Counter-Strike 1.6 Je mening!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Nou ik vind 1.6 best ownen :)
Tegenwoordig alleen maar 3:1 scores, wat ik niet vaak heb met CS :o
Alleen jammer dat er alweer overduidelijke cheaters zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik vind 1.6 ook zeker vet. Al speel ik ook nog 1.5.
Maar idd die cheaters wordt je gewoon schijtziek van.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Cargo- schreef op 25 januari 2003 @ 15:16:
[...]

Misschien kun je je beter eerst aanmelden bij de plaatselijke basisschool voordat je je registreert bij GoT :/
1992 :) zie je wel dat het onderwijs naar de klote gaat :P [offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
steam blijft hier draaien continu iemand een oplossing :? stream- working staat er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
M@NIC schreef op 25 januari 2003 @ 16:57:
Nou ik vind 1.6 best ownen :)
Tegenwoordig alleen maar 3:1 scores, wat ik niet vaak heb met CS :o
Alleen jammer dat er alweer overduidelijke cheaters zijn ;(
omfg... jij moet echt ff kappen... hier zijn noggeen cheats voor NOEP (sorrie, ik erger me een beetje aan mensen zoals jou, telkens dat geblaat over cheaters dit zus enzo)
ik ben al zo'n tijd geen cheater tegen gekomen, heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
CommanderKeen schreef op 25 januari 2003 @ 19:30:
[...]

omfg... jij moet echt ff kappen... hier zijn noggeen cheats voor NOEP (sorrie, ik erger me een beetje aan mensen zoals jou, telkens dat geblaat over cheaters dit zus enzo)
Dont wanne be a pain in the ass maar hier zijn dus WEL cheats voor :X, stond hier gister zelfs een link naar die cheats |:(. Zo chill out :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

CommanderKeen schreef op 25 January 2003 @ 19:30:
[...]

Nou ik erger me aan mensen zoals jouw die denken dat ze alles beter weten en zich dan afreageren op de ander |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
CommanderKeen schreef op 25 January 2003 @ 19:30:
[...]

Hey dude stel je niet zo aan :/
Gisteren werd er over duidelijk een link naar een cheat voor 1.6 gepost die ik persoonlijk weg heb gehaald!
En als ik speel en ik zie mensen anders door een muur dood schieten en niet 1x maar wel 8x dan is het voor mij wel duidelijk.
Ik noem NIEMAND zomaar een cheater omdat hij veel headshots heeft of wat dan ook.
Ik zeg alleen als ik het zeker weet, en dat ben ik.

En ga ajb de FAQ lezen over flames ect.

[ Voor 8% gewijzigd door M@NIC op 26-01-2003 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 00:45
'Riot-Shield'...zou ik gebruiken tegen rellen in de stad. Maar niet tegen terroristen met AK47's. Vage shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MaLa_ schreef op 25 januari 2003 @ 09:09:
[...]

niet zo maar wat posten eerst lezen dan denken dan posten...

1.6 is kompleet nieuw.... 8)7
ok :9~ :9~ :9~ :9~ waar kan ik dat dan downloaden _/-\o_ :? :? :? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Zoals _MaLa_ al zei, lees het topic maar ff door.
En doe aub een beetje voorzichtig met al die smiles :)

[ Voor 34% gewijzigd door M@NIC op 26-01-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaahah geen cheats zeg tei LOL

Afbeeldingslocatie: http://130.89.161.98/~dedicated/rommel/beta16/allfiles/screen24.JPG
Afbeeldingslocatie: http://130.89.161.98/~dedicated/rommel/beta16/allfiles/screen21.JPG
Afbeeldingslocatie: http://130.89.161.98/~dedicated/rommel/beta16/allfiles/screen25.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw deze persoon ben ik niet ofzow he, en kan zij dat hij dti alleen deet om de cheat te laten zein weet er dus verder niks vvn af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

huh ziet wallhack erzo uit???. Wat ongelofelijk bout zeg... dat ziet er toch niet uit!!! hoe kan je dit nog voor je lol spelen... ja niet dus..

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC

Hey die kerel (jij niet meen ik aan :?) heeft z'n FPS links boven staan.
Kun je dat ook krijgen zonder cheats in 1.6 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

M@NIC schreef op 26 januari 2003 @ 13:07:

[...]

Hey die kerel (jij niet meen ik aan :?) heeft z'n FPS links boven staan.
Kun je dat ook krijgen zonder cheats in 1.6 :?
\cl_showfps 1
\net_graph 3 (deze is zwaarder) en zal je 1 fps kosten ofzo)

[ Voor 5% gewijzigd door JaWa op 26-01-2003 13:10 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik meende dat al die commands niet meer werkten in CS 1.6 :?
Niet eens geprobeert |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog eren paar

Afbeeldingslocatie: http://130.89.161.98/~dedicated/rommel/beta16/allfiles/screen20.JPG
Afbeeldingslocatie: http://130.89.161.98/~dedicated/rommel/beta16/allfiles/screen23.JPG
Afbeeldingslocatie: http://130.89.161.98/~dedicated/rommel/beta16/allfiles/screen22.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56

Tys

Ik heb enkele dagen geleden ook gemeld dat ik een aimbot heb gecreerd voor dit, helaas post ik deze niet vanwege het feit dat dit vrij lame is tegenover het CS-Team, dat ik ook op de hoogte heb gesteld, en dan eerst melden en meteen een aimbot uitgegevn wekt niet zon beste reactie op bij het CS-Team, aangezien ik nieuwe beveiligings-scripts wil schrijven, daarom moet ik vertrouwd blijven...

[ Voor 40% gewijzigd door Tys op 26-01-2003 15:58 ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:52
Waarom maakt jij eigenlijk een aimbot? Wat heb je eraan? :? Nu kunnen andere mensen met behulp van jou proggels ons (de niet cheatende CSsers dan) lastig gaan vallen :/.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die cheats zuigen had het al gelezen op www.counter-strike.nl en www.beta16.tk , daar ken je nu ook een hoop info voor CS 1.6Beta vandaan halen als je er niet uitmag komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 23-09 22:44
wat news van csnation:

We have a few changes planned for the coming week of the Steam beta.

The first will be an update to Steam itself, which you will see in the form of a progress bar as soon as you launch Steam. This will fix some issues relating to the Friends network.

The next update after that will be focused mainly on Counter-Strike, the details of which you can find by either right clicking on CS in your Game list now and clicking on 'Update History'.

There are a number of other issues we're working on that have been reported here and via e-mail. We'll let you know our progress on these issues in the coming days.

And here's the official changelog.
Changes/Additions
» Updated version of de_airstrip. Another route added from the CT spawn point.
» Updated version of de_aztec.
» Updated version of de_piranesi.

Bug Fixes
» Fixed the smoke grenades while spectating, now will work in all modes, including the overview map.
» Fixed not being able to drop the C4 as a terrorist while holding a shield without dropping the shield first.
» Fixed shield bullet penetration bug. Bullets will not penetrate the shield under any situation.
» Fixed exploit where you would be hit in the shield and then be invincible to fall damage.
» Fixed crosshair dissapearing if you switched to a different weapon while holding a deployed shield.
» Fixed bug that would give you armor if the damage you took was really low.
» Fixed wrong player animation from being played while holding a shield and throwing a grenade or swinging the knife.

waarom staat er nou nooit iets bij over et cheaten :?

anti cheat added that works! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

» Fixed crosshair dissapearing if you switched to a different weapon while holding a deployed shield.

Dat is mooi want dat vond ik echt heel irri had je dat schild gooi je een HE en pak dan weer je deagle . glock . usp of iets anders dan was je crosshair weg :S, dan moest je eerst weer switchen tussen mes en gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wat isser in hemelsnaam aan als je met die cheats speelt?! Lijkt gvd net of je op een C64 zit te spelen man...

Anyways, cheaters boeien me niet... Ik krijg er juist een kick van als ik er 1 kill. Je kunt je er wel druk om gaan maken maar daar schiet je geen klote mee op en daar kicken die gasten juist op...Gewoon negeren is de beste remedie. Absoluut niet gaan schelden, vragen in welke clan hij zit, zeuren dat het een lamer is etc...Dat haalt jou alleen maar uit je spel en hij heeft zijn doel bereikt.....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup die cheaters killen is juist leuk zelfs als je ze een paar keer een headshot geeft dan gaan ze jou voor cheater uitschelden of ze laten voor de gein ff een paar keer de server crashen omdat ze niet van je PRO 1337 SKILZZ kennen winnen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Laatst online: 23-09 15:10
RaDKiLL schreef op 27 January 2003 @ 15:47:
Wat isser in hemelsnaam aan als je met die cheats speelt?! Lijkt gvd net of je op een C64 zit te spelen man...

Anyways, cheaters boeien me niet... Ik krijg er juist een kick van als ik er 1 kill. Je kunt je er wel druk om gaan maken maar daar schiet je geen klote mee op en daar kicken die gasten juist op...Gewoon negeren is de beste remedie. Absoluut niet gaan schelden, vragen in welke clan hij zit, zeuren dat het een lamer is etc...Dat haalt jou alleen maar uit je spel en hij heeft zijn doel bereikt.....
Precies. Gisteren was ik ook weer ff CS aan 't spelen op NL.Euronerd.NL (ja ik ben nogal een n00b met CS) en toen kwam er ook zo'n gast van lcP. Paar minuutjes was ie aan 't cheaten, niemand zei er wat van en weg was ie. Gewoon mondje dicht houden allemaal. Cheaters kicken alleen al op het feit dat wij discussies over ze voeren op GoT. :)

edit:
Er stond FoK ipv GoT. sorry. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door GoodspeeD op 27-01-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheating Sucks !!

maar als het er maar 1 is die cheat is het niet erg maar als ze met heel hun cheatclan komen dan zoek ik lekker een andere server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geinstalleerd net, en het blijkt dat er weinig tot geen cheaters meer over zijn. Is wel beter!!! Ik kom nu makkelijker aan killen toe. En het speelt zeker wel lekker... complimenten voor een beta! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff cheaters

op 1.5 zag je ze al weinig tenminste als je op 1 van deze servers zat

tcnd, netfukker of tah um

en die shield is wel bruut, en die nieuwe wapens zijn wel geinig, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56

Tys

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 14:02:
[...]

Ja die cheats zuigen had het al gelezen op www.counter-strike.nl en www.beta16.tk , daar ken je nu ook een hoop info voor CS 1.6Beta vandaan halen als je er niet uitmag komen
Zoals ik een paar post boven al die pics al zei, de komende tijd gebruik ik de cheats alleen op te sturen naar het cs-team, om ze te overtuigen van hun (kleine D:) foutjes..(en ze zelf te gebruiken ;)), publics komen er voorlopig niet van mij... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tys op 28-01-2003 20:15 ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Zijn er nu alleen maar kutservers?? Bijna geen Nederlandse, en alles boven de 100 ping, zeker savonds.. met heeeel veel pings die opeens 1000+ worden en framedrops bij die klote smoke bommen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das allemaal wel eluk enzo maar waarneer komt het spel nouw echt uit

ik als fanatieke CS speler 8) wil ook wel is 1.6 spelen en van welke servers haal je hem dan steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 21:28:
ja das allemaal wel eluk enzo maar waarneer komt het spel nouw echt uit

ik als fanatieke CS speler 8) wil ook wel is 1.6 spelen en van welke servers haal je hem dan steam
LEES DE DRAAD VOORDAT JE BLAAT!

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 23-09 20:20

ThaHandy

Discovery Channel

aah steam is nu wel beter geworden :P
steam update naar ver 3 en cs downloaden met 100kb/s :7

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 28-01-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
Peertje schreef op 22 januari 2003 @ 00:21:
[...]

Dat kan dus niet want je kan door het schild heen schieten. Gewoon op dat raampje schieten :)
niet waar :)

je kan alleen op voetjes schieten, raampje haalt geen fuck uut

en en sorry dat ik dacht dat er nog geen chiets waren :)
was/ben er zelf nl nog geen een tegen gekomen (iig niet dat ze boven mij staan, omdat ik, egocentrisch als ik ben iemand pas ga verdenken als ze boven me staan ; "WAT, DAT KAAAAN NIET" ;P )

btw
steam
is
geweldig
dat friends ownt pannekoeken :D lekker ingame tjattuh, en je kangewoon met je hommie's dezelfde svr pakken

[ Voor 41% gewijzigd door CommanderKeen op 29-01-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShotGun schreef op 26 januari 2003 @ 16:26:
Waarom maakt jij eigenlijk een aimbot? Wat heb je eraan? :? Nu kunnen andere mensen met behulp van jou proggels ons (de niet cheatende CSsers dan) lastig gaan vallen :/.
het lijkt mij wel gaaf om zo'n ding te maken.. niet om te gebruiken maar om te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
CommanderKeen schreef op 29 januari 2003 @ 13:48:
[...]

niet waar :)

je kan alleen op voetjes schieten, raampje haalt geen fuck uut
Nu idd niet meer, ik d8 van wel namelijk omdat er een bug was waardoor je er toch door heen kon schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoodspeeD schreef op 27 januari 2003 @ 17:00:
[...]

Precies. Gisteren was ik ook weer ff CS aan 't spelen op NL.Euronerd.NL (ja ik ben nogal een n00b met CS) en toen kwam er ook zo'n gast van lcP. Paar minuutjes was ie aan 't cheaten, niemand zei er wat van en weg was ie. Gewoon mondje dicht houden allemaal. Cheaters kicken alleen al op het feit dat wij discussies over ze voeren op GoT. :)
Ach ja, die 12-jarige cheaten zitten flink te ru :X achter hun PC, omdat ze nou eenmaal kwetsbaar zijn in het echte leven. :+

Cheaten gebeurt OVERAL. Bij elk spel online wat een beetje populair is wordt gecheat. Helaas doen bedrijven er TE weinig aan om het te stoppen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel natuurlijk ruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18
Ik heb gezien dat eindelijk de optie friends werkt. Het is me aleen nog niet gelukt om dan ook in de zelfde server te komen. Elke keer een ping van 1200 en failed to connect to server. Gewoon servers joinen werkt natuurlijk wel nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He luitjes, kan iemand mij helpen. :? Ik heb een half jaar geleden de officiele Half life/ Counterstrike gekocht. Zo'n 3 CD-pack. :*)
Maar nou wil ik met z'n 2e spelen. Dus nou heb ik een crack nodig, of nog een originele versie :? . Opzich zou ik deze wel willen kopen, lekker makkelijk geen probleem zou je denken. 8)7 Maar ik kan nergens de losse Counterstrike vinden. |:( Zo word ik "gedwongen" om alles te kopen. |:(
Kan iemand mij zeggen waar ik ALLEEN Counterstrike kan kopen, please help me. Alvast bedank. Cya Grtz _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

now julie hebben we lijpen plaatjes
hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 23:40:
He luitjes, kan iemand mij helpen. :? Ik heb een half jaar geleden de officiele Half life/ Counterstrike gekocht. Zo'n 3 CD-pack. :*)
Maar nou wil ik met z'n 2e spelen. Dus nou heb ik een crack nodig, of nog een originele versie :? . Opzich zou ik deze wel willen kopen, lekker makkelijk geen probleem zou je denken. 8)7 Maar ik kan nergens de losse Counterstrike vinden. |:( Zo word ik "gedwongen" om alles te kopen. |:(
Kan iemand mij zeggen waar ik ALLEEN Counterstrike kan kopen, please help me. Alvast bedank. Cya Grtz _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Counter-Strike kan je gewoon downloaden :+ Hier bijvoorbeeld.

Als je dat "Generations" pakket hebt kan je op 1 pc Half-Life installeren + Mod versie + HL update. En op de andere de CS retail + Retail update. :Y)

Ik hoop dat ik het hiermee een beetje beantwoord heb want ik kon je vraag niet echt lezen tussen de smilies door ;) 8)7

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furknell schreef op 01 februari 2003 @ 13:27:
[...]

Counter-Strike kan je gewoon downloaden :+ Hier bijvoorbeeld.

Als je dat "Generations" pakket hebt kan je op 1 pc Half-Life installeren + Mod versie + HL update. En op de andere de CS retail + Retail update. :Y)

Ik hoop dat ik het hiermee een beetje beantwoord heb want ik kon je vraag niet echt lezen tussen de smilies door ;) 8)7
Je kan ook gewoon 2 x half-life installen. Die cd-key die bij counter-strike zit werkt ook op half-life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 14:32:
[...]

Je kan ook gewoon 2 x half-life installen. Die cd-key die bij counter-strike zit werkt ook op half-life.
idd :)

ja kort antwoord maar ik wou het ff bekrachtigen :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

die CD heb je 1 maalig nodig om CS te installen en daarna heb je em niet meer nodig
je hebt alleen een 2e WON key nodig :) (als jullie bijde op server willen, anders kan hij je huidige key wel gebruiken)

[ Voor 25% gewijzigd door ThaHandy op 01-02-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 23-09 23:31
CS kan ook worden gespeeld zonder key ..beetje dom van valve

installeer HL
install de patch
install CS mod 1.5
(HL nog niet starten)
daarna via steam, updaten naar 1.6

en dan kan je gewoon spelen zonder key..athans je hoeft hem niet in te vullen
wel als je HL 1,5 gaat spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic: Counter-Strike 1.6 Je mening!

cs komt me allang mn strot uit. :r :r ik vind er geen dr0l meer aan met al die cheaters/hackers enz. :r :r Aangezien er nu alweer cheats zijn voor 1.6 ben ik niet van plan weer cs te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is CS 1.6 eigenlijk het zelfde als CS-Condition Zero ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 22:08:
Is CS 1.6 eigenlijk het zelfde als CS-Condition Zero ??
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de anti cheat is niet al te geweldig op www.counter-strike.nl zijn al screenies vrijgegeven over een wallhack
en 1.6 mag wel weer wat beter gebalanceerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 22:57:
de anti cheat is niet al te geweldig op www.counter-strike.nl zijn al screenies vrijgegeven over een wallhack
en 1.6 mag wel weer wat beter gebalanceerd worden
als je 1 pagina terug had gekeken zag je daar ook creenies :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

SonyEricsson schreef op 02 February 2003 @ 12:44:
CS kan ook worden gespeeld zonder key ..beetje dom van valve

installeer HL
install de patch
install CS mod 1.5
(HL nog niet starten)
daarna via steam, updaten naar 1.6

en dan kan je gewoon spelen zonder key..athans je hoeft hem niet in te vullen
wel als je HL 1,5 gaat spelen
Je kan het toch zo-wie-zo zonder key spelen :?
edit:
die beta 1.6 dan

[ Voor 4% gewijzigd door diertje op 02-02-2003 23:08 ]

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ replies als : "wallhack ziet er bout uit" en "sjeez wie gaat er nou cheaten als het er uitziet alsof het op een C64 is"

-Er is niet een wallhack die wallhack heet....
-De graphics worden alleen zo vern**kt bij bepaalde wallhacks, bij de meeste cheats kun je zelf bepalen wat voor wallhack je wilt, zo kun je white walls doen (witte muren waardoor models meer opvallen), doorzichtige muren/deuren, models die je overal door heenziet en zo zijn er nog een aantal wallhack opties.
-Bij de meeste cheats kun je de wallhack ook gewoon uitschakelen dus het is niet zo dat je altijd zo speelt....

Dit om even wat misverstanden over cheats uit de wereld te helpen, ik heb gisteren eens een aantal cheats bekeken met mijn broertje op onze lan... VAC stond aan en nog waren er minstens 20 cheats van die site te halen die werkten, bah :r

Ik deed het dus alleen voor 'educational purposes' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam geprobeert.. Echt door het schild heen knallen doe je niet. Tenminste, niet met de nieuwe wapens. Een awp komt er wel door, een colt/ak lichtjes, headshot heb ik nog NIET gehad door schild heen. Even reageren op Znz, met zijn zakschild,waarschijnlijk weet je het al, maar je houd hem gewoon vast, en hij werkt dus ook -niet- als je hem niet selecteerd (rechter muisknop) Verder vind ik het extreem jammer dat je -niet- kan silencen met een schild, ik ben namelijk fan van USP silenced. Ook het kniven is er niet leuker op geworden met het shield.. Je kan geen slash meer doen, en de 'krachtige' special is eruit gehaald, is nu een slash die gewoon krachtig is..

Ook nog een vraagje voor de mensen die het wel weten, werkt het shield ook als je rechtermuisknop niet hebt ingeduwt? Dus dat je hem zeg maar losjes bij je hebt, werkt ie dan ook van die kant?\

OEF! Even de overige pagina's over het hoofd gezien |:( My bad 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de laatste klap die de die-hards van CS zal laten stoppen met CS.

Shield is bikkelnewbie. Het is weer nog moeilijker voor mensen die wel kunnen mikken en makkelijker voor newbies. Beetje achter een schildje rennen. Het is in 1x niet meer te zien of je nou met een CT of T te maken hebt. Het schild hangt een halve meter in de grond. Heb je ooit een terrorist met een schild gezien? Zeker een donkerblauw navy schild ? No way...

Ze maken een schild waar je met AWP niet doorheen kan. Ik heb een keer 7x geschoten met een AWP en die kerel was niet geraakt. Een schild dat zon kogel overleefd moet iets van 20/30 kg wegen. En dat in 1 handje houden en wel even snel rennen als iemand met USP, ja vast.

De cheats doen ze niks aan, er is nog steeds geen ingebouwde anti cheat beveiliging zoals in Q3. Zelfs met 1.6 niet.

Ze maken weer maps... Niet te geloven... Aztec ziet er niet meer uit... Inferno gaat nog wel. De brug in aztec zitten gaten van 2 meter maar je kan er niet doorvallen. Van die nieuwe maps weet je nou alweer dat ze niet gespeeld gaan worden... Naja wat boeit et ook, ik had CS toch al opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 23-09 23:31
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 00:13:
Dit is de laatste klap die de die-hards van CS zal laten stoppen met CS.

Shield is bikkelnewbie. Het is weer nog moeilijker voor mensen die wel kunnen mikken en makkelijker voor newbies. Beetje achter een schildje rennen. Het is in 1x niet meer te zien of je nou met een CT of T te maken hebt. Het schild hangt een halve meter in de grond. Heb je ooit een terrorist met een schild gezien? Zeker een donkerblauw navy schild ? No way...

Ze maken een schild waar je met AWP niet doorheen kan. Ik heb een keer 7x geschoten met een AWP en die kerel was niet geraakt. Een schild dat zon kogel overleefd moet iets van 20/30 kg wegen. En dat in 1 handje houden en wel even snel rennen als iemand met USP, ja vast.
LOL
ff reageren op jouw "best domme"uitspattingen
shield is gewoon leuk ... en als noob hem gebruiken des te fijner toch?
loop je even om hem heen en knallen maar

een terrorist met een shield ? Heb je ooit terroristen gezien die zich zo leip gedragen als de T is CS?

en kan een echte sniper dan lopen heen en weer springen aimen reloaden en weer springen aimen schieten etc etc?

wat ik zeggen wil CS is gewoon niet realistisch dus moet jij niet zo zitten te mierenneuken op details en gewoon letten op de gameplay

wil je realisme ga dan raven shield spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Furknell schreef op 02 February 2003 @ 23:08:
[...]

Je kan het toch zo-wie-zo zonder key spelen :?
edit:
die beta 1.6 dan
nee want steam heeft wel files van HL+cs 1.5 nodig.

trouwens. Ik zat lekker ineengedoken achter dat schild(dus helemaal gebukt enzo). komt er een mongool aan die er dwars doorheen schiet. Dat was ook een makkie zeg.

even later: ik kom iemand met een schild tegen. ik schiet een paar keer met galil. die vent hartstikke dood. En hij zat helemaal gebukt.

[ Voor 40% gewijzigd door Tripp op 03-02-2003 01:12 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12:03

inXs

known as inXs

Ik ben redelijk "die hard" cs'er (nu iets minder, vriendin, stage etc etc) ik speel sinds béta 5.1.. Ennehh ik blijf gewoon spelen hoor, ook cs 1.6 ... Mensen moeten niet zoveel zeuren.. er zijn zoveel (ik kijk nu even uit jullie ogen) spellen, maar die worden niet afgekraakt met behulp van 20 topics met een lengte van 500 posts... Maar cs moeten jullie zonodig afkraken.. Ja cheaters zijn er, dat komt door de populariteit, maar jullie zijn net zo spelverziekend... Als je elke keer hoort dat het een k*t spel is, dan wordt het voor de mensen die het wel leuk vinden ook niet echt een leuker spel.. Maar goed ik vind het nog steeds een geweldig spel, als het jullie niet bevalt stop er dan mee en blijf niet full-time spelen en het constant afkraken... Oké negatief commentaar is niet erg, maar jullie zijn allemaal van die mensen die het een flink verneukt spel vinden en toch blijven spelen..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
nou de nieuwe dingen klinken nu echt niet zo van dat ik zin krijg om cs 1.6 te installeren

ik heb 1.6 daarom ook nog nooit geprobeerd en blijf lekker bij 1.5 zolang ie nog niet officieel is.....

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 23:57:
Steam geprobeert.. Echt door het schild heen knallen doe je niet. Tenminste, niet met de nieuwe wapens. Een awp komt er wel door, een colt/ak lichtjes, headshot heb ik nog NIET gehad door schild heen. Even reageren op Znz, met zijn zakschild,waarschijnlijk weet je het al, maar je houd hem gewoon vast, en hij werkt dus ook -niet- als je hem niet selecteerd (rechter muisknop) Verder vind ik het extreem jammer dat je -niet- kan silencen met een schild, ik ben namelijk fan van USP silenced. Ook het kniven is er niet leuker op geworden met het shield.. Je kan geen slash meer doen, en de 'krachtige' special is eruit gehaald, is nu een slash die gewoon krachtig is..

Ook nog een vraagje voor de mensen die het wel weten, werkt het shield ook als je rechtermuisknop niet hebt ingeduwt? Dus dat je hem zeg maar losjes bij je hebt, werkt ie dan ook van die kant?\

OEF! Even de overige pagina's over het hoofd gezien |:( My bad 8)
Je gooit shield weg, silenced usp en pakt shield weer op. Nu heb je silenced usp+shield :).

//edit: wtf het lijkt wel of deze post helemaal doorloopt naar rechts. Zou dat door die stomme iMac komen :(

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 03-02-2003 12:51 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson schreef op 03 February 2003 @ 00:48:
[...]

LOL
ff reageren op jouw "best domme"uitspattingen
shield is gewoon leuk ... en als noob hem gebruiken des te fijner toch?
loop je even om hem heen en knallen maar

een terrorist met een shield ? Heb je ooit terroristen gezien die zich zo leip gedragen als de T is CS?

Hoe wil je ooit om iemand heenrennen als hij op 50 meter afstand staat ?

en kan een echte sniper dan lopen heen en weer springen aimen reloaden en weer springen aimen schieten etc etc?

wat ik zeggen wil CS is gewoon niet realistisch dus moet jij niet zo zitten te mierenneuken op details en gewoon letten op de gameplay

wil je realisme ga dan raven shield spelen
Domme uitspattingen, jij ja. Waar lees jij dat ik realisme wil ? Ik wil gameplay, en die is dus wel duidelijk verneukt met dat nepschild. Tuurlijk kan een echte sniper aimen reloaden en springen en weet ik veel wat, alleen ze doen het niet.

Wat ik bedoel te zeggen is dat een T geen Colt kan kopen in CS, maar wel een Navy Shield, en dat slaat nergens op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

del

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

del

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 12:51:
[...]

Domme uitspattingen, jij ja. Waar lees jij dat ik realisme wil ? Ik wil gameplay, en die is dus wel duidelijk verneukt met dat nepschild. Tuurlijk kan een echte sniper aimen reloaden en springen en weet ik veel wat, alleen ze doen het niet.

Wat ik bedoel te zeggen is dat een T geen Colt kan kopen in CS, maar wel een Navy Shield, en dat slaat nergens op.
De t kan geen schild kopen hoor :? |:(, kan em alleen oppakken net als de colt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 12:51:
[...]

Uhm een Terror kan geen shield kopen hoor :P. Hij kan er wel een oppakken die op de grond is gegooid :).

Lol iemand ^^ was mij net voor :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 03-02-2003 12:54 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 03 februari 2003 @ 12:53:
[...]

De t kan ook geen schild kopen hoor :? |:(, kan em alleen oppakken net als de colt
Houden bedoel ik ja (Die alcohol ook he)

Wat ik dus bedoel is dat het onzin is dat Terrors een schild kapen, dat het volgende rondje weer meenemen en dan met ze vieren voor een of andere ingang gaan staan in aztec ofzo.

Owja, en een AWP gaat er niet doorheen, maar een granaat wel?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 22-09 09:25
Ik denk dat ik maar gewoon rustig wacht op de officiele patch, lijkt me wel zo verstandig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 12:56:
[...]

Wat ik dus bedoel is dat het onzin is dat Terrors een schild kapen, dat het volgende rondje weer meenemen en dan met ze vieren voor een of andere ingang gaan staan in aztec ofzo.

Wrom is et dan zo raar dat een t een schild kan oppakken dan, t kan toch ook een colt of wat voor wapen van de ct dan ook oppakken :?

En alcohol, zo vroeg al :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 12:56:
[...]

Een he wel, maar als je die pakt heb je al weer een hs met usp ofzo gehad.

Ik vind dat schild ook niks. Het is vreselijk irritant om tegen te spelen en imo heeft het schild ook werkelijk wara geen nut in een war. Je gaat mischien niet dood met zo'n ding alleen is het vrijwel onmogenlijk om er zelf iemand mee te doden. dit omdat je alleen maar stil kan zitten met zo'n ding en zodra je dat schild opzij doet heb je een hs te pakken. Hoe dat schild dus nuttig is in een war is voor mij alsnog een raadsel.

Wat ik wel goed vind aan 1.6 is de smoke. Die ga ik denk ik zelf veel gebruiken als T.

En cheats maak ik me niet druk om, speel toch vrijwel alleen tegen "bekende" mensen en dus valt het aantal cheaters reuze mee :)

/ps niet eens tijd voor een nieuw icon Futal? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Peertje op 03-02-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Peertje schreef op 03 februari 2003 @ 13:05:
[...]

Een he wel, maar als je die pakt heb je al weer een hs met usp ofzo gehad.

Ik vind dat schild ook niks. Het is vreselijk irritant om tegen te spelen en imo heeft het schild ook werkelijk wara geen nut in een war. Je gaat mischien niet dood met zo'n ding alleen is het vrijwel onmogenlijk om er zelf iemand mee te doden. dit omdat je alleen maar stil kan zitten met zo'n ding en zodra je dat schild opzij doet heb je een hs te pakken. Hoe dat schild dus nuttig is in een war is voor mij alsnog een raadsel.

Wat ik wel goed vind aan 1.6 is de smoke. Die ga ik denk ik zelf veel gebruiken als T.

En cheats maak ik me niet druk om, speel toch vrijwel alleen tegen "bekende" mensen en dus valt het aantal cheaters reuze mee :)

/ps niet eens tijd voor een nieuw icon Futal? :P
Waarom zou die? innonimis is gewoon weer actief hoor :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl!kje schreef op 03 februari 2003 @ 13:41:
[...]

Waarom zou die? innonimis is gewoon weer actief hoor :)
Een ook al net zo bikkelhard weer dood :)

De smokes zijn idd wel een vooruitgang, ookal duren ze niet erg lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Nu al dood ? Ik d8 alleen inactive ennehh 1.6 is officieel uit? ik moet namelijk updaten zegt mijn CS naar een nieuwe versie :D woeiiiiii!!!

Ik kan hem alleen nergens downen? Als het via cs moet ben ik over een week nog bezig.. Nog ff geprobeerd te connecten, maar hij geeft toch echt aan dat mijn CS out dated is en dat hij een update download..

[ Voor 43% gewijzigd door inXs op 03-02-2003 23:28 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
bl!kje schreef op 03 February 2003 @ 23:26:
Nu al dood ? Ik d8 alleen inactive ennehh 1.6 is officieel uit? ik moet namelijk updaten zegt mijn CS naar een nieuwe versie :D woeiiiiii!!!

Ik kan hem alleen nergens downen? Als het via cs moet ben ik over een week nog bezig.. Nog ff geprobeerd te connecten, maar hij geeft toch echt aan dat mijn CS out dated is en dat hij een update download..
[rml][ H-L] Half-Life executable out of date???[/rml]

dit heeft meer met HL zelf te maken........daar zou dus een update voor moeten zijn die er niet is?????

maar sommige mensen komen er wel op (LiquidSilver)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperGTS en anderen.....
anders gaan jullie effe hartstikke offoptic. Deze hoort in SP-V&P

in jouw topic staan replies, met de troep erbij enzo...WON op zn rug idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ik heb retail versie :) dussehh ligt niet aan HL.. ik speel al 2.5 jaar ik weet wel wat ik doe :P ik had ook voor de zekerheid al ffkes cs 1.5 eropnieuw opgegooid maarehh nee dus.. Maar ik hoorde al @ irc dat er meer mensen last van hebben.. Ik hoorde van TRiGGA dat jij er ook last van had rixter.. :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Mja ik heb nog niet kunnen testen of het allemaal weer werkt, maar het schijnt van wel.. Nog geen 1.6 dus :'(

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Laatst online: 03-07 14:17
bl!kje schreef op 04 februari 2003 @ 11:27:
Mja ik heb nog niet kunnen testen of het allemaal weer werkt, maar het schijnt van wel.. Nog geen 1.6 dus :'(
argh n00b :P 1.6 is echt uber _/-\o_ hij speelt zo lekker weg :) echt heerlijk gewoon!! de Galil en Famas ownen aars!!! die balisic shield is f wennen om goed mee te spelen,maar als je eenmaal gewend bent ermee te spelen ow boy ow boy wat een verheerlijking!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door BOCmetalhead op 04-02-2003 14:25 ]

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

BOCmetalhead schreef op 04 February 2003 @ 14:24:
[...]

argh n00b :P 1.6 is echt uber _/-\o_ hij speelt zo lekker weg :) echt heerlijk gewoon!! de Galil en Famas ownen aars!!! die balisic shield is f wennen om goed mee te spelen,maar als je eenmaal gewend bent ermee te spelen ow boy ow boy wat een verheerlijking!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ttsskkk n00b ... grrrr ik heb wel steam al gedaan hoor, maar die ping zuigt al helemaal. Naja ik wacht wel op de officiële versie van 1.6 ik vind 1.5 ook nog wel ff best.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel cs vanaf the very beginning en ik heb al 100 keer geroepen te stoppen bij een nieuwe beta omdat het steeds verotter werd, maar ik doe het nogsteeds en ook 1.6 zal ik wel blijven doen de schilden zullen toch wel weer verdwijnen :)

Laat die jongens lekker prutsen en kill het sinds de retail uitgekomen naab-volk maar lekker verder af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

ik speel sinds béta 5.1 en heb nog nooit geroepen dat ik stop (naja soms na een potje pure frustratie die iedereen wel eens heeft :P ) maar ik moet zeggen dat ik het niet echt slechter vind geworden (cheaters komt door de groeiende community niet door cs in feite) ennehh het enige minpuntje vond ik dat springen en dat de mp5 een stuk slapper was na 1.3 .. maar voor de rest hoor je mij niet echt klagen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

bl!kje schreef op 04 februari 2003 @ 14:48:
ik speel sinds béta 5.1 en heb nog nooit geroepen dat ik stop (naja soms na een potje pure frustratie die iedereen wel eens heeft :P ) maar ik moet zeggen dat ik het niet echt slechter vind geworden (cheaters komt door de groeiende community niet door cs in feite) ennehh het enige minpuntje vond ik dat springen en dat de mp5 een stuk slapper was na 1.3 .. maar voor de rest hoor je mij niet echt klagen.
edit:
btw wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic? deze zit al bijna @ 1000 posts

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

bl!kje schreef op 04 February 2003 @ 14:51:
[...]

edit:
btw wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic? deze zit al bijna @ 1000 posts
ermm en deze post was dom, want ik wou de vorige editten, maar drukte dus schijnbaar op de quote knop... mmmzzz, teveel koffie denk ik :P sowwy

edit:
anders doe je het 3 keer........ sjees..... kan iemand me ff slaan?

[ Voor 12% gewijzigd door inXs op 04-02-2003 14:53 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

1.6 is weer een stap dichterbij naar de naab
shield is ronduit belachelijk, jammer dat ze niet meer de echte wapen namen (mogen?) gebruiken.

cs 1.3 vind ik toch echt nog de beste van de v1.x serie

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
NaLiN schreef op 04 februari 2003 @ 15:16:
jammer dat ze niet meer de echte wapen namen (mogen?) gebruiken.
komt omdat BETA1.6 gebasseerd is op de retail versie, daar mogen geen echte wapen namen worden gebruikt. Strax bij de officieële mod release krijg je gewoon weer de echte namen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
-Cargo- schreef op 04 februari 2003 @ 15:46:
[...]

komt omdat BETA1.6 gebasseerd is op de retail versie, daar mogen geen echte wapen namen worden gebruikt. Strax bij de officieële mod release krijg je gewoon weer de echte namen
Hmm lijkt me niet. Zolang CS via Steam gaat zal je het retail product moeten downloaden. Dat blijft zo.

Wat wel beetje vreemd is is dat je nu geen cd key nodig hebt voor Steam Beta.

Grote nadelen steam:
• Gamed niet lekker weg, zoals gewoon met HLSW
• Mouseacceleration staat aan, is niet uit te krijgen, zo kan ongeveer 90% niet meer goed spleen want wie gebruikt er nou Mouseacceleration, ik bedoel... dat suckt :/
• Telkens maar die retail downloaden als je ff formatje hebt
• Het vreet abnormaal veel bandbreedte wat heel erg veel mensen niet hebben of met een limiet van 1gb per maand zitten

Zo kan ik nog wel even doorgaan...

Het weegt niet op tegen de voordelen, want het voordeel dat het anti-cheat is geld niet meer. Er is al gelijk in de eerste week van de release bewezen dat je met een nieuwe cheat gewoon weer kan wallhacken, aimhacken en weet ik wat allemaal hacks die die gasten gebruiken.

Tevens... ze willen games gaan verkopen op die manier (via Steam), nou dankje, dat moet ik echt niet hoor. Geef mij maar gewoon een retail product zoals Half-Life, en ik download Counter-Strike wel lekker zoals ik het al 3 jaar doe. Ik wil ook zoiezo een mooi doosje hebben als ik toch een product in de winkel kopen en een cd.

Nog 1 ding: Je moet een creditcard hebben om de nieuwste games te kopen via Steam, nou lekker is dat, ik word gewoon gedwonen zo'n ding te nemen. Nog niet eens 14% van nederland (13.xx) heeft een creditcard in Nederland, nou lekker is dat.

Nah das dan dus mijn mening over Steam (en CS1.6)

Ik bedoel... over CS kwa gameplay valt niet veel te melden, nieuwe wapens zijn wel leuk maar niet echt goed, schild is zwaar shit. Maar wat het hem doet is Steam, het is echt rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
ik vind 1.6 juist lekker weg spelen! speelt heerlijk soepeltjes :) steam is inderdaad niet alles alhoewel er wel handige dingen in zitten zoals dat je friends kan toe voegen zien op welke server ze zitten en ze eventueel joinen... ik vind het zoeken naar een server ook een stuk beter geworden! en die Famas en Galil zijn uber! ke dat shield is nie alles maar ik denk dat dat ff wennen is en als je daar eenmaal goed mee om kan gaan dat het alleen maar handig is...

het idee van steam en verkopen van games vind ik idd iets minder wegens reden credit card en als je je pc opnieuw installd ben je dus gewoon alles kwijt... en zal je alles opnieuw moeten downen... en dus opnieuw moeten dokken...

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

die friends functie zit ook wel in all seeing eye , en die shield zal best handig zijn enzo , maar het is gewoon een zware irritatie , net zoals de loopsnelheid van 1.3 > 1.4 en jump vertraging

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of jullie het weten maar steam word al sinds 1.3 gebruikt........ steam zal niet voor normaal gebruik zijn maar is alleen een beta test platform dat het allemaal leuk onder controle houd
en ze zouden wel willen dat ze via inet software kunnen gaan verspreiden :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 16:38:
ik weet niet of jullie het weten maar steam word al sinds 1.3 gebruikt........ steam zal niet voor normaal gebruik zijn maar is alleen een beta test platform dat het allemaal leuk onder controle houd
en ze zouden wel willen dat ze via inet software kunnen gaan verspreiden :P
Lees jij maar eens wat nieuwsberichten over steam op gamers.nl of cs.nl Daar staat duidelijk dat ze in de toekomst steam niet alleen willen gebruiken als test platform maar ook voor het verspreiden van software etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
-Cargo- schreef op 05 februari 2003 @ 16:57:
[...]

Lees jij maar eens wat nieuwsberichten over steam op gamers.nl of cs.nl Daar staat duidelijk dat ze in de toekomst steam niet alleen willen gebruiken als test platform maar ook voor het verspreiden van software etc.
jah idd! ze willen nu veel meer nu ze gezien hebben dat het een beetje werkt met CS!! hopelijk krijgen ze hun zin niet maar je weet maar nooit! op zich werkt het op de manier zoals nu niet zo heel slecht als het zo blijft als het nu is vind ik het allemaal best maar zodra ze het gaan uitbuiten... maar toch CS1.6 al is het dan een public beta blijft goed... ik ben alleen niet zo dolletjes op dat shield zoals het er nu naar uit gaat zien komen er alleen granades door heen en verders geen kogels... dat vind ik wel een beetje een minpuntje

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Cargo- schreef op 05 February 2003 @ 16:57:
[...]
weet ik dat zeg ik toch ook: dat zouden ze wel willen, das netzoiets als ze wilde trachten met napster etc.......like that's gona work.... daar is neit echt markt voor he, als ze dat nu nog niet echt doorhebben, hebben ze een plank voor de kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is zwaar kut nog... Het is nog een beta gelukkig, het zit echt vol met bugs en er zijn amper servers... Pluspunt is wel dat de maps veel mooier en gedetailleeerder zijn geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat schild is echt zwaar cool tot dat iemand ondekt dat als je door het ruitje schiet je harstikke dood bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Novah schreef op 04 februari 2003 @ 20:14:
[...]

• Telkens maar die retail downloaden als je ff formatje hebt
• Het vreet abnormaal veel bandbreedte wat heel erg veel mensen niet hebben of met een limiet van 1gb per maand zitten
ff de counterstrike map backupen en na format weer terug zetten :)

juist 3x minder

cs 1.5 heb ik 3-4kb/s (rate 999)
steam 1.6 1kb/s (rate 999)
dat valt wel mee dus :)

en van mij mogen ze die die wapens @ menu et zelfde houden als 1.5
anders (zoals nu) kan je weer je je buy script aanpassen :/

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 05-02-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:13
Die nieuwe smokes zijn cool maar trekken veel te veel fps
, vooral met vsync aan (ik hou van vloeiende beelden) halveert die de fps automatisch als die ver onder mijn max komt (84/85). Hij gaat naar 1 smoke naar 42 en bij 2 smokes dus gelijk 21, onspeelbaar dus. Die mouseaccel heb ik niks van gemerkt, ik gebruik het zelf niet maar 1.6 speelde net zoals 1.5 hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 17:57:
het is zwaar kut nog... Het is nog een beta gelukkig, het zit echt vol met bugs en er zijn amper servers... Pluspunt is wel dat de maps veel mooier en gedetailleeerder zijn geworden
lekker snugger je zegt et zelf, beta is om de bugs etc der uit te halen, niet om te zorgen dat er maar lol word gemaakt |:( snappen sommige mensen het idee er achter wel?

(natuurlijk wel beetje lol dat spreekt vanzelf 8) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 17:57:
Jah en de servers die er zijn zijn zwaar laggy! maar jah het is maar voor eventjes... strax final en dan is iedereen weer happy :) en het ziet er idd wel echt veel mooier uit!

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will