Dat geeft de burger moedxerix schreef op 06 February 2003 @ 14:21:
Ik draai em op een athlon 1ghz met een gf4 ti4200 op 1024 alles high, tot nu toe draait het wel goed (retail versie)
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Raku
Controls zaten er toch nooit in?Eth3r3al schreef op 06 February 2003 @ 15:35:
Even vraagjeKlinkt misschien wel lame , maar ik heb in/op/naast het spel gekeken , maar ik kan de controls maar niet vinden. Nergens in dit topic btw. Tutorial gespeeld... ook niets
En waar kan je de speelsnelheid instellen? Ik kan dat ook nergens vinden.. Ik vind het options menu btw wel erg mager (of ik moet iets over het hoofd hebben gezien)
En de snelheid kan je alleen met Skirmish veranderen in het menu waar je kiest tegen wie je wil enz
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Raku
Dat kan niet. Dat kon niet met de voorgaande series, en niet met dezeEth3r3al schreef op 06 February 2003 @ 15:44:
aha , maar kun je me dan wel vertellen wat je moet doen om te zoomen / rotaten e.d ?
Verwijderd
Wel.neggix schreef op 06 February 2003 @ 15:46:
[...]
Dat kan niet. Dat kon niet met de voorgaande series, en niet met deze
Middelste knop ingedrukt houden dan links of rechts he.
Inzoomen, scrollen.
Uitzoomen, scrollen.
Oh. Dat wist ik niet eensVerwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 15:47:
[...]
Wel.
Middelste knop ingedrukt houden dan links of rechts he.
Inzoomen, scrollen.
Uitzoomen, scrollen.
many thanx btw
[ Voor 18% gewijzigd door Raku op 06-02-2003 15:51 ]
Raku
Oh. Ik start het net op.Eth3r3al schreef op 06 februari 2003 @ 15:50:
Hmm , toch maar eens de scroll settings bekijken
many thanx btw
Ik heb een scroll knop die je in kan drukken. In drukken en dan muis bewegen draait het beeld en gewoon scrollen is hier in en uitzoomen
Reeds verwijderd_-= Erikje =-_ schreef op 06 februari 2003 @ 13:07:
[...]
ik postte niet eens iets wat over een iligale versie ging.
"ssst :X" was meer bedoeld van laat deze thread niet die kant op gaan lopen, maar goed als jij dat anders interpeteert, ik geef idd toe dat het misschien wat dubbelzinnig kon worden opgevat.
De replies van Kermit hierboven gaan een stuk verder IMHO

Done...Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 13:37:
[...]
Zou je dat niet weghalen? Ik heb geen zin in een slotje op dit topic. Dat jij graag een OW wil, moet je zelf weten...
Wist niet dat je er nu ook al niet meer over mag praten, alles wordt hier wel dichtgeknepen zeg

Er staat nix over eventuele discussies

Raku
True, true.Eth3r3al schreef op 06 februari 2003 @ 16:19:
Naja , naar zoveel x "ik download hem nu met 55 kb/s" te hebben gezien word je er wel misselijk van... Warez... oke , mag van mij () maar als je er dan toch niet voor wil betalen zoek het dan ook zelf uit hoe je het aan de praat moet krijgen
Maar ik heb in deze thread nog geen vragen erove gezien, of ik heb ze gemist...
Ik ben net klaar met een skirmish potje
Ze hebben de tegenstanders wel iets slimmer en moeilijker gemaakt
Hoe wou je dat btw doen?
[ Voor 6% gewijzigd door neggix op 06-02-2003 16:31 ]
Ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind, in de voorgaande versie was het gewoon:neggix schreef op 06 February 2003 @ 16:28:
[...]
Ik ben net klaar met een skirmish potje
Ze hebben de tegenstanders wel iets slimmer en moeilijker gemaakt
• Basis bouwen
• Goeie defence opzetten
• tanks + mannetjes bouwen
• Aanvallen
• Winnen
En dat was dat, de tegenstanders waren te dom denk ik. Ik weet nog goed dat je tegenstanders pas luchtafweergeschut gingen bouwen op het moment dat jij je airfields aanlegde, anders niet

Ben erg benieuwd
Nou, Ik was net ff bezig maar omdat je nu een mindere verdeding kan neerzetten (vind ik) is het gelijk een stuk moeilijker. En ze vallen wat meer met tanks aan enzKermit schreef op 06 February 2003 @ 16:32:
[...]
Ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind, in de voorgaande versie was het gewoon:
• Basis bouwen
• Goeie defence opzetten
• tanks + mannetjes bouwen
• Aanvallen
• Winnen
En dat was dat, de tegenstanders waren te dom denk ik. Ik weet nog goed dat je tegenstanders pas luchtafweergeschut gingen bouwen op het moment dat jij je airfields aanlegde, anders niet
Ben erg benieuwd
Verder ziet het er erg mooi uit.
2.2. The Minimum System Spec:
The minimum required system specifications to run Command & Conquer Generals is as follows:
• OS: Windows XP/ME/2000/98 (Windows 95/NT not supported)
• CPU: 800 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor
• RAM: 128 MB
• CD/DVD-Rom Speed: 8x
• Hard Drive Space: 1.8 GB free hard disk space plus space for saved games, Windows swap-file, and DirectX 8.1
• Video: 32 MB AGP video card using the Nvidia GeForce 2, ATI Radeon 7500, or more recent chipset with DirectX 8.1 compatible driver
• Sound: DirectX 8.1 compatible PCI 16-bit sound card
• Input: Keyboard, Mouse
Additionally, the following specifications are required for multiplayer:
• 256 MB RAM for 3-8 players
• One set of game discs per player. Disc 1 and Disc 2 cannot be used simultaneously for multiplayer games.
• Internet (2-4 players): 56Kbps or faster direct Internet connection
• Internet (5-8 players): Cable, DSL, or a faster direct Internet connection
• Network (2-8 players): TCP/IP compliant network
Recommended system specifications:
• CPU: 1.8 GHz or faster Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
• RAM: 256 MB or more
• Video: Nvidia GeForce3 or better Direct3D capable video card
Note: Some PCs equipped with the VIA KT133a chipset might encounter problems with Command & Conquer Generals.
en zo hoort het ook, je gaat in het echt ook niet met een zielig tankje aanvallen. Dan kan je ervan uitgaan dat je die kwijt bentneggix schreef op 06 februari 2003 @ 16:34:
[...]
Nou, Ik was net ff bezig maar omdat je nu een mindere verdeding kan neerzetten (vind ik) is het gelijk een stuk moeilijker. En ze vallen wat meer met tanks aan enzDus het zijn nu niet van die trieste gevechten dat ze om en om met een tank aanvallen
Verder ziet het er erg mooi uit.
Ben benieuwd...
Sommige mensen kunnen zich blijkbaar niet aan de regels houden.
Ik zal ff overleggen met de rest van de SP crew, na enkele acties gaat hij weer open.
Open geen nieuw topic!
There is no magic.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd

de USA missies hebben er veel van weg
dit is echt een supergame prachtige battles en hij draait soepel op een:
AMD 1800
Asus A7v8X
259 MB DDR 333
GF 4 TI 4200 MSI
alles op FULL detail en op 1128x nogwat
En over lan gaat het ook super de andere pc is een:
AMD 1333
Chaintech Mobo
256 MB SDRAM
GF 2 MX 400 asus
en alles draait op medium op 800x600
morgen ga ik een potje doen met 4 lan pc's waarvan 1 met wireless verbonden is
Generals here i come!!
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Er is ook een soort van extra pakket te verkrijgen, Officers ofzo, moet het zo nog ff testen maar volgensmij is het alleen maar commercieel gedoe, om extra geld af te troffelen.
De game zelf op mijn systeem draait best goed dus mensen die met een bak zoals mijnes zitten hoeven niet te treuren, zolang je maar met een geforce 4 ti zit.
CPU AMD Athlon T-bird 1200 (b)
MOBO ECS K7S5AL
GFX Leadtek GeForce 4 TI 4400
RAM Samsung Infinion 512mb pc2700 cas2
Overigens vind ik het jammer dat de coolste muziek alleen bij de Amerikanen zit, terwijl ik ook welles met de Chinezen en met de Terroristen wil gamen. De muziek doet me trouwens onwijs denken aan the Rock (film), zeer goed dus.
Moet zeggen echt een fijn spel, veel detail ook in de graphics. Ook fijn dat je meteen in het begin al tanks e.d. hebt ipv de sneue begin missies uit eerdere C&C's, ik hou wel van wat actie
Straks is op de laptop testen (met M7) en ik heb vet wat te spelen op school in de pauze
[ Voor 26% gewijzigd door Speedy op 06-02-2003 19:41 ]
Verwijderd
Raku
The Officer's Club pack feature a unique Officers Club medal icon that appear in multiplayer matches, a special flag on the player's command centre when playing online, a fold-out tech tree card for each of the three sides, a full-colour multiplayer map strategy card, and CD-ROM featuring concept art, movies, music and other content.
Economische gamers.Hidde schreef op 06 February 2003 @ 20:28:
Spelen jullie de beta of zijn jullie download lamers, want ik zie em echt nog niet in de winkel liggen.:S
Verwijderd
hidde lees nou goed het topic door dat mensen hier alleen posts volgens de faq willen, tuurlijk zullen er wel mensen bij zitten die hem via warez gekregen hebben. maar back ontopicHidde schreef op 06 February 2003 @ 20:28:
Spelen jullie de beta of zijn jullie download lamers, want ik zie em echt nog niet in de winkel liggen.:S
ik ga zeker hem kopen, zoon vette trailer! kijk hem maar hierzo : http://home.wanadoo.nl/roeloffs/Hardstyle/Generals.wmv
Heb ik ook niet veel aan. -_-
Doelde dit niet op jou jalla...
Trailer heb je trouwens van mij, nu image maken.; )
[ Voor 50% gewijzigd door Hidde op 06-02-2003 20:45 ]
specs zie sig.
- Het spel is wel gewoon LEUK om te doen, als je het aan het spelen bent verveelt het geen moment.
- Defense? Ik wil muren
- Tussenfilmpjes? In red alert enzo vond ik vooral de filmpjes tussen de missies door erg leuk, ik ben er nog geen tegengekomen?
- Tanks zijn bruuuut
draait soepel, enigste probleem waar ik mee kamp is direct ip games met andere mensen wil niet, krijg dan steeds connection timed out.
syteem is btw:
PIII-733
256MB PC800 RIMM
MSI GF4TI4800SE-VTD (128MB)
ik draai het op 1024*786 alles op high.
wat me wel opviel was dat het lijkt alsof hij op 800*600 langzamer loopt dan dat hij nu op 1024*786 doet, het draait nu alles soepeler dan op 800*600, is daar een reden voor mischien
die chineze gatling guns zijn voor ground & airKoetjeboe schreef op 06 February 2003 @ 22:31:
Heb hem nu ook een paar uurtjes kunnen checken, wat me opviel:
- Het spel is wel gewoon LEUK om te doen, als je het aan het spelen bent verveelt het geen moment.
- Defense? Ik wil murenBij de chinezen (dacht ik) kon ik alleen antie air guns?
- Tussenfilmpjes? In red alert enzo vond ik vooral de filmpjes tussen de missies door erg leuk, ik ben er nog geen tegengekomen?
- Tanks zijn bruuuutZe rijden goed, snel en efficient over mensen heen en reageren mooi en goed op je commando's
OwJaguar645 schreef op 06 February 2003 @ 22:33:
[...]
die chineze gatling guns zijn voor ground & air
Op normal difficulty is de tegenstander btw veeeels te simpel, niet aan beginnen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zelf speel de campaignes op hard en dat is best lastig. Gelukkig is de AI nu ook beter dan in de andere C&C gamesKoetjeboe schreef op 06 februari 2003 @ 22:36:
[...]
OwIk ging er vlug met de muis overheen en dacht zoiets te zien
Naaja, das leuk dan
Maar nog, ik wil meeeeeer
Op normal difficulty is de tegenstander btw veeeels te simpel, niet aan beginnen
btw hoe zie ik mijn framerate ??
Ik speel het spel nu op 1280x968 en alles vol open en draait soepel maar wil eigenlijk wel mun framerate zien.
[ Voor 13% gewijzigd door Ikkuh84 op 06-02-2003 22:48 ]
Verwijderd
Athlon 900 Mhz
256 MB geheugen
GeForce 2 MX 440
Het spel draait in 800 en 1024 perfect (low detail). Misschien dat ie in 1024 in drukke scenes wat langzamer zal lopen, maar vooralsnog supersoepel. In 800x600 heb ik al een potje uitgespeeld en in volle aktie (tanks, vliegtuigen, choppers, explosies, gebouwen) geeft m'n PC geen krimp
Verwijderd
renegade was gewoon printscreen, maar die werkt dus niet
hij is idd wreet, helemaal als je 4 nukes maakt en dan op iemand's basis tegelijk neer ploft
de game is niet gebaseerd op RA of tiberian sun, dus veel zal je er nix van terug vinden. verhaallijn is ook anders. wel handig is dat je per gebouw eenheden kan maken, en dus meerdere tanks en mannetjes tegelijk, das zeker een uitkomst...
Verwijderd
Ik ben daaro TheAngel (duh)

Je hebt er een programmatje nodig (mirc http://www.mirc.com/get.html).
Dan kom je naar #generals.
Kom niet vragen, waar je gen kan downen.
Directe link voor mensen die al mirc hebben: irc://irc.tweakers.net/generals.
ps. was deze reply goedgekeurd door The_Will
(mag ook wel met zo'n systeem en een rts
vooral het level met die dam uit dat filmpje is mooi.
verder heb ik hem nog niet gespeeld
Waar ik me echt aan kan irriteren is het feit dat je niet ver genoeg kan uitzoomen zodat je al snel het overzicht kwijtraakt, wat aan de ene kant ook minder is en aan de andere kant juist weer super kewl is dat de cutscenes zijn vervangen voor ingame cutscenes
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Ik heb dit weekend wat te doen
aangezien ik toch vrij heb, heb ik vanacht ff de usa campaing uitgespeeld
niet echt veel verhaal, maar de actie mag er wel wezen
[spoilier]
vooral de laatste missie was vet, je krijgt dan ook de chinese basis erbij, en dan heb je 5 superweapons in totaal
basisje is dan zo plat

[/spoiler]
nou een keer over internet raggelen
het loopt redelijk bij mij
xp1900 / 256mb met geforce 1 ddr 32mb
laatste missie schokte af en toe toch wel jah
[ Voor 16% gewijzigd door BitByter op 07-02-2003 07:53 ]
Alles draait soepel (op 600*800 / low)... zal wel ff op medium zetten en zien hoe het gaat.
Die ingame filmpjes gaven wel een heel klein schokje om de 45 seconden ofzo maar daar kan ik wel meeleven
Vond het leuk dat je die rankings enzo kan doen (misschien waren dit al bij TS maar die heb ik overgeslagen).
Specs:
AMD XP 1800+
512 MB DDR
GeForce 2 GTS 32 MB.
Ik ga het volgende week proberen op een:
P3 800Mhz
512MB SDRam
GeForce 2MX 64mb.
Zo te zien hier moet het lukken.
Topgame als je het mij vraagt
Maar hoe zit het nou met die mapeditor? Die zit er toch ook bij?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Verwijderd
ik heb dus echt geen flauw idee ...
Met een engineer er in lopen?Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 12:27:
weet iemand hoe ik een tech oil derrick kan overnemen??
Dat was het vroeger tenminste
Heb het nog niet eens gespeeld, maar zo was het vroeger, succes
Gewoon met GI's.. Maar je moet je barracks wel upgraden met Gebouw innemen (ofzoiets).. Je ziet dat icoontje van een gebouw als je een barrack selecteerd. Die moet je klikken om up te graden.. Daarna hetzelfde icooon is dan enabled bij GI's 9ik weet niet hoe die soldiers heten) . Dus je kan dat icoon klikken bij die mGI's en dan het gebouw.Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 12:27:
weet iemand hoe ik een tech oil derrick kan overnemen??
PS: Dit geldt ook om vijand zijn gebouwen over te nemen.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Topper. Deze moet ik gewoon in winkel halen
ik ga hem zo nog ff proberen op mijn huidige athlon800@1000 met een GF DDR 120/300@150/350. Dat zal me een dia-serie geven zeg
Het is veel leuker om iemand anders zien te spelen, dan het zelf te doen
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Deze plek is te koop.
sorry darkvater, maar ik stoor me aan je onderschrift, vind je het relevant om grapjes te maken over joden ?
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
i build for china
Wil graag de Hell March uit RA1 horen
ehmm... probeer het zou ik zeggenanandus schreef op 07 februari 2003 @ 15:33:
Weet iemand of je met de juiste utils de big-file zo kan veranderen dat je er andere liedjes in kan proppen?
Deze plek is te koop.
Specs: 2400+,512,geforce 1 ddr

die is idd errug cool!!!anandus schreef op 07 februari 2003 @ 15:33:
Weet iemand of je met de juiste utils de big-file zo kan veranderen dat je er andere liedjes in kan proppen?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
En FoggyFreek, ik ben het helemaal met je eens, je hebt echt groot gelijk.
FoggyFreek schreef op 07 February 2003 @ 14:48:
offtopic:
sorry darkvater, maar ik stoor me aan je onderschrift, vind je het relevant om grapjes te maken over joden ?
[ Voor 9% gewijzigd door YouKnow op 07-02-2003 16:04 ]
FoggyFreek schreef op 07 februari 2003 @ 14:48:
offtopic:
en grapjes over belgen/homo's/turken/nergers/etc/etc mag wel? ik vind dit wel errug crux je mag wel over bijna alles grapjed maken maar zodra het bij joden komt is het altijd direct fout

Toen ik opstarte zei Xp dat het aan m'n geforce 4 lag. Maar heb hem niet overgeklokt ofzo... En ik heb Det. 42.70 op een POV Ti4200 XP 128mb.
[ Voor 3% gewijzigd door McFlipp op 07-02-2003 16:23 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
als het goed is hefet olafvdspek al zijn utilities voor generals klaar liggenVerwijderd schreef op 07 February 2003 @ 15:10:
china ownt wel jah, heb china bijna uitgespeeld (laatste missie denk ik) en dan ga ik verder met de rest, de filmpjes schokken heel erg bij mij, weet iemand waar dat aan kan liggen??
i build for china
voor de big files dus, ga nou niet meteen hem spammen, maar w8 een rustig tot de echte generals in de winkel ligt en hij zijn utilities uit wil geven
maar modding here we come
ik ga zeker niet voor single player, maar voor Ladder, en Modding. (stond bij Yuri maandje rond de nummer 10
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik heb hem zelf nog niet gebruikt, zit nog op werk.
Maar als het goed is kunnen we dan gelijk aan het modden slaan
Een vriend van me en ik zijn ook al aan het proberen om via direct connect te spelen maar ik krijg ook elke keer server timed out ( maar hij zit achter netwerk en ik ook )GandalfTheGrey schreef op 07 februari 2003 @ 16:37:
Iemand al gespeeld via Direct Connect, me vriend host bij Multi-Network-Direct COnnect - Create en ik join dan maar ik krijg Connection Timed out... (ik heb een router, maar ik ben niet de hoster, dus zou niet uit moeten maken?
bij TS was het Crtl-C, renegade gewoon printscreen, maar bij generals kan ik er niet achter komen
Verwijderd
Jaguar645 schreef op 07 februari 2003 @ 16:18:
[...]
offtopic:
en grapjes over belgen/homo's/turken/nergers/etc/etc mag wel? ik vind dit wel errug crux je mag wel over bijna alles grapjed maken maar zodra het bij joden komt is het altijd direct fout
Ik vind grapjes over belgen/homo's/turken/nergers/etc/etc een stuk minder geladen dan grapjes over Joden. Deze mensen zijn in de WOII verschrikkelijk behandeld. Turken hebben een stereotyp, Belgen ook, homo's ook. Joden niet.
Verwijderd
Heh! Ik ging me er niet mee bemoeien, maar wat hier allemaal uitgekraamd wordt kan niet. Zijn homo's dan niet gruwlijk behandeld in de oorlog? Joden hebben geen stereotyp? Je maakt een geintje hoop ik, of begrijp ik je verkeerd? Lees ff wat boeken in plaats van te gamen. Of liever nog, kraam dit soort onzin gewoon niet uit.FoggyFreek schreef op 07 February 2003 @ 17:43:
[...]
offtopic:
Ik vind grapjes over belgen/homo's/turken/nergers/etc/etc een stuk minder geladen dan grapjes over Joden. Deze mensen zijn in de WOII verschrikkelijk behandeld. Turken hebben een stereotyp, Belgen ook, homo's ook. Joden niet.
Als je het mij vraagt kan dat mopje best. Het is niet erg specifiek of grof. Aan de andere kant kan ik me indenken dat iemand er aanstoot aan neemt, en dus vraag ik je ook het te verwijderen, want dan kunnen we fijn verder met waar het topic over gaat. Command&Conquer Generals, namelijk. Open fijn een topic in Wetenschap en Levenbeschouwing, dan babbelen we daar fijn verder. Dank u.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 18:09 ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Nee maar al wel in het warez gebeuren te vindenHyp3rman schreef op 07 February 2003 @ 18:07:
is ie uit dan?
ja hij zegt bij mij ook online ip: 192.168.1.11, en dat is door me router toegewezen ik krijg daar me niet me Chello IP voor mekaar, als me dat lukt lukt denk ik Direct Connecten welTimocos schreef op 07 February 2003 @ 16:42:
[...]
Een vriend van me en ik zijn ook al aan het proberen om via direct connect te spelen maar ik krijg ook elke keer server timed out ( maar hij zit achter netwerk en ik ook )
EDIT:
Ik heb gevonden waarom het niet werkt:
http://dgnforums.cncgames...623619c10bb&threadid=6304
[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 07-02-2003 18:37 ]
zie mijn eerder postWimo. schreef op 07 February 2003 @ 15:38:
Het loopt trouwens ook goed met een gf1![]()
Specs: 2400+,512,geforce 1 ddrWel op medium details en 800x600.. maar dat mag de pret niet drukken !
woej lange tekst maar thx daarvoorGandalfTheGrey schreef op 07 februari 2003 @ 18:26:
[...]
ja hij zegt bij mij ook online ip: 192.168.1.11, en dat is door me router toegewezen ik krijg daar me niet me Chello IP voor mekaar, als me dat lukt lukt denk ik Direct Connecten wel
EDIT:
Ik heb gevonden waarom het niet werkt:
http://dgnforums.cncgames...623619c10bb&threadid=6304
als je kali (www.kali.net) download kan je gewoon direct connectenGandalfTheGrey schreef op 07 February 2003 @ 16:37:
Iemand al gespeeld via Direct Connect, me vriend host bij Multi-Network-Direct COnnect - Create en ik join dan maar ik krijg Connection Timed out... (ik heb een router, maar ik ben niet de hoster, dus zou niet uit moeten maken?
ik zag twee beren fout parkeren....
[ Voor 100% gewijzigd door FoggyFreek op 07-02-2003 19:22 ]
ach heden.. kom, dat homo's niet gruwlijk behandeld zijn zeg ik toch helemaal niet? Mijn antwoord is inderdaad wat naief en stom, excuses. maja, ik heb geen zin in een discussie, laten we het gaan hebben over C&C Generals.
Ben nogsteeds erg benieuwd, kan niet wachten totdat ik de game in mijn handen heb !
[ Voor 17% gewijzigd door FoggyFreek op 07-02-2003 19:23 ]
Niks geen tooltje voor nodig
w00t
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 19:58 ]
Verwijderd
Maar 1 ding wil ik weleens zien, in de Topic Opening staats dat USA vijandelijke vliegtuigen over kan nemen........
En het zou dan het 1e spel zijn met lucht gevechten (met straal jagers)
Niet helemaal waar.Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 20:01:
Ik heb 2/3 jaar terug ooit een beta 3D-RTS game gespeeld die ook echte luchtgevechten had, ik weet helaas niet meer hoe die game heet btw
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
kucheTotal AnnihilationkuchekucheVerwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 20:01:
<knip>
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Heb je een missie afgerond zoals bijvoorbeeld in China-4, en dan in de slot-scene komen de mig's eraan waar je de weg voor hebt vrijgemaakt. Alleen dan schieten ze maar ondertussen schieten ze wel je eigen eenheden ook neer. Niet echt slim
Dit topic is gesloten.