Hoe gaat dit spel draaien op een pc met t-bird 1400 mhz en een radeon 7500 64 mb ddr en 256 mb ram?
[quote]Fed-Ex schreef op 28 oktober 2002 @ 14:13:
Wat voor machine heb je nodig om Generals te spelen?
-een 800Mhz met een Geforce2 (of vergelijkbare)
[quote]
Het zal dus wel redelijk lopen op jouw bakkie
Wat voor machine heb je nodig om Generals te spelen?
-een 800Mhz met een Geforce2 (of vergelijkbare)
[quote]
Het zal dus wel redelijk lopen op jouw bakkie
ja op wat voor settings ongeveer, iemand al met dit spel en ongeveer een gelijke configuratie?
Denk dat je hem wel kan spelen op 1024 en dan op medium
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Anoniem: 37579
Ik draai Generals op een AMD 1000 MHz, 256 Mb RAM met 32 Mb GeForce 2 GTS kaartje, maar het schokt als de nete op 800 x 600: low detail!
Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Het moet toch aardig kunnen draaien met dit systeem?? Plz anyone?
Weet iemand waar dat aan kan liggen?

512 mb ram is absuluut geen overbodige luxe in deze tijdAnoniem: 37579 schreef op 09 February 2003 @ 12:52:
Ik draai Generals op een AMD 1000 MHz, 256 Mb RAM met 32 Mb GeForce 2 GTS kaartje, maar het schokt als de nete op 800 x 600: low detail!
Weet iemand waar dat aan kan liggen?Het moet toch aardig kunnen draaien met dit systeem?? Plz anyone?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
ik draai een 2.2 ghz met 512 ddr en gf 2 ti en op 1024 x 768 draait hij op high detail ook niet helemaal soepel hoor, kweet niet eens of hij op medium goed draaitIk draai Generals op een AMD 1000 MHz, 256 Mb RAM met 32 Mb GeForce 2 GTS kaartje, maar het schokt als de nete op 800 x 600: low detail!
Weet iemand waar dat aan kan liggen?Het moet toch aardig kunnen draaien met dit systeem?? Plz anyone?

Een Geforce 2 GTS/Ti is gewoon te langzaam voor dit spel. Er wordt ook aanbevolen om minimaal een Geforce 3 te hebben, ook al heb je een snelle CPU, je videokaart houdt die CPU tegen.
The devil is in the details.
Is er een manier om de game Online te spelen ?
Nee hij is nog niet uit, volgens mij kwam ie pas de 20e in Nederland.David2003 schreef op 09 February 2003 @ 13:17:
is ie al uit? waar kan je hem kope?
In dit topic wordt alleen over de illegale versie gepraat...
Ja, via IP kon je geloof ik gewoon tegen elkaar spelenSTIMPPYYY schreef op 09 februari 2003 @ 13:19:

[Voor 29% gewijzigd door Hahn op 09-02-2003 13:21]
hijs uit in de states, niet hier.David2003 schreef op 09 February 2003 @ 13:17:
is ie al uit? waar kan je hem kope?
ik speel hem op een athlon 1,4Ghz met 640mb ddr en een ti 4600 en ik kan hem niet op 1024*768 op high detail zetten want dan schokt hij... nu dus maar op 800*600 high detail.
maar wat mij wel tegenvalt is het aantal units, en het aantal structures... je kunt geen silo's meer bouwen (niet meer nodig), je kunt geen muren / andere verdedigingsdingen om je basis heen bouwen (alleen 1 soort verdedigingsgeschut dan).
en er is geen echt tiberium meer, dat was altijd wel typerend voor c&c.
maar het 3d gebeuren maakt veel goed

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Eventuele bugs en zaken zoals die superweapons worden vastwel met een patch verholpen. Dat was oa ook zo in de eerdere C&C's voor oa de artillery 

dat was het geval in tiberium sun, niet voor de c&c-serie zelfAnoniem: 14124 schreef op 09 februari 2003 @ 13:22:
Eventuele bugs en zaken zoals die superweapons worden vastwel met een patch verholpen. Dat was oa ook zo in de eerdere C&C's voor oa de artillery

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
In de states issie ook nog niet uit:) het is een wereldwijde release
Tiberium was dus niet echt typerend voor c&c, immers in red alert zit ook geen tiberium dacht ik toch? (of zit ik nu erg mis). En omdat generals geen opvolger van red alert en/of tiberian sun is is het toch niet zo raar dat hier geen tiberium inzit.Scorperito schreef op 09 February 2003 @ 13:22:
[...]
hijs uit in de states, niet hier.
ik speel hem op een athlon 1,4Ghz met 640mb ddr en een ti 4600 en ik kan hem niet op 1024*768 op high detail zetten want dan schokt hij... nu dus maar op 800*600 high detail.
maar wat mij wel tegenvalt is het aantal units, en het aantal structures... je kunt geen silo's meer bouwen (niet meer nodig), je kunt geen muren / andere verdedigingsdingen om je basis heen bouwen (alleen 1 soort verdedigingsgeschut dan).
en er is geen echt tiberium meer, dat was altijd wel typerend voor c&c.
maar het 3d gebeuren maakt veel goed
Het is een losstaande game.
Favorite tune at the moment: .....
Meer ram erin proppen.Anoniem: 37579 schreef op 09 februari 2003 @ 12:52:
Dan zal die in iedergeval op deze resolutie goed lopen.
Heel misschien zefls wel op 1024*768 .

ik heb een geforce 3 ti 200, p3-933mhz, 256 sdram is dat voldoende om het spel te spelen?
ik had begrepen dat het geen nut heeft om nog een 256 sdram module te kopen omdat mijn processor dat toch niet kan verwerken.
ik had begrepen dat het geen nut heeft om nog een 256 sdram module te kopen omdat mijn processor dat toch niet kan verwerken.
En waar heb je dat gehoord 
Ik denk dat je het op medium in 800x600 redelijk kan spelen, maar veel hoger niet. 256 MB Ram zou ik er wel bij doen, SDRam kost toch niks meer tegenwoordig

Ik denk dat je het op medium in 800x600 redelijk kan spelen, maar veel hoger niet. 256 MB Ram zou ik er wel bij doen, SDRam kost toch niks meer tegenwoordig

bij mycom service center en bij etelcom hadden ze dat tegen me gezegd
Hadden ze ook nog een reden gegeven waarom het niet zou werken 
512 MB Ram kan Windows 98 en ouder niet helemaal goed verwerken, maar dat heeft niks met je processor te maken.

512 MB Ram kan Windows 98 en ouder niet helemaal goed verwerken, maar dat heeft niks met je processor te maken.
ja ze zeiden dat een p3 niets (of heel weinig) aan 512 mb heeft, omdat je p3 niet alle 512 mb kan verwerken. ik heb overigens xp maar daar hadden ze niet naar gevraagd
[Voor 24% gewijzigd door David2003 op 09-02-2003 13:45]
Sinds wanneer verwerkt je processor je geheugen
Ik vind het in ieder geval onzin dat je niks aan 512 MB Ram hebt, 256 MB erbij is dus geen overbodige luxe.

Ik vind het in ieder geval onzin dat je niks aan 512 MB Ram hebt, 256 MB erbij is dus geen overbodige luxe.
ik weet het ook niet man ik heb niet echt veel verstand van comps, maar volgens hun heeft je geheugen en je processor dus wel veel met elkaar te maken.
heeft iemand een tip waar ik het best een sdram module kan kopen?
http://www.tweakers.net/pricewatchDavid2003 schreef op 09 February 2003 @ 13:59:
ik weet het ook niet man ik heb niet echt veel verstand van comps, maar volgens hun heeft je geheugen en je processor dus wel veel met elkaar te maken.
wat is een goed merk voor sdram of maakt het merk niet uit.
laat maar guys ik ga naar de Processors, Mobo's & Geheugen discussie tnx voor de help!!!
laat maar guys ik ga naar de Processors, Mobo's & Geheugen discussie tnx voor de help!!!
[Voor 44% gewijzigd door David2003 op 09-02-2003 14:19]
Dane-Elec, Kingston, Infinion, Samsung, bijna alle merken zijn goed. Noname is het goedkoopst en is ook niet slecht. Merken zijn wat betrouwbaarder en stabieler meestal, maar erg veel verschil merk je niet.
Op het FAQ forum van de officiële site staan nu heel veel links http://messagebrd.westwoo...bb=get_topic;f=1;t=013389 dus als je een vraag hebt over een sneltoets of iets anders (kijk hier dan eerst even)
Sometimes human's are...
Voor het eerst is mun korte leven twijfel ik of ik deze CNC ga aanschaffen... Dat hele 3d gedoe vind ik totaal nix. Het hele c&c gevoel is weg...klote EA, waarom moeste ze nou Westwood kopen. 
Als ik een 3d rts spel wil dan speel ik wel Emperor of Earth 2150.... ( * Chello200 baalt flink )

Als ik een 3d rts spel wil dan speel ik wel Emperor of Earth 2150.... ( * Chello200 baalt flink )
dikzak
ik kan met een athlon 1,33 @ 1,45 ghz met 512ddr en een geforce 3 (2x agp) op 1280x1024 high spelen... en het schokt niet echt.Scorperito schreef op 09 februari 2003 @ 13:22:
[...]
hijs uit in de states, niet hier.
welke drivers heb je?
edit:
het spel lijkt wel heel veel op emperior: battle for dune!
[Voor 7% gewijzigd door Aerox.2000 op 09-02-2003 14:31]
Ik heb het iemand gisteren het spel zien spelen. Als je Redalert 2 leuk vond, dan vind je dit spel ook leuk. bijna het zelfde gevoelChello200 schreef op 09 februari 2003 @ 14:28:
Voor het eerst is mun korte leven twijfel ik of ik deze CNC ga aanschaffen... Dat hele 3d gedoe vind ik totaal nix. Het hele c&c gevoel is weg...klote EA, waarom moeste ze nou Westwood kopen.

Sometimes human's are...
leuk spel 
de graphics zijn schitterend, en de missies zijn leuk
de gameplay is ook dik in orde
enigste waar ik me aan kan ergeren is dat je steeds een gebouw aan moet klikken,
voordat je kunt gaan bouwen
dit kost extra tijd
maar verder is het echt een superspel

de graphics zijn schitterend, en de missies zijn leuk
de gameplay is ook dik in orde
enigste waar ik me aan kan ergeren is dat je steeds een gebouw aan moet klikken,
voordat je kunt gaan bouwen
dit kost extra tijd
maar verder is het echt een superspel

Soz 2 dissapoint ya, maar op mijn Geforce 2 Ti werkt ie geweldig op 1024 hoorMaRc0 schreef op 09 February 2003 @ 13:15:
Een Geforce 2 GTS/Ti is gewoon te langzaam voor dit spel. Er wordt ook aanbevolen om minimaal een Geforce 3 te hebben, ook al heb je een snelle CPU, je videokaart houdt die CPU tegen.

Weet iemand hoe je direct connect (ip2ip) aan de gang krijgt met een tweaked ADSL modem met NAT dus?
-Send delay helpt niet
-Alle poorten forwarden helpt niet
-DHCP aan/uit helpt niet
In het spel zelf geeft hij als LAN ip en online ip hetzelfde ip aan (van de netwerk kaart)
-Send delay helpt niet
-Alle poorten forwarden helpt niet
-DHCP aan/uit helpt niet
In het spel zelf geeft hij als LAN ip en online ip hetzelfde ip aan (van de netwerk kaart)
The Unpredictable Striker!
ik hoorde laatst dat er echte filmpjes waren(met ECHTE acteurs).
als ik in de install dir kijk dan zie ik een dir. movies. Of zijn dat die ingame filmpjes
ik zie dus geen filmpjes zoals in de Oude C&C series
Kan iemand bevestigen dat er inderdaad geen filmpjes zijn met acteurs?
als ik in de install dir kijk dan zie ik een dir. movies. Of zijn dat die ingame filmpjes

[Voor 18% gewijzigd door Tripp op 09-02-2003 15:20]
Behalve de intro zijn er geen filmpjes met acteursexecutor schreef op 09 February 2003 @ 15:17:
ik hoorde laatst dat er echte filmpjes waren(met ECHTE acteurs).

Anoniem: 62696
Voor zover ik heb gezien zijn het filmpjes zonder acteurs.
Het zijn gewoon ingame filmpjes, ze dachten vast we hebben een nu een dikke engine, laten we maar gewoon ingame filmpjes maken.
erg jammer.
Het zijn gewoon ingame filmpjes, ze dachten vast we hebben een nu een dikke engine, laten we maar gewoon ingame filmpjes maken.
erg jammer.

portretten? Zoiets als in die e-mail.. iets van The World if Governed By words... like SCUD LAUNCHER...blablabla?
Ik snap ook wel dat ingame filmpjes veel goeiekoper zijn dan FMV's, maar vin het toch stuk minder koel. CnC, RA en TS hadden gewoon koele filmpjes
RA2 vond ik wat minder, maar beter dan ingame gezeik. Enige spel waar ingame redelijk goed geimplenteerd is imo is Elite Force, maar daar had je iig nog fullsize chars.
Ik snap ook wel dat ingame filmpjes veel goeiekoper zijn dan FMV's, maar vin het toch stuk minder koel. CnC, RA en TS hadden gewoon koele filmpjes

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Weet er iemand hoe je de Direct Connect Optie werkt krijgt. Heb alle poorten van de readme open gezet maar krijg steeds een connection timed out error. De Host ziet mijn naam al wel in zijn game maar ik kom er niet helemaal in.
ik speel met de 41.09 dets.Aerox.2000 schreef op 09 February 2003 @ 14:30:
[...]
ik kan met een athlon 1,33 @ 1,45 ghz met 512ddr en een geforce 3 (2x agp) op 1280x1024 high spelen... en het schokt niet echt.
welke drivers heb je?
edit:
het spel lijkt wel heel veel op emperior: battle for dune!
dan toch maar even op 1280*1024 proberen.

ik met de 40.72 (dat waren dacht ik ook de snelste)Scorperito schreef op 09 February 2003 @ 15:48:
[...]
ik speel met de 41.09 dets.
dan toch maar even op 1280*1024 proberen.
Weet iemand wanneer deze game hier in nederland te koop is ? Officiele release data is 11 februari... maar in sommige andere landen hebben ze het pas een paar dagen later... weet iemand de releasdate hier in nederland (bv bij freerecordshop, mediamarkt of dixons )? Ook gaat het gerucht dat sommige winkels (in het buitenland) ze al binnen hebben en ze ook stiekem verkopen...
PS, ik draai de multiplayer beta met een p4 2.66 768 ddrram gf4 ti4200 128 mb ook niet helemaal super. Tijdens het spelen schokt ie af en toe... maar dat lijkt me meer een bug ofzo want in de menu's zie je op de achtergrond een leuke ingame cityfight en die draait helemaal perfect. Het schijnt ook dat ze in de final versie alles geoptimaliseerd hebben zodat het wat beter draait..
PS, ik draai de multiplayer beta met een p4 2.66 768 ddrram gf4 ti4200 128 mb ook niet helemaal super. Tijdens het spelen schokt ie af en toe... maar dat lijkt me meer een bug ofzo want in de menu's zie je op de achtergrond een leuke ingame cityfight en die draait helemaal perfect. Het schijnt ook dat ze in de final versie alles geoptimaliseerd hebben zodat het wat beter draait..
[Voor 49% gewijzigd door bones op 09-02-2003 15:57]
13 of 14 Februariebones schreef op 09 February 2003 @ 15:54:
Weet iemand wanneer deze game hier in nederland te koop is ? Officiele release data is 11 februari... maar in sommige andere landen hebben ze het pas een paar dagen later... weet iemand de releasdate hier in nederland (bv bij freerecordshop, mediamarkt of dixons )? Ook gaat het gerucht dat sommige winkels (in het buitenland) ze al binnen hebben en ze ook stiekem verkopen...
Sometimes human's are...
Dit spel valt me zwaar tegen, de engine is niet zo heel mooi, vindt ik zelf niet zo schitterend. Die GUI is bijna 100% gestolen van Warcraft 3. En alle drie de legers zijn totaal; niet gebalanced.
Dit is een soort ungebalanceerde warcrasft 3 met moderne units
.
Dit is een soort ungebalanceerde warcrasft 3 met moderne units

mja gewoon op online game starten klikken enzo..STIMPPYYY schreef op 09 februari 2003 @ 13:19:
of als je een netwerkgame via het internet wilt spelen gewoon ff een VPN tunneltje aanleggen...
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Anoniem: 12316
Dat kan idd ook nog, een VPN tunnel aanleggen tussen de mensen die een router/Linux gateway hebben. Dan zou iemand een VPN server moeten hebben draaien, en zou je moeten afspreken welke IP adressen iedereen moet nemen...
Tja... het spel kopen kan ook gewoon
Tja... het spel kopen kan ook gewoon

kopen lijkt me een betere optie...... dat doet ik ook, een musthave is het gewoon....
Deze plek is te koop.
idd. c&c koop ik altijd (heb hem al gereserveerd). of ik tijd heb om hem te spelen momenteel is een ander verhaal.
www.triathlete.nl
Anoniem: 50624
hé, weet iemand hoe ik EA kan bereiken over die mailtjes? Wordt er nou erg moe van.. vandaag weer een stuk of 10, met attachment 

Anoniem: 77603
Misschien is deze vraag al te vaak gesteld, maar ik ben heel benieuwd of ik 'm vlekkeloos zal draaien op 1024x768 met alles op z'n max. Wat denken jullie?
AMD Athlon 1800+
512 MB DDR
Geforce 4 Ti 4200 128 MB
AMD Athlon 1800+
512 MB DDR
Geforce 4 Ti 4200 128 MB
Anoniem: 62696
Ja ik denk het wel, ik speel hem in 1024*768 en alles op max op een:
AMD Athlon XP 2200+
512 MB DDR
Geforce 3 ti 200 64 MB
AMD Athlon XP 2200+
512 MB DDR
Geforce 3 ti 200 64 MB
Met de Beta? Of de Retail (die al uigelekt is)? Loopt t zonder enige problemen, ook met schaduw aan?
Loopt hier perfect op full detail 1024*768
Athlon 1,33ghz
geforce 3
512 DDR
Nog ff een screenshotje van een fuelbomb
Originele plaatje hier
Athlon 1,33ghz
geforce 3
512 DDR
Nog ff een screenshotje van een fuelbomb
Originele plaatje hier
goh heb jij dat prob ook al. Ik heb gewoon een mailtje teruggestuurd maar helpt geen bal.Anoniem: 50624 schreef op 09 February 2003 @ 18:11:
hé, weet iemand hoe ik EA kan bereiken over die mailtjes? Wordt er nou erg moe van.. vandaag weer een stuk of 10, met attachment
Anoniem: 17735
Ik kan er maar één ding over zeggen; dit spel rockt! Originele missies trouwens ook (bij GLA iig).
GLA is mijn favoriet. Ik MOET ook persé de GLA box hebben. Ik ben trouwens blij om te horen dat de Retail toch goedloopt in tegenstelling tot de beta (heb ik helaas niet gespeeld, maar des te leuker de verassing als ik de Retail draai:))
Mssn domme vraag of is al eerder langsgekomen ... maar weet iemand welke poorten Generals gebruikt om te connecten ??
Een readme lezen is toch ZOOOOOO ongelofelijk moeilijk!!Timocos schreef op 09 February 2003 @ 19:53:
Mssn domme vraag of is al eerder langsgekomen ... maar weet iemand welke poorten Generals gebruikt om te connecten ??
2.10. Firewall/NAT Port Number Info:
The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Online:
TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920
UDP ports:
4321, 27900
If it ain't broken it doesn't have enough features
uuuhm daar heb ik wat over zien staan op het officiele forum.
http://messagebrd.westwoo...boards/gen/ultimatebb.cgi
http://messagebrd.westwoo...boards/gen/ultimatebb.cgi
Srry daarvoor over het hoofd gezien dom ikApache schreef op 09 February 2003 @ 19:57:
[...]
Een readme lezen is toch ZOOOOOO ongelofelijk moeilijk!!
[...]

ik kon ze niet eens terug sturen (het mail adres bestond niet volgens hotmail)Da Monkey schreef op 09 February 2003 @ 19:06:
[...]
goh heb jij dat prob ook al. Ik heb gewoon een mailtje teruggestuurd maar helpt geen bal.

Sometimes human's are...
ALs ik multiplayer met een vriend wil doen.
Dan geeft ie een mismatch error???
Terwijl we van dezefde cdtjes hebben geinstalleerd.
We hebben wel allbei een andere serie nr natuurlijk.
Dan geeft ie een mismatch error???
Terwijl we van dezefde cdtjes hebben geinstalleerd.
We hebben wel allbei een andere serie nr natuurlijk.
Anoniem: 58754
Wanneer en hoe geeft ie die Error?
Probeer je te spelen via Kali of via DirectConnect?
Ik probeer te spelen via directconnect.Anoniem: 58754 schreef op 09 februari 2003 @ 20:43:
Wanneer en hoe geeft ie die Error?
Zodra ik of hij probeert te connecten geeft ie direkt een error.
version mismatch you want ban this player??
Dat vraagt ie.
Ik wil hem niet bannen ik wil spelen.
Want met kali dan geeft ie mijn ethernet adres steeds door.
10.0.0.150 (mxstream)
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61303 op 09-02-2003 20:48]
ff een vraagje, heb bijna et hele topic doorgelezen, maar wordt er nog steeds niet echt wijs van.
ben al naar deze geweest, heb router, ip instellingen goed gezet dacht ik.
maar is er iemand die het via een router aan de praat heeft gekregen??? zo ja, TELL ME PLZ
dat Kali, werkt dat goed??
maar is er iemand die het via een router aan de praat heeft gekregen??? zo ja, TELL ME PLZ
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Die forum post moet je gewoon vergeten.cypher21 schreef op 09 February 2003 @ 21:04:
ff een vraagje, heb bijna et hele topic doorgelezen, maar wordt er nog steeds niet echt wijs van.
Als je je LAN ip veranderd in die van je ISP heb je geen lan meer, dus ook geen [gedeeld] inet meer.
We hebben het aan de praat gekregen met een VPN server.
Ik heb een VPN server opgezet en iedereen "belt" erop in. Vervolgens kun je met Direct Connect het VPN/LAN-IP van diegene intypen en connecten.
Het werkt nog niet helemaal perfect [beetje laggy, sommige mensen hebben wat probs etc] maar de eerste C&C:Generals multiplayer games zijn een feit

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Als ik bij options kijk ziet dat spel alleen mijn LAN ip, En niet mijn internet IP. Ik zit achter een E-tech router, ik heb ook al de nodige poorten open gegooid voor het spel. Maar als ik join bij iemand of iemand joint bij mij dan zegt ie Connection timed out. Die persoon ziet mij dan wel heel ff in het pre-launch screen.
Ik heb ook al een of andere delay aangezet in het options screen, maar dat helpt ook al niet. Iemand enig idee hoe ik kan direct connecten?
//////////edit:
Ik zie de post boven me net
Hoe bouw ik een VPN ding?
Ik heb ook al een of andere delay aangezet in het options screen, maar dat helpt ook al niet. Iemand enig idee hoe ik kan direct connecten?
//////////edit:
Ik zie de post boven me net

Hoe bouw ik een VPN ding?
[Voor 9% gewijzigd door Rival24 op 09-02-2003 21:17]
Hijs echt cool, maar om een of andere redenen voelt die wat langzaam aan, de mannetjes lopen langzaam etc, misschien meot ik gewoon nog wat wennen.
ik heb weinig zin om 35 pagina's door te lezen..
ligt het aan mij of heeft de multiplayer functie helemaal GEEN save optie?
ligt het aan mij of heeft de multiplayer functie helemaal GEEN save optie?

Anoniem: 41239
Dit is bullshit. Ik draai dit spel vloeiend op 1024 en low detail. Zie mijn specs in mijn sig.MaRc0 schreef op 09 February 2003 @ 13:15:
Ik heb nu bijna de campaign van china af en ik kan nu al zeggen dat ik deze game de vetste C&C ooit vindt. Tip: begin dit spel te spelen op hard mode. Dan is de uitdaging groter en maakt het leuker.
En dan wil jij zeggen dat je volledig van dit spel geniet???Anoniem: 41239 schreef op 09 February 2003 @ 22:08:
[...]
Dit is bullshit. Ik draai dit spel vloeiend op 1024 en low detail.

Hm verschil tussen easy en brutal beetje groot
... brutal, lijkt wel een echte orrlog, jammer dat er helemaal geen 'water-wapens' inzitten .. 

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)
Anoniem: 41239
Ja waarom zou dat niet kunnen? Ik ben niet zo'n graphics hoer. Als het spel te spelen is zonder stotteringen en op 1024 geniet ik er niet minder van dan op 1600 en high detail.dominator schreef op 09 February 2003 @ 22:15:
[...]
En dan wil jij zeggen dat je volledig van dit spel geniet???
Misschien een domme vraag, maar zijn er in Command & Conquer Generals schepen? Indien ja, hoe bouw je die dingen?
Ok, voor iedereen die op VPN wilt gaan spelen 
Ik heb net een VPN how-to in elkaar geknutseld voor WinXP.
Zeer eenvoudig, met wat pics erbij enzo.
Een aantal dingen staan er niet in, zoals het IP van de VPNserver, daarvoor moet je even een kijkje komen nemen op irc.tweakers.net #generals
http://members.lycos.nl/twisterr/vpn/
Iedereen veel success ermee
The_Will heeft het goed gekeurd

Ik heb net een VPN how-to in elkaar geknutseld voor WinXP.
Zeer eenvoudig, met wat pics erbij enzo.
Een aantal dingen staan er niet in, zoals het IP van de VPNserver, daarvoor moet je even een kijkje komen nemen op irc.tweakers.net #generals

http://members.lycos.nl/twisterr/vpn/
Iedereen veel success ermee

The_Will heeft het goed gekeurd

Als er behoefte is voor een Win2k versie hoor ik het wel 

graag een 2k versie en ook het opzetten van juiste vpn graag
alvast bedankt
alvast bedankt
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Meschiens rare vraag maar hoe kan ik de game er mooier uitlaten zien?? staat al op high en 1024x. maar vindt het nu er erg bagger uitzien.
ik heb em in 1 dag uitgespeelt =\ 7 missies ofzo per "land".....
http://www.twitch.tv/jannustitannus
hogere resolutie?Anoniem: 47107 schreef op 10 February 2003 @ 00:50:
Meschiens rare vraag maar hoe kan ik de game er mooier uitlaten zien?? staat al op high en 1024x. maar vindt het nu er erg bagger uitzien.
ik speel nu ook op normaal... daarna ga ik denk ik over op skirmisch (?)
Als ik de pics zie ziet dat er erg gaaf uit maar bij mij niet wazig.. iemand een idee...
Voor de mensen die de battle willen zien tussen enkele GoT members... (voordat ik eruit ging wegens lag...)
http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/Zooi/got.rep
Replay dus (moet ergens in je x:\Mijn Documenten\Command and Conquer Generals Data\Replays\)
Replay dus (moet ergens in je x:\Mijn Documenten\Command and Conquer Generals Data\Replays\)
is die fuel bomb niet gewoon een daisy-cutter, maar hebben ze hem anders genoemd omdat het een beetje gevoelig ligt 

Anoniem: 36896
Iemand enig idee of dit enigzins gaat werken op een amd 1333 512 intern & een Matrox 450? 

Anoniem: 12316
Net m'n eerste multiplayer potje achter de rug: 1337 
Het ging niet zo goed met me, omdat ik te weinig geld had (oliebronnen vergeten), maar dankzij m'n Migs kon ik toch nog menig tankje tot schroot omtoveren
36 artillery shells doen ook goed hun werk trouwens

Het ging niet zo goed met me, omdat ik te weinig geld had (oliebronnen vergeten), maar dankzij m'n Migs kon ik toch nog menig tankje tot schroot omtoveren

En van dit potje heb ik natuurlijk een replayAnoniem: 12316 schreef op 10 February 2003 @ 02:44:
Net m'n eerste multiplayer potje achter de rug: 1337

http://members.home.nl/Angel_Starlite_VS_Terr_Rival24.rep
Zet in je mijn documenten\command en blabla data\replays.
Ik en starlite gingen tegen Rival24 en Terr, we krijgen sterke begin positie maar ondanks de 80 duizend tanks die ik maak, hebben we het nog moeilijk.
Hebben we eindelijk Rival24 in de greep, gaat ie weg

Terr blijft moedig doorvechten en sloopt nog helezooi tanks van me.
Nou iig kijken waard!!
Anoniem: 26235
Leuk om te zienrival24 schreef op 10 februari 2003 @ 02:04:
Voor de mensen die de battle willen zien tussen enkele GoT members... (voordat ik eruit ging wegens lag...)

De url doet het niet, bent vergeten je membername ertussen te plakken, is deze replay btw wel van begin tot eind?Anoniem: 44492 schreef op 10 February 2003 @ 03:03:
[...]
En van dit potje heb ik natuurlijk een replay
Ik en starlite gingen tegen Rival24 en Terr, we krijgen sterke begin positie maar ondanks de 80 duizend tanks die ik maak, hebben we het nog moeilijk.
Hebben we eindelijk Rival24 in de greep, gaat ie weg(ja ja lag, sure sure).
Nou iig kijken waard!!
Ennuh vraagje voor de solocampaign: wtf moet ik doen om een continue te krijgen als ik een level voltooid heb

Je had me overigens ècht niet in greep. Als je zag hoeveel van die grote tanks ik weer in m'n base had staan.....Anoniem: 44492 schreef op 10 February 2003 @ 03:03:
[...]
En van dit potje heb ik natuurlijk een replay
Hebben we eindelijk Rival24 in de greep, gaat ie weg(ja ja lag, sure sure).
Nou iig kijken waard!!

niet alleen via een VPN... tis zowieso vrij laggy....rival24 schreef op 10 February 2003 @ 07:17:
[...]
Je had me overigens ècht niet in greep. Als je zag hoeveel van die grote tanks ik weer in m'n base had staan...... Tis dat het gewoon über-laggy is met een VPN. Ik wil nog wel een 1vs1 tegen je doen Angel

Deze plek is te koop.
Ik keek vanmorgen om een uur of 4:30 in emule en ik zag hem staan goddelijk, 100% completed
Het spel is op het eerste gezicht een juweeltje, de engine is godsgans snel, ik kan ook lekker vloeiend draaien om de units heen 
Enige wat ik op het eerste gezicht miste waren de walls en guard towers

Enige wat ik op het eerste gezicht miste waren de walls en guard towers

* Anoniem: 65410 heeft C&C generals over één uurtje binnen 
Dit lijkt me echt een hoogwardige opvolger van de serie, om al niet te spreken van dat hoesje

Dit lijkt me echt een hoogwardige opvolger van de serie, om al niet te spreken van dat hoesje

Dit topic is gesloten.