Ben nieuwsgierigDevil N schreef op 13 november 2002 @ 17:28:
[...]
Lang verhaal, en de gemiddelde CS-speler kennende, zullen de meesten me ook niet geloven
Verwijderd
Ik vind dat ze de MAG aan moeten passen zodat je hem op een bi - of tripod neer kan zetten. Net als in DoD! En een ander soort granaat om die mitrailleurs-nesten uit te roeien. Een GOEDE fragmentatie-granaat bijvoorbeeld. Black hugo's
tja...beta wordt half november gereleased
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
ikd acht toch echt in januari/februari.-Cargo- schreef op 15 november 2002 @ 14:55:
tja...beta wordt half november gereleased
het is namelijk al half november
edit: ow de beta

Verwijderd
LOL, ja das een feit, maar in het echt kunde me 1 kogeltje van die Brol Elites / dual Berettas makkelijk iemand doden als ge in het hoofd schiet, in cs moet ge daar soms 5 keer op iemand zen hoofd knallen, int echt is dien zen hoofd WEGexecutor schreef op 14 November 2002 @ 16:06:
[...]
hmmja in realiteit. In cs zal het wel anders worden. Met een mp5 rag je ook iemand zo overhoop in het echte leven. In cs echer niet. eigenlijk is de mp5 net zo krachtig als de colt en net zo zuiver.
Verwijderd
lol ja idd, als ge met een groot mes iemand stabt is die niet meer in staat om met een geweer rond te lopen :d
ja de gameplay moet ook nog te doen zijn he.. 
maar 1.6 lijkt me wel weer koel, eindelijk weer nieuwe wapens
maar 1.6 lijkt me wel weer koel, eindelijk weer nieuwe wapens
Verwijderd
lol ja idd, ik ga dat even spelen voor de wapens en even genieten om te zien hoe noobkes hier mee omgaan :d (o.a. ikke nu, ik speel het toch niet meer
)
executor schreef op 14 november 2002 @ 16:06:
[...]
hmmja in realiteit. In cs zal het wel anders worden. Met een mp5 rag je ook iemand zo overhoop in het echte leven. In cs echer niet. eigenlijk is de mp5 net zo krachtig als de colt en net zo zuiver.
Dan gebruik je die MP5 verkeerd, ik maak er regelmatig headdies mee hoor.
ja headdies, das gewoon op goeie manier sproeien :P(kan ook wel bursten).Phreak schreef op 15 November 2002 @ 23:46:
[...]
Dan gebruik je die MP5 verkeerd, ik maak er regelmatig headdies mee hoor.
Maar de colt is in cs veel krachtiger dan de mp5. Das dus gewoon onzin
executor schreef op 15 November 2002 @ 23:54:
[...]
ja headdies, das gewoon op goeie manier sproeien :P(kan ook wel bursten).
Maar de colt is in cs veel krachtiger dan de mp5. Das dus gewoon onzin. Daar ging het me dus om.
De Colt IS ook sterker IRL
Maar als je de MP5 goed gebruikt issie ei'k net zo goed als de Colt in CS, ietsje minder misschien wel. Alleen met sproeien is de Colt beter.
Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de AK47
de mp5 zuigt wel op grotere afstandenPhreak schreef op 16 November 2002 @ 00:36:
[...]
De Colt IS ook sterker IRLEn nee, niet sproeien, dat kan iedereen
Maar als je de MP5 goed gebruikt issie ei'k net zo goed als de Colt in CS, ietsje minder misschien wel. Alleen met sproeien is de Colt beter.
Maar doe mij ook maar de AK
hhmm 1.6 beta wordt pas half december gereleased, en je kan hem alleen testen als je ook steam 2.0 download
nog een lange maand wachten
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Steam 2.0 ? wat is dat eigenlijk?
en wat heeft het voor zin om een 1.6 beta te testen als er toch haast geen servers voor online zijn?
en wat heeft het voor zin om een 1.6 beta te testen als er toch haast geen servers voor online zijn?
steam is het beta netwerk van valve, er draaien dan dus ook speciale steam server om hem op te spelenMorph666 schreef op 16 November 2002 @ 20:42:
Steam 2.0 ? wat is dat eigenlijk?
Stoom © sucks
Geef mij maar gewoon de final version
Geef mij maar gewoon de final version
hhhmja maar die is ook niet in een keer foutloos heVerwijderd schreef op 17 november 2002 @ 02:33:
geef mij maar gewoon condition zero al dat gebullshit toch altijd met die releases
Verwijderd
nou, ik vind juist dat bij sproeien het erg goed gaat met mp5, gewoon ingedrukt houden en hij blijft aardig rechtPhreak schreef op 16 November 2002 @ 00:36:
[...]
De Colt IS ook sterker IRLEn nee, niet sproeien, dat kan iedereen
heh, je had eens een keer een n00b moeten zien met zn MP5. Hij als CT komt bij dust (apetraag) aan bij de CT hoek van de tunnel. Als ie bijna beneden is komt er een Arctic de hoek om rennen, de Arctic was ook niet helemaal wakker en rent eerst uit beeld verder voor ie begint te schieten.
N00b zet zn MP5 vol open, ook al is er NIEMAND in zn beeld te bekennen, en pas na een schot of 10 geeft ie zn muis een zwaai en begint ie op de T te maaien
Ergste van het verhaal is dat ie het akefietje overleefde en de T niet.
N00b zet zn MP5 vol open, ook al is er NIEMAND in zn beeld te bekennen, en pas na een schot of 10 geeft ie zn muis een zwaai en begint ie op de T te maaien
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Is het trouwens zo dat dat riot shield volledige cover is? Ik neem aan dat als je goed mikt op die spleet(of dat ruitje) dat je iemand toch wel overhoop schiet
. Voor de sproeierds is er ook dan veel kans om door dat spleetje te schieten
just a question
.

just a question
Volgens mij niet, anders ff @ de officiele site kijken of daar wat staat
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
enige rukke is dat in 1.6 waarschijnlijk de AWP eruit is! al is het in sommige handen wel een hoeren wapen! geen AWP only maps meer
Metal to the bone
AWP eruit is grote onzin. Maar M@NIC hoezo komt ie vandaag niet uit?
Verwijderd
Hoezo komt ie vandaag WEL uit?-Cargo- schreef op 16 december 2002 @ 12:19:
AWP eruit is grote onzin. Maar M@NIC hoezo komt ie vandaag niet uit?
Bron?
Ik denk dat ie nog net dit jaar komt.
Als ze maar niet te voreg ana die champagne beginnen.
16-2-2003 is de release date van Condition Zero. Volgens Steam Support Site:
Steam Beta 2.0 and Counter-Strike Beta 1.6 are slated to launch in mid-December.
Dus in de loop van deze dagen als ik het goed heb
Steam Beta 2.0 and Counter-Strike Beta 1.6 are slated to launch in mid-December.
Ik had ook ergens gelezen dat ie vandaag uit zou komen. Weet alleen niet meer waar.Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 12:28:
[...]
Hoezo komt ie vandaag WEL uit?
Bron?
Ik denk dat ie nog net dit jaar komt.
Als ze maar niet te voreg ana die champagne beginnen.
Verwijderd
waar heb je dat vandaan dan???-Cargo- schreef op 16 december 2002 @ 13:01:
16-2-2003 is de release date van Condition Zero. Volgens Steam Support Site:
ik dacht namelijk dat de release van CSCZ en MOD 1.6 tegelijk zouden komen......
omdat ze bijna hetzelfde zijn.
CSNATION:
CSCZ Release Date - updated
The games release date is rumored to be Quarter 1, 2003.
Steam Support Site
CSCZ Release Date - updated
The games release date is rumored to be Quarter 1, 2003.
Steam Support Site
UP
http://csnation.counter-strike.net/view.php/csinfo/next.csn
Komt ook een nieuwe map bij, en aztec wordt iets aangepast
http://csnation.counter-strike.net/view.php/csinfo/next.csn
Komt ook een nieuwe map bij, en aztec wordt iets aangepast
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
maar ff over dat schild... mochten noobs het gaan gebruiken daar zitten 2 dingen aan verbonden, meestal willen ze sproeien (kan dan niet) en wat dacht je van in de rug??
Verwijderd
Ga je met ze 2en achter elkaar staan elkaars rug dekkenVerwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 07:41:
maar ff over dat schild... mochten noobs het gaan gebruiken daar zitten 2 dingen aan verbonden, meestal willen ze sproeien (kan dan niet) en wat dacht je van in de rug??
Gewoon een HEtje flikkeren doet het ook wel hoor.... Dat k#tschild zal er ongetwijveld wel weer uitgesloopt worden als blijkt dat het niet werkt....
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 10:53:
vandaag komt de beta een keertje. Maarja dan nog wachten tot toe klaar is.
Ben benieuwd!
Hoe zit het trouwens met je 1.5 install? Ik bedoel ik neem aan dat niet elke server overgaat op de 1.6 Beta en om dan toch nog te kunnen blijven spelen moet je 1.5 er eigenlijk wel naast blijven draaien. Of moet ik dan gewoon 2 aparte installs van HL naast elkaar installeren (kost schijfruimte)?
Beste wat je kan doen is lekker 1.5 houden totdat je favo servers op 1.6 zijn overgegaan
Als je wars speelt ff informeren over welke versie.
dunno
RoVe schreef op 07 January 2003 @ 11:22:
Beste wat je kan doen is lekker 1.5 houden totdat je favo servers op 1.6 zijn overgegaanAls je wars speelt ff informeren over welke versie.
Ja, maar ik wil 1.6 Beta ook wel ff proberen
bron Counter-Strike.nlTot vandaag de dag zijn verschuivingen geweest over de STEAMBeta versie.. Steam is een programma waartoe maar een aantal mensen toegang krijgen, die mensen zijn door Valve gekozen.
De STEAM beta versie is bedoelt om een indicatie te geven aan het publiek, en om alle bugs eruit te halen. Als de TESTfase voorbij is zal de OFFICIELE release uitkomen.
Voor de mensen die niet uitgekozen zijn voor Steam, zullen moeten wachten op screenshots van gebruikers die het wel kunnen.
Als je niet uitgekozen bent om Steam te testen zul je nog een maand (of meer/minder) moeten wachten tot de officiele release.
[ Voor 80% gewijzigd door Maxow op 07-01-2003 15:07 ]
omg, dat jij op sites als cs.nl durft te komen...

wat bedoel je daarmee?
hmmm... dit staat nog steeds op de steam page (al 2/3 maanden ofzo)
Steam Beta 2.0 and Counter-Strike Beta 1.6 are slated to launch in mid-December. Please, watch this space for more up-to-date information!
Steam Beta 2.0 and Counter-Strike Beta 1.6 are slated to launch in mid-December. Please, watch this space for more up-to-date information!
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
tis zo de bart smit onder de cs websites zullen we maar zeggen
ja klopt die updaten ze nietbAdmuTs schreef op 07 January 2003 @ 16:33:
hmmm... dit staat nog steeds op de steam page (al 2/3 maanden ofzo)

Verwijderd
lol wat maakt het eigenlijk uit.. als je uiteindelijk maar je info krijgt die je zoekt. Al moet ik naar de "zeeman site" onder de cs..SAiKO schreef op 07 januari 2003 @ 16:34:
tis zo de bart smit onder de cs websites zullen we maar zeggen
Verwijderd
Met de bart smit is niks mis mee, Maar ontopic. Ik was vergeten erbij te zetten dat het dus om een beta versie ging en dat alleen een beperkt mensen dat kunnen mee spelen. Ook een paar gotters hadden acces daarvoor. Maar iig wij moeten weer wachten op de officiele release
. Hopelijk "lekt" de beta. Maarja het blijft een beta.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 16:47 ]
Verwijderd
der is niet nodig dat het lekt volgens mij kun je het gewoon spelen als je steam hebt heb vroeger ook de 1.4 zo gespeeld voor hij echt uit was maar pings waren zo slecht dat ik het maar 2 keer gedaan heb
Verwijderd
pings vielen bij mij wel mee........ gewoon 80-100 (mja wel hoger dan normaal maar wel mee te leven)
TRCC had ook servertje en die draaide zeer goed
maar iedereen moet gewoon geduld hebben en nietzo zeiken
je wilt toch geen kutversie met bugs
dan gaat iedereen nog meer klagen gheghe
Trouwes de beta LEKKEN? hahahaha hmz ....daar zorgt steam voor
lekt als een mandje als je een account hebt
(zoals ikke dus) voor de rest kan je em niet rippen ofzo
je MOET gewoon een account hebben.......en al valt ie te rippen dan moet je via steam inloggen.......dus.......lekken gebeurt meestal alleen bij single player spelletjes .....of lan mp
TRCC had ook servertje en die draaide zeer goed
maar iedereen moet gewoon geduld hebben en nietzo zeiken
Trouwes de beta LEKKEN? hahahaha hmz ....daar zorgt steam voor
je MOET gewoon een account hebben.......en al valt ie te rippen dan moet je via steam inloggen.......dus.......lekken gebeurt meestal alleen bij single player spelletjes .....of lan mp
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 17:47 ]
Wanneer komt 1.6 nou uit?
Verwijderd
Dat is nog niet bekend.
De 1.6 BETA STEAM versie zal zeer binnenkort uitkomen, dan worden de bugs er uit gehaalt en er wordt uitvoerig getest. Daarna komt de 1.6 versie uit voor iedereen. Valve kennende zal dat wel weer even duren...
De 1.6 BETA STEAM versie zal zeer binnenkort uitkomen, dan worden de bugs er uit gehaalt en er wordt uitvoerig getest. Daarna komt de 1.6 versie uit voor iedereen. Valve kennende zal dat wel weer even duren...
kameraad van me is daar baas enzo... en hij zei me dat

Weet iemand hoe het dit keer gaat met steam accounts enz? Bij 1.4 kreeg ik een mailtje met login + pass. Heb je die nu weer nodig of mag nu iedereen het doen
wat counter-strike.nl daar allemaal neer heb gezet klopt nix van...
Hier nog wat van cs-nation:

Hier nog wat van cs-nation:
If everything falls into place, CS 1.6 BETA should be released sometime on Tuesday (source: HomeLan interview). The BETA will be public, but may require broadband to use. Anyway, please leave all your dumb questions at the door and read our next version info page.
Check ook et forum van Steam voor wat info ..HomeLAN - What can you tell us at this point about the planned release of
Counter-Strike 1.6 and Steam 2.0?
Erik Johnson - We're planning on releasing the beta of Counter-Strike 1.6 via Steam on January 7th.
[ Voor 15% gewijzigd door Shockers op 07-01-2003 19:01 ]
ben verder niet bekend met steam, maar als ik dat install, merkt mijn gewone hl/cs install daar iets van? dat strax niet alle configs overhoop zijn gehaald?
nee steam staat los van je half-life/cstrikeCU2morO schreef op 07 January 2003 @ 19:04:
ben verder niet bekend met steam, maar als ik dat install, merkt mijn gewone hl/cs install daar iets van? dat strax niet alle configs overhoop zijn gehaald?
Verwijderd
Mening over CS 1.6:
ZUIGT!! weer ouder dan er tegewoordig mogelijk is.
Blijf nog lekker bij Tactical-Ops op Unreal .... misschien Unreal2003 who nows....
ZUIGT!! weer ouder dan er tegewoordig mogelijk is.
Blijf nog lekker bij Tactical-Ops op Unreal .... misschien Unreal2003 who nows....
Wat Ik hoop dat in 1.6 veranderd is dat je niet meer overal doorheen kan schieten. Met name die 3 meter dikke muur waarachter je zit te reloaden. Tegenwoordig word ik 99 van de 100 keer door een sproeiactie door de muur heen neergeschoten. Denk maar aan die deur in aztec. Dat is domeweg je clip legen. Ik haat dat, je kan nergens meer dekking zoeken tegenwoordig. Dat hele element is eruit verdwenen.
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Verwijderd
Ze moeten het kopen van wapens maar deruit rammen. Ik bedoel, welke navy seal gaat zijn zuurverdiende geld nou uitgeven aan een wapen voor een missie?
Geef mij SOF2 maar. Dat ziet er een stuk beter uit en je mag gewoon je wapens GRATIS kiezen.
Geef mij SOF2 maar. Dat ziet er een stuk beter uit en je mag gewoon je wapens GRATIS kiezen.
ja maar dat is zo gewoon , cstrike is gewoon apart dat je wapens moet kopen vind wel leuk. Maar is wel minder als je net in server komt dat jij maar 800$ heb en der kopen paar gasten aan met ak'sVerwijderd schreef op 07 January 2003 @ 20:22:
Ze moeten het kopen van wapens maar deruit rammen. Ik bedoel, welke navy seal gaat zijn zuurverdiende geld nou uitgeven aan een wapen voor een missie?
Verwijderd
dat is echt niet weg te denken, dat je je wapens moet kopen..
dat vereist ook weer een beetje nadenken, elk level is verschillend, dus, verschillende wapens zijn nodig, dus wat ga je dan doen, als je wapen B wil hebbe, terwijl je maar geld hebt voor A of C.. Koop je dan nix? en pak je wat van iemand die doodgaat, of neem je de goedkoopste, en koop je de ronde daarna wapen B.. Of koop je wapen C en probeer je te overleven zodat je 2 rondes daarna (ivm geld weer..) wapen B kan kopen..
En ach, zo kan ik wel doorgaan met het voorbeelden geven waarom dat systeem niet weg moet\kan..
Wat ik me wel afvraag is,
als ik dat plaatje zie met die 4 seals, en die schilden zo, ik hoop dan maar dat dat diepe probleem weg is, dat je achter elkaar kunt lopen, ja dicht achter elkaar dan he..
kan nu niet, dan ga je stotteren enzo, echt irri..
ik speel cs nu af en toe weer, heb het 2jaar gedaan, was ermee gestop 2\3 maand geleden,
maarja..
dat vereist ook weer een beetje nadenken, elk level is verschillend, dus, verschillende wapens zijn nodig, dus wat ga je dan doen, als je wapen B wil hebbe, terwijl je maar geld hebt voor A of C.. Koop je dan nix? en pak je wat van iemand die doodgaat, of neem je de goedkoopste, en koop je de ronde daarna wapen B.. Of koop je wapen C en probeer je te overleven zodat je 2 rondes daarna (ivm geld weer..) wapen B kan kopen..
En ach, zo kan ik wel doorgaan met het voorbeelden geven waarom dat systeem niet weg moet\kan..
Wat ik me wel afvraag is,
als ik dat plaatje zie met die 4 seals, en die schilden zo, ik hoop dan maar dat dat diepe probleem weg is, dat je achter elkaar kunt lopen, ja dicht achter elkaar dan he..
kan nu niet, dan ga je stotteren enzo, echt irri..
ik speel cs nu af en toe weer, heb het 2jaar gedaan, was ermee gestop 2\3 maand geleden,
maarja..
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 23:40 . Reden: typfoutjes:) ]
Och, als jij dan net een Deagle kunt halen en zij n00bs zijn en jij ben 1337 5Ki113D dan maakt dat weer niet uitShockers schreef op 07 januari 2003 @ 20:32:
[...]
ja maar dat is zo gewoon , cstrike is gewoon apart dat je wapens moet kopen vind wel leuk. Maar is wel minder als je net in server komt dat jij maar 800$ heb en der kopen paar gasten aan met ak's
dat bedoel ik...aan het aantal fouten/spelfouten in de posts is de professionaliteit alweer te zien.Shockers schreef op 07 januari 2003 @ 18:58:
wat counter-strike.nl daar allemaal neer heb gezet klopt nix van...
Als ik het goed begrijp is het op dit moment niet mogelijk om een account voor steam te krijgen...Kan dit zodra steam 2 vrijgegeven word?
ja zodra steam 2 der is kan je een account aanmaken of krijgen
Hmm, ik koop liever goeie wapens, overleef en krijg me geld dan dat ik geen wapens heb en de missie een stuk moeilijker wordtVerwijderd schreef op 07 January 2003 @ 20:22:
Dat is wat het saai maakt, just another shooterGeef mij SOF2 maar. Dat ziet er een stuk beter uit en je mag gewoon je wapens GRATIS kiezen
ik vind juist dat ze dat met dat geld ietsje beter moeten implementeren
de 1e ronde is altijd met deagle's maar na 1 ronde winnen heb je al bijna genoeg voor het duurste wapen wat er is...
maw grotere geldverschillen tussen de wapens, en minder geld krijgen per gewonnen ronde
de 1e ronde is altijd met deagle's maar na 1 ronde winnen heb je al bijna genoeg voor het duurste wapen wat er is...
maw grotere geldverschillen tussen de wapens, en minder geld krijgen per gewonnen ronde
PIII 800@804 Mhz
Dat blijft inderdaad een minpuntje van het spel... wordt een beetje hopen dat je in het goeie team zit op die manier...ViperGTS schreef op 08 January 2003 @ 19:09:
ik vind juist dat ze dat met dat geld ietsje beter moeten implementeren
hmmm, die 1.6 versie maakt de game nog l33tor
Jammer alleen dat ze het bunnyhoppen niet reintegreren
Verwijderd
Kwil niet kut doen maar wat op cs.nl staat klopt wel en wordt dagenlijks geupdeet hoor! verder weinig nl nieuws bronnen
vandaar de 10000 bezoeken per dag zeker
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 20:27 ]
Voor zover ik weet klopt het niet helemaal, het is een public beta en niet zoals op cs.nl staat een gesloten beta (volgens mij)Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 20:19:
Kwil niet kut doen maar wat op cs.nl staat klopt wel en wordt dagenlijks geupdeet hoor! verder weinig nl nieuws bronnen
Verwijderd
Eeh toch verkeerd dan is geen public beta die komt later, eerst komt de steam beta DAN komt er een public beta
d8 ik ff cs.nl checken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 20:37 ]
Zoals ik al in post boven zei
van csnation:
van csnation:
counter-strike.nl is gewoon brak beetje alles om zetten van engels naar nlIf everything falls into place, CS 1.6 BETA should be released sometime on Tuesday (source: HomeLan interview). The BETA will be public, but may require broadband to use. Anyway, please leave all your dumb questions at the door and read our next version info page.
Verwijderd
07 Jan 2003
CS 1.6 Beta today?!
Posted by Sebastian at 22:39 | 30 Comment(s)
Many people have been emailing me asking if it is really true that Counter-Strike 1.6 beta will be released today. If you can count on Erik Johnson's word (source: HomeLAN Fed) it will be out today on Steam v2 but you should know Valve by now and you can't really rely on their release dates. We will let you know as soon as there are more news on CS 1.6 Beta, right now we know as much as you do
DUS WEL EERST STEAM van counterstrikecentral
Na de steam komt de ecthe ze mar de steam is wel open maar tis wel steam dus echt public ist nog niet maar je ketn wel spelen
CS 1.6 Beta today?!
Posted by Sebastian at 22:39 | 30 Comment(s)
Many people have been emailing me asking if it is really true that Counter-Strike 1.6 beta will be released today. If you can count on Erik Johnson's word (source: HomeLAN Fed) it will be out today on Steam v2 but you should know Valve by now and you can't really rely on their release dates. We will let you know as soon as there are more news on CS 1.6 Beta, right now we know as much as you do
DUS WEL EERST STEAM van counterstrikecentral
Na de steam komt de ecthe ze mar de steam is wel open maar tis wel steam dus echt public ist nog niet maar je ketn wel spelen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 20:52 ]
Verwijderd
Counter-strike lijkt me helemaal nix. al die kutschildjes. tijdens clanwars zullen de schildjes denk ik wel veel gebruikt worden
Ik wacht wel af, als het niets is zullen ze het er wel snel uithalen, dat weet ik zeker. En dat uithalen is zo gebeurt, dat is het voordeel van Steam. De makers kunnen onder andere de game updaten met een nieuw wapen, bij het inloggen download hij dan automatisch de benodigde bestanden.
CS is toch allang geen BETA meer?
Na Beta 7.x is 1.0 official verklaart d8 ik.
[beetje off-topic]
Anyway ik snap niet dat CS zoveel wordt gespeeld. Grafisch ziet het er niet uit, ook de gameplay wordt met de versie slechter en nog is dit het meest gespeelde spel op internet.
Heeft iedereen nou zo'n bokke trage computer dat ze geen andere games kunnen spelen of vinden men de gameplay nou zo goed.... en dit terwijl er wel na elke release geklaagt wordt over de veranderingen.
Ook de mentaliteit op de servers in ver beneden pijl... als je iemand neerschiet krijg je alle ziektes naar je hoofd omdat je dan een frag jatter bent, of je krijg van je tegenstander te horen dat het een mooie "spray" aktie was...
De oude beta's vond ik nog leuk, kleine communitie, gameplay was sneller.
[/beetje off-topic]
Ik zal 1.6 zeker wel ff d/l maar veel spelen zal ik het niet
[beetje off-topic]
Anyway ik snap niet dat CS zoveel wordt gespeeld. Grafisch ziet het er niet uit, ook de gameplay wordt met de versie slechter en nog is dit het meest gespeelde spel op internet.
Heeft iedereen nou zo'n bokke trage computer dat ze geen andere games kunnen spelen of vinden men de gameplay nou zo goed.... en dit terwijl er wel na elke release geklaagt wordt over de veranderingen.
Ook de mentaliteit op de servers in ver beneden pijl... als je iemand neerschiet krijg je alle ziektes naar je hoofd omdat je dan een frag jatter bent, of je krijg van je tegenstander te horen dat het een mooie "spray" aktie was...
De oude beta's vond ik nog leuk, kleine communitie, gameplay was sneller.
[/beetje off-topic]
Ik zal 1.6 zeker wel ff d/l maar veel spelen zal ik het niet
sorrye maar dan doe je iets verkeerdexecutor schreef op 14 November 2002 @ 16:06:
[...]
is CS 1.6 al official eigenlijk?
ik heb hierboven wel ergens gelezen dat donderdag de CS 1.6 uitkomt.
maar is dat niet de beta. Hier heb ik toch niets aan?
tenzij je in je 1e ( of bots ) op je eigen lan server leuk vind.
Is de beta jah, maar die kan je gewoon op inet spelen mits er servers zijn natuurlijk
, maar die zijn er echt wel
http://www.counter-strike.net/Morph666 schreef op 14 januari 2003 @ 14:04:
is CS 1.6 al official eigenlijk?
anders kijk je ff zelf

This message was sent on 100% recyclable electrons.
Op Gamers.nl staat ook al dat CS 1.6 uitkomt, maar daar vertalen ze zo slecht zodat het lijkt alsof 1.6 Full gelijk uitkomt
woot ! Wat hands-one reviews van verschillende sites, cs1.6 begint me steeds meer aan te spreken!
Sites :
http://csnation.counter-strike.net/articles.php/117/
http://gamespot.com/games...s/0,10870,2908791,00.html
http://www.shacknews.com/onearticle.x/24536
Screenshot van nieuwe GUI:
Sites :

Zeer vet dat je nu ook 3 frags krijgt als je de bom defused of als je de bom plant maar dan moet hij wel ontploffen
en dat de glock eindelijk iets sterker is
Verwijderd
vraagje: waarschijnlijk gaat de full versie later ook STEAM. betekend dat je bij elk keer dat je cs opstart de maps moet gaan downloaden(die er op dat moment draait) + bijbehorende files?
met isdn wordt dat dus balen wat voorheen niet was... (goede ping etc)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 12:03 ]
Neej alleen de 1ste keer moet je deze files downloaden, daarna niet meer. Het handige van STEAM is dat als de makers bv de AK skin anders maken en dit op STEAM zetten, je dit vanzelf download, Valve kan zo veel beter CS onderhouden en patchen.Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 12:03:
vraagje: waarschijnlijk gaat de full versie later ook STEAM. betekend dat je bij elk keer dat je cs opstart de maps moet gaan downloaden(die er op dat moment draait) + bijbehorende files?
Verwijderd
wat als je cs afsluit of de pc uitzet?... moet je dan de models, wavs en de map weer gaan downloaden?
als dat zo is dan ziet het er somber uit...
ff denken, hoe leg ik dit uit.Redje schreef op 14 januari 2003 @ 13:22:
CS is toch allang geen BETA meer?
cs was inderdaad beta tot 7.1 1 of 2 jaar geleden.
daarna zijn ze begonnen bij 1.0 final. en nu zitten ze bij 1.5 final.
maar nu gooien ze dus eerst de beta van de 1.6 final (

hoop het zo opgehelderd te hebben
das inderdaad zo, maar alleen bij steamVerwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 12:24:
wat als je cs afsluit of de pc uitzet?... moet je dan de models, wavs en de map weer gaan downloaden?
Tuurlijk nie, deze files staan gewoon in een directory op je HD, net zoals de cs van nu. Zou wel erg klote zijn als je elke keer moest gaan downloaden.Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 12:24:
[quote]_SouLmaN_ schreef op 15 January 2003 @ 11:31:
woot ! Wat hands-one reviews van verschillende sites, cs1.6 begint me steeds meer aan te spreken!
Sites :
[image]
ow ow ow dit lijkt er al meer op
ben nu al blij dat ik binnen kort adsl heb dan kan me lekker cssen
Sites :
[image]
ow ow ow dit lijkt er al meer op
ben nu al blij dat ik binnen kort adsl heb dan kan me lekker cssen
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Dit topic is gesloten.