Het Command&Conquer Generals Topic. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb de beta test gedownd van generals tijdens het unzip unzip of unrar proces vraagt winrar of winzip om een password wat moet ik daar invullen? toch niet de cd key?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48
Uhm het password wat de mensen die het hebben ingepakt erop hebben gezet ... en als je die niet hebt ... tja dan kom je niet ver :P Wacht gewoon op de final die is bijna uit :) weer een game die zekerz orgineel in mijn verzameling komt ( heel C&C series origineel )

-edit-

Lees net op www.gamers.nl het einde van Westwood :'( :'( :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Ikkuh84 op 30-01-2003 15:00 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx timocos!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

nog 12 dagen........ dan is de amerikaanse release :9

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik heb al gereserveerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:53

aapelite

Do the kirby!

westwood een beetje verwijderen :@:@ ik koop generals en daarna ga ik EA boycotten, dit gaat tever, kut monopolys van tegenwoordig :@ gaan de gewone game makers aan kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

aapelite schreef op 30 January 2003 @ 18:02:
westwood een beetje verwijderen :@:@ ik koop generals en daarna ga ik EA boycotten, dit gaat tever, kut monopolys van tegenwoordig :@ gaan de gewone game makers aan kapot
is al een ander topic voor geloof ik....

en C&C blijf ik gewoon kopen !! van EA ook !! RA2 was trouwens al onder EA uitgebracht als ik me niet vergis.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
KeeZ schreef op 30 januari 2003 @ 18:47:
[...]

RA2 was trouwens al onder EA uitgebracht als ik me niet vergis.....
Idd heb je gelijk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 03-10 15:30
ah ze hebben die counter nou van ccgenerals.com gehaald... ik schrok me al kapot toen er ineens 11 maart als release date stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Timocos schreef op 30 January 2003 @ 18:56:
[...]

Idd heb je gelijk in
Klopt, maar kvind het een beetje lomp dat ze niet onder westwood verder gaan gewoon :S maja, ik hoop dat de kwaliteit niet achteruit gaat nu ze echt volledig onder EA vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
aapelite schreef op 30 januari 2003 @ 21:13:
[...]

Klopt, maar kvind het een beetje lomp dat ze niet onder westwood verder gaan gewoon :S maja, ik hoop dat de kwaliteit niet achteruit gaat nu ze echt volledig onder EA vallen.
Hoop ook niet dat de kwaliteit achteruit gaat maar de meeste die bij Westwood C&C hebben gemaakt gaan weg dus nieuwe mensen die die games niet hebben gemaakt maken die games nu in hun plaats dus mssn zijn ze dan wel slechter ... maarja who knows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

we merken het vanzelf wel ey :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sundead schreef op 30 januari 2003 @ 11:55:
Tis ook maar net of je ertoe aangetrokken voelt, alleen al de wetenschap dat het de opvolger is van de befaamde c&c reeks is voor sommigen voldoende om het automagisch goed te vinden.
Idd, voor mij is iedere opvolger van C&C bij voorbaat al reden om het spel te kopen. Nostalgie van de bovenste plank. Vanaf het moment dat de eerste C&C uitkwam, ben ik hopeloos verslaafd. Niets kan het imo in dit genre evenaren. En het is mijn favoriete genre.
De vraag of het een kutspel of een goed spel is blijft persoons afhankelijk.
* Sundead vind het een leuk spel, biedt voldoende soelaas om heel veel late uurtjes mee te vullen.
Dat ben ik met je eens. Ik heb alle delen van C&C (op 2 uitbreidingen na) maar ik vind ze niet allemaal even leuk. Persoonlijk vond ik het originele C&C en TS de leukste en dus voor mij de meest verslavende delen. Ra1 en Ra2 zijn overigens wel leuk. Renegade vond ik overigens wel minder leuk maar het had wel wat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

renegade was leuk in de eerste missies, daarna was het wel heel erg afgezaagd.... nog 11 dagen.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
W00t Pc Gameplay geeft C&C Generals een 9,2 :)

Positief : Werkelijk sublieme graphics
Zeer knappe Gameplay
Uitstekende skirmish en multiplayer

Negatief : Zeer zware systeemeisen
Campagnes snel uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 31 January 2003 @ 13:11:

Zeer knappe Gameplay

Neeeeee, niet weer :(

Toch jammer dat het niet wat meer uitdagender is, zoals de eerste c&c, dat was pas een wereld spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 07:46:
Dat ben ik met je eens. Ik heb alle delen van C&C (op 2 uitbreidingen na) maar ik vind ze niet allemaal even leuk. Persoonlijk vond ik het originele C&C en TS de leukste en dus voor mij de meest verslavende delen. Ra1 en Ra2 zijn overigens wel leuk. Renegade vond ik overigens wel minder leuk maar het had wel wat.
Ik vond Command & Conquer: Tiberian Dawn inderdaad ok de beste. De nadruk verschuift met TS, RA2 en RG ook steeds meer naar multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*sigh* ik heb net ff al mijn Westwood dozen doorzocht (qua RTS games dan), en kwam tot de conclusie dat het laatste spel wat zij zelf naar buiten gebracht hebben Dune2000 is.

Alle games die daarna naar buiten kwamen zaten toen ook al onder het EA logo alleen nog niet zo overweldigend als nu :)

maargoed feit blijft het zijn goeie spellen en zolang ze het goed blijven maken, blijf ik ze wel kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 31 januari 2003 @ 13:11:

Zeer knappe Gameplay

Met uitstekende skirmisch bedoelen ze een goede computer tegenstander? want in RA2 was die nou niet bepaald aanwezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

nee de skirmish bevat 'opdrachten' binnen een X aantal minuten winnen, met X aantal units alles verslaan, dat soort grappen, daar krijg je dan awards voor.... blijft dus leuk om te spelen en uiteraard zal de AI ook niet mals zijn

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook units en shit inporteren naar servers en ddan daar mee vechten.Dus met je elite units als de server/host het aanvinkt vechten :D

Ik heb dit ergens gehoord ik weet niet of het waar is but time will tell :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 31 januari 2003 @ 14:27:
nee de skirmish bevat 'opdrachten' binnen een X aantal minuten winnen, met X aantal units alles verslaan, dat soort grappen, daar krijg je dan awards voor.... blijft dus leuk om te spelen en uiteraard zal de AI ook niet mals zijn
Euh, dus je kan niet tegen een comp spelen alá skirmisch in RA2? Zou wel jammer zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 14:42:
[...]

Euh, dus je kan niet tegen een comp spelen alá skirmisch in RA2? Zou wel jammer zijn....
Nee hij bedoelt de skirmish is uitgebreider.meer opties.andere instelling zodat je het meer naar je eigen smaak kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom downen jullie de beta niet ?
fak kazaa for warizzles edonkey2000 is de shizzle!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

waarom wel de beta downen, vind ik nou zo nep :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 16:29:
Goh je kent een proggie ?? Srry hoor maar top games koop ik en ik speel geen Beta van een top game. En de beta geeft je toch alleen maar een verkeerde indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 03-10 15:30
Timocos schreef op 01 February 2003 @ 15:11:
[...]

Goh je kent een proggie ?? Srry hoor maar top games koop ik en ik speel geen Beta van een top game. En de beta geeft je toch alleen maar een verkeerde indruk.
precies... erg cool ben je als je een beta hebt gedowned ... _/-\o_ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

precies....NOT....behalve als je beta tester was dan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 16:29:
Hmm. Is dit net zoiets als 1337, een taaltje voor hyperactieve pubers? Ik vind het ten eerste geen nuttige opmerking, en ten tweede onduidelijk en onvolwassen overkomen. Betekent het nu "Fuck kazaa voor illegale software, edonkey2000 is daat het beste voor" of iets in die trand? Vaag.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zou Kane nog ergens opduiken in het spel? :) In Tiberian Dawn en Tiberian Sun speelde hij een grote rol, maar in Red Alert 1 was hij op het eind ook al te zien, wanneer je de Sovjet missies had uitgespeeld. Dat vond ik echt zo'n ongelooflijk meesterlijk figuur... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 31 januari 2003 @ 13:11:

Negatief : Campagnes snel uitgespeeld
Ah man, daar krijg ik altijd weer buikkramp van he, als ik dat lees. Ik zelf ben sinds WC3 helemaal verslingerd aan Multiplayer maar ik weet heel goed hoe het is om na tien uur spelen al naar de credits te loensen... Goed vunzig dat Westwood wéér zo'n korte campain in het spel gepoot heeft. Doet me denken aan RA2; daar was dat ook al zo :(.

Overigens doen de looks van Generals me nogal denken aan Conflict Zone (iemand die dat gespeeld heeft?) alleen wel iets mooier natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Sfynx schreef op 03 februari 2003 @ 02:03:
Zou Kane nog ergens opduiken in het spel? :) In Tiberian Dawn en Tiberian Sun speelde hij een grote rol, maar in Red Alert 1 was hij op het eind ook al te zien, wanneer je de Sovjet missies had uitgespeeld. Dat vond ik echt zo'n ongelooflijk meesterlijk figuur... :)
persoonlijk hoop ik het wel, maar denk ik het niet :| dit is een totaal andere epos dan RA / TS&TD

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Sfynx schreef op 03 februari 2003 @ 02:03:
Mssn wel alleen zijn stem maar ik denk dat hijzelf niet in ingame filmpjes komt omdat ander spel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 13:36

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

ik dacht dat Jo kukan (of zoiets) ontslag had genomen

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
Timocos schreef op 01 February 2003 @ 15:11:
[...]

idd. Topgames als Generals, Doom3, Stalker:Oblivion Lost moet je gewoon kopen.. van die Singleplayer zooi als Splinter Cell en Unreal 2... die moet je gewoon downen.. wie betaalt er nou € 49,95 voor een spel wat na 2 dagen op de stapel gaat ? (Unreal 2.. in 11uur tijd uitgespeeld :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30
doom 3 is ook single player game and your point is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 07-10 17:02
AlPha.BeYoNdeR schreef op 03 February 2003 @ 13:12:
[...]

idd. Topgames als Generals, Doom3, Stalker:Oblivion Lost moet je gewoon kopen.. van die Singleplayer zooi als Splinter Cell en Unreal 2... die moet je gewoon downen.. wie betaalt er nou € 49,95 voor een spel wat na 2 dagen op de stapel gaat ? (Unreal 2.. in 11uur tijd uitgespeeld :X )
Doom3 valt ook wel in die laatste categorie dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

heeft iemand trouwens ook dat mailtje van EA gehad.... waarin staat dat 14-2 de releasedatum van generals in nederland is ;) ???? swiiieeeettt !!!!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik heb hem al gereserveerd voor de goodies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
KeeZ schreef op 03 February 2003 @ 14:40:
heeft iemand trouwens ook dat mailtje van EA gehad.... waarin staat dat 14-2 de releasedatum van generals in nederland is ;) ???? swiiieeeettt !!!!
Yup die heb ik ook gehad met een test erin ... ik dacht als ik die maak dat ik dan game kon winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

evaarties schreef op 03 February 2003 @ 14:40:
Ik heb hem al gereserveerd voor de goodies :D
die goodies zijn voor het grootste deel al te downen behalve je status natuurlijk :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik blijf het toch wel jammer vinden dat er geen FMV cutscenes meer zijn :{ Het zou niet serieus zijn oid. Okay, RA2 had extreem lamme filmpjes die veel te melig waren, maar Tiberian Dawn en Tiberian Suns filmpjes hadden toch een veel serieuzer/duisterder karakter imo. En Kane roelde wel ja :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

en tanya was swieeet :9~

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

KeeZ schreef op 03 February 2003 @ 14:40:
Ik heb vandaag bij de Dixons een bon gehaald, waarmee je het spel kan reserveren en op die bon staat dat je het spel dan op 13 - 2 kan ophalen

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13-2 idd, ik heb dat bonnetje niet want ik heb hem bij Dynabyte gepreorderd via die website, maar ik heb geen zin om daar naar toe te gaan speciaal voor dat bonnetje :P

Dan gaan geen extra pack, ik ga em de 13e daar gewoon halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 7 nachtjes slapen jongens en dan ligt ie in de winkel :) :) http://generals.ea.com/ I can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb van ellende Tiberium sun maar weer geinstaleerd...> heb heb de NOD campain immadals al weer uitgespeelt, maar het was zeker wel weer een kewle ervaring.

kan iig niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 21:35

B2

wa' seggie?

K moet een nieuwe videokaart hebben voor Generals (nu voodoo3 16mb) maar m'n budget is niet zo gek groot. Zou een Geforce 4MX 440 genoeg zijn om generals te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
supergrover schreef op 04 February 2003 @ 16:36:
K moet een nieuwe videokaart hebben voor Generals (nu voodoo3 16mb) maar m'n budget is niet zo gek groot. Zou een Geforce 4MX 440 genoeg zijn om generals te kunnen spelen?
Denk het wel maar denk niet dat je hem vol open kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]KaMiKaZe schreef op 28 oktober 2002 @ 14:19:
[...]
Ja de C&C reeks is na deel 1 inderdaad zwaar achteruit gegaan, maar de Red Alert reeks zijn de spellen die je Multiplayer plezier zwaar opschroeven. Red Alert 2 is gewoonweg super! :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2002 @ 17:10:
De topictitel klopt ook niet helemaal...C&C Generals is geen Westwood spel maar wordt gemaakt door EA LA.
Zal toch een nare bijsmaak geven vind ik, als je C&C Generals opstart en er blijkt te staan: (C)2003 EA LA, want Westwood heeft dit spel (de 3D-engine) toch gewoon gemaakt onder EA label. Boe EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warcraft II en Red Alert 2 hebben beiden naval units zijn bleken twee van de beste RTS-spellen te zijn. Dune 2000 had geen naval units.... was volgens mij niet echt aangeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 18:15:
[...]

Zal toch een nare bijsmaak geven vind ik, als je C&C Generals opstart en er blijkt te staan: (C)2003 EA LA, want Westwood heeft dit spel (de 3D-engine) toch gewoon gemaakt onder EA label. Boe EA
Westwood heeft zowat niks gedaan toch?
Ik dacht dat EA het RA2 team afsplitste van Westwood en die onder de noemer EA Pacific de complete vrijheid gaf voor Generals. Hoewel men wel wat overlegde met Westwood had deze verder niets gedaan toch?
Of interpreteer ik je bericht verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14:25
Choller schreef op 05 February 2003 @ 19:38:
Hmm wat zijn de minimale eisen hiervoor ?
Dit is al meerdere malen in dit topic voorbij gekomen, bijvoorbeeld deze post: mduijvendijk in "Het Command&Conquer Generals Topic." :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

maak hier nou eens GEEEN warez topic van als jullie willen anders kan je niet zo goed bij de modjes gaan zeuren om een Ban/Slotje.... |:(

anyway, we gaan lekker spelen over een weekje :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
KeeZ schreef op 05 February 2003 @ 19:50:
maak hier nou eens GEEEN warez topic van als jullie willen anders kan je niet zo goed bij de modjes gaan zeuren om een Ban/Slotje.... |:(

anyway, we gaan lekker spelen over een weekje :)
Idd ik ga deze ook zekerz kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Recommended Requirements:
Windows 98/ME/2000/XP
DirectX™ 8.1
Intel Pentuim 2000 MHZ
1.4 GB Hard Disk Space
8X CD-ROM
64 MB Video Card

OMG !!
Wel jammer dat k dan waarschijnlijk net niet via het netwerk met mn broertje kan spelen... (Athlon 1000 mhz - 128 ram) Op mijn systeem zal ie wel draaien denk ik :9 (p4 2,53 - 512 ddr - gf 4 ti :z)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
Ik heb net een hele zooi overbodige posts verwijderd, en ik ga er eigenlijk van uit dat dit niet nog een keer nodig is. Ik kan namelijk ook vervelend gaan doen. :{

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
The Will schreef op 05 February 2003 @ 20:07:
Ik heb net een hele zooi overbodige posts verwijderd, en ik ga er eigenlijk van uit dat dit niet nog een keer nodig is. Ik kan namelijk ook vervelend gaan doen. :{
Owkeej srry daarvoor :> zal nu alleen maar ontopic posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter

edit:Amerikaanse release is 13 februari. Dit is de #$*(# :D ... en mensen die hem in Nederland wille kope moeten nog langer wachten

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
MaxOW en Erikje, wat ik net zei geldt ook voor jullie :{

Ik wil hier geen dingen over de warez releases zien, zie ik dit nog een keer, krijgt die gene gewoon een OW, blijkbaar werkt gewoon een post niet.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13feb is EU, 11 feb de US...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm weet je het zeker ?... achjah die 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op 05 februari 2003 @ 21:00:

Ik wil hier geen dingen over de warez releases zien, zie ik dit nog een keer, krijgt die gene gewoon een OW, blijkbaar werkt gewoon een post niet.
En gelijk heb je!
Zeker deze game verdient het op gekocht te worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:06:
Hmmm weet je het zeker ?... achjah die 2 dagen
die 2 dagen zijn mij al teveel ;) pre-orders bij de bart smit e.d. zijn dus al de 13e, en de retailers zetten hem dus in de schappen op de 14e concludeer ik zo.... en de US heeft m -uiteraard- de 11e al in de CD drive liggen. Lekker dan ;) 14e... hmm vriendin maar overslaan dan; screw valentijnsdag voor 1 keertje !!!
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:11:
[...]

En gelijk heb je!
Zeker deze game verdient het op gekocht te worden!!
slijmbal ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 18:17:
Warcraft II en Red Alert 2 hebben beiden naval units zijn bleken twee van de beste RTS-spellen te zijn. Dune 2000 had geen naval units.... was volgens mij niet echt aangeslagen
Wil je nu zeggen dat je denkt dat Naval units grotendeels het verschil bepalen tussen een goed en slecht RTS? Vind ik wel héél kort door de bocht. Ten eerste is het een kwestie van smaak. Ten tweede: kijk naar de verkopen van WarCraft3 en realiseer je dan dat WarCraft3 geen naval units had. Ook Emperor: Battle For Dune had geen naval units en wordt toch door vele RTS gamers geäppriciëerd.

Als je dit soort vergelijkingen probeert te maken, beheers je experimenter drift dan een beetje en blijf sceptisch ;)

Ik moet trouwens eerlijk toegeven, dat ik stilaan het idee begin te krijgen dat Generals weer een volwaardig C&C game gaat worden. Ik hoop écht, en ook voor Westwood (om alle kritiek de kop in te drukken), dat het een goed game gaat worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
mag ik wel screens posten?

wil niet tegen een ow aanlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:23

Wimo.

Shake and Bake!

Cougar schreef op 05 February 2003 @ 22:24:
mag ik wel screens posten?

wil niet tegen een ow aanlopen :)
Ik neem aan van wel ? Als je ze hebt.. graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.voortman/cc%202.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.voortman/cc%201.JPG

ben nu aan het installen maar go zo Zzz..

morgen meer screenies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jullie vast vertellen dat je dit spel niet hoeft te gaan spelen op systemen onder de 2 Ghz, het lijkt het zelfde verhaal als bij GTA 3 die toen geport was van de PS2, zelfs met systemen boven de 2 Ghz is het amper goed speelbaar. Althans van een 2.8 Ghz en een Ti4400 @675/300 mag je toch wel verwachten dat je lekker kunt gamen op 1280*960, maar dat zit er dus niet in. Een grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 02:52:
Ik kan jullie vast vertellen dat je dit spel niet hoeft te gaan spelen op systemen onder de 2 Ghz, het lijkt het zelfde verhaal als bij GTA 3 die toen geport was van de PS2, zelfs met systemen boven de 2 Ghz is het amper goed speelbaar. Althans van een 2.8 Ghz en een Ti4400 @675/300 mag je toch wel verwachten dat je lekker kunt gamen op 1280*960, maar dat zit er dus niet in. Een grote teleurstelling.
Hmm dan vertel ik je nu iets anders lol.
Ik heb de beta niet goed kunnen runnen op mijn pc.
Maar de final nu dus wel, op 1024 en medium speel ik lekker.
pc: p4, 1,7 ghz, met GF2 Ti.

Btw iemand potje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

MaRc0 schreef op 05 February 2003 @ 19:49:
[...]

Dit is al meerdere malen in dit topic voorbij gekomen, bijvoorbeeld deze post: mduijvendijk in "Het Command&Conquer Generals Topic." :)
Ik wil wel even zeggen, dat deze verouderd zijn.

Hier staan de meest recente systeem eisen.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 02:53:
[...]

Hmm dan vertel ik je nu iets anders lol.
Ik heb de beta niet goed kunnen runnen op mijn pc.
Maar de final nu dus wel, op 1024 en medium speel ik lekker.
pc: p4, 1,7 ghz, met GF2 Ti.

Btw iemand potje? :)
Ja, alleen ziet het spel er op 1024 en medium detail niet uit. De mannetjes lijken nog slechter dan de sims figuurtjes in sim city 4 en de hele omgeveving op 1024 is nou niet echt mooi te noemen, en daar doe ik het dan dus ook niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
waar blijven al die screens nou:? :"+

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
zit nog op stage :( spel is al wel installed. rond 5 uur zal ik er een paar posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op 06 February 2003 @ 09:18:
waar blijven al die screens nou:? :"+
Welke screens wil je zien? staan er ondertussen niet genoeg op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Pentium-III 1Ghz met 512MB maar dit spel zal dus nooit bij mij kunnen draaien :(

Waar ik erg benieuwd naar ben is de AI...Kan iemand hier op commenten? Bij alle C&C zou de AI continu weer beter zijn, maar het bleven nog altijd slechte scripts, waarbij het uit eindelijk bij alle C&C's altijd maar neer kwam op basestorm (met zoveel mogelijk units de basis overspoelen). Weinig echte taktiek dus. Als dat opnieuw niet verbeterd is, wacht ik wel af op een ECHTE strategische RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 10:00:
Ik heb een Pentium-III 1Ghz met 512MB maar dit spel zal dus nooit bij mij kunnen draaien :(
mmmh, een paar maanden geleden had ik nog een p3 900 MHz die (met weliswaar een gf3) alles makkelijk speelde (battlefield,sof2,ut2003 enz) dus ik denk dat de jouwe dat ook wel kan zeker met 512MB ram.

Maar generals zou volgens de makers een betere AI krijgen. of dat werkelijk zo is moet je maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 05-10 16:44
Ik heb over een half uurtje tentamen, heb nu het spel ook. Vanmiddag kun je screenies van mij verwachten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Menfin na 5 minuten krijg ik een irq error en kapt windows ermee.. zucht. Iig ist me vid kaart maar dat is steeds vaker tegenwoordig.. hmmm eff driver update doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-10 20:07
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 09:24:
[...]

Welke screens wil je zien? staan er ondertussen niet genoeg op internet?
:)

Ik wil echt in-game screens zien..ECHTE screens..niet van die mooi opgezette screens van EA..gewoon echt zoals het is :)

ik zit ook @ stage :'(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 12:52

Remi

Moo!

Hier zijn nog wat screens voor de mensen die ze willen zien. Het zijn allemaal thumbnails, klik op het plaatje voor het orgineel van 1024*768. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image9.jpg
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 10:00:

Waar ik erg benieuwd naar ben is de AI...Kan iemand hier op commenten? Bij alle C&C zou de AI continu weer beter zijn, maar het bleven nog altijd slechte scripts, waarbij het uit eindelijk bij alle C&C's altijd maar neer kwam op basestorm (met zoveel mogelijk units de basis overspoelen). Weinig echte taktiek dus. Als dat opnieuw niet verbeterd is, wacht ik wel af op een ECHTE strategische RTS.
Zover ik heb kunnen zien is die nog steeds hetzelfde, ik hoef alleen maar een berg units te bouwen en dan kun je eigenlijk niet meer verliezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Remi op 06-02-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
Screens

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronaldtenberge/GoT/c%26cg.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronaldtenberge/GoT/c%26cg2.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronaldtenberge/GoT/c%26cg3.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronaldtenberge/GoT/c%26cg4.gif

De AI is ook een stukje beter geworden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er iemand een potje spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Laatst online: 02-10 12:09
Hmmmm, vanmidag dan maar eens downloaden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb jij ook de beta dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me wel vermaakt gister.. rond 19.30 stonden de 1e pubs al vol :D

Vanavond eens spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
N.A.V deze post, verwijderd :/

[ Voor 120% gewijzigd door FitNiX op 06-02-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kermit, kan ik je mailen via dat contact adres op je site?
ff wat vragen over nieuwsgroep
(of mail mij even)
just a quick question :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Weet er iemand al wat ie in de winkel kost?
Ben benieuwd voor hoeveel die over de toonbank zal moeten gaan.
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 11:40:
Kermit, kan ik je mailen via dat contact adres op je site?
ff wat vragen over nieuwsgroep
(of mail mij even)
just a quick question :)
[offtopic]Tuurlijk, mij mailen kan altijd. :)[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 08-10 02:17
Mooi spel alleen vind ik dat je niet echt veel meer kan bouwen. Had meer verdedigings shit verwacht :{

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Hier zijn nog 2 mooie screenies :)

*clickable*

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/cenc_screens_s/Image11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:14

bAdmuTs

mAzE

Ziet er damn :9~ uit, draait ie beter/vloeiender dan de beta ???

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

bAdmuTs schreef op 06 februari 2003 @ 12:43:
Ziet er damn :9~ uit, draait ie beter/vloeiender dan de beta ???
Geen idee die heb ik niet in mijn bezit gehad. Mijn P4 1.7ghz, 512mb en gf3 deluxe kan hem net draaien op best graphics@1024x768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:27
The Will schreef op 05 februari 2003 @ 21:00:

ik postte niet eens iets wat over een iligale versie ging.

"ssst :X" was meer bedoeld van laat deze thread niet die kant op gaan lopen, maar goed als jij dat anders interpeteert, ik geef idd toe dat het misschien wat dubbelzinnig kon worden opgevat.
De replies van Kermit hierboven gaan een stuk verder IMHO

[ Voor 27% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 06-02-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-= Erikje =-_ schreef op 06 February 2003 @ 13:07:
[...]

ik postte niet eens iets wat over een iligale versie ging.
Mail/ICQ gewoon de mod - wat hebben wij hier nou aan :?
No plans for a demo before the game ships
Is er al meer officieele info, of we nog een demo kunnen verwachten? Mijn PC voldoet net aan de minimum-specs, maar ik wil de gok niet wagen om het te kopen en vervolgens teleurgesteld naar 5 fps te moeten kijken in latere (drukkere) levels. Waarom releasen ze geen C&C: Generals benchmark-tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kermit schreef op 06 februari 2003 @ 11:30:
[...]
Nope, gewoon de gecrackte versie... >:)
Zou je dat niet weghalen? Ik heb geen zin in een slotje op dit topic. Dat jij graag een OW wil, moet je zelf weten...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:01

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

zou die bij mij draaien?

Amd xp2000+
xfx gf4 ti-4200
512mb intern

zonder over te cklocken op 1024*768 alles high

??? tel mee kan beta niet dwnloaden isdn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik draai em op een athlon 1ghz met een gf4 ti4200 op 1024 alles high, tot nu toe draait het wel goed (retail versie)

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peentje schreef op 06 February 2003 @ 14:02:
zou die bij mij draaien?

Amd xp2000+
xfx gf4 ti-4200
512mb intern

zonder over te cklocken op 1024*768 alles high

??? tel mee kan beta niet dwnloaden isdn :(
Wat denk je nou zelf :+ ?