• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 12:59

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
Ik ben dus van plan om een t720 te gaan kopen, ik werk in een telefoonwinkel en kan deze telefoon tegen de inkoopprijs kopen (209 euro) ipv 409 simlockvrij :*) :*) :*) :*)
maar is het een leuk/goed/makkelijk toestel???
zijn er min/pluspunten aan het toestel
hoe lang is de standbytijd gemiddeld?
Let me know

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

ik vind em lekker, standby tijd weet ik niet echt want ik hang em elke nacht uitgewoonte aan me oplader en bellen doe ik nooit meer dan 15 mins per dag denk ik. Games zijn lauw, alleen heb nog geen sites gevonden waar ik die shit gratis kan downen. Wat ik wel wil natuurlijk want officieel via motorola is die troep 5 euro ofzo. dikke pik dacht ik zo.

Kheb em zelf gekocht voor 34 euro inc een kpn mobile abo (12x23.50,1x50). Komt bij elkaar voor het hele jaar op 360 euro. Ook geen slechte deal :P

Verwijderd

Ik heb hem nu een week of 3 en ben er erg over te spreken alleen vallen me een paar dingetjes tegen:

Software is soms traag in reageren op de knoppen.
Scherm is met veel zonlicht erg slecht te lezen
Accu gaat met 2 uur bellen per weer (bellen/gebeld worden) maar een dag of 3 mee
Een eeuwigheid wachten op de accesoires (verwisselbare covers, MP3-speler, Datakabel en FM radio headset)

pluspunten:

JAVA (de games zijn erg leuk breakout rulez, helaas allemaal demo's met breakout als uitzondering)
GPRS,POP3 email (erg erg handig)
4096 kleuren display voor de prijs van een 256 kleuren scherm
Wallpapers kun je gewoon die van de SE T68i voor gebruiken
Wel redelijk leuke polyfone ringtones (die van samsung zijn beter maar alsnog erg leuk)

Conclusie voor mij absoluut geen miskoop waar ik het de komende 2 jaar prima mee kan doen vooral java,gprs en pop3 email zijn erg handig)

En koste me 99 euro icm een 2 jarig BEN vaak (150 min/maand 22,5 euro)

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:18
PICS? :? :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
op verzoek, lijkt de HK wel ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/motorola_t720_16_nahled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/motorola_t720_3_nahled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/81679.2.g.jpg

ben er zelf niet zo kapot van, die nieuwe Panasonic GD87 met camera en 16bit kleurenscherm vind ik wat meer :9~

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/81679.2.g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/mot_milano_t720_d_nahled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/mot_milano_t720_e_nahled.jpg

http://www.filesharing-hi...2b20d688f288097919d3dca75

dit is een duits forum over de T720 met o.a een aantal free wallpapers etc.. en veel faq.

op de 2e pagina onderan het forum staat en topic met darin een wap pagina met een stuk of 20 wallpapers en een stuk of 6 rintones (o.a blurr son2 , Mision impossible, coca cola song)

Verwijderd

imthecool1 schreef op 26 oktober 2002 @ 18:47:
Ik ben dus van plan om een t720 te gaan kopen, ik werk in een telefoonwinkel en kan deze telefoon tegen de inkoopprijs kopen (209 euro) ipv 409 simlockvrij :*) :*) :*) :*)
Dat zou nou eens een leuke inkoop actie zijn :9 .
Ben ook wel benieuwd naar gebruikers ervaringen , zit nog tussen dit en
2 andere toestellen te twijfelen .
De tegens heb ik al hier en daar zat gelezen , ben nu benieuwd naar de pro`s :).

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 12:44
imthecool1 schreef op 26 oktober 2002 @ 18:47:
maar is het een leuk/goed/makkelijk toestel???
zijn er min/pluspunten aan het toestel
hoe lang is de standbytijd gemiddeld?
Let me know
Je werkt in een telefoonwinkel, maar weet niet wat voor een soort toestel het is?? Hmm......remind me never to go there ;)

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
haha, dat wil niet zeggen dat ik er direct alles mee mag, bijv mee naar huis nemen om uit te testen... was dat maar zo. Nee, je mag het wel uitproberen door er een sim in te stoppen en dan wat te spelen maar daar leer je weinig van. En ik heb eigenlijk nog niemand met dit toestel gezien (ook niet bij klanten bij ons in de winkel)

Ik zal ook eens vragen of ik er een leuke inkoopactie van kan maken.... maar denk van niet
we kunnen het altijd proberen, zoja is er dan animo om dit toestel te kopen??

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:27

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb het toestel nu een paar dagen. Afgezien van het soms wat trage menu bevalt de telefoon perfect, ik wacht alleen nog op de datakabel.
Het menu is stukken beter dan de T100 (veel overzichtelijker) en de telefoon heeft veel meer functies als deze concurrent. Je kunt gewoon naar WAP-sites voor Samsung en/of Nokia polyfone beltonen gaan, en dan via WAP deze gewoon downloaden. Heb er nu 20 in staan, en volgens de specificaties gaan er 32 extra ringtones in. Ook heb ik al heel wat wallpapers (www.esato.com) erop gezet, hier weet ik het maximum niet van maar er staan er nu al een stuk of 10 in.
JAVA-games zijn erg leuk maar Tetris en MotoGP vind ik zelf te langzaam reageren. Nieuwe spelletjes zijn er ook weer makkelijk op te zetten, ook via WAP(+GPRS).
De WAP-browser is heel goed, stukken beter dan van mijn vorige telefoon, een 8310. Dankzij het grote display kan je heel veel informatie zien op een WAP-pagina, waardoor het een stuk overzichtelijker wordt. De browser is snel en reageert erg goed. De kalender heb ik nog weinig gebruikt maar ziet er ook overzichtelijk uit, met niet té veel gebruik van kleur enzo.
Ik heb dus weinig te klagen over deze telefoon, je kan altijd vragen stellen in dit topic over de telefoon dan kan ik ze wel beantwoorden :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
de datakbel kun je al kopen en de covers ook, zie de volgende link :) :)

http://www.adsi.nl/adswin...ecomMotorola_ziGSMzj.html

dit is dus al een pluspuntje >:)

Verwijderd

zou alleen wel leuk zijn als er ook plaatjes bijstonden van hoe die covers eruit zien want de naam dotcom als kleur zegt me weinig ;)

• Archie_T
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 01:42:
[...]

Dat zou nou eens een leuke inkoop actie zijn :9 .
Ben ook wel benieuwd naar gebruikers ervaringen , zit nog tussen dit en
2 andere toestellen te twijfelen .
De tegens heb ik al hier en daar zat gelezen , ben nu benieuwd naar de pro`s :).
Pro's? GPRS, POP3 client. JAVA. Dat waren voor mij de redenen om hem aan te schaffen.

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 09:24
Zou je nou dmv een java msn proggie over gprs kunnen msnen op je foon? Lijkt me opzich wel makkelijk en t kost weinig zo een klein tekst berichtje elke keer.

• Archie_T
Storm schreef op 27 oktober 2002 @ 21:58:
Zou je nou dmv een java msn proggie over gprs kunnen msnen op je foon? Lijkt me opzich wel makkelijk en t kost weinig zo een klein tekst berichtje elke keer.
Lijkt mij wel. alleen moet je dan continu contact hebben met internet (GPRS) en dan lopen de kosten wel wat op..

Verwijderd

gprs gaat toch via hoeveelheid data die je verstuurt en niet via tijdsduur van de verbdinging? of was dat alleen met imode?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:52:
gprs gaat toch via hoeveelheid data die je verstuurt en niet via tijdsduur van de verbdinging? of was dat alleen met imode?
Dat dacht ik ook ja! het lijkt mij namelijk ook heel interessant, ik heb zelf dan wel geen t720 maar een T68i, maar toch vind ik de discussie over of MSN op je GSM (goedkoop/betaalbaar) kan heel interessant.

Dat zou wel eens een grote hit kunnen worden!

ps. Misschien kun je via deze actie,

T68i gratis bij 2 jarig KPN premium abo! ,

ook wel goedkoop een T720 krijgen, als ze er immers een duurdere T68i bij kunnen geven, dan moet een T720 ook wel lukken dacht ik zo, en dan heb je hem voor minder dan 200 pleuro.

• Archie_T
T68i heeft toch geen Java ondersteuning? Dan gaat het niet werken, kijk trouwens maar eens op www.handango.com en daar bij J2ME apps. Dit zijn allemaal JAVA apps die je kan downloaden op de T720 (of andere JAVA phone).
Heeft iemand trouwens al ervaring met kabels op de PC aansluiten icm de Motorola?

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Archie_T schreef op 28 oktober 2002 @ 15:15:
T68i heeft toch geen Java ondersteuning? Dan gaat het niet werken, kijk trouwens maar eens op www.handango.com en daar bij J2ME apps. Dit zijn allemaal JAVA apps die je kan downloaden op de T720 (of andere JAVA phone).
Heeft iemand trouwens al ervaring met kabels op de PC aansluiten icm de Motorola?
T68 heeft ook geen Java ondersteuning, dat weet ik. Maar toch vond ik het een interessant iets dat aangesneden werd.
En de actie noemde ik alleen om misschien goedkoop aan een T720 te komen.

• Archie_T
Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 15:19:
[...]

T68 heeft ook geen Java ondersteuning, dat weet ik. Maar toch vond ik het een interessant iets dat aangesneden werd.
En de actie noemde ik alleen om misschien goedkoop aan een T720 te komen.
Oh ok.. Ik heb trouwens ook de T720 gratis bij een 2 jarig flexibel premium contract bij Bell Company.

Verwijderd

weet iemand hoeveel ruimte ik precies heb op me t720? ik hoorde dat er ongeveer 35 extra ringtones op kunnen van pholyphonic kwaliteit, iemand enig idee hoe dat zich verhoudt tot java apps/games?

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Er is 512Kb ruimte beschikbaar voor JAVA-apps, alleen hiervan is ong. 70% al in gebruik door de 3 meegeleverde spelletjes. Die kan je wel verwijderen, als je er nix aan vind.
Ik heb geen idee hoeveel ruimte voor plaatjes er in de Motorola zit, aangezien je dat nergens kan zien...

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er bestaan al wel degelijk IM-apps voor Motorola-speelgoed. Er is een nederlands bedrijfje dat een soort trillian in java heeft geschreven, www.splendo.com.

Je kunt heel wat apps downloaden bij midletcentral.com (ook wat hierboven is genoemd), maar wat dat kost weet ik niet. Volgens mij is het merendeel van de spullen daar freeware, en je kunt het ook eerst naar je pc halen.

Verder nog wat nieuws: Motorola t720i met digicam 8) hier:
http://germany.motorola.c...e.asp?details=true&MsgID={36B71D0B-51D0-4949-AF7E-F550857BA08F}

• epoman
  • Niet online
hmz, gaat niet helemaal goed met die url... nog een keer proberen, en anders zelf kijken op http://germany.motorola.com/ en ff zoeken bij nieuws.

germany.motorola.com/pressetool/presse.asp?details=true&MsgID={36B71D0B-51D0-4949-AF7E-F550857BA08F}

Verwijderd

ik neem aan dat die cam ook gewoon op de t720 gebruikt kan worden en dat met een software update mms ook beschikbaar is op mijn t720.

• epoman
  • Niet online
Ik zit eigenlijk heel erg te overwegen een Accompli 008 :9~ aan te schaffen (groter scherm, meer PDA functies en iets meer geheugen), en zie de t720(i) meer als een leuk alternatief.

Wat is nou de toegevoegde waarde van een kleurenschermpje wanneer je niet aan wallpapers/screensavers/spelletjes doet, niet sms't, geen foto's wil mailen en vooral alleen wil bellen en een agenda bijhouden? Ik bedoel, het ziet er allemaal erg stoer uit, maar in mijn ogen gaat het alleen maar ten koste van de standby-tijd... En gprs is nu nog meer dan prijzig, of zie ik alles weer verkeerd?

Zijn er mensen die nog wat argumenten voor/tegen kunnen aandragen? Een 008 is namelijk wel wat groter dan een t720, en draagbaar vind ik ook wel belangrijk... :?

Verwijderd

Als je echt een goede pda-gsm combo wilt wacht dan ff op de SonyEricsson P800.
De Acompli 008 is al een oud model dat binnekort een vervanger krijgt en nogal lom is (lees 150+ gram) wat nu niet echt fijn is om aan je hoofd te houden .
Ikzelf heb er ook wel naar gekeken maar de 2mb intern en het niet echt geweldige scherm hebben me ervan weerhouden.
Ik houd gewoon mijn Compaq Aero naast mijn T720. :P

Verwijderd

Ben er trouwens net achter gekomen dat je gewoon gif bestandjes van elke webspace kunt downloaden niet perse wap pagina's dus als mensen nog wat leuke wallpapers a 120x160 willen maken leef je uit en plaats de link.

/me gaat zelf ook maar eens aan de slag

• Archie_T
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:59:
Ben er trouwens net achter gekomen dat je gewoon gif bestandjes van elke webspace kunt downloaden niet perse wap pagina's dus als mensen nog wat leuke wallpapers a 120x160 willen maken leef je uit en plaats de link.

/me gaat zelf ook maar eens aan de slag
Kan je dat even uitleggen? Want als ik een plaatje op mijn webspace zet en ik link er naar toe krijg ik een foutmelding, dan probeer ik in HTML even een koppeling te maken en dat werkt ook niet... Moet ik eerst iets in WML maken?

Verwijderd

nee ik heb gewoon een 120x160 gifje gemaakt en op mijn @home webspace gezet en als volgt naar gelinkt:

je hoeft geen webpagina te maken alleen het plaatje uploaden

http://members.home.nl/usernaam/naamplaatje.gif

en dat gewoon als directe url in je gsm invoeren bij mij zegt ie dan downloading en het plaatje verschijnt en ik kan kiezen voor opslaan of als achtergrond zetten

• Archie_T
Verbind... Wacht op antwoord...... (Heel vaak, lang wachten...) En vervolgens kan Pagina niet weergeven..... Jammer! Maar ik ga even een andere webspace proberen..

<edit> Op een andere webspace dus ook niet </edit>

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32

Chrasher

Tevree met z'n PS5

* Chrasher is ook eens even met zijn t720 gaan spelen :P

Ik heb wat voorbeelden op mijn homepage gezet die allemaal op een t720 moeten werken. :)

Browse met je t720 naar de volgende url: http://home.wanadoo.nl/hermanie/t720 hier heb ik wat gifjes (van eigen foto's) en polyfonische beltonen (midi) gezet die je zo met je phone kan downloaden. :Y)

PSN-id: Chrasher

• Archie_T
Zucht.... Ook dat werkt niet... Krijg wel je pagina te zien, maar op het moment dat ik op een link klik doet ie niets meer... Wat kan dit zijn? Krijg nu aanvraag te groot. Misschien dat het komt door KPN? Wat gebruiken jullie voor internet verbinding?
Zo dat waren een hoop vragen....

<edit> Ik ben heel blij, KPN werkte niet, maar met Tutch gaat alles prima!! </edit>

Verwijderd

Klopt bestanden naar je t720 halen met KPN werkt niet ! Heb al een paar keer de klantenservice van KPN gebeld. Eerst dachten we de oplossing te hebben gevonden. Ik had nog een sim-kaartje met een opslag van 5kb. Nu hebben ze mij een nieuw kaartje toegestuurd met een capaciteit van 32kb. Maar dit bleek dus ook niet te werken. Weer de KPN gebeld en toen zeiden ze dat waarschijnlijk hun netwerk die telefoon niet ondersteunde. Maar nog wat stoeien met de telefoon heb ik het toch voor elkaar gekregen door een andere wap profiel te kiezen. Ik had even Dutchtone als standaard ingesteld en nu werkte het perfect. :) helemaal blij want zat er al echt aan te denken om het toestel weer te verkopen.

• Archie_T
Fantastisch! Ik was al enthousiast over deze telefoon, maar nu helemaal. Heb nu mijn dochter als wallpaper en X als beltoon. Hier gaan we meer mee spelen. Thx allemaal!

Verwijderd

Maar weet iemand hier al een adres voor accesoires ?? En dan niet deze : http://www.adsi.nl/adswin...ecomMotorola_ziGSMzj.html

Hier kun je niks zien en als je een cover besteld beltaal je 12 euro verzend kosten :P

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik bel hier zelf in via Vodafone en GPRS, en ben eigenlijk geen problemen tegengekomen met het downloaden. Waar je wel op moet letten, dat je bestanden (zowel gif als midi) niet groter zijn dan 15Kb anders krijg ik dus ook de melding "aanvraag te groot".

Al met al ben ik op het moment zeer tevreden met mijn t720. :)

Verwijderd

Mensen die heel gemakkelijk wallpapers op hun t720 willen moeten eens kijken op :
http://www.myfone.nl hier staan heel veel achtergronden, maar bijna niet voor de t720 maar dat is geen probleem want je maakt ze even in paint shop ofzo passend 120 x 160 even uploaden naar je eigen favorieten bij myfone en downloaden maar......

Verwijderd

kijk nu begint er leven in het topic te komen eindelijk wat leuke wallpapers en mid files in me phone staan gaat aleen wel hard met de data toch maar ff een gprs abbo erbij nemen :P

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

UPDATE

Browse met je phone naar: http://home.wanadoo.nl/hermanie/t720

Ik heb nu zo'n 25 ringtonen op mijn site staan voor de t720. :) Je kan ze natuurlijk eerst op je PC beluisteren zodat je precies weet welke je wilt downloaden.
Als ik wat leuke gifjes en nieuwe tonen tegenkom, dan probeer ik ze daar te plaatsen.
Have fun. :P

Verwijderd

hoi

Ik heb die t720 gewoon icm 120 mins kpn mobile abo, maar snap dat internetten nog nie echt. Kheb geen gprs abbo ofzo....hoe internet ik nou? lukt nog nie echt namelijk....

• Archie_T
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 15:26:
hoi

Ik heb die t720 gewoon icm 120 mins kpn mobile abo, maar snap dat internetten nog nie echt. Kheb geen gprs abbo ofzo....hoe internet ik nou? lukt nog nie echt namelijk....
Welk netwerk heb je? Stomme vraag, KPN dus, ga even naar Tutch.nl en zoek daar even op hoe je instellingen gedaan moeten worden, ach ik ben in een goede bui:
Naam: Tutch
Homepag: wap.tutch.nl
WAP IP 1: 010.149.000.001
Port: 9201
WAP IP 2: 010.149.000.001
port: 9201
Time out: 1 minuut
CSD NO: +31624929292
Gebruikersnaam: tutch
Password: <niets invullen>
Snelheid: 9600
Lijn Type: ISDN

De rest leeg laten
Suc6
<edit> dit doe je bij Menu - Meer - Webprofielen en pas er eentje aan. Vervolgens op de menu klikken en standaard instellen </edit>

Verwijderd

thnx :P

Verwijderd

via myfone kan je die shit niet downen naar je pc, ze hebben er een layer overheen gegooid zodat je de thumbs niet kan downen...en als je ze rechtstreeks downt krijgt je een klein fopplaatje...had ik iig met een dexter die ik binnenhaalde als wallpaper, veel te klein

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

evol

hello world

Ik wil eigenlijk morgen een T720 aanschaffen, liefst icm een Vodafone of KPN abonnement...maar liefst ook geen aanschafkosten of aansluitkosten (of beide ;) ).

Iemand die toevallig weet waar zo'n actie op dit moment is? Zag bij The Phonehouse dat tot 31 oktober dit gold voor Vodafone 180 2 jarig abbo...maja tis dus morgen al 2 november, kannie meer denk ik...

BTW, erg fijn D*Tone, je zegt je abbo op ivm tariefwijzigingen ;) en inene ben je afgesloten...zonder waarschuwing of bevestiging van opzegging...geweldig bedrijf :(

Move along people. Nothing to see here.

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
dutchtone heeft ook nix voor nix het slechtste netwerk En de meest ontevreden klanten van Nederland :P , wij als telecomwinkel verkopen alleen opwaardeerkaarten van Dutchtone :) :) . Debitel heeft nu een actie van: 52,50 aansluitkosten betalen, en 50'- terugkrijgen in de vorm van een waardebon, te besteden bij bol.com :?

Verwijderd

www.mobileplaza.nl daar had ik me t720 icm een goedkoop kpn abo van 120 mins voor 34 euro.

Verwijderd

je kun de achtergronden wel degelijk via myfone downloaden maar je moet je eerst aanmelden daar gewoon via je pc en dan ga je plaatjes zetten in my favorites of my pictures, doe het hier altijd zo....

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

imthecool1 schreef op 01 november 2002 @ 22:14:
dutchtone heeft ook nix voor nix het slechtste netwerk En de meest ontevreden klanten van Nederland :P , wij als telecomwinkel verkopen alleen opwaardeerkaarten van Dutchtone :) :) . Debitel heeft nu een actie van: 52,50 aansluitkosten betalen, en 50'- terugkrijgen in de vorm van een waardebon, te besteden bij bol.com :?
ik vind dat zo'n slap gelul, iedereen die bij Ben enzo zit lult dat, terwijl dutchtone (voor mij en voor 3 andere die ik ken) echt de top is.
Ze lossen al je zooi meteen op, je kan gewoon gratis die mensen belle met je mobiel ALS er wat is.

Verder zit je sms/buitenland bellen/gewoon bellen/dataverkeer allemaal in je bundel, en dat kan niet bij libertel/ben/kpn/o2 .. en waarom? want ik sms en bel en wap.. en dan krijg je bij die andere naderhand een andere rekening enzo.. ik vind dat eerder oplichterij.

Ik heb ook altijd netwerk, altijd een nieuwe foon gehad als ik een andere wilde met korting zonder daarvoor me abbo op te zegge ofzo.. ze zijn super relexed bij dutchtone. EN je belt nog cheaper ook.

Ik ben iig super tevreden en ik zie echt 0% reden om op een ander abbo over te stappen.

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
CT schreef op 02 november 2002 @ 12:41:
[...]
Verder zit je sms/buitenland bellen/gewoon bellen/dataverkeer allemaal in je bundel, en dat kan niet bij libertel/ben/kpn/o2 .. en waarom? want ik sms en bel en wap.. en dan krijg je bij die andere naderhand een andere rekening enzo.. ik vind dat eerder oplichterij.....
Oplichterij! Dat is nou precies wat Dutchtone doet. Ik ben 3,5 jaar een zeer tevreden klant geweest met een Allin360 bundel voor €29,50. Ik belde dus voor €0,08 per minuut. Komen ze ineens aan dat ik verplicht moet overstappen naar hun "aantrekkelijke" alles-in-een bundel. Ik bel bijna alleen naar niet-Ducthtone klanten, dus ging ik ineens naar een tarif van €0,22 (+ €0,05 starttarief :r). SMS-en en wappen doe ik nooit dus geen één pluspunt aan dit abbo voor mij...
Komt dus neer op 300% tariefsverdubbeling!!!! |:(
Ja, echt goed bezig die gasten, want ze zijn alleen al uit mijn naaste opgeving 12 klanten kwijt geraakt. 8)7
Ik ben overgestapt naar Ben, en dat had ik al veel eerder moeten doen. Ineens geen gesprekken meer die zomaar wegvallen. Geen lijn waarvan de andere kant jouw wel hoort maar je zelf niet hoort. En de delen in mijn opgeving waar ik met Dutchtone geen ontvangst had, heb ik nu overal ontvangst met Ben. :)

[Ontoppic]
Ik heb ff een package met 3 leuke simpele games online gezet voor de T720.
Kan je gewoon downloaden met je telefoon door een wap/GPRS sessie op te starten, dan "ga naar URL":
http://cvbarney.endoria.net/wap/games.jad

Als andere mensen ook nog leuke ringtones / java apps / achtergronden hebben dan hoor ik dat graag! :9

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Verwijderd

als ik die link in mijn t720 porbeer tedownloaden blijft er constant staan downloaden 0% en loopt mijn toestel helemaal vast :(

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 19:01:
als ik die link in mijn t720 porbeer tedownloaden blijft er constant staan downloaden 0% en loopt mijn toestel helemaal vast :(
Ik neem aan dat je het over die link van Chris10 hebt en niet over die van mij? Heb trouwens hetzelfde probleem hier.
Ik hoop dat ik nog ergens gratis games tegenkom die ik op mijn site kan zetten. Scheelt weer een hoop gedoe en gebrowse voordat je datgene hebt gevonden wat je wilt downloaden zoals je meemaakt op vele andere sites. :/

Heb van de week trouwens de USB-datakabel (van de V60i) kunnen testen op mijn T720 en dat werkt prima. Alleen is er nog geen software beschikbaar voor de T720. :( Het enige dat goed werkt is de modemverbinding. Heb het kabeltje maar weer teruggebracht en wacht op maar de oficiele versie.

• Chris10
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 19:01:
Vreemd... Ik heb het net nogeens geprobeerd en het ging perfect. Ik had eerst HCCnet als mijn standaard WAP-provider, maar toen ging het ook niet goed. Nu heb ik weer gewoon BEN ingesteld over GPRS en dan gaat het perfect.
Loop je instellingen even na of probeer een andere WAP provider.
Suc6!

[update]
Ik heb het bestand aangepast.
Nu zou het goed moeten werken voor iedere provider. De link is hetzelfde gebleven:
HTTP://cvbarney.endoria.net/wap/games.jad

Veel game plezier :7

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

• Chris10
Voor de schaakliefhebbers onder ons:
http://cvbarney.endoria.net/wap/ChessBuddy.jad
(Let op de hoofdletters!)

Alleen begint het kleine geheugen van de T720 me nu wel op te vallen...
3 of hooguit games/apps en hij zit vol. :'(

In een Duits forum over de T720 wordt gezegd dat er een firmware update is, alleen dat deze geld kost?!?! De bugs die daar ook genoemd worden zijn mij zeker opgevallen. Motorola mag dan toch geen geld vragen voor hun eigen fouten? :?

Graag reactie van iemand die hier iets meer over weet.

Owja, het Duitse T720 forum:
http://www.filesharing-hi...95cfb086ac55d621a12981e8a

Ennuh...Voor de rest echt een toppie foontje hoor!! :9

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Aangezien ik zelf ook oren heb naar deze telefoon was ik benieuwed naar zijn java compatibaliteit.

Ik ben momenteel bezig een grappige game te maken in j2me.
http://www.cybertim.net/sites/www.cybertim.net/temp/Airo.rar
Dit is de link naar de test versie van de applet.
Ik was benieuwd of iemand deze even kon testen op de telefoon.

Tot nu toe is het wel compleet volgens de java regeltjes geprogged dus het zou echt geen schade kunnen doen (heb het al op 10 verschillende emulatoren en me plam getest en daar gaat het gewoon perfecto op).

maar toch ff een disclaimer; mocht het wel wat doen dan ben ik niet verantwoordelijk :P

thanks alvast.

• Chris10
CT schreef op 03 november 2002 @ 15:31:
Aangezien ik zelf ook oren heb naar deze telefoon was ik benieuwed naar zijn java compatibaliteit.

Ik ben momenteel bezig een grappige game te maken in j2me.
http://www.cybertim.net/sites/www.cybertim.net/temp/Airo.rar
Dit is de link naar de test versie van de applet.
Ik was benieuwd of iemand deze even kon testen op de telefoon.

Tot nu toe is het wel compleet volgens de java regeltjes geprogged dus het zou echt geen schade kunnen doen (heb het al op 10 verschillende emulatoren en me plam getest en daar gaat het gewoon perfecto op).

maar toch ff een disclaimer; mocht het wel wat doen dan ben ik niet verantwoordelijk :P

thanks alvast.
Hij doet het perfect CT! Alleen snap ik de bedoeling van het spel nog niet helemaal ;) Ik heb al een hoop java proggies uitgeprobeerd op deze telefoon en tot nu tot nog niet een keer een probleem tegen gekomen. Alleen dat soms de knoppen niet helemaal kloppen als het voor een andere telefoon is gemaakt, maar meestal is het dan nog wel goed te bedienen.
Alleen moet je misschien nog even een "exit" knop maken voor een van de knoppen onder het beeldscherm, en tevens een menu voor de middelste menu knop. Hou me op de hoogte met je updates! :9
Voor mensen die het ook even willen proberen met hun telefoon heb ik even het JAD bestand met de juiste URL op mijn server gezet:
http://cvbarney.endoria.net/wap/Airo.jad

Ik ben zelf ook al bezig met J2me en ik wil een NL T720 pagina gaan maken, dus als mensen nog stuff of ideeën hebben... Kom maar op:
t720@cvbarney.endoria.net

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

nou als het goed is, is er een soort "ruimte" sterren die voorbij schieten, en jij bent dan een klein vliegtuige in de vorm van een blokje :P meer is er idd nog niet.
Maar het vliegtuigje vliegt wel met de pijltjes? meer functionaliteit is er nog niet namelijk :)

Verwijderd

Is het eigenlijk iemand al gelukt om msn of icq via zijn/haar t720 te gebruiken ?? Ik doe het normaal wel eens via een wap site maar is hier ook al een werkende java app voor ??? Heb er al een aantal geprobeerd maar nog steeds zonder suc6 :(

• Chris10
CT schreef op 03 november 2002 @ 16:08:
nou als het goed is, is er een soort "ruimte" sterren die voorbij schieten, en jij bent dan een klein vliegtuige in de vorm van een blokje :P meer is er idd nog niet.
Maar het vliegtuigje vliegt wel met de pijltjes? meer functionaliteit is er nog niet namelijk :)
Dan klopt het idd. Ik maar denken dat ik die sterren moest ontwijken. ;)
Ik zie de sterren en het blokje kan ik over het hele schermpje bewegen.
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 16:12:
Is het eigenlijk iemand al gelukt om msn of icq via zijn/haar t720 te gebruiken ?? Ik doe het normaal wel eens via een wap site maar is hier ook al een werkende java app voor ??? Heb er al een aantal geprobeerd maar nog steeds zonder suc6 :(
Je kan eens QSM proberen. Bij mij werkt dat gewoon. Je maakt een account aan en daarin kan je de login gegevensvan MSN, ICQ en Yahoo instellen. Je ziet dan een buddy lijst op je scherm van de mensen die je in ICQ en MSN hebt staan. Net als bij Trillian. Werkt erg goed!! :P
http://www.softex-india.com/qsm/index.html

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik ben ook een gelukkige eigenaar van de T720, maar als ik via de browser naar www.midletcentral.com wil gaan zie ik niets in m'n schermpje, alleen een regel tekst waar anders de titel van de website staat, er staat dan 'ben er zo'
Ik gebruik GPRS van Ben (heb een GPRS-actief abbo'tje), kan iemand me uitleggen wat ik fout doe, of wat het probleem is?
Thx!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

evol

hello world

Sinds gister ook eigenaar van een T720 icm Vodafone abonnement. Kan je bij Vodafone eigenlijk al GPRS gebruiken? Zie zo 1 2 3 (boekje nog nie goed gelezen :)) niet waar ik gprs instel, en op de vodafone site wordt ik niet veel wijzer :?

/edit
Zie al dat je bij vodafone weer apart GPRS abbo erbij moet afsluiten...

Move along people. Nothing to see here.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb het een en ander uigebreid en er maar een standaart URL aan geplakt:
http://www.cybertim.net/sites/www.cybertim.net/temp/Airo.jad
Het is nu een beetje meer speelbaar hoop 'k :P
Maar ik was eigenlijk benieuwed of het nog wel speelbaar is, op me palm is het namelijk nietmeer te doen (teveel threads ofzo en die JVM is zowiezo traaaag).

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

out schreef op 03 november 2002 @ 19:03:
Sinds gister ook eigenaar van een T720 icm Vodafone abonnement. Kan je bij Vodafone eigenlijk al GPRS gebruiken? Zie zo 1 2 3 (boekje nog nie goed gelezen :)) niet waar ik gprs instel, en op de vodafone site wordt ik niet veel wijzer :?

/edit
Zie al dat je bij vodafone weer apart GPRS abbo erbij moet afsluiten...
Yep, Je hebt daar een apart abbo voor nodig (ik heb zelf de 1Mb voor €8.50). Voorlopig is 1Mb meer dan voldoenede voor mij, daar kan ik bijna dagelijks mee wappen en verder enkele beltonen en plaatjes mee downloaden per maand. :)

Voor verdere instellingen check: [GSM] Het grote GPRS/WAP instellingen en ervaringen topic

Verwijderd

Iemand ervaring met qsm en kpn ?? heb QSM gedownload hier maar hij doet hij wil niet connecten . elke keer de foutmeldin could not establish connection .....iemand tips???

• Chris10
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:44:
Iemand ervaring met qsm en kpn ?? heb QSM gedownload hier maar hij doet hij wil niet connecten . elke keer de foutmeldin could not establish connection .....iemand tips???
Je kan kijken of je netwerktoegang voor java goed ingesteld staat:
Menu -> Instellingen -> Java Tools -> Netwerk Toegang -> Toelating
Dit kan je dan wijzigen in "Nooit vragen"

Het DNS IP kan je dan instellen volgens je GPRS provider.
Zo zou het moeten werken.
Suc6!

Verwijderd

grr ik wordt er niet goed van ik kan gewoon rintones en wallpapers downloaden en als ik zo'n java games van chris10 probeer te downloaden komt er te staan downloaden 0% en blijft het zandlopertje draaien en gebeurt er helemaal niks !! en na een paar minuten zit de hele telefoon gewoon vast terwijl ik nog 178 kb ruimte voor java heb.
heb ik soms een kut software versie ofzo ? t720_6_05.08.00R
Ik heb ben gprs en heb volgens mij alles wel goed staan plz iemand ideen ?

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Ik wacht nu al bijna 4 weken op m'n T720 :( :(

Wat ik me trouwens nog af vroeg, zit er geluid bij die spelletjes? (hoor je bijv. die motor scheuren als je dat Motor GP spel speelt?)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
TangLeFuzZ schreef op 04 november 2002 @ 16:37:
Ik wacht nu al bijna 4 weken op m'n T720 :( :(

Wat ik me trouwens nog af vroeg, zit er geluid bij die spelletjes? (hoor je bijv. die motor scheuren als je dat Motor GP spel speelt?)
Bij de demo versie die er standaard op zit iig niet, heb de full niet gespeeld (kost 5 euro om te downen...)

Silverbolt: Ik heb dezelfde software versie en ook Ben GPRS, van midlet.org heb ik geen enkel probleem om te downen, die link van Chris001 werkt bij mij ook niet, ik kan ook niet op www.midletdentral.com komen (zie bovenstaande post, op die site staat iets over dat je IP over GPRS moet hebben, geen WAP over GPRS, ik ben bang dat Ben wap over GPRS heeft, wat dus voor mij het probleem is.
Ik krijg QSM trouwens nog steeds niet aan de gang, hij krijgt geen verbinding, ik heb als DNS 10.10.10.10, ik heb geen zin om een andere provider te gebruiken omdat ik een Ben GPRS actief accountje heb, daarvoor moest ik iets in m'n instellingen wijzigen, ik ben bang dat als ik bv. Tutch pak ik weer meer betaal, iemand de oplossing???

• Bbfreak
  • Laatst online: 04-02 10:03
Effe een vraagje over de beltonen. Allemaal heel leuk en aardig. Ben super tevreden over T720 hoor maar vindt de beltonen wat tegenvallen. Een gozer uit mijn basketbalteam heeft de Samsung T100 en die beltonen zijn duidelijk beter. Wat is het verschil in geluid tussen de T100 en de T720? Over de hardware gesproken dan. Het kan zo zijn dat er misschien over een tijdje betere uitkomen die net zo mooi klinken. Hoop ik iig wel. Ben op dat gebied wel een beetje jaloers op T100. D8 dat er nl geen verschil tussen zat. Ik hoor het wel. Later Coentje! Motorola rulezz _/-\o_

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
verschil tussen de motorola en de samsung: nou, de motorola heeft een standby-tijd van 165 :) uur en de samsung maar 110 :'( uur (dat vind ik belangrijker dan de kwaliteit van de polyfonische ringtones) voor de rest is ook het scherm van de t720 groter dan die van de t100 ;)

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:58

Hoicks

Techno!

Vraagje:

Ik heb de t720 ook gekocht en verwacht hem deze week te krijgen :)

Kan ik gewoon midi's via gprs downen en die als poly-beltonen gebruiken?

Leuke midi files:
http://209.197.86.65/20020902/t/tv/Hawaii_50.mid
http://209.197.86.65/20020902/t/tv/Muppet_Show.mid
http://209.197.86.65/20020902/t/tv/Simpsons.mid
http://209.197.86.65/20020902/t/tv/XFiles.mid

(links ff plakken in je urlbalk)

Verwijderd

Wat betreft de techniek van luidsprekers, die wordt altijd verbeterd. Alleen moeten wij ons houden aan de specs die Motorola wil. Binnen nu en een paar jaar zal de luidspreker en microfoon volledig weg zijn. Iets anders zorgt dan voor geluid, dat vele malen beter is dan de klote speakerstjes.

Verwijderd

Bbfreak schreef op 04 november 2002 @ 22:16:
Effe een vraagje over de beltonen. Allemaal heel leuk en aardig. Ben super tevreden over T720 hoor maar vindt de beltonen wat tegenvallen. Een gozer uit mijn basketbalteam heeft de Samsung T100 en die beltonen zijn duidelijk beter. Wat is het verschil in geluid tussen de T100 en de T720? Over de hardware gesproken dan. Het kan zo zijn dat er misschien over een tijdje betere uitkomen die net zo mooi klinken. Hoop ik iig wel. Ben op dat gebied wel een beetje jaloers op T100. D8 dat er nl geen verschil tussen zat. Ik hoor het wel. Later Coentje! Motorola rulezz _/-\o_
Het verschil is dat de t720 8-stemmig polyphone ringtones heeft en de samsung 16-stemmig polyphone ringtones.
Op zich vind ik het geluid van de t720 al prachtig, het enige nadeel is dat zelfs op volume 7 ik mijn t720 nog niet hoor als ie in mijn broekzak zit. :(

• TangLeFuzZ
Yahoo....m'n T720 is gearriveerd :D

Ik ga 'm zometeen ophalen...en dan mooi spelen op de terugweg :P

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

TangLeFuzZ schreef op 05 november 2002 @ 13:51:
Yahoo....m'n T720 is gearriveerd :D

Ik ga 'm zometeen ophalen...en dan mooi spelen op de terugweg :P
moet de accu niet eerst opladen dan ? :P

• TangLeFuzZ
CT schreef op 05 november 2002 @ 14:14:
[...]

moet de accu niet eerst opladen dan ? :P
Dat doet de persoon waar hij is afgeleverd op dit moment :)

• iLLEVAiHCAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-02 20:51

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

't klopt trouwens inderdaad dat er in Duitsland een upgrade kit uitkomt.. .
Voor 79 tot 99 Euro krijg je dan een digitale camera & een firmware upgrade zodat je MMS kan versturen cq. ontvangen.

Deze upgrade gaat echter wel ten koste van het aantal te downloaden polyfonische beltonen en de voor J2ME beschikbare hoeveelheid Kb.. .
Dus IMHO echt niet het geld waard, maar wel goed dat ze het uitbrengen!

Kan iemand mij trouwens vertellen of ik met die USB datakit ook beltonen en JAVA progjes op de T720 kan zetten of moet dat beslist "Over the Air"?

En:

De covers die te koop zijn; moet je die op het huidige (grijze) omhulsel plaatsen
(zodat de telefoon dikker wordt.. .) of kun je het cover ipv. het grijze omhulsel zetten (dat dan dus zegmaar ook een cover is!)?

• TangLeFuzZ
iLLEVAiHCAM schreef op 05 november 2002 @ 15:56:
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik met die USB datakit ook beltonen en JAVA progjes op de T720 kan zetten of moet dat beslist "Over the Air"?
USB Datakit?
Is die goedkoper dan die datakabel van 60 euro? Die prijs slaat namelijk nergens op.

Trouwens, check deze games eens, komen binnenkort uit speciaal voor 'onze' foon :9~

Siberian Strike

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/siberian/T720/InterfaceART2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/siberian/T720/Siberian%20Strike%20T720%20boats.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/siberian/T720/Siberian%20Strike%20T720%20forest.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/siberian/T720/Siberian%20Strike%20T720%20train.gif

Skate & Slam

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/Skate/t720/InGame2.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/Skate/t720/InGame5.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/Skate/t720/InGame11.bmp

Rainbow Six

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/R6brokenwing/t720/R6%20T720%20Splash.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/R6brokenwing/t720/R6%20T720%20Mission%201-1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/soon/R6brokenwing/t720/R6%20T720%20Mission%203-2.gif

http://www.gameloft.com/en/soonT720.php

Iets te stoer 8)

• Archie_T
iLLEVAiHCAM schreef op 05 november 2002 @ 15:56:
't klopt trouwens inderdaad dat er in Duitsland een upgrade kit uitkomt.. .
Voor 79 tot 99 Euro krijg je dan een digitale camera & een firmware upgrade zodat je MMS kan versturen cq. ontvangen.

Deze upgrade gaat echter wel ten koste van het aantal te downloaden polyfonische beltonen en de voor J2ME beschikbare hoeveelheid Kb.. .
Dus IMHO echt niet het geld waard, maar wel goed dat ze het uitbrengen!
Lijkt mij wel weer handig... Maar als ik zo die spellen hier zie, wil ik eigenlijk wel weer ruimte overhouden..
Heb ik motorola even over gemailed, kon via de USB of Serieel datakit
De covers die te koop zijn; moet je die op het huidige (grijze) omhulsel plaatsen
(zodat de telefoon dikker wordt.. .) of kun je het cover ipv. het grijze omhulsel zetten (dat dan dus zegmaar ook een cover is!)?
Volgens mij kan je die grijze er zo afhalen.

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-02 15:18

ZiegoM

Yammie R1

TangLeFuzZ schreef op 05 november 2002 @ 16:47:
[...]

USB Datakit?
Is die goedkoper dan die datakabel van 60 euro? Die prijs slaat namelijk nergens op.

Trouwens, check deze games eens, komen binnenkort uit speciaal voor 'onze' foon :9~

Siberian Strike

Skate & Slam

Rainbow Six

Iets te stoer 8)
HollyMolly!
das net een GameBoy (Color) :D

Hopen dat er ook zulke Java Games @ mijn aanstaande nokia 6610/7210 kunnen :P

\_Specs_/

Verwijderd

als ik zeg maar naar die url van chris ga via wap krijg ik gewoon net als op me normale pc een soort textfiletje te zien....hoe download ik die games dan ff? als ik wilde opslaan sloeg ie de pagina op en niet de gamez...en als ik naar die url maar dan met .jar ipv .jad ga op mijn pc wilt ie een file downen maar als ik dat doe op de phone zegt ie cannot show page ofzo....

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:21:
als ik zeg maar naar die url van chris ga via wap krijg ik gewoon net als op me normale pc een soort textfiletje te zien....hoe download ik die games dan ff? als ik wilde opslaan sloeg ie de pagina op en niet de gamez..
Vrij simpel, ga met de pijltjes naar de betreffende ringtone en "kies" die gewoon. Het downloaden gaat vanzelf. Je moet alleen niet gebruik maken van die "middelste menu toets". :Y)

Trouwens, die midi's van Hoicks werken niet op de T720! helaas :(

• TangLeFuzZ
Ik heb ook een paar midi files gecut en geupload, de volgende werken op de T720:

www.vype.nl/pride.mid
www.vype.nl/scar.mid
www.vype.nl/ad.mid

• Chris10
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:21:
als ik zeg maar naar die url van chris ga via wap krijg ik gewoon net als op me normale pc een soort textfiletje te zien....hoe download ik die games dan ff? als ik wilde opslaan sloeg ie de pagina op en niet de gamez...en als ik naar die url maar dan met .jar ipv .jad ga op mijn pc wilt ie een file downen maar als ik dat doe op de phone zegt ie cannot show page ofzo....
Geen idee hoe dit komt. Ik had hetzelfde als ik via HCCnet inbelde en zo WAP gebruikte. Nu gebruik ik Ben GPRS, en ik krijg netjes het download schem. Geen flauw idee waarom bij normaal wap de telefoon het JAD bestand als tekstbestand weergeeft en via GPRS het wel goed gaat :?
Heeft iemand hier ervaring mee en antwoord op??

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Weet iemand of deze datakabel gaat werken met de T720? Is die dan gelijk aan de PCC8500 (originele datakabel van Motorola) alleen zonder software, of is de implementatie anders en kan je dus ook niet de originele software gebruiken?

• TangLeFuzZ
Heeft iemand al een util gevonden waarmee je op msn/icq kunt die op de T720 werkt?
Die ene MiMessenger deed het bij mij nog niet....

Verwijderd

op midletcentral.com zit ik beetje allemaal games te downen...maar ik kan een .jar en een .jad file downen? welke moet ik nou hebben voor op de telefoon?
(ben van plan ze via datakabel naar phone te gooien)

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
de covers zijn uit zie het nieuwe topic

• TangLeFuzZ
Nog een paar toontjes die werken:

http://www.vype.nl/cn.mid
http://www.vype.nl/hav.mid (anders dan de vorige)
http://www.vype.nl/te.mid

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Yeah ik hebbum ook!

Heb meteen Afbeeldingslocatie: http://www.hoicks.com/mt/cat.gif als bgr ingesteld en de hava naquila als ringtone van een hiervan hierboven ingesteld :)

• Hoicks

Hoicks

Techno!

mijnn excuses voor deze per ongeluk nutteloze kwoot |:(

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

TangLeFuzZ schreef op 05 November 2002 @ 16:47:
[...]

USB Datakit?

Siberian Strike

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Skate & Slam

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Rainbow Six

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

http://www.gameloft.com/en/soonT720.php

Iets te stoer 8)
Vette spellen :9~

Op dat punt is dat ding echt wel veel beter dan de T68i! Hoop dat ze ooit met een update komen voor t68i dat je net als bij T300 nieuwe spellen erop kan zetten....

Maar wta ik me afvraag bij die spellen. Hoe groot zijndie? Want de T720 heeft nu nie echt veel geheugen vrij voor java, en gezien de spellen zit dat geheugen dan met 1 zo'n spel volgens mij al meteen vol. Of valt dat wel mee?

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

hmmm Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/cool/airo.png zo ver ben ik al met me game :P
Dat java mobile is echt super cool programmeren :)
Volgende week ofzo zal die wel af zijn, eindelijk een gratis en coole unlimited upgrade topshooter als aero fighter :) voor je mobieltje.

• Chris10
CT schreef op 08 november 2002 @ 16:37:
hmmm [afbeelding] zo ver ben ik al met me game :P
Dat java mobile is echt super cool programmeren :)
Volgende week ofzo zal die wel af zijn, eindelijk een gratis en coole unlimited upgrade topshooter als aero fighter :) voor je mobieltje.
Damn, dat ziet er al strak uit CT!, en snel gefixt ook! :P
Post meteen ff een link als je een goed werkende versie hebt, dan wil ik wel je eerste béta tester zijn >:)

Ik heb net een groot java project voor m'n opleiding gehad, dus kan nu even geen java meer zien.. Maar als dat weer een beetje bezonken is dan ga ik ook aan de slag ;)

• TangLeFuzZ
Ziet er zeker goed uit!

Ik kan mensen ook aanraden het spel Astrosmash te kopen (5 euro) op motorolafun.com, erg leuke klassieker is dat.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

* Hoicks hoopt dat nemesis van de msx uitkomt voor de t720 :)

Verwijderd

hoop dat ze ook een upgrade kit gelijk uit brengen voor die t68i dat je ook polifonische beltonen hebt , want van deze krijg ik gewoon tranen in m'n ogen ZO MOOI!
www.vype.nl/ad.mid

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 09:21
nog een vraagje over de wallpapers op deze phone

moet dat een gifje zijn, of kan t ook een jpg zijn?
en zijn er nog eisen aan het gifje, mbt. aantal kleuren oid?

krijg m zelf eind volgende week, als alles meezit

Verwijderd

wallpapers zijn gif bestanden aantal kleuren= uiteraard 4096 en ze mogen niet groter zijn dan 15 kb anders krijg je errors in het downloaden, dit geld ook voor de ringtones die in het .mid formaat moeten zijn.

• Archie_T
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 13:17:
wallpapers zijn gif bestanden aantal kleuren= uiteraard 4096 en ze mogen niet groter zijn dan 15 kb anders krijg je errors in het downloaden, dit geld ook voor de ringtones die in het .mid formaat moeten zijn.
Zijn er 4096 kleuren gifs dan??? Volgens mij gaat het maar tot 256, dat vind ik wel jammer aan deze phone.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste