Counter-Strike 1.6 Je mening!

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

Topicstarter
Na een beetje rond dwalen kwam ik hier terecht:

http://www.computergames....w_interviews&interview=83

Hier staat een interview met Erik Johnson, een van de makers van counter-strike.

Er staan een tweetal nieuwe guns(Famas en Galil) en een Riot Shield,
nou was mijn vraag, wat denken de gamende GoTters over de nieuwe Counter-Strike en wat vindt je dat er zeker veranderd moet worden ten opzichte van 1.5 (behalve natuurlijk het cheaten want dat spreek voor zich :) )

zelf vind ik dat somige textures/maps meer aandacht verdienen, en de models met bijbehoordende bewegingen.

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 23-09 14:28
Ik vind het jammer dat het voten van players niet echt werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belangrijkste vind ik een goede anti-cheat beveiliging, nieuwe maps en wapens boeien me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat schild is echt weer zon ding waar de newbs zich achter gaan verschuilen en wat denk ik amper gebruikt gaat worden...

Voor de rest vind ik die nieuwe wapens wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
SyphOn schreef op 31 oktober 2002 @ 15:24:
Ik vind het jammer dat het voten van players niet echt werkt
Dat zou het cheaten pas echt goed tegengaan, en misbruik kan er bijna niet van gemaakt worden omdat je bijv. 90% van de spelers op een server mee moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat ze awp weg moeten laten, alleen scout als sniper. Er komt namelijk altijd zo'n gezeik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

Topicstarter
Tja het Schild kan natuurlijk een tactisch object worden, :) en die wapens, als die net zo goed worden als de ak en de m4a1 dan hebben zowel ct als t er een leuk stel wapens bij :D

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
ik krijg nooit gezeik over AWP, je zit gewoon op de verkeerde servers.. Zelf lijkt me dat schild best koel, al zie ik niet echt in hoe je dat in de praktijk moet gaan gebruiken.. Maar je kan er best een leuke clanwar tactiek op verzinnen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gehoord dat het "oude" springen ietsjes wordt bijgesteld :) dat is wel een positief punt.

Nieuwe wapens is wel een leuk idee mits ze tegen de andere "betere" wapens kunnen concureren kwa prijs/performance. De barreta's waren in het begin populair maar nu zie je niemand er mee lopen omdat je er teveel betaald voor slechte performance. wat ik liever nog zie is gas waarbij je een gasmasker moet kopen voor een goedkope prijs. Als je geen gasmasker hebt dan post het HP (ongeveer 5 sec middenin gas) ben je dood.

En de recoil moet weer naar de "oude" recoil terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Damn in februari pas sjeez... en zoveel word er nou ook niet aan veranderd. Conclusie voor als je geen gecheat wil: speel op een bekende server met altijd goede admins, het overkomt mij zovaak dat ik hen dingen moet uitleggen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naampjes schieten door de gordijnen kan je niet altijd op elke server doen. loop vaak slecht af :S

*kicked by console*
retry
*you have been banned from the server*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Nu online
devv05 schreef op 31 oktober 2002 @ 15:28:
ik krijg nooit gezeik over AWP, je zit gewoon op de verkeerde servers.. Zelf lijkt me dat schild best koel, al zie ik niet echt in hoe je dat in de praktijk moet gaan gebruiken.. Maar je kan er best een leuke clanwar tactiek op verzinnen dan :)
Je kunt het gebruiken als een mobiele cover, wat denk je dan. Stel dat je met 2 man van de middendeur naar de 1e bombspot moet op Aztec, dan ben je best wel kwetsbaar, je kunt dan met je schild of assisentie van iemand met schild beschermd over open gebieden.
Of door een lange gang, je bent beschermd totdat je helemaal aan het einde bent, terwijl je zonder schild de hele gang rechtdoor moet zonder enige bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Deze patch zou er dus voor zorgen dat Counter Strike spelers ook online tegen Counter-Strike: Condition Zero spelers kunnen spelen.
Zal het eigenijk de moeite zijn om Counter-Strike: Condition Zero te kopen? Alleen grafisch is het wat beter.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Nu online
Dus loont het de moeite, iedereen loopt altijd te zeiken over de grafiks van CS... En je krijgt er de toch schijnbaar erg goede singleplay bij, obv PODbot intelligence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het geen "zak-schild" is, als je begrijpt wat ik bedoel. Schild voor je neus. tover je je schild weg in de broekzak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 15:26:
ik vind dat ze awp weg moeten laten, alleen scout als sniper. Er komt namelijk altijd zo'n gezeik van.
De awp is samen met de scout nog ongeveer de enige gun waar je skill voor nodig hebt om een kill te maken. Op bijna elke server waar ik kom roept er wel weer 1 'stop eens met die awp lamer', terwijl sproeien met een colt het enige is wat ze zelf kunnen. Gewoon een vol magazijn in de richting van de tegenstander sproeien en het headshot volgt vanzelf. Dat is dan ook de reden waarom ik 1.5 (het is al sinds 1.3 trouwens) zo verschrikkelijk slecht vind. Maak die hitboxes gvd weer eens normaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je met dat schild allemaal formaties :p
zie je een driehoek met een awp eruit steken. succes gegarandeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
die schild kan je nog doorheen raggen hoor, ff goed voorstellen waar zn kop zit, colt burst, hoppa hs, np. Die nieuwe guns moet ik eerst ff uitchecken voordat ik daar een mening over kan hebben.

Het springen en lopen blijft gewoon zo, dat was een verzonnen iets op sogamed geloof ik.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riot shield !! w00t! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

issie al uit dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Januari/Febuari 2003 komt ie uit.
Schild kan handig zijn.
Wapens is effe afwachten.
Voor de rest ziet het er wel goed uit.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja ik wou net zeggen :D, hoe kan je nou je mening geven over iets wat nog niet eens uit is :). Verwachtingen kunnen daarentegen wel gegeven worden :P. Naja ik had al een hele tijd verwacht dat de FAMAS er ooit in zou komen. Op zich wel vet, want hij ziet er wel cool uit. Maar dat schild dat wordt op public servers niks denk ik, in clanverband misschien wel. Ik boedoel je moet een stuk of 3 man hebben die de rest dekt met een schild, want als je een schild hebt ben je niks in je eentje lijkt me, ookal heb je dan wel een handgun. Maargoed we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met ze alle met shild op de bomspace gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ow jongens ff voor de duidelijk heid. Zo'n schild is geen schild als in: "Ik kan niet geraaktworden want ik heb een schild". Kogels van lichtereguns worden mischien wel afgeketst, maar kogels van de AK of AWM gaan er nog steeds doorheen. Ze doen dan wel wat minder damage natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Nu online
En dus heeft het nut |:( overigens kun je naar ik meen niet schieten als je dat schild vast hebt, dus je hebt bescherming maar geen aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

IMHO heb je dan geen hol aan zo'n schild op pub's, noobs raggen je dan nog steeds dood met hun colt/ka'tje trouwens ik ben liever mobiel en heb zware gun dan dat ik met zo'n proppeschieter en een (niet)werkend schild rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Nu online
Een eenling als jij heeft niets aan zo'n schild maar je kunt je voorstellen dat 2 of 3 man ook beschermd en MET AK of wat dan ook achter 1 of 2 van die schilden kunnen schuilen. Dat schild is er ingebracht vanwege een TEAMplayaspect.

1-tje houdt het schild vast en biedt bescherming aan hemzelf en zijn schietende teammaat, snapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 17:26
Heb et idee dattik als 1.6 uit is hooguit 2 weken cs speel. en daarna nooit meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bah... Gewoon CS Beta 7,5 weer of gewoon CS1.0
Daarna werd het alleen maar minder.. vooral toen rond 1.2 iedereen opeens ging cheaten :S toen werd het pas butt ....

Die goeie ouwe tijd...
1.6.. lama.. kan niet eens fatsoenlijk springen meer....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

stefijn schreef op 31 oktober 2002 @ 16:22:
En dus heeft het nut |:( overigens kun je naar ik meen niet schieten als je dat schild vast hebt, dus je hebt bescherming maar geen aanval
Zeg ik dat het nut heeft? Ik geef er informatie over, ik blijf kwa mening neutraal, zoals ik al zei: Ik wil wel eens zien of zo'n schild ook echt leuk is op een public server. Je kan wel schieten, maar dan alleen me een bij geleverde gun. Dat was de Five-Seven volgens mij maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat cheaten moet ECHT veranderen. vrijwel op elke UK2 server kom je wallhackers tegen. dat is zo kut, je kunt niet eens normaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:18
Ach cs graaft zn eigen graf, bij elke versie weer meer, gelukkig ben ik op tijd gestopt :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

omg die cheats komen niet vanwege slechter worden van cs, maar vanwege het steeds populairder worden.. Kinderen kunnen het spelen.. volwassenen etc etc.. Iedereen loopt ook steeds te zeiken op cs, als je het zo'n kut spel vind kap er dan mee en zeik niet.. Met dat irritant gezeik verpest je het spel ook voor anderen...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 31 oktober 2002 @ 16:23:
IMHO heb je dan geen hol aan zo'n schild op pub's, noobs raggen je dan nog steeds dood met hun colt/ka'tje trouwens ik ben liever mobiel en heb zware gun dan dat ik met zo'n proppeschieter en een (niet)werkend schild rondloop.
Ben ik volkomen met je eens, maar 1 ding dat misschien wel handig *kan* zijn
Dat je als CT's op aztec over de brug gaat zonder schild
Komt Terror met awp en legt 2-3 man neer met 1 schot en 2e Terror komt en maakt de rest af

Nog een keer, nu met schild
Gaan gezellig over brug, vooraan loopt knakker met schild
Komt zelfde Terror weer, schiet 2-3 keer met awp, maar killt niemand
Dan komt Terror met ze AK'tje, en ragt beetje op schild
Gaat *misschien* 1 CT dood..

De rest rushed langs het schild en killed de Terrors die daar staan

(bovenstaande is gewoon een "als als als" voorbeeld :P

Denk dat het vaker zoiets is:
Terror: "Hee, een schild"
*Schiet paar keer met Ak-47 op schild*
Teroor: 'Hm, niet dood"
*Loopt om schild heen, knalt persoon erachter neer*
Terror: "Handig hoor zo'n schild.. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riot schild lijkt me dus echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Na SOF2 uitgespeeld te hebben, mis ik nu toch wel heel erg het 'langs een hoekje leunen' in CS.........dit werkt super in SOF en zou in CS ook erg handig zijn

en dat schild lijkt me echt zooi

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
stefijn schreef op 31 oktober 2002 @ 15:25:
[...]

Dat zou het cheaten pas echt goed tegengaan, en misbruik kan er bijna niet van gemaakt worden omdat je bijv. 90% van de spelers op een server mee moet hebben
Die #@$#% gasten voten altijd iemand eruit die te goed is etc.
De echte cheaters zien ze niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
LoL! Da schild lijkt me inderdaad ook erg useless maar die 2 nieuwe guns zijn echt vet! Keer wa anders dan altijd colt of ak. En trouwens 1.6 komt half november uit, en ik verheug me er echt wel op :*)!

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ben erg benieuwd.
CS vind ik ondanks de cheaters e.d. nog steeds wel roelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Nu online
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:01:
[...]

verhaal
...Terror: "Handig hoor zo'n schild.. "
He, eindelijk iemand die het wel ziet. Maar ja, je beschrijft dan ook wel teamplay, dat is de meeste CSers vreemd, no offence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 17:26
ReCreator schreef op 31 oktober 2002 @ 17:08:
Daarna werd het alleen maar minder.. vooral toen rond 1.2 iedereen opeens ging cheaten :S toen werd het pas butt ....

Die goeie ouwe tijd...
mja, kmis dat beetje... toen wast nog echt leuk op servers... nu ... soms nog... maar niet veel meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Phreak schreef op 31 oktober 2002 @ 18:48:
Ben erg benieuwd.
CS vind ik ondanks de cheaters e.d. nog steeds wel roelen :)
Juist!
Als je last van sjeeters heb moeje maar naar een betrouwbare server gaan.

Verder lijkt me dat riot ding wel koel, heb all1 geen idee wat ik me er in-game bij moet voorstellen :? Bv; je staat ermee, kunnen anderen je voeten dan nog zien?
Je bukt ermee, kan jij zelf er nog überhaupt mee zien? En hoe zit het met sgieten?

[edit] kijk aan;
3. Ballistic Shild IIIA (Counter-Terrorist Only)
This item will block small arms fire (pistols, shotguns, sub-machine guns) and slow down high-caliber rounds to a point where they're not as deadly. The shield will take a primary weapon slot and will be bundled with the FN FiveseveN pistol. The shield will usually cover the front of your body while you peer through the small window, but when you move to fire your pistol, the shield will be moved to the side.

[ Voor 0% gewijzigd door Booth op 31-10-2002 19:37 . Reden: gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, laten we nou niet van tevoren gaan zeuren over het schild, als er echt problemen mee komen zouden er wel weer servers komen die het ding er automatisch uitfilteren (net als het springen met de huidige CS)

dus geen overhaaste conclusies trekken, UT2003 heeft ook zo'n schild, en ookal kan je het spel nauwelijks vergelijken met CS, het doet het zeker weten goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het een riot schild is kan het toch geen kogels blokkeren? dat is alleen om de mensen tegen te houden. natuurlijk verminderd de schade wel wat maar niet echt veel denk ik.ik weet nog nie echt wat ik er van moet denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ooit een riot gezien van ronde de 8 mensen ;) ? IMHO suckt dat ding dan ook, verder wel geinig ofzo, maar totaal onbruikbaar voor pubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je zo'n schild hebt heb je toch nog wel een handgun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis gewoon vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 23-09 08:50
lijkt me wel lachen.... CS is bij lange na nog niet perfect :).. wat ik nog graag zie is mooiere graphics... want laten we wel wezen... cs is geen grafisch hoogstandje... of jet het nu op 1024x768 of 1600x1200 speelt, maakt niks uit.. (behalve dan dat de lettertjes ontzettend klein worden :+)
voor de mensen die niet weten waar de rest van de discussie over gaat..
dit komt erbij:
Afbeeldingslocatie: http://www.computergames.ro/assassin/images/valve/valve003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.computergames.ro/assassin/images/valve/valve002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.computergames.ro/assassin/images/valve/valve001.jpg

't zou er dan zo moeten gaan zien..:

Afbeeldingslocatie: http://www.computergames.ro/assassin/images/valve/valve004.jpg

ziet er wel lachen uit, denk ook dat het de teamplay tengoede komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb graphics nooit zo storend gevonden, zeker als je bedenkt hoe oud het spel al is. Als je het gaat vergelijken met de wat nieuwere spellen vind ik het veschil best wel meevallen.

Over 1.6. tjah, alles wordt weer even wennen. Die nieuwe wapens zullen het waarschijnlijk niet gelijk kunnen opnemen tegen de vertroude ak en colt, maar misschien worden ze wel goede vervangers. Schilden lijkt me eigenlijk niks, maarja, als het niks blijkt te zijn dan zal ie ook weinig gebruikt worden, net zoals de elites enzo.
Wat wel leuk is, ze hebben een paar maps, zoals Aztec een beetje gerestyled, wel leuk om even te zien. We moete maar afwachten wat het wordt, niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Hmmmm.... Met al het respect aan de fairplay players maar in CS wordt zo afgrijselijk veel ge-cheat dat is gewoon niet leuk meer :(
Dat is ook de reden waarom ik TFC speel i.p.v CS :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Zo'n schild kan best wel van pas komen denk ik, Okeej pubs wat minder maar een war, je koopt zo'n schild en je gaat voor de persoon zitten die de bom defused kannie niet van veraf afgeknalt worden "snipers" Je kunt het schild ook droppen pak je andere gun op ;) Ik hoop dat ze "ooit" de headshotbox kleiner gaan maken hij kwam in 1.3 of zo en is nooit weer weg gegaan. echt irritant schiet je mis maar je raakt wel heel erg kut. Ak gevoelig, hij is redelijk precies je richt op het hoofd en raakt altijd omdat die box zo verrekte groot is. Wil iedereen nou ophouden met zeuren over de AWM... dat ding zit er ALTIJD al in iedereen zeurt al vanaf het begin, ze halen dat ding er echt niet ut hoor.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:06:
Ik heb graphics nooit zo storend gevonden, zeker als je bedenkt hoe oud het spel al is. Als je het gaat vergelijken met de wat nieuwere spellen vind ik het veschil best wel meevallen.

Over 1.6. tjah, alles wordt weer even wennen. Die nieuwe wapens zullen het waarschijnlijk niet gelijk kunnen opnemen tegen de vertroude ak en colt, maar misschien worden ze wel goede vervangers. Schilden lijkt me eigenlijk niks, maarja, als het niks blijkt te zijn dan zal ie ook weinig gebruikt worden, net zoals de elites enzo.
Wat wel leuk is, ze hebben een paar maps, zoals Aztec een beetje gerestyled, wel leuk om even te zien. We moete maar afwachten wat het wordt, niet dan?
Ik vind juist jammer dat ze de oude aztec vervangen hebben :P. Die was eel toffer :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik ben het met dr.dk eens, het gaat gewoon vet worden, :D
kwa gameplay veranderingen zullen we gewoon maar moeten afwachten
of het anders gaat worden... ;)
wat de graphics betreft, ja ik vind dat ze nu wel eens de engine zouden mogen verbeteren,
er zitten zoveel dingen in die mooier en beter zouden kunnen,
ten koste van mensen die nog op een p2 spelen... |:( / >:) (kwa graphics)

wat de "nieuwe maps" betreft, dat zijn eigenlijk meer grafische updates,
de_inferno en de_aztec blijven dus wel dezelfde layout behouden.
verder ben ik ook benieuwd, hoe het nou zit met die gas granaat,
gaan ze die nu naast cs:cz, ook in cs 1.6 stopppen :?

Als je geen engels kunt lezen, ik heb het vertaald op m'n website
in een nieuwtje een tijd terug...
(hoop dat dit mag :?) =[T2D]=

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 19-09 16:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik denk dat de 'riot-campers' dan al snel zullen onstaan. Maarja 1 granaat erbij en ze hebben alweer 1/2 hp ;)

Ik hoop idd ook dat je dat niet 'zomaar even wegstopt'. Moet je maar is kijken waar dat ze nu een AWP vandaan toveren :D

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 13:51
ReCreator schreef op 31 oktober 2002 @ 17:08:

Die goeie ouwe tijd...
beta 7.5? die bestaat niet vriend

1.2 ? die bestaat ook niet vriend

1.6 word het springen niet anders dan in 1.5 en 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 31 oktober 2002 @ 15:25:
[...]

ja en wat je dan krijgt is van die neupjes die je gaan voten omdat je hun aars klaart, nee dank je. Vaak genoeg gehad dat van die n00bclannetjes de server overbezetten en je sjieter noemen. Je moet gewoon die nerds uitroeien, op een of andere manier :P :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op 01 november 2002 @ 11:54:
lijkt me wel lachen.... CS is bij lange na nog niet perfect :).. wat ik nog graag zie is mooiere graphics... want laten we wel wezen... cs is geen grafisch hoogstandje... of jet het nu op 1024x768 of 1600x1200 speelt, maakt niks uit.. (behalve dan dat de lettertjes ontzettend klein worden :+)
voor de mensen die niet weten waar de rest van de discussie over gaat..
dit komt erbij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

't zou er dan zo moeten gaan zien..:

[afbeelding]

ziet er wel lachen uit, denk ook dat het de teamplay tengoede komt....
sow, dat zijn nog 's riot shields. ik verwachtte een handvat me plexiglas ofzo, je weet wel, die mietjes shit die ze bij de nederlandse politie gebruike. ik had het dus duiderlijk mis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 07:49
mooiere models, Geluid.
meer grafische instellingen.
Mooire grapichs. (zal wel niet mogelijk zijn want dan moet je meteen overstappen naar een compleet nieuwe engine :) )
Hitboxes maken.
Het door muren schieten met geweren :).
lag spring verwijderen.
ALLE COMPLETE CS MAPS IN EEN UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!.
Met plattegrond over de maps, niet alleen een paar groene strepen.
Gasgranaat + Masker.
Goeie Cheat detectie.
Bots adden (zonder waypoints, zodat ze in elke map gebruikt kunnen worden.)
Eventueel ook het kunnen slaan, ook met geweren een tik kunnen uitdelen.
en het fixen van de models zodat je weet of iemand een demper op zen gun heeft of niet.

was het wel zo`n btje :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
buzz schreef op 01 november 2002 @ 14:30:
[...]

beta 7.5? die bestaat niet vriend

1.2 ? die bestaat ook niet vriend

1.6 word het springen niet anders dan in 1.5 en 1.4
1.2 BESTAAT WEL ! het was een update van cs 1.1 die niet persee nodig was om te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
cs beta 7.1 was de best cs versie tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Trancentral schreef op 01 november 2002 @ 20:50:
ik vond 1.0 tm 1.3 echt het beste vanaf 1.3 begon et te sucken :) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Trancentral schreef op 01 november 2002 @ 20:50:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

STIMPPYYY schreef op 01 november 2002 @ 20:52:
[...]

ik vond 1.0 tm 1.3 echt het beste vanaf 1.3 begon et te sucken :) :p
Jij bent zeker pas vanaf 1.0 begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 22:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

ik ga persoonlijk voor b5.2 en ze mogen alle onzin weghalen die er bij is gekomen in de volgende patch.
as_riverside en cs_docks, wereldmaps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Apocrypha schreef op 01 november 2002 @ 21:00:
[...]

Jij bent zeker pas vanaf 1.0 begonnen?
jep :)
kheb ook csclassic gespeeld ,maar volgens mij zit daar geen verschil in 1.0 :(

gewoon geen goede versie van beta 5.2 en 7.1 :) want volgens mij waren die iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wat ik ook triest vind van CS is dat je met een nade door de muur geraakt kan worden..
Je hebt 13 hp en je staat 8er een deur, en er wordt sgeel gegooid en gooid net naast de deuropening..
Dus zo:
jy: deuropening:
muur >> __::___\--/____________
--------------*

:: = jy
\--/ = deuropening
* = nade

De nade komt dus aan de andere kant van de muur
Dan ben je alsnog dood |:(
Najah, je begrijpt me wel (probeer het anders uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Nog ff wat met riot shield kan je dus niet lopen.. Dus als iemand een riot shield heeft dan zou die eerst aan de overkant van de brug/gang moeten komen.. En dat moet ie lopend doen, maar als ie loopt dan dekt het schild hem niet... Dus dat wordt dan toch vrij lastig.. Dus je moet eerst diegene met dat schild door middel van backup daar krijgen en dan moet je er zelf 8teraan..

Mja en iedereen zeurt, ga dan gewoon op clan servers spelen met paswoord ofzo.. Altijd admins en geen last van cheaters/lamers.. Want het zijn allemaal bekenden..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op 01 november 2002 @ 22:58:
Wat ik ook triest vind van CS is dat je met een nade door de muur geraakt kan worden..
Je hebt 13 hp en je staat 8er een deur, en er wordt sgeel gegooid en gooid net naast de deuropening..
Dus zo:
jy: deuropening:
muur >> __::___\--/____________
--------------*

:: = jy
\--/ = deuropening
* = nade

De nade komt dus aan de andere kant van de muur
Dan ben je alsnog dood |:(
Najah, je begrijpt me wel (probeer het anders uit)
ja, maar dat is alleen maar realistisch. zo'n stenen muurtje verminderd de schade dan wel een beetje maar de druk wordt er niet minder op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 00:19:
[...]

ja, maar dat is alleen maar realistisch. zo'n stenen muurtje verminderd de schade dan wel een beetje maar de druk wordt er niet minder op
Maar dit is egt met ELKE muur! En er zal toch niet zó'n hoge druk komen dat je je eraan verwondt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 01 november 2002 @ 12:36:
Hmmmm.... Met al het respect aan de fairplay players maar in CS wordt zo afgrijselijk veel ge-cheat dat is gewoon niet leuk meer :(
ach meid :P

nogmaals: geef het eerst een kans, als het niet werkt wordt het wel weer makkelijk verwaarloosd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Booth schreef op 02 november 2002 @ 10:29:
[...]

Maar dit is egt met ELKE muur! En er zal toch niet zó'n hoge druk komen dat je je eraan verwondt?
reden is imho dat de engine dat niet kan berekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

chromeeh schreef op 01 november 2002 @ 12:36:
Ik heb ook een lange tyd TFC gespeeld, kwas er egt goed in
Zat ook in een clan ([:]-Cyborg) maar ik had het te druk
Nu pwn ik een beetje in CS :o
Maar die cheaters is gewoon een kwestie van de juiste servers zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Of dat schilt iets is of niet weten we (nog) niet
maar ik vind 't een beetje 'unfair' ik bedoel; krijgen de terror niet iets 'speciaals' ipv dat schild?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je gaat er ook niet dood aan als je nog op full health zit, maar wel als je maar iets van 30 hp hep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Normaal zou de muur instorten of iig zullen er bakstenen in het rond vliegen, dit kan nou eenmaal nog niet nagemaakt worden dus is dit de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah het is wel wat overdreven imho. Ik ben eens doodgegaan op militia toen ik ergens buiten rondliep door een granaat die in de sewer afging ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow schreef op 02 november 2002 @ 14:56:
Of dat schilt iets is of niet weten we (nog) niet
maar ik vind 't een beetje 'unfair' ik bedoel; krijgen de terror niet iets 'speciaals' ipv dat schild?
zoals je al in die plaatjes ziet kan je met een riot shield alleen maar dat belgische pistooltje krijgen (je weet wel, de duurste die de ct's kunnen krijge). dus zo heel veel verdediging hebben die players niet. al denk ik wel dat het bedoeld is als een schild voor je andere teammates, in plaats van jezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ja soort suicidal squad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een woord: gaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, dergelijke onderbouwde reacties kunnen we goed gebruiken, gaat vooral zo voort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk er altijd zo tegen op om weer de nieuwe versie van cs te d/len. die teringlange wachttijden bij gamespy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

why gamespy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:20

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zoals ReV3rEnD al zegt, reageer dan niet :/

Ik ben verslaafd aan CS dus zeer benieuwd naar de nieuwe versie. Ik ben nu bezig met een counterstrike benelux forum op te zetten, dus verslaafd ben ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jij betere sites kent: kom maar op, ik kan ze wel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer elke server heeft ook wel een bijbehorende site.
www.strikerz.net heb ik laatst van gedownload.
zo zijn ze er ook van vuurwerk, demon, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:17

FreakNL

Well do ya punk?

Gewoon niet perse dezelfde dag willen dowloaden. Als je 1 dagje wacht, zijn er honderden mirrors....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb je de radio message "cover me" toch voor? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 16:17:
[...]

als jij betere sites kent: kom maar op, ik kan ze wel gebruiken
voor servers?
ik weet niet of je hlsw kent? ik heb een serverlist daar voor gemaakt 90 nederlandse server (paar zijn immers weer down) anyway kijk maar: HLSW - 90 nederlandse cs servers (list)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga jij maar gta3en.... lekker multiplayen |:( :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow schreef op 02 november 2002 @ 16:56:
[...]

voor servers?
ik weet niet of je hlsw kent? ik heb een serverlist daar voor gemaakt 90 nederlandse server (paar zijn immers weer down) anyway kijk maar: HLSW - 90 nederlandse cs servers (list)
nee, ik bedoel sites om de nieuwe CS versies van te d/len :) . bij 1.3 had ik namelijk een wachttijd van 45 minuten. toen had ik een tijdje niet meer gespeeld, en bij 1.5 had ik een wachttijd van 60 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ooooh wat errugh nou
damn waar is 't geduld heen? ik moet weet ik het hoeveel uur wachten voordat m'n download uberhoubt binnen is 56kb/s modempje? [...] kabel internetters :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow schreef op 02 november 2002 @ 17:20:
ooooh wat errugh nou
damn waar is 't geduld heen? ik moet weet ik het hoeveel uur wachten voordat m'n download uberhoubt binnen is 56kb/s modempje? [...] kabel internetters :?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow schreef op 02 november 2002 @ 17:20:
ooooh wat errugh nou
lol, ik ben nogal verwend met m'n kabel connectie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

stefijn schreef op 31 oktober 2002 @ 16:22:
Als je in een clan speelt, zou je kunnen afspreken dat je nog iemand anders dekking geeft zonder schild, zodat die mensen kan neerschieten, maar wel cover heeft

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 15:30:
al denk ik wel dat het bedoeld is als een schild voor je andere teammates, in plaats van jezelf
zei ik al (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel sowieso al altijd als schild voor mijn teammates, het lijkt wel of het andere team mij altijd afknalt, en vervolgens worden ze door mijn teammates overhoop geschoten omdat ze dan weten waar ze zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 31 oktober 2002 @ 15:56:
[...]

De awp is samen met de scout nog ongeveer de enige gun waar je skill voor nodig hebt om een kill te maken. Op bijna elke server waar ik kom roept er wel weer 1 'stop eens met die awp lamer', terwijl sproeien met een colt het enige is wat ze zelf kunnen. Gewoon een vol magazijn in de richting van de tegenstander sproeien en het headshot volgt vanzelf. Dat is dan ook de reden waarom ik 1.5 (het is al sinds 1.3 trouwens) zo verschrikkelijk slecht vind. Maak die hitboxes gvd weer eens normaal :'(
idd, je hebt gelijk :'(, 1.1 was nog goed, vanaf 1.3 was het allemaal rommel, de reden dat ik ben gestopt met cs te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

het is misschien een id, om met de zwaardere wapens, met groter kaliber, zoals de m249, awp en misschien ak/m4 fatique in te voegen, dus dat de speler moe wordt in armen, om zo sproeien en awp-camping wat moeilijker te maken, en dan juist de kleintjes wat preciezer te maken, zoals mp5, tmp ed..

Ook mogen indd de hitboxen veeeel kleiner, ik wordt echt gek van de hs...die bij mij gemaakt worden, maar ook die ik maak...denk dan alleen maar, das nie me skill das de grote hitbox van zijn hoofd....

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 01:10:
[...]

idd, je hebt gelijk :'(, 1.1 was nog goed, vanaf 1.3 was het allemaal rommel, de reden dat ik ben gestopt met cs te spelen :'(
ja zelfde hier na 1.1 rotzooi geworden, als CS:CZ uitkomt wil ik nog wel is de moeite doen om het te gaan spelen.
Goeie download servers trouwens:
ftp.demon.nl/pub :) (heel relaxte snelheid meestal staan de nieuwste release er meteen op)
ftp.clanbase.com (werkt altijd en ook goede snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Laatst online: 22-09 21:52

Bear

wench

Die galil heeft ook weer een betere aim en zwaarder caliber dan de ak, kan je daar ook weer lekker mee gaan sproeien |:(

Ze hadden van mij ook wel de MP7 er in mogen doen

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.