ik heb er totaal niets mee te maken, hij werd op tweakers.net hier een keer gepost, en zo kom ik eraan.
en over dat 'hi ... i am using..' dat slaat nergens op dat is aleen de allereerste keer dat je aanmeld omdat het prog nog geen username van je heeft. zodra je die erin hebt gezet zie je dat nooit meer terug.
ik heb er op een ander forum ook al een topic over geopend daar heb ik alle voordelen t.o.v. msn 47 gepost, ff copy paste :P:
-----------------------
voordelen dMSN t.o.v. MSN
-inloggen op andere dan msn chatservers, dus ook een eigen chatserver smile.gif
-contactpersonen tonen op msn naam/msn naam+email/ECHTE NAAM/echte naam + email
-mogelijkheid offline vrienden niet weer te geven
-tabbed chatscreen: alle chats in 1 tab ipv je hele traybar vol met openstaande chatsessies smile.gif
-volledig skinnable, bijv Mozilla stijl tong.gif , winxp stijl, macOS stijl, Metal e.v.a.
-buddy icons skinnable
-taal vh programma in het prog zelf te wijzigen ipv eerst een ENG versie te moeten downloaden als je de engelse MSN wilt angry(rv).gif
-event window 'die en die is online' veel geavanceerder:
1waar je hem wilt weergeven
2om wat voor redenen je hem wil weergeven (alleen bij iemand die online gaat
of ook bij afmelden, naamswijziging, blokkeren, status wijzigen e.d.
-je status op offline zetten en toch nog kunnen chatten smile.gif
-sneltoetsen voor 10 standaardberichten, bijv CTRL+1 voor 'ff geen tijd. mzl!'
-achtergrondfoto in het base chat screen
-kleur & lettertype veranderen van je buddylist
-auto away functie ingebouwd, dus zonder MSN Plus! smile.gif
-controleren van meerdere emailaccounts ipv alleen je msn email adres
-alle geluiden, van eigen login tot het afmelden van anderen, te wijzigen naar elk geluid dat je wil
-je kan je IP en/of je Nedstat ID wijzigen in dit prog smile.gif
-BBCode in de chatsessie's, dus niet meer 1 lettergrootte in een scherm,
je kan een ander nu ook 'verassen' met een lettertype 40 in zijn scherm smile.gif
-automatische chatlog per user binnen het prog, dus niet meer in een laf txt bestand smile.gif
-overall viewer voor alle chatlogs die er zijn of gewoon tijdens een chatsessie met iemand kijken wat ie de vorige keer ook al weer zei
-overall viewer binnen het programma van al je ontvangen bestanden
-illegale dingen in je username nu mogelijk:
1namen als 'fuck microsoft'
2namen met websites erin, bijv. 'Marco -
www.decramy.cjb.net'
-zaken als het actuele nieuws, het nummer dat je in winamp aan het luisteren bent (!), de datum, de tijd e.d. in je username te adden via codes als %nu.nl (headlines nu.nl per 10 seconden refreshed)
-blokkeren dat een ander kan zien dat je een tekst naar hem/haar aan het typen bent
-praten in 64bit encryptie sleutel, voor de gevoelige gesprekken smile.gif
-zien of iemand echt offline is of dat ie je geblokkeert heeft of alleen op offline weergeven staat
-de geheime vraag van je mede chatter (die hij nodig heeft als ie ze msn inlog vergeten is) aflezen smile.gif
-een screenshot van je desktop versturen naar een ander met 1 klik: er wordt een screenshot gemaakt die meteen wordt verzonden, dus zonder tussenkomst van Paint e.d. smile.gif
-stuk of 15 nieuwe MSN alike smilies
-alle bestanden van alle formaten verzenden
-speciale geluiden als bijv je vriendinnetje zich aanmeldt (pr0mpt smile.gif)
-ingebouwde vertaler die alles wat jij typt in het engels vertaalt voor de andere chatter naar Duits/Frans/Spaans/Mexicaans/Portugees smile.gif
-aantal toekomstige functies als ICQ support? smile.gif
nadelen
-het is nog een beetje buggy, echter zodra de final uitkomt laat ik het hier natuurlijk weten!
-het gebruikt een kleine 28mb ram geheugen
overalle gezien denk ik dat dit programma in een Final Version best een groot succes kan worden; alle functies die erin zitten zijn handig of leuk, het enige waar je je aan ergert zijn de kleine bugs die er nog in zitten, maar dat moet te verhelpen zijn
ik meld het hier wel als er een final is
overall gezien denk ik echt dat dit