-= Radeon Topic - Deel 62 =-

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:26

KneoK

Not in a million lightyears

Rudios schreef op 13 December 2002 @ 13:59:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar ik vind het wel wat sonde als ik niet de maximale output van de 9700 kan gebruiken. Zelfde als je een ferrari koopt en het blok terug schroeft op 300pk ipv 380pk ;)
Ik denk dat je het beter kan zien als een ferrari kopen en testen op een rollerbank die maar tot 100 km/h gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28
Rudios schreef op 15 december 2002 @ 12:44:
Ja idd Breepee, je hebt gelijk, ik zal alles ook weer direct quality zetten, de mens kan toch niet hoger dan 40 (ofziets) waarnemen, toch?

En CJ bedankt voor je goede uitleg!
zoiets ja, hoewel ik 60 als streven heb, en dat moet met zon dikke 9700 toch makkelijk kunnen @ Quality :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, ik heb een Ati Radeon 7500 64MB DDR, is het eigenlijk de moeite (zonder in de kosten te jagen) om mijn Radeon over te clocken?

(systeem: AMD athlon XP 1900 +, asus A7V333, 256Mb DDR, 60 gb HD, Chieftec kast en 2 enermax casefan coolers voor airflow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:07
:)

[ Voor 91% gewijzigd door Gipsy King op 15-12-2002 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:28

charrel

Cortisol4life..

BUT at the moment it only works on Radeon Mobility chipsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb ook alles altijd op quality staan...
En alle spellen draaien tot nu toe goed/perfect.
(heb cata 2.5 en 8.1 drivers nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg is m'n vraag een aantal posts terug nog steeds niet beantwoord ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 11:24:
Jammer genoeg is m'n vraag een aantal posts terug nog steeds niet beantwoord ;(
Tsja, misschien dat je zelf ook wel op onderzoek uit kunt gaan ?

Bel gewoon wat andere bedrijven, of pak een Radeon 9000Pro ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
charrel schreef op 15 december 2002 @ 23:35:
[...]

BUT at the moment it only works on Radeon Mobility chipsets.
maar dat moment wat att allang voorbij, iemand van driverheaven had ze zo aangepast dat ze op alle radeons werkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Laatst online: 15-03-2024
heeft iemand met ervaring met de hercules radeon 8500 128mb (250/250)?
dit bedoel ik dan voornamelijk op het front van, de 2d kwaliteit etc.
en daarbij heeft deze kaart wel 2 ramdac's itt de 8500fdx?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speed24 schreef op 16 December 2002 @ 11:34:
[...]

Tsja, misschien dat je zelf ook wel op onderzoek uit kunt gaan ?

Bel gewoon wat andere bedrijven, of pak een Radeon 9000Pro ...
Heb ik gedaan anders post ik het hier niet ;). Maar goed om het verhaal af te maken:

Ik wil dus graag een Gigabyte Ati Radeon 8500 (275x275) 128MB
- Ik ben alle winkels in de pricewatch af gegaan, geen succes...(behalve dan die belachelijk duur waren (= >150 euro).
- Ik ben nu met computerland bezig, maar die houden me al een week aan het lijntje en het ziet er niet naar uit dat daar iets van komt
- Nu ben ik een beetje aan het rondkijken naar een vervanger, maar een kaart met de zelfde specs kost veel meer :( (Hercules oid).
- En NEE!!! ik wil geen LE versie of een 9000(Pro) want die zijn allemaal trager.

Dus ik zou graag wat ervaringen willen hebben, of tips welke 8500 ik nu het best kan kopen, die goed schaalt met de gigabyte kaart, en als het kan nog rond dezelfde prijsklassen (ben student, en we hebben niet allemaal het geld voor een 9700/9500 of het geduld voordat deze betaalbaar zijn of de 9100 komt).

offtopic:
Zaterdag pc beurs in Tilburg, daar maar ff kijken, maar ik verwacht er eigelijk niet echt veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 21:13:
[...]

Heb ik gedaan anders post ik het hier niet ;). Maar goed om het verhaal af te maken:

Ik wil dus graag een Gigabyte Ati Radeon 8500 (275x275) 128MB
- Ik ben alle winkels in de pricewatch af gegaan, geen succes...(behalve dan die belachelijk duur waren (= >150 euro).
- Ik ben nu met computerland bezig, maar die houden me al een week aan het lijntje en het ziet er niet naar uit dat daar iets van komt
- Nu ben ik een beetje aan het rondkijken naar een vervanger, maar een kaart met de zelfde specs kost veel meer :( (Hercules oid).
- En NEE!!! ik wil geen LE versie of een 9000(Pro) want die zijn allemaal trager.

Dus ik zou graag wat ervaringen willen hebben, of tips welke 8500 ik nu het best kan kopen, die goed schaalt met de gigabyte kaart, en als het kan nog rond dezelfde prijsklassen (ben student, en we hebben niet allemaal het geld voor een 9700/9500 of het geduld voordat deze betaalbaar zijn of de 9100 komt).

offtopic:
Zaterdag pc beurs in Tilburg, daar maar ff kijken, maar ik verwacht er eigelijk niet echt veel van
gilseboer, mail me ff als ze daar nog één hebben, ben ook aan het w88 op computerland :'(
ik verw8 er eigenlijk niets van!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
waarom zijn al die dingen zo laag geklokt, respectievelijk kan 2.8 ns ram op 714 mhz lopen waarom kunnen de meeste dan maar 670/ 680 ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je AF en FSAA uit zetten bij de ati drivers.
In ut is mn 9700pro net zo snel als mn "oude" 8500le@286/275

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

rechtermuis klik op desktop, eigenschappen, geavanceerd, directX of OpenGL tabblad aanklikken en de zooi uitzetten, application preference is uit zolang je het niet aan zet in de programma's. Kijk anders even of VSYNC niet aanstaat (vertikale synchronisatie in de nederlandse drivers)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 23:32:
Hoe kan je AF en FSAA uit zetten bij de ati drivers.
In ut is mn 9700pro net zo snel als mn "oude" 8500le@286/275
UT is ook vooral MOBO/CPU/RAM afhankelijk. UT2003 is wel meer zoals het hoort... meer videokaart afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Trailseaker-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik heb altijd een nvidea kaartje gehad maar heb nu een radeon 9700, gebruikte altijd tvtool voor de tvout instellingen. Dit proggie werkt dus niet met een radeon. Weet iemand misschien vervangende software?
Ik krijg alleen zwart wit beeld, en heb hem op "PALB" staan dus daar ligt het lijkt mij niet aan.

(Wel een top kaartje hoor die radeon 9700. Ik heb hem van club 3d en ben helemaal tevreden. )

Trailseaker @ GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:36
caspergt schreef op 16 December 2002 @ 22:54:
waarom zijn al die dingen zo laag geklokt, respectievelijk kan 2.8 ns ram op 714 mhz lopen waarom kunnen de meeste dan maar 670/ 680 ?
Misschien dat ze alleen 714 lopen als de CAS settings van dat geheugen wat minder agressief wordt ingesteld :'( ... Ik zou tevreden zijn met alles tussen de 660 en 680 hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door LosserNL op 17-12-2002 10:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op 16 December 2002 @ 22:03:
[...]

gilseboer, mail me ff als ze daar nog één hebben, ben ook aan het w88 op computerland :'(
ik verw8 er eigenlijk niets van!
Cancel die order maar, want die kaart die komt niet meer, zoals mijn vermoeden: de 8500 word 9100 (wisten ze bij computerland - inkoop ook te bevestigen) gigabyte exporteerd die kaart niet meer naar europa, je kunt die kaart alleen nog maar krijgen bij een winkel die hem op voorraad heeft, geen 1 dus, of in de middle of knoware. Ik heb de bestelling dus gecanceld, ik ga zaterdag naar de computerbeurs in tilburg, kijke of ik een exemplaar of goede vervanger kan vinden voor een leuk bedrag. Echt zo kut dat ik geen geld had toen ik op de hcc was, had ik hem vast wel gevonden :(. Maar goed, dan hoor je het van het weekend wel. Anders word het wachten op eind januari, dan is het beurs in eindhoven. Tegen die tijd koop je en 9500 voor een prikkie, of een 9100, maar daar wil ik niet wachten ik heb al 3 weken niet meer gegamed, ik krijg al last van parkinson :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 10:55:
[...]

Cancel die order maar, want die kaart die komt niet meer, zoals mijn vermoeden: de 8500 word 9100 (wisten ze bij computerland - inkoop ook te bevestigen) gigabyte exporteerd die kaart niet meer naar europa, je kunt die kaart alleen nog maar krijgen bij een winkel die hem op voorraad heeft, geen 1 dus, of in de middle of knoware. Ik heb de bestelling dus gecanceld, ik ga zaterdag naar de computerbeurs in tilburg, kijke of ik een exemplaar of goede vervanger kan vinden voor een leuk bedrag. Echt zo kut dat ik geen geld had toen ik op de hcc was, had ik hem vast wel gevonden :(. Maar goed, dan hoor je het van het weekend wel. Anders word het wachten op eind januari, dan is het beurs in eindhoven. Tegen die tijd koop je en 9500 voor een prikkie, of een 9100, maar daar wil ik niet wachten ik heb al 3 weken niet meer gegamed, ik krijg al last van parkinson :D.
ok thanks iig, ik hoor het van het weekend wel van je, maar hebje enig idee of gigabyte de 9100 ook gaat uitbrengen?

edit:
btw ik hoorde van iemand dat hij op de hcc niet meer verkrijbaar was!

[ Voor 4% gewijzigd door Painxiom op 17-12-2002 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:16
T7D_Sneezy schreef op 11 December 2002 @ 18:38:
mijn vader heeft als "verrassing" een pc besteld met een 9000 erin , niet eens een PRO, opzich wel leuk enzo .......... rest van het systeem is : p4 2,6 ghz en 256mb DDR ram, is dan die 9000 niet een beetje een knelpunt? of kan ie nog wel een tijdje mee?
.
Deze is dus afbesteld, het word nu een dell met een 9700TX,
nu hoor ik allemaal verschillende geluiden over deze kaart, maar het schijnt dus dat deze kaart ietsje slomer is dan de normale 9700? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Klopt. De 9700TX draait op 263/523.

In dit topic kun je iets lezen over de overklokbaarheid van de TX:
http://www.rage3d.com/boa...d=33650621&highlight=dell

Het schijnt dat de core goed te overklokken is, maar dat bij sommigen het geheugen soms niet verder gaat dan 544.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:36

Ankh

|true

cj ff vragie, wat denk jij dat het probleem van de 8x agp probleem kan zijn?

volgens mij via drivers, maar volgens bedrijf waar ik mijn kaart gekocht heb. ligt het juist aan de ati drivers... zeer vaag vind ik het maar :/

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
CJ schreef op 17 December 2002 @ 14:17:
Klopt. De 9700TX draait op 263/523.

In dit topic kun je iets lezen over de overklokbaarheid van de TX:
http://www.rage3d.com/boa...d=33650621&highlight=dell

Het schijnt dat de core goed te overklokken is, maar dat bij sommigen het geheugen soms niet verder gaat dan 544.
alleseerst bedankt,
maar,IK en overklokken :P

das hetzelfde als een oma die uk2k3 speelt.
Ik zou begod niet weten hoe dat gaat enzo, en ik ben denk ook te bang dat ik verkeerd doe.

Maar ik kan hiermee dus wel een aardig potje cs draaien?

[ Voor 3% gewijzigd door T7D_Sneezy op 17-12-2002 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

-Trailseaker- schreef op 17 December 2002 @ 02:10:
Ik heb altijd een nvidea kaartje gehad maar heb nu een radeon 9700, gebruikte altijd tvtool voor de tvout instellingen. Dit proggie werkt dus niet met een radeon. Weet iemand misschien vervangende software?
Ik krijg alleen zwart wit beeld, en heb hem op "PALB" staan dus daar ligt het lijkt mij niet aan.
Met wat voor stekkertjes en kabeltjes heb je hem aangesloten, op wat voor video/TV en hoe oud is die?

En wat voor functies wil je in die software zien? want ik heb geen idee wat je er mee wilt, dan kunnen we wat makkelijker helpen.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:45
T7D_Sneezy schreef op 17 december 2002 @ 15:11:
[...]

alleseerst bedankt,
maar,IK en overklokken :P

das hetzelfde als een oma die uk2k3 speelt.
Ik zou begod niet weten hoe dat gaat enzo, en ik ben denk ook te bang dat ik verkeerd doe.

Maar ik kan hiermee dus wel een aardig potje cs draaien?
Onderhand elke nieuwe pc draait die bejaarde HL engine wel :D Dus die p4 met 9700TX ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg binnenkort ook een systeem een ati 9700tx. Jammer dat hij langzamer is dan de gewone 9700. Maar ja, nog steeds snel genoeg:) .
Maar wat is nou precies t verschil tussen de normale kaart van ati, en de all-in-wonder's.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 19:35:
ik krijg binnenkort ook een systeem een ati 9700tx. Jammer dat hij langzamer is dan de gewone 9700.
ruilen? voor mijn 8500? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt er aan hoeveel euro je er mij bijgeeft;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
je zou wel gek zijn...................
9700 voor 8500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Mijn voodoo 3 2000 wil ik wel ruilen tegen jou 9700 starrie, top kaartje met 16 mb sdram !
Met heatsink erop, gewoon top, verkoop hem wegens overkill van mn xp2200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

The_PyroPath schreef op 17 december 2002 @ 16:07:
[...]

Met wat voor stekkertjes en kabeltjes heb je hem aangesloten, op wat voor video/TV en hoe oud is die?

En wat voor functies wil je in die software zien? want ik heb geen idee wat je er mee wilt, dan kunnen we wat makkelijker helpen.
Tvtool is dacht ik alleen voor Nvidia kaarten. En werkt waarschijnlijk niet op een ATi, omdat zij een hele andere chip gebruiken voor de tv-out.
Gewoon de gebruik maken van de ATi control panel, daarmee kan je gewoon de tv-out functie aanzetten en aanpassen.

[ Voor 11% gewijzigd door O.D.Smolik op 17-12-2002 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:53
wanneer ik op mijn radeon 9000 een tv aansluit, word het beeld op de tv veel te groot, namelijk 1024x768@60Hz, waar kan ik deze resolutie verkleinen, ik kan dat namelijk nergens terugvinden, mijn desktop staat gewoon op 1280x1024@75Hz, dus het moet wel onafhankelijk in te stellen zijn neem ik aan.

/edit: nu heb ik hem al zover dat ie geen video meer laat zien, ook niet in een venster, ook niet full-screen, ik ben erachter dat je een 2e desktop van je tv kunt maken, maar dat werkt ook niet goed, want ik kan dan niet full-screen video kijken!

[ Voor 30% gewijzigd door LiquidSmoke op 18-12-2002 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat is nou t verschil tussen all-in-wonder kaarten van ATI, en de "gewone" 3d kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
zoek en vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 00:16:
maar wat is nou t verschil tussen all-in-wonder kaarten van ATI, en de "gewone" 3d kaarten
All-In-Wonder kaarten zijn o.a. voorzien van een ingebouwde TV tuner e.d.
Voor de exacte specs zie www.ati.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Het was al eerder gemeld in dit topic, maar VisionTek was dus heel lang de nummer 1 reseller van nVidia-kaarten in Amerika, totdat ze een paar maanden geleden failliet gingen. Het bedrijf is overgenomen en er is een doorstart gemaakt, waardoor er gewoon VisionTek-kaarten blijven uitkomen.

Grote verandering is echter de omschakeling van nVidia naar ATi. Dit is een grote klap voor nVidia omdat VisionTek en haar Xtacy-reeks superpopulair is in Amerika... En wat hebben ze nu op de VisionTek site staan... een heel cool filmpje waarin de omschakeling naar ATi wordt bekendgemaakt...

Een filmpje waarin je Dawn (bekend als het elfje uit de GeForceFX-demos) voorbij ziet fladderen... en dan ineens wordt ze bruut uit de lucht geknald door een lomperik.... gevolgd door een scherm: XTACY... POWERED BY ATi!

Klik hier voor het filmpje:
http://www.visiontek.com/intro.html

>:)

Edit: Hij's echt goed dat filmpje! :) Ik kan nog steeds niet geloven dat ze dit zo durven te doen. :D Ze waren tot nu toe echt heel erg pro-nVidia, maar dit is dus wel andere koek. :P

[ Voor 10% gewijzigd door CJ op 18-12-2002 11:07 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

ok dit is voor mij dus geen doen meer, ik volg deze topics niet echt maar ik ben nu noodgedwongen toe aan een nieuwe videoplank.

ik wil graag een Club3D Radeon 9700 (niet pro) aanschaffen, maar dat ding is meer dan 100E goedkoper als je pro.

dit zijn de specs die ik vond van de Club3D9700pro

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Radeon 9700 Pro
Chiptakt            325 MHz
Speichertakt            310 MHz
Speicheinterface        256 Bit DDR
Speicherbandbreite      20,0 GB/sec
Rendering Pipelines     8
Textureinheiten pro Pipeline    2
max. Texturen pro Pixel     6
Vertex Shader           ja
DirectX Version         9
Herstellungsprozess     0,15 µm
max. Speicher           256 MB
max. Füllrate           2,6 GTexel/sec
TV Out integriert       ja
Dual Monitor Support        Ja
AGP Interface           AGP 8x

maar ik vind nergens de specs van de 9700 (niet pro)
ik heb wel gehoord dat de clockspeed van de 9700 pro wat hoger ligt, maar is dit echt het enige verschil tussen de 9700 en de 9700 pro?

[ Voor 16% gewijzigd door Mark_Oostdam op 18-12-2002 12:55 . Reden: verkeerde knop ]

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Mark_Oostdam schreef op 18 December 2002 @ 12:54:
ik heb wel gehoord dat de clockspeed van de 9700 pro wat hoger ligt, maar is dit echt het enige verschil tussen de 9700 en de 9700 pro?
Ja.

Het geheugen op de 9700 is 3.6ns -> 277 Mhz theoretische max.
Het geheugen op de 9700Pro is 2.86 -> 350 Mhz theoretische max

Het geheugen van de Pro laat dus wat meer ruimte voor overklokken over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

heeft iemand misschien ook een review gevonden ergens?

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Weet iemand al wanneer precies de Direct X 9.0 drivers nou uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tha BasZ schreef op 18 december 2002 @ 13:09:
Weet iemand al wanneer precies de Direct X 9.0 drivers nou uitkomen?
Deze week, donderdag of vrijdag d8 ik.
http://www.tweakers.net/nieuws/24758/
De drivers voor de Radeon zullen dan natuurlijk zeer spoedig volgen

[ Voor 22% gewijzigd door Vincentio op 18-12-2002 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik heb zelf bij mijn Radeon 9700pro in combinatie met m'n Sony Trinitron TV een zwarte balk onderin.
Deze balk zit er al bij elke driver en ook bij de nieuwere bios. (8.004)
Ook NTSC of PAL maakt niet uit.
Dit is dus alleen onderaan mijn scherm, kan dit ook aan m'n TV liggen of weet iemand wat anders?
Het is ongeveer de grootte van 1,5 startbalk op 1024x768. Resoluties maken ook niks uit, beeld vergroten valt er wat af.
TV is aangesloten via Scart --> S-Video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een idee voor je, ik heb namelijk met mijn 8500 ook iets raars, als ik tvout gebruik komt het goed op me tv maar me monitor krijgt gaarder beeld (ik denk omdat de tv keliner is dan me monitor)

ik denk dus dat ati daar dus problemen mee heeft. Als je tv zo'n beetje even groot is als je monitor is het probleem vast wel opgelost.

maarja daar zit je natuurlijk niet op te w88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
heeft iemand al wat meer info over de DX9 drivers? ik dacht dat die vorige week al uit zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Breepee schreef op 18 december 2002 @ 18:29:
heeft iemand al wat meer info over de DX9 drivers? ik dacht dat die vorige week al uit zouden komen?
Ze komen de 19de, morgen dus.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hacku schreef op 18 December 2002 @ 18:33:
[...]

Ze komen de 19de, morgen dus.
ok, das fijn :) zijn die trouens voor alle radeons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Breepee schreef op 18 December 2002 @ 18:29:
Tja, als Microsoft besluit om de release van DX9 met een week (of misschien wel langer) uit te stellen, dan is het logisch dat ATi natuurlijk z'n DX9 drivers nog niet released.

Op Rage3D was te lezen dat deze drivers weer een performanceboost brengen (op alle Radeons), maar dat dit dus niet de 'biggie' was waar de ATi-medewerkers het over hadden... die komt dus waarschijnlijk daarna...

Nu ik mijn eigen post zo even door lees, lijkt het me verdacht veel op nVidia strategie lijken... Zouden ze die 'turbo-drivers' gaan uit brengen op het moment dat de GeForceFX uit komt, net zoals nV de DetonatorXP uit bracht toen de Radeon8500 net in de winkel lag? En zouden deze drivers dan de performance van 65% naar de 90% (of misschien wel 100%?) brengen op de Radeon9700Pro?

Heerlijk dat speculeren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
CJ schreef op 18 december 2002 @ 18:49:Heerlijk dat speculeren. :*)
;) Ati goes Nvidia! :+
mwach, eigenlijk maakt dat me niet uit. ik vind het prima zo'n marketing truukje. als ik maar snellere drivers krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Yo T minus, jou club3d 9700 non pro flashed to pro, kan die dus 330/330 zonder extra koeling of vgpu mod of vmem mod ?
I hope so want dan koop ik die echt :D

Verwijderd

eej, omdat ik binnenkort een 9700 tx krijg, ben ik eens gaan kijken op de websites die in de 1ste post genoemd worden. Nu is er ook zo'n unistall guide. Dus mijn vraag is: moet je bij de drivers van Ati, eerst de oude op zulke manier unistallen, of kun je nieuwe driveris ook (net zoals bij mij gf2 nu) gewoon installeren zonder problemen te krijgen?

Verwijderd

je kan het wel doen op de normale manier
maar dit is iets beter, dan gooi je alle restjes weg etc
dit moest je toch eigenlijk ook doen met nvidia kaarten?

Verwijderd

je kan ze gewoon installeren zonder die uninstall guide te volgen, maar voor maximum performance wordt het volgen van die uninstall guide toch aangeraden (verwacht geen tientallen fps meer hoor :P )

• Ankh

Ankh

|true

vandaag zou toch de nieuwe directx uitkomen? voor de beta users ofzo

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Nee DX9 is bijna final, er zijn al 2 beta's uitgekomen.
Je bent echt stom om nu nog een beta te installeren.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 21:36

edward2

Schieten op de beesten

Hoe loopt de Splintercelldemo op de R9700?

Niet op voorraad.

• Ankh

Ankh

|true

Gman schreef op 19 december 2002 @ 12:57:
Nee DX9 is bijna final, er zijn al 2 beta's uitgekomen.
Je bent echt stom om nu nog een beta te installeren.
nee dat bedoel ik niet, maar vandaag (stond op t.net geloof ik) dat de 19de directx 9 uit kwam.. maar dan alleen voor speciale mensen ofzo (ik heb het bericht niet helemaal gelezen)

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
RaMMSTeiN schreef op 19 december 2002 @ 14:08:
[...]

nee dat bedoel ik niet, maar vandaag (stond op t.net geloof ik) dat de 19de directx 9 uit kwam.. maar dan alleen voor speciale mensen ofzo (ik heb het bericht niet helemaal gelezen)
Er stond dat de final versie uit kwam. Dat is gewoon de versie die straks door ons allemaal wordt gebruikt. Er is dus niets speciaals aan. :7

• Rudios
  • Laatst online: 22:05

Rudios

Lost in space?

edward2 schreef op 19 december 2002 @ 13:24:
Hoe loopt de Splintercelldemo op de R9700?
Die demo net gespeeld (gave game!) en het loopt super soepel op 1600*1200 met alle details aan (zover je die kunt kiezen)

Whole lot of stars ***

• edward2
  • Laatst online: 23-09 21:36

edward2

Schieten op de beesten

Rudios schreef op 19 December 2002 @ 15:39:
[...]

Die demo net gespeeld (gave game!) en het loopt super soepel op 1600*1200 met alle details aan (zover je die kunt kiezen)
Nice, nog een paar uurtjes werken en dan ook eindelijk eens spelen, deze staat al een tijdje op m'n lijstje.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Rudios schreef op 19 December 2002 @ 15:39:
[...]

Yep werkt perfecto en een super game jammer dat demo zo kort is aleen op 1600*1200 merk ik erge slowdown alles eronder draait soepel en als ik smootvision AA aan gooi in me driver dan zie ik de lampen door de muur en trap iemand idee hoe dat kan? heb wel vaker dat de grapics wel iets smoother lijken maar werkt nooit perfect smoothvision zoals in battlefield worden de letter heel onscherp enzo en opstart screen krijgt witte omlijning

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 18:00 ]

• gp500
  • Niet online
oke mensen het 9500 PRo en 9700 non-pro bios overklok probleem is opgelost dit is mijn nieuws submit:

Ati Radeon 9500 pro is te overklokken

Het is een forum member van rade3d.com gelukt de bios van de 9500pro en 9700 non-pro zover te krijgen dat ze te overklokken zijn.

Hier meer wordt de bestaande bedenkking van een bios-klokslot blijkbaar bevestigd.

het bleek enkel 1 hexadecimale code te zijn die het verschil maakte.

hardocp link: http://www.hardocp.com/article.html?art=NDA5

rage3d forum draadje: http://www.rage3d.com/boa....php?s=&threadid=33654157

TEAM: Grutte Pier [Wa Oars] http://computer.clubs.nl/gp :P :P :P

Brent Justice over at the Hard OCP trys to overclock the Radeon 9500 Pro but with no success. However, someone on our very own Rage3D boards looked into the BIOS and was able to find the one hexidecimal value that is keeping the 9500Pro and 9700 non-pro from overclocking. You can download the new 9500 Pro overclockable BIOS here. Keep in mind if something goes wrong during the flashing process, your warranty will most likely not be honored.

[ Voor 4% gewijzigd door gp500 op 19-12-2002 18:36 . Reden: he % bij editen LEUk ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
nieuws: Roundup van 29 videokaarten in high-end systemen

ziet er niet lekker uit .... de radeon9500pro scoort heel slecht

Verwijderd

418O2 schreef op 19 December 2002 @ 19:18:
nieuws: Roundup van 29 videokaarten in high-end systemen

ziet er niet lekker uit .... de radeon9500pro scoort heel slecht
Ik vind hem toch wel redelijk goed scoren hoor :?

• gp500
  • Niet online
ik ook, al kan hij nog wel wat beter met nieuwe drivers.
de ti serie is al op en top in de drivers.

zie wel wat vreemds met die jedi 2 bench.

En vind die hoogste 3dmark scores ook niet echt het wat ik verwacht had van de topkaarten.

[ Voor 43% gewijzigd door gp500 op 19-12-2002 19:55 ]

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

WAt een stakker die TOM, geen AA en AF getallen, compleet krankzinnig in deze tijd...

Breek je nek voorzichtig

• 418O2
daar heb je idd wel gelijk in... hmm had ik mezelf helemaal niet bedacht toen ik het bekeek

Mssn krijgt tom wel geld van nvidia >:)

• Brent
The_PyroPath schreef op 19 December 2002 @ 19:58:
WAt een stakker die TOM, geen AA en AF getallen, compleet krankzinnig in deze tijd...
tsjaa, dat is zo, maar als ze wel flinke AA en AF zouden doen, zouden eigenlijk alleen de 9500/9700's goed presteren en dat is ook weer niet helemaal eerlijk. tis moeilijk hoor, om een betrouwbare grote test te maken. maar ik ben het ermee eens dat ze allebei hadden kunnen doen, of het erbij schrijven.

Verwijderd

Voortaan ff beter lezen

http://www6.tomshardware.com/graphi...acharts-01.html
Tests involving FSAA and anisotropic filtering will be included in Part II.
zie ook http://www.rage3d.com/boa...1331612660#post1331612660 |:(

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Die nieuwe recensies met AA en AF komen pas als de GeForceFX op de markt is. Want anders zou de Radeon9700(Pro) en Radeon9500Pro helemaal over de GeForces heen walsen... En dat wil ome Tom natuurlijk niet. >:)

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

precies, ik weet niet of je op de kalender hebt gekeken maar wat is het over enkele dagen? Ik vind het gewoon bullshit dat je met zulke highend machine, die cijfertjes ff achterweg laat, en alleen op 1024x768 test.

Breek je nek voorzichtig

• 418O2
nieuws: BIOS-hack maakt ATi Radeon 9500 Pro overklokbaar

das zeker goed nieuws, nu moet de kaart nog ergens beschikbaar worden in nederland |:(

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Waarom nu half werk leveren zonder de nummers en later met? Verplaats je even in zijn schoenen, wat zou jij doen als je zo'n chart maakt? Het is high end en dus niet alleen over cijfers, maar ook over beeldkwaliteit. Ik vind het raar dat je dan alleen op 1024x768 test en de FSAA en AF cijfers "later" zal publiceren, daar zit toch geen logica in?

Ik betrap Tom wel vaker op dit soort eigenaardig heden, of hij is gewoon niet gekwalificeerd hiervoor, of hij wil het niet kunnen, of er zijn andere "krachten"" die hem anders doen besluiten.

Naja ik vind het iig te gek voor woorden, zo'n lijst zou moeten bestaan uit:

-1024x768
-1600x1200
- AF
- AA
- AF+AA

Misschien AA niet over de hele linie omdat dat op een bepaald moment niet meer rendabel is, maar zeker in het topsegment waar het toedoet.

[ Voor 4% gewijzigd door The PyroPath op 19-12-2002 22:54 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik hoorde iemand in een topic zeggen dat je onder win2k met een radeon geen 2 verschillende resoluties kon draaien op 2 monitoren, is dat echt waar?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Okay, DX9.0 final is uit. Heeft iemand 'm geprobeerd?

Er is nog niets vermeld op de officiele MS pagina, maar hier wordt er al druk over gepraat:

http://www.rage3d.com/boa....php?s=&threadid=33654387

Ik denk dat ik wacht tot het officieel op de MS site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
CJ schreef op 20 December 2002 @ 12:20:
Okay, DX9.0 final is uit. Heeft iemand 'm geprobeerd?

Er is nog niets vermeld op de officiele MS pagina, maar hier wordt er al druk over gepraat:

http://www.rage3d.com/boa....php?s=&threadid=33654387

Ik denk dat ik wacht tot het officieel op de MS site staat.
ik heb net een clean systeem (nog geen drivers e.d.) dus ik wil hem graag proberen, maar dan moet ik natuurlijk wel ati-DX9 drivers hebben (of niet?). Zijn die er ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Je zult nog even moeten wachten op de drivers. Ik denk dat ATi de drivers pas zal releasen als DX9 officieel door MS wordt gepresenteerd op hun site. En waarschijnlijk zal 3DMark2003 dan ook snel volgen... tenzij ze wachten op de GeForceFX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Die Direct X 9.0 drivers zijn nu wel final, alleen de vraag is welke Radeon drivers moet je nou erbij nemen?
De Cata 2.5 of die direct x 9.0 rc0 drivers?
Iemand al ervaringen mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 20 december 2002 @ 13:26:
Die Direct X 9.0 drivers zijn nu wel final, alleen de vraag is welke Radeon drivers moet je nou erbij nemen?
De Cata 2.5 of die direct x 9.0 rc0 drivers?
Iemand al ervaringen mee???
Ik heb ervaring met de catalyst 2.5 en dit werkt eigenlijk hetzelfde als de DX 9 RC2 en catalyst 2.5.

Ik heb op rage 3d gelezen dat je de RC0 beta drivers beter links kan laten liggen, daar deze speciaal voor RC0 waren geschreven. De Ati DX9 demos blijken niet the werken mey de definitieve DX9 en de RC0 drivers (niet zelf geprobeerd).

Ik denk dat je het beste de 2.5 kan gebruiken totdat Ati zijn DX9 drivers uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Laatst online: 22:46

DDX

guanpedro schreef op 22 November 2002 @ 15:29:
[...]

Iemand een idee welke kaart dit is en van wie? Ik heb search gebruikt maar deze topic is een beetje groot...

EDIT: ik heb deze al gevonden alleen kan ik het type alleen op japanse sites vinden:

RADEON9000 CRT/DVI/TV 64M DDR PCI(250/200(400))
http://www.askselect.jp/r9-cdt-p64d.htm

of

RADEON8500LE64MBDDRDVI/TV
http://www.askselect.jp/ap64dl.htm
nogmaals een poging
is er echt niemand die weet waar ik zo'n kaart kan kopen ?

ik heb 1 (maar 2 kan ook) lowprofile kaarten nodig
voorkeur gaat uit naar 8500 of 9000 ati (gforce mx kaartjes kan ik wel vinden, maar heb het niet zo op gforce 2d kwaliteit)

powercolor heeft ook een 8500LE lowprofile
alleen alle leveranciers die je in nederland mailt, kunnen alleen de standaard kaarten (dus niet de lowprofile versies) leveren :(

http://www.cptech.com.tw/...p?prd_id=R8500LE(AR2L-xx)

[ Voor 7% gewijzigd door DDX op 20-12-2002 14:11 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
418O2 schreef op 19 december 2002 @ 22:46:
nieuws: BIOS-hack maakt ATi Radeon 9500 Pro overklokbaar

das zeker goed nieuws, nu moet de kaart nog ergens beschikbaar worden in nederland |:(
ja heb ik mooi gevonden :Y) >:)

ja ik wacht af tot ze met dat overklokken een oplossinge hebben en nu is hercules de enigste die de pro heeft maar wel 60 Euro duurder. (132 guldens)

enkel weken sond op de site van pc upgrade leeuwarden.

Ik wil mijn 9500pro.
als die 9700 NON-pro de zelfde prijs als die hercules 9500 pro heeft koop ik die wel. of toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Zo die nederlandse download van DX via web is ECHT vet snel, heb hem nu draaien, maar doe er nog niets mee, zodra er drivers zijn ff reinstall doen van windoos met de nieuwe drivers

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
waar blijven die ati drivers nou ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
The_PyroPath schreef op 20 december 2002 @ 15:50:
Zo die nederlandse download van DX via web is ECHT vet snel, heb hem nu draaien, maar doe er nog niets mee, zodra er drivers zijn ff reinstall doen van windoos met de nieuwe drivers
waar haal je de nederlandse dx9 dan?
johnny.xxx schreef op 20 december 2002 @ 16:07:
waar blijven die ati drivers nou ;(
wil ik ook wel eens weten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 16-09 12:32
Breepee schreef op 20 december 2002 @ 16:39:
[...]

waar haal je de nederlandse dx9 dan?

[...]

wil ik ook wel eens weten ;(
hier de Catalyst 3.0 -> http://www.ati.com/products/pc/catalyst/index.html
hier directx 9 en dan in het dropdown menutje dutch selecteren -> http://www.microsoft.com/...e0aa6ae6d7&DisplayLang=en

hier nog wat meer benchmark results van DX9 met cat 3
A performance improvement of up to 35% at high resolutions is noticed in the game Jedi Knight. This performance improvement is noticed across all ATI RADEON(tm) products.
The RADEON(tm) 9000 PRO experiences a performance improvement of 2% to 4% in the game Return to Castle Wolfenstein
The RADEON(tm) 8500 experiences a performance improvement of 6% in the game Return to Castle Wolfenstein
The RADEON(tm) 7500 experiences a performance improvement of 5% in the game Return to Castle Wolfenstein
The RADEON 9000 PRO experiences a performance improvement of 6% to 12% in the game Dungeon Siege
The RADEON(tm) 8500 experiences a performance improvement of up to 10% in the game Dungeon Siege
The RADEON(tm) 7500 experiences a performance improvement of 8 to 15% in the game Dungeon Siege
The RADEON(tm) 7000 experiences a performance improvement of 12 to 14% in the game Dungeon Siege
The RADEON(tm) 7000 experiences a performance of 5% to 8% in the game Unreal Tournament 2003
en voor radeon fans natuurlijk deze site -> http://www.rage3d.com/

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
KaMiKaZe schreef op 20 december 2002 @ 17:11:
[...]

hier de Catalyst 3.0 -> http://www.ati.com/products/pc/catalyst/index.html
hier directx 9 en dan in het dropdown menutje dutch selecteren -> http://www.microsoft.com/...e0aa6ae6d7&DisplayLang=en

hier nog wat meer benchmark results van DX9 met cat 3

[...]

en voor radeon fans natuurlijk deze site -> http://www.rage3d.com/
thank yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BOEHOE :'( IK WIL DIE NIEUWE SCREENSAVERS OOK PROBEREN :'(

http://www.ati.com/products/pc/catalyst/dx9demos.html

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 22:05

Rudios

Lost in space?

Die nieuwe demo; Non Photorealistic Rendering, werkt bij mij niet. De rest van de Demo's doen het prima, ook de screensavers. Misschien nog iemand een probleem met die demo?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Rudios schreef op 20 December 2002 @ 18:41:
Die nieuwe demo; Non Photorealistic Rendering, werkt bij mij niet. De rest van de Demo's doen het prima, ook de screensavers. Misschien nog iemand een probleem met die demo?
werkt hier wel gewoon, en ik heb dezelfde kaart als jij :)

ik heb nu trouwens wel een harde plasser :+

[ Voor 8% gewijzigd door johnny.xxx op 20-12-2002 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand catalyst 3.0 met een radeon 8500 geprobeert? (hier waren ze toch ook voor?)
deze geven mij ongeveer de zelfde problemen als cat. 2.4:
als je scrollt met je muis dan beweegt het beeld heel langzaam en schokerig, als of je beeldscherm op 60 hz staat
en 3dmark2001 (build 330) geeft de fout melding dat er geen drivers voor mijn videokaart geinstalleerd zijn.
ik heb win xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
bij mij mist ie een inf file ofzo , heb directx 9 geinstalleerd --> kan alleen die catalyst 3.0 niet installeren... (radeon 8500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik ben tevreden met de nieuwe drivers Frame rate is nu iets meer stabiel, minder schommeling. En mijn 3dmark score is nu on-overgeclocked bijna even veel als vroeger met de ouwe drivers , overgeclocked.

gj ATi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Cougar schreef op 20 december 2002 @ 19:59:
bij mij mist ie een inf file ofzo , heb directx 9 geinstalleerd --> kan alleen die catalyst 3.0 niet installeren... (radeon 8500)
uit ander topic
WHQL certified CATALYST™ 03.0 only for RADEON™ 9700 PRO / RADEON™ 9500 and RADEON™ 9700 / RADEON™ 9500 products.
[...]
CATALYST™ 03.0 for all RADEON™ products, uncertified
9500/9700 (pro) only eigenlijk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMS schreef op 20 december 2002 @ 20:40:
Ik ben tevreden met de nieuwe drivers Frame rate is nu iets meer stabiel, minder schommeling. En mijn 3dmark score is nu on-overgeclocked bijna even veel als vroeger met de ouwe drivers , overgeclocked.

gj ATi. :)
Ook maar ff de boel geinstalleerd en ben er niks op vooruit gegaan in 3DMark 2001.

You lucky one :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

kewl ik ga dit weekend mijn pc weer ombouwen kan ik meteen mooi deze nieuwe drivers installeren :D zal hiermee ook 8x agp probleem opgelost zijn? ik krijg een nieuwe Soyo KT400 mobo met daarin door bedrijf zelf ingevoerde nieuwe bios ^^ scheelt weer hoop werk.. maar goed moet ik als nog veel opnieuwe installeren :/ maar windows XP staat er hier toch binnen 30 minuten op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
RaMMSTeiN schreef op 20 december 2002 @ 21:39:
kewl ik ga dit weekend mijn pc weer ombouwen kan ik meteen mooi deze nieuwe drivers installeren :D zal hiermee ook 8x agp probleem opgelost zijn? ik krijg een nieuwe Soyo KT400 mobo met daarin door bedrijf zelf ingevoerde nieuwe bios ^^ scheelt weer hoop werk.. maar goed moet ik als nog veel opnieuwe installeren :/ maar windows XP staat er hier toch binnen 30 minuten op :D
hoezo "weer" ombouwen ? in je specs staat toch al een soyo. Geen idee om een keer iets aan die ram te doen (pc3200 i.p.v. pc2100) als je de cash hebt of course ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:07
JONGENS ATI CATALYST 3.0 IS UIT !!!!!!!!

www.3dchipset.com

werken perfect in ut 2003 10 fps erbij!!! :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
zow morgen ga ik me GF 4 TI 4400 verkopen, en dan krijg ik maandag me club-3d BBA ( ja niet ATI BBA maar wel zelfde desing minder fout controle ) 9700 128mb, die natuurlijk met hulp van t-minus @ msn ( als je zo liev wilt zijn om me tecontacten ) flashen naar 9700pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Gipsy King schreef op 20 December 2002 @ 21:52:
JONGENS ATI CATALYST 3.0 IS UIT !!!!!!!!

www.3dchipset.com

werken perfect in ut 2003 10 fps erbij!!! :P :P :P
lol lees eens even terug ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.