Midi files mogen bij mij niet groter zijn dan 5 kb, anders krijg ik een error ...Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 13:17:
wallpapers zijn gif bestanden aantal kleuren= uiteraard 4096 en ze mogen niet groter zijn dan 15 kb anders krijg je errors in het downloaden, dit geld ook voor de ringtones die in het .mid formaat moeten zijn.
is het eigelijk mogelijk om die nav knop afbeelding weg te krijgen? ik wil gewoon genieten van die achtergrond i.p.v zo'n lompe knop in het beeld
Bears and Bulls
zouden we ooit een "blauw" scherm kunnen verwachten (LOL)
Fatale uitzondering in module 4mngw83kxdj.dll
blablablabla....
Fatale uitzondering in module 4mngw83kxdj.dll
blablablabla....
De oplossing is niet altijd de oplossing
Verwijderd
nee dat kan helaas niet en dat is dan ook meteen het grootste nadeel van de telefoon vind ikzelf.mindcre8r schreef op 10 november 2002 @ 17:20:
is het eigelijk mogelijk om die nav knop afbeelding weg te krijgen? ik wil gewoon genieten van die achtergrond i.p.v zo'n lompe knop in het beeld
Dat is dan wel weer jammer... als je een sjik als wp hebt dan heeft ze wel lekkere grote knoppenVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 21:21:
[...]
nee dat kan helaas niet en dat is dan ook meteen het grootste nadeel van de telefoon vind ikzelf.
Bears and Bulls
Heb ff me voortgang e.d. van me game op http://www.mandoryn.com/ gezet (onder de link airo). voor de geinterreseerde, want binnenkort heb ik wel een beta tester nodig
(zelf heb ik nog geen t720, duurt nog wel een maandje).
In wat voor winkel werk jeimthecool1 schreef op 26 oktober 2002 @ 18:47:
Ik ben dus van plan om een t720 te gaan kopen, ik werk in een telefoonwinkel en kan deze telefoon tegen de inkoopprijs kopen (209 euro) ipv 409 simlockvrij![]()
![]()
![]()
![]()
maar is het een leuk/goed/makkelijk toestel???
zijn er min/pluspunten aan het toestel
hoe lang is de standbytijd gemiddeld?
Let me know
Je verkoopt dit toestel, maar je weet er niets van, wat adviseer je je klanten dan
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Niet iedereen in een telecomwinkel is verkoper...Br@m schreef op 11 November 2002 @ 11:23:
[...]
In wat voor winkel werk je
Je verkoopt dit toestel, maar je weet er niets van, wat adviseer je je klanten dan
Uhh jij werkt toch in een telefoonwinkel, dan moeten mensen dat soort dingen aan jou kunnen vragen, maarja je wist ook al niet dat de n21i geen simlock had (zie thread 644412), dus ik denk dat ik maar niet door jou geholpen wil wordenimthecool1 schreef op 26 October 2002 @ 18:47:
ik werk in een telefoonwinkel en kan deze telefoon tegen de inkoopprijs kopen
Nee, das ook weer waar, maar dan vraag je het toch aan je collega's?TangLeFuzZ schreef op 11 November 2002 @ 11:33:
[...]
Niet iedereen in een telecomwinkel is verkoper...
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
meldt zich aan als beta testerCT schreef op 11 november 2002 @ 11:21:
Heb ff me voortgang e.d. van me game op http://www.mandoryn.com/ gezet (onder de link airo). voor de geinterreseerde, want binnenkort heb ik wel een beta tester nodig(zelf heb ik nog geen t720, duurt nog wel een maandje).
(zodra ben op houd te fucken met me gprs want mijn t720 geeft aan dat gprs mogelijk is maar als ik wil surfen komt er te staan geen gprs beschikbaar, en als ik dan vervolgens via normaal wap doe werkt alles, maar eens ff naar de helpdesk bellen...
Verwijderd
Helemaal gelijk. Als men zich druk maakt over nieuwe covertjes i.p.v. zakelijk, technische inhoudelijke onderwerpen m.b.t. mobiele telefonie/ internet, is mijn mening sluiten maar. Dit geldt overigens voor meer topics op dit forum.
Zal wel ff helpen met kicken dan...
Ik vind de beltonen die je er zelf inzet vrij zacht weergegeven worden, iets aan te doen?
Iemand ook nog een leuke site met beltonen voor de T720?
Spelletjes, zijn die er al andere dan die betaalde?
Ik vind de beltonen die je er zelf inzet vrij zacht weergegeven worden, iets aan te doen?
Move along people. Nothing to see here.
Al langout schreef op 12 november 2002 @ 21:23:
Zal wel ff helpen met kicken dan...
zie: www.midlet.org of www.midletcentral.com
Zit er op die spelletjes die standaard op de t720 zitten (de demos dus) eig. copyright? Anders heb ik wel een link waar je de volledige versies kan krijgen.
Ik wil graag nee zeggenStorm schreef op 12 november 2002 @ 21:53:
Zit er op die spelletjes die standaard op de t720 zitten (de demos dus) eig. copyright? Anders heb ik wel een link waar je de volledige versies kan krijgen.
Ach ja .. je weet het niet he
enm hoe download je die games?Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 17:08:
http://www.mymobilesoft.com/motltd/t720.htm#games
allemaal games en java aps voor niks
edit: ik zie 't al
Wanneer kan ik een coole tamagotchi verwachten voor mijn T720
Bedn nu pacific storm aan het downen
Verwijderd
pasific storm is cool en astromath rulez ook zwaar aleen ik zie wel dat er max 5 games of proggies op me t720 kunnen heb nu 5 games erop staan en nog maar 10 kb vrij
Pacific Storm wil bij mij niet installeren....ik krijg de melding 'netwerk reageert niet' na een minuut oid.
Ik heb de telefoon sinds gisteravond, en hij bevalt me (tot nu toe nog) goed
en ik heb de blauwe cover
en ik heb de blauwe cover
Verwijderd
ik moest ook een paar keer proberen download bleef bij mij dan hangen op x % komt omdat het een erg drukke wap pagina is na de 3e keer kon ik gewoon in 1x downloaden en pacific storm en astromath zij dikke aanraders.TangLeFuzZ schreef op 13 november 2002 @ 19:09:
Pacific Storm wil bij mij niet installeren....ik krijg de melding 'netwerk reageert niet' na een minuut oid.
Okay op http://www.mandoryn.com/ kan je een first beta downloaden voor de ginterreseerden
Maar ik heb geen idee of die uberhaupt wat doet op je t720 .. hoop't wel.
Had ik eerst ook, bij motoGP dan. Staat je time out bij je wap instellingen niet te laag? Dat was het bij mij namelijk...TangLeFuzZ schreef op 13 November 2002 @ 19:09:
Verwijderd
Ik krijg de volgende melding:CT schreef op 13 november 2002 @ 21:55:
Okay op http://www.mandoryn.com/ kan je een first beta downloaden voor de ginterreseerdenMaar ik heb geen idee of die uberhaupt wat doet op je t720 .. hoop't wel.
de pagina is te groot om terug te sturen.
Als je het via wap/gprs de JAD probeert binnen te halen .. ?Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:28:
[...]
Ik krijg de volgende melding:
de pagina is te groot om terug te sturen.
Want de app is bijna 60k geloof ik
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 21:40:
[...]
ik moest ook een paar keer proberen download bleef bij mij dan hangen op x % komt omdat het een erg drukke wap pagina is na de 3e keer kon ik gewoon in 1x downloaden en pacific storm en astromath zij dikke aanraders.
Ik krijg de melding als het binnenhalen van de game al klaar is, en hij ook zelfs bijna klaar is met installeren (hij is dan al een minuut ofzo bezig geweest met installeren).out schreef op 13 November 2002 @ 22:22:
[...]
Had ik eerst ook, bij motoGP dan. Staat je time out bij je wap instellingen niet te laag? Dat was het bij mij namelijk...
Ik kan me dus niet voorstellen dat het een time out is of dat het aan de drukte op die site zelf ligt?
Vet!CT schreef op 13 november 2002 @ 21:55:
Okay op http://www.mandoryn.com/ kan je een first beta downloaden voor de ginterreseerdenMaar ik heb geen idee of die uberhaupt wat doet op je t720 .. hoop't wel.
Verwijderd
Is het iemand al gelukt om te emailen met zijn t720 ?? Ik probeer het via mijn wanadoo free accountje maar het wil niet lukken krijg steeds de melding geen netwerk........Iemand ideeen of een oplossing hiervoor ???
Ik gebruik daar nu het inbelnummer van HCCnet voor (zo'n 06760 nummer).Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:43:
Is het iemand al gelukt om te emailen met zijn t720 ?? Ik probeer het via mijn wanadoo free accountje maar het wil niet lukken krijg steeds de melding geen netwerk........Iemand ideeen of een oplossing hiervoor ???
Bij de instellingen van e-mail heb ik bij de ISP-instellingen GSM(CSD) als 'Type verbinding' gekozen.
Verder gewoon je inbel gebuikersnaam, je wachtwoord en het DNS IP van je provider waar je inbelt.
Dan (het het Setup Email menu) de gebuikersnaam en het wachtwoord van de POP3 server, het adres van de POP3 & SMTP server en dat was het wel. Op deze manier werkt het nu perfect bij mij.
Ik zou morgen de technische dienst van BEN terug bellen, en die konden mij uitleggen hoe ik het via GPRS kan instellen.
Ik hoop dat het zo lukt, en anders laat je het nog maar even weten. Als het mij gelukt is via GPRS zal ik hier nog wel even de instellingen posten voor de mede BEN + T720 gebruikers!
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
Ik doe niet anders dan via GPRS e-mailen (bij Ben), je moet dan op www.benonline.nl registreren, dan kun je daar je Pop3 instellingen invoeren en via de wap-pagina van ben via de menu's communicatie->email je mail lezen, versturen heb ik nog maar 1x geprobeerd, dat was naar een hotmail adres en dat mocht niet van die site 
Maar e-mail lezen gaat perfect via GPRS!
Updateje: ik check net ff of die link werkt, blijkt dat benonline.nl ff plat ligt, je zult dus nog ff geduld moeten hebben
Updateje: ik check net ff of die link werkt, blijkt dat benonline.nl ff plat ligt, je zult dus nog ff geduld moeten hebben
Als ik de timeout van het O2 gprs profiel op 10 minuten zet krijg ik nog steeds die error
Dat is geloof ik niet echt wat we bedoelden. Deze telefoon heeft een eigen e-mail programma. Dat is tevens stukken efficiënter dan via Ben WAP, want nu heb je alleen de data van het mailtje en je kan later je mailtjes nog eens rustig nalezen want ze zijn opgeslagen in je telefoon. Alleen moet ik nog even de SMTP server van BEN weten, want ik maak gebruik van hun gateway.Ares schreef op 14 november 2002 @ 09:58:
Ik doe niet anders dan via GPRS e-mailen (bij Ben), je moet dan op www.benonline.nl registreren, dan kun je daar je Pop3 instellingen invoeren en via de wap-pagina van ben via de menu's communicatie->email je mail lezen, versturen heb ik nog maar 1x geprobeerd, dat was naar een hotmail adres en dat mocht niet van die site
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
Verwijderd
maar weet iemand of dat email programma in de t720 ook werkt met kpn ??? en wanadoo ??? ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.....elke keer steeds dezelfde melding ......geen netwerk......
Ahh, ok, ben ik zelf ook mee bezig geweest maar lukte me niet...Chris10 schreef op 14 november 2002 @ 17:49:
[...]
Dat is geloof ik niet echt wat we bedoelden. Deze telefoon heeft een eigen e-mail programma. Dat is tevens stukken efficiënter dan via Ben WAP, want nu heb je alleen de data van het mailtje en je kan later je mailtjes nog eens rustig nalezen want ze zijn opgeslagen in je telefoon. Alleen moet ik nog even de SMTP server van BEN weten, want ik maak gebruik van hun gateway.
Dus als je iets weet post het!
Post ff alles wat je ingesteld hebt bij "email setup"(m.u.v. je wachtword uiteraardVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 20:28:
maar weet iemand of dat email programma in de t720 ook werkt met kpn ??? en wanadoo ??? ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.....elke keer steeds dezelfde melding ......geen netwerk......
ik heb sinds vandaag ook deze super telefoon,
maar e-mailen gaat voor geen meter, als ik berichten menu->Emails doe geeft die aan "Postvak voor Email berichten moet worden ingestelt" en dan heb je de keuze "terug" of "setup", maar ik heb alles bij setup ingevult en al 10x gecontroleerd
wat nu?
maar e-mailen gaat voor geen meter, als ik berichten menu->Emails doe geeft die aan "Postvak voor Email berichten moet worden ingestelt" en dan heb je de keuze "terug" of "setup", maar ik heb alles bij setup ingevult en al 10x gecontroleerd
Verwijderd
Hier even mijn instellingen
Email menu:
ISP instellingen:
Verbinding: GSM
Inbelnummer: 06760222212
Gebruikersnaam:jordanenastrid@wanadoo.nl
Wachtwoord: ********
Dns IP: 194.134.5.55
Uitg. Mailserver:smtp.wanadoo.nl
Verzendpoort: 25
Inkomende Mailserver: pop.wanadoo.nl
Ontvangstpoort 110
Retouradres:jordanenastrid@wanadoo.nl
Naam: Jordan Eliesen
Legen:geen
Opslaan op server: Ja
Emailmelding: Geen
Controle nieuwe berichten: geen
Velden verbergen: geen
Atomatische handtekening: geen
Groote Beperking: 10240
Zoals je ziet gebruik ik ook geen gprs voor mijn email heb het wel eens geprobeerd maar dit wil ook niet lukken.
Email menu:
ISP instellingen:
Ontvangstpoort 110
Zoals je ziet gebruik ik ook geen gprs voor mijn email heb het wel eens geprobeerd maar dit wil ook niet lukken.
Effe een paar vraagjes:
1. Mijn SMS Inbox is echt heel sloom. Verwijderen duurt lang en het openen ook. Terwijl mijn outbox super snel is. Meer die dit hebben???
2. Mijn smsjes komen pas aan na een half uur nadat ik mijn T720 aanzet. Ligt dit aan mijn telefoon of KPN? Bij mijn Nokia met Vodafona was hij er gelijk.
3. midletcentral.com staan graphics maar als ik ze laat krijg ik een Applicatie Error. Zijn er meer die dit hebben?????
Met vriendelijke groet,
Coentje
1. Mijn SMS Inbox is echt heel sloom. Verwijderen duurt lang en het openen ook. Terwijl mijn outbox super snel is. Meer die dit hebben???
2. Mijn smsjes komen pas aan na een half uur nadat ik mijn T720 aanzet. Ligt dit aan mijn telefoon of KPN? Bij mijn Nokia met Vodafona was hij er gelijk.
3. midletcentral.com staan graphics maar als ik ze laat krijg ik een Applicatie Error. Zijn er meer die dit hebben?????
Met vriendelijke groet,
Coentje
De enige fout die ik hierin kan ontdekken is het inbelnummer. Misschien een tiepfout, maar ik zou het toch eens nakijken.Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:34:
Hier even mijn instellingen
Email menu:
ISP instellingen:
...............
......
Het moet nl. zijn: 06760-22212
je had een 2-tje teveel
Dit inbelnummer geldt trouwens alleen als je een Wanadoo FREE abbo hebt. Als je een ander abbo hebt dan moet je even het goede inbelnummer daarvoor opzoeken. Maar zo zou je je mail moeten kunnen ophalen en versturen. Suc6 ermee en laat even weten of het gelukt is!
er staan er zeker een heleboel in?!1. Mijn SMS Inbox is echt heel sloom. Verwijderen duurt lang en het openen ook. Terwijl mijn outbox super snel is. Meer die dit hebben???
dan zet die ze allemaal eerst in z'n geheugen denk ik, tenminste, dat deed m'n eriscon r600 altijd is mij vertelt
kan aan je telefoon of aan je sim-kaart liggen2. Mijn smsjes komen pas aan na een half uur nadat ik mijn T720 aanzet. Ligt dit aan mijn telefoon of KPN? Bij mijn Nokia met Vodafona was hij er gelijk.
heb je er ook last van met sms-jes die je opgeslagen hebt (op je gsm), of alleen met sms-jes die op je sim-kaart staan(std worden ze daar opgeslagen)
heb dit wel s gehad met een spel, maar met grahics nog nooit last van gehad3. midletcentral.com staan graphics maar als ik ze laat krijg ik een Applicatie Error. Zijn er meer die dit hebben?????
Verwijderd
Het inbelnummer klopt dat was hier een typfout maar had hem in mijn telefoon wel goed staan. Het klopt dat dit een nummer is voor wanadoo free. Maar het wil nog steeds niet lukken.
Vrij stom dat een telefoon al traag wordt in het berichten menu als je er 20 in hebt staan, maar daar zal wel geen oplossing voor zijn...
Ik hoop dat er firmware beschikbaar komt die de telefoon nog wat flexibeler zal maken.TangLeFuzZ schreef op 16 November 2002 @ 17:57:
Vrij stom dat een telefoon al traag wordt in het berichten menu als je er 20 in hebt staan, maar daar zal wel geen oplossing voor zijn...
zoals eerder getypt:
Email menu:
ISP instellingen:
Ontvangstpoort 110
Ik mis alleen het wachtwoord
Email menu:
ISP instellingen:
Ontvangstpoort 110
Ik mis alleen het wachtwoord
Thnx voor je reactie. Mijn smsjes komen pas naar een half uur. Ik bedoel de smsjes die iemand mij stuurt als mijn telefoon uitstaat. Hij moet ze dan eerst bij KPN bij de berichtenservice afhalen maar dat duurt een half uur. Belachelijk gewoon.Otacon schreef op 16 november 2002 @ 13:52:
[...]
er staan er zeker een heleboel in?!
dan zet die ze allemaal eerst in z'n geheugen denk ik, tenminste, dat deed m'n eriscon r600 altijd is mij vertelt
[...]
kan aan je telefoon of aan je sim-kaart liggen
heb je er ook last van met sms-jes die je opgeslagen hebt (op je gsm), of alleen met sms-jes die op je sim-kaart staan(std worden ze daar opgeslagen)
[...]
heb dit wel s gehad met een spel, maar met grahics nog nooit last van gehad
Open jij bij Midletcentral de pagina gewoon in je W@P browser?? Mijn sms box is al sloom als er maar 8 berichten instaan ofzo. Volgens mij na 5 al. En mijn Outbox blijft snel ook al staan er 20 in. Later
hehehe
please
please
ik ben nu af van de melding "Postvak voor Email berichten moet worden ingestelt", was vergeten een antwoordadres in te vullen, dacht dat t niet nodig was
maar nu als ik me mail wil checken of verzenden geeft die aan na 2 minuten laden server niet beschikbaar, nu staat me time-out op 2minuten, maar je e-mail checken kan toch geen 2 minuten duren?!
wat doe ik fout?
mijn instellen met ben zijn:
Type verbinding: GSM(CSD)
Inbelnummer: +31624000927
Gebruikersnaam: 31641*1*1*4
Wachtwoord: ******
DNS IP: 10.10.10.10
E-mail provider: Eigen profiel
Gebruikers-ID: davy@dynamicweb.nl
Uitgaande mailserver: smtp.cablewanadoo.nl
Inkomende mailserver: mail.dynamicweb.nl
Ontvangstpoort: 110
Retouradres: davy@dynamicweb.nl
Naam: davy - dynamicweb.nl
Legen: Geen
Controle nieuwe berichten: Geen
Verborgen velden: cc, Bcc
Autom. handtekening: MVG, Davy Rolink
Grootte beperking: 10240
maar nu als ik me mail wil checken of verzenden geeft die aan na 2 minuten laden server niet beschikbaar, nu staat me time-out op 2minuten, maar je e-mail checken kan toch geen 2 minuten duren?!
wat doe ik fout?
Retouradres: davy@dynamicweb.nl
Naam: davy - dynamicweb.nl
Legen: Geen
Controle nieuwe berichten: Geen
Verborgen velden: cc, Bcc
Autom. handtekening: MVG, Davy Rolink
Grootte beperking: 10240
ik mis alweer het wachtwoord
dit heb ik wel nodig om het uit kunnen te testen
dit heb ik wel nodig om het uit kunnen te testen
okay, speciaal voor jou het wachtwoord: njizettknedmilseidrevadakneenebkiimthecool1 schreef op 16 November 2002 @ 23:32:
ik mis alweer het wachtwoord![]()
dit heb ik wel nodig om het uit kunnen te testen![]()
het probleem is dat je bij BEN Wap inbelt, en dat is niet goed. Je moet bij je eigen provider inbellen (Wanadoo??) Dus zoiets:Otacon schreef op 16 November 2002 @ 23:11:
ik ben nu af van de melding "Postvak voor Email berichten moet worden ingestelt", was vergeten een antwoordadres in te vullen, dacht dat t niet nodig was
wat doe ik fout?
.........
Verbinding: GSM(CSD)
Gebruikersnaam: ......@wanadoo.nl
De POP3 server kan je dan zelf invullen enzo. Probeer dat eens, of via een andere provider inbellen waar je een account hebt en daar natuurlijk ook de SMTP server van gebruiken (ivm relaying enzo).
Bij mij duurt het ophalen van mail meestal zo'n 10 seconden, dus 2 minuten zou het zeker niet moeten duren.
heb iid wanadoo, en heb die gegevens ingevoerd en nu krijg ik geen netwerk na 20seconde ongeveer
ik had dus de gegevens van wanadoo uit dit draadje overgeschreven, werkte dus niet.
ik net kijken op de site van wanadoo, wat blijkt, de DNS van wanadoo die in dit draadje staat klopt niet denk ik.. ik heb m veranderd in 195.96.96.97 en nu werkt t top!
ik net kijken op de site van wanadoo, wat blijkt, de DNS van wanadoo die in dit draadje staat klopt niet denk ik.. ik heb m veranderd in 195.96.96.97 en nu werkt t top!
Ik gebruik gewoon de gratis internetdienst van KPN, dat is als volgt:
Type: GSM
Inbel:0676012321
Gebruikersnaam: A
Wachtwoord: A
DNS: 195.121.1.34
Nu kan je voor uitgaande mail de server van hetnet gebruiken (mailhost.hetnet.nl)
Inlog en wachtwoord moet je dus wat voor invullen, ik heb A's maar het maakt niet uit.
Inbel:0676012321
Gebruikersnaam: A
Wachtwoord: A
DNS: 195.121.1.34
Nu kan je voor uitgaande mail de server van hetnet gebruiken (mailhost.hetnet.nl)
Inlog en wachtwoord moet je dus wat voor invullen, ik heb A's maar het maakt niet uit.
Het werkt bij mij nu ook!
Als je het met wanadoo oid niet aan de gang krijgt kun je bij www.tiscali.nl een gratis account aanmaken, dan
Inbel: 0031202001019
Eigen gebruikersnaam & wachtwoord
DNS: 195.241.48.33
Als je het met wanadoo oid niet aan de gang krijgt kun je bij www.tiscali.nl een gratis account aanmaken, dan
Inbel: 0031202001019
Eigen gebruikersnaam & wachtwoord
DNS: 195.241.48.33
heeft iemand nog leuke dingen voor op de t720?
ik heb een aantal games verzameld, je kan ze downloaden op http://home.wanadoo.nl/rolink/wap/java/
ik heb een aantal games verzameld, je kan ze downloaden op http://home.wanadoo.nl/rolink/wap/java/
OK, maar hoe krijg ik ze dan op m'n phone? Ik wil PacMan!!!Otacon schreef op 19 november 2002 @ 19:41:
heeft iemand nog leuke dingen voor op de t720?
Hoe switch ik op m'n t720 naar hoofdletters bij het typen van een bericht?
Pijltje omhoog indrukken
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Heeft er iemand hier toevallig al een datakabel geprobeerd? Is er software om met de datakabel (PCC8500, die nu al verkrijgbaar is aangezien het dezelfde kabel is als de V60/66/70/enz) JAVA-files, backgrounds en midi's naar de telefoon te sturen?
Chrasher schreef op 02 november 2002 @ 19:12:
[...]
...
Heb van de week trouwens de USB-datakabel (van de V60i) kunnen testen op mijn T720 en dat werkt prima. Alleen is er nog geen software beschikbaar voor de T720.Het enige dat goed werkt is de modemverbinding. Heb het kabeltje maar weer teruggebracht en wacht op maar de oficiele versie.
Dat snap ik, maar als ik de Jar file aanklik krijg ik alleen text... Maar ik heb ze al van een andere site gedownload.
je moet ook de jaD file aanklikken, dat werkt beter
MIDlet-1:Spruceman,,org.spruce.midp.spruceman.SpruceMan..
BLah die blah enz.....
Dat krijg ik
mmm, vaag man
ik heb al die spellen zelf op me telefoon uitgeprobeerd en gedownload via die jad's, hahaha, naja, het zal wel
ik heb al die spellen zelf op me telefoon uitgeprobeerd en gedownload via die jad's, hahaha, naja, het zal wel
heb ik nog ff een vraagje, hoe kan je een appart toontje instellen voor als je een sms-je krijgt?
ik heb t wel ingestelt bij medingen, maar ik krijg gewoon me lijn1 beltoontje te horen, me meld stijl staat ingetelt op Vibratie + Beltoon
ik heb t wel ingestelt bij medingen, maar ik krijg gewoon me lijn1 beltoontje te horen, me meld stijl staat ingetelt op Vibratie + Beltoon
kijk onder melding, detail, en dan bij SMS>belletjes staat ie standaard op. Dit kun je veranderen en bij mij ging dat ok
Otacon schreef op 24 november 2002 @ 13:23:
...
Als je iemand een "speciale toon" toekend, krijg je bij ALLE meldingen (SMS, bellen, etc) van deze persoon dezelfde toon, die je dus daar hebt ingesteld (bij Beltoon ID dus).
[ Voor 13% gewijzigd door [BoSS] op 25-11-2002 18:40 ]
Verwijderd
Misschien al gevraagd hier maar gebruikt iemand hier ook een datakabel voor T720? En hoe werkt die dan precies?
En als ik wap met dat ding via BEN gaat ie dan via GPRS of gewoon wap dat van normale belminuten afgaat?
En als ik wap met dat ding via BEN gaat ie dan via GPRS of gewoon wap dat van normale belminuten afgaat?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 20:08 ]
wap gaat als het goed is niet van je belminuten af!
en ja er bestaat een datakabel voor
dit toestel, kijk op pagina 1 van deze topic
http://www.adsi.nl/adswin...ecomMotorola_ziGSMzj.html
en ja er bestaat een datakabel voor
dit toestel, kijk op pagina 1 van deze topic
http://www.adsi.nl/adswin...ecomMotorola_ziGSMzj.html
Hij is uit!! 
http://www.gameloft.com/en/product_page.php?item=127
Hier staat ook veel leuks:
http://www.mmodemag.com/gameroom/main.asp?
http://www.gameloft.com/en/product_page.php?item=127
Hier staat ook veel leuks:
http://www.mmodemag.com/gameroom/main.asp?
Bij BEN wel (mits je het via het ouderwetse inbellen doet en niet via GPRS).imthecool1 schreef op 28 november 2002 @ 22:22:
wap gaat als het goed is niet van je belminuten af!
En er is inderdaad wel een datakabel, maar er is (nog) geen software om logo's/wallpapers/ringtones/java-apps/etc naar de telefoon te zenden. Dus je hebt er gewoon nog (bijna) nix aan, aangezien je hem nu alleen als modem kan gebruiken. Zelfs phonebook-management is niet compatible met de huidige software...
Verwijderd
Hoe weet je precies dat je via wap inbelt? Ik heb vandaag gekocht.. Bij setup heb ik gekozen voor BENWAP.. Is dit dan normale wap inbel? Kan aan mij liggen hor maar met T720 wapped ie sneller dan een andere phone
Dus ik dacht dat ie GPRS wapped
Want na het wappen stond dat ik 6 min ofzo dataverkeer had gedaan geen minuten.... weet iemand hier meer vanaf?
via gprs is dataverkeer
via inbel is gewone belminuten
dus jij gebruikt gprs
via inbel is gewone belminuten
dus jij gebruikt gprs
klinkt misschien heel raar maar ehhh
gprs instellingen weghalen / inbelsettings erin duwen
gprs instellingen weghalen / inbelsettings erin duwen
Ik heb software versie T720_6_05.08.OOR in me T720 zitten. Vraag me af of er al een nieuwere versie is dan deze? Vind deze versie persoonlijk bagger traag....
Breng je toestel terug!!!Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 20:53:
die heb ik ook wat is er mis mee?
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 22:36:
Wil ik ook.. mag alleen niet... kopuh???
offtopic:
Stelletje zeik *piep* gasten ook daaro
Stelletje zeik *piep* gasten ook daaro
Hij ziet er wel gaaf uit of had je beter voor die 7210 moeten gaan.
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
weet iemand misschien of je de gprs functie helemaal kan uitschakelen, want die stoort op me radio
ligt het daaraan?? ik heb de originele headset en de burolader met klokje nu ook
maar de headset ruist en zoemt nogal. ik heb gprs volgens mij uitstaan
maar de headset ruist en zoemt nogal. ik heb gprs volgens mij uitstaan
Verwijderd
Hoe schakel je GPRS uit? Ik heb een keer mailtje gestuurd naar Motorola die zeggen dat het niet kan... Wappen moet nu dus met gprs... 0.029 euro cent per kb
denk wel dat t door gprs komt, je hoort dezelfde tonen als wanneer je belt, alleen dan veel zachter, gprs staat altijd open, dus zou erg goed kunnen dat t daar door komt
wappen kan gewoon via inbel, gewoon in je wapprofiel de dingen voor gprs weglaten belt die automatisch in ipv gprs
wappen kan gewoon via inbel, gewoon in je wapprofiel de dingen voor gprs weglaten belt die automatisch in ipv gprs
Verwijderd
Er staat maar 1 optie met GPRS dat is GPRS ANP: wap en als ik deze weghaal staat er network not available
Heb je BEN?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 13:11 ]
ja, heb Ben ja, hebbie wel inbelnummer en alles er in staan?
ik heb m zo ingestelt, de instellingen die ik hier niet vermeld heb heb ik leeg gemaakt/gelaten
Naam: BenWAP
Homepagina http://benwap/
WAP IP 1: 10.10.10.10
WAP PORT 1: 9201
Time-out: 2 minuten
CSD No. 1 +31624000927
Gebruikersnaam 316 en dan de rest van je eigen nummer
Paswoord 1: Heb je gekregen van ben, die dus ff invulle
Snelheid (Bps) 1: 9600
Lijn Type 1: ISDN
Naam: BenWAP
Homepagina http://benwap/
WAP IP 1: 10.10.10.10
WAP PORT 1: 9201
Time-out: 2 minuten
CSD No. 1 +31624000927
Gebruikersnaam 316 en dan de rest van je eigen nummer
Paswoord 1: Heb je gekregen van ben, die dus ff invulle
Snelheid (Bps) 1: 9600
Lijn Type 1: ISDN
Verwijderd
Thx Ging net ff wappen er kwam idd geen data calls meer bij... Wap dus nu met belminuten, maar volgens mij gaat het net zo snel als met GPRS of ligt dat weer aan mij?
heb nog nooit via gprs geprobeerd eigenlijk...
Ik heb trouwens een leuk site-tje gemaakt (vind ik zelf athans) waar je wallpapers, ringtones, games en leuke sms-jes kan bekijken, beluisteren en downloaden.

het www adres is: http://www.dynamicweb.nl/t720
het wap adres is: http://www.dynamicweb.nl/wap
ik hoop dat jullie het leuk vinden, en als je zelf ook nog wat leuks hebt, mail t me en ik zet t er graag bij
Ik heb trouwens een leuk site-tje gemaakt (vind ik zelf athans) waar je wallpapers, ringtones, games en leuke sms-jes kan bekijken, beluisteren en downloaden.

het www adres is: http://www.dynamicweb.nl/t720
het wap adres is: http://www.dynamicweb.nl/wap
ik hoop dat jullie het leuk vinden, en als je zelf ook nog wat leuks hebt, mail t me en ik zet t er graag bij
idd leuke site, maar hoe downloaden vanaf www, of gaat dat (nog) niet
ik vind dat pacman wel stoer
ik vind dat pacman wel stoer
je kan op de knopjes klikken, bijv het jar knopje bij games, dan download die de jar file