probeer anders ff een andere (freeware) setup maker....
{spam} inno setup komt volgens mij een heel eind...
{spam} inno setup komt volgens mij een heel eind...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 21:11:
En wil het wel zo zeggen. Heb jij het er voor over kommaar op dan of geef ons een crack of wat danook waardoor het verholpen is.
Wij hebben al gezocht en kwamen zonder ook maar iets terug.
Verwijderd
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Lees dit eens effe..Lord_T schreef op 18 november 2002 @ 13:20:
uhm heb ik deels gedaan...
ging om eens tudent die dit ontwilleld had die geen geld had voor de full licentie en dus een 3 daagse installer optie had...
Als advies gaf hij ergens op pagina 5 dat je direct moest installeren en dat heb ik gedaan!
Alleen het werkt niet
dan heeft de maker de mirror weer es niet geupdated en staat het exe bestand al langer dan 3 dagen op de server
windows klok ff 2 dagen terug zetten,
probeer dat es?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Lees nou eerst eens twee reacties terug....Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 15:04:
als ik hem gelijk installeer lukt het alsnog niet hoor dus...
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
nou dan staat ie dus te ver terugVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 15:16:
nou als ik hem terug zet naar 1 november doet hij het nog niet...
Verwijderd
Verwijderd
Als ik dat heb ingevuld, keert ie weer terug naar het aanmeld-schermpje; er wordt dus niet geprobeerd aan te melden... Ik heb het wel als ik het 'originele' adres behoud (van die server dus)Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 15:06:
Effe een puntje voor iedereen die dMSN gebruikt.
MSN heeft server ofzo veranderd waardoor je niet meer kan inloggen.
Zet de server naar 207.46.106.127:1863 en je kan weer inloggen
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Verwijderd
nog iets, die automessage, bij msn+ word die automatisch schuin weergegeven, en sta er [automessage] bij, dit is ook wel handigDE_Michiel schreef op 20 november 2002 @ 22:36:
heb hem ff laten lopen dmsn vind het een top progie, alleen 2 puntjes
*die chatlogs moeten duidelijker, kijk naar msn+ hoe die dat doen.
*die sneltoetsen moeten helaas weer, ook als msn+ zodat je meer regels erin kwijt kan, dit is handig voor die emoti icoons plaatjes van mess.be en die middelvinger
ik blijf dit wel ff gebruiken denk ik maar als msn+ 2.0 uitkomt denk ik dat ik terug stap die brengt namelijk ook heel veel nieuws tenzij deze 2 dingen veranderen, want daar ben ik iig erg aan gehecht
nee.EVILSalami schreef op 20 November 2002 @ 23:27:
Ik heb nog een verzoekje/tip voor de makers: kunnen jullie iets maken dat het mogelijk maakt om te MSN op plaatsen waar MSN poorten geblocked worden? (lees: werk/school) Dus dat het voor de leek ook makkelijk is? Ik weet niet hoe het allemaal werkt dus ik beschrijf het maar zois het mogelijk?
Verwijderd
na, mogelijk is het wel, maar makkelijk zal het niet zijn, je zal een server moeten maken die op een andere port werkt, die moet zelf contact maken met de msn server en alle berichten filteren om de server berichten eruit te halen en te veranderen in ze eigen gegevens, kortom, tis te doen, maar makkelijk is het niet, ik zal gaan kijken of ik zo'n server kan makenEVILSalami schreef op 20 november 2002 @ 23:27:
Ik heb nog een verzoekje/tip voor de makers: kunnen jullie iets maken dat het mogelijk maakt om te MSN op plaatsen waar MSN poorten geblocked worden? (lees: werk/school) Dus dat het voor de leek ook makkelijk is? Ik weet niet hoe het allemaal werkt dus ik beschrijf het maar zois het mogelijk?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 13:51:
eey leuk gedaan man! DMSN, als je er maar niet voor hoeft te gaan betalen zoals de normale MSN
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Verwijderd
ja kwil nie veel zeggen hoor maar t is niet uit van die standaard kutmailtjes dat ik dat weet hoor. t staat wel vaker op het inet en ook bij "betrouwbare bronnen"Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 18:32:
je kent dat toch wel die standaard kutmailtjes dat je naar zoveel mogelijk mensen moet forwarden om msn in ieder geval voor jóu gratis te houden
en der zijn kennelijk mongolen die bloedserieus denken dat dat echt zo is en die dus nog gaan forwarden oook...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb niet meer gelezen dan de eerste helft van de eerste pagina (vandaar ook deze oude quote) maar bij de windows installer mag ik geen andere taal kiezen, nou weet ik dat wij nederlanders uber zijn maar voor iemand die enkel frans of engels spreekt is onze taal net hocus-pocusVerwijderd schreef op 27 October 2002 @ 17:35:
Het enige nadeel is nu dat je bij die nieuwe gezichtjes namen gebruikt.
(maar ben opzoek naar meer nadelen)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 13:57 . Reden: oeps, had per ongeluk 2x gepost, ik denk dat ik niet heb gerefreshed ]
Verwijderd
Je moet de maker van Miranda mailen. Hij heeft ICQ mét sms ingebouwd in z'n proggie.Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 12:45:
ShadyKicksAss:
als ik het protocol van de smsfunctie kan vinden zal ik het erin doen, maar denk nie dat ik het kan vinden, misschien dat iemand een url ervan weet ?
mij email is: ik_ben_fan_van_michiel@hotmail.com add me maarVerwijderd schreef op 14 December 2002 @ 12:45:
DE_Michiel:
umm, bij msn lijk me :-)
|orion:
bij de installer kan je volgens mij gewoon kiezen tussen engels en nederlands, ik zal frans, duits, spaans, portugees en italiaans ook wel aanzetten, maar in prog kan je vanaf 1.0 wel al kiezen tussen deze talen, de setup en het prog zijn niet met elkaar verbonden op die manier
de crashes, kep geen idee waar je het over heb, ik test de setup zelf altijd op een windows XP pc en een Red Hat 8.0 pc, zou je iets meer info willen geven, dan kan ik er misschien wat aan doen...
ShadyKicksAss:
als ik het protocol van de smsfunctie kan vinden zal ik het erin doen, maar denk nie dat ik het kan vinden, misschien dat iemand een url ervan weet ?
Verwijderd
Leeg
Verwijderd
Verwijderd
Leeg
Verwijderd
Verwijderd
Ik bedoelde met mijn e schijf dat dat nu het pad was waar de ontvangen bestanden naar toe gaanVerwijderd schreef op 16 December 2002 @ 13:50:
de bug met e schijf staat gewoon vermeld op de site hoor, is ook al gefixed
die andere directory, thanks, nog nooit geprobeerd een andere directory in te stellen dus ik zal het maar is gaan maken
Leeg
Verwijderd
zoiets heeft iemand al is gevraagd en noemde het triggers, daarom -> dMSN triggers, als ie die name change alleen wil uitzette:reskobon schreef op 16 December 2002 @ 21:39:
Wat leuk zou zijn is een optie waarmee je in kan stellen wanneer je een event window wil. Nu (en zeker met die opties voor het laatste nieuws in je naam) komt er echt om de tien seconden zo'n schermpje.
Verwijderd
Menu: View, Event window, Show event window aanvinkenMahRain schreef op 16 december 2002 @ 23:15:- ik zou graag (net als bij msn) zo'n blokje zien verschijnen als er een bericht binnenkomt zonder dat het venster geopend is, oid.
Verwijderd
Verwijderd
Gokje, niet ondersteundVerwijderd schreef op 18 december 2002 @ 11:57:
Op de site staat dat er n nieuwe versie is (1.1a) ik gebruik nog steeds 1.0 final, maar als ik dmsn opstart dan krijg ik niet de melding dat er n nieuwe upgrade is..
hoe kan dit?
Verwijderd
Groot gelijk heb jeVerwijderd schreef op 18 december 2002 @ 13:54:
umm, nog nie gereleased ? is changelog van dingen, ik vin 1 kleine verandering nie de moeite waard om een hele nieuwe setup + update enzo te maken, dus als er wat meer dingen bij komen release ik um pas, maar voor het geval er nog iemand klaagt over hetzelfde probleem, zet ik het wel maar alsvast op de site, dan weten ze dat ik het wel gemaakt heb
[ Voor 11% gewijzigd door reskobon op 19-12-2002 15:01 ]
Leeg
Verwijderd
Ah kijk leuk ga ik dat eens uitzoekenVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:39:
umm, skins zijn standaard skins te vinden op inet, kan je zo implementeren in samenwerking met swing, das 1 van de voordelen ervan :-)
https:// is geloof ik al een link, ftp nog nie omdat ik Internet Explorer en FTP nie fijn vin, ik copy + paste liever gewoon naar een echte ftp client maar als jij er blij van wordt vinnik het best
Leeg
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 19:25 ]
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Verwijderd
flash taskbar... bij je beeld/view menualibabba2nd schreef op 26 december 2002 @ 20:49:
je chatscherm gaat niet knipperen als iemand wat heeft gezegd.
word daar aan gewerkt of weet iemand hoe je dit kunt fixen?
Verwijderd
Ja betaal jij de licentiekostenVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 01:53:
Krijg telkens zo'n melding dat de installer expired is als ik dMSN probeer te installeren, brak...
Leeg
Verwijderd
Ik krijg helemaal niks.Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 01:53:
Krijg telkens zo'n melding dat de installer expired is als ik dMSN probeer te installeren, brak...
me =
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Heb je een recente JDK of neit?Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 12:06:
[...]
Ik krijg helemaal niks.
eerst het preparing tot install... venster en dan komt er zon laad balkje,
als ie klaar is met laden gebeurt er niks meer
Leeg
Verwijderd
umm, ja, je heb gelijk, is voor een deel de fout van java, die zou dat eigenlijk wel moeten checken maja, ik kan het zelf ook fixen dus laat ik maar zo vriendelijk zijnreskobon schreef op 19 december 2002 @ 20:17:
[...]
Als je de optie tabbed chat gebruikt en de naam van de andere chatter is langer dan de breedte van het tabblad dan loopt de text gewoon door over het Frame ipv dat hij afgebroken wordt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq