Toon posts:

Het Command&Conquer Generals Topic. OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.194 views sinds 30-01-2008

• Anoniem: 69713
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik heb een bug ontdekt, ik zat in een level helemaal bovenaan en was de USA. Ik had een helicopter naar het bovenste gedeelte van het level laten gaan maar daar zag je dus alleen nog een schaduw, de helicopter zweefde dus eigenlijk boven het level en die kon ik dus niet meer aanklikken 8)7
Robbie007 schreef op 07 February 2003 @ 19:46:
Kan iemand eens met een Radeon 9700 (Pro) met 6X FSAA en 16X Anisotropic Filtering een screenshot maken. Alleen om te kijken hoe zoiets eruit ziet :) .
Ok, ik heb screens gemaakt op 1600x1200x32, alles max, met 6X FSAA en 16X Anisotropic (draaide overigens perfect). De screens zijn 5.6 mb per stuk BMP :D, alles jullie me ff kunnen vertellen hoe ik ze wat kleiner maak, en kwaliteit behou en waar ik ze kan uppen doe ik het graag :)

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:54
Anoniem: 69713 schreef op 07 February 2003 @ 23:15:
ik heb een bug ontdekt, ik zat in een level helemaal bovenaan en was de USA. Ik had een helicopter naar het bovenste gedeelte van het level laten gaan maar daar zag je dus alleen nog een schaduw, de helicopter zweefde dus eigenlijk boven het level en die kon ik dus niet meer aanklikken 8)7

[...]

Ok, ik heb screens gemaakt op 1600x1200x32, alles max, met 6X FSAA en 16X Anisotropic (draaide overigens perfect). De screens zijn 5.6 mb per stuk BMP :D, alles jullie me ff kunnen vertellen hoe ik ze wat kleiner maak, en kwaliteit behou en waar ik ze kan uppen doe ik het graag :)
Heb ik ook gehad, vlieg je er met een 2de heli naartoe (niet ook in de shaduw zetten natuurlijk :P) En dan dubbel klik op de heli dan selecteert ie ook de ander..

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 19:28
ik heb een screenie gemaakt voor de geinteresseerde @1920X1440X32@6XAA|16XFSAA
ik kan alleen nergens een jpg van 500Kb uppen :)

zelfde plaatje maar dan iets kleiner :)

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dambreak500.jpg

[Voor 32% gewijzigd door johnny.xxx op 08-02-2003 00:02]

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03

Maxow

Hidden Sound System

Anoniem: 69713 schreef op 07 februari 2003 @ 23:15:

zo van: op 1600x1200 heb je toch nix meer aan die 6x FSAA (volgens mij gebruikt hij dan die FSAA niet eens meer :? correct me if I'm wrong)

[Voor 4% gewijzigd door Maxow op 08-02-2003 00:08]

• Anoniem: 69713
  • Niet online
hier toch wat screens, genomen op 1600x1200x32, max detail, 6X FSAA en 16X Anisotropic:

sorry voor het verkloten van de lay-out maar ik weet niet hoe ik thumbmails moet maken (staat niet in de faq, dus dat er ff inkomen?) dus kan 1 van de modjes dat ff fixen voor me...

http://masteralbert.homestead.com/files/gen1.jpg

http://masteralbert.homestead.com/files/gen2.jpg

http://masteralbert.homestead.com/files/gen3.jpg

http://masteralbert.homestead.com/files/gen4.jpg

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 69713 op 08-02-2003 00:36]

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:24
ehm dude, leuk een paar screenies maar zo groot hoeft het nou ook weer niet :), maar ik zie wel dat de tanks nogal blokkerig zijn, dacht dat het aan mj lag :D
Ik heb de USA missies uit .. alleen ik vraag me af waarom China nou weer de 3de parij moet zijn.. :X

[Voor 18% gewijzigd door Tys op 08-02-2003 00:48]

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-05 03:35
Dit meen je niet!.. tering wat een lelijk menu.
De graphics lijken echt teruggevallen naar 3 jaar terug!
Kijk die verhouding eens tussen dat poppetje en die icbm! :D
sorry mannen.. maar ik ben er steeds meer van overtuigd dat het de verkeerde richting op is gegaan na tiberian sun. c&c was goed, red alert ook, tiberian sun super, maar red alert 2 was al een heeeeel stuk minder, en generals lijkt ook terug te zakken.
Ik weet niet was het is met die mannen daar, maar het lijkt wel of ze zichzelf niet eens meer serieus nemen. Of de tijd ervoor nemen .. of of. .ik weet niet wat het daar is, maar er komt de laatse tijd alleen maar bocht uit.
Ik heb ze tot redalert2 allemaal officieel in de kast staan, maar deze komt daar ABSOLUUT niet bij.

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• Tys
Nibble schreef op 08 februari 2003 @ 00:49:
sorry mannen.. maar ik ben er steeds meer van overtuigd dat het de verkeerde richting op is gegaan na tiberian sun. c&c was goed, red alert ook, tiberian sun super, maar red alert 2 was al een heeeeel stuk minder, en generals lijkt ook terug te zakken.
Ik weet niet was het is met die mannen daar, maar het lijkt wel of ze zichzelf niet eens meer serieus nemen. Of de tijd ervoor nemen .. of of. .ik weet niet wat het daar is, maar er komt de laatse tijd alleen maar bocht uit.
Ik heb ze tot redalert2 allemaal officieel in de kast staan, maar deze komt daar ABSOLUUT niet bij.
Hehe je moet inderdaad niet te ver inzoomen op de mannetjes.. voor de gein:

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/129394213.jpg

Btw 2 paginas terug staan 2 pics met boten .. nog geen boot gezien :(...ja heb wel ull version...is dit gedsable dop maps zonder water? (hm hier ook geen boot met oceaan grmbl..)

[Voor 9% gewijzigd door Tys op 08-02-2003 01:08]

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mja verhouding kloppen idd niet echt, daar was ik tijdens het intro filmpje al achter gekomen :P. De graphics zijn, behalve de ventjes dan, best wel mooi en in detaill.

En dat menu kun je wegklikken ;)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase (in bestelling)

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 09:24
Nibble schreef op 08 February 2003 @ 00:49:
Euhm, jij wilde beweren dat ze in de voorgaande C&C's wel rekening gehouden hebben met de verhoudingen? |:(

Verder vind ik het menu wel netjes, niet echt gemaakt voor die bizar hoge resoluties, maar niks mis mee verder hoor.

Maar goed, meningen kunnen verschillen, Tiberian Sun vond ik een aanfluiting, dus ja :)

[ DeviantArt ]

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-05 14:19
Weet er toevallig iemand hoe je direct kan connecten met mxstream?

• Anoniem: 61303
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Sjoan schreef op 08 February 2003 @ 01:31:
Weet er toevallig iemand hoe je direct kan connecten met mxstream?
http://dgnforums.cncgames...623619c10bb&threadid=6304

Je moet dit even te doen.
(staat trouwens ook al eerder in dit topic beschreven.
Als je dit goed hebt in gevuld dan kan je ook je eigen ip adres kiezen.
Bij de opties van generaaaaaaaaaaalssssss

De dns servers van xs4all staan hier.
http://www.xs4all.nl/help...ndowsxp/configureren.html

De rest is ook simpel te vinden met google.

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 61303 op 08-02-2003 01:37]

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04 16:43

McFlipp

24...

McFlipp schreef op 07 February 2003 @ 16:22:
Was net eindelijk aan het spelen (moest eerst ff U2 uitspelen en was laatste paar dagen niet veel thuis ;)). Zit ik in die tutorial (weer hetzelfde als vorige C&C games, die ik dood gespeeld heb, maar toch), opeens gaat m'n monitor in stand-by modus, en na een minuut blijft geluid hangen en reboot m'n pc.
Toen ik opstarte zei Xp dat het aan m'n geforce 4 lag. Maar heb hem niet overgeklokt ofzo... En ik heb Det. 42.70 op een POV Ti4200 XP 128mb.
Echt niemand die dit ook heeft? Het is echt super vervelend, kan gewoon dit super spel daardoor niet spelen!! Met alle andere spellen totaal geen problemen!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 10:01

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 78105 schreef op 07 februari 2003 @ 20:01:
Lijkt me een gaaf spel. Lijkt een beetje op WC3 (is ook 3d en inzooment).
Het is een mooi spel, maar wil je niet gaan vloeken :P Het lijkt bij lánge na niet op WarCraft III :X

A-l-l-e-s w-e-r-k-t e-e-n s-t-u-k s-l-o-m-e-r b-i-j-v-o-o-r-b-e-e-l-d. E-e-r-d-a-t j-e t-a-n-k a-a-n d-e o-v-e-r-k-a-n-t i-s, i-s j-e n-e-t g-e-h-a-a-l-d-e k-o-f-f-i-e k-o-u-d... :O
Nee, dat ligt niet aan mijn systeem en ook niet aan een gameplayinstelling ;)

Gamespeed instelling, switchen tussen units binnen hetzelfde groepje, multiple building selection, allemaal dingen die ik ernstig mis, maar goed, anders wordt 't een kopie he?

Overigens zijn er wel een vergelijkingen: Save Replay, bijvoorbeeld... Letterlijk gejat van Blizzard :z

Dividend for Starters

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
johnny.xxx schreef op 07 February 2003 @ 23:58:
ik heb een screenie gemaakt voor de geinteresseerde @1920X1440X32@6XAA|16XFSAA
ik kan alleen nergens een jpg van 500Kb uppen :)

zelfde plaatje maar dan iets kleiner :)

[afbeelding]
Stuur maar, ik heb fotoalbum space ;) .

w00t

• Anoniem: 69767
  • Niet online
Wel grappig dat het allemaal al eens gedaan is in Total Annihilation. Echt vernieuwend is Generals niet. (3D hadden we al in Dune Emperor). Ik had veel liever meer bebossingen gezien, meer echte heuvels etc. Landschap is nou niet echt bijzonder.

• flexje
  • Laatst online: 21:50

flexje

got-father

GUI van Generals vind ik helemaal zuigen , had egt veeeel mooier gekund dan alleen rechthoekjes :P , dan de poppetjes , lijken net op lego mannetjes imo!! voor de rest wel leuk :P

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:28
Zo voor de mensen die het spel nog niet hebben hier weer eens wat nieuwe FOTO's

Even een mooie Actie van een toren die boven op een paar tanks val
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/CCG_04.jpg

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/CCG_05.jpg

Zo hier het opblazen van een chemolab :)

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/CCG_06.jpg

IK heb het spel nu een uurtje zitten spelen maar ik moet zeggen het ziet er allemaal goed uit
en het loopt ook soepel , af en toe met overgang van movies naar spel is het wel eens een schokje.
maar dta mag de pret niet drukken .

Maar al met al is dit een goed spel ..

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:30

aapelite

Do the kirby!

PromWarMachine schreef op 08 February 2003 @ 03:07:
[...]

dingen die ik ernstig mis, maar goed, anders wordt 't een kopie he?

Overigens zijn er wel een vergelijkingen: Save Replay, bijvoorbeeld... Letterlijk gejat van Blizzard :z
Hoezo gejat van blizzard? In aom had je die optie ookal zo kun je van alles wel zeggen dat er iets geript is want ze lopen ook nog eens op voeten,nounou.

Ik vind het 3d aspect van rts spellen vaak een overbodig iets. De unts worden vaak wat flets van kleur en de vormen zijn nooit erg denderend, daarom vond ik het een beetje jammer dat c&c ook 3d ging, maar ze moesten vast mee in de stroom ofzo, of het moest van EA.

• mduijvendijk
  • Laatst online: 24-03 11:08

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Blackhole schreef op 08 February 2003 @ 11:21:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

IK heb het spel nu een uurtje zitten spelen maar ik moet zeggen het ziet er allemaal goed uit
en het loopt ook soepel , af en toe met overgang van movies naar spel is het wel eens een schokje.

wat bedoel je het loopt soepel (met wat voor grafische kaart) ik kan me voorstellen, dat het op andere pc's niet soepel draait

Sometimes human's are...

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat een bagger spel, zeg.
Ze hebben het weer voor elkaar....

Draait voor geen meter op mijn AthlonXP 1600+, 512MB DDR-Sdram en ATI Radeon8500!!

• ravw
mduijvendijk schreef op 08 februari 2003 @ 11:49:
[...]

wat bedoel je het loopt soepel (met wat voor grafische kaart) ik kan me voorstellen, dat het op andere pc's niet soepel draait
IK draai hier met een system:

AMD 2000XP
Radeon 8500 se (128mb)
512 MB ddrram2100 (cas 2)
80 gig HD maxtor

(Windows XP NL corp met sp2)

Moet toch wel genoeg zijn denk ik :)

[Voor 6% gewijzigd door ravw op 08-02-2003 12:17]

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• Capa
  • Nu online
Blackhole schreef op 08 februari 2003 @ 11:21:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

please tell me!!
hoe maak ik een screenshot?
ik heb het al 2 x gevraagd, maar niemand die antwoord geeft....

Anoniem: 26235

Sauron-XP schreef op 08 februari 2003 @ 12:28:
[...]

please tell me!!
2x ctrl+alt+del achtermekaar :+

www.beginnersweb.nl staat het vast wel wat beter uitgelegt ;)

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Anoniem: 26235 schreef op 08 February 2003 @ 12:31:
[...]

gemeen hoor, 2 regels niet tikken ;)

druk op print screen, ga naar paint en doe plakken. er zijn ook screenshot programma's voor (zie download.com of iets dergelijks)

• Capa
  • Nu online
Anoniem: 26235 schreef op 08 February 2003 @ 12:31:
[...]

dat werkt niet met XP })

• ravw
Sauron-XP schreef op 08 February 2003 @ 12:28:
[...]

please tell me!!
Gewoon DLL even het proggie ScreenShooter (FREEWARE)

EN dan gewoon met PRINTSCREEN knop

• bAdmuTs
  • Laatst online: 29-05 21:20
Ik vind et tot nu toe echt een super vet spel maar volgens mij is de usa weer es superieur aan de andere 2 teams |:(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Anoniem: 71164

HertogJan schreef op 08 February 2003 @ 12:08:
Wat een bagger spel, zeg.
Ze hebben het weer voor elkaar....

Draait voor geen meter op mijn AthlonXP 1600+, 512MB DDR-Sdram en ATI Radeon8500!!
ik draai op een PIII 650 Mhz 128MB SDRAM en een Geforce4 MX en hij draait op medium detail super.

• Brik
  • Laatst online: 22:54
bAdmuTs schreef op 08 February 2003 @ 14:43:
Ik vind et tot nu toe echt een super vet spel maar volgens mij is de usa weer es superieur aan de andere 2 teams |:(
Wel eens de overlord van de chinezen gezien ;) + gattling gun erop zetten is ie helemaal elite >:) + 3 streepjes is ie onoverwinnelijk 8)

• Glorificationer426
  • Laatst online: 22:42

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ja idd, tis echt een slecht spel omdat de verhoudingen niet kloppen en t menu niet mooi is (8>
Daar gaat het toch niet om, het gaat om hoe t speelt. De graphics zien r voor de rest goed uit, hoe t speelt weet ik niet maar da's voor iedereen verschillend.

Maar je hebt wel gelijk wat betreft de achteruitgang in de c&c games :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Anoniem: 50624

Eerste online game ga ik met de GLA spelen :)

"I'll sacrifice myself!" :P

BTW, ik heb die betá ff geprobeerd en bij sommige GLA eenheden stond erbij "Can upgrade cannon with scrap from enemy units" Hoe gaat dit precies in zijn werking?

• Anoniem: 33687
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Glorificationer schreef op 08 February 2003 @ 15:27:
[...]

Ja idd, tis echt een slecht spel omdat de verhoudingen niet kloppen en t menu niet mooi is (8>
Daar gaat het toch niet om, het gaat om hoe t speelt. De graphics zien r voor de rest goed uit, hoe t speelt weet ik niet maar da's voor iedereen verschillend.

Maar je hebt wel gelijk wat betreft de achteruitgang in de c&c games :)
Idd, de teloorgang begon al vanaf Red Alert...na RA kon geen een WW game me meer boeien, alles was een kloon van de vorige versie..en C&C Renegade was een lachertje imho.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Even een simpel vraagje. Is de versie die jullie spelen een Gold of een beta (Gold = zelfde versie die in de winkel komt) :? Geen links nodig, maar slechts nieuwsgierig :).

• XoiN
  • Laatst online: 26-01-2021
de gold versie :)

Anoniem: 76342

Waar hebben jullie het spel vandaan gehaald dan ???

Relax, nog maar 6 dagen :P

[Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 08-02-2003 16:12]

• dr snuggles
  • Niet online
Ik zou je vraag snel editen keNYaR.

Anoniem: 28906

ik kom maar niet voorbij china missie 7, hele tijd die klote scud storm, halve base weg weer, constant van die soldaatjes en trucks die aanvallen, het houdt niet op, ik kom niet verder

• Capa
  • Nu online
damn, iedere keer als ik skirmish doe, en ik start met bouwen, ontploft alles na 1 minuut ofzo.....iemand anders met deze ervaring?

dat ligt niet aan het spel maar dat is z'n beveiliging, dus moet je hem maar in de winkel kopen denk ik. heb ik ook met ra2 gehad.

Anoniem: 62696

[b][message=16980610,noline]Bush schreef op 08 February 2003 @ 15:50

BTW, ik heb die betá ff geprobeerd en bij sommige GLA eenheden stond erbij "Can upgrade cannon with scrap from enemy units" Hoe gaat dit precies in zijn werking?
Dan moet je over het wrak van bijv. een enemy tank rijden en dan wordt ie geupdate.

• Capa
  • Nu online
Anoniem: 28906 schreef op 08 February 2003 @ 16:31:
dat ligt niet aan het spel maar dat is z'n beveiliging, dus moet je hem maar in de winkel kopen denk ik. heb ik ook met ra2 gehad.
doe ik ook, maar oefenen kan geen kwaad :)

screens maken doe je btw met F12, en komen in je Mijn documenten\Command and Conquer Generals Data map te staan, net als een aantal heel leuk te editten ini bestanden })

[Voor 26% gewijzigd door Capa op 08-02-2003 16:43]

• Tys
Weeee, zojuist de terroristen ondekt die ownen zeker, hehe, half leger aan auto's (zelf map gebouwd), zo die basis binnen, boem boem alles plat :P, jammer dat die %!@$ printscreen weg is.. zal zo ff een ander posten, wele en top of the bill spel... draait ffantastisch met: XP2400+, 512 mb DDR266, GF Ti 500 128mb

• Capa
  • Nu online
Thiaz schreef op 08 februari 2003 @ 16:46:
Weeee, zojuist de terroristen ondekt die ownen zeker, hehe, half leger aan auto's (zelf map gebouwd), zo die basis binnen, boem boem alles plat :P, jammer dat die %!@$ printscreen weg is.. zal zo ff een ander posten, wele en top of the bill spel... draait ffantastisch met: XP2400+, 512 mb DDR266, GF Ti 500 128mb
die moet je ook maken met F12 :)

Anoniem: 14845

ik heb dus gedaan wat op die forum post stond, over NAT en ip enzo, maar als ik nu nog een game wil joinen, krijg ik net als eerst, gewoon timeout. waarom werkt het niet?!?!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Is er iemand C&C Generals met Matrox G400 geprobeerd heeft?
Ik heb hier een G400 op een Celly Tualatin
1400 MHZ met 256MB geheugen.

Ik vraag me af of het zinvol is om het spel aan te schaffen zonder eerst te upgraden.

[Voor 7% gewijzigd door j-w op 08-02-2003 18:52]

Pff, wat zijn het voor sukkels daar bij EA :/

Ik heb me opgegeven via ccgenerals.nl, nu krijg ik de hele tijd bounce berichten die naar mailboxen verstuurd worden die niet bestaan.... de geadresseerde is info.ccgenerals.nl maar ik krijg ze :/

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 20:46
Ja, ik krijg die mailtjes ook. Heb er intussen al een stuk of acht. Ik hoop dat ze er snel wat aan doen want dit is ook niet echt fijn.

• ravw
Zo hier even wat kleine foto 's van een NUKE

ZO even NUKE maken :)
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_01.jpg

Geloof dat hij klaar is :)

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_02.jpg

Even richten >:)

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_03.jpg

En BOEM

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_04.jpg

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_05.jpg

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_06.jpg

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_07.jpg

Zo de rest even af maken met Overlord tanks :)
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_08.jpg

En dan :)
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/NUKED_09.jpg

THE END

• dr snuggles
  • Niet online
Blackhole schreef op 08 februari 2003 @ 17:59:
Zo hier even wat kleine foto 's van een NUKE

ZO even NUKE maken :)
....
THE END
Haha, uber. Ik kan niet wachten om hem te gaan spelen... :)

net weer geprobeerd, china missie 7, ik keiveel hackers gebouwt, scud storm erop dus weer dood, weer nieuwe gebouwt, scud storm op me defence. en ze blijven maar aankomen dus na 5 minuten was me base weg. gvd waarom kom ik maar niet verder

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 28906 schreef op 08 februari 2003 @ 18:38:
net weer geprobeerd, china missie 7, ik keiveel hackers gebouwt, scud storm erop dus weer dood, weer nieuwe gebouwt, scud storm op me defence. en ze blijven maar aankomen dus na 5 minuten was me base weg. gvd waarom kom ik maar niet verder
proberen proberen proberen, doe eens wat beter je best in plaats van maar te vloeken en te schelden :P

Deze plek is te koop.

Anoniem: 77685

Anoniem: 76342 schreef op 08 februari 2003 @ 16:11:
Waar hebben jullie het spel vandaan gehaald dan ???
DAt mag je dus niet vragen ;)

• ephymerous
  • Nu online
Dat mag je alleen maar denken :)

Maar verder, C&C Generals is wel vet spel mensen :*)

[Voor 47% gewijzigd door ephymerous op 08-02-2003 18:58]

XXXVI

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 13:49
ik zit nu te denken om mijn pc wat te upgrade. Is dit nu een goed moment om hierover na te denken. Want ik heb het spel nog niet gespeeld en ik wil wel weten of het een beetje draaien zal op een pIII 800

Anoniem: 57209

Waarom denken jullie dat KenYar vraagt naar de illegale versie?

Jullie spelen het spel, dus denkt ie vast dat jullie hem gekocht hebben...

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 57209 schreef op 08 februari 2003 @ 19:25:
Waarom denken jullie dat KenYar vraagt naar de illegale versie?

Jullie spelen het spel, dus denkt ie vast dat jullie hem gekocht hebben...
Als-ie de startpost had gelezen had ie kunnen zien dat het spel nog niet in de winkels te vinden is.

offtopic:
Nice icon :P

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
naja... doe ik dit http://dgnforums.cncgames...623619c10bb&threadid=6304

werkt het nog niet... dan heb ik niet eens internet |:(
Get the info from your NAT about what your ISP info is: current IP address, Subnet, DNS. Plug these into your OS' section on your NETWORK CARD binded to TCP/IP! Under GATEWAY use the IP of your Nat/Router (ie. 192.168.1.1) and plug this into your OS. In essence, your forcing your OS's TCP/IP protocol and Network Card to the IP given by your ISP.
dat dus, ik vul dns, subway mask en IP in. gateway op de router. en hij doet dus niets :(

edit:

niet gek... maar wat heb je dan aan zo'n post?

[Voor 64% gewijzigd door G33rt op 08-02-2003 19:43]

• Jumpiefox
  • Laatst online: 26-05 14:01
dit spel vind ik dus gewoon echt vet :) Draait hier lekker op 1024x780 ofzo met details op high en heb maar een p3 1ghz 512sd ram en een gf4ti4200 turbo. Zodra ik genoeg geld heb haal ik ook een orginele kopietje ;).

On a road of changes....

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 10:56
euhhhhh hele domme vraag.... hoe bouw ik een brug in het eerste chinese level?...

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• mduijvendijk
  • Laatst online: 24-03 11:08

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Wmm schreef op 08 February 2003 @ 17:58:
Ja, ik krijg die mailtjes ook. Heb er intussen al een stuk of acht. Ik hoop dat ze er snel wat aan doen want dit is ook niet echt fijn.
Dus ik ben niet de enige :*)

Sometimes human's are...

Anoniem: 62696

Haha :P echt geniaal zo'n nuke, Vooral als je tegen GLA speelt en als ze allemaal van die kleine defense stellingen hebben, hup een nuke ertussen je blaast de hele defense weg. >:)
Dan rol je met een paar tanks hun basis binnen en slachten die hap. :9

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 23:21

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️5 💻14" M1

G33rt schreef op 08 februari 2003 @ 19:39:
naja... doe ik dit http://dgnforums.cncgames...623619c10bb&threadid=6304

werkt het nog niet... dan heb ik niet eens internet |:(

[...]

dat dus, ik vul dns, subway mask en IP in. gateway op de router. en hij doet dus niets :(

edit:

niet gek... maar wat heb je dan aan zo'n post?
is het niet zo dat je je ip op auto moet zetten want zo krijg je geen ip van je isp denk ik

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 15:51

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Nou mijn eerste indruk van dit spel was echt slecht; die missie's en dergelijke. :(

Nou daarna maar even twee skirmishes gespeeld; en ow, mother of god, wat een gaaf spel. :)

Eerst met de Amerikanen; mn eerste indruk is dat ze aardig sterk zijn over alle onderdelen. Oh ja ligt het aan mij of heb je hier geen 'naval'units :? ?

Daarna even met de chinezen; die vond ik maar wat minder. Totdat ik die overlords kon bouwen (zoals hierboven al gezegd; gaitling gun erop en whoppa, your worst nightmare).

Echt sterke bakbeesies die dingen.

En dat je eerst promoot moet worden om bijv. artillerie oid te krijgen, vind ik een leuk (nieuw) punt in dit spel.

als ik met de amerikanen speel en je wint; dan hoor je : YOU are victorious. Bij de o zo communistische chinezen hoor je "WE are victorious".... jaja het zijn de details die het doen he? ;)

Anoniem: 75960

ik heb hem nu ook hier op 2 warme cd-tjes staan... maaruh heb er een probleempie mee :(

spelleke doet het wel, er zijn ventjes en gebouwtjes, maaruh die kan ik dus niet zien... kan ze dus wel aanklikken maar zien dus niet. (kzie alleen de schaduwtjes van de mennekes op het landschap)

specs:
amd athlon 1 GHz @ 1299 MHz
2×256 MB SDRAM
Hercules 3d prophet 8500 LE 128 MB
asus A7V mobo
Maxtor 40 GB (D740X, 7200rpm, Liquid Bearing)

kheb nieuwste drivers van ATI en directX 9.0, dus daar ligt het ook niet aan....

iemand een ideetje?

• Anoniem: 69767
  • Niet online
Dionysos schreef op 08 February 2003 @ 20:13:
Nou mijn eerste indruk van dit spel was echt slecht; die missie's en dergelijke. :(

Nou daarna maar even twee skirmishes gespeeld; en ow, mother of god, wat een gaaf spel. :)
Wacht maar, na 3 skirmish games heb je het ook wel weer gezien. De AI sucks. Ik win met gemak van 2 enemies (in hetzelfde team) op hard.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:50
Puur een inet game dus eigenlijk. Ik heb het nu een tijdje gespeeld en op zich de missies zijn wel leuk en goed uitgewerkt en de ingame filmpjes zijn oke maar ik mis toch echt de fimpjes met ECHTE acteurs. Dat vond ik namelijk in de singleplayer van ra2 etc een sterk punt hierdoor werd je (vond ik) goed in het spel gezogen nu eigenlik niet echt.

Er is wel op details gelet.. als je zo'n toren neermaait (in baghdad bijv) dat alles wat er onder die toren ligt dood is als ie valt :)

Strava | Twitter | Mastodon.nl

Anoniem: 12316

Misschien toch later maar het spel kopen om te kunnen multiplayeren. In Network mode maakt ie natuurlijk geen gebruik van NAT, en is het dus niet altijd mogelijk om te multiplayeren ;(

Ziet iemand trouwens het verschil tussen 2x/4x/6x FSAA en helemaal geen FSAA? Volgens mij gebruikt ie op de hoogste detail instelling zelf al 2x FSAA, want met 6x FSAA zie ik geen verschil, ook niet met snelheid

Anoniem: 45916

vraagje
waars staat de CDkey kan hem niet vinden in mn register

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Da Monkey schreef op 08 februari 2003 @ 21:28:
Puur een inet game dus eigenlijk.
Eigenlijk ook wel slim, dat zorgt er iig voor dat veel mensen het spel zullen kopen (als je iig een legale serial nodig hebt om online te spelen)
Anoniem: 45916 schreef op 08 February 2003 @ 22:01:
vraagje
waars staat de CDkey kan hem niet vinden in mn register
hint: informatie :P

[Voor 27% gewijzigd door Sport_Life op 08-02-2003 22:03]

nee ik bedoel ik heb hem geinstalleerd alleen wil ik mn cd key veranderen. waar staat ie in mn register

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

uche uche
ik heb een map in mijn regedit maar weet niet wat het is

h-keylocal machine - software - ea games - generals - e... - etc etc

wie weet waarvoor it dient?

uche uche

Raku

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 45916 schreef op 08 februari 2003 @ 22:05:
nee ik bedoel ik heb hem geinstalleerd alleen wil ik mn cd key veranderen. waar staat ie in mn register
ow :P ja heb wat bier op dus ik zie alles niet zo helder meer :7

*Blurp

[Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 08-02-2003 22:07]

hmmz staat er niet
reinstall dan maar

• Raku

Raku

Mental Aid

er staat ook een .exe op de cd in de kruiwagen directory

Raku

• Capa
  • Nu online
eMAeRCe heeft een hele goed hint gegeven :)
lees je de nfo nooit? :P

If you ever wish to change the key (LAN play e.g. requires unique keys),
take the following steps:

* Delete HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Generals\ergc
from the registry.
* Start Generals_Code.exe from the crack dir, and enter a new key.

Read this NFO properly!

• Anoniem: 44492
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
The Will schreef op 05 February 2003 @ 21:00:
MaxOW en Erikje, wat ik net zei geldt ook voor jullie :{

Ik wil hier geen dingen over de warez releases zien, zie ik dit nog een keer, krijgt die gene gewoon een OW, blijkbaar werkt gewoon een post niet.
Ik denk dat de mensen boven mij dit eens goed door moeten lezen.
Ook NFO's / stukjes nfo's mogen niet.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 08-02-2003 22:27]

• Raku

Raku

Mental Aid

we posten toch geen warez.... ik kan zelf ook wel ff zo'n dir aanmaken in regedit... er zit geen copyright op die dirnaam e.d. hoor.. :) Maar genoeg over warez.... verder over Generals plz... Ik vond de china missies wel leuk , maar die &&^^%% scud storm is nogal kloten :( En waarom gaat china nooit tegen usa? Dat zou ook leuk zijn. Dat in een missie usa china helpt , maar ineens china gaat aanvallen...

Raku

Anoniem: 75960

me probleem is inmiddels gefixt, was wat vogelen met verschillende instellingen..

• CaineTanathos
  • Laatst online: 11-04 18:33
Eth3r3al, een woord :multiplayer
maar ja jouw versie ondersteund geen online gaming :)

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

• evilpin0
is het mogelijk om met de minder legale versie tegen iemand via inet te kunnen spelen?

Anoniem: 16883

evilpin0 schreef op 08 February 2003 @ 23:39:
is het mogelijk om met de minder legale versie tegen iemand via inet te kunnen spelen?
Ja

• evilpin0
zie ut al.... goede oude kali! =)

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:54
Ben ik blind of is die super wapens optie er niet meer? Vroeger kon je supper wapens aan/uit zetten in multiplayer en skirmisch

https://www.vrij-links.nl/

• Capa
  • Nu online
dies idd weg jah, jmr wel jah, dit verkort de gameplay :)

• M@NIC
  • Laatst online: 25-05 09:52
Anoniem: 44492 schreef op 08 February 2003 @ 22:23:
[...]

Ik denk dat de mensen boven mij dit eens goed door moeten lezen.
Ook NFO's / stukjes nfo's mogen niet.

Inderdaad! :/

• NaWA
  • Laatst online: 18-05 19:12

NaWA

Hai, I Copy desu!

Net ff een multiplayergame online gedaan...
Wel niet netjes dat ze op de BIG WEAPONS geen limiet gezet hebben oid...

dan krijg je dingen zoals:

1) 2 tegelijkertijd gelaunchde nukes

http://gof-lan.mine.nu/~nawa/generals/1k.jpg

plaatje groot: http://gof-lan.mine.nu/~nawa/generals/1.jpg

2) en incoming, veeg die basis maar van de kaart >:)

http://gof-lan.mine.nu/~nawa/generals/2k.jpg

plaatje groot: http://gof-lan.mine.nu/~nawa/generals/2.jpg

3) en check eens rechts bovenin hoeveel nukes 1 persoon heeft >:) >:)

http://gof-lan.mine.nu/~nawa/generals/3k.jpg

plaatje groot: http://gof-lan.mine.nu/~nawa/generals/3.jpg

owh en de AI is ook niet echt groot...
Brutal Army lijkt namelijk meer "het-wegrennende-sissy-army"

[Voor 9% gewijzigd door NaWA op 09-02-2003 01:22]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Jumpiefox
  • Laatst online: 26-05 14:01
pff lekker dan...... hoe kunnen ze zo stom zijn man :( die superPrut verpest het spel alleen maar imho, soms kan het wel leuk zijn voor een potje of 2. Zo veel moeite is het toch ook weer niet om er een optie bij tevoegen om SuperWeapons te kunnen uitschakelen.

On a road of changes....

Jah, in RA2 zette ik superweapons altijd uit....

En dat je er nu ongelimiteerd kan bouwen is helemaal stupide, gewoon max 1 van die superweapon gebouwen per speler....

• evilpin0
ik heb em goed gespeelt....ik had er veel van verwacht maar dit is weer een pure westwood rts game alleen nu uitgebreider en mooier. Ik had er deze keer echt meer van verwacht en had stiekem gehoopt dat die beter zou zijn als ta (!) maar zelfs na zoveel jaar heeft westwood dat nivea nog NIET bereikt, erg jammer. toch nog een erg vermakelijk game

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:50
for the lasttime.. THIS GAME HASN'T BEEN CREATED BY WESTWOOD BUT BY EA PACIFIC!!!

Maar goed. De gameplay is op zich ruig en multiplayer roelt ie helemaal de pan uit vind ik. Ik vind het juist fijn dat er meer superweapons zijn dat is in het echt namelijk ook zo en dan ga je niet bellen naar sadam for instance om te zeggen dat er maar 1 nucl weapon gebouwt mag worden of dat jij de superweapons uitgezet hebt. Dan lacht ie je 3x uit.

De superweapons zijn eindelijkook eens sterk. Bij westwood Cnc waren ze altijd net niet zo sterkals dat ze in het echt ook zouden horen te zijn. Er zou echter een optie in moeten zitten dat je die dingen uit de lucht kunt schieten want die tanks kunnen ook die flutracketjes uit de luchtschieten .

Strava | Twitter | Mastodon.nl

• dr snuggles
  • Niet online
Da Monkey schreef op 09 februari 2003 @ 09:30:
for the lasttime.. THIS GAME HASN'T BEEN CREATED BY WESTWOOD BUT BY EA PACIFIC!!!
Westwood is overgenomen door EA pacific en deze heeft het spel uitgebracht. Wanneer je zegt dat westwood dit spel gemaakt heeft, zit je dus waarschijnlijk ook erg dicht bij de waarheid.

[Voor 5% gewijzigd door dr snuggles op 09-02-2003 11:37]

• Hidde
  • Laatst online: 29-05 10:15
Westwood is in de loop van het maken van Generals EA Pacific geworden, precies dezelfde mensen, alleen andere naam.
Tis gewoon een deel van EA, een sector...

Oja, ik heb van veel mensen gehoord die de beta hadden gekregen dat de game heel erg (echt!) langzaam qua gameplay was.
Is dat in de uiteindelijke versie ook zo?

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hidde schreef op 09 February 2003 @ 10:35:
Westwood is in de loop van het maken van Generals EA Pacific geworden, precies dezelfde mensen, alleen andere naam.
Tis gewoon een deel van EA, een sector...

Oja, ik heb van veel mensen gehoord die de beta hadden gekregen dat de game heel erg (echt!) langzaam qua gameplay was.
Is dat in de uiteindelijke versie ook zo?
Vind dat wel meevallen. Units worden vrij snel gebouwd en de meeste 'rijden' ook nog redelijk snel. Vooral omdat de AI dom is kun je em ook al vrij snel van de kaart vegen :|

• Hidde
  • Laatst online: 29-05 10:15
Ok bedankt, dus dat is door EA Pacific (:P) op gelost.
Dat is wel mooi, dat was het enige dat me zou tegen houden bij het kopen van de game.:)
Bedankt dus.

• Icingdeath
  • Laatst online: 00:15
Is het net als met red alert twee zo dat je maar een cd nodig hebt voor het installeren :?

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

JelleStoel schreef op 09 February 2003 @ 11:21:
Is het net als met red alert twee zo dat je maar een cd nodig hebt voor het installeren :?
Beide nodig, maar 1 cd nodig voor het spelen (dacht ik :P)

• Icingdeath
  • Laatst online: 00:15
Koetjeboe schreef op 09 February 2003 @ 11:22:
[...]

Beide nodig, maar 1 cd nodig voor het spelen (dacht ik :P)
nou ja jammer dan moet ik maar ff wachten totdat ik cd2 binnen heb :+
Ik heb namelijk zo zin om het al te spelen :P

[Voor 9% gewijzigd door Icingdeath op 09-02-2003 11:24]

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee