Het kan zijn dat er iets met je JavaSettings fout staat... Zo'n beetje 'AlleS' wat met dMSN te maken heeft is in Java gemaakt of wordt met behulp van JavaScript getoond
Verwijderd
- zien of iemand echt offline is of dat ie je geblokkeert heeft of alleen op offline weergeven staat.
Hoe doe je dat, ik kan de optie zien of iemand je geblocked heeft niet vinden.
of de status blocked niet zien.
Hoe doe je dat, ik kan de optie zien of iemand je geblocked heeft niet vinden.
of de status blocked niet zien.
Klopt.... Dat is nog in de maak....
Maar zodra iemand je blokt dan krijg je dat te zien in je ChatPanel.
Tevens kan er automatisch een bericht naar die persoon gestuurd worden met een zelf te definieren tekst
Maar zodra iemand je blokt dan krijg je dat te zien in je ChatPanel.
Tevens kan er automatisch een bericht naar die persoon gestuurd worden met een zelf te definieren tekst
Verwijderd
Gaat dMSN wel voice en video achter NAT ondersteunen? (bij voorkeur getest met een getweaked alcatel home modem!!!)
NAT zit er al in: als je vanachter een router een bestand wil verzenden moet je eerst port mapping enablen op je router, en dan vlak voor je een bestand wil versturen naar iemand via advanced/extern IP wijzigen je ip wijzigen (dmsn kiest al een goede uit, alleen op OK klikken)
vervlolgens kan je filesende
Verwijderd
ummm, als jij je als tester voor getweaked alcatel home modem aanbied geef ik wel gil zodra ik aan voice en video ga beginnen
Verwijderd
Hoor wat klachten over de site.
kan iemand mij die even per email duidelijk maken dan kan ik ze daarna aanpassen.
javamsn@vvdl.com is het adres
kan iemand mij die even per email duidelijk maken dan kan ik ze daarna aanpassen.
javamsn@vvdl.com is het adres
nog een melding:
dMSN 0.98g is uit
versie 0.99 zal snel volgen waarschijnlijk
i.i.g. is deze versie al zeer de moeite waard...
dMSN 0.98g is uit
Verwijderd
hehe. Iedere nieuwe versie is weer de moeite waard.
vanaf nu kan je bijvoorbeeld ook zien welke andere contacts in je lijst dmsn gebruiken.
Kan je dan lekker rekening mee houden met de extra opties van dmsn.
Trouwens, net een paar minuten geleden is 0.98h gereleased.
En even nagevraagd wanneer 1.0 komt.
Antwoord : "umm, hangt van jullie af, nie van mij, ik vin deze versie al goed genoeg"
Dus als we niets meer vinden qua verzoekjes of bugs komt 1.0 er erg snel aan
vanaf nu kan je bijvoorbeeld ook zien welke andere contacts in je lijst dmsn gebruiken.
Kan je dan lekker rekening mee houden met de extra opties van dmsn.
Trouwens, net een paar minuten geleden is 0.98h gereleased.
En even nagevraagd wanneer 1.0 komt.
Antwoord : "umm, hangt van jullie af, nie van mij, ik vin deze versie al goed genoeg"
Dus als we niets meer vinden qua verzoekjes of bugs komt 1.0 er erg snel aan
Ik kan m niet installeren, de installer geeft een leuke error:
niet op letten en gewoon installerenarjanscholl schreef op 03 november 2002 @ 01:21:
[afbeelding]
Wil jij me dan uitleggen hoe? Ik klik op OK en de installer sluit en er word helemaal niks geinstalleerd
Verwijderd
klopt, deze fout krijg je als je een setup 3 dagen nadat je hem download probeert te installeren, komt omdat ik een demo versie van mijn installer gebruik, echte versie kost heel klein beetje teveel, enigste wat je eraan kan doen is opnieuw downloade en direct installe, sorry
Verwijderd
hey hoe kom jij aan die realstatus plugin? kan hem nergens vinden...Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:45:
Hmz, ik blijf bij MSN Plus en de Realstatus plugin. Heb ik logs, en ik kan zien of iemand me geblocked heeft.
MSN is stabiel, neemt weinig geheugen, en ben er aan gewend.
in dmsn heb je al die functies dus gelukkig ook
en veel meer
en dat geheugen van 25mb vindt ik niet zo erg, ik heb het toch zat en het prog werkt gewoon veel fijner; daar heb ik wel wat extra geheugen voor over
en veel meer
en dat geheugen van 25mb vindt ik niet zo erg, ik heb het toch zat en het prog werkt gewoon veel fijner; daar heb ik wel wat extra geheugen voor over
Verwijderd
Even als iemand nou een maniet weten om om die foutmelding van de 3 dagen demo heen te komen laat het dan even weten.
Scheelt weer.
Scheelt weer.
Lees: Wij zoeken een installer die het compilen van Java ondersteunt en wat meer in de roulatie gaat al InstallAnywhere of voor InstallAnywhere 5.02 iets om het 'langer' te laten draaienVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 10:14:
Even als iemand nou een maniet weten om om die foutmelding van de 3 dagen demo heen te komen laat het dan even weten.
Scheelt weer.

Kleine Update omtrend dMSN.... Ver 0.98J is beschikbaar.
Deze is gewoon via de 'update' functie te installeren
ligt et aan mij of is de standaard background color in die nieuwe versie zwart zo dat je geen hol ziet
Ik krijg het niet voor elkaar om een user te verwijderen...
Dan vraagt tie of ik het zeker weet, klik ik op Yes, maar hij blijft er in staan..
En komt er ook nog een help om te zien wat alle instellingen precies inhouden/betekenen?
Dan vraagt tie of ik het zeker weet, klik ik op Yes, maar hij blijft er in staan..
En komt er ook nog een help om te zien wat alle instellingen precies inhouden/betekenen?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Waarom reg. je het dan niet?Dionisus19 schreef op 04 november 2002 @ 12:51:
[...]
Lees: Wij zoeken een installer die het compilen van Java ondersteunt en wat meer in de roulatie gaat al InstallAnywhere of voor InstallAnywhere 5.02 iets om het 'langer' te laten draaien
Of is de prijs een struikelblok

InstallAnywhere 5.0 Standard Edition
The award-winning industry standard for creating multi-platform deployment solutions. $995.00
Prijs is een daadwerkelijk struikelblok als je je bedenkt dat dMSN een Free Application is en geen enkele vorm van Sponsoring ontvangt... En voor een simpele student die al zijn vrije tijd in dMSN steekt, is het niet echt op te brengen
Verwijderd
haha, al zijn vrije tijd, mocht je willen, student ben ik ook nog nie hoor, maar je heb gelijk, 995 dollar hebbik nie echt klaar liggen hier
Ik kan er nix aan doen, maar ik vind t programma toch nog iets te log en te buggy.
Er zitten hele goeie opties op, dat zonder meer.
Maar voor verder ontwikkelen zou ik eerst proberen ALLE bugs eruit te halen en de code te optimaliseren.
Maar voor verder ontwikkelen zou ik eerst proberen ALLE bugs eruit te halen en de code te optimaliseren.
Het is inderdaad best een leuk proggie, maar het werkt toch (nog) niet echt lekker vind ik. Blijf voorlopig toch maar bij Trillian... Maar hou dit progje zeker wel in de gaten..DUTCHSPiRiT schreef op 04 november 2002 @ 18:53:
Ik kan er nix aan doen, maar ik vind t programma toch nog iets te log en te buggy.
Ik heb dit zelfde maar dan onder Linux, oude versie op de server? Heb 'm namelijk nog geen 10 minuten geleden gedownload!arjanscholl schreef op 03 november 2002 @ 01:21:
[afbeelding]
• Teneerst moet ik zeggen dat het best een leuk proggie is
Alleen het geheugengebruik is idd een beetje veel, maarja dat neem ik maar voor lief 
• Probleempje:
Kan geen bestanden versturen achter winroute; heb port 6891 gemapped. Ook verander ik het externe IP voordat ik wat verstuur (staat al goed) en klik op OK. Moet dat telkens
Maar het helpt allemaal niks, ik krijg telkens deze error :
File tranfer failed. ( Reason: java.lang.IllegalArgumentException: Port value out of range: -1 )
• En dan nog iets: als ik met iemand aan het chatten ben ik diegene log uit en dan weer in en ik laat het chatvenster open en die persoon wil mij dan weer een berichtje sturen, dan komt dat niet bij mij aan
Bug of niet
• Keep up the good work
• Probleempje:
Kan geen bestanden versturen achter winroute; heb port 6891 gemapped. Ook verander ik het externe IP voordat ik wat verstuur (staat al goed) en klik op OK. Moet dat telkens
Maar het helpt allemaal niks, ik krijg telkens deze error :
File tranfer failed. ( Reason: java.lang.IllegalArgumentException: Port value out of range: -1 )
• En dan nog iets: als ik met iemand aan het chatten ben ik diegene log uit en dan weer in en ik laat het chatvenster open en die persoon wil mij dan weer een berichtje sturen, dan komt dat niet bij mij aan
Bug of niet
• Keep up the good work
ik kan soms opeens een venster gewoon niet sluiten 
dan helpt alleen dMSN afsluiten...
en kan je iets er in maken van automatisch op offline weergeven aanmelden oid?
dan helpt alleen dMSN afsluiten...
en kan je iets er in maken van automatisch op offline weergeven aanmelden oid?
Is allemaal leuk en aardig hoor, maar WAAROM in Java? Dat is toch veel te traag?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
ALs je achter een proxy zit werkt het al niet

Verwijderd
achter de proxy: ik heb nergens een protocol gevonden hoe MS wil dat ik verbinding maak met de server, zolang ik dat niet heb kan ik het ook niet maken, sorry.
in java omdat het dan multiplatform is, en omdat ik MS maar niks vind
die fatal is nieuw voor me, zou je me een screenshot kunnen geven zodra je op details heb geramd?
venster nie kunnen afsluiten, je bent de eerste die erover klaagt, welke versie gebruik je ?
dit is verholpen in de nieuwe versie, komt voor als port 6891 open staat voor zover ik weet,
en inderdaad, ik ben bezig de bugs eruit te halen, daarom heet het nog een beta
in java omdat het dan multiplatform is, en omdat ik MS maar niks vind
die fatal is nieuw voor me, zou je me een screenshot kunnen geven zodra je op details heb geramd?
venster nie kunnen afsluiten, je bent de eerste die erover klaagt, welke versie gebruik je ?
dit is verholpen in de nieuwe versie, komt voor als port 6891 open staat voor zover ik weet,
en inderdaad, ik ben bezig de bugs eruit te halen, daarom heet het nog een beta
Heeft toch niks met MS te maken?
Ik wil gewoon in kunnen stellen via welke proxy ie moet werken
Ik wil gewoon in kunnen stellen via welke proxy ie moet werken
Verwijderd
umm, als je een http proxy bedoeld wel, als je een socks proxy bedoeld, dat kan je, laatste tab van opties, ik weet alleen nie 100% zeker of die het doet want de API van java was daar nie helemaal duidelijk over en ik heb nog niemand erover horen vragen tot jou, ik zal dus deze week ff ermee gaan testen
Ik heb het ook een paar dagen geprobeerd, maar ik vond het niet lekker werken. Ik zit nu weer met de gewone msn (5) te werken
ik gebruikte gewoon de laatste versie... 0.98j oid... nu heb ik idd 0.99
Een socks proxy,Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 00:25:
umm, als je een http proxy bedoeld wel, als je een socks proxy bedoeld, dat kan je, laatste tab van opties, ik weet alleen nie 100% zeker of die het doet want de API van java was daar nie helemaal duidelijk over en ik heb nog niemand erover horen vragen tot jou, ik zal dus deze week ff ermee gaan testen
maar het probleem is dat ik dMSN niet eens kan opstarten omdat ie dit zegt:
"Please make sure you are connected to the internet"
"Registration check failed. Exiting"
ook leuk... ik werd net opeens gedisconnect :?:?
en toen kon ik weer een venstertje niet wegkrijgen
en toen kon ik weer een venstertje niet wegkrijgen
Verwijderd
ja sorry, het is nie voor niks een beta, als je deze problemen nie wil hebben, wacht dan tot 1.0
, of zeg erbij welk venstertje bedoeld dan zorg ik dat het in de volgende versie eruit is
venstertje is gewoon chatvenstertje 
en ik probeer je proggeltje niet aftekraken maar gewoon ff probleempjes melden
en ik probeer je proggeltje niet aftekraken maar gewoon ff probleempjes melden
Verwijderd
hehe, zo vatte ik het nie op hoor, vroeg me alleen af wat voor venster het was want ik heb daar nog geen last van gehad, zal der dalijk ff naar kijke, thanks
even voor de goede orde: als je een versie wil patchen, moet dMSN wel uit staan...
anders krijg je idd allemaal rare fouten die nergens op slaan. in dat geval helpt niets anders dan alles herinstallen...
anders krijg je idd allemaal rare fouten die nergens op slaan. in dat geval helpt niets anders dan alles herinstallen...
Ehm... NOGMAALS de update draaien als dmsn uit staat hielp bij mij wel....
huh weird programma....
wat een gare kutzooi zeg... mn hele tekst verneuktScorpie - Request; Bad Company OST heeft het gesprek verlaten.
Verbinding verbroken
[\/IS] G33rt - [weg -> leren / Super Mario Sunshine spelen] says:
ben je er Holzklotz?
Original message: ben je er nog?
Chat session was established.
wat ist dit voor haar programma!
Original message: wat is dit voor haar programma!
Scorpie - Request; Bad Company OST says:
wade?
Original message: wat?
near
Original message: nah
gaar programma
Original message: gaar programma
PC gaf more blauwscher
Original message: pc gaf blauwscher
m
Original message: m
nee dit Schwätzchen prog hier
Original message: nee dit chat prog hier
withered programma
Original message: welk programma
Damhirschkuh eens copy paste van Wat ik Netz zei
Original message: doe eens copy paste van wat ik net ze
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 12:10:
Trellian werkt goed genoeg:)
Dit voegt helemaal niets toe aan dit topic, dus zeg het dan ook niet!
Vanaf welke versie werkt het dan?Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:30:
hmm, je heb gelijk, ik zal daar ff een mogelijkheid voor maken, mijn fout
Verwijderd
Wanneer ongeveer komt de versie uit waarmee je kunt zien of iemand je blockt of echt online is?
btw: mijn klokje rechtsonder in windows die is blijven staan sinds in dMSN gebruikt heb (als ik um weer goed zet doetie het weer) komt dit omdat dMSN zoveel ram gebruikt? (ik heb maar 64)
btw: mijn klokje rechtsonder in windows die is blijven staan sinds in dMSN gebruikt heb (als ik um weer goed zet doetie het weer) komt dit omdat dMSN zoveel ram gebruikt? (ik heb maar 64)
Ik d8 dat ik 28mb had gelezen..Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:11:
Wanneer ongeveer komt de versie uit waarmee je kunt zien of iemand je blockt of echt online is?
Nop... Dit is niet het geval....G33RT schreef op 06 november 2002 @ 11:54:
huh weird programma....
[...]
wat een gare kutzooi zeg... mn hele tekst verneukt
'iemand' uit de conversatie heeft de vertaaloptie aanstaan....
Als degene die hem aan heeft staan Engels praat dan wordt het vertaald naar een nader te selecteren taal. Voor de overige mensen met dMSN in het gesprek is het zichtbaar om de 'Original Text' te zien....
Voorbeeld:
I Sayz:
Tu es un chien
Original message: You are a dog
Hmmz... Tijd zal nooit en ten nimmer stilstaanVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:11:

Maar zou wel heeeeeeel vaag zijn als dat enige connectie met elkaar te maken zou hebben...
Clock in Windows staat als ik me niet vergis ook gelijk aan Klok van je Mobo (Me = Not 100% Sure About That......)
is al zoVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:11:
als je zit te chatten en iemand gaat opeens offline zegt dMSN in dat chatscherm
'It seems like the person you are trying to contact has blocked you' ofzoiets
Verwijderd
Maar kun je dit ook al zien als je niet met iemand zit te praten?Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 21:17:
[...]
is al zo
als je zit te chatten en iemand gaat opeens offline zegt dMSN in dat chatscherm
'It seems like the person you are trying to contact has blocked you' ofzoiets
Verwijderd
umm, nog niet, en ik neem aan dat je offline bedoeld
maar zal het wel erin maken na 1.0, eerst alle bugs eruit, dat is ff belangrijker vinnik
Verwijderd
Misschien moet je de translate functie effe uitzetten.
Laatste knop in het venster. (donkere engelse vlag en optie staat uit, verlicht en hij staat aan)
Nu word je tekst die jij tikt (original message) vertaald naar de taal die staat ingesteld.
Zet het uit en hij verneukt je teksten niet meer.
Maar ja als je op knopjes gaat drukken waarvan je niet weet wat het doet KAN dit gebeuren.
Laatste knop in het venster. (donkere engelse vlag en optie staat uit, verlicht en hij staat aan)
Nu word je tekst die jij tikt (original message) vertaald naar de taal die staat ingesteld.
Zet het uit en hij verneukt je teksten niet meer.
Maar ja als je op knopjes gaat drukken waarvan je niet weet wat het doet KAN dit gebeuren.
G33RT schreef op 06 november 2002 @ 11:54:
huh weird programma....
[...]
wat een gare kutzooi zeg... mn hele tekst verneukt
Yupz...Verwijderd schreef op 06 November 2002 @ 15:36:
Heb ik als non-programmeur JVM nodig?
Geen JVM = Geen werkende dMSN
Verwijderd
Aangezien dit Het grote dMSN topic * heet: is dit ook voor tips voor de maker(s)?
Hier is er nog één: Als je dMSN op klein hebt staan, dus dat je alleen het icoontje rechtonder in je taakbalk ziet staan, en de rest hebt afgesloten,
zou het handig zijn dat je met rechtermuisknop je status zou kunnen veranderen.
want nu kun je alleen nog op 'exit' drukken
Hier is er nog één: Als je dMSN op klein hebt staan, dus dat je alleen het icoontje rechtonder in je taakbalk ziet staan, en de rest hebt afgesloten,
zou het handig zijn dat je met rechtermuisknop je status zou kunnen veranderen.
want nu kun je alleen nog op 'exit' drukken
versie 0.99b is inmiddels uit, met volledige nieuwe Status Icon Themes
errug leuk en vooral: verschil tussen bijvoorbeeld aparte icons voor on the phone/ aparte icon voor away/ apart icon voor lunch e.d.
hierdoor zie je dus écht wat diegene aan het doen is ipv een klokje en verder niets
errug leuk en vooral: verschil tussen bijvoorbeeld aparte icons voor on the phone/ aparte icon voor away/ apart icon voor lunch e.d.
hierdoor zie je dus écht wat diegene aan het doen is ipv een klokje en verder niets
Ik heb zo'n beetje het topic doorgelezen, en mij zelf lijkt het programma me niets...veel te buggy nog, en al die extra features heb ik niet nodig.
Maar wat me toch wel het meest opvalt is dat dhr. KKeunen, continu alle nadelen aan het verdedigen is, en continu maar loopt te gillen HOE GOED het wel niet is.
Kortom als je het mij vraagt heeft KKeunen wel degelijk belang bij wat reclame voor zijn (misschien van een vriend) product.

Dit is toch regelrechte reclame:
Kortom Kkeunen....wat is je functie
Maar wat me toch wel het meest opvalt is dat dhr. KKeunen, continu alle nadelen aan het verdedigen is, en continu maar loopt te gillen HOE GOED het wel niet is.
Kortom als je het mij vraagt heeft KKeunen wel degelijk belang bij wat reclame voor zijn (misschien van een vriend) product.
Dit is toch regelrechte reclame:
Dahm je vind je programma wel errug goed...:versie 0.99b is inmiddels uit, met volledige nieuwe Status Icon Themes
Toch appart iemand die continu een programma verdedigd, maar er niets mee te maken heeft:om daar dan ook nog maar ff op in te gaan; als je kon lezen, was je er al achter dat dMSN je ook de functie biedt om bepaalde mensen alleen op mailadres weer te geven, je kan zelfs mensen zelf een eigen naam geven ipv de msn naam die ze zichzelf geven
dan heb je nergens last van als je lange namen niet op prijs stelt
net alsof die lange namen al veroorzaakt werden door die dingen als het nieuws e.d. maargoed...
tevens kan je bb code ook gewoon disablen net als wat in msn zelf al standaard gebeurt. daar hoef je dus ook geen last van te hebben.
volgende keer ff ogen gebruiken plz
alleen omdat dat kan??
nou dan baseer je je mening wel op iets heel onbelangrijks
En als je zoveel plugins hebt geinstalleerd dat je dMSN qua mogelijkheden evenaart (wat al niet eens kan, omdat simpelweg niet al die plugins er zijn, maar dat terzijde) zit je op 60mb mem
reclame:in dmsn heb je al die functies dus gelukkig ook
en veel meer
, ik zie net dat er weer een nieuwe versie uit is, 0.98f
weer wat kleine verbeteringetjes
nu nog ff geduld en hij is dan eindelijk af
NAT zit er al in: als je vanachter een router een bestand wil verzenden moet je eerst port mapping enablen op je router, en dan vlak voor je een bestand wil versturen naar iemand via advanced/extern IP wijzigen je ip wijzigen (dmsn kiest al een goede uit, alleen op OK klikken)
Zo kan ik nog wel ff doorgaan, denk dat dit duidelijk genoeg is...nog een melding:
dMSN 0.98g is uit
Kortom Kkeunen....wat is je functie
[ Voor 0% gewijzigd door cue op 09-11-2002 14:29 . Reden: typo ]
omdat ik het GOED vind!!!!
en buggy is het allang al niet meer
mede omdat ik sinds ik dit topic hier geopend heb door de maker gevraagd ben mee te helpen met BUGTESTEN omdat ik zo positief over het programma was... verder heb ik er dus geen drol mee te maken...
en nu ff kritiek op jou gezwets:
- reclame: steeds alleen maar eigen mening, dat mag ik hier toch geven of niet soms
tevens: ik leg uit dat er NAT functie in zit en dat noem jij dan reclame??
- memory gebruik is zo hoog omdat java dat gebruikt; dat is gewoon UITLEG en niet RECLAME MAKEN voor dat prog.
- en wat die txt 'alleen omdat dat kan' in jou bovenstaande uiteenzetting tegenover moet in je verhaaltje; dat is een reactie op iemand anders' vraag.
Kortom, puur en alleen mijn mening en info geven, tevens heb ik dus niets te maken met het bouwen, ik werk alleen mee aan bugtesten (sinds kort). Maar mening geven en info geven, dat is toch juist de bedoeling van tweakers.net... of niet soms???
Je snapt geloof ik nog niet zoveel van het fenomeen forum... of wel??
mede omdat ik sinds ik dit topic hier geopend heb door de maker gevraagd ben mee te helpen met BUGTESTEN omdat ik zo positief over het programma was... verder heb ik er dus geen drol mee te maken...
- reclame: steeds alleen maar eigen mening, dat mag ik hier toch geven of niet soms
- memory gebruik is zo hoog omdat java dat gebruikt; dat is gewoon UITLEG en niet RECLAME MAKEN voor dat prog.
- en wat die txt 'alleen omdat dat kan' in jou bovenstaande uiteenzetting tegenover moet in je verhaaltje; dat is een reactie op iemand anders' vraag.
Kortom, puur en alleen mijn mening en info geven, tevens heb ik dus niets te maken met het bouwen, ik werk alleen mee aan bugtesten (sinds kort). Maar mening geven en info geven, dat is toch juist de bedoeling van tweakers.net... of niet soms???
Je snapt geloof ik nog niet zoveel van het fenomeen forum... of wel??
Ik snap nog steeds niet hoe en waar ik kan zien of iemand mij geblokt heeft. Heb het net effe geprobeerd met een tweede msn-account, maar ik zie alleen dat tie offline is.. 
Oh ja, ik heb het toch weer opgezet, en ik moet eerlijk zeggen hij wordt als maar beter..
Oh ja, ik heb het toch weer opgezet, en ik moet eerlijk zeggen hij wordt als maar beter..
Linux en setup.exe
De links werken ook niet echt van de linux versie.
op dit moment is dat alleen zichtbaar in het chatgesprek zelf. er verschijnt dan de tekst dat je geblocked bentBr@m schreef op 09 november 2002 @ 16:12:
Ik snap nog steeds niet hoe en waar ik kan zien of iemand mij geblokt heeft. Heb het net effe geprobeerd met een tweede msn-account, maar ik zie alleen dat tie offline is..
in versie 1.0 komt een functie dat je het gewoon met een knop kan checken of je geblokt bent of niet...
Verwijderd
Het proggie dMSN werkt bij mij goed, alleen een beetje traag..ik ben er dik tevreden over.
Sorry maar waarom het allemaal zo is intresserd me weinig omdat ik het proggie toch niet gebruik.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 15:23:
omdat ik het GOED vind!!!!
Enige wat me opvalt is dat je continu het programma aan het "verdedigen" bent.
Je zegt bijv. niet een keer van "mmm das inderdaad fuck dat dit of dat nog niet werkt".
Je probeerd het elke keer naar het positieve te verleggen, van ja maar dit of dat zit er wel op en aan dus....
[quote]Je snapt geloof ik nog niet zoveel van het fenomeen forum... of wel??[/qoute]
Laat ik hier maar verder niet op reageren, je lijkt eerlijk gezegd een beetje op je tenen getrapt....mmmm toch gek
zal is met een modje gaan overleggen
OK even tussendoor dan. Dat jullie als (vrienden van) de maker enthousiast zijn over de software snap ik heel goed. Maar ik zie door het hele topic heen af en toe lichte flames richting mensen die kritiek hebben op het programma: doe maar niet, je vraagt zelf om reacties 
(Andersom geldt natuurlijk hetzelfde, het "gare k*tzooi" noemen is ook niet bepaald netjes).
Ook is het steeds melden van een versie 1.0 leuk, maar bij elke nieuwe beta versie is dat niet echt nodig, zoals bij 0.98g -> 0.98i. Daar is de meuktracker voor uitgevonden en verder is dat hier gewoon het topic omhoogschoppen, ook als het niet steeds dezelfde is die het zegt
Kortom, problemen met de software oplossen etc. heb ik geen enkel probleem mee, graag zelfs! Maar houdt het wel netjes aub. Ik moedig het verder zeker aan om zelf programma's te maken
(Andersom geldt natuurlijk hetzelfde, het "gare k*tzooi" noemen is ook niet bepaald netjes).
Ook is het steeds melden van een versie 1.0 leuk, maar bij elke nieuwe beta versie is dat niet echt nodig, zoals bij 0.98g -> 0.98i. Daar is de meuktracker voor uitgevonden en verder is dat hier gewoon het topic omhoogschoppen, ook als het niet steeds dezelfde is die het zegt
Kortom, problemen met de software oplossen etc. heb ik geen enkel probleem mee, graag zelfs! Maar houdt het wel netjes aub. Ik moedig het verder zeker aan om zelf programma's te maken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
thnx i.i.g. fjk
Cue: ik verdedig veel van die negatieve puntjes steeds omdat heel veel mensen het complete programma afkraken vanwege één klein foutje dat nog in het programma zit, en dat vind ik gewoon een beetje laf. In een bèta programma zitten nu eenmaal fouten, en om dan meteen het programma af te kraken als je bijv. je lettertypes net zo groot kan instellen als je wil, vind ik een beetje kinderachtig
maja, je hebt ook wel gelijk dat ik misschien daardoor altijd iets te positief reageer in de zin van, 'dat foutje is er zo uit', 'let op de andere (positieve) punten van het prog' e.d....
ik zal me maar wat gaan inhouden...
Cue: ik verdedig veel van die negatieve puntjes steeds omdat heel veel mensen het complete programma afkraken vanwege één klein foutje dat nog in het programma zit, en dat vind ik gewoon een beetje laf. In een bèta programma zitten nu eenmaal fouten, en om dan meteen het programma af te kraken als je bijv. je lettertypes net zo groot kan instellen als je wil, vind ik een beetje kinderachtig
maja, je hebt ook wel gelijk dat ik misschien daardoor altijd iets te positief reageer in de zin van, 'dat foutje is er zo uit', 'let op de andere (positieve) punten van het prog' e.d....
ik zal me maar wat gaan inhouden...
ik zou zeggen op naar een goed programma 
voor mij persoonlijk nog wat te veel puntjes die in ontwikkeling zijn...zal af en toe eens kijkje nemen hoe het er mee staat.
suc6
voor mij persoonlijk nog wat te veel puntjes die in ontwikkeling zijn...zal af en toe eens kijkje nemen hoe het er mee staat.
suc6
zr0 schreef op 09 november 2002 @ 20:05:
hehe ik heb al zo weinig geheugen en dan ook nog al die progs die ik gebruik en dan ook nog dMSN..
En andersom natuurlijk ook: reageren met dat je het niet gaat gebruiken is niet echt nuttig
(En weer ontopic, sorry voor de onderbrekingen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
- bullshit reply, wat had F_J_K nu gezegd!? -
[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 09-11-2002 20:22 ]
- voor offtopic commentaar hebben we mail enzo
-

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 10-11-2002 12:37 ]
Vraagje
Als ik dMSN opstart, is de standaard taal NL, die verander ik dan in Engels. Start ik de volgende keer weer dMSN, staat tie wéér op NL. Dat WIL ik niet.
Als ik dMSN opstart, is de standaard taal NL, die verander ik dan in Engels. Start ik de volgende keer weer dMSN, staat tie wéér op NL. Dat WIL ik niet.
Verwijderd
Volges mij hier nog een bugje:
bij de vorige versie diek had (0.99) kon ik als ik offline weergeven stond berichtjes versturen, maar nu ik 0.99b heb, kan dit nie meer...
bij de vorige versie diek had (0.99) kon ik als ik offline weergeven stond berichtjes versturen, maar nu ik 0.99b heb, kan dit nie meer...
Verwijderd
mja, je heb gelijk, dMSN onthoud je taal nog niet maar gaat uit van de taal van windows, zal het meteen maken, thanks bram
Verwijderd
Br@m.
Die 40000 heeft te maken met de update.
Enne effe voor de goede orde, voor dit topic er was kende wij heel meneer KKeunen niet, dus hjij heeft geen reden tot reclame maken.
Die 40000 heeft te maken met de update.
Enne effe voor de goede orde, voor dit topic er was kende wij heel meneer KKeunen niet, dus hjij heeft geen reden tot reclame maken.
Dat wil ik best geloven van jeVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 23:42:
is om te checken of er updates zijn
dMSN moet toch ook draaien zonder die poort 40000? Want voor een update gebruik ik toch het aparte progje?
Verwijderd
umm, als het goed is stopt ie er niet mee als je degene die naar een update vraagt killed, de ander is om te kijken of er dmsn-ers in je lijst staan, die kan je uit zetten in opties als het goed is
Verwijderd
Effe een puntje voor iedereen die dMSN gebruikt.
MSN heeft server ofzo veranderd waardoor je niet meer kan inloggen.
Zet de server naar 207.46.106.127:1863 en je kan weer inloggen
Goh, bij Trillian hoefde ik zelf niks te veranderen..Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 15:06:
Effe een puntje voor iedereen die dMSN gebruikt.
Verwijderd
Uhm, ik doet net eens ff kijkuh op de site ziet ik daar vieuwed staan..... Volgens mij moet dat viewed zijn.
dMSN
While the first real release is almost done we thought it was time for a new and design that was made by ourself.
And voila here it is. In the coming few days we are still updating this site but for now we think that the site is ready enough to go online and be vieuwed by you.
* Goofman has read the topic & is ready 2 test.
dMSN
While the first real release is almost done we thought it was time for a new and design that was made by ourself.
And voila here it is. In the coming few days we are still updating this site but for now we think that the site is ready enough to go online and be vieuwed by you.
* Goofman has read the topic & is ready 2 test.
hm, dacht ik ik test dat prog even, bij install zegt die gelijk dat de install prog verlopen is en dus niet meer gebruikt kan worden, geen instalatie mogelijk dus fixjuh?
of iig om door dat probleem heen te komen
ok zag al heel stuk hierboven, dat je hem na install gelijk moet installen, maarik download hem dus en install gelijk dus dat is het probleme niet
ok zag al heel stuk hierboven, dat je hem na install gelijk moet installen, maarik download hem dus en install gelijk dus dat is het probleme niet
dan heeft de maker de mirror weer es niet geupdated en staat het exe bestand al langer dan 3 dagen op de server
windows klok ff 2 dagen terug zetten,
probeer dat es?
probeer dat es?
dat mag de programmeur regelen vind ik zal hem es aanspreken op msnVerwijderd schreef op 16 November 2002 @ 23:23:
dan heeft de maker de mirror weer es niet geupdated en staat het exe bestand al langer dan 3 dagen op de server
probeer dat es?
Verwijderd
Kan hem niet eens installeren omdat hij die installer met een verlopen shareware prog heeft gemaakt

je bent de zoveelste die dat zegt
lees het topic nou es
de maker is maar een arm vwo-6 studentje die geen $999,- overheeft om dit programma legaal aan te schaffen om daarmee een freeware progje uit te brengen
lijkt me wel logisch, of niet?
lees het topic nou es
de maker is maar een arm vwo-6 studentje die geen $999,- overheeft om dit programma legaal aan te schaffen om daarmee een freeware progje uit te brengen
lijkt me wel logisch, of niet?
Verwijderd
En wil het wel zo zeggen. Heb jij het er voor over kommaar op dan of geef ons een crack of wat danook waardoor het verholpen is.
Wij hebben al gezocht en kwamen zonder ook maar iets terug.
Wij hebben al gezocht en kwamen zonder ook maar iets terug.