Hattrick (online management game) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Christiano007 schreef op 09 December 2002 @ 15:37:
Heb eindelijk een team

FC Chr1st1aan
VI.133

3 Spelers in de aanbieding komt dat zien!!
Haha, ik dacht dat je in mijn league zat, ik zit in VI.33 . Mijn team heet Paniohitus.... Er zijn trouwens makkelijke programma's waar je je team mee kan managen, ik gebruik HAM (Hattrick Assistan manager). Dit is een legaal beschouwt programma, en hiermee krijg je een beter overzicht welke spelers je heb etc etc. Programma connect naar hattrick, haalt daar gegevens vandaan, en gooit die in je programma. Het is gratis en hier: http://www.lokesoftware.dk/osr/hattrick/ham/ te downloaden.

[ Voor 41% gewijzigd door Paniohitus op 09-12-2002 15:54 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10

Christiano007

Ich bin der champion

eeej bedankt voor de tip.

Welke (legale) Programma's zijn er nog meer dan?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier wat links naar handige, leuke programma's voor Hattrick.

Wedstrijd Calculator

Hattrick Viewer

Stadion Calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:40
Christiano007 schreef op 09 december 2002 @ 16:25:
eeej bedankt voor de tip.

Welke (legale) Programma's zijn er nog meer dan?
bij mijn weten mag je geen externe progs gebruiken bij hattrick, maar bijna iedereen doet het :s het lagt hun servers wel verschrikkelijk :(

naiko

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nick Bemelmans (7044741)
20 jaar, zwak vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 15 000 Euro
Loon: 580 Euro/week
Eigenaar: FC Chr1st1aan
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Transfer lijst: Middenvelder

Deadline: 2002-12-12 13.52

Vraagprijs: 50 000 Euro

Iemand belangstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook ff hettrick downloaden een klasgenoot heeft hem ook, dus kan ik mooi samen met hem in 1 team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 19:26:
Ik ga ook ff hettrick downloaden een klasgenoot heeft hem ook, dus kan ik mooi samen met hem in 1 team :)
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal, Hattrick is een on-line html-based game, waarbij je een coach bent van een team. Je mag niet met 2 man 1 team besturen, en daar zijn ze heel erg strikt in.... (als ze zien dat dat gebeurt ben je je team kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe kun je een topic posten op het hattrick forum? Ik zie nergens ''post'' ofzo..

Én hoe daag je iemand uit voor een vriendschappelijke wedstrijd?

BVD

[ Voor 41% gewijzigd door Christiano007 op 09-12-2002 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Laatst online: 12-09 13:40
voor een friendly zoek je gewoon iemand op, dmv zijn online-zijn of zijn team-id, en dan kan je aan de rechter kant zien of hij nog vrij is voor een friendly, als hij dat is, moet je gewoon op challenge klikken (eerst wel kiezen welke regels en waar je speelt: thuis of uit).
de opbrengesten van een friendly zijn 50/50, maar de inkomsten van friendlys zijn laag, enkel goed om te trainen :)

suc6, naiko

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook een hele makkelijk FAQ en spelregels op de site. Hierin staat alles wat je moet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 09 december 2002 @ 19:54:
[...]

Volgens mij begrijp jij het niet helemaal, Hattrick is een on-line html-based game, waarbij je een coach bent van een team. Je mag niet met 2 man 1 team besturen, en daar zijn ze heel erg strikt in.... (als ze zien dat dat gebeurt ben je je team kwijt)
O ja, ik heb het gezien dom van me. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

naiko schreef op 10 december 2002 @ 06:26:
voor een friendly zoek je gewoon iemand op, dmv zijn online-zijn of zijn team-id, en dan kan je aan de rechter kant zien of hij nog vrij is voor een friendly, als hij dat is, moet je gewoon op challenge klikken (eerst wel kiezen welke regels en waar je speelt: thuis of uit).
de opbrengesten van een friendly zijn 50/50, maar de inkomsten van friendlys zijn laag, enkel goed om te trainen :)

suc6, naiko
Dus je kunt alleen maar iemand uitdagen als hij/zij ook zelf kan..daarom zag ik nooit challenge staan.
dank u

Nog voor de mensen die belangstelling hebben nog 2 spelers erbij op de transfer lijst waaronder 1 goede winger!!!

FC Chr1st1aan
VI.133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hattrick ligt al een uur plat :(..... en ik moet nog wel voor de beker over een half uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Shit, ik dacht dat het aan chello lag, hmmmm, hopelijk komt die snel weer online.... Ik moest ook een bekerwedstrijd....

[ Voor 18% gewijzigd door Paniohitus op 11-12-2002 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://195.149.190.140/Common/default.asp

Zo kan je toch rondkijken, de wedstrijden starten nog niet maar het forum is nog steeds toegangkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 18:11:

Zo kan je toch rondkijken, de wedstrijden starten nog niet maar het forum is nog steeds toegangkelijk.
Weet je ook wanneer de wedstrijden beginnen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 18:17:
[...]

Weet je ook wanneer de wedstrijden beginnen? :(
Nee helaas dat staat nergens... helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 18:11:

Ok dat hebben ze nu ook geblokt.. of is nu ook down... it's a pitty... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site is nog steeds down... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een oefenwedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Power cut - major delays
We suffered from a major power cut in our server hall this afternoon. We are currently trying to start up and repair our servers, one of which did not fare well by losing power so abruptly. The game engine will not start until the servers are up, and then it will take a couple of hours before they have caught up. Matches will be several hours late tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NAC Limburg - Nobbe United 0 - 5

Datum: 2002-12-11 17.30
MatchID: 4812869
Stadion: Limburg
Publiek: 4813

Een prachtige dag op Limburg , waar 4813 klaarzitten voor de wedstrijd van vandaag. Limburg koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Bos - Metselaar, Jansen, Krosse, Swagemakers - Nathoeni, Crijnen, van Winden, Baatje - Verdoes, Priester.

United begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Hjertbratt - Herenius, Biesheuvel, Ytredal - bin Ahmad, Margoni, Caruso de Olivei, van Dommelen, van der Sar - Czekalski, de Graaf.

Limburg creëerde een mooie mogelijkheid om te scoren in de 2 minuut toen Delano Priestereffect bal een scruffle in het strafschopgebied creëerde en de verdedigers van de bezoekers het even erg moeilijk hadden om de bal weg te krijgen Deman Biesheuvel kreeg een goede mogelijkheid in de 27 minuut toen hij doorbrak op links na een paar mooie bewegingen, maar zijn schot ging naast. Een cornerbal zorgde voor veel paniek in het strafschopgebied, maar United-speler Ramono Ytredal kon uiteindelijk de bal erin prikken: 0-1. Na 35 minuten resulteerde een combinatie in het midden in een dieptepass voor Billy Czekalski, die United´s voorsprong uitbreidde naar 0 - 2. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor United: 0 - 3. Aldo Maria Margoni komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 39e minuut. Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 3. United,die een balbezit had van 70 procent, domineerde de wedstrijd.

Billy Czekalski vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 0 - 4. De manier van spelen veranderde, omdat United zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. In de 64 wedstrijdsminuut,viel Limburg´s Rutger Jansen dramatisch net buiten het strafschopgebied .De scheidsrechter gaf Rutger Jansen een gele kaart voor een schwalbe. Een hele ongelukkige botsing in het strafschopgebied van de thuisploeg, leidde ertoe dat in de 65e minuut Limburg´s Tycho van Winden van het veld af werd gedragen, zijn vervanger is Maarten de Moll. De wedstrijd was zo'n 69 minuten bezig, toen Deman Biesheuvel van United op rechts doorbrak en heel makkelijk tot ongenoegen van het thuispubliek de score verhoogde: 0 - 5. United kwam dichtbij om de voorsprong uit te breiden toen Billy Czekalski een hard schot vanaf de rechterkant kon afvuren op de keeper. De hoek van het schot was echter te groot waardoor het zijnet werd geraakt. United,die een balbezit had van 77 procent, domineerde de wedstrijd.

De belangrijkste Limburg speler was Jean Swagemakers. Daar staat tegenover dat, Maurice Metselaar echt heel slecht speelde. De belangrijkste United speler was Pascal Herenius. Odaléa Caruso de Oliveira speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Laatst online: 00:22
Jeuj, ik won met 7-1 van een comp team :P 2 spelers met een hattrick :D

XPENG G9 Performance 2024

Verwijderd

0-10 gewonnen, waaronder 1 x 4 goals en 2 x 3 goals gescoord door iemand van mijn cluppie >> HARDTRANCE

Verwijderd

Helaas: 1-0 verloren :(
SC Gelderland - FC 0wnz0rz 1 - 0

Datum: 2002-12-11 17.30
MatchID: 4812547
Stadion: Gelderland
Publiek: 5224

Op Gelderland , liepen 5224 fans naar binnen en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen. Gelderland koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Rijkhoff - Vinke, van der Lee, van Loon, Vandeberg - Koppen, Hoofs, Trines, Bekker - Hofstra, Stijns.

0wnz0rz koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Bos - Brandis, Noordhof, Koolhoven, van Leeuwen - Leijdekkers, Delang, Hurkmans, Pelzer - Groot, van Unen.

Na verscheidene overduidelijke shirttrek incidenten, kreeg Gelderland´s Gerrit Vandeberg een gele kaart. Piet Delang van 0wnz0rz kreeg een tweede gele kaart in de 15 minuut voor onsportief gedrag. Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 0. Gelderland,die een balbezit had van 52 procent, domineerde de wedstrijd.

Gelderland kwam op een 1 - 0 voorsprong na een penalty in de 47e minuut. Jeroen Stijns scoorde vanaf elf meter. Met 69 minuten gespeeld kwam Joep Hofstra in scoringspositie en had hij moeten scoren voor Gelderland, maar de bal raakte een polletje en veranderde daardoor van richting In de 80e minuut van de wedstrijd liep Gelderland´s Berend Bekker een beetje mank over het veld, na die slechte tackle, maar hij kon verder spelen. De thuisploeg kon zijn voorsprong bijna uitbreiden toen Joep Hofstra in de 85 minuut doorbrak op rechts en op doel schoot, maar keeper Laurens Bos kon met de nagels van zijn rechterhand de bal nog net uit het doel tikken Joep Hofstra van Gelderland kreeg een tweede gele kaart in de 86 minuut voor onsportief gedrag. Gelderland,die een balbezit had van 61 procent, domineerde de wedstrijd.

De echte sterspeler van Gelderland was ongetwijfeld Joep Hofstra. Ivo van der Lee had daarentegen een slechte dag. De echte sterspeler van 0wnz0rz was ongetwijfeld Ciske Noordhof. Daar staat tegenover dat, Barend Leijdekkers echt heel slecht speelde.
Toch wel vreemd als je de statistieken bekijkt:
SC Gelderland
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : slecht
Centrale aanval : slecht
Linkerkant aanval : slecht
FC 0wnz0rz
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : zwak
:'(

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

FC Chr1st1aan - TBFIOT 3 - 1
Middenveld: rampzalig
Rechtsback : zwak
Centrale verdediging: matig
Linksback : slecht
Rechterkant aanval : slecht
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : matig

Verwijderd

Ik heb vandaag een wedstrijd. Ik ben benieuwd.

Jaaaaa ik heb gewonnen. Met 5-1 tegen FC UTR3G

Doordat er geen regen was voorspeld vandaag kwamen er veel fans, namelijk 4383 naar TVC Tiel Arena vandaag. Tiel begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: den Hollander - Keessen, van Nimwegen, Geertsema, Mantel - Aldenhoven, Grim, Dijk, Kirchner - Raap, van den Oord.

UTR3G koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Diaconu - Hofman, Poldervaart, Drost, Maurmair - Frijlink, Matsson, van Paassen, Henriksson - Kraiss, van Empel.

Ezra Maurmair kon het niet bijbenen toen Tiel?s Roy Aldenhoven een plotselinge rush naar voren plaatste in de 4e minuut, en koelbloedig de bal in de rechterhoek schoof. 1- 0! Tiel scoorde 2 - 0 toen Nico Raap over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. De scheidsrechter toonde UTR3Gs Sander Frijlink de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Het begon er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers. Michel van Nimwegen perste zichzelf door de verdedigingslinie in de 31e minuut en maakte de 3 - 0. Hierna verlaagde Tiel het tempo zodat ze zich beter konden concentreren op hun verdediging. De thuisploeg kon zijn voorsprong bijna uitbreiden toen Nico Raap in de 31 minuut doorbrak op rechts en op doel schoot, maar keeper Nelu Diaconu kon met de nagels van zijn rechterhand de bal nog net uit het doel tikken UTR3Gs Ezra Maurmair kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Koos Dijk ging hard naar de grond. De dug-out van Tiel keek bezorgt naar de speler, maar hij gebaard al dat hij gewoon verder kan. Beide teams gingen de rust in met een stand van 3 - 0. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door Tiel, met een indrukwekkende 61 procent balbezit.

Tiel vergrootte hun voorsprong, toen Jos Keessen de 4 - 0 maakte, na een aanval over de linker vlank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. Kees Hofman van UTR3G kreeg een tweede gele kaart in de 56 minuut voor onsportief gedrag. In de 66 minuut ontving Tiels Anton van den Oord een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander Jos Keessen had last van kramp en had grote moeite de tegenstanders bij te houden toen zij naarvoren drukten. Kees Hofman kon zonder problemen tussen de verdediging door glippen en de 4 - 1 maken. Koos Dijk van Tiel kreeg een tweede gele kaart in de 85 minuut voor onsportief gedrag. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Tiel op een 5 - 1 voorsprong kwam. Marcel Geertsema maakte geen fouten. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door Tiel, met een indrukwekkende 55 procent balbezit.

Tiel?s beste speler was Ferry Kirchner. Daar staat tegenover dat, Nico Raap echt heel slecht speelde. UTR3G?s beste speler was Joris Poldervaart. Dion van Paassen speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 08:56 ]

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik kan nog steeds niet inloggen op de site, ik snap er echt niks van

Verwijderd

Preddie schreef op 12 december 2002 @ 09:45:
Ik kan nog steeds niet inloggen op de site, ik snap er echt niks van
Kijk je mail nog eens na. Daar staan de gegevens in. :)

Verwijderd

ik kan ook wel op de site komen ...
maar asl ik inlog, dan kan die de pagina niet meer vinden ;)

• kramon
  • Laatst online: 00:22
Klopt. De servers waren down door stroom-problemen. In de loop van de dag komt ie weer online omdat een paar harddisks vervangen worden.

En jdvanwijk: je hebt verloren (van een comp team nog wel) omdat je middenveld waardeloos is. Ik zou op de transfermarkt gaan kijken naar wat betere inner midfielders (het draait allemaal om playmaking bij inner midfielders).

XPENG G9 Performance 2024

Verwijderd

Ja ik wil net inloggen en hij is plat. Maar dat zal wel goedkomen. :)

Verwijderd

Nou ik heb ook weer eens gewonnen....

RBC Zeeland - BeuKeR UNiTeD 0 - 6

Een mooie zonnige dag op Zeeland , trok een toeschouwersaantal van 5257. Zeeland begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Bakker - Claessens, Moleman, Jurgens, al-Safaral-Saji - de Hollander, Jagernath, Claessens, de Hart - de Visser, Seesing.

BeuKeR begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Albrecht - van den Broek, Abels, Naan - Verhoeven, Pitu, Gruys, Levi, Coemans - Hootsen, van Everdink.

Een slechte verdedigende opstelling tijdens een vrije trap in de 1e minuut leidde tot een goal van BeuKeRŽs Bas van den Broek, die de bezoekers op een 0 - 1 voorsprong brengt. Lennart van Everdink was, na 5 minuten bijna in staat om de voorsprong uit te breiden met een goedgeplaatste duikkopbal, maar keeper Maximiliaan Bakker kon nog net redden. In de [minuten]e minuut kwamen de bezoekers op een 0 - 2 voorsprong, toen Camiel Hootsen een aanval van links na een spectaculaire schaarbeweging afmaakte. De prima spelende Friso Coemans gaf weer een van die vele perfecte passes van de buitenkant naar het midden in de 36e minuut. Camiel Hootsen sprong in de lucht en raakte de bal hard met het voorhoofd: 0 - 3. Bijna vanaf de cornervlag slaagde Friso Coemans erin om op een of andere manier een perfecte pass door het midden te geven, onmogelijk om te missen voor Harmen Verhoeven die schoot voor de 0 - 4. De manier van spelen veranderde, omdat BeuKeR zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Zeeland had een superkans om te antwoorden, toen Abdulmuhsin al-Safaral-Saji een hoge bal van rechts ontvingen en deze uit de lucht in een keer op schoot. De reflex van Steven Albrecht was echter fenomenaal. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor BeuKeR: 0 - 5. Marc Abels komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 38e minuut. In de 39 minuut ontving BeuKeRs Camiel Hootsen een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander De ruststand is 0 - 5. BeuKeR,die een balbezit had van 60 procent, domineerde de wedstrijd.

Na 64 minuten resulteerde een combinatie in het midden in een dieptepass voor Camiel Hootsen, die BeuKeRŽs voorsprong uitbreidde naar 0 - 6. En toen had Camiel Hootsen drie keer gescoord - een hattrick! Lennart van Everdink was, na 81 minuten bijna in staat om de voorsprong uit te breiden met een goedgeplaatste duikkopbal, maar keeper Maximiliaan Bakker kon nog net redden. De scheidsrechter toonde Zeelands Caspar Jagernath de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. De BeuKeR speler die van het veld af strompelt is Friso Coemans. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. BeuKeR had het meeste balbezit, namelijk 78 procent.

De belangrijkste Zeeland speler was Karel de Hart. Dirk Moleman had daarentegen een slechte dag. BeuKeRŽs beste speler was Steven Albrecht. Daar staat tegenover dat, Martijn Meulenbroek echt heel slecht speelde.
---------------------------------

laatste nieuws:
2002-12-12 Server status
We are still on a limited capacity, following the two hard disk crashs yesterday. The disks will be replaced tomorrow Friday. Until then, at least, the site will be very slow. Please bear with us through these troubled times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Lekker, hier doet hattrick het weer niet, en ik heb vanavond een comp. wedstrijd die voor mij en me team best belangrijk is, gelukkig heb ik wel een perfecte opstelling nu, dus hopelijk win ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03
Nou het zit nogal mee met de jeugdopleiding deze weken had ik vorige week al een middenvelder voor 1,8 miljoen verkocht heb ik nou deze middenvelder:
Douwe de Kok (7140346)
17 years, passable form, healthy

A popular guy who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 63 000 Euro
Wage: 800 Euro/week
Owner: Oape City
Warnings: 0

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: poor Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: weak

huidige bod 1,2 miljoen 8)7 Daar zakt echt mijn broek van af. Positieve is wel dat wanneer ik weer goede spelers uit de jeugd krijgt ik deze niet meer hoef te verkopen :*)

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag iedereen suc6 wensen vanavond met de eerste competitie wedstrijd van het seizoen.

SUCCES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx
en waarom ben je nooit meer op msn ? :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kheb een nieuw msn adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even een vraagje over die license number, want wat is dat nou? Ik heb mn team ID al ingevuld, maar ik sta niet geregistreerd volgens het programmatje, dus wat moet ik nou doen om het toch te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

add me dan ff ;)
agreSSSor@hotmail.com

-edit-

0-3 voor mij :p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baron6 - BeuKeR UNiTeD 1 - 6

Datum: 2002-12-15 20.00
MatchID: 4375819
Stadion: baron6 Arena
Publiek: 6010

Doordat er geen regen was voorspeld vandaag kwamen er veel fans, namelijk 6010 naar baron6 Arena vandaag. baron6 begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Reijnaert - Jansen, Mensink, van de Sande, van Lamoen - Brussee, Nihot, Dautzenberg, Plouvier - Gijzen, Bult.

BeuKeR begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De opstelling: Albrecht - van den Broek, Abels, Naan - Verhoeven, Pitu, Gruys, Levi, Coemans - Hootsen, van Everdink.

In de 4 wedstrijdminuut bracht Brandon Gruys de bezoekers bijna op voorsprong met een spectaculaire omhaal, maar deze belande op de lat. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg liet toe dat Lennart van Everdink in de 10e minuut de 0 - 1 voor BeuKeR kon scoren. Na 28 minuten resulteerde een combinatie in het midden in een dieptepass voor Wout Naan, die BeuKeR´s voorsprong uitbreidde naar 0 - 2. BeuKeRs Geza Pitu kreeg een gele kaart na een nare overtreding. De baron6 speler die van het veld af strompelt is Chris Plouvier. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. BeuKeR´s Camiel Hootsen ontving, na een goede combinatie door de verdediging van de thuisploeg, de bal en plaatste hem zorgvuldig in de hoek van het goal, 0 - 3. Het thuispubliek was hier echt helemaal niet blij mee! Er kwamen nog net geen witte zakdoekjes bij kijken. Wow, wat een schot van Matthijs Bult! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 1 - 3. In de 31 wedstrijdminuut kon Lennart van Everdink bijna de voorsprong uitbreiden voor de bezoekers. Hij brak door en leverde een schot af op de rand van het 16meter gebied, maar het schot ging net over het doel Beide teams gingen de rust in met een stand van 1 - 3. BeuKeR had het meeste balbezit, namelijk 74 procent.

Lennart van Everdink vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 1 - 4. De manier van spelen veranderde, omdat BeuKeR zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. BeuKeR had na 68 minuten in de wedstrijd, de linkerkant helemaal dol gedraaid. Hij creëerde verscheidene kansen om op voorsprong te komen, maar kon het net nog niet vinden. BeuKeR´s Geza Pitu haalde voordeel uit een fout begaan aan de rechter kant van de thuisspelende ploeg, zodat hij in de 80e minuut de voorsprong uit kon breiden naar 1 - 5. De scheidsrechter toonde baron6s Mark van Lamoen de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. 85 minuten gespeeld in de wedstrijd kreeg BeuKeR een pingel en Bas van den Broek kon de voorsprong van de bezoekers vergroten tot 1 - 6 door de bal bij de rechterpaal naar binnen te schuiven. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 86 procent balbezit.

De belangrijkste baron6 speler was Kees van de Sande. Koen Boom speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van BeuKeR was ongetwijfeld Bas van den Broek. Wout Naan speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nobbe United - Fc Dort 7 - 0

6743 fans kwamen naar Nobbe's Achtertuin op deze bewolkte dag. United koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De opstelling: Hjertbratt - Herenius, Pålsson, Ytredal - bin Ahmad, Margoni, van der Meer, Torbjärnsson, van der Sar - Czekalski, de Graaf.

Dort begon de wedstrijd met een 5-2-3 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Grosjean - Kremers, Winkel, Brouwers, Hofman, den Tex - Peereboom, Maassen - Maas, Collombon, Rossen.

In de 6e minuut was het publiek helemaal door het dolle heen toen Billy Czekalski een weg vond door de centrale defensie en de 1 - 0 binnenschoot voor United. Dorts Johan Rossen kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Tage Hjertbratt, het ongelukkig slachtoffer, kon de wedstrijd niet voortzetten. Dominique Grosjean stond een beetje te slapen toen Billy Czekalski de bal over hem heen lifte, maar de bal raakte de paal en kaatste daarna recht in de armen van de keeper. Johan Rossenvan Dort werd eraf gestuurd omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was. Deze stomme actie leverde hem zijn 2e gele kaart op. Billy Czekalski scoorde een vrije trap vanaf maar liefst 30 meter in de 29e minuut. 2 - 0 voor het thuisteam. Dort leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Het begon er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers. Jaap de Graaf perste zichzelf door de verdedigingslinie in de 37e minuut en maakte de 3 - 0. Op dat moment ging United zijn spelers terug trekken, om zo de voorsprong veilig te stellen. Beide teams gingen de rust in met een stand van 3 - 0. United had het meeste balbezit, namelijk 91 procent.

Tijdens de rust nam Dort´s trainer de taktieken nog mar eens door met de spelers. United vergrootte hun voorsprong, toen Ben van der Meer de 4 - 0 maakte, na een aanval over de linker vlank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. In de 72e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Jaap de Graaf doorbrak en de 5 - 0 voor United inschoot. Dorts Karel Brouwers kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Na 82 minuten, onderschepte Jaap de Graaf een slordige terugspeelbal, hij maakt koeltjes de 6 - 0. En toen had Jaap de Graaf drie keer gescoord - een hattrick! In de 84e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Jaap de Graaf doorbrak en de 7 - 0 voor United inschoot. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door United, met een indrukwekkende 95 procent balbezit.

United´s beste speler was Pascal Herenius. Noel Torbjärnsson speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. Dort´s beste speler was Luciano Maas. Daar staat tegenover dat, Willem Hofman echt heel slecht speelde.

:) ik overtref je weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik doe ook mee sinds Zaterdag en heb mn 1e wedstrijd kansloos verloren met 3-0 :( Maar heb nu veel betere opstelling dus gaat goedkomen :)

Hoelang duurt het voordat spelers beter worden nav een training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonge spelers worden sneller beter als oudere spelers. Gemiddeld 14-22 weken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb me stadion uitgebreid voor 120.000 :P , ik heb 2-2 gespeeld tegen WDS in me comp. wedstrijd. Was heel erg spannend, want ik stond 2-0 voor en later kwam die terug tot 2-2. Verder koop ik leuke spelers in, en sommige zijn echt supergoed en betaal je er erg weinig voor. Ik had pas een matig keeper gekocht voor 1000 euro... daar kan je toch niet zonder voor zitten (als invaller).

Het is erg belangrijk dat je gewoon 2 teams heb. Een hoofdteam en een "secondary" team. Zegmaar de invallers voor het eerste team. Woensdag moet je altijd dat tweede team laten spelen, en voor de belangrijkere wedstrijden je eerste team natuurlijk. Het voordeel hiervan is is dat je tweede team evenveel ervaring opdoet bij de training op vrijdag als je eerste team. Als je woensdag ook je eerste team laat spelen, en je tweede team dus niet, zal je tweede team geen ervaring opdoen.... (en das nogal zonde). En op deze wijze is er misschien wel eens een speler in het tweede team die beter geworden is als iemand uit het eerste :D

Verder heb ik overal 1 specialist van gehuurd, zo kan je je sponsergeld iets omhoogkrikken enzo.

Op dit moment probeer ik een goede vleugelspeler te vinden. Ik heb namelijk in de wedstrijd gisteravond gezien dat een persoon "sander pelk" superslecht speelde. Hij had wel goede stats ofzo, maar zijn conditie was 1.... (daar lette ik dus niet op). Sander Pelk mag dus voortaan in me tweede team spelen, totdat zijn condititie opgekrikt is :P

Ik denk niet dat ik eerste word in me league..., maar ik zal zowieso er goed op voorruit gaat kwa stats. Ik heb heel wat geld uitgegeven de laatste dagen aan spelers/ stadionuitbreiding), dus ik moet me wel effe de komende weken inhouden :P Ik heb een goede grens voor mezelf (100.000) waar ik niet onder zal komen, dus failliet ga je dan niet zo snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nog ff een vraag.. Ik heb nu al 7000 euro aan tijdelijke kosten, wat houdt dat precies in en zijn ze echt tijdelijk?? En is winstmaken moeilijk?

ohja, hoe kan ik een vriendschappelijke wedstrijd regelen want overal zegt ie dat het momenteel niet mogelijk is :(

[ Voor 30% gewijzigd door .GoO op 16-12-2002 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 16 december 2002 @ 16:33:
Nog ff een vraag.. Ik heb nu al 7000 euro aan tijdelijke kosten, wat houdt dat precies in en zijn ze echt tijdelijk?? En is winstmaken moeilijk?

ohja, hoe kan ik een vriendschappelijke wedstrijd regelen want overal zegt ie dat het momenteel niet mogelijk is :(
7000 euro tijdelijke kosten, volgens mij had ik die ook. Maar daar kan van alles inzitten, zoals het kopen van spelers/ internationale wedstrijd (kost 6000 euro voor vervoer/ eten etc).

En een vriendschappelijke wedstrijd word altijd woensdagavond gespeeld. Dus als jij of je tegenstander al iets heeft op die dag kan je dit niet inplannen. Zondagavond competitie wedstrijd, en woensdagavond vriendschappelijk/ of beker wedstrijd (als je hier nog inzit).

Winst maken is niet moeilijk, je krijgt elke week sponsor geld, dat is zo'n 24.000. Huur een econoom in en dit word al iets meer. Je krijgt lekker veel geld binnen bij kaartverkoop. Speel je thuis krijg je 100% van het geld, en speel je uit krijg je 50% van het geld. Uiteraard zal dit alleen bij belangrijke wedstrijden veel geld zijn.

Hoe meer suporters, hoe meer sponsorgeld. Prestatie maakt je suporters blij, en je krijgt er meer natuurlijk. Huur ook een woordvoerder, zodat je sponsors ook bij mindere tijden gelukkig blijven.

Dus als je gewoon normaal uitgeeft en geen dingen over de balk smijt doe je het goed. Koop geen spelers die duurder zijn dan 25.000... (of het moet echt een goede zijn). Met een beetje zoeken vind je voor weinig geld vaak hetzelfde....
Je jeugdtraining moet je zelf weten, zelf stop ik hier geen geld in, maar je kan toevallig een goed spelertje treffen als je die weekelijks eruit haalt (let wel op:, het duurt meerdere weken, voordat je investeren in je jeugdteam echt merkt).

[ Voor 39% gewijzigd door Paniohitus op 16-12-2002 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol Preddie. Niet spelers kopen duurder dan 25000? Tjonge over het algemeen is dat echt bagger. Ennuh die prijzen worden zo hoog opgevoerd, dat is niet meer normaal. Vaak meer dan 4x hun waarde. Ikzelf heb paar week terug een spelertje gehaald voor 2.800.000 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb mn eerste speler gekocht voor 6.000 nadat vanmiddag een goede voor mn neus weggekaapt werd op het laatste moment :( Niet zo goed, maar dat hoeft ook niet omdat ik een zwakke league zit... Maar komt ie er nu gewoon tussen te staan? Er staat dat ik m gewonnen heb en geld overgemaakt heb, maar zie niks bij transfers staan (bij kopen) en ook staat ie nog niet bij spelers? Is een speler ontslaan trouwens kostenloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 17:04:
Lol Preddie. Niet spelers kopen duurder dan 25000? Tjonge over het algemeen is dat echt bagger. Ennuh die prijzen worden zo hoog opgevoerd, dat is niet meer normaal. Vaak meer dan 4x hun waarde. Ikzelf heb paar week terug een spelertje gehaald voor 2.800.000 ;)
Ja, maar een beginnende speler heeft geen 2.8 miljoen...., en trouwens, ik heb pas een speler gekocht voor 4000 die in scoren goed had/ matig in pasen/ en matig in conditite. De rest was wel bagger, maar voor een redelijke spits heb je niet veel meer nodig in de beginstadium. Tuurlijk zijn die spelers bagger voor een team wat hogere leagues speelt, maar vergeet niet dat je met 300.000 vooral in het begin geen transfers moet doen van 60k enzow, dan ben je erg snel failliet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 16 december 2002 @ 17:11:
Heb mn eerste speler gekocht voor 6.000 nadat vanmiddag een goede voor mn neus weggekaapt werd op het laatste moment :( Niet zo goed, maar dat hoeft ook niet omdat ik een zwakke league zit... Maar komt ie er nu gewoon tussen te staan? Er staat dat ik m gewonnen heb en geld overgemaakt heb, maar zie niks bij transfers staan (bij kopen) en ook staat ie nog niet bij spelers? Is een speler ontslaan trouwens kostenloos?
Een speler ontslaan is kosteloos, maar probeer hem eerst te verkopen, en dan pas te onslaan..., en search in de transfers naar gelijkwaardige spelers, en kijk wat je ervoor kan vragem. Later zal je dat wel ongeveer weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Preddie schreef op 16 december 2002 @ 17:31:
[...]

Een speler ontslaan is kosteloos, maar probeer hem eerst te verkopen, en dan pas te onslaan..., en search in de transfers naar gelijkwaardige spelers, en kijk wat je ervoor kan vragem. Later zal je dat wel ongeveer weten....
Weet ik nu ook wel beetje, alleen hij heeft als waarde 0 en is echt dramatisch :D kost me alleen maar salaris nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 16 december 2002 @ 17:32:
[...]

Weet ik nu ook wel beetje, alleen hij heeft als waarde 0 en is echt dramatisch :D kost me alleen maar salaris nu..
In dat geval zou ik hem ook ontslaan :P Maar je weet nooit wat de gek er voor geeft....

[ Voor 9% gewijzigd door Paniohitus op 16-12-2002 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee we kunnen wel een G.O.T toernooitje doen met elkaar. Als zo goed als iedereen uit de beker ligt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tije ik krijg nog 50k van je :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen uit de beker is .... hmmmmm heb je ff tijd dan? :p Mijn team heet HARDTRANCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik zal woensdag ook wel uit de beker liggen want moet tegen een team dat al aantal seizoenen meedoet en ik pas sinds vrijdag.. Dus challenge vanaf woensdag AFC 1337, te vinden in VI.148 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 16 December 2002 @ 17:29:
[...]

Ja, maar een beginnende speler heeft geen 2.8 miljoen...., en trouwens, ik heb pas een speler gekocht voor 4000 die in scoren goed had/ matig in pasen/ en matig in conditite. De rest was wel bagger, maar voor een redelijke spits heb je niet veel meer nodig in de beginstadium. Tuurlijk zijn die spelers bagger voor een team wat hogere leagues speelt, maar vergeet niet dat je met 300.000 vooral in het begin geen transfers moet doen van 60k enzow, dan ben je erg snel failliet....
Netjes... Ik heb al meer dan 60k uitgegeven aan spelers, Ik sta nog steeds in het positief dus no problemo. Ik heb een redelijke keeper gekocht voor 128K. Groot succes overigens. En een middenvelder voor 65K. Verder alleen voor kleinere bedragen. Ik moet alleen nog een redelijk tot goede aanvaller erbij hebben, dan ben ik zo ongeveer compleet voor dit niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 15:45:
Nobbe United - Fc Dort 7 - 0

:) ik overtref je weer :)
Ach ja ik heb gewonnen dus dan maakt het niet uit toch? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 09:56:
[...]

Netjes... Ik heb al meer dan 60k uitgegeven aan spelers, Ik sta nog steeds in het positief dus no problemo. Ik heb een redelijke keeper gekocht voor 128K. Groot succes overigens. En een middenvelder voor 65K. Verder alleen voor kleinere bedragen. Ik moet alleen nog een redelijk tot goede aanvaller erbij hebben, dan ben ik zo ongeveer compleet voor dit niveau :)
Ik heb dan geen redelijke, maar een matige keeper uit venezuela gekocht voor 1k :P , gisteren ook een paar spelers gekocht, ze waren wel wat ouder, maar doen het nog wel goed voor 3 periodes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet een goeie " Rechtsback of linksback kunnen" :?

en moet een vleugelspeler alleen maar goed zijn in vleugelspel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 11:33:

Ik gebruik het programma "h.a.m", een paar posts hierboven had ik al gepost waar je dat kan downloaden. Die berekend zegmaar de gemiddelde forward/ innerfield etc uit. Verder geeft het leuke statestieken....

Wat dat programma dus niet meeberekend is hoeveel form en stamina ze hebben. (dus uithoudingsvermogen en vorm). Dat is ook een zeer belangrijk aspect om rekening mee te houden tijdens het indelen van je spelers. Ik heb liever iemand die matig in scoren heeft en die 5 stamina en 5 vorm heeft, dan iemand die goed heeft in scoren en 2 stamina en 2 vorm heeft. Die kan minder dan 50% doen met zijn "scoren" als die matig persoon die meer als 2 keer zo lang kan rondhuppelen...

Ook een winger die goed is in scoren is niet verkeerd, kan je hem bijvoorbeeld aanvallend laten spelen.... (of als die een erg hoog cijfer voor verdedigen heb weer verdedigen). Maar doe dat alleen als je zat te twijfelen van "ik doe een 4-4-2 systeem, en mijn derde aanvaller kan ik niet erin zetten".... je kan dan ook 4-3-3 spelen, maar daar ben je in het begin niet goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 11:33:

Ik heb het al 1 keer eerder gezegt maar zeg het nog een keer. Hattrick heeft bij de spelregels een complete uitleg wat het beste is voor bepaalde spelers. :X

Maar goed is zoek het wel ff voor je op:

Uithoudingsvermogen
Is belangrijk voor centrale verdedigers, centrale middenvelders. En ook voor verdedigende aanvallers en aanvallende verdedigers. Dit geeft aan hoe goed de conditie is van de speler

Middenveld
Elk succesvol team heeft goede spelmakers nodig, vooral centraal op het veld. Anders zal er minder balbezit zijn, wat weer minder scoringskansen oplevert.

Vleugelspel
Deze vaardigheid is handig om scoor mogelijkheden te creëren vanaf de zijkanten van het veld. Deze vaardigheid is het beste voor aanvallende vleugelspelers, hoewel de rechts- en linksback er ook profijt van hebben.

Scoren
De bal moet het net in. Het is de belangrijkste vaardigheid voor aanvallers, en alleen belangrijk voor aanvallers.

Keepen
Goalkeepers kunnen normaal verder niets dan keepen, dus je zal deze vaardigheid hard nodig hebben.

Passen
Al komt een goal op naam van de doelpuntenmaker, een goede pass is minstens zo belangrijk. Handig voor zowel aanvallers als middenvelders.

Verdedigen
Vaardigheid om aanvallen van de tegenpartij te weerstaan. Hoe gek het misschien ook klinkt, maar dit is de belangrijkste vaardigheid voor… verdedigers. Middenvelders maken ook gebruik van deze vaardigheid.

Dode spelmomenten
Één speler wordt aangewezen voor de dode spelmomenten. Hij neemt alle vrije trappen, penalty’s en bij een penaltyreeks zal hij de eerste nemen. Hier is veel vaardigheid voor nodig.

Verandering in vaardigheden
De 8 vaardigheden zullen langzaam veranderen. Ze kunnen langzaam verbeteren door goede training (bij voorkeur training in wedstrijden). Jonge spelers kunnen gemakkelijker verbeteren dan de oudere. Zodra een speler ouder dan 30 wordt zullen zijn vaardigheden langzaam minder worden. Dit proces gebeurt niet de hele tijd, maar in stappen. Kleine stappen minder voor spelers rond de 30 en grote sprongen achteruit voor spelers rond de 35. Geen idee waarom, maar de vermindering van een vaardigheid gebeurd altijd op maandag… Het is moeilijker om verschillende vaardigheden op peil te houden bij oudere spelers. Scoren is moeilijker te onderhouden dan keepen bijvoorbeeld. Je kunt er meer over lezen in het “Training” hoofdstuk.

Het is erg moeilijk om de vaardigheid “uithoudingsvermogen” voor een langere tijd boven het niveau “Uitstekend”. Alle spelers tussen de niveaus “Uitstekend” en “Goed” worden meestal naar beneden afgerond. Er is en blijft een limiet op wat een menselijk lichaam aan kan.

Nog veel meer info te vinden op:
http://www.hattrick.org/C...es.asp?find=intro&site=HT

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Als ik een speler op de transfermarkt zet, kan ik m daar nog vanaf halen of de min prijs aanpassen?? Want ik wil m toch maar ontslaan omdat toch niemand m moet.. (of wil iemand hier m kopen? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 17 december 2002 @ 17:52:
Als ik een speler op de transfermarkt zet, kan ik m daar nog vanaf halen of de min prijs aanpassen?? Want ik wil m toch maar ontslaan omdat toch niemand m moet.. (of wil iemand hier m kopen? :P)
Je zal helaas moeten wachten op de deadline....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

We grappig, ik ga nu naar het buitenland om een oefenwedstrijd te spelen, maar ik zie dus net dat dat team echt supergoed is :P , zit iig in een hoge divisie op nummer 1... en daar kom ik dan met me tweede team (oftewel niet eens me basis) in de basis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Tikkie Terug is toch team van een GoT'er? Asociaal dure speler aanbieden zeg met waarde van 85.000 voor 2 miljoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ermm niet alleen aangeboden, maar 1 of andere Zweedse malloot heeft er al een bod van 1.700.000 op gedaan. Hoe gek ben je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
idd achterlijk.. zie ik wel meer tussen de transfers staan...... vind het maar raar

maarja, nog 10 minuten en dan begint mn 1e cupwedstrijd!!! 8-) ik zal m wel zwaar verliezen maar ben wel benieuwd want heb hoge verwachtingen van mn teampie :) nog meer die zo moeten bekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup 2e wedstrijd :), ik speel met mn B team want ik win toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Jouw b-team is waarschijnlijk al beter als mijn a-team :P moet je niet wat spelers kwijt tegen vriendenprijsjes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thije .. add me ff op msn:
want we moeten nog 1 ding regelen :p

agreSSSor@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals wat is de naam van je club??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
zijn er alleen hoogtepunten tijdens de rust en na de wedstrijd ofzo? want staat alleen
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nu nog geen verslag uitgebracht. Probeer het over een tijdje weer en dan hebben we hopelijk een verbinding met de commentator in het stadion.
Hoe kan ik nou coachen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je kan niet coachen, maar het wedstrijdverslag kan elk moment beginnen, be patient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ja verslag is er.. 12 min en 0-0 :P

Sponsoren: In de VIP sectie
Fanclub: 514 leden
Supporters: onzeker

wat betekend dat? En wanneer krijg ik geld van kaartverkoop en sponsors enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na de wedstrijd uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
desnakebo nam een 0 - 1 voorsprong, nadat Claus Boersma en vrije trap prima in de goede hoek draaide.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik sta pas 2-0 voor :(, verwacht toch meer van mn B team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
1-1!!!!!!!!! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 17:33:
Nogmaals wat is de naam van je club??!
[4ReaL]
ik sta 1-0 voor :D

en je mag Tom Cornelissen wel kopen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb goede budget spelers nodig :( 1-2 achter met rust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Als ik op wedstrijden klik krijg ik

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Could not find stored procedure 'page_Matches_Matches_HideCup'.

/Common/matches.asp, line 102

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een 2e gele kaart :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
en 1-5 achter :X :'(

kan nu niks meer volgen

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Could not find stored procedure 'page_Matches_Matches_HideCup'.

/Common/matches.asp, line 102

lekker :{

[ Voor 85% gewijzigd door .GoO op 18-12-2002 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk mijn wedstrijden altijd hier mee, kan ik mn vrienden ook volgen en heb geen last van die error :)

http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/Matchviewer.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-1 :X

en mijn team heet [4ReaL]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 19:02:
Ik kijk mijn wedstrijden altijd hier mee, kan ik mn vrienden ook volgen en heb geen last van die error :)

http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/Matchviewer.exe
Daar krijg ik een page not found error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je moet ook je match id weten, en die invoeren bij match 1 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
hoe krijg ik die dan als ik niet naar wedstrijden kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha niet... idd.. zou je van te voren op moeten zoeken... helaas maar de wedstrijden zijn over 1 minuut toch afgelopen dusss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak die 50k nog ff over :D

en ik heb 2-1 gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
omg 1-7 :'(

ik wil ook 50k plss :( hoe kan je geld overmaken dan?

heb trouwens geen sponsorgeld ontvangen?

[ Voor 102% gewijzigd door .GoO op 18-12-2002 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv jij hebt duidelijk nog les nodig :)... vraag maar raak hier hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg nog 50k van nobius ...

is een lang verhaal ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 19:22:
devv jij hebt duidelijk nog les nodig :)... vraag maar raak hier hoor
ja was mn 1e cupgame ging beetje fout dus :) maar hij was echt veel beter dus was niet eerlijk.. maar als je tips hebt, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bogdan Popov (5278679)
26 jaar, matig vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Latvija
vastgestelde waarde: 80 000 Euro
Loon: 1 332 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carriere: 2
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Transfer lijst: Vleugelspeler

Deadline: 2002-12-20 09.51

Vraagprijs: 50 000 Euro

Hoogste bod:
50 000 Euro door FC Yoebel

Ik heb nog een goede man in de aanbieding :) het hoogste bod is 50000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ik bied 10.000 8-)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.