat niet zo snel hoor Preddie. Ik zei al varierend van 14-22 weken ofzo. En hoe ouder die gasten zijn die je traint, hoe langer het duurt voordat ze een niveautje hoger zijn.
Op die manier, dus je moet eigenlijk niet snel switchen tussen verschillende positites trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 21 December 2002 @ 13:15:
[...]

Op die manier, dus je moet eigenlijk niet snel switchen tussen verschillende positites trainen?
Nope, want als je dat doet heb je bijv 1 week scoring getrained, 1 week playmakin g en 1 week defending ofzo...schiet je nog niks mee op :/

Heb geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 13:22:
[...]

Nope, want als je dat doet heb je bijv 1 week scoring getrained, 1 week playmakin g en 1 week defending ofzo...schiet je nog niks mee op :/

Heb geduld ;)
Edit: je zou het wel op jouw manier kunnen doen, maar dan zie je pas een verbetering na 3x(14-22 weken) =(42-66) weken. Welliswaar zijn ze dan wel verbeterd ipv op 1 plek 3 plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Let daarbij ook op dat de server de laatste paar dagen erg langzaam was.. Dus dat je pas rond middernacht pas geupdated werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hm als ik spelers koop zijn ze een paar dagen later wel allemaal met een paar duizend euro in waarde gestegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Die speler waar ik het eerst over had staat nu al voor 35.000 , ik vroeg er 13.000 voor..., vanavond loopt die pas af, en er word nog steeds op geboden. Ik snap dat echt niet, ze conditie is maar 1, of gaat dat met training wel snel omhoog?, want ik kon geen trainings geven in uithoudingsvermogen doordat ze al lage form hadden.

Die speler had goed in scoren, dus niet eens zo slecht. Maar presteerde maar een halve-ster in elke wedstrijd..., dus had er weinig aan.

Wat gebeurd er eigenlijk als je op je eigen speler bied?, als je het dan wint, krijg je je speler + je geld terug - die 5% zeker? (niet dat ik dat wil hoor :p )

[ Voor 16% gewijzigd door Paniohitus op 21-12-2002 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Bij mij is er ook al op een paar spelers geboden.. Heb nu een verlies van 100.000 deze week, veel spelers tegen lage prijzen ingekocht.. Heb 15 spelers te koop staan en die moeten minstens 70.000 samen opleveren om weer winst te maken.. maar dat gaat wel lukken want 3 spelers zijn nu al goed voor ruim 38.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:53

Christiano007

Ich bin der champion

Goede speler te koop bij mij , nu nog maar €36.000
Phil Pears-5778452
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

Heeft een deadline tot morgenvroeg 8 uur

[ Voor 6% gewijzigd door Christiano007 op 21-12-2002 21:35 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
mwah die koop je in voor veel minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

Deze speler genaamd "Sander Pelk" staat op 46.000 geboden, de deadline is 22:31 vanavond. wel beters eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
mwah redelijke middenvelder, jammer van zn verdedigen.. maar 46.000 zou ik er nooit voor geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 21 december 2002 @ 22:12:
mwah redelijke middenvelder, jammer van zn verdedigen.. maar 46.000 zou ik er nooit voor geven :)
He harry volgens mij snap jij het allemaal nog niet zo goed.. Die gast met positiespel goed is wel degelijk een goede speler en vooral! voor jouw. Jij als 6e divisier, deze speler kan zelfs nog wel in de 4e divisie door.
Lees anders eerst alle regels even door voordat je hier met loze kreten begint te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ... devv05 wil volgens mij zo weinig mogelijk geld uitgeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb er dus nu 79.200 voor gevangen, eigenlijk had je niks aan die speler, behalve als je dan de condititie zou gaan trainen.... Maar hopelijk gaat dat toch niet zo snel toch? Maarja, die speler heeft me wel weer 80k opgeleverd, en ik heb meer dan genoeg spelers die hetzelfde hebben kwa prestaties (ik had een goed beginteam)...

Maar ik geef Dev groot gelijk eigenlijk, hij had conditie rampzalig, duurt dan nog minimaal 3 x 3 = ~9 weken voordat je hem fatsoenlijk op kan stellen. Want hij haalde met 1 conditite een halve ster... En dan betaal je nog 88.000 voor ook, zou ik persoonlijk er ook nooit voor over hebben. Hij mag dan wel posititespel goed hebben, maar dat is niet alleen belangrijk :P

[ Voor 37% gewijzigd door Paniohitus op 22-12-2002 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee wat een spelersruil inhoudt? En hoe dat met Hattrick uitgevoerd wordt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je volgens mij regelen met een Game Master. (GM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen ik ben supporter geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 22:41:
ja ... devv05 wil volgens mij zo weinig mogelijk geld uitgeven :?
ja duh.. ik ga toch niet meer betalen als nodig is.. en ik snap het juist heel goed 8-)

alleen het promoveer/competitie systeem nog niet zo?

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 22-12-2002 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 22 December 2002 @ 16:30:
[...]

ja duh.. ik ga toch niet meer betalen als nodig is.. en ik snap het juist heel goed 8-)

alleen het promoveer/competitie systeem nog niet zo?
Ik hoop voor je dat je vanavond je allereerste overwinning met bij Hattrick gaat behalen dan :P succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ik heb een redelijke keeper te koop staan! Zoek op nummer 4387305... Ideaal voor V of een goede VI....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aristos schreef op 22 December 2002 @ 17:27:
Ik heb een redelijke keeper te koop staan! Zoek op nummer 4387305... Ideaal voor V of een goede VI....
volgens mij bedoel je dit nummer 6916998 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb net weer een verdediger gekocht.
Goede conditie
Redelijk verdedigen
Redelijk passen
22 jaar
voor 46.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen alvast weer heel veel succes :). Mijn prognose van vandaag is dat alle Gotters gaan winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn hattrick club logo.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/nobbeunited.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Kan iemand niet een mooi logo maken voor mijn AFC 1337? :P

Ik sta trouwens met 3-0 voor en domineer de wedstrijd 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta maar 1-2 voor, vet raar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

3-0 voor en domineer ook de wedstrijd ...beterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik 3-0 met rust (73% balbezit) tegen de nr1 van de competitie.. dus mn 5-3-2 opstelling + mn aankopen zijn duidelijk nuttig geweest.. nu hopen dat ik me dit keer de 2e helft ook goed staande weet te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
4-0 met een zuivere hattrick voor mn nieuwe spits 8-)

5-0 en hij heeft er al 4 gescoord nu :D

[ Voor 29% gewijzigd door .GoO op 22-12-2002 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol weer vergeten dat vandaag wedstrijd was :D
maar ik sta met 2-1 voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
6-0.. ben benieuwd wat het gaat worden.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta met 3-0 voor terwijl ik voor het eerst een 3-5-2 opstelling gebruik! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:32:
Sta met 3-0 voor terwijl ik voor het eerst een 3-5-2 opstelling gebruik! :D
ik met 6-0, ook voor eerst 3-5-2.. afgelopen nu, 6-0 eindstand..

De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door 1337, met een indrukwekkende 82 procent balbezit.

ben trots op mn team *D

[ Voor 27% gewijzigd door .GoO op 22-12-2002 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 22 December 2002 @ 21:35:
[...]

ik met 6-0, ook voor eerst 3-5-2.. afgelopen nu, 6-0 eindstand..

De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door 1337, met een indrukwekkende 82 procent balbezit.

ben trots op mn team *D
Ik zie dat je de tactiek gebruikt die ik ik heb gepromoot :) zie je wel dat het goed werkt :). 3-5-2 met backs verdedigend :).

Ik heb overigens 1-5 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Yup werkt goed.. nu mn fans dolblij zijn en zelf vertrouwen goed is, sponsoren tevreden zijn en de ervaring met 3-5-2 begint te stijgen moet ik dit seizoen gewoon kampioen worden!! volgende week tegen de laatste, dat wordt een makkie.. daarna tegen de koploper die nog ongeslagen is en al 10x gescoord heeft...... spannend :P

maar iemand zin om logo te maken? zou ik wel koe lvinden en ik kan het niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HARDTRANCE - Demonic Force 7 - 0

Date: 12/22/2002 at 20:00
MatchID: 4370560
Arena: Bie mie toes
Crowd: 61147

A scorching day at Bie mie toes, where 61147 spectators were in place for today´s match. HARDTRANCE tactics involved an interesting 3-5-2 combination. The following players had been chosen: de Waal - Pastink, Meulenberg , van Schie - Bouwmeister, Dijkmans, Iren, Robakowski, Joelsson - Koomen, Kranenburg.

Demonic started off with a 3-5-2 lineup. The following players had been chosen: Bonnemann - Thörnstad, Sweeney, Gaastra - van de Pol, Zoffmann, Boom, Bennebroek, Timmers - de Lange, Ten Bruggencate.

HARDTRANCEs Oleg Robakowski gave, after 4 minutes, the home team a 1 - 0 lead after an attack coming in from the right. HARDTRANCE's Koen Meulenberg scored 2 - 0 by shooting accurately and hard from a long distance, leaving the opponent goalie no other option than to pick up the ball from the net. The structure of the game started to change as HARDTRANCE decided to pull back and meet their opponents in the defensive zone. In the 35:th minute Koen Meulenberg put HARDTRANCE ahead 3 - 0 with a truly marvelous free kick. HARDTRANCE´s Gert Pastink had an excellent opportunity in the 37:th minute, shooting on a through ball, but he missed the goal by miles! It was a hot and sunny day, and several players seemed worn out. Maybe this was why Arjan Timmers found unusually much space for his snappy footwork. A bit later, a magnificent combination in the middle resulted in HARDTRANCE´s Koen Kranenburg putting the lead up to 4 - 0. The teams went for a half-time break at 4 - 0. HARDTRANCE held the ball, with a clear 79 percent possession rate.

The home side´s Oleg Robakowski came close to extending the lead in the 47:th minute. His shot came in off the right hand side but Henry Bonnemann managed saving with a fingernail. In the 59:th minute HARDTRANCE put themselves up 5 - 0, as the visitors defenders lost the ball to Gert Pastink, coming up from the left, who then proceeded cooly to round the goaltender, knocking the ball home. After several obvious shirt pulling incidents, HARDTRANCE´s Koen Meulenberg got himself booked. After 64 minutes Koen Kranenburg put HARDTRANCE ahead 6 - 0 as he rose to head in a hooked ball, the result of an effort from the right side. A bit later, a magnificent combination in the middle resulted in HARDTRANCE´s Lennart Koomen putting the lead up to 7 - 0. The fortyfive minutes were dominated by HARDTRANCE, with an impressive 88 percent possession of the ball.

Most important HARDTRANCE player was Mattias Iren. Gert Pastink was a disappointment, however. The most dominating Demonic player was without a doubt David Sweeney. Robin Gaastra was a disappointment, however.

HARDTRANCE
Player rating and Team formation
Midfield: formidable
Right Side Defence: solid
Central Defence: solid
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: passable
Central Attack: formidable
Left Side Attack: passable

Gaat vooral om formidable midfield Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/smile.gif

Nog ff en ik heb outstanding midfield, want iedereen is excellent of hoger op mijn middenveld. 1 is brilliant en wordt magnificent. Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/smile.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

OO0nMe's Dreamteam - Vrone 7 8 - 1

Datum: 2002-12-22 20.00
MatchID: 4399566
Stadion: Hell in a Cell
Publiek: 5218

5218 fans kwamen naar Hell in a Cell op deze bewolkte dag. Dreamteam koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Hoek - Bodewes, Brocks, Boekhoorn, Pastink - Schotanus, Klapwijk, Eijck, Verschoor - Bouw, Holthaus.

Vrone begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Kamerling - van Kempen, Peters, Gorter, Opsteegh - Cox, Richter, Erven, Groen - Staal, van Engelen.

Freek Holthaus gaf zijn team Dreamteam een voorsprong van 1 - 0, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal ontastbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. In de 10 wedstrijdsminuut,viel Dreamteam´s Arno Bodewes dramatisch net buiten het strafschopgebied .De scheidsrechter gaf Arno Bodewes een gele kaart voor een schwalbe. Een van de vele goede ballen van Matthieu Verschoor aan de buitenkant werd uitstekend aangenomen door Freek Holthaus, die daarna prachtig kon scoren voor Dreamteam: 2 - 0. De manier van spelen veranderde, omdat Dreamteam zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Na 31 minuten zette Jason Schotanus Dreamteam op een 3 - 0 voorsprong, toen hij een kopbal in de linker hoek plaatste, na een voorbereidende actie aan de rechterkant van het veld. Dreamteam moet het een tijdje doen zonder Jurjen Klapwijk die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller Alex van Herwaarden. Dreamteam scoorde 4 - 0 toen Freek Holthaus over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Toen had, Freek Holthaus al een hattrick op zijn naam staan. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Dreamteam op een 5 - 0 voorsprong kwam. Gerrit Bouw maakte geen fouten. Een reeks van snelle en gevaarlijke aanvallen,werd gevolgd door een schot van ent buiten het 16-meter gebied in de 42 minuut. De bal ging recht op de kruising af, en had een doelpunt moeten betekenen voor Dreamteam. Maar Gert-jan Kamerling maakte een spectaculaire save. Beide teams gingen de rust in met een stand van 5 - 0. Dreamteam had het meeste balbezit, namelijk 74 procent.

In de 54e minuut zette Dreamteam zichzelf op een 6 - 0 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Joost Brocks, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof. Daan Gorter raakte de bal perfect in de 60e minuut en zo scoorde hij voor Vrone met een afstandsschot de 6 - 1. De thuisploeg kon zijn voorsprong bijna uitbreiden toen Freek Holthaus in de 68 minuut doorbrak op rechts en op doel schoot, maar keeper Gert-jan Kamerling kon met de nagels van zijn rechterhand de bal nog net uit het doel tikken Dreamteam scoorde 7 - 1 toen Matthieu Verschoor over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Het begon er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers. Freddie Eijck perste zichzelf door de verdedigingslinie in de 74e minuut en maakte de 8 - 1. Dreamteam had het meeste balbezit, namelijk 89 procent.

Dreamteam´s beste speler was Freek Holthaus. Alex van Herwaarden speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van Vrone was ongetwijfeld Barend Staal. Tomas Peters speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 8 - 1.

Mooie eerste wedstijd van me, 89% balbezit is leuk :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeuKeR UNiTeD - S 2002 2 - 1

Datum: 2002-12-22 20.00
MatchID: 4375825
Stadion: BeuKeR UNiTeD Arena
Publiek: 7750

Op BeuKeR UNiTeD Arena, liepen 7750 fans naar binnen en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen. BeuKeR koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Albrecht - van den Broek, Abels, van de Pol - Naan, Pitu, Gruys, Levi, Görtzen - Hootsen, van Everdink.

2002 begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De opstelling: Hof - van Gompel, Croes, Henstra - Corthals, Ederveen, Cremers, Herenius, Dahlhaus - de Wit, Sangers.

2002kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen en speciaal in de 28 minuut, toen Emile Sangers alleen kwam te staan tegenover Steven Albrecht maar deze blokte het schot. In de 30e minuut kreeg de thuisploeg een pingel. De bezoekers protesteerden hevig, maar de scheidsrechter was onverbiddelijk. Bas van den Broek prikte makkelijk de 1 - 0 in het goal voor zijn team BeuKeR. Een kopbal van Emile Sangers was het gevolg van een hoekschop in de 38e minuut. De bal viel uiteindelijk voor de voeten van Ramon van Gompel, spelend voor 2002, die zo zorgde voor de 1-1. In de 39e minuut kwam de thuisploeg om een 2 - 1 voorsprong, na een fout rechts in de verdediging van de bezoekers.Doelpuntenmaker was Lennart van Everdink voor BeuKeR. Beide teams gingen de rust in met een stand van 2 - 1. BeuKeR had het meeste balbezit, namelijk 68 procent.

2002 kreeg een kans op de gelijkmaker toen Emile Sangers plotseling vrij kwam te staan voor de keeper maar het afwerken was ronduit zwak. Bas van den Broek van BeuKeR kreeg een tweede gele kaart in de 70 minuut voor onsportief gedrag. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 77 procent balbezit.

BeuKeR´s beste speler was Geza Pitu. Camiel Hootsen speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van 2002 was ongetwijfeld Peter Hof. Jelmer Ederveen speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk een xtra redelijke aanvaller gekocht met uitstekende conditie en redelijke passing skills. EINDELIJK! Nu heb ik wel een redelijk compleet team. Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken om zulke lage scores zoals hierboven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een federatie opgestart G.O.T. Federatie. Zo kunnen we als alle G.O.T. leden bij elkaar. Tactieken doornemen elkaar helpen.

Dus komt u allen zich bij deze federatie aansluiten.

Mijn team is Nobbe United. Dus daar kan je de federatie vinden.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 12:00:
Ik heb een federatie opgestart G.O.T. Federatie. Zo kunnen we als alle G.O.T. leden bij elkaar. Tactieken doornemen elkaar helpen.

Dus komt u allen zich bij deze federatie aansluiten.

Mijn team is Nobbe United. Dus daar kan je de federatie vinden.
Leuk zo'n federatie, moet je zeker supporter voor zijn om ja aan te sluiten?? Ja he... dus heb ik nix aan, sorry! :X 8)7 :O

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 12:43 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.