Counter-Strike 1.6 Je mening!

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 08:56
Ben het nu zat, probeer al 4 dagen onafgebroken cs te downen. Krijg alleen maar not available. Heb nog niet gegeten en amper gedronken. Ik val haast dood van me stoel hier.
Klote zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Gremen schreef op 20 januari 2003 @ 01:25:
Ben het nu zat, probeer al 4 dagen onafgebroken cs te downen. Krijg alleen maar not available. Heb nog niet gegeten en amper gedronken. Ik val haast dood van me stoel hier.
Klote zooi
:o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 18-09 14:02
nog 7 min te gaan :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 22-09 08:56
jaaaa. heb steam opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het in 1 keer.
Ben nu met 70kb aan het downen, nog 10 minuten. Kan ik eindelijk wat gaan eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah ben em ook aan 't downloaden.. ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Net voor het eerst eindelijk kunnen spelen! Wat een zooi headies hey :/ Dat viel me meteen op.

Maar wat bij mij goed werkte om eindelijk te kunnen spelen:

Niet steeds proberen met een server te connecten... Maar start eerst zelf een game. Daarna ging het connecten met servers ineenkeer wel goed!

Daarvoor had ik steeds game unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben ze die hitboxes weer lopen veranderen :?

iig thx for the tip, enne welke server speel je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 21:22
hij wil niet opstarten zo lijkt het :S
Hij blijft haken bij: Downloading package Steam_1.pkg, please wait.. :(

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 20:20

ThaHandy

Discovery Channel

gewoon wachter totdat i helemaal klaat is met downloaden (niet met dat metertje) hij gaat nog @ achtergrond verder met downloaden. als dat klaar is dan kan je vlekkeloos spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:28
Ik heb ff steam erafgepleurd en opnieuw geinstalleerd. Nu is ie aan 't updaten. Iig dat zegt ie en 't balkje schuift niet echt. Ik laat 't geval wel ff aanstaan. Als ie morgenochtend niet klaar is ga ik iemand slaan ;)

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04

Maxow

Hidden Sound System

als je een LAN server bouwd, hoort het dan datie er dan mee kapt en dat je zo'n windows foutmelding: send, do not send krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Wooohooooo. 't Ding staat al 7 uur aan en 't is al 1 blokje verder :/

[ Voor 11% gewijzigd door kramon op 20-01-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Volgens mij zijn de hitboxes van cs nu alleen nog maar slechter geworden, je kan op ze kop mikken en toch mis schieten, vooral met de famas en galil. Kan ook aan de lag en/of aan mij liggen :D. En et lijkt wel alsof de galil dwars door bijv zon grote steen in aztec heen gaat, stond er8er en werd erdoorheen neergeschoten :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
ok, ik hoop dat ik met deze post een hoop onduidelijkheid en ergernis ga weghalen...

wat moet je doen om 1.6 te kunnen spelen:

1. download steaminstall.exe (doh)

2. run de install

3. create een account
-loopt hij hierbij vast, dan is het vrijwel altijd te wijten aan overbelasting van de servers. bijv connection reset bij peer ed (als het in zo'n donkergroen venstertje is, kan je hiervanuit gaan)
- als je mail al "bezet" is, dan is dat gebeurd bij de vorige attempt een account te maken, en moet je een ander mail adres gebruiken (hotmail onwt :+ )

*je kan het beste ff rebooten na het maken van een account, vraag me niet waarom maar doe het maar gewoon :>

4. het laadschermpje van "downloading versie 2 van een .dll" duurt inderdaad vrij lang.

5. hierna, moet je jezelf "subscriben" voor counterstrike. Dit doe je als volgt.
account> 2e tabblad (subscriptions)

6. kan even duren, en steam kan even niet reageren, maar na een tijdje (tussen 15 sec en een kwartier :X ) moet hij toch echt subscribed zijn (if not > beeindig steam, en start opnieuw op .

7. k goed zo je bent nu subscriped voor cs. Nu zoek je een serverje op, via servers, ping boeit vrij weinig je wilt gewoon weten of hij het doet toch?
ik zoek meestal een server door ze op naam te selecteren, want de meeste "counter-strike 1.6 servers" zijn niet dedicated en een beeeeetje laggie :o

8. het belangrijkste is dat je tijdens en na het bericht "prepairing counterstrike" [u nergens aanzit. Zodra je allemaal applicaties gaat openen, druk irc't, of rustig verder serft, loopt hl keihard vast.
ook nadat het bericht "prepairing counterstrike" is verdwenen, wacht je totdat cs opstart.

9. En wat was je blij toen je cs opzag starten; "establishing network connection to server". Maardan word je vreugde de grond in geboord door het simpele zinnetje "disconnected from server".

hier is een simpele oplossing voor, keep on trying baby :P
dit ligt puur aan de steam servers, die een beetje moeite hebben de verbinding tussen jou en de servers te leggen.

10. loopt hij weer vast bij het laden? kan gebeuren, gebeurd bij mij ook zo vaak, after all, it's just a beta huh ;) .
gewoon bijven proberen.

opmerkingen:

-is hij counter-strike aan het downloaden,en zie je bijvoorbeeld staan: download completed in 269 minutes and 15 seconds"

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~tintin/fok!/STEAM.JPG

sluit steam dan af, en probeer opnieuw in te loggen. hopelijk krijg je dan een betere hosting server :) .

* de servers van valve en fileshack zijn erg traag over het algemeen, daarentegen is de nieuwste steam server, "romania" erg vlot.

- lange laadtijden hebben overhet algemeen niets te maken met je pc, maar alles met steam en de servers. Als het "zuigertje" in het systeemvak (waar je klokje is ed) druk heen en weer schiet, vind er communicatie plaats tussen jou pc en steam servers.

- je kan je configs van je 1.5 cstrike gewoon in de beta gebruiken. hiervoor met je het volgende doen:
selecteer je .cfg's en kopier ze naar \Steam\SteamCache\Counter-Strike\cstrike

- help mijn buy script doet raar ! dah, dat komt doordat de weapons op andere slots zitten, dus ga maar ff prutsen in kladblok :)

-ik hoor de bomb niet, en ik hoor geen radiocommands. >> reboot cs

-help, ik heb lag. Andere server nemen, of anders kijken of je bro (/zus ?) niet zijn 1.6 server list aan het verversen is, dat zorgt nl voor flink wat dataverkeer (daarom gaat het ook zo snel)

- help ik krijg deze fout melding :
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lenmen/error.bmp
even w88 totdat je pc volledig is opgestart,en dan nog een keer proberen

**nog even mijn ervaring: gebruik die romania servers, ik connect nu echt als een speer }:O }:O

[ Voor 5% gewijzigd door CommanderKeen op 20-01-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb op 1 pc alles perfect lopen met een steam install kan ik dan de steam dir overplaatsen naar een andere pc ? of moet die ook weer opnieuw geinstald worden met steam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 02:16:
yeah ben em ook aan 't downloaden.. ben benieuwd :)
Kwee nie wat andere ervan vinden maar ik vind deze reply's een beetje nutteloos. Misschien in het vervolg niet meer posten "downloading..." te posten, dat mog in de HK zelfs niet eens. Laat het hierbij gezegt zijn (ik ben geen mod wannabe ofzo maar irriteer me beetje aan "downloading, nog 2 min"-posts enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij loopt bij mij nu als een tit!

Meheh. ahem.

"70 minutes remaining."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb het nu een dag of 3 gespeelt, en ik vind het echt stoer geworden :) die nieuwe guns zijn geweldig, nu heb je veel sneller rifle battles, alleen denk ik dat de submachine guns een beetje in een hoekje komen te staan, want zoveel duurder is de famas of die andere gun niet.. en het shield is echt te gaaf :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

:o ik heb ook al dedicated server werkende :P achter mijn @home connectie :P

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 20-01-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af? Waarom zou je van die oude troep spelen als er ook zoiets is als SOF II??? Dat is namelijk een soortgelijk spel alleen dan mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Laatst online: 07-09 13:29
Ik speel geen sof2, omdat mijn pc t niet trekt, en ik denk dat dat het geval is bij heel veel mensen. Bovendien vind ik zelf dat sof2 niet zo'n lekkere 'feeling' heeft als cs... Ik heb t bij een vriend van me gespeeld, maar ik vond t niet echt fantastisch...
Echter, een potje UT/Quake2/3 gaat er bij mij altijd in... :)

Enniewee, ik zit nu met het probleem dat cs toch wel erg vaak vastloopt, bijvoorbeeld als ik in options op 'mouse' druk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

neehee.. hij moet die sjit downloaden duurt ff :| (100e keer al :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Iemand oplossing voor die error met cache nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb men PC vannacht aan laten staan en toen ik wakker werd stond er nog steeds
Updating PLATFORM.dll to version 2 Please Wait... :(

Eindelijk hij werkt.. dus als ie er een beetje erg lang over doet om Steam te updaten naar 2.0 gewoon ff opnieuw starten. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 20 januari 2003 @ 10:31:
Volgens mij zijn de hitboxes van cs nu alleen nog maar slechter geworden, je kan op ze kop mikken en toch mis schieten, vooral met de famas en galil. Kan ook aan de lag en/of aan mij liggen :D. En et lijkt wel alsof de galil dwars door bijv zon grote steen in aztec heen gaat, stond er8er en werd erdoorheen neergeschoten :?
ik hoop/denk dat het aan de lag ligt. We zien wel wanneer de officiele release van 1.6 uitkomt. Ja ik wacht er nog steeds op. en nee ik ga geen steam downloaden en installeren (no way na al die problemen en frustraties enzo ) . Ik wacht netjes (ongeduldig) op 1.6 :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
De afgelopen 4 uur heb ik nonstop gespeelt, connecten met een server is ineens geen probleem meer, schijnbaar heeft die update die ik moest downen dus gewerkt. Ik speel nu echt veel alleen erger ik me aan een aantal dingen:

Ik kan geen commands meer executen die je normaal in de shortcut zette bijv voor geen muisversnelling (wat kut is)

zo: -noforcemparms -noforcemaccel

kan nu niet meer :(
Tevens vind ik het shit dat je net_graph 3 niet meer kan gebruiken.
Nog ff wachten tot dat Friends netwerk werkt, dat lijkt me echt super. Jammer dat het vrijwel alleen maar down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23-09 22:43
Ik heb hem ook sinds vanochtend maar ik moet zeggen, hij is wel vet na enkele bugs na... Alleen je kan niet meer zien wie er bij de vijand dood zijn als je op ' Tab ' drukt das minder. Maar ik speel 1.6 nu ook nonstop.

Maar het downloaden met dat steam is zo irri de hele tijd die klote foutmeldingen enz.. Maar gisteravond deed steam het eindelijk heb 1.6 s'nachts gedowd en kon s'ochtends lekker spelen... :P

[ Voor 4% gewijzigd door _VooDooMen_ op 20-01-2003 16:33 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit speel wel is gezien bij een computerclub (rotterdam) maar wist niet welk spel het was. nu ik eindelijk weet welk spel het is zou ik graag de systeem eisen dat dat spel willen weten.

kunnen jullie mij daar aan helpen

alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 16:37:
Ik heb dit speel wel is gezien bij een computerclub (rotterdam) maar wist niet welk spel het was. nu ik eindelijk weet welk spel het is zou ik graag de systeem eisen dat dat spel willen weten.

alvast bedankt ;)
pentium II 233 mhz ofzo. 64 mb geheugen. 4mb videokaart?? Niet veel iig.

en niet aan cs beginnen...serieus, je raakt er verslaafd aan naar mate je beter word.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:47:
[...]

ik hoop/denk dat het aan de lag ligt. We zien wel wanneer de officiele release van 1.6 uitkomt. Ja ik wacht er nog steeds op. en nee ik ga geen steam downloaden en installeren (no way na al die problemen en frustraties enzo ) . Ik wacht netjes (ongeduldig) op 1.6 :P .
Jouw keus. Ik speel lekker 1.6 zonder enige problemen of vastlopers :*)
Jij wacht nog maar een maand of (veel) langer :X

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Omaster schreef op 20 January 2003 @:Ik heb dit speel wel is gezien bij een computerclub (rotterdam) maar wist niet welk spel het was. nu ik eindelijk weet welk spel het is zou ik graag de systeem eisen dat dat spel willen weten.
alvast bedankt ;)
CS Steam (beta) geeft iedereen de mogelijkheid het te spelen, je hebt geen key nodig ofzo zolang het in beta is. Maar weet waar je aan begint... je leven zal nooit meer anders zijn (op sociaal gebied vooral :P).

BTW hier nog wat screenies van het spelen.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/novagamer/shield.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/novagamer/shield2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/novagamer/3in1.jpg

Ik ben zeer te spreken over de FAMAS maar het schild en de giali (of dergerlijke) vind ik wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Cargo- schreef op 20 januari 2003 @ 17:16:
[...]

Jouw keus. Ik speel lekker 1.6 zonder enige problemen of vastlopers :*)
Jij wacht nog maar een maand of (veel) langer :X
ik speel het dan ook lekker zonder steam :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 21:29:
[...]

owja nog wel 1 ding waar ik me aan stoor, de console werkt voor geen meter, hij vliegt telkens weg als je iets typed, soms werkt het wel gewoon :/ maarach het is tenslotte een beta :)
Als je inconsole iets wil veranderen:

je drukt op de console key: (standaard: `)
dan druk je op ESC (zodat ie weer weg gaat)
dan druk je weer op ESC en (als 't goed is) kun je typen wat je wilt:
maar je moet dan als je weer wat in console wilt typen console weer openen met ESC en niet met `
snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 16:40:
[...]

pentium II 233 mhz ofzo. 64 mb geheugen. 4mb videokaart?? Niet veel iig.

en niet aan cs beginnen...serieus, je raakt er verslaafd aan naar mate je beter word.
Hmmjaa ok, misschien zijn dit de minimale systeemeisen.

Ik heb zelf een tb800@1000 met een GF1 DDR(weliswaar ook overgeklokt).

Maar ik heb op sommige plaatsen een wat minder fps waardoor het bursten veel moeilijker wordt. Crosshair doet er veel langer over om weer in de "normale" stand te komen. Lijkt dus net of je belachelijk veel recoil hebt of dat het belachelijk lang duurt voordat je weer kan schieten.

Op deze manier vind ik nog wel eens vaak de dood :/ :'(.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Novah schreef op 20 January 2003 @ 17:36:
[...]
CS Steam (beta) geeft iedereen de mogelijkheid het te spelen, je hebt geen key nodig ofzo zolang het in beta is. Maar weet waar je aan begint... je leven zal nooit meer anders zijn (op sociaal gebied vooral :P).

BTW hier nog wat screenies van het spelen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben zeer te spreken over de FAMAS maar het schild en de giali (of dergerlijke) vind ik wat minder.
Ist echt zoveel vetter dan 1.5 (kan ik me niet echt voorstellen :D) ??

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
OMFG de hitboxxxez..... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al een half uur "preparing to play counterstrike"
gewoon wachten zeker :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Heeft iemand nog een goede link waar ik steam kan downloaden?. de startpost van het topic laat namelijk heel wat te wensen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:08
Ok...wat ik vind sucken
1. Steam is sloom, slecht voor je speelplezier EN JA IK WEET dat steam weggaat maar het wordt er niet beter op
2. Dat shield zorgt voor slowplay, beter ook niet kunnen doen
3. Aztec... bij het water die lampen :r gejat uit airstrip
4.Inferno, mooie nieuwe textures. Op bsa is een kist weggehaald waardoor je niet meer op het balkon kan om de gang in te lopen :r
5.Had ik al gezegd dat eea lang duurt?
6.Hangups ingame. Hij locked soms gewoon 2sec... heel klote
7.Console s00kz bigtime. Je kan niet meer pijltje omhoog doen om door je laatst gebruikte commands te scrollen
8. GEEN NETGRAPH ;( echt omg ! Gewoon slecht, jammer !

Najah verder ben ik nog niet veel tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
mwha ik vind em erg lekker spelen nu
steam werkt nu goed, niks over te zeiken...

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
failed to aquire cache mutex

dat geeftie nu ineens als error...

winxp (sp1) mssn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
HEEEY CATCH ! :p
weetje hoe dat opgelost moet worden??
als hij cs laad geen handlingen uitvoeren, gewoon geduldig w88.

zie ook de post hierboven :>

en nethgraph is er wel, das bug, ga maar eens in freelook inde muren zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
Ok...wat ik vind sucken
1. Steam is sloom, slecht voor je speelplezier EN JA IK WEET dat steam weggaat maar het wordt er niet beter op
met die nieuwe content provider gaat het stukken sneller.

het is tegen campers en awp hoeren, die de mollen als je om een hoekje komt. zo kunnen de CT beter rushen en wordt het spel sneller :P

3. Aztec... bij het water die lampen :r gejat uit airstrip
airstrip zit er net in, en deze aztec is al langer uit, onder een andere naam.

4.Inferno, mooie nieuwe textures. Op bsa is een kist weggehaald waardoor je niet meer op het balkon kan om de gang in te lopen :r
Ik hoop dat die kist er binnenkort weer in komt ja

5.Had ik al gezegd dat eea lang duurt?
ja

Dat is omdat je nog niet alles op je HD hebt staan, en als je bvb voor de 1e keer een nade ziet, moet steam hem eerst dl.

7.Console s00kz bigtime. Je kan niet meer pijltje omhoog doen om door je laatst gebruikte commands te scrollen
Maar je kan wel copieren/plakken

Zit er nog wel in, kan em tijdens het laden van map wel zien. denk dat het een bug is.

Najah verder ben ik nog niet veel tegengekomen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
RocketKoen schreef op 20 January 2003 @ 22:55:
Ok...wat ik vind sucken
het is tegen campers en awp hoeren, die de mollen als je om een hoekje komt. zo kunnen de CT beter rushen en wordt het spel sneller :P

Ik hoop dat die kist er binnenkort weer in komt ja

Dat is omdat je nog niet alles op je HD hebt staan, en als je bvb voor de 1e keer een nade ziet, moet steam hem eerst dl.

Maar je kan wel copieren/plakken

Zit er nog wel in, kan em tijdens het laden van map wel zien. denk dat het een bug is.
2. Als je rent heb je niks aan je schild toch?
4. ik dus ook
7. Ja, maar het vertraagt onwijs, ik vind dat heel irritant.
8. Ja ik zie hem dan idd ook, maar ik vind mijn netgraph nogal handig

Maar de haxx doen het nog wel ;( maar daar kan illem meer over vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
418O2 schreef op 20 January 2003 @ 23:44:
[...]

2. Als je rent heb je niks aan je schild toch? Als je rent heb je ook niks aan je awp :+
4. ik dus ook
7. Ja, maar het vertraagt onwijs, ik vind dat heel irritant.
8. Ja ik zie hem dan idd ook, maar ik vind mijn netgraph nogal handig

Maar de haxx doen het nog wel ;( maar daar kan illem meer over vertellen ;)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 14:14:
ERROR: Receive Failure, WinSock Error 10054 "Connection reset by peer"
Ja, Peer is een rotzak, hij reset mijn verbinding ook wel eens. Weet iemand waar ie woont? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

RocketKoen schreef op 20 januari 2003 @ 22:55:

airstrip zit er net in, en deze aztec is al langer uit, onder een andere naam.
naam?

enne met die console
ik houd dan ff de "u" (andere willen ook wel) ingedrukt houden dan ff de boel backspacen en je cmd intypen

jammer dat je @ official niet in venster kan spelen.... nu ik dat wel kan gebruik ik venster en kan ik switchen naar irc/msn enz als ik dood ben :P
en je kan em zo laten zodat je niet weer hoeft aan te melden :)

1.6 en 1.5 gaan niet zamen.. helaas :|

[ Voor 30% gewijzigd door ThaHandy op 21-01-2003 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
? hoe bedoel je dat?

ik heb nl zowel 1.5 EN 1.6 installed en het werkt gewoon hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

ThaHandy schreef op 21 januari 2003 @ 04:08:
[...]

naam?

enne met die console
ik houd dan ff de "u" (andere willen ook wel) ingedrukt houden dan ff de boel backspacen en je cmd intypen

jammer dat je @ official niet in venster kan spelen.... nu ik dat wel kan gebruik ik venster en kan ik switchen naar irc/msn enz als ik dood ben :P
en je kan em zo laten zodat je niet weer hoeft aan te melden :)

1.6 en 1.5 gaan niet zamen.. helaas :|
de_aztec_c meen ik. Ik vind de orginele beter :)
GerbenW schreef op 21 January 2003 @ 03:53:
[...]
Ja, Peer is een rotzak, hij reset mijn verbinding ook wel eens. Weet iemand waar ie woont? :+
Hmmm, misschien deze user ;) :+

Peertje

[ Voor 21% gewijzigd door diertje op 21-01-2003 10:09 ]

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Ik vind het pas irri dat als je 1 letter typt in console dat ie trug naar de game springt en dan moet je weer trug naar console en de volgende letter die je typt doet et niet en daarna kan je normaal gaan typen :S

En dat je crosshair als je shield heb wel is wil verdwijnen

En dat er een armor bug in zit, als je shield heb en je word geraakt kan je armor omhoog gaan (ofzoiets), heb screenies gezien van mensen met 105 armor :D

[ Voor 35% gewijzigd door bAdmuTs op 21-01-2003 11:08 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12:03

inXs

known as inXs

GerbenW schreef op 21 januari 2003 @ 03:53:
[...]
Ja Amersfoort en zijn echte naam is Peter }) Ik heb nog wel meer info evt :+

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18
Ja, ik had laatst ook 102 aromor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dat klopt, is als je shield hebt.

over lopen met shield, als je loopt met shield voor je, dan komt een stukje op en je poten erbuiten. als je bukt helemaal niks

zodra die awp hoer moet reloaden na een schot knal je een paar keer met een deagle, en dan snel weer schild trug :P

[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 21-01-2003 13:00 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
k je ip is blacklisted...
cheater :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
CommanderKeen schreef op 21 January 2003 @ 13:01:
k je ip is blacklisted...
cheater :\
k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:19

Pubbert

random gestoord

Als ik hun was zou ik eens aan een nieuwe cs gaan werken.

Nieuwe engine, betere graphics, maar wel dezelfde gameplay behouden.

Hoewel ik na 1.4 of 1.5 de gameplay maar bagger vind (met dat springen etc)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
wat is dat Steam KUT zeg! werkt echt voor geen meter.. Na 20x crashen doet ie t eindelijk, dan loopt ie vast.. na veel moeite eindelijk in games menu CS opstarten, crasht ie 49 van de 50 keer.. En die ene keer dat ik wel in CS kom kan ie niet verbinden!! :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Dond3r schreef op 21 January 2003 @ 13:53:
Als ik hun was zou ik eens aan een nieuwe cs gaan werken.

Nieuwe engine, betere graphics, maar wel dezelfde gameplay behouden.

Hoewel ik na 1.4 of 1.5 de gameplay maar bagger vind (met dat springen etc)
Lol waar denk je da ze al een paar jaar mee bezig zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de nieuwe wapens wel leuk maar dat nieuwe T wapen lijkt me een beetje overpowered... shields zijn helemaal niet zo lame als eerst werd geroepen ze voegen juist wel wat toe aan de gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://81.23.226.251/CS1_6_by_-_WWW.GETFRAGGED.NL.rar of http://www.xs4all.nl/~vee...y_-_WWW.GETFRAGGED.NL.rar
download dit bestand en zet het in de cache van steam(C:/program files/steam/steamcache/counterstrike) dan hoef je hem niet meer te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwe wapens zijn leuk, schild leuk, en aztec is stuk mooier.. maar veel bugs zeg

-vliegende spelers
-door de grond zakkende spelers
-team (DEAD) statistieken die niet werken (vooral CT kant)
-disconnects
-crashes
-niet kunnen connecten

moet nog wel een hoop gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DEAD hoort niet te werken.....
vliegen en door grond zakken is alleen met lijken, en was al in 1.5

rest is idd kut

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft hij vaak ook een paar seconden hangen (beel en geluid) en gaat daarna weer verder...

btw, ik krijg vaak connection reset by peer oid als ik met Steam probeer te connecten en als ik CS probeer op te starten krijg ik vaak zo'n error met cache ofzo... is hier in dit topic ook al eerder genoemd :(

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
RocketKoen schreef op 21 January 2003 @ 15:37:
DEAD hoort niet te werken.....
vliegen en door grond zakken is alleen met lijken, en was al in 1.5

rest is idd kut
Hoezo hoort dat niet te werken? Maar ik heb ook tijdens het spelen soms dat ze wegvliegen of door de grond zakken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
bram1234 schreef op 21 January 2003 @ 12:52:
Ja, ik had laatst ook 102 aromor!!!
Ik ook :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/kaas.debaas/Armor.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
devv05 schreef op 21 January 2003 @ 15:35:
Nieuwe wapens zijn leuk, schild leuk, en aztec is stuk mooier.. maar veel bugs zeg

-vliegende spelers Kwam altijd wel eens voor
-door de grond zakkende spelers Kwam ook altijd wel eens voor
-team (DEAD) statistieken die niet werken (vooral CT kant) Dat is een nieuwe feature bij 1.6, je kan niet zien wie van je tegenstanders dood is
-disconnects Overloaded Servers (wordt steeds minder)
-crashes BETA!!! (en zuig computer, ik heb er geen last van)
-niet kunnen connecten Overloaded Servers (wordt steeds minder)

moet nog wel een hoop gebeuren... Weten ze zelf ook en zijn ze mee bezig
Ennuh met bugs bedoelen ze ingame fouten zoals:

- Crosshair wel eens weg bij shield
- Granade bug bij shield
- Geen decals in Aztec bij een steen bij BSA (jaja daar B) )
- Meer dan 100 Armor (102 ofzo)
- Enz.

[ Voor 18% gewijzigd door OneUp op 21-01-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Weet iemand waar ik de map shield arena een beetje snel kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit nog maar de beta? IUs het dan de moeiete waard om al te instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 17:15:
is dit nog maar de beta? IUs het dan de moeiete waard om al te instaleren?
Tjah waarom niet. Als CS fan is het wel leuk om te zien wat er allemaal nieuw is.

Mijn eerste indruk was dat het schild enorm vervelend is. Maar ga van het weekend wel testen dan heb ik tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
bram1234 schreef op 21 January 2003 @ 17:09:
Weet iemand waar ik de map shield arena een beetje snel kan downloaden?
Is die er dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf? Ben je nog wel nuchter ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Gaat nergens over...
Back on topic please 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Ja zeker is die er, ik zag laatst een server die die map had. Ik kon aleen niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 20:28
Krijg hele tijd dat ik game CStrike niet mag kiezen, Try another game ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Wat vind je van dit "nieuwe" discogeweer:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Foute%20texture.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Brammel op 22-01-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
lol je geheugen teveel getweaked ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

bram1234 schreef op 21 januari 2003 @ 20:00:
Wat vind je van dit "nieuwe" discogeweer:
[afbeelding]
Whehehe, VET gaaf man :+
Zekers brakke drivers? (of gewoon bug?)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ben ik de enige die die schilden maar nerd vind uitzien :?

ik heb het nog niet gespeeld, maar vind het maar gaar uitzien................rennende schildjes

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nee het is goed uitgwerkt en perfect voor teamplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS 1.6 roeleert best wel best wel lachen vooral dat schild als iemand lag heeft lijkt net dat hij flappert met dat schild :P.

[img=600,450]URL http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/zwiep1[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat schild is echt vet, en dat nieuwe T wapen ook, word nu heel veel gebruikt en niet alleen omdat het nieuw is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 21:19:
CS 1.6 roeleert best wel best wel lachen vooral dat schild als iemand lag heeft lijkt net dat hij flappert met dat schild :P.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/zwiep1
zo bedoel je em zeker? :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 21:46:
Dat schild is echt vet, en dat nieuwe T wapen ook, word nu heel veel gebruikt en niet alleen omdat het nieuw is :)
sow tr0 :)

(het is te sterk imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik heb nu ook steam geinstalleerd.
Cache gedownload erin gezet enzo.
Nu draaid steam, en nu staat bij de informatie van CS: "Updating..."
En dat icoontje in m'n systemtry draaid ook en zegt "Steam - working"
Maar m'n PC doet echt bijna niks, behalve soms eens dat m'n led van de HD knipperd.
En op een XP2100 moet zoiets installeren toch niet zo lang duren ?
Ik wacht nu al 30min :z

Doet het wel iets of wacht ik voor piet-snot ? :/

edit:
En het vreemde is, ik krijg ook geen schermpje te zien dat hij bezig is ofzo :?

[ Voor 11% gewijzigd door M@NIC op 21-01-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:26
Je moet bij met je rechter muis knop op het icoontje klikken (steam working) en vervolgens naar de optie games, dubbelklik op counterstrike en je krijgt een nieuw venster:

Afbeeldingslocatie: http://www.barts-anime.com/tweakers/cs_steam.jpg

Duurt idd rond de 30 minuten om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Tetsuo schreef op 21 januari 2003 @ 23:25:
Je moet bij met je rechter muis knop op het icoontje klikken (steam working) en vervolgens naar de optie games, dubbelklik op counterstrike en je krijgt een nieuw venster:

[afbeelding]

Ik krijg een overzichtje van alle games.
ééntje is available en das is "Dedicated Server"
Verder krijg ik geen nieuw menu ofzo :?

Druk ik op CounterStrike dan wil hij CounterStrike starten. "Preparing to play CounterStrike..."
Dan wacht ik ff en dan zegt ie "This game is currently unavailable. Please try again at another time"

[ Voor 16% gewijzigd door M@NIC op 21-01-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Tetsuo schreef op 21 januari 2003 @ 23:25:

[afbeelding]

en nog eens 30-60 min om de rest te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Veel lagbursts en server disconnects echt niet normaal! zomaar opeens eruitgegooid.. :(

En Counter-strike crashed vaak bij opstarten.. lukt het pas de 5e keer ofzo...

En die schilden missen een class (bij informatie in wapenmenu)

[ Voor 17% gewijzigd door .GoO op 21-01-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

418O2 schreef op 21 January 2003 @ 07:43:
? hoe bedoel je dat?

ik heb nl zowel 1.5 EN 1.6 installed en het werkt gewoon hoor :?
ik bedoel als 1.6 is gestart kan je niet valideren met cs 1.5 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CommanderKeen schreef op 21 January 2003 @ 22:32:
[...]

sow tr0 :)

(het is te sterk imo)
Idd, dat bedoelde ik ook, een beetje te sterk voor die prijs...

En aan M@NIC:
Het lijkt alsof je PC niets doet maar dan kan hij toch nog bezig zijn met dlen, zo gaar is Steam...

Dus gewoon een acc maken, Steam opstarten (nu worden er wat filetjes gedownload), naar account, op het tab-blad Subscriptions drukken, CS selecteren en op subsribe drukken, naar Games gaan en dubbelklikken op CS, alles laten laden, downloaden e.d. en uiteindelijk kun je dan CS spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Peertje schreef op 21 January 2003 @ 17:22:
[...]
Mijn eerste indruk was dat het schild enorm vervelend is. Maar ga van het weekend wel testen dan heb ik tijd :)
Eerste indrukken zijn niet altijd goed.

het schild ownt :D

Geeft een leuke draai en cs en gaat voor een hoop plezier zorgen :) Ben benieuwd wat voorn nieuwe tactics je hier allemaal mee kan doen.

En verder is de smoke echt perfect nu. Eindelijk heb je wat aan dit ding en kan je er echt ongezien doorheen gaan. Puik werkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ff over die shielden he.... stel je speelt op een dust server met 20 man ofzo..
als je met 2 of drie man ieder met een shield BSa afdekt...
kan je dan ervoorbij??
dus uitgang geblokeerd door 3 of meer shield.. kunnen t's ervoorbij lopen??
Lijkt me wel grappig.. iemand oplsuiten.. jmmr dan dat er nog HE's zijn
:D

ik zie het al voor me... Dust.. gogogogooo CT'rush naar BS A shield de 2 uitgangen en T moet naar sniperspot :)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:36:
[...]

Idd, dat bedoelde ik ook, een beetje te sterk voor die prijs...

En aan M@NIC:
Het lijkt alsof je PC niets doet maar dan kan hij toch nog bezig zijn met dlen, zo gaar is Steam...

Dus gewoon een acc maken, Steam opstarten (nu worden er wat filetjes gedownload), naar account, op het tab-blad Subscriptions drukken, CS selecteren en op subsribe drukken, naar Games gaan en dubbelklikken op CS, alles laten laden, downloaden e.d. en uiteindelijk kun je dan CS spelen :P

Ik heb de cache al gedownload, dus in theorie zou ie nooit kunnen zitten downen.
Trouwens hier ff screenie:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=1181&format=full&ext=.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 23-09 14:28
M@NIC schreef op 21 januari 2003 @ 23:29:

[...]

Ik krijg een overzichtje van alle games.
ééntje is available en das is "Dedicated Server"
Verder krijg ik geen nieuw menu ofzo :?

Druk ik op CounterStrike dan wil hij CounterStrike starten. "Preparing to play CounterStrike..."
Dan wacht ik ff en dan zegt ie "This game is currently unavailable. Please try again at another time"
Dit heb ik ook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
JaWa schreef op 21 January 2003 @ 23:42:
ff over die shielden he.... stel je speelt op een dust server met 20 man ofzo..
als je met 2 of drie man ieder met een shield BSa afdekt...
kan je dan ervoorbij??
dus uitgang geblokeerd door 3 of meer shield.. kunnen t's ervoorbij lopen??
Lijkt me wel grappig.. iemand oplsuiten.. jmmr dan dat er nog HE's zijn
:D

ik zie het al voor me... Dust.. gogogogooo CT'rush naar BS A shield de 2 uitgangen en T moet naar sniperspot :)
Dat kan dus niet want je kan door het schild heen schieten. Gewoon op dat raampje schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

Peertje schreef op 22 januari 2003 @ 00:21:
[...]

Dat kan dus niet want je kan door het schild heen schieten. Gewoon op dat raampje schieten :)
(Ik heb zelf nog geen 1.6 B heb gespeeld...) maare dan kan je dus ook al heb je een schield voor je een HS krijgen?? :S en als je een awm heb en goed aimt iemand killen achter een shield? en een newbie die zn hele clip leeg sprayed op een schild ook een HS kan scoren ???

[ Voor 3% gewijzigd door JaWa op 22-01-2003 00:37 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.