http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
want ik snap het ff niet meer

ICT G33K

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Nou bij mij werkt anders alles perfect. Zit binnen vijf minuten in een game. Kan eigen servers draaien. En de console werkt ook prima. De nieuwe gui is ook erg goed.Novah schreef op 18 januari 2003 @ 14:27:
Nah het is mij nog maar 1 keer gelukt een local game te starten in Aztec maar ik vind dat ze hem hebben verneukt. Tevens gaat de console gelijk weer weg zodra je 1 toets aanraakt. Ik snap niet dat ze dit hebben gereleased. Het werkt allemaal voor geen meter
Sorry, werkte, hij is nu ook een beetje kapoetbram1234 schreef op 18 January 2003 @ 15:52:
Bij mij werkt het nu ook super. De pings zijn niet geweldig nee, meestal rond de 150... Is wel balen, maar het is te spelen natuurlijk
in de andere versies van CS heb je ong 4,5kb nodig, helft up helft down idd.GerbenW schreef op 18 January 2003 @ 13:04:
[...]
Dat is wel erg weinig... Ik heb vorige week eens DU-meter in de gaten gehouden bij CS 1.5, hij gebruikt up & down maar 1,5 tot 2 kB/s op een gemiddelde server. In totaal dus maar 3 tot 4 kB/s.
ik heb 13kb up dus met gewoon CS is dat 6 man ofzo zonder verlies van ping
LOL! Dat duurt nog wel langer hoor maatjeVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 13:48:
gelukkig komt 1.6 full over een maand uit met gewoon een normale patch die je kan downloaden(heb ik gehoord)... niks geen poespas met steam en slechte verbindingen...
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
download um hier: http://artofwarcentral.co...ownloads&cmd=view&Key=131
Verwijderd
Het verpest het spel
Alles dat we willen is: Mooiere graphics
Mooie wapens trouwens
graphics zijn prima, het gaat nog altijd om de gameplay.Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 18:28:
Als k eerlijk moe zijn vind ik da schild maar zwaar zuigen
Het verpest het spel
Alles dat we willen is: Mooiere graphics
Mooie wapens trouwens
gaap dubbel post...SAiKO schreef op 18 januari 2003 @ 17:55:
ArtOfWar central is zo liev geweest om een filmpje van 5:09 minuten te maken van CS 1.6.. ze laten je de nieuwe wapens etc zien en het schield. CS_alpin komt voorbij en de smoke word geshowd. Vernieuwde aztec en inferno ontbreken maar toch leuk om dit alvast te kunnen zien. Ik mis ook het geluid bij het filmpje dus de sound van de galil moet je nog ff missen.
Ik speel hem gewoon en dan kan ik zelf alle nieuwe wapens etc zienSAiKO schreef op 18 januari 2003 @ 17:55:
ArtOfWar central is zo liev geweest om een filmpje van 5:09 minuten te maken van CS 1.6.. ze laten je de nieuwe wapens etc zien en het schield. CS_alpin komt voorbij en de smoke word geshowd. Vernieuwde aztec en inferno ontbreken maar toch leuk om dit alvast te kunnen zien. Ik mis ook het geluid bij het filmpje dus de sound van de galil moet je nog ff missen.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Wat doe ik hier aan?
bram1234 schreef op 18 januari 2003 @ 19:34:
Ik heb weer eens een probleem, Als ik een server wil joinen zegt hij de hele tijd: you've been disconnected from the server
Wat doe ik hier aan?
Je naam veranderen, sommige servers accepteren de naam "Player" niet
Daar moet je je reggenSAiKO schreef op 18 januari 2003 @ 17:55:
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
ik heb dat probleem ook en ik heet geen player, maar 5% van de servers doet het voor mijPhreak schreef op 18 January 2003 @ 19:53:
[...]
Je naam veranderen, sommige servers accepteren de naam "Player" niet
Verwijderd
Gezien ik na een jaar of 2 niet spelen een beetje uit de routine ben geraakt.
csv15full.exe voor oem versieVerwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 20:43:
Heren, even snel een vraag, waar kan ik een beetje snel 1.5 downloaden?
Gezien ik na een jaar of 2 niet spelen een beetje uit de routine ben geraakt.
cs1005.exe voor de retail versie
bijde zijn de MOD
niet de het spel zelf ( = warez als je dat hier vraagt)
en nog ff over die zogenaame vastlopers dat jullie denken, dat is dus niet zo.
De stream download het minium wat er nodig is om op te starten
daarna zal de stream verder downloaden (je kan het spel al starten) op de achtergrond
als je direct aangeeft dat je wilt starten als de (minimum) download klaar is
zal je merken dat i "vastloopt" wat dus niet zo is. De stream download de overige files die nodig zijn om te kunnen CSen (console, models, maps, sounds, sprites enz enz enz. wat allemaal gedownload kan worden onder het CSen als je het voor de eerste keer.
dit was ook precies et zelfde met de stream van cs 1.4beta
dus.. gewoon wachten totdat de download klaar is @ achtergrond (kan je zien dmv DU-meter oid)
je zal zien dat de gcache.gcf in de SteamCache\counter strike steeds minder "0"en aan het einde van de file zal bevatten tot ong 65% van de totale file
[ Voor 46% gewijzigd door ThaHandy op 18-01-2003 23:04 ]
blijft maar crash ect gewoon pure crap
Verwijderd
same here :x, heb nergens problemen mee, geen vastlopers enzo, ik kan zelf server starten alleen naar een andere connecten wil echt nietRocketKoen schreef op 18 January 2003 @ 20:37:
[...]
ik heb dat probleem ook en ik heet geen player, maar 5% van de servers doet het voor mij

maar iedereen die denk dat ie een vastloper heeft, steam is dan bezig met downloaden oid , druk maar alt_tab en dan zie je bij het icoontje van steam > steam - working
owja nog wel 1 ding waar ik me aan stoor, de console werkt voor geen meter, hij vliegt telkens weg als je iets typed, soms werkt het wel gewoon

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 21:32 ]
ff uitpakken @ streamcashe map en gamen maar
Verwijderd
w00pie ik reboote en de eerste de beste server die ik pakte werkte ineens

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 22:02 ]
Verwijderd
ik heb net met een ping van 50 gespeeldVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 21:38:
w00t das wel een goed plan, helaas maar'k heb geen servertje
w00pie ik reboote en de eerste de beste server die ik pakte werkte ineensging wel lekker alleen wel een ping van 300+
Verwijderd
You are my heroVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 20:46:
http://www.strikerz.net/index.php?menu=Downloads
daar is het wel lekker snelsuc6
LEES MIJN POST!!!!!evilpin0 schreef op 18 januari 2003 @ 20:55:
eindelijk doet steam uit... ik heb hier maar 1 woord voor nl : ZOOI
blijft maar crash ect gewoon pure crap
[ Voor 15% gewijzigd door ThaHandy op 18-01-2003 23:03 ]
edit: was de verkeerde post aant lezen =\
[ Voor 32% gewijzigd door evilpin0 op 18-01-2003 22:44 ]
Het is een doekje voor het bloeden, maar geen oplossing.
De oplossing zit hem in de makkelijk hackbare engine, de enige oplossing is: DUMP die HL engine nou eens, de gameplay is geweldig maar het ziet er anno 2003 niet meer uit en binnen een half uur zijn voor elke nieuwe versie 100 cheats te vinden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Hopen dat ie het later weer doet.
heeft vrij weinig (lees nix) te maken met het proggie zelf, maar alles met de backbone van de servers. want er wordt intensief verkeer uitgewisselt tussen jou pc en die van de servers, die dat atm niet aankunnen.RedHat schreef op 19 januari 2003 @ 10:30:
Mwah, ik heb nu alles steam enzo, maar nog niet gespeeld, heb nog nooit zo'n onstabiel proggie gezien in m'n hele leven.
gelukkig is het maar een BETA
[ Voor 3% gewijzigd door CommanderKeen op 19-01-2003 12:39 ]
Ik zou het meer een pre-alpha noemenCommanderKeen schreef op 19 januari 2003 @ 12:38:
[...]
heeft vrij weinig (lees nix) te maken met het proggie zelf, maar alles met de backbone van de servers. want er wordt intensief verkeer uitgewisselt tussen jou pc en die van de servers, die dat atm niet aankunnen.

Oja, als het proggie steeds vastloopt omdat de backbone het niet aankan... Logica...zekers...CommanderKeen schreef op 19 januari 2003 @ 12:38:
[...]
heeft vrij weinig (lees nix) te maken met het proggie zelf, maar alles met de backbone van de servers. want er wordt intensief verkeer uitgewisselt tussen jou pc en die van de servers, die dat atm niet aankunnen.
hij is dan namelijk bezig met downloaden van informatie enz.
gewoon rustig zn gang laten gaan en speluh maar.
ik speel aardig wat rondjes 1.6
Verwijderd
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
meer mensen die die error hebben? nu kan ik niet meer 1.6 spelen
Verwijderd
is het ook mogelijk mijn config van 1.5 te gebruiken? vind het nml nog al shitty spelen zonder mijn vertrouwde conf
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 14:50 ]
Iemand al klaar met het updaten naar version 2?
[ Voor 27% gewijzigd door OneUp op 19-01-2003 15:04 ]
Waarom is dat een BMP van 120KB en geen gifje van 20KBLen-men schreef op 18 January 2003 @ 14:10:
eeeh jongens weten jullie wat dit is
want ik snap het ff niet meer
[afbeelding]
STEAM VFS failed to mount: SteamMountAppsFilesystem((null)),0x13f264) failed with error 14: Failed to aquire cache mutex

Ik moet zeggen dat het er wel beter is op geworden, of laat ik zeggen dat ik op die vorige versie ondertussen wel uitgekeken was. Bovendien leuk dat er weer nieuwe geweren bij zijn gekomen!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dat zegt hij bij mij ookbAdmuTs schreef op 19 January 2003 @ 15:53:
Ik krijg na de steam update de hele tijd deze foutmelding als ik naar cs wil gaan terwijl het gister gewoon allemaal werkte
STEAM VFS failed to mount: SteamMountAppsFilesystem((null)),0x13f264) failed with error 14: Failed to aquire cache mutex
ligt het aan mij of wil je laten zien dat je "goed" bentLauPro schreef op 19 January 2003 @ 16:00:
Ligt het aan mij of speel ik tegen n00bs
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat het er wel beter is op geworden, of laat ik zeggen dat ik op die vorige versie ondertussen wel uitgekeken was. Bovendien leuk dat er weer nieuwe geweren bij zijn gekomen!
[ Voor 38% gewijzigd door OneUp op 19-01-2003 16:21 ]
Verwijderd
maar heb iemand voor mij Squall's map pack of andere leuke Fy en He levels ????
gezocht met google maar alles loopt dood (kan geen 404 meer zien
bvd
Iedereen is de wapens en schilden aan het uitproberenLauPro schreef op 19 januari 2003 @ 16:00:
[afbeelding]
Ghehe, nou en ofMr_UnAnimouS schreef op 19 January 2003 @ 16:49:
[...]
Iedereen is de wapens en schilden aan het uitproberen. Dat had ik ook. Dus daarom wordt er haast niet serieus gecs-t
.
[ Voor 6% gewijzigd door LauPro op 19-01-2003 17:10 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Vaag weer geprobeerd na een reboot en nu werkt et welbAdmuTs schreef op 19 januari 2003 @ 15:53:
Ik krijg na de steam update de hele tijd deze foutmelding als ik naar cs wil gaan terwijl het gister gewoon allemaal werkte
[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 19-01-2003 17:10 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Alvast bedankt
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Gedult
Als hij bezig met dat balkie kan het misschien wel een kwartier - 10 minuten duren voordat hij klaar is maar daarna kan je wel even spelen, dus niet denken dat hij is vast gelopen ofzo.
Bij mij heeft het gewerkt, beetje rondgelopen in airstrip met die FAMAS en RIOT Shield enzo
Hij is bij mij in minder dan 5 min daarmee klaarNovah schreef op 19 January 2003 @ 18:32:
Voor de mensen waarbij het opzetten van een local lan server niet lukt:
Gedult
Als hij bezig met dat balkie kan het misschien wel een kwartier - 10 minuten duren voordat hij klaar is maar daarna kan je wel even spelen, dus niet denken dat hij is vast gelopen ofzo.
Bij mij heeft het gewerkt, beetje rondgelopen in airstrip met die FAMAS en RIOT Shield enzo
degene met het schild krijg je heel moeilijk dood.
Nee hoor, als ie beweegt is ie te raken en anders loop je er met 2 man opaf en dan kan die weinig doen met ze pistoltjeanthonyb schreef op 19 januari 2003 @ 18:56:
Ik vind tog dat ze het de ct's zo veel makkelijker maken,
degene met het schild krijg je heel moeilijk dood.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Voor zover ik weet kan dat nog steeds maar kan lang durendevv05 schreef op 19 January 2003 @ 19:13:
Kan ik nu al updaten of niet?? Want vind het maar vaag dat verhaal dat ie weer van inet gehaald is enzo...
Maar hoe dan?bAdmuTs schreef op 19 January 2003 @ 20:35:
[...]
Voor zover ik weet kan dat nog steeds maar kan lang duren
Steam downloaden en opstarten en zodra dat allemaal werkt een account aanmaken, maar kan allemaal lang duren dus wel geduld hebben
* Bear heeft 56k...
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Maar waar haal ik die dan vandaan want ze hadden m toch weer van inet af gehaald?bAdmuTs schreef op 19 January 2003 @ 20:38:
[...]
Steam downloaden en opstarten en zodra dat allemaal werkt een account aanmaken, maar kan allemaal lang duren dus wel geduld hebben
Verwijderd
Pak je rekenmachine erbij (als je weet hoe groot de update is)evilpin0 schreef op 19 January 2003 @ 20:42:
ik heb cs eindelijk en hij is nu allemaps enzo aant downloaden. Hij gaat iets van 4 kb gemiddeld ofzo =\ iemand enig iedea hoe lang dit duurt?
Hier kan je em vandaan halen, staan een aantal mirrorsdevv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:58:
[...]
Maar waar haal ik die dan vandaan want ze hadden m toch weer van inet af gehaald?
Steam 2.0 install
Verwijderd
ik krijg dus steeds de melding dat cs niet available is
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:48 ]
Dat is eenmalig, je bent nu cs aan het downloadendevv05 schreef op 19 januari 2003 @ 21:39:
Ik moet nu 57 minuten wachten tot ik CS kan spelen.. duurt dat elke keer zolang of is dat eenmalig?
Als je een account heb moet je gewoon op cs drukken en dan gaat ie cs downloaden, als je dat al gedaan hebt moet je gewoon blijven proberenVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 21:44:
Ik zal wel weer heel dom zijn (en lui om deze hele draad door te lezen) maar moet ik als ik steam heb gestart nog iets aanklikken zodat hij gaat updaten ??
ik krijg dus steeds de melding dat cs niet available is
nog 'maar' 160 minuten

[ Voor 14% gewijzigd door Maxow op 19-01-2003 21:57 ]

Verwijderd
je beeld is best fucked up of ligt dat aan mij?LauPro schreef op 19 januari 2003 @ 16:00:
[afbeelding]
Links onderin in het "hoofdscherm" zie je een icon met counter-strike, daarop drukken en je kan alles daar veranderendevv05 schreef op 19 January 2003 @ 23:18:
uhm niks opnieuw opgestart, werkt in 1x.. paar keer vastgelopen dat wel, en veel disconnecten... maaruhm waar verander ik mn toetsen? dat kan ik echt niet vinden.
Dat ligt aan jou, je moet even rechtsonder op het hoekje klikken,Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 23:20:
[...]
je beeld is best fucked up of ligt dat aan mij?
dan kun je op het icoon klikken en krijg je een volledig scherm van de screen,
tadaa...:p
Ikzelf kom er nog steeds niet doorheen, steam en alles doet het,
maar blijf dezelfde melding krijgen met cs is op het moment niet beschikbaar...
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
maarja had ik ook gedaan. Het ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van een jpg bestandRoadKill21 schreef op 19 januari 2003 @ 23:32:
[...]
Dat ligt aan jou, je moet even rechtsonder op het hoekje klikken,
dan kun je op het icoon klikken en krijg je een volledig scherm van de screen,
tadaa...:p
Ikzelf kom er nog steeds niet doorheen, steam en alles doet het,
maar blijf dezelfde melding krijgen met cs is op het moment niet beschikbaar...
Link onderin op het icon counter-strike drukken (in het hoofdscherm in cs) en daar kan je alles, is gewoon je menu
Hij loopt niet vast maar dat kan ff duren, d8 ik in het begin ook maar je moet gewoon ff w8en_VooDooMen_ schreef op 20 January 2003 @ 00:15:
bij mij loopt steam nu de hele tijd vast... echt vaagjes.. iemand anders ook al gehad, als je in het menu bent waar je kunt kiezen naar server, games enz...
Dit topic is gesloten.