Ben het nu zat, probeer al 4 dagen onafgebroken cs te downen. Krijg alleen maar not available. Heb nog niet gegeten en amper gedronken. Ik val haast dood van me stoel hier.
Klote zooi
Klote zooi
Gremen schreef op 20 januari 2003 @ 01:25:
Ben het nu zat, probeer al 4 dagen onafgebroken cs te downen. Krijg alleen maar not available. Heb nog niet gegeten en amper gedronken. Ik val haast dood van me stoel hier.
Klote zooi
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
XPENG G9 Performance 2024
[ Voor 11% gewijzigd door kramon op 20-01-2003 10:23 ]
XPENG G9 Performance 2024
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
[ Voor 5% gewijzigd door CommanderKeen op 20-01-2003 11:00 ]
Kwee nie wat andere ervan vinden maar ik vind deze reply's een beetje nutteloos. Misschien in het vervolg niet meer posten "downloading..." te posten, dat mog in de HK zelfs niet eens. Laat het hierbij gezegt zijn (ik ben geen mod wannabe ofzo maar irriteer me beetje aan "downloading, nog 2 min"-posts enzo).
blup
[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 20-01-2003 12:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:51 ]
Verwijderd
ik hoop/denk dat het aan de lag ligt. We zien wel wanneer de officiele release van 1.6 uitkomt. Ja ik wacht er nog steeds op. en nee ik ga geen steam downloaden en installeren (no way na al die problemen en frustraties enzo ) . Ik wacht netjes (ongeduldig) op 1.6bAdmuTs schreef op 20 januari 2003 @ 10:31:
Volgens mij zijn de hitboxes van cs nu alleen nog maar slechter geworden, je kan op ze kop mikken en toch mis schieten, vooral met de famas en galil. Kan ook aan de lag en/of aan mij liggen. En et lijkt wel alsof de galil dwars door bijv zon grote steen in aztec heen gaat, stond er8er en werd erdoorheen neergeschoten
[ Voor 4% gewijzigd door _VooDooMen_ op 20-01-2003 16:33 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Verwijderd
pentium II 233 mhz ofzo. 64 mb geheugen. 4mb videokaart?? Niet veel iig.Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 16:37:
Ik heb dit speel wel is gezien bij een computerclub (rotterdam) maar wist niet welk spel het was. nu ik eindelijk weet welk spel het is zou ik graag de systeem eisen dat dat spel willen weten.
kunnen jullie mij daar aan helpen
alvast bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 16:41 ]
Jouw keus. Ik speel lekker 1.6 zonder enige problemen of vastlopersVerwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:47:
[...]
ik hoop/denk dat het aan de lag ligt. We zien wel wanneer de officiele release van 1.6 uitkomt. Ja ik wacht er nog steeds op. en nee ik ga geen steam downloaden en installeren (no way na al die problemen en frustraties enzo ) . Ik wacht netjes (ongeduldig) op 1.6.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
CS Steam (beta) geeft iedereen de mogelijkheid het te spelen, je hebt geen key nodig ofzo zolang het in beta is. Maar weet waar je aan begint... je leven zal nooit meer anders zijn (op sociaal gebied vooralOmaster schreef op 20 January 2003 @:Ik heb dit speel wel is gezien bij een computerclub (rotterdam) maar wist niet welk spel het was. nu ik eindelijk weet welk spel het is zou ik graag de systeem eisen dat dat spel willen weten.
kunnen jullie mij daar aan helpen
alvast bedankt
Verwijderd
ik speel het dan ook lekker zonder steam-Cargo- schreef op 20 januari 2003 @ 17:16:
[...]
Jouw keus. Ik speel lekker 1.6 zonder enige problemen of vastlopers![]()
Jij wacht nog maar een maand of (veel) langer
Verwijderd
Als je inconsole iets wil veranderen:Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 21:29:
[...]
owja nog wel 1 ding waar ik me aan stoor, de console werkt voor geen meter, hij vliegt telkens weg als je iets typed, soms werkt het wel gewoonmaarach het is tenslotte een beta
Hmmjaa ok, misschien zijn dit de minimale systeemeisen.Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 16:40:
[...]
pentium II 233 mhz ofzo. 64 mb geheugen. 4mb videokaart?? Niet veel iig.
en niet aan cs beginnen...serieus, je raakt er verslaafd aan naar mate je beter word.
Ist echt zoveel vetter dan 1.5 (kan ik me niet echt voorstellenNovah schreef op 20 January 2003 @ 17:36:
[...]
CS Steam (beta) geeft iedereen de mogelijkheid het te spelen, je hebt geen key nodig ofzo zolang het in beta is. Maar weet waar je aan begint... je leven zal nooit meer anders zijn (op sociaal gebied vooral).
BTW hier nog wat screenies van het spelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben zeer te spreken over de FAMAS maar het schild en de giali (of dergerlijke) vind ik wat minder.
\_Specs_/
http://www.twitch.tv/jannustitannus
2. Als je rent heb je niks aan je schild toch?RocketKoen schreef op 20 January 2003 @ 22:55:
Ok...wat ik vind sucken
2. Dat shield zorgt voor slowplay, beter ook niet kunnen doen
het is tegen campers en awp hoeren, die de mollen als je om een hoekje komt. zo kunnen de CT beter rushen en wordt het spel sneller
4.Inferno, mooie nieuwe textures. Op bsa is een kist weggehaald waardoor je niet meer op het balkon kan om de gang in te lopen
Ik hoop dat die kist er binnenkort weer in komt ja
6.Hangups ingame. Hij locked soms gewoon 2sec... heel klote
Dat is omdat je nog niet alles op je HD hebt staan, en als je bvb voor de 1e keer een nade ziet, moet steam hem eerst dl.
7.Console s00kz bigtime. Je kan niet meer pijltje omhoog doen om door je laatst gebruikte commands te scrollen
Maar je kan wel copieren/plakken
8. GEEN NETGRAPHecht omg ! Gewoon slecht, jammer !
Zit er nog wel in, kan em tijdens het laden van map wel zien. denk dat het een bug is.
418O2 schreef op 20 January 2003 @ 23:44:
[...]
2. Als je rent heb je niks aan je schild toch? Als je rent heb je ook niks aan je awp![]()
4. ik dus ook
7. Ja, maar het vertraagt onwijs, ik vind dat heel irritant.
8. Ja ik zie hem dan idd ook, maar ik vind mijn netgraph nogal handig
Maar de haxx doen het nog welmaar daar kan illem meer over vertellen
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ja, Peer is een rotzak, hij reset mijn verbinding ook wel eens. Weet iemand waar ie woont?Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 14:14:
ERROR: Receive Failure, WinSock Error 10054 "Connection reset by peer"
naam?RocketKoen schreef op 20 januari 2003 @ 22:55:
airstrip zit er net in, en deze aztec is al langer uit, onder een andere naam.
[ Voor 30% gewijzigd door ThaHandy op 21-01-2003 04:13 ]
de_aztec_c meen ik. Ik vind de orginele beterThaHandy schreef op 21 januari 2003 @ 04:08:
[...]
naam?
enne met die console
ik houd dan ff de "u" (andere willen ook wel) ingedrukt houden dan ff de boel backspacen en je cmd intypen
jammer dat je @ official niet in venster kan spelen.... nu ik dat wel kan gebruik ik venster en kan ik switchen naar irc/msn enz als ik dood ben
en je kan em zo laten zodat je niet weer hoeft aan te melden
1.6 en 1.5 gaan niet zamen.. helaas
Hmmm, misschien deze userGerbenW schreef op 21 January 2003 @ 03:53:
[...]
Ja, Peer is een rotzak, hij reset mijn verbinding ook wel eens. Weet iemand waar ie woont?
[ Voor 21% gewijzigd door diertje op 21-01-2003 10:09 ]
Ik, geheel anders
[ Voor 35% gewijzigd door bAdmuTs op 21-01-2003 11:08 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ja Amersfoort en zijn echte naam is PeterGerbenW schreef op 21 januari 2003 @ 03:53:
[...]
Ja, Peer is een rotzak, hij reset mijn verbinding ook wel eens. Weet iemand waar ie woont?
superB
[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 21-01-2003 13:00 ]
k?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Lol waar denk je da ze al een paar jaar mee bezig zijn?Dond3r schreef op 21 January 2003 @ 13:53:
Als ik hun was zou ik eens aan een nieuwe cs gaan werken.
Nieuwe engine, betere graphics, maar wel dezelfde gameplay behouden.
Hoewel ik na 1.4 of 1.5 de gameplay maar bagger vind (met dat springen etc)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:40 ]
Hoezo hoort dat niet te werken? Maar ik heb ook tijdens het spelen soms dat ze wegvliegen of door de grond zakkenRocketKoen schreef op 21 January 2003 @ 15:37:
DEAD hoort niet te werken.....
vliegen en door grond zakken is alleen met lijken, en was al in 1.5
rest is idd kut
Ennuh met bugs bedoelen ze ingame fouten zoals:devv05 schreef op 21 January 2003 @ 15:35:
Nieuwe wapens zijn leuk, schild leuk, en aztec is stuk mooier.. maar veel bugs zeg
-vliegende spelers Kwam altijd wel eens voor
-door de grond zakkende spelers Kwam ook altijd wel eens voor
-team (DEAD) statistieken die niet werken (vooral CT kant) Dat is een nieuwe feature bij 1.6, je kan niet zien wie van je tegenstanders dood is
-disconnects Overloaded Servers (wordt steeds minder)
-crashes BETA!!! (en zuig computer, ik heb er geen last van)
-niet kunnen connecten Overloaded Servers (wordt steeds minder)
moet nog wel een hoop gebeuren... Weten ze zelf ook en zijn ze mee bezig
[ Voor 18% gewijzigd door OneUp op 21-01-2003 16:54 ]
Tjah waarom niet. Als CS fan is het wel leuk om te zien wat er allemaal nieuw is.Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 17:15:
is dit nog maar de beta? IUs het dan de moeiete waard om al te instaleren?
Is die er dan??bram1234 schreef op 21 January 2003 @ 17:09:
Weet iemand waar ik de map shield arena een beetje snel kan downloaden?
Whehehe, VET gaaf man
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
zo bedoel je em zeker?Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 21:19:
CS 1.6 roeleert best wel best wel lachen vooral dat schild als iemand lag heeft lijkt net dat hij flappert met dat schild.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
sow tr0Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 21:46:
Dat schild is echt vet, en dat nieuwe T wapen ook, word nu heel veel gebruikt en niet alleen omdat het nieuw is
[ Voor 11% gewijzigd door M@NIC op 21-01-2003 23:06 ]
Tetsuo schreef op 21 januari 2003 @ 23:25:
Je moet bij met je rechter muis knop op het icoontje klikken (steam working) en vervolgens naar de optie games, dubbelklik op counterstrike en je krijgt een nieuw venster:
[afbeelding]
Duurt idd rond de 30 minuten om te updaten.
[ Voor 16% gewijzigd door M@NIC op 21-01-2003 23:31 ]
en nog eens 30-60 min om de rest te downloadenTetsuo schreef op 21 januari 2003 @ 23:25:
Je moet bij met je rechter muis knop op het icoontje klikken (steam working) en vervolgens naar de optie games, dubbelklik op counterstrike en je krijgt een nieuw venster:
[afbeelding]
Duurt idd rond de 30 minuten om te updaten.
[ Voor 17% gewijzigd door .GoO op 21-01-2003 23:30 ]
ik bedoel als 1.6 is gestart kan je niet valideren met cs 1.5418O2 schreef op 21 January 2003 @ 07:43:
? hoe bedoel je dat?
ik heb nl zowel 1.5 EN 1.6 installed en het werkt gewoon hoor
Verwijderd
Idd, dat bedoelde ik ook, een beetje te sterk voor die prijs...
Eerste indrukken zijn niet altijd goed.Peertje schreef op 21 January 2003 @ 17:22:
[...]
Mijn eerste indruk was dat het schild enorm vervelend is. Maar ga van het weekend wel testen dan heb ik tijd
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:36:
[...]
Idd, dat bedoelde ik ook, een beetje te sterk voor die prijs...
En aan M@NIC:
Het lijkt alsof je PC niets doet maar dan kan hij toch nog bezig zijn met dlen, zo gaar is Steam...
Dus gewoon een acc maken, Steam opstarten (nu worden er wat filetjes gedownload), naar account, op het tab-blad Subscriptions drukken, CS selecteren en op subsribe drukken, naar Games gaan en dubbelklikken op CS, alles laten laden, downloaden e.d. en uiteindelijk kun je dan CS spelen
Dit heb ik ookM@NIC schreef op 21 januari 2003 @ 23:29:
[...]
Ik krijg een overzichtje van alle games.
ééntje is available en das is "Dedicated Server"
Verder krijg ik geen nieuw menu ofzo
Druk ik op CounterStrike dan wil hij CounterStrike starten. "Preparing to play CounterStrike..."
Dan wacht ik ff en dan zegt ie "This game is currently unavailable. Please try again at another time"
Dat kan dus niet want je kan door het schild heen schieten. Gewoon op dat raampje schietenJaWa schreef op 21 January 2003 @ 23:42:
ff over die shielden he.... stel je speelt op een dust server met 20 man ofzo..
als je met 2 of drie man ieder met een shield BSa afdekt...
kan je dan ervoorbij??
dus uitgang geblokeerd door 3 of meer shield.. kunnen t's ervoorbij lopen??
Lijkt me wel grappig.. iemand oplsuiten.. jmmr dan dat er nog HE's zijn
ik zie het al voor me... Dust.. gogogogooo CT'rush naar BS A shield de 2 uitgangen en T moet naar sniperspot
(Ik heb zelf nog geen 1.6 B heb gespeeld...) maare dan kan je dus ook al heb je een schield voor je een HS krijgen??Peertje schreef op 22 januari 2003 @ 00:21:
[...]
Dat kan dus niet want je kan door het schild heen schieten. Gewoon op dat raampje schieten
[ Voor 3% gewijzigd door JaWa op 22-01-2003 00:37 ]
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq