Kort samengevat : Steam ZuigtSAiKO schreef op 17 januari 2003 @ 13:02:
En nog steeds zijn er mensen die het na 10 pagina's (bij mij zijn het er 10) nog niet snappen. Voor deze -censuur- nog maar ff een aantal dingen op een rijtje:
-Steam 2.0 BETA is gelekt door pers peeps en is eigenlijk niet officieel gereleased. Hierdoor gaat het allemaal wat scheef. Omdat Steam 2.0 dus ook een BETA is, kunnen daar ook wat bugs in zitten. De meest voorkomende bugs vind je terug in het topic (met dank aan de mensen die de screenshots posten). Het kan door de grote drukte (lees, tienduizenden of honderduizenden gebruikers) mogelijk zijn dat je erg lang moet wachten.
- Steam 2.0 BETA is een beta om te kijken hoe verspreiding van software mogelijk is. Als test hebben ze hiervoor Counter-Strike 1.6 BETA gepakt. Later zullen ze ook andere spellen en commerciele software aanbieden.
- De versie van Counter-Strike 1.6 die nu via steam verkrijgbaar is, is een BETA. Dat wil zeggen dat er bugs in zitten. Ga dus niet zeuren dat er bugs in zitten maar report ze bij Steam...d0h!! Ze hebben daar een forumpje dat op dit moment een 400 active steamusertjes heeft dus daar kun je je ei wel kwijt.
- De versie van Counter-Strike die je nu download is een LOSSTAANDE beta versie. In principe vergelijkbaar met de retail versie. Er wordt niets, maar dan ook helemaal NIETS aan je bestaande Counter-Strike 1.5 veranderd. Spul dat je via Steam hebt gedownload hoef je niet nog eens te downloaden tenzij er veranderingen zijn.
- Steam is handig voor de developers omdat ze zo automatisch patches en updates kunnen doorvoeren zonder tussenkomst van de betatester. Jij bent dus die betatester, daar heb je je voor opgegeven. Het is geen official release!
Dat Steam gelekt is en dat Counter-Strike 1.6 beta is doet absoluut niet ter zake.
Waar het om gaat is dat je iets dat zo populair is als CS en dat al regelmatig voor overvolle servers heeft gezorgd niet op zo'n manier aanbied. 99% van alle gamers willen gewoon patches downloaden op de normale manier en zitten niet te wachten op dit soort shit of de manier van EA met hun Online-updates en tegenwoordig ook met hun Online-patches(Nhl 2003 en Nba Live 2003).
Luister naar de klant.
[ Voor 13% gewijzigd door Dracul op 17-01-2003 13:26 ]
dikke snik heb het zelfde probMorph666 schreef op 16 January 2003 @ 23:17:
thanks. ben nu aan het creating user'en.....
edit;
OMG dat duurd lang.
Kopt het dat dat creating user....
ook af en toe mislukt ? en je weer opnieuw moet proberen?
of ben ik degene met de corrupte versie?
edit2;
[afbeelding]
sorry voor het verneuken van de lay-out, de tag om er een klikplaatje van te maken is gewenst
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:39:
de_inferno is ook geupdate
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
er mist een kist
Wat is er
Alleen jammer van die missende kist..
Verwijderd
Phreak schreef op 17 januari 2003 @ 13:43:
[...]
Wat is eraan? Updated textures zien er goed uit..
Alleen jammer van die missende kist..
ik vind de nieuwe textures gewoon niet echt mooi
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
volgens mij zijn ze die kist vergeten? want het is toch best wel een belangrijk kist
Verwijderd
airstrip heb ik al gepostbAdmuTs schreef op 17 januari 2003 @ 13:47:
Hebbie ook screenies van de nieuwe aztec en van airstrip
aztec doe ik wel als die het weer doet
Is toch juist mooi zo? Dan moet je wel hulp krijgen van je teammates om daarboven op te komen, meer samenwerking dusVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:46:
Lol.. idd een missende kist. nu kun je dus niet meer daar naar boven,,, .
Update van inferno? Kun je dadelijk de originele niet meer spelen dan? Dan is er dus verder niks aan de hand toch.
De patches worden ook gewoon los verspreid hoor maar die komen pas over een maand als CS 1.6 officieel wordt vrijgegeven. Voor hun is dit een goede manier voor betatest en het is je eigen keuze om daaraan mee te werken en al die bugs tegen te komen. Betatesten doe je voor hun en niet voor je eigen plezier...dat je misschien een kans hebt om al te spelen is weer meegenomen. Ik vind het beter dat ze nu zo de bugs eruit halen ipv twintig updates per jaar.Dracul schreef op 17 januari 2003 @ 13:17:
[...]
Kort samengevat : Steam Zuigt
Dat Steam gelekt is en dat Counter-Strike 1.6 beta is doet absoluut niet ter zake.
Waar het om gaat is dat je iets dat zo populair is als CS en dat al regelmatig voor overvolle servers heeft gezorgd niet op zo'n manier aanbied. 99% van alle gamers willen gewoon patches downloaden op de normale manier en zitten niet te wachten op dit soort shit of de manier van EA met hun Online-updates en tegenwoordig ook met hun Online-patches(Nhl 2003 en Nba Live 2003).
Luister naar de klant.
* SAiKO loves valve
[ Voor 141% gewijzigd door OneUp op 17-01-2003 14:09 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Dan ben je waarschijnlijk veel te langzaam en staan de terrors je al op te wachten.M0rpheus schreef op 17 January 2003 @ 13:50:
[...]
Is toch juist mooi zo? Dan moet je wel hulp krijgen van je teammates om daarboven op te komen, meer samenwerking dus
Nee, deze zal de orginele vervangen. Net zoals aztec vervangen zal worden door de nieuwe, aangepaste versie.Update van inferno? Kun je dadelijk de originele niet meer spelen dan? Dan is er dus verder niks aan de hand toch.
Verwijderd
mag je bij geocities wel linken?-Cargo- schreef op 17 January 2003 @ 14:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nice
Waarom doen ze het niet??
upload anders ff op theforumisdown.com
zal ik is doenVerwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:08:
[...]
mag je bij geocities wel linken?
upload anders ff op theforumisdown.com
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Zo dan!
[ Voor 12% gewijzigd door OneUp op 17-01-2003 14:17 ]
Verwijderd
het is mij ook nog niet gelukt om op een server te komenSAiKO schreef op 17 January 2003 @ 14:18:
Netjes! thx! Het is mij nog niet gelukt om te spelen ivm een probleem waar heel veel mensen mee schijnen te zitten: Disconnected from server.. Als ik in mijn serverlist kijk dan zie ie maximaal 10 mensen spelen ipv heel veel, wat je zou verwachten.
als je het wil spelen moet je je eigen server createn
Dat heb ik bij die pics ook gedaanVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:20:
[...]
het is mij ook nog niet gelukt om op een server te komen
als je het wil spelen moet je je eigen server createn
Verwijderd
Verwijderd
waar je stoom dus hebt geinstalleerd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 15:21 ]
Verwijderd
maar et is te verouderd geraakt. tf2 wil ook niet echt vlotten geloof ik, lang niets van gehoord...
1
2
| Kan het bestand OLEACC.DLL niet starten. Controleer het bestand om de oorzaak van het probleem vast te stellen |
Nou, dat gaat echt super, ik kan stream niet eens installeren
Always outnumbered, never outgunned!
Start je de goede wel op? Ik heb begrepen dat 1.6 een aparte, van 1.5 losstaande versie isVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:45:
NOU JA ZEG!!!! Hij zei game updated maar het is nog steeds CS 1.5?????
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:00:
Geen kans dat iemand een mirror opzet?
Word een beetje gek van Steam
ff complete CS map uploaden ofzow
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
IS HET NOU ZO MOEILIJK OM TE LEZEN???Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:45:
NOU JA ZEG!!!! Hij zei game updated maar het is nog steeds CS 1.5?????
SAiKO schreef op 17 January 2003 @ 13:02:
En nog steeds zijn er mensen die het na 10 pagina's (bij mij zijn het er 10) nog niet snappen. Voor deze -censuur- nog maar ff een aantal dingen op een rijtje:
-Steam 2.0 BETA is gelekt door pers peeps en is eigenlijk niet officieel gereleased. Hierdoor gaat het allemaal wat scheef. Omdat Steam 2.0 dus ook een BETA is, kunnen daar ook wat bugs in zitten. De meest voorkomende bugs vind je terug in het topic (met dank aan de mensen die de screenshots posten). Het kan door de grote drukte (lees, tienduizenden of honderduizenden gebruikers) mogelijk zijn dat je erg lang moet wachten.
- Steam 2.0 BETA is een beta om te kijken hoe verspreiding van software mogelijk is. Als test hebben ze hiervoor Counter-Strike 1.6 BETA gepakt. Later zullen ze ook andere spellen en commerciele software aanbieden.
- De versie van Counter-Strike 1.6 die nu via steam verkrijgbaar is, is een BETA. Dat wil zeggen dat er bugs in zitten. Ga dus niet zeuren dat er bugs in zitten maar report ze bij Steam...d0h!! Ze hebben daar een forumpje dat op dit moment een 400 active steamusertjes heeft dus daar kun je je ei wel kwijt.
- De versie van Counter-Strike die je nu download is een LOSSTAANDE beta versie. In principe vergelijkbaar met de retail versie. Er wordt niets, maar dan ook helemaal NIETS aan je bestaande Counter-Strike 1.5 veranderd. Spul dat je via Steam hebt gedownload hoef je niet nog eens te downloaden tenzij er veranderingen zijn.
- Steam is handig voor de developers omdat ze zo automatisch patches en updates kunnen doorvoeren zonder tussenkomst van de betatester. Jij bent dus die betatester, daar heb je je voor opgegeven. Het is geen official release!
JIJ Bent hier de sukkel. Als je gewoon leest weet je precies hoe het zit en waarom het nou zo moeilijk gaat bij VALVE. Hou gewoon stil als je niet eens weet waarover je praat...ttssssVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:48:
wat een neppe pleuris zooi zeg, waarom zo moeilijk wat een sukkels bij VALVE.... tijd voor een echte andere game dit is triest
hoe ffs??? en ik krijg ook dat foutmeldinkje
deze

iemand al een oplossing daarvoor gehad??
Verwijderd
heeft iemand dat hier ook?
edit:
en ik kan geen demper op me usp zetten met riot shield(of hoe je dat ook schrijft
en ook niet zonder er op draaien en dan shield pakken
edit 2:
en nog 1 met een granaat en een shield gaat je shield flippen (en de granaat ook een beetje)
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 16:21 ]
Krijg ik soms ook. Maar sinds vanmiddag niet meer eigenlijk. Kweet geen oplossingCommanderKeen schreef op 17 januari 2003 @ 15:55:
[...]
hoe ffs??? en ik krijg ook dat foutmeldinkje
deze [afbeelding]
iemand al een oplossing daarvoor gehad??
Dit is gewoon de_aztec_c !!!Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:51:
steam doet het eindelijk weer
dus hier nog wat screenshots van de_aztec:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die map speel ik al een tijdje maar ik vind de orginele Aztec zeker beter. Deze vind ik te "vol". Ze hadden imho de map niet hoeven aanpassen.
Ik, geheel anders

Smoken!

Heel veel smoken!

Nieuwe T spawn

De krat waar de beruchte lamers/campers/n00bs inzitten is weggehaald

mooi trapje

De spleet tussen de artifacts aan de T kant is weggehaald

Opletten voor dat gat (je valt er niet doorheen gelukkig)

in de spotlights)

Geen last meer van awp's
Dit zijn mn laatste screenies
* Switch heeft geduld, t'is toch maar beta. Als ze maar wel de 'servers' wat beter maken als ze de full uitbrengen
sommige mensenchimo schreef op 17 January 2003 @ 17:21:
is dit het? geen csv16full.exe ofzo?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 17:47 ]
Steam wil mijn wachtwoord maar niet onthouden. Iedere keer moet ik retrieve password doen en een nieuwe kiezen
Ze hebben aztec willen verbeteren om het zo wat makkelijker te maken voor de terrors. Maakt het spelen wat spannender.. schijnt dat je terrors ook lastiger in het water vanaf bsa. En terrors kunnen nu sneller bovenlangs rushen omdat het spawnpoint gunstiger ligt. Vraag me af of ze niet wat veel crediet hebben gekregen.
Als het je zo irriteert kun je beter nog een maandje bij 1.5 blijven en dan de officiele 1.6 patch downloaden. Voorlopig kan toch nog niemand spelen (behalve in zun eentje op zun eigen server).Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 17:47:
stomme steam.. op het moment dat ik steam wil starten zegt ie al dat ie geen internet connectie heeft? Is er op een manier dat je deze beta kan opstarten ZONDER steam?
Voor iedereen met een foutmelding..check http://www.steampowered.com/forums/
Nog ff een leuke quote van iemand daar:
Valve has TOTALLY eliminated ALL server lag... GREAT JOB. The new feature of only allowing 1 player per server is PURE GENIUS. It eliminates cheating as well. This could be a new path for all multiplayer games to take. Could you please allow terrorists priveleges of bomb defusal? I would like to try to defuse my own bombs since it's a 1 player game now.
[ Voor 19% gewijzigd door SAiKO op 17-01-2003 18:14 ]
http://members.home.nl/anthonyboers/STEAM.jpg
het jammere is dat ik nog niet heb kunnen spelen
Verwijderd
maar als ik via serverlist ga dan zegt ie game not available.
en via start game dan komt HL in mn processes te staan maar ik zie dus nix van cs ofzo

happy, I am \o/
[ Voor 5% gewijzigd door Squirtle op 17-01-2003 18:46 . Reden: img? }:O ]
Verwijderd
anthonyb schreef op 17 January 2003 @ 18:28:
dat speluh maar valt tegen ik heb m al gedownload.
maar als ik via serverlist ga dan zegt ie game not available.
en via start game dan komt HL in mn processes te staan maar ik zie dus nix van cs ofzo
RedHat schreef op 16 januari 2003 @ 21:36:
Lees de draad voordat je blaat
Al 200x gezegt zo onderhand.
Arch kommop, ff relaxed nu. Het kan ook anders.-Cargo- schreef op 17 January 2003 @ 15:51:
[...]
JIJ Bent hier de sukkel. Als je gewoon leest weet je precies hoe het zit en waarom het nou zo moeilijk gaat bij VALVE. Hou gewoon stil als je niet eens weet waarover je praat...ttssss
Mijn mening van nu (de beta enz enz):
Goed:
• Buddy systeem is zeer handig, je ziet ook waar je vrienden spelen (werkt alleen nog niet (goed))
• Ze kunnen heel snel bugs fixen en je download de updates automatisch als je servers joint. Daar komt bij de ze dus ook wapens kunnen adden enzo
Slecht:
• Netwerk te traag (tijdelijk)
• Te weinig goede servers (tijdelijk)
• Je MOET via Steam connecten (volgensmij) en das wel jammer. (HLSW ownasj)
Dit vind ik ervan, er zijn nog velen meer voor en nadelen maar ik vind dit de belangrijkste en denk dat de nadelen nu in de meerderheid zijn.
Counter-Strike 1.5 speelt ook zo lekker weg, snel connecten zonder piespoes maar misschien als ik Steam 2 beta tijdje gebruik dat ik niet meer zonder kan.
bram1234 schreef op 17 januari 2003 @ 19:31:
Fijn hoor, heb je hem helemaal geupdate kan je gewoon niet meer inloggen bij steam. Ik heb steam nu pas een paar uurtjes en ik heb er nu al een hekel aan. Bovendien heb ik ook nog de normale half life map verkloot. Ik kan dus ook geen cs 1.5 meer spelen.
steam beta sucked sowiezo, had je dat niet verwacht ofsow
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
nou ja dat dacht ik. die stomme Steam blijft gewoon hangen(heb er 2 en een half uur op gewacht).En dan is het zo'n sloom programma dat ik 2x de full install(als je CS1.6 zonder Steam kon downloaden)in de tijd dat Steam CS ge-update had, had gedownload.En dan is Steam nog ongeveer 1.5! GigaByte groot.
Heb Steam er maar afgegooid dus.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik zal even vertellen hoe ik CS 1.6 speel!bram1234 schreef op 17 January 2003 @ 19:16:
Niemand weet hoe ik een server kan maken met steam?
- Ik sluit alle internet related programma's af (msn, kazaa enz)
- Start Steam op (1maal wachtwoord ingevuld op onthouden drukken dan hoef je dat niet meer te doen en kan hij in 1 keer doorladen naar het steam hoofdscherm)
- Gewoon wachten wachten wachten en dan is het hoofdscherm geladen.
- dan naar games (duh)
- dubbelklik ff op Counter-Strike en wacht weer heeeeel lang en hij start Counter Strike gewoon perfect op.
- andere servers joinen kan NOG niet dus create je er 1
- ooit blijft hij hangen bij het openen van de server, create dan overnieuw een server en hij doet het.
Het key word is wachten!!
Ook ik krijg soms foutmeldingen maar dat komt omdat steam 2.0 een BETA!!!!! is en als je het een paar keer probeerd met veel geduld lukt het.
En nog een tip: LEES DE DRAAD VOORDAT JE BLAAT!!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Even mijn mening over Steam (heb er nog niet mee gespeeld, ben nu aan het downloaden)..
- De software is op zich aardig, friends list en favorites is wel handig
- Simpele GUI, niet echt mooi...
- (nog) Geen download servers in Europa, zullen er vast ook wel niet komen, het downloaden van files gaat dus t*ring langzaam
jup ik ook_VooDooMen_ schreef op 17 January 2003 @ 21:47:
Minderz krijg alleen maar fout meldingen met dat steam.. echt minder ik wil ook 1.6
overloaded? odozw?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Je merkt dat het beta is, ik heb soms dat ik 2 seconden niets kan doen. Sta helemaal vast en het geluid loopt ook vast, maar kan dus na 2 seconden gewoon verder. Verder duurt het inloggen allemaal wat lang en zitten er in Steam 2 BETA nog wat memoryleakjes.
Maar dan het spelen zelf, ik vind het wel ok
Veel screenies:

Ben benieuwd naar de final, maar tot die tijd hou ik het nog maar bij 1.5
ziet er uhm, anders uit als nu, veel drukkere textures vind ik.
die nieuwe wapens ownen best wel in aim (CT wapen op burst) alleen weet ik niet of ze ook schade doen (geen tegenstanders)

alleen dedicated server availeble
[ Voor 13% gewijzigd door ThaHandy op 17-01-2003 22:17 ]
Verwijderd
alleen had ik een ping van 400
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
EN FIX DIE TYPE-O IN TOPICTITEL PLZ
al die neiuwe ietems. files die i nog niet heeft moet i downloaden.
en dat kan wel eens duren
en krijg nog steeds dat die counterstrike niet aanwezig is
[ Voor 23% gewijzigd door ThaHandy op 18-01-2003 00:24 ]
alleen de netcode zuigt, waar ik op 1.5 8 mensen kon hebben op mn ADSL lijntje, krijg ik nu bij 2 al lag spikes
verder, die CT gun ownt, en het shield helemaal
gewoon leuk, ga langs een kistje zitten zodat er maar een kleine spleet is tussen shield (aan je rechterkant) en de kist, door de spleet 5-7 je die gastjes die hun AK op je shield aant leegschieten zijn (en daar voel je niks van
Lantaarnpaal
Shield knifefight
en de uitslag, (en iedereen 1k ping en ik 0
[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 18-01-2003 01:39 ]
Dit is ook gelijk aan de servers te zien want die zijn nu over het algemeen vol of ze hebben meer users als de verbinding aan kan (laggy dus).
Maar iig werkt dat steam wel lekker nu alles een beetje vlot verloopt, nu is het weer wachten op de betere servers.
Updating..............
Verwijderd
Could not connect to Steam network.
Either the Steam network are currently not running, or your internet connection is down.
Please check your internet connection and try again.
hebben jullie dat ook of ben ik nou gewon het sulletje hier
Ik wacht wel op de hele versie
Verwijderd
beetje ontbrekende textures
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 10:18 ]
Verwijderd
je kan nog wel schieten met een pistolstefijn schreef op 31 oktober 2002 @ 16:22:
En dus heeft het nutoverigens kun je naar ik meen niet schieten als je dat schild vast hebt, dus je hebt bescherming maar geen aanval
Dat is wel erg weinig... Ik heb vorige week eens DU-meter in de gaten gehouden bij CS 1.5, hij gebruikt up & down maar 1,5 tot 2 kB/s op een gemiddelde server. In totaal dus maar 3 tot 4 kB/s.RocketKoen schreef op 18 januari 2003 @ 01:28:
...
alleen de netcode zuigt, waar ik op 1.5 8 mensen kon hebben op mn ADSL lijntje, krijg ik nu bij 2 al lag spikes
...
Over en uit, dat word weer wachten. Het zal wel weer Maart ofzo worden.Half-Life's Steam 2.0 na mistlukte launch terug in betafase
Veel liefhebbers van Counter-Strike hebben er lang naar uitgekeken; Steam 2.0, het langverwachte antwoord van Valve op cheaters en warez-gebruikers. De tool waarvan de publiek launch steeds maar werd uitgesteld, zag dan ook gisteren eindelijk het levenslicht. Om het te zien moest je wel snel zijn, want al snel na de eerste leaks (op enkele gamesites) werd het complete Steam-netwerk overbelast. Het resultaat: Counter-Strike 1.6 en Steam 2.0 zijn officieel van het web gehaald en afgesloten.
Wanneer en hoe Counter-Strike 1.6 nu gelanceerd zal worden is niet bekend. Zo wordt er al gesproken over een versie zonder Steam 2.0 implementatie. Ondertussen raadt Valve de betatesters aan om te blijven testen en zo een relaunch van Steam 2.0 succesvoller te laten verlopen. Tot die tijd keert het programma terug naar de beta-fase.
Right now, there are a good handful of people who managed to get their hands on the Steam 2.0 leaked client. However, it’s not doing them much good since Steam is still overloaded and experiencing significant, crippling problems. It won’t even load for most users (including me) and only a very, very lucky and very, very patient few have gotten to play CS 1.6 at this point.
Ondertussen zal Valve hard moeten werken aan een betere backbone om de traffic op te vangen. In het geval van deze launch lijkt dat toch flink onderschat.
Bron: Gamer.nl
Dit topic is gesloten.
![]()