kijk, je hebt nou ook zo iets als TE veel realisme.Seesar schreef op 03 november 2002 @ 03:04:
het is misschien een id, om met de zwaardere wapens, met groter kaliber, zoals de m249, awp en misschien ak/m4 fatique in te voegen, dus dat de speler moe wordt in armen, om zo sproeien en awp-camping wat moeilijker te maken, en dan juist de kleintjes wat preciezer te maken, zoals mp5, tmp ed..
Ook mogen indd de hitboxen veeeel kleiner, ik wordt echt gek van de hs...die bij mij gemaakt worden, maar ook die ik maak...denk dan alleen maar, das nie me skill das de grote hitbox van zijn hoofd....
het is maar een spel...al zit er wat dingen bij die niet kunnen boeien als het maar vet is!
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Die galil heeft niet een zwaarder caliber dan de ak, hij heeft hetzelfde caliber als een colt (maar je kan er wel mee gaan sproeien)Griepzooi schreef op 03 november 2002 @ 11:30:
Die galil heeft ook weer een betere aim en zwaarder caliber dan de ak, kan je daar ook weer lekker mee gaan sproeien![]()
Ze hadden van mij ook wel de MP7 er in mogen doen
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
volgens mij heb jij de kijk teveel gelezenGriepzooi schreef op 03 november 2002 @ 11:30:
Die galil heeft ook weer een betere aim en zwaarder caliber dan de ak, kan je daar ook weer lekker mee gaan sproeien![]()
Ze hadden van mij ook wel de MP7 er in mogen doen
Jongens niet zo zeuren "always look at the bright side of CS" 
Ik denk dat het wel een verbertering gaat worden(de wapens inieder geval)
Ik denk dat het wel een verbertering gaat worden(de wapens inieder geval)
Zeker 
Maar ga jij nou maar trug met mappen
Maar ga jij nou maar trug met mappen
lijkt me wel cool.. die nieuwe wapens
werd trouwens ook een keer tijd
misschien ga ik het dan wel weer spelen, maar eerst ff natural selection spelen
werd trouwens ook een keer tijd
misschien ga ik het dan wel weer spelen, maar eerst ff natural selection spelen
ik vindt het idee van fatique best goed. Kan heel simpel: max 3 seconden ingezoomed kijken met je sniper en dan een aantal seconden niet. En na het uitzoomen moet dan wel je aim iets verschoven zijn.
redelijk idea, roept alleen erg veel frustaties op en haalt en verneukt de gameplay voor een klein deel in mijn mening
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dat klopt
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
Je kan met dat riot shield wel weer de Romeinse 'turtle' taktiek toepassen, lijk me wel lachen
hahaha denk je?? Eeen AWP ragt daar zo doorheen, hoppa 5 headshotsVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 23:53:
Je kan met dat riot shield wel weer de Romeinse 'turtle' taktiek toepassen, lijk me wel lachen
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Ik denk dat die riot schield weer zo'n unused item word in cs. Net zoals die dual beretta 
Als je nou een ak icm met die shield kan nemen zou wat beter zijn
Als je nou een ak icm met die shield kan nemen zou wat beter zijn
Verwijderd
dual baretta unused? man man man, die n00bs zijn dol op die waterpistooltjes, als is de enige reden dat ze 'm cool vinden omdat je er TWEE van krijgt. joepie!Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 10:14:
Ik denk dat die riot schield weer zo'n unused item word in cs. Net zoals die dual beretta

Verwijderd
ze moeten gewoon dezelfde sniper methode als in DoD in CS bouwen. Als je inzoomd duurt het een 1sec voordat je echt "scherp" ziet, en ingezoomd beweegt je aim. Das moeilijker om te snipen.
Verwijderd
Nieuwe wapens zijn altijd leuk als ze de balans in het spel ten goede komen en aangezien ik in bijvoorbeeld dat schild niet echt een "SUPERitem" zie (lijkt het me zeker wel leuk om mee rond te banjeren, maar ik weet nog niet precies wat ik drvan moet verwachten) is het alleen maar fijn dat ze hem erin zetten. En wat jullie ook beweren van CS, ik vind het nog steeds niet lelijk. Er worden veel te vaak headdy's gemaakt, door noobs en "goede spelers" maar het speelplezier blijft er bij mij, zelfs na vele honderden speeluren, zeker inzitten en ik zie de vernieuwende versie 1.6 met ongeduld tegemoet 
edit:
ff spellingscontrole vergeten bij posten net
ff spellingscontrole vergeten bij posten net

Verwijderd
Ik ben het er dus totaal niet mee eens dat je maar een paar sec kan inzoomen met AWP! Dat wort imo alleen gezegd door lui die de AWP toch niet gebruiken en er zelf telkens door worden afgefraged!
We worden niet getrained voor commando dat je alles te realistich moet maken. Het moet gewoon een leuk speelbaar spel blijven!!
Dat met de hs klopt wel dat ze daar wat aan moeten veranderen.
We worden niet getrained voor commando dat je alles te realistich moet maken. Het moet gewoon een leuk speelbaar spel blijven!!
Dat met de hs klopt wel dat ze daar wat aan moeten veranderen.
Daarom is het ook een K*anker gun.... Je woon geen skills voor nodig. Ik bedoel iedereen kan wel een beetje mikken en zo niet heb je wle eens geluk dat je raakt. Als jij een M4 of AK hebt en je zit in een open gebied tegen een ervaren AWPer ben je vrijwel altijd zwaar de lul. De AWPer springt komt neer bukt dan 1 seconde boem jij dood, hij misschien 40 hp eraf ofzo. AWP moeten ze of minder sterk maken of er helemaal uithalen. Ik ben ervoor om hem helemaal eruit te halen.Turismo schreef op 05 november 2002 @ 23:56:
[...]
hahaha denk je?? Eeen AWP ragt daar zo doorheen, hoppa 5 headshots![]()
Iedereen kan wel een beetje mikken zeg je... misschien is het je nog niet opgevallen, maar als je met een ak of colt kunt mikken kun je iemand ook met 1 of 2 schoten killenApocrypha schreef op 07 november 2002 @ 11:31:
[...]
Daarom is het ook een K*anker gun.... Je woon geen skills voor nodig. Ik bedoel iedereen kan wel een beetje mikken en zo niet heb je wle eens geluk dat je raakt. Als jij een M4 of AK hebt en je zit in een open gebied tegen een ervaren AWPer ben je vrijwel altijd zwaar de lul. De AWPer springt komt neer bukt dan 1 seconde boem jij dood, hij misschien 40 hp eraf ofzo. AWP moeten ze of minder sterk maken of er helemaal uithalen. Ik ben ervoor om hem helemaal eruit te halen.

Dat jij er alleen mee kunt sproeien en daarom over een lange afstand geen olifant raakt is jouw probleem, maar daarom maar de awp, 1 van de weinige guns waar je nog echt voor moet mikken om een kill te maken eruit halen?
Kan iemand me vertellen of die FN 5-7 in 1.6 beter richt ?
Want een schild en een verplichte fn 5-7 die nog steeds niet richt = volgens mij bijzonder kut.
Nog maar eens voor de duidelijkheid :
3. Ballistic Shild IIIA (Counter-Terrorist Only)
This item will block small arms fire (pistols, shotguns, sub-machine guns) and slow down high-caliber rounds to a point where they're not as deadly. The shield will take a primary weapon slot and ::::::will be bundled with the FN FiveseveN pistol:::::::. The shield will usually cover the front of your body while you peer through the small window, but when you move to fire your pistol, the shield will be moved to the side.
Want een schild en een verplichte fn 5-7 die nog steeds niet richt = volgens mij bijzonder kut.
Nog maar eens voor de duidelijkheid :
3. Ballistic Shild IIIA (Counter-Terrorist Only)
This item will block small arms fire (pistols, shotguns, sub-machine guns) and slow down high-caliber rounds to a point where they're not as deadly. The shield will take a primary weapon slot and ::::::will be bundled with the FN FiveseveN pistol:::::::. The shield will usually cover the front of your body while you peer through the small window, but when you move to fire your pistol, the shield will be moved to the side.
Old school gamer met een lag en een traan.
dual Beretta's zijn geen waterpistooltjes hoor. Denk maar ff na, je kan er zo snel mee schieten als dat je kan klikken, ze zijn op zich best accuraat, clip van 30 kogels (15 elk), net zo sterk dacht ik als een Mp5. Oftewel, als je ermee overweg kan heb je gewoon een MP5 in je poten in je pistol slot. Ja okay, n00bs gebruiken het ding omdat ie cool is. Ik ben em ook gaan gebruiken puur om de stijl, maar als je eenmaal leert hoe je ze moet gebruiken kill je dr iedereen mee, omdat ze allemaal denken 'oh daar heb je weer zon n00b met die pistooltj...ouw'.
En de Five-Seven niet accuraat? Man dat ding is geweldig
20 kogels razendsnel en best precies, laat je machinegeweer maar thuis 
AWP is een goed wapen, niks ongebalanceerds aan. Iemand die erg goed kan AWPen (zo iemand waardoor je denkt dat de AWP overpowered is) is gewoon erg skilled. Hij moet overweg kunnen met langzamer lopen als ie wil schieten, hij moet inzoomen en volledig sitting duck spelen om ook maar iets te kunnen raken, clip van slechts 10 kogels en mis is dood omdat je sloom knalt. Daarbij is ie ook nog eens vrij duur. Oftewel, alles behalve de kracht is zwaar beneden pijl, dan kun je toch niet anders verwachten dat de kracht van het wapen dit weer een beetje terugtrekt naar het gemiddelde, een gem. dat in principe nagenoeg hetzelfde is voor alle rifles. (maar wel weer hoger ligt dan SMGs en shotguns, en weer hoger dan pistols. Die zijn onderling niet gebalanceerd, maar de reden daarvoor lijkt me vrij logisch.)
Ik weet niet hoe snel je loopt met zo'n schild voor je neus, maar als je nog een aardig tempo hebt kan het best een goed ding worden. 2 man met schild lopen aan weerszijden van de gang naar voren, de rest erachteraan. En dan hopen dat er geen AWPer 3 kills tegelijk maakt met 1 lucky schot door het raampje heen
Kun je zo'n ding als T ook oppakken? Is wel handig in early game om de bom te beschermen. want als verdediging werkt het prolly het beste, maar zon expert ben ik niet.
En de Five-Seven niet accuraat? Man dat ding is geweldig
AWP is een goed wapen, niks ongebalanceerds aan. Iemand die erg goed kan AWPen (zo iemand waardoor je denkt dat de AWP overpowered is) is gewoon erg skilled. Hij moet overweg kunnen met langzamer lopen als ie wil schieten, hij moet inzoomen en volledig sitting duck spelen om ook maar iets te kunnen raken, clip van slechts 10 kogels en mis is dood omdat je sloom knalt. Daarbij is ie ook nog eens vrij duur. Oftewel, alles behalve de kracht is zwaar beneden pijl, dan kun je toch niet anders verwachten dat de kracht van het wapen dit weer een beetje terugtrekt naar het gemiddelde, een gem. dat in principe nagenoeg hetzelfde is voor alle rifles. (maar wel weer hoger ligt dan SMGs en shotguns, en weer hoger dan pistols. Die zijn onderling niet gebalanceerd, maar de reden daarvoor lijkt me vrij logisch.)
Ik weet niet hoe snel je loopt met zo'n schild voor je neus, maar als je nog een aardig tempo hebt kan het best een goed ding worden. 2 man met schild lopen aan weerszijden van de gang naar voren, de rest erachteraan. En dan hopen dat er geen AWPer 3 kills tegelijk maakt met 1 lucky schot door het raampje heen
Kun je zo'n ding als T ook oppakken? Is wel handig in early game om de bom te beschermen. want als verdediging werkt het prolly het beste, maar zon expert ben ik niet.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
niet mee eens, als je beetje niveau hebt wordt je zowieso al voor cheater uitgemaakt.....stefijn schreef op 31 oktober 2002 @ 15:25:
[...]
Dat zou het cheaten pas echt goed tegengaan, en misbruik kan er bijna niet van gemaakt worden omdat je bijv. 90% van de spelers op een server mee moet hebben
Er heerste tegenwoordig helaas de mentaliteit zowat van iedereen die beter is dan ik cheat
helemaal mee eens, ikzelf rush met een awm das echt geweldig. gewoon de gang inrennen je pakt ze toch welGTOfire schreef op 07 november 2002 @ 20:28:
Maar een schild? kerel bah. ze vern**ken de hele gameplay al sinds dat cs in handen van valve is en t wordt steeds erger
Verwijderd
ja maar die kogels veroorzaken zo veel schade als een muggebeet. 2 kogels met de desert eagle staat gelijk aan ongeveer 7 kogels met de dual beretta. dat klinkt natuurlijk wat overdreven en dat is het ook wel, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. 1 beretta is nog slapper dan een glockGTOfire schreef op 07 november 2002 @ 20:28:
dual Beretta's zijn geen waterpistooltjes hoor. Denk maar ff na, je kan er zo snel mee schieten als dat je kan klikken, ze zijn op zich best accuraat, clip van 30 kogels (15 elk), net zo sterk dacht ik als een Mp5.
Verwijderd
Leuk als je dat schild in the vents kan gebruiken, bijv assault in de eerste ronde. zou je dan de vent daar kunnen afsluiten aan het eind (als CT)?
Verwijderd
ja maar eventueel gaan die kogels daar wel doorhen denk ik. hopelijk krijg je bij dat schild ook zo'n extra krachmeterje van hoe lang je schild het nog uithoudt, anders wordt het wel erg onrealistischVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 02:21:
Leuk als je dat schild in the vents kan gebruiken, bijv assault in de eerste ronde. zou je dan de vent daar kunnen afsluiten aan het eind (als CT)?
Verwijderd
Ik denk dat het ook een unused item word net zoals de nightvision.....ofzo . Ik zie wel hoe het gaat. Het idee erachter is leuk maar de vertraging lijkt mij enorm zuigen. Net zoals die "lag" jump dan vertraag je ook en dan ben je behoorlijk in je nadeel. Tja je team m8s geven je wel back up....yeah right!!! In een clan is dat wel handig misschien zo een schild maar gewoon op pubs zou ik het denk ik niet zo gauw gebruiken.
haha 1.6/CS CZ gaat echt regeren! nieuwe wapens nieuwe maps...!! kan niet w8en tot maart 2003!!!
Metal to the bone
CS Rulezzzzzzzz....... Maar ze moeten met gameplay terug naar 1.3 style.....
1.6 ziet er grappig uit maar lijkt mij behoorlijk noobisch........ zeker met het riot schild..
------====AWP RULEZ====-------
1.6 ziet er grappig uit maar lijkt mij behoorlijk noobisch........ zeker met het riot schild..
------====AWP RULEZ====-------
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Verwijderd
Geen Riot schild! De wapens ok... kan ik me in vinden. En idd de anti-cheat moet verbeterd. Hebben ze immers toch genoeg tijd voor (tot Februari
).
Je hoeft ook niet te wachten want 1.6 komt half november uitBOCmetalhead schreef op 08 november 2002 @ 08:50:
haha 1.6/CS CZ gaat echt regeren! nieuwe wapens nieuwe maps...!! kan niet w8en tot maart 2003!!!
Nightvision gebruik ik vaak genoeg hoorVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 08:42:
Ik denk dat het ook een unused item word net zoals de nightvision.....ofzo . Ik zie wel hoe het gaat. Het idee erachter is leuk maar de vertraging lijkt mij enorm zuigen. Net zoals die "lag" jump dan vertraag je ook en dan ben je behoorlijk in je nadeel. Tja je team m8s geven je wel back up....yeah right!!! In een clan is dat wel handig misschien zo een schild maar gewoon op pubs zou ik het denk ik niet zo gauw gebruiken.
Ik en menig ander, bv als CT in estate..
Zeikerdubermaestro schreef op 31 oktober 2002 @ 17:27:
Ach cs graaft zn eigen graf, bij elke versie weer meer, gelukkig ben ik op tijd gestopt

Dat schild lijkt me cool. Jammer dat er geen zwaard bij zit anders was het helemaal net als bij de Romeinen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ook zonder je gamma superhoog te zetten kun je daar best alles zien. Nightvision is in de praktijk echt compleet overbodig.Booth schreef op 09 November 2002 @ 01:06:
[...]
Nightvision gebruik ik vaak genoeg hoor
Ik en menig ander, bv als CT in estate..
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Nee een krachtmetertje is realistischVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 03:36:
[...]
ja maar eventueel gaan die kogels daar wel doorhen denk ik. hopelijk krijg je bij dat schild ook zo'n extra krachmeterje van hoe lang je schild het nog uithoudt, anders wordt het wel erg onrealistisch
schild heb je imho geen ene fuck aan, daarnaast is awp net te onrealistisch dus iets te overpowered in vergelijking tot de andere guns, namelijk dat een goede awper iedereen kan hebben. Het klopt gewoon niet dat die loop in zoom mode geen ene fuck recoil of beweging heeft, terwijl de andere guns dat wel hebben
Inderdaad, denk maar aan de scout of vooral die andere twee; potentieel goede wapens maar die recoil maakt die dingen echt onmogelijk te hanteren.
De Scout is helemaal waardeloos. Dat ding richt zowat geen schade aan terwijl het toch een soortment van sniper rifle is, dat vind ik wel vreemd.
AWM is imho wel realistisch, het is echt een goed sniper rifle, one shot one kill.
AWM is imho wel realistisch, het is echt een goed sniper rifle, one shot one kill.
Verwijderd
ik vind dat gelul over AWP echt zo'n gezeik. sniper rifles zijn gewoon deel van je arsenaal, het is alleen maar realistisch dat een magnum iemand meteen killt. dat hoort toch ook zo? of niet?
lol, ja, niet perse een krachtmetertje maar at least dat je schild kaduuk gaat als er te vaak op is geschoten. niet dat het dan uit elkaar knalt (zoals bij andere objects), maar dat hij dan gewoon niet meer te gebruiken is en dat je 'm moet droppen
Captain Pervert schreef op 09 november 2002 @ 01:46:
[...]
Nee een krachtmetertje is realistischMaar het is wel een goed idee
Verwijderd
dan ben je wel een ongelofelijke mafkees. dat het een "riot-shield" heet betekend nog niet dat het alleen maar voor rellen wordt gebruikt. check de pics, dan zie je het vanzelfDeX schreef op 09 november 2002 @ 09:04:
Ik snap niet wat een "Riot"-schild te maken heeft met een "Terroristische" aanslag?
Verwijderd
scouts zijn zeker weten niet onhandig, ze zijn goedkoop, de ervaren mikker heeft zo een headshot, en als je iemand in bijv. zijn maag raakt, gaat hij langzamer lopen waardoor je de kans krijgt nog een x te vurenPhreak schreef op 09 november 2002 @ 04:56:
De Scout is helemaal waardeloos. Dat ding richt zowat geen schade aan terwijl het toch een soortment van sniper rifle is, dat vind ik wel vreemd.
Scout waardeloos? Ik heb iemand in 2 schoten dood, en als ik goed richt, 1 schot (headshot).Phreak schreef op 09 november 2002 @ 04:56:
/ed; of je schiet een keer in de maag en maakt het af met glock of usp
Verwijderd
of je doet eerst een secondary knife attack op hem, gooit dan een grenade ver van hem weg zodat hij net niet doodgaat, en schiet dan met je scoutMM- schreef op 09 november 2002 @ 12:14:
Of je schiet met glock of usp om hem af te remmen en dan schiet je snel met je scout
Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 12:35:
[...]
of je doet eerst een secondary knife attack op hem, gooit dan een grenade ver van hem weg zodat hij net niet doodgaat, en schiet dan met je scout
Haha, dan kun je die HE beter gelijk dichtbij hem gooien dat hij direct dood is
Ik zal de Scout dan nog maar es onderwerpen aan een inspectie.
Scout is goed als je ermee kunt omgaanPhreak schreef op 09 november 2002 @ 04:56:
Ik maak vrij gemakkelijk kills ermee
Daarintegen vind ik die awm een echt n00b wapen. One shot one kill, kunnen ze het nog makkelijker maken?

Ehhh of je nou in realiteit een magnum hebt of die scout dood is hij toch wel.Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 08:53:
ik vind dat gelul over AWP echt zo'n gezeik. sniper rifles zijn gewoon deel van je arsenaal, het is alleen maar realistisch dat een magnum iemand meteen killt.
Zelfs met een usp op afstand iemand in zijn borst is hij uitgeschakeld.
Dat jij vind dat het realistisch is dat iemand door een magnum in een keer door moet zijn en een ander wapen niet vind ik dikke bullshit en onrealistisch.
Ik vind juist dat ze die scout iets sterker moeten maken. Dat er echt 95hp af gaat als je in de borst geschoten wordt oid
Maar ja, als je met de scout omgaat zoals paar post hierboven lukt het ook wel goed
Verwijderd
ik heb dus helemaal niet gezegd dat ik vind dat een scout of elk ander wapen iemand niet meteen zou moeten killenexecutor schreef op 09 November 2002 @ 14:05:
Dat jij vind dat het realistisch is dat iemand door een magnum in een keer door moet zijn en een ander wapen niet vind ik dikke bullshit en onrealistisch.
ik vind het dan ook erg onrealistisch dat je iemand +/- 7 keer moet raken met een glock voordat ie dood is.
kijk het grappige is, mensen die dit soort dingen zeggen kunnen totaal niet awmen. ok campen met een awmtje in een hoekje de hele ronde is leem (met een ak of dual of m4 ookBlizzarD schreef op 09 November 2002 @ 13:36:
[...]
Scout is goed als je ermee kunt omgaan
Daarintegen vind ik die awm een echt n00b wapen. One shot one kill, kunnen ze het nog makkelijker maken?
Under Construction
hmmm, voor zover ik weet doen de glock, beretta's en MP5 allemaal evenveel pijn hoor. MP5 lijkt alleen sterker omdat die sneller schiet dan een glock, en de beretta lijkt zo zwak omdat er niet veel mensen zijn die er mee om kunnen gaan. Zelfde geld voor de semi-automatische sniper rifles, 4-7 en 4-8, de Heckler & Koch G3/SG-1 en de Sig Sturmgewehr 550-P1 sniper. Met een beetje handigheid kun je daar meer mee dan met een AWP, helemaal als er meerdere mensen in beeld zijn. Kracht zit tussen de Scout en colt in, best goed dus. Ze zijn ook nog eens 90% precies na een kogel of 10. Clip van 20 en 30, best aardige Rate of Fire. En maar mekkeren dat ze zuigen, 250 kills in de week met die dingen toen ik nog speelde
Verwijderd
Helemaal mee eens.BlizzarD schreef op 09 November 2002 @ 13:36:
[...]
Scout is goed als je ermee kunt omgaan
Een awp KAN zo skilloos zijn. Van die n00bs die in een hoekje gaan zitten met een awp en w8ten tot er iemand lang komt en dan boem.
Een scout in combinatie met een deagle is perfect en het is ook goed voor je team. Als jij van een afstandje iedere keer ventjes raakt kan je team ze veel sneller dooden. Als een heel team AWP gebruikt (wat op sommige servers waar je 16000 gekijk krijgt vaak gebeurt) is er geen reed meer aan het heel spel.
Van die n00bs die in een hoekje gaan zitten met een XM1012, een p90, een para of simpelweg in COLT zijn net zo skilloos en irritant. Dat heeft met de situatie en niet met de wapens te maken. Wat overigens wel ff gezegd moet worden is dat soms in een hoekje zitten juist wel de beste oplossing is op dat moment, maar ik heb het alleen over het lamme soort.
Een AWP in combo met een deagle is nog beter volgens die redenering: hoeft je team helemaal niemand meer te killen. Als het hele team scout gebruikt is het precies hetzelfde verhaal.
Een AWP in combo met een deagle is nog beter volgens die redenering: hoeft je team helemaal niemand meer te killen. Als het hele team scout gebruikt is het precies hetzelfde verhaal.
Verwijderd
Ok even een ander voorbeeld je loopt in de tunnel als het potje net begonnen is (als terrorist op de_dust) en je ziet of hoort niets en ineens Boom dood 1 hit door awp 1 of andere CTer is aan de andere kant op dat kratje gesprongen en zit daar lekker te wachten tot je aan komt lopen. Nou leuk is dat kan je weer een heeel rondje wachten. Wordt je met een scout geraakt heb je tenminste nog een kans om het te overleven en om het misschien nog spannend te maken. Het is mijn mening maar. Ik denk dat ik niet de enige ben want op een heleboel servers kan je niet eens awp kopen.
Je kan Awp ook op een leuke manier gebruiken aleen wordt dat helaas (bijna) nooit gedaan.
Je kan Awp ook op een leuke manier gebruiken aleen wordt dat helaas (bijna) nooit gedaan.
lol als een heel team met awp's loopt moet je ze gewoon allemaal neersprayen met je p90Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 13:59:
[...]
Helemaal mee eens.
Een awp KAN zo skilloos zijn. Van die n00bs die in een hoekje gaan zitten met een awp en w8ten tot er iemand lang komt en dan boem.
Een scout in combinatie met een deagle is perfect en het is ook goed voor je team. Als jij van een afstandje iedere keer ventjes raakt kan je team ze veel sneller dooden. Als een heel team AWP gebruikt (wat op sommige servers waar je 16000 gekijk krijgt vaak gebeurt) is er geen reed meer aan het heel spel.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
als die CT een Scout heeft en hij is krom kun je weg komen. Heeft ie echter een Sig 550 ben je net zo goed de lul. Maakt niet veel uit wat voor wapen het is, met een colt lig je ook vrij snel tussen zes plankjes. De tijd die het meer kost om met colt iemand af te schieten in zo'n situatie is verwaarloosbaar.
Verwijderd
ik moet zeggen dat ik 30 x vaker overleefd heb als me tegenstander een colt had dan een awp. Ma goed ik denk niet dat we het eens worden. Ik hou het erop dat ik vind dat awm te vaak te Skilloos gebruikt wordt.
Verwijderd
ik hou er nog niet over op 
als hij in jouw opinie skilloos gebruikt wordt, kan je hem toch 'skilvol' gebruiken om hem te ontlopen
ik heb tegen over vele awpers gestaan (duh) en ik merkte echt wel of het een "skilloze" was of een echte "sniper"
skilloos is makkelijk te ontlopen, gewoon beetje sproeien op hem, dekking zoeken, en soms ff om het hoekje springen en een gniepige headdie maken.
als hij in jouw opinie skilloos gebruikt wordt, kan je hem toch 'skilvol' gebruiken om hem te ontlopen
ik heb tegen over vele awpers gestaan (duh) en ik merkte echt wel of het een "skilloze" was of een echte "sniper"
skilloos is makkelijk te ontlopen, gewoon beetje sproeien op hem, dekking zoeken, en soms ff om het hoekje springen en een gniepige headdie maken.
Verwijderd
Wie is hier anti-p90!? Toen ik nog speelde was dat mijn favo gun! Hmm, these good old days, kut cheaters hebben het goed verziekt (ga nou niet lopen lullen over goede servers ed; het hoort gewoon niet zo en het is echt uit de hand gelopen).
Verwijderd
Op de manier die ik omschrijf heeft iedereen dezelfde kansen. Of je nou een volleerd awper ben of een n00b die voor de derde keer dat wapen uittest je sprint met je mesje naar de bovenkant waar je zo de tunnel inkijkt dan spring je over de 'leuning' op dat kratje en dan binnen 5 sec komen de eerste terroristen al mikken boom dood ontwijkingskans voor terroristen 10 %. Het gaat er gewoon om dat het spel er grotendeels door vern**kt wordt vind ik. Als iemand daar met een ander wapen zit ben je echt niet gelijk dood hoor dan zie je al terrorist ndat je 1 keer geraakt ban dat daar iemand zit en dan kan je met SKILS die gast nog te killen of je bent slecht en je wordt zonder dat je die gozer 1 keer geraakt hebt neergemaaid. En nou stop ik echt want ik ben het beu!Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 21:49:
ik hou er nog niet over op

oh je bedoelt DAAR? Ja, no offense, maar je bent ook stom als je daar niet kijkt of er iemand zit. In je rug geschoten moet nooit nergens niet kunnen, altijd overal checken. En dan geld met een AWP precies hetzelfde als met elk wapen: je zult toch nog moeten richten. En met een colt als ie daar zit ben je ook dood voor je je om kan draaien, je kan ook niet weg komen omdat je niet meer kan bewegen als je geraakt word. En 4 kogels heb je snel afgevuurd, heel snel. Met een AWP duurt het maken van 1 kill en een nieuwe kogel in de kamer rammen(aannemende dat die gast kan richten) net iets langer zelfs. Op die plek is het makkelijker met een colt dan met een AWP.
.. goeie serversVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 22:01:
[...]
Wie is hier anti-p90!? Toen ik nog speelde was dat mijn favo gun! Hmm, these good old days, kut cheaters hebben het goed verziekt (ga nou niet lopen lullen over goede servers ed; het hoort gewoon niet zo en het is echt uit de hand gelopen).
Ik weet er zo geen
(stfu over str.net
)

Verwijderd
ik zat al lang te wachten op een wapenupdate in cs, wat me ook gaaf lijkt is een gas granaat (<kijk dan op uk2 servers!!!>) nee want zon granaat wil ik niet, zoiets als in moskouw die zijn lekker effectief. (sorry was grof)
Verwijderd
OUD!
Neejhoor, een goede gameplay is nooit oud. Toen ik een CSser was d8 ik ook van stfu oud, dit is THE GAME. Maarjah, ik heb ander spul ondekt. Kep 't toevallig vandaag nog wel gespeeld

gas granaten ala SWAT 3 zijn denk ik te ongebalanceerd. Neem een defuse map, waar de Ts op de bomb spot de bom aan het bewaken zijn. CTs smijten van alle ingangen een gas granaat naar binnen en kunnen rustig hun gang gaan. HE kun je achter een kistje duiken, flash kun je voor wegdraaien, maar gas granaat is geen verdediging voor, dus past het niet in een Player vs Player spel. (SWAT 3 is player vs AI, ook in multi-player)
Yeah rightstefijn schreef op 31 oktober 2002 @ 15:25:
[...]
Dat zou het cheaten pas echt goed tegengaan, en misbruik kan er bijna niet van gemaakt worden omdat je bijv. 90% van de spelers op een server mee moet hebben
heb heb nu al dagelijks votes tegen me (kick) en ik cheat echt niet hoor..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Hoe wil jij dan iets zien als je in het riool in Militia zit en iemand doet aan het eind het licht uit?Captain Pervert schreef op 09 november 2002 @ 01:45:
[...]
Ook zonder je gamma superhoog te zetten kun je daar best alles zien. Nightvision is in de praktijk echt compleet overbodig.
in iedergeval wordt de anti-cheat mogelijkheden bemoeilijkt! lijkt me al een goede vooruitgang! nu nog iets voor die n00b campers! of voor die AWP camp hoeren... AWP is een goed wapen maar als je echt alleen maar loopt te campen met dat ding gaat het toch wel erg ver
Metal to the bone
Gewoon kijkenGerbenW schreef op 11 november 2002 @ 23:25:
[...]
Hoe wil jij dan iets zien als je in het riool in Militia zit en iemand doet aan het eind het licht uit?
Ik zie het probleem niet
LOL, je vind het dus goed dat mensen cheatenBOCmetalhead schreef op 12 November 2002 @ 10:57:
in iedergeval wordt de anti-cheat mogelijkheden bemoeilijkt! ...
Ik, geheel anders
Verwijderd
um kijken met je ogen. EN ik neem aan dat je geluid hebt??GerbenW schreef op 11 November 2002 @ 23:25:
[...]
Hoe wil jij dan iets zien als je in het riool in Militia zit en iemand doet aan het eind het licht uit?
Met die nightvision ga je juist slechter kijken vind ik
Zet je gamma/brightness is voor de gein op 4, heb je echt geen nightvision nodigGerbenW schreef op 11 November 2002 @ 23:25:
[...]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik heb CS vanaf 1.3 al opgeven. Hoewel ik in 1.3 nog wel aardig wat speelde. daarna niet meer. Jumpen ging er uit en dat is de grootste fout die Valve kan maken.
v1.1 was beste versie vond ik en Beta 5 en 6 natuurlijk
If you can't beat them, buy them !
Jah maar je ping is natuurlijk wel het grootste probleem, met je casema haal je 200 ofzo? Jah dan kan je niet snel wennen aan 1.4/1.5. Ik zou iig niet zonder het 1.4 aim systeem meer kunnen, jumpen wel natuurlijk. Op servers als Pizzahut Dust Only hebben ze jumpplugin waardoor je gewoon kan jumpen wat je wil.Marf0rz schreef op 12 November 2002 @ 12:58:
Ik heb CS vanaf 1.3 al opgeven. Hoewel ik in 1.3 nog wel aardig wat speelde. daarna niet meer. Jumpen ging er uit en dat is de grootste fout die Valve kan maken.
heb niet alles doorgespit, maar is er al iets van een nieuw puntensysteem. bv dat je punten krijgt op het raken van lichaamsdelen
ik maak soms wel 10 gewonden voordat ik 1 kill heb
ik maak soms wel 10 gewonden voordat ik 1 kill heb
Verwijderd
ja dat heb je op sommige servers met wat mods
maarja het blijft natuurlijk de finishing shot die het em doet
maarja het blijft natuurlijk de finishing shot die het em doet
Ik blijf dit altijd wel kewl vinden. Althans, ik mag hopen dat de_dust2 er nog steeds in zit. Anders... nahja, whatever. Check:

Kijk es ff goed

Kijk es ff goed
Why u?Devil N schreef op 13 november 2002 @ 16:18:
Ik blijf dit altijd wel kewl vinden. Althans, ik mag hopen dat de_dust2 er nog steeds in zit. Anders... nahja, whatever. Check:
[afbeelding]
Kijk es ff goed
Lang verhaal, en de gemiddelde CS-speler kennende, zullen de meesten me ook niet geloven

Maphacker!Devil N schreef op 13 november 2002 @ 16:18:
[afbeelding]
Kijk es ff goed
Verwijderd
gasmaskerGTOfire schreef op 11 November 2002 @ 21:28:
HE kun je achter een kistje duiken, flash kun je voor wegdraaien, maar gas granaat is geen verdediging voor
Check zelf maar hoor, 't staat gewoon in de officieel gereleasde map
lol ja, is nog best een interessant idee zo'n gasmasker. Komt in slot 5 te staan, en je kan ineens niet meer je hele scherm zien, maar je moet kijken door 2 wazige gaten. Weer opnieuw selecteren en je doet em af. Heb je geen gasmasker op dan gaat er gestaag hp van af, en je accuracy wordt minder. Zo'n ding moet alleen wel goedkoop zijn, en de SAS heeft er natuurlijk gratis 1
Verwijderd
Ja leuk, maar wat heeft het met dit topic te makenDevil N schreef op 13 November 2002 @ 16:18:
[afbeelding]
Kijk es ff goed
Verwijderd
hahaha riot shield! PERFECT! Grote verbetering voor het werken in teams. En de FA MAS
toppie mensen. Dat is leuk speelgoed. De Galil is Israelisch vakwerk... daar ros je even een tering lading kogels mee de atmosfeer in... niet normaal
Verwijderd
ik heb de tijd....Devil N schreef op 13 November 2002 @ 17:28:
[...]
Lang verhaal, en de gemiddelde CS-speler kennende, zullen de meesten me ook niet geloven
hmmja in realiteit. In cs zal het wel anders worden. Met een mp5 rag je ook iemand zo overhoop in het echte leven. In cs echer nietVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 15:52:
hahaha riot shield! PERFECT! Grote verbetering voor het werken in teams. En de FA MAStoppie mensen. Dat is leuk speelgoed. De Galil is Israelisch vakwerk... daar ros je even een tering lading kogels mee de atmosfeer in... niet normaal

Dit topic is gesloten.