Verwijderd

dat stof had ik opgegeven, maar kennelijk hebben ze niet goed gelezen... Ik was ook alles kwijt, moest alles weer d'r opzetten, en met name telefoonboek was irritant (had ze niet op sim opgeslagen, omdat het langzamer werkte). Motorola heeft ook redelijk wat acessoires, maar ze zijn moeilijk verkrijgbaar,en zeker niet goedkoop... Dat blauwe frontje ziet er wel :9~ uit, maar om er nou 25 euro voor neer te tellen...
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 22:14:
Verder ik zat ff te klieren en er stond ook een standaard O2 gprs verbinding in (met ook als APN internet) ik connecte er per ongeluk naar en het werkte nog ook :? Zat ik nou op de internet access geval van Orange of echt op de O2 netwerk? laatste lijkt me nog al stug namelijk...
Verdenk ervan overigens dat dit via Orange Internet Access ging, maar de wap portal van O2 gebruikte... De GPRS data gebruik overzicht op de site was namelijk omhoog gegaan... Mooi, kan ik toch nog ergens die 2 MB voor gebruiken ;)

Arg! en nu is dat ding weer dood (knoppen, behalve aan/uit doen het niet meer :( )!! Morgen maar weer langs belcompany

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 20:08 ]

Verwijderd

>*kick*<

Hoe kan ik nu als ik geen datakabel heb een wallpaper zelf naar mijn foon wappen?

Ik heb al gezocht en geprobeerd om WML pagina's te maken. Niet gelukt. Geprobeerd een nederlands bedrijf te vinden wat een datakabel levert voor een t720.... niet gelukt..

Hoe kan ik nu een lekkere foto van mn vriendin als achtergrond zetten op mn foon? O+ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 15:02 ]

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 09:24
Verwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 15:01:
>*kick*<

Hoe kan ik nu als ik geen datakabel heb een wallpaper zelf naar mijn foon wappen?

Ik heb al gezocht en geprobeerd om WML pagina's te maken. Niet gelukt. Geprobeerd een nederlands bedrijf te vinden wat een datakabel levert voor een t720.... niet gelukt..

Hoe kan ik nu een lekkere foto van mn vriendin als achtergrond zetten op mn foon? O+ ;)
Je kan gewoon een image online zetten, let wel op de grootte(15kb max geloof ik). En dan de link als url laden in je telefoon. Dan vraagt ie meteen of je het plaatje wil opslaan of als achtergrond wilt instellen geloof ik.

Verwijderd

Na het flashen van mijn T720 is die grens van 15kb aangepast... ik kan nu meer dan 15kb op mijn phone zetten zowel voor plaatjes en beltonen...

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:58

Hoicks

Techno!

Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 13:24:
Na het flashen van mijn T720 is die grens van 15kb aangepast... ik kan nu meer dan 15kb op mijn phone zetten zowel voor plaatjes en beltonen...
Hoe heb je hem geflashed?

Verwijderd

Ik heb hem laten opsturen

Verwijderd

Iemand nog leuke sites met wallpapers tegen gekomen ? of geschikte midi's ?

Verwijderd

Hier nog een site met wat ringtones e.d.
http://www.andres-hoppe.de/html/download.html

Ook ringtones kun je gewoon op normale webspace oploaden en naar toe wappen.(Als je maar direkt naar de file linkt) De fone herkent de midi en vraagt of je hem op wilt slaan.

Verwijderd

uerjm toch weer een kick in dit topic.... Kan je in nederland als een losse camera kopen met software update??? winkel/prijs???

Verwijderd

Als er toch een kick is geweest :D Ik kan sinds gisteren niet meer in mijn adresboek en bij mijn berichten komen. Hij blijft laden (zandloper | Een ogenblikje)

Dat gaat alleen maar weg als ik het klepje weer dicht doe. :(
Dat zal wel niet 1,2,3 op te lossen zijn, en ik heb eik geen zin om hem een week of wat te missen omdat het mijn enige toestel is....

Sim er uit, sim er weer in. thats it. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 02:15 . Reden: ik weet het al ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 10:36:
Als er toch een kick is geweest :D Ik kan sinds gisteren niet meer in mijn adresboek en bij mijn berichten komen. Hij blijft laden (zandloper | Een ogenblikje)

Dat gaat alleen maar weg als ik het klepje weer dicht doe. :(
Dat zal wel niet 1,2,3 op te lossen zijn, en ik heb eik geen zin om hem een week of wat te missen omdat het mijn enige toestel is....

Sim er uit, sim er weer in. thats it. :*)
Dat is zeker als je hem net hebt opgestart..... je moet hem dan gewoon ff uit laten ratelen.... verder zoek ik me suf naar gratis midlets voor dit ding..... http://www.andres-hoppe.de/html/download.html is een geweldige site jammer van de weinige games
Pagina: 1 2 3 4 Laatste