Hattrick (online management game) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.093 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Hmmm, als ik zo naar wat wedstrijden kijk is het volgens mij veel belangrijker dat je goede middenvelders hebt dan spitsen of verdedigers. Mijn broertje zit in de 4e divisie, maar is ongelofelijk hard geslacht met 6-0 en 96% balbezit van de tegenstander :D Wel iemand die het vorige seizoen ook al in deze divisie zat, dus zeer goed team, maar mijn broertje heeft wel zeer goede verdedigers, en dan toch 6 doelpunten tegen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb ook gewonnen met 7-0... gebruik gemaakt van een 3-5-2 systeem. Ik moet er wel bijzeggen dat me tegenstander echt superslecht was, maar ik had ook weer waardeloos op die opstelling. Ben er nu zwak ik. Woensdag weer op die opstelling spelen en dan ben ik als het goed is redelijk erin :P

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:39
Wat vinden jullie? Is het de moeite waard om een speler van 6000 euro te verkopen? Ik begin net dus ik kan de centen wel gebruiken, maar als d'r toch niemand op bied kóst het allemaal maar geld, dan kan'k 'm net zo goed ontslaan })

[ Voor 12% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-12-2002 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Tuurlijk, als je m niet gebruikt kan je het altijd proberen.. ontslaan kan daarna altijd nog... maar zet niet te hoog in want de waarde vang je bijna nooit..

Ik heb nu 47.000 geboden op deze speler van 23 jaar oud:

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

wil m als links of rechtsback.. (precies alle eigenschappen daarvoor redelijk hoog, namelijk conditie, positie, verdedigen, en vleugel) hoop dat ie niet te duur is (waarde ligt wel stuk hoger) maar hij is iedergeval wel behoorlijk goed (zeker voor mijn divisie)

Heb trouwens al voor 2 spelers een bod van 21.000 en 11.000 die ik voor 5.000 en 1.000 ingekocht heb :)

[ Voor 17% gewijzigd door .GoO op 23-12-2002 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 23 December 2002 @ 17:25:
Tuurlijk, als je m niet gebruikt kan je het altijd proberen.. ontslaan kan daarna altijd nog... maar zet niet te hoog in want de waarde vang je bijna nooit..
Het aanbieden van spelers op de transferlijst kost toch óók geld, of niet?
Vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 23 December 2002 @ 17:29:
[...]

Het aanbieden van spelers op de transferlijst kost toch óók geld, of niet?
Vandaar mijn vraag :)
Nee dat kost geen geld zover ik weet :) Je zit hooguit met zn salaris wat je dan nog een week door moet betalen..

[ Voor 13% gewijzigd door .GoO op 23-12-2002 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Mooi verkopen die kerel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 23 December 2002 @ 17:30:
[...]

Nee dat kost geen geld zover ik weet :) Je zit hooguit met zn salaris wat je dan nog een week door moet betalen..
Kost 1000 eurotjes om hem op de transfer lijst te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Oh, nog een vraagje: ik speel komende woensdag een bekerwedstrijd tegen een team uit de IV, ik zit zelf in VI. Ik maak dus écht geen schijn van kans, ookal gezien m'n team spirit op dit moment niet zo hoog ligt. Wat kan ik beter doen:
- M'n "sterspelers" rust geven en wat jonge jongens/bankzitters ervaring/vorm laten opdoen + eventueel experimenteren met 3-5-2 ipv 4-4-2, of
-m'n sterkste team opstellen en hopen op een klein wonder?(door onderschatting van de tegenstander ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Preddie schreef op 23 December 2002 @ 17:45:
[...]

Kost 1000 eurotjes om hem op de transfer lijst te plaatsen
Shit, had ik ze net te koop aangeboden('t waren er meerdere) ;(

Koop jij ze ff devv05 ? 8) :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-12-2002 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 23 December 2002 @ 17:25:

Ik heb nu 47.000 geboden op deze speler van 23 jaar oud:

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

wil m als links of rechtsback.. (precies alle eigenschappen daarvoor redelijk hoog, namelijk conditie, positie, verdedigen, en vleugel) hoop dat ie niet te duur is (waarde ligt wel stuk hoger) maar hij is iedergeval wel behoorlijk goed (zeker voor mijn divisie)

Heb trouwens al voor 2 spelers een bod van 21.000 en 11.000 die ik voor 5.000 en 1.000 ingekocht heb :)
Passen waardeloos is een beetje kut, maar btw, volgens mij heb ik op precies zo'n of dezelfde speler geboden, damn :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

G0009 schreef op 23 December 2002 @ 17:48:
Oh, nog een vraagje: ik speel komende woensdag een bekerwedstrijd tegen een team uit de IV, ik zit zelf in VI. Ik maak dus écht geen schijn van kans, ookal gezien m'n team spirit op dit moment niet zo hoog ligt. Wat kan ik beter doen:
- M'n "sterspelers" rust geven en wat jonge jongens/bankzitters ervaring/vorm laten opdoen + eventueel experimenteren met 3-5-2 ipv 4-4-2, of
-m'n sterkste team opstellen en hopen op een klein wonder?(door onderschatting van de tegenstander ofzo)
Ik zou alles erop gooien. Je beste opstelling gebruiken en gewoon hopen dat je wint. Je sterspelers lekker laten spelen, zodat die nog meer ervaring opdoen... , en je heb wel een schijn van kans, anders zou je nooit zo ver gekomen zijn. En er speelt in hattrick ook een factor geluk mee :D Je zou misschien heel erg verdedigend kunnen spelen, of juist heel erg aanvallend bij dat soort wedstrijden. Het beste is volgens mij verdedigend te spelen (of dat zou ik doen denk ik). Maar dat blijft altijd een gok.

En dat je tegen een team moet in IV maakt niks uit hoor, mijn broer heeft ook gespeeld tegen een team in IV (bekerwedstrijd). Welliswaar verloren, maar er moesten wel op het laatst penalties genomen worden (die hij vergeten was in te stellen). Dus winnen is niet onmogelijk....

[ Voor 13% gewijzigd door Paniohitus op 23-12-2002 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hoe kan ik trouwens de formatie aanpassen. Dus van 4-4-2 naar 3-5-2

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou als ik hem was 4-5-1 gaan spelen tegen dat team. Dan heb je een nog heel moeilijk te passeren verdediging. En je middenveld blijft heel sterk. En je moet gewoon één goede spits gebruiken. En dan hopen dat je wint :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

hoedjevanpapier schreef op 23 december 2002 @ 21:24:
Hoe kan ik trouwens de formatie aanpassen. Dus van 4-4-2 naar 3-5-2
Iemand van je verdedigers als "extra middenvelder" zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 23 december 2002 @ 19:17:
[...]

Passen waardeloos is een beetje kut, maar btw, volgens mij heb ik op precies zo'n of dezelfde speler geboden, damn :D
Ik heb m toch niet gewonnen :'( was aan het werk toen de deadline was :(

dus moet nog steeds een goede back hebben.. suggesties welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Paul Donnelly (5263687)
29 jaar, goed vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: USA
vastgestelde waarde: 64 000 Euro
Loon: 1 212 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Doelpunten in carriere: 2
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Transfer lijst: Back

Deadline: 2002-12-23 22.47

Vraagprijs: 20 000 Euro

Hoogste bod:
20 000 Euro door F.C. Zemmer

Wereld back dacht ik zo :). bijna al de clausule.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
mwah verdedigen rampzalig, toch wel belangrijk voor een back :) en positiespel waardeloos ook niet echt geweldig.. Conditie zwak en ook nog eens 29 jaar oud dus bijna afgeschreven.. ik zoek wel verder :P in NL moet je sowieso niet kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
duhhh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zit eraan te denken om supporter te worden.. Vooral het clubhuis en de bookmarks lijken me cool.. Kan iemand me even zijn ervaring met het supporter-zijn delen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erg goed bevalt het me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel Toorenman (3788217)
23 jaar, slecht vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 15 000 Euro
Loon: 620 Euro/week
Eigenaar: BeuKeR UNiTeD
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Intresse???? Mot hem kwijt. :) Is een leuke speler voor VI en V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo das zeker een leuke speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom moet ik hem ook kwijt... In ieder geval beter dan al die 30 waardeloze spelers die elke dag op de tranferslijst staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hoe zwaar telt vorm eigenlijk? Als ik een matige keeper heb in redelijke vorm is die dan beter dan een redelijke keeper in matige vorm? Wat moet je rekenen, vorm heeft 60% invloed en kwaliteit 40% of is de verhouding anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
geef ff wat meer info dan :P zit nog te twijfelen dus trek me over de streep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

G0009 schreef op 24 december 2002 @ 11:59:
Hoe zwaar telt vorm eigenlijk? Als ik een matige keeper heb in redelijke vorm is die dan beter dan een redelijke keeper in matige vorm? Wat moet je rekenen, vorm heeft 60% invloed en kwaliteit 40% of is de verhouding anders?
Verhouding weet ik niet, maar ik zou gaan voor de redelijke keeper in matige vorm dan de matige keeper in redelijke vorm. Die redelijke keeper telt meer mee als dat extra puntje in vorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

! Van de site zelf afgehaald: !

Hattrick Supporter is voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick krijg je toegang tot een aantal nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrick Team in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft jou binnen het spel geen extra voordelen maar vergroot wel de beleving van het spel. Op het moment bestaat de extra service uit:

Bookmarks
Je kan spelers, teams, leagues etc. bookmarken. Zo zijn ze altijd makkelijk te bereiken vanaf 1 pagina
Nieuws ticker Je wordt direct geinformeerd door een ticker onder in je scherm of je nieuwe post, uitdagingen etc. hebt.
Statistieken
Wat zijn je stats één tegen één met andere tegenstander? In welke wedstrijd rendeerde je team op zijn best? Wie heeft het rijkste team van je regio of divisie? Welke vorm van training wordt er door andere gebruikers gegeven?
Federaties Je krijgt toegang tot dit opwindende deel van de Hattrick Gemeenschap. U kunt uzelf inschrijven bij 3 van de honderden federaties die door gebruikers zijn aangemaakt en deelnemen in hun discussies.
Teams supporteren
Met Hattrick Supporter is het mogelijk 5 teams te selecteren waarvan jij supporter wilt zijn. Je zal bericht krijgen wanneer ze inloggen en je krijgt een speciale Supporter pagina met korte informatie over hun teams. Ook kunnen andere mensen supporter van jou team worden!
Club Huis
Je krijgt een Clubhuis en kan gave dingen updaten voor je team: Logo, Fanclub naam, wedstrijd tenues en een persbericht uitgeven. Je kan ook shirtnummers aan je spelers toekennen en persoonlijk commentaar toevoegen. Bijvoorbeeld hoe je steraanvaller de wedstrijd vanaf de bank heeft gezien afgelopen zondag, eh?
Gezichten
Als je supporter koopt kan je eindelijk zien hoe jouw spelers eruit zien (en die van andere teams).

Constante Ontwikkeling.
Hattrick Supporter zal constant worden ontwikkeld. Wij zijn blij met al jullie ideeën over nieuwe mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

. Matthijs Bruggemann 29 000 Euro (FC Chennai88)
Is eigendom van: FC Chennai88
Leeftijd: 25 jaar
Waarde: 16 000 Euro
Deadline: 2002-12-26 21.28

LOL bieden op je eigen speler! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:53:
! Van de site zelf afgehaald: !
Had ik al gelezen, maar vroeg om ervaring ermee.. Of het het waard is.. En hoe hebben jullie betaald, want ik heb geen Creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je moet gewoon geld over maken naar Raateland die maakt je dan supporter, moet je hem dus even een berichtje sturen met hattrick. En vragen naar zn bankrekening nummer enzovoort. Hij heeft mij ook supporter gemaakt namelijk. Hij staat daar ook bekend om namelijk binnen hattrick. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hm ik maak liever niet zomaar geld over.. Hoe weet ik naar wie ik het overmaak? En wat is die site traag af en toe zeg.. :{ Wordt gek van die timeouts

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 24-12-2002 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Net een redelijke 21-jarige keeper met waarde 170.000 Euro voor 100.000 Euro gekocht! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 24 december 2002 @ 18:34:
Hm ik maak liever niet zomaar geld over.. Hoe weet ik naar wie ik het overmaak? En wat is die site traag af en toe zeg.. :{ Wordt gek van die timeouts
Neem dan contact met hem op ei :). Gewoon zoeken naar Raateland bij hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 18:40:
Yes! Net een redelijke 21-jarige keeper met waarde 170.000 Euro voor 100.000 Euro gekocht! :D
ik een matige voor 1k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 18:59:
[...]

Neem dan contact met hem op ei :). Gewoon zoeken naar Raateland bij hattrick.
Ok ff doen.. mag ie me supporter maken en dan maak ik het over :)

Wel erg dit hoor, krijg hele tijd timeouts.. iemand anders ook last van?

[ Voor 13% gewijzigd door .GoO op 24-12-2002 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 24 December 2002 @ 21:04:
[...]

Ok ff doen.. mag ie me supporter maken en dan maak ik het over :)

Wel erg dit hoor, krijg hele tijd timeouts.. iemand anders ook last van?
Ja, een of andere gast had GVD 1 minuut voor het einde van deadline nog geboden op een speler die ik cheap wou binnenhalen, ik ging dus gelijk bod ophogen, maar door die timeouts kon ik dat niet. 3 minuten later, player sold ....... :/

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zozo, volle winst en 2e in de competitie met 2 wedstrijden achter de rug. En het enigste wat ik er voor heb hoeven doen is inloggen :P

waar kan ik m'n opstelling veranderen btw?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 11:56:
zozo, volle winst en 2e in de competitie met 2 wedstrijden achter de rug. En het enigste wat ik er voor heb hoeven doen is inloggen :P

waar kan ik m'n opstelling veranderen btw?
Bij wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, de formatie bedoel ik.. ik wil er graag een vaste 3-5-2 opstelling van maken. Of blijft het gewoon 4-4-2 en hoef je alleen aan te geven of de verdediger een extra middenvelder moet worden etc. :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik ben nu ook supporter 8-) Maar ik heb nog een teamlogo nodig.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/sf/saintsfire.jpg
Mijn teamlogo... beetje onconventioneel maar ja
tenminste wel zelf gemaakt, wat veel mensen niet doen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 25 december 2002 @ 15:32:
Ik ben nu ook supporter 8-) Maar ik heb nog een teamlogo nodig.... :D
Ik wil er wel een voor je maken, inruil voor dat je een nutteloze speler van mij koopt voor 20000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 25 december 2002 @ 15:47:
[afbeelding]
Mijn teamlogo... beetje onconventioneel maar ja
tenminste wel zelf gemaakt, wat veel mensen niet doen
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.h.mulder/ttfc.jpg

ook zelf gemaakt :)

maar om er een clublogo bij te zetten moet je geloof ik betalen en dat zal ik waarschijnlijk wel nooit gaan doen, dus als iemand nog belang heeft bij dit logo dan zet ik er wel de naam bij van het team wat je gebruikt en dan kun je 'm wel krijgen..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 15:47:
[...]

Ik wil er wel een voor je maken, inruil voor dat je een nutteloze speler van mij koopt voor 20000 :P
Ja daaaaaaaag :P ik maak net eindelijk eens winst

zal ff dat forum ofzo joinen

Owja, wie wil mijn supporter worden? B)

[ Voor 13% gewijzigd door .GoO op 25-12-2002 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vanavond de derde ronde van de beker
ben benieuwd of mijn experimentele opstelling net zo succesvol is als mijn vorige opstelling (8-0 zege)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hoe join ik nou die GOT conference?

oh weet het al.. accept me ff :)

[ Voor 34% gewijzigd door .GoO op 25-12-2002 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn ik vlieg er zometeen uit bij de beker... sta achter :(

edit:
YES 1-1 !!! kom op Saints!!!

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 25-12-2002 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ik speel nu een leuke oefenwedstrijd tegen me broer. We hebben beide ons tweede team opgesteld. Na 7 minuten stond het al 3-0 voor hem, maar nu staat het alweer 3-2 :D , misschien ga ik nog winnen van hem ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik sta 3-0 achter, zou dit mn eerste verlies worden dit seizoen? Ik heb wel 55% balbezit.. mmm nee het ziet er niet rooskleurig uit.. achja het is de beker maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bij mij staat het nu 2-2
heb 10 minuten met 2-1 voor gestaan...
wel spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

hmmm, de beker is heel wat minder dan een vriendschappelijk wedstrijdje. Een vriendschappelijke wedstrijd speel ik omdat het je tweede team traint. Maar of je nu verliest of wint maakt eigenlijk weinig uit (tis wel leuk...)

Ik heb vandaag heel veel spelers ingekocht en weer te koop gezet. Heeft wel al me geld gekost, maar als het goed is maak ik ook wel weer winst op die spelers.... (en sommige erg veel, heb ik uit verweghistan gekocht voor 1000, die 38.000 waard zijn). En dan gaat het wel snel.

[ Voor 39% gewijzigd door Paniohitus op 25-12-2002 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta met rust 0-5 voor. Wel een verdediger geblesseerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik hou de eer voor GOT ook maar weer beetje hoog door met 2-0 voor te staan :) 58% balbezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 18:17:
ik sta 3-0 achter, zou dit mn eerste verlies worden dit seizoen? Ik heb wel 55% balbezit.. mmm nee het ziet er niet rooskleurig uit.. achja het is de beker maar...
Matig hoor :) Maar ga me nou ff toelaten tot je conferentie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
maar hoe koop je dan spelers uit het buitenland?
ik hier 100.000+ betalen voor enigszins redelijke spelers... blegh
ik selecteer alle landen maar krijg altijd alleen nederlanders te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Moet je linksboven met die listbox een ander land kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
devv05 schreef op 25 December 2002 @ 18:51:
Moet je linksboven met die listbox een ander land kiezen :)
owzo ksnap t al
65e minuut en nog 2-2
maybe verlenging? of kan dat niet met dit spel?

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 25-12-2002 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Weet ik eigenlijk niet.. Ik ben zojuist op 3-0 gekomen :) Mn nieuwe spits heeft in 2 wedstrijden nu al 6x gescoord, en dat terwijl ie niet eens zo heel super is.. 8-)

7 door hem nu al! zn 2e hattrick in de 2 wedstrijden dat ie meedoet :D

[ Voor 22% gewijzigd door .GoO op 25-12-2002 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik kan echt nergens goede spelers vinden
ben nu bijna failliet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Gewoon alle landen goed afzoeken.. Bookmarks helpen ook wel om deadline in de gaten te houden.. Maar kapitaalkrachtigere clubs zijn me altijd voor en kunnen hoger bieden dus zal ik het met mindere spelers moeten doen voorlopig.. Maar dat geeft niet in de league waar ik momenteel in zit...

Had vorige week verlies van 90.000 door veel aankopen... Nu sta ik op 70.000 winst door ze weer te verkopen (die ik niet nodig heb) en heb er een stuk sterker team aan overgehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik had vorige week 175.000 verlies
en deze week weer verlies...
verkopen lukt niet...niemand die mijn spelers koopt
en ik verkoop ze 10.000 onder de waarde!

k*t... net 3-2... nu weer 3-3 gelijk
nog een paar minuten... spannend!!!

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 25-12-2002 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Trouwens ik was geaccepteerd voor GOT federatie maar wat kan ik nu dan? Zie nergens een forum ervan ofzo, en er staat nog steeds wordt lid onder?

en nog een vraagje.. wat kost het uitbreiden van mn stadion, en waar zie ik dat?

[ Voor 23% gewijzigd door .GoO op 25-12-2002 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
naar stadion gaan, dan getallen invullen wat je wil uitbreiden
en dan krijg je een overzicht met kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
OK thanks.. wil wat overdekte plaatsen maken denk volgende week..

en dat is 5-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
of er een verlenging mogelijk is komen we misschien zo achter... nog 2 minuten en het staat nog gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik doe pas sinds laatste wedstrijd vorig seizoen mee, had toen echt een brak team... hadden bijna alles verloren
nu sta ik 1e in de competitie en nog steeds in de beker... nog wel
Beide teams waren duidelijk niet meer bij machten om te kunnen winnen, daarom gaan we verlengen.
hmm ik had wel de overmacht... zul je zien dat ik er in de verlenging uitvlieg

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 25-12-2002 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik doe sinds vorige week mee.. De 1e wedstrijd had ik nog niks verandert, en verloor ik 3-0.. de tweede wedstrijd was eentje in de cup tegen een team dat 4 divisies hoger zat.. Na een goede eerste helft verloor ik die met 1-7.. Afgelopen zondag de 2e competitie wedstrijd won ik met 6-0, en nu sta ik weer 5-0 voor :) Dus wel een stijgende lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welgeteld 1 doelpuntje erbij :/ in de tweede helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
congratz met de overwinningen!

ik ben nog bezig met verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ah een blessure aan de andere kant, dit kan in mijn voordeel zijn...
mijn topscorer heeft vandaag nog niet gescoord... :(
argh stress...

als t maar geen penalty's worden...

2e helft v/d verlenging inmiddels, volgens mij vallen mijn spelers zometeen dood neer... hun conditie was al niet al te best

[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 25-12-2002 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ik heb gewonnen van me broer met 5-4, haha, was wel spannend :D Als die straks hier komt zal ik hem eens flink uitlachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pff ik zit nog steeds in de verlenging
en ik dacht vandaag nog wel... ach die achterlijke penalty volgorde ga ik niet instellen... ik dacht: komt er toch nooit van... :( stupid me!

hmm penalty's!
Ook na die 30 minuten extra tijd was er geen winnaar, de spelers staan nu bij de trainer om uit te maken wie de penalty's mogen nemen.
- = miss x = hit

Saints' Fire - - - - x
Saripa Rngr x - - x x

argh stomme sukkel dat ik ben
alleen op penalty's verloren omdat ik ze niet heb ingesteld!! ze missen alles...

[ Voor 164% gewijzigd door Phusebox op 25-12-2002 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Phusebox schreef op 25 december 2002 @ 19:41:
pff ik zit nog steeds in de verlenging
en ik dacht vandaag nog wel... ach die achterlijke penalty volgorde ga ik niet instellen... ik dacht: komt er toch nooit van... :( stupid me!

hmm penalty's!

[...]

- = miss x = hit

Saints' Fire - - - - x
Saripa Rngr x - - x x

argh stomme sukkel dat ik ben
alleen op penalty's verloren omdat ik ze niet heb ingesteld!! ze missen alles...
Djeez, dat is echt zonde man, me broer was dat ook vergeten te doen in de bekerwedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-3 gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oefenwedstrijd 2-3 gewonne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

6-0 gewonnen oefenwedstrijd..ik rule :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Topicstarter
uiteindelijk toch nog teruggekomen naar 4-3 verlies... maarja als ik zijn stats zie hoef ik me nergens voor te schamen... hij was gewoon zeker 2 klasse te hoog voor mij..

Verwijderd

net ff de boel in een spreadsheet gezet en de niveau's rampzalig t/m goddelijk ff vervangen door 1 t/m 10, zo krijg ik een beter beeld van m'n team en kan ik de boel ff goed vergelijken.

Dat promoten van jeugdspelers valt me nog niet tegen, ik zocht nog een goeie reservekeeper en kreeg er meteen eentje die iig beter was dan diegene die ik eerst had :)

nog ff een vraag..
Heeft het karakter van de speler veel invloed op de wedstrijd of op z'n leidinggevende kwaliteiten.. of valt dat wel mee?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 15:17 ]

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Nee, het is meer zo dat het karakter van een speler die de hoogste leidinggevende kwaliteiten heeft invloed heeft op de groep. Als de persoon met de hoogste leadership dus een vervelend persoon is kan íe behoorlijk de teamspirit verneuken en kan je hem beter uit de selectie zetten ofwel een sympathiek persoon met een NOG hogere leadership aantrekken. Staat ook wel in de spelregels trouwens :)
Dr doen ook behoorlijk wat sneue lui mee. Iemand die ik ken had een competitiewedstrijd gespeeld tegen een kerel die een 6-0-4 opstelling had, en dus zonder middenveld speelde. Resultaat: beide helften 100% balbezit en desondanks slechts 8-0 gewonnen. :D

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 15:14:
net ff de boel in een spreadsheet gezet en de niveau's rampzalig t/m goddelijk ff vervangen door 1 t/m 10, zo krijg ik een beter beeld van m'n team en kan ik de boel ff goed vergelijken.

Dat promoten van jeugdspelers valt me nog niet tegen, ik zocht nog een goeie reservekeeper en kreeg er meteen eentje die iig beter was dan diegene die ik eerst had :)

nog ff een vraag..
Heeft het karakter van de speler veel invloed op de wedstrijd of op z'n leidinggevende kwaliteiten.. of valt dat wel mee?
Download dan dat programma "Ham" even. Een aantal posts hierboven staat een directe link hiernaar...

Verwijderd

Preddie schreef op 26 December 2002 @ 16:27:
[...]

Download dan dat programma "Ham" even. Een aantal posts hierboven staat een directe link hiernaar...
zanks!!, ik gebruik 'm nu.. stond op pagina 5 btw ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
wie wil mijn supporter worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleinelievewolff schreef op 11 November 2002 @ 13:03:
[...]

Als een speler 3 keer in dezelfde wedstrijd scoort, heeft hij een hattrick :+
en in de zelfde helft/periode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 16:41:
[...]

en in de zelfde helft/periode..
In Hattrick is 3x in een wedstrijd genoeg :) helft maakt niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wachtrij van nederland is de twee na grootste van heel hattrick dacth ik zo.

Ecther, je wachten wordt beloond, ik zit in m'n tweede seizoen en totally addicted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de mindere competities staan een aantal sterspelers voor zeer weinig op de transferlijst, heb nu al een bod gedaan op een speler met 2x een goed (ben ff vergeten welke skills.. positiespel en nog 1) en 1x een 'uitstekend' op dooie spelmomenten.

ik hoop dat ik 'm voor 49000 euro naar m'n club kan halen, dan kan ik het niveau eens ff flink verhogen :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Ze mogen dan wel voor weinig te koop staan, maar je zult zien, denk je een leuke speler binnen te halen voor 50k, dan drijven ze in de laaste 3 minuten de prijs nog op tot 100k ;)

Wanneer krijg je nou sponsorgeld eigenlijk, volgens mij ietsje te veel geld uitgegeven voor spelers, ik hou zeker nog genoeg cash over voor de komende weken, maar daarna ga ik wel in de min :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

oei, overkomt mij dit ook nog eens... |:(
overbodige post

[ Voor 76% gewijzigd door yared op 29-12-2002 11:03 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Idd, spelers staan meestal tot een kwartier voor tijd voor een leuke prijs, en de laatste minuten wordt de prijs opeens 3x zo hoog :)

Sponsorgeld krijg je de eerste dag van de nieuwe week (zondag dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:: VERZOEK ::
Zou iedereen die hieronder nog replied z'n teamnaam/ID erbij willen posten?
Kan ik jullie makkelijker vinden met HT :Y)

// Klunzige Klaplopers - (nummer kan ik niet vinden ivm HT downtime ATM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
AFC 1337 - ID #144178

is het eigenlijk nog mogelijk je team naam te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus ID: #143255

Ennum, devv05, volgens mij is dat niet mogelijk...., het is wel mogelijk je stadion-naam te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 29 December 2002 @ 15:03:
AFC 1337 - ID #144178

Is wel mogelijk. Maar dat kan altijd tussen de seizoenen in. Het kost net als je stadion naam veranderen wel geld. En ook verlies je een paar supporters.

Ohja :) Nobbe United (69624)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC 0wnz0rz (lame, ik weet :P) - ID #69792
V.207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 29 december 2002 @ 15:03:
AFC 1337 - ID #144178

Damn, jij was dus die bastard die gisteren ook op die zweedse keepers bood :D :P
Gelukkig had ik nog wel een gekocht, opeens bood niemand meer, terwijl ze daarvoor als hongerige honden om 1 speler vochten.

Oja, OO0nMe's Dreamteam -ID #144796

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 29 December 2002 @ 16:12:
[...]

Damn, jij was dus die bastard die gisteren ook op die zweedse keepers bood :D :P
Gelukkig had ik nog wel een gekocht, opeens bood niemand meer, terwijl ze daarvoor als hongerige honden om 1 speler vochten.

Oja, OO0nMe's Dreamteam -ID #144796
Hehe klopt jah.. :P ik wilde even een redelijke keeper hebben.. uiteindelijk (na heel veel proberen) gelukt om er eentje voor een kleine 100.000 te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond m'n eerste competitiewedstrijd!
Idd, spelers staan meestal tot een kwartier voor tijd voor een leuke prijs, en de laatste minuten wordt de prijs opeens 3x zo hoog
Er is net voor een bedrag van 200.000 op geboden dus die speler gaat aan m'n neus voorbij, ik begin voorlopig nog niet aan dure transfers anders ben ik binnen de korste keren failliet. :)

Toplist Team ID# 21516

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn op het moment 30 mensen voor je op de wachtlijst :(

Ben benieuwd hoe het allemaal werkt en of het echt leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik vind het echt leuk en het is ook super verslavend.. Daarom en vanwege de extra's die je krijgt ben ik ook supporter geworden..
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.