Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Ik moet daarvoor rechtermuis gebruiken en dan maximaliseren klikken.
(ligt misschien aan geheugen. Heb maar 192MB. Of het ligt aan het al eerder gelezen geheugengebruik)
Verder nog een tip voor de makers, als ze meelezen.
Een naam als setup.exe is nogal irritant. Zeker als je al je downloads bewaard.
heel vreemd
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
ik had met versie 1.2.9 ook grote problemen, maar nu met 1.3.1 is alles over.Atgast schreef op 05 March 2003 @ 17:44:
ik kan t ding niet meer gebruikemn, omdat mijn scherm gewoon grijs wordt, of dat mijn buddylist niet meer ingeladen word
heel vreemd
Zorg iig dat je de laatste update hebt en probeer aander een reinstall...
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
- dmsn uninstallen
- dmsn instellingen wissen uit register
- dmsn user files uit je documenten map halen
2e:
ik schaak tegenwoordig ook vaak via dmsn maar t heeft een paar aanbevelingen nodig:
- elk vakje ze eigen nummer zoals met echte schaak (A1, A2, B3 etc.)
- onderin een balkje met info wie er aan de beurt is, wat de laatste zet van de ander was
- bug als je gaat rokeren: op de pc van degene die rokeert gaat het goed maar op de andere pc blijven koning & toren op oude locatie staan. Hierdoor krijg je hele vage gameplay
Ik gebruik nu de laatste tijd dMSN, maar hij gaat niet meer automatisch op Idle als ik een aantal minuten niets doe
Ik kan wel dat [auto away] invullen, maar dan gaat tie altijd op idle of wat je daar ook invult. Dus ook als je wel aanwezig bent. Lijkt mij niet echt handig...
Hoe dit te veranderen?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
acties --> opties --> tabblad auto away verander status naar idle na x secondenBr@m schreef op 07 maart 2003 @ 17:32:
Ik kan het effe niet vinden, dus ik zet het hier toch nog maar eens neer dan.
Ik gebruik nu de laatste tijd dMSN, maar hij gaat niet meer automatisch op Idle als ik een aantal minuten niets doe
Ik kan wel dat [auto away] invullen, maar dan gaat tie altijd op idle of wat je daar ook invult. Dus ook als je wel aanwezig bent. Lijkt mij niet echt handig...
Hoe dit te veranderen?
ik krijg wel zon schermpje van bericht ontvangen maar ik zie nix dit is soms verrekte irritant.. iemand ook ervaringen / oplossing?
Lees nou eens effe..alibabba2nd schreef op 07 March 2003 @ 20:31:
[...]
acties --> opties --> tabblad auto away verander status naar idle na x seconden
Dat doe ik ook, maar dan gaat tie ook away of idle als ik WEL aanwezig ben. En dat wil ik niet. Hij moet net als MSN messenger na een aantal minuten away/idle gaan..! Als ik ECHT weg ben...
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Anoniem: 36633
ik kan t iig niet vindenAnoniem: 36633 schreef op 11 March 2003 @ 10:24:
Die pop-up- jes zijn veel te snel weer weg. Voordat ik hem kan lezen is hij alweer omlaag. Kan je de tijd hiervan ook ergens instellen?
waarschijnlijk kan het dus niet
Anoniem: 62099
Denk dat bv dat van aantal seconde pop-up wel te regelen is.
Enne dat het programma veel CPU en geheugen vreet is iets waar Danny absoluut niets aan kan doen. Ga maar klagen bij Microsoft als je windows XP hebt. Hier zit iets van Java niet in waardoor alle java programma's langzamer worden.
Anoniem: 49489
Het zijn 2 hele aparte programma's
Enne het zou niet eens kunnen denk ik met een windows XP. Hier zit Messenger zo in verweven dat je die echt niet kan gaan lopen te wijzigen
ik quote mezelf maar een keertje nu er weer leven zit in het grote DMSN topicalibabba2nd schreef op 07 maart 2003 @ 20:32:
jah hier ook nog ff een vraagje.. ik heb vaak als mensen tegen me beginnen te praten dat ik de eerst "post" niet krijg...
ik krijg wel zon schermpje van bericht ontvangen maar ik zie nix dit is soms verrekte irritant.. iemand ook ervaringen / oplossing?
ik heb het probleem nog steeds, zlefs met de laatste update.
Ben ik hier nu echt de enigste mee?
BTW. Ik gebruik het vanaf versie 0.5 zo ongeveer en heb der nog nooit last van gehad.
BTW2. Krijg van danny te horen dat het wel klopt en in versie 1.3.4 verholpen is.
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 62099 op 03-04-2003 23:27 ]
ok mooi want het begon toch wel vevelend te wordenAnoniem: 62099 schreef op 03 april 2003 @ 23:26:
Heb het op de MSN van Danny gezet alibabba.
BTW. Ik gebruik het vanaf versie 0.5 zo ongeveer en heb der nog nooit last van gehad.
BTW2. Krijg van danny te horen dat het wel klopt en in versie 1.3.4 verholpen is.
enig idee wanneer 1.3.4 uit gaat komen?
cant wait
mgoed iig toppie dat ze blijven ontwikkelen en naar de gebruikers luisteren
Enne ik denk dat de nieuwe versie niet lang op zich laat wachten. Dit weekend of in de loop van volgende week denk ik. Zodra ik antwoord van Danny heb zal ik het zeggen.
P.S. In die versie is er ook begonnen met het implementeren van ICQ in dMSN
gaan is kijken of het nu beter gaat
ik hou jullie op de hoogte..
1.3.4 bied de uitkomtAB2ND schreef op 07 March 2003 @ 20:32:
jah hier ook nog ff een vraagje.. ik heb vaak als mensen tegen me beginnen te praten dat ik de eerst "post" niet krijg...
problem sovled
*case closed*
edit: Na gewoon doorproberen is het gelukt met aanmelden
[ Voor 26% gewijzigd door Zedonite op 14-04-2003 19:05 ]
Tis een FTP die op zijn eigen pc draait dus ....
Anoniem: 62273
Anoniem: 76207
Anoniem: 73220
het al wat instellingen geprobeerd maar dan gebeurt en niets....
same prob hereAnoniem: 73220 schreef op 01 mei 2003 @ 16:04:
heb net de nieuwe versie 1.4.0 gedownload en installed maar hij zegt dat hij niet kan connecten met het internet en vraagt of ik de proxy instellingen wil instellen.
het al wat instellingen geprobeerd maar dan gebeurt en niets....
Anoniem: 76207
hij doet het ook sinds gister middag weerAnoniem: 76207 schreef op 01 May 2003 @ 22:38:
Bij mij toen ie opstarten update het proggie zichzelf naar versie 1.4.5 Heb niet jullie probleem ook meegemaakt.
en bij mij ging ie toen ook gelijk updaten naar 1 4 5
Anoniem: 42873
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 02-05-2003 12:35 ]

Enne teknoz. Als jij een andere server kan vinden waar dmsn op kan staan moet je het maar zeggen. 1 waarschuwing wel, je trekt VEEL verkeer als je de setup ergens host.
(lees hij trok 1/4 van AL het quicknet verkeer, quicknet=internet provider in Noord Nederland)
de nederlandse mirror doet t perfectTekn0z schreef op 02 May 2003 @ 14:37:
best jmmr dat Simtel zo enorm brak isKan dMSN er niet van downen, op geen enkele mirror
die vele updates gaan wel irriteren
beter 1x in de maand een grote dan elke keer dit
Ik ben inmiddels bezig om het zelf te maken in Delphi. Dat is veel kleiner (1mb hoop ik op uit te komen) en stabieler. In kan al inloggen en al mijn buddy's bekijken, nu het chatten nog.
Maare dMSN is gewoon iets groter doordat bijna alle functionaliteiten van de gewone MSN erin zitten en nog vele andere.
Zo te horen ben jij dat niet van plan.
Zoal denk ik alleen ook dat dMSN kleiner kan worden door bv minder smileys enzo. Dat word nu te erg.
[ Voor 11% gewijzigd door André op 10-05-2003 15:08 ]
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Daarnaast is danny (de maker) zoal een java-freak
Anoniem: 42873
"downloading failed. You can close this window"
Dan moet ik het progr herstarten en op nee drukken bij dat downloaden, pas dan werkt het (zonder dus die upload gedownload te hebben)
Kan je niet gewoon die upload setup apart op een server zetten? Want je kan op die site wel de aparte updates downen, maar dan krijg je gewoon een map vol dll's, met niet eens uitleg wat je ermee moet doen.
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 11-05-2003 15:57 ]
Anoniem: 62273
Want hij lijkt niet op de skin die ik ingesteld heb.
Als hij wegscrollt flikkert hij als een gek.
Hij is zo lelijk als de nacht, terwijl de rest er goed uitziet.
Als ik zodra de popup komt op een ander programma klik verdwijnt hij er achter, dus een 'always on top' zou ook handig zijn.
Het mooiste zou zijn dat hij skinnable is en dat je zelf kunt kiezen hoe hij verschijnt/weggaat. Dus fadend of scrollend of in 1 keer.
Plus als ik mijn verbinding verbreek (modem) dan meld dmsn keurig dat er geen verbinding meer is, maar ik moet wel eerst zelf op afmelden in het menu klikken om me daarna weer aan te kunnen melden.
[ Voor 10% gewijzigd door André op 16-05-2003 16:26 . Reden: 'always on top' ]
[ Voor 18% gewijzigd door nero355 op 16-05-2003 16:17 . Reden: lamaaar ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja, of erger: dat het nooit klein wordt! Het programma op zich vind ik PERFECT, ik vind het echt zonde van zo'n goed en degelijk programma dat het ten onder moet gaan aan memory usagenero355 schreef op 16 May 2003 @ 16:17:
Dus ik kan concluderen dat het proggie nog effe ontwikkeld moet worden voordat het echt mini klein en goed is (kwa memory usage bestandsgtootte enz.....)
is er geen developer die nix te doen heeft
Doe je ook niet even aangezien ik weet dat Danny er al minstens een jaar mee bezig is en het is nog steeds niet af.
Hebben meer mensen dit?
K ben bang dat je geheugen dan een beetje aan het vol raken isGoof2000 schreef op 18 June 2003 @ 09:47:
Ik heb nogal eens dat ik geen webpagina's op kan halen en POP3 op kan halen. Dmsn uitzetten en alles werkt weer. Meestal als hij langere tijd aanstaat.
Hebben meer mensen dit?
Anoniem: 77820
Anoniem: 77820
DelphiAndré schreef op 18 June 2003 @ 19:07:
Ik ben een tijdje bezig geweest om het in Delphi 6 te maken, het inloggen en status veranderen kan al en het proggie is nog maar 475k, bloedjesnel en geheugen gebruikt het bijna niet. Nu moet ik het chatten nog klaarmaken en wat extra opties erin pleuren. Totaal programma zal dan rond de 1mb hangen.
Kies dan voor C# (is ook nog niet zo snel) of gewoon c++ maar java blijft toch het mooiste dan maar een hoog geheugengebruik.
Leeg
Anoniem: 82930
Als je dezelfde functie's erin gooit als in dmsn... dan zou ik dat echt super vinden!! Dus gewoon hetzelfde programma maar dan in Delphi. Dan ga ik het gebruiken.André schreef op 18 June 2003 @ 19:07:
Ik ben een tijdje bezig geweest om het in Delphi 6 te maken, het inloggen en status veranderen kan al en het proggie is nog maar 475k, bloedjesnel en geheugen gebruikt het bijna niet. Nu moet ik het chatten nog klaarmaken en wat extra opties erin pleuren. Totaal programma zal dan rond de 1mb hangen.
HOE START IK EEN CONVERSATIE?
Staat niet in de help, dubbelklik wil niet en bij de rechtermuisknop op de naam van iemand op mijn lijst staat dr niet zoiets van 'Start conversation' oid. Niet echt functioneel nu nog dus
En sommige van mn contactpersonen zijn gekleurd (rood of blauw); wat mag dat betekenen?
[ Voor 25% gewijzigd door Knakker op 21-06-2003 21:34 ]
Geef mij maar een Warsteiner.
dubbelklikken hoort toch echt de truuk te doen hoorKnakker schreef op 21 June 2003 @ 21:33:
Leuk progje, maar ...
HOE START IK EEN CONVERSATIE?
Staat niet in de help, dubbelklik wil niet en bij de rechtermuisknop op de naam van iemand op mijn lijst staat dr niet zoiets van 'Start conversation' oid. Niet echt functioneel nu nog dus
En sommige van mn contactpersonen zijn gekleurd (rood of blauw); wat mag dat betekenen?
Blauwe mensen zijn dmsn gebruikers en rode mensen zijn msn6 gebruikers
https://wren.co/join/Devian
End e Trillian gebruikers en Vista en .........Devian schreef op 22 June 2003 @ 11:19:
[...]
dubbelklikken hoort toch echt de truuk te doen hoor
Blauwe mensen zijn dmsn gebruikers en rode mensen zijn msn6 gebruikers
Nou ja je weet wel weg met die functie!!!!
Overbodig spul sorry mening he!!! hate me
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
niet overbodig.... zo weet je naar wie je elke smileys sturenmoet... naja.. tenzij je smilys ook overbodig vindnero355 schreef op 24 June 2003 @ 19:54:
[...]
End e Trillian gebruikers en Vista en .........![]()
Nou ja je weet wel weg met die functie!!!!
Overbodig spul sorry mening he!!! hate me![]()
https://wren.co/join/Devian
Hmm......dan niet kan niet leven zonder smiley's nog voor al dat ICQ/MSN gebeuren enzo begon SMILEYFREAKDevian schreef op 24 June 2003 @ 22:03:
[...]
niet overbodig.... zo weet je naar wie je elke smileys sturenmoet... naja.. tenzij je smilys ook overbodig vind
ik zou zeggen Miranda messengerChadi schreef op 01 juni 2004 @ 12:22:
is er geen alternatief voor dMSN . Dus een multi msn applicatie want dMSN is wel leuk maar doet het niet altijd omdat het zich eerst moet aanmelden bij de maker ofzoiets.
(ps. ik ken dmsn niet dus qua functies ed laat ik me maar niet uit
Anoniem: 36633
Ik gebruik versie 1706