Inderdaad niet meer dan 16 instrumenten, en het midi bestand mag niet groter zijn als 15 kB.Otacon schreef op 10 december 2002 @ 21:26:
zijn wel speciale midi's, niet meer dan 8 of 16 instrumenten dacht ik
Als je een leuk midi nummer hebt, maar hij is groter als 15 kB of teveel instrumenten dan kan je met een of ander freeware midi progje het leukste stukje eruit knippen en de instrumenten die niet zoveel toevoegen eruit halen. Zo doe ik het meestal
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
Verwijderd
Verwijderd
/me wacht met veel gedudl tot ze het wel doen , must have pacman
Probeer deze dan eens http://www.spruce.jp/freemidlets/Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 09:13:
gelukkig ben dus niet de enige waar wallpapers en midi's het wel doen maar games niet.
/me wacht met veel gedudl tot ze het wel doen , must have pacman
Daar staat hoe je met WAP spruce(PAC)man kan d'len.
- wallpapers van Sonja Silva uit de nieuwe playboy toegevoegd - wallpapers van Jennifer Lopez toegevoegd
[ Voor 20% gewijzigd door Otacon op 14-12-2002 17:07 ]
Nope, geen problemen meer, alles werkt perfect via mijn Vodafone GPRS-abbo.Otacon schreef op 14 december 2002 @ 12:42:
zijn er nog problemen met downloaden nu?
Games doen het ook goed.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
<edit>typo</edit>Archie_T schreef op 15 December 2002 @ 22:06:
Ook hier nog een vraagje, ik wil skate and slam voor de T720, heb alles ingevuld bij Gameloft. Maar die kunnen niet naar nederlandse telefoons sturen... Iemand een ideetje hoe ik deze in nederland kan bestellen?
Shit dat is de eerste keer dat ik een foute knop op GOT gebruik.... Sorry!
[ Voor 13% gewijzigd door Archie_T op 16-12-2002 07:33 ]
Verwijderd
kun je er mischien ook eens wat wallpapers opzetten die iets anders laten zien dan naakte wijfen
Verder echt de beste t720 site die ik tot nu toe ben tegen gekomen ga zo door.
Wat zou je dan bijvoorbeeld willen zien SilverBolt?
Dan gaat ik ff voor je aan de slag
Verwijderd
game of film gerelateerde wallpapers of gewoon wat rustige kleurenOtacon schreef op 17 December 2002 @ 16:48:
Ik heb nu net weer wat wallpapers toegevoegd, 3x wijfe en 3x wat andere
Wat zou je dan bijvoorbeeld willen zien SilverBolt?
Dan gaat ik ff voor je aan de slag
Die vrouwtjes zijn erg
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
geen idee in duitsland schijnt het 80 euro te kosten is een cam+firmware update gaat wel ten kosten van je java ruimte (dacht 200 kb)Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 17:54:
is er al wat bekend van die software update en die camera??? In Duitsland is het al te vekrijgen iemand misschien hier ok algezien??

[ Voor 29% gewijzigd door Hoicks op 29-12-2002 04:09 ]
Verwijderd
/me heeft meteen 2/3 van alle plaatjes op zijngsm gedonderd
Verder prima foontje hoor, maar dit stoort me toch wel heel erg...
Hier geen last daarvan, hij zou gewoon in 1x moeten gaan laden...Ares schreef op 01 januari 2003 @ 15:55:
Ik had even een vraag aan de mede T720 gebruikers: laadt het 'kreng' bij jullie ook zo lastig op? Ik moet een keer of 10 het stekkertje er in en uithalen voordat ie eens op wil gaan laden
loop/rij anders eve langs de telecom winkel waar je hem gekocht hebt.
Eve wat anders heeft iemand al geprobeert wat er is met dat "mp3 ready=yes" ???
Kan je kan mp3's < 16KB als ringtone zetten ofzo ??
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Verwijderd
Heb ik soms wel eens, vind het nog niet zo'n ramp maar als het zo vaak gebeurd zou ik wel ff heengaanAres schreef op 01 January 2003 @ 15:55:
Ik had even een vraag aan de mede T720 gebruikers: laadt het 'kreng' bij jullie ook zo lastig op? Ik moet een keer of 10 het stekkertje er in en uithalen voordat ie eens op wil gaan laden
Verwijderd
Nee dat mp3-ready houd in dat je er een mp3 headset voor kunt kopen (stereo handsfreeset met 32 mb mp3 player ingebouwd.im_ik schreef op 01 januari 2003 @ 22:56:
[...]
Hier geen last daarvan, hij zou gewoon in 1x moeten gaan laden...
loop/rij anders eve langs de telecom winkel waar je hem gekocht hebt.
Eve wat anders heeft iemand al geprobeert wat er is met dat "mp3 ready=yes" ???
Kan je kan mp3's < 16KB als ringtone zetten ofzo ??
Maar motorola kennende zullen we die hier nooit zien , ik zoek me ook al sinds oktober een ongeluk naar frontjes voor de t720 maar overal hoor ik hetzelfde, motorola is erg traag met accesoires en brengt ze vaak nieteens uit.
Laat maar heb het zelf al gevonden!Otacon schreef op 08 December 2002 @ 18:22:
ik heb m zo ingestelt, de instellingen die ik hier niet vermeld heb heb ik leeg gemaakt/gelaten
Naam: BenWAP
Homepagina http://benwap/
WAP IP 1: 10.10.10.10
WAP PORT 1: 9201
Time-out: 2 minuten
CSD No. 1 +31624000927
Gebruikersnaam 316 en dan de rest van je eigen nummer
Paswoord 1: Heb je gekregen van ben, die dus ff invulle
Snelheid (Bps) 1: 9600
Lijn Type 1: ISDN
Nog een vraagje trouwens.
Hoe werkt het voicedail gebeuren?
Waar kan je dat instellen?
[ Voor 35% gewijzigd door Crazyhorse op 02-01-2003 19:22 ]
op www.daydeal.com kan je wel frontjes vinden voor je t720Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 10:16:
[...]
Nee dat mp3-ready houd in dat je er een mp3 headset voor kunt kopen (stereo handsfreeset met 32 mb mp3 player ingebouwd.
Maar motorola kennende zullen we die hier nooit zien , ik zoek me ook al sinds oktober een ongeluk naar frontjes voor de t720 maar overal hoor ik hetzelfde, motorola is erg traag met accesoires en brengt ze vaak nieteens uit.
ik vrees ervoor dat de frontjes moeilijk te bestellen zijn.
En bij die winkel die ik in het begin opgaf, heeft daar al iemand iets besteld van covertjes, en zoja heb je ze al?? ik wil namelijk de blauwe kopen
voor de rest fijn toestel, alleen jammer dat ie geen infrarood heeft en dat hij zo lang op moet starten
De oplossing is niet altijd de oplossing
Verwijderd
Verwijderd
je kunt gratis games downloaden op mymobilesoft.comVerwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 20:55:
ik heb ook een t720 maar die van mij is nog nooit vastgelopen, maar ik ben al een tijdje op zoek naar leuke spelletjes, maar die moet je allemaal bestellen en nummers invullen kortom heel gedoe dusen hoe verwijder je in g*dsnaam iets van datding ????
En om een game plaatje of midi te verwijderen gewoon plaatje/midi/game kiezen dan menu kiezen (middelste knop onder het scherm en dan staat er verwijderen/delete tussen)
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Ziet er leuk uit, maar bv Cafe del Mar is een dikke 7 minuten! Daar heb je dus nix aanOtacon schreef op 09 december 2002 @ 18:11:
heb nog nooit via gprs geprobeerd eigenlijk...
Ik heb trouwens een leuk site-tje gemaakt (vind ik zelf athans) waar je wallpapers, ringtones, games en leuke sms-jes kan bekijken, beluisteren en downloaden.
[afbeelding]
het www adres is: http://www.dynamicweb.nl/t720
het wap adres is: http://www.dynamicweb.nl/wap
ik hoop dat jullie het leuk vinden, en als je zelf ook nog wat leuks hebt, mail t me en ik zet t er graag bij
Owja, en het versturen van 12 Gelukkig Nieuwjaar smsjes met 1 druk op de knop was ook handig een paar dagen geleden.
Verwijderd
Download het nummer maar eens op je t720 dan zie je dat ie maar 30 seconden is op je telefoon omdat een midi maar maximaal 15 kb groot mag zijn.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 22:14:
[...]
Ziet er leuk uit, maar bv Cafe del Mar is een dikke 7 minuten! Daar heb je dus nix aanJe telefoon gaat nooit zo lang over. Is het niet slimmer om bv alleen het refrein of een ander kenmerkend stukje van een liedje als ringtone aan te bieden? Heb je meer aan denkik
Verwijderd
Mja, ik heb geen T720, was zomaar een suggestieVerwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 10:21:
[...]
Download het nummer maar eens op je t720 dan zie je dat ie maar 30 seconden is op je telefoon omdat een midi maar maximaal 15 kb groot mag zijn.
Bijvoorbeeld het slecht laden, het uitvallen van het beeld(het licht dan, en ook niet na drukken op knop dat het weer aan zou moeten springen)? doorlopen van midi files terwijl je al op rood gedrukt hebt, en het ergste is dat ik soms niet kan praten en kan luisteren door mn tel oftewel *HIJ KAN DAN NIET BELLEN* gelukkig heb ik een verzekering op dat ding, hoewel ik vindt dat motorola daar gewoon garantie op moet geven.
Bears and Bulls
Hé dat heb ik ook! Dat is idd erg irri!mindcre8r schreef op 06 January 2003 @ 21:18:
doorlopen van midi files terwijl je al op rood gedrukt hebt
Iemand anders daar ook last van?
Verwijderd
Niemand ?_Diederik schreef op 08 January 2003 @ 12:12:
Heb het topic doorgelezen en vind het wel een interessante foon, ben alleen benieuwd of je de kalender kan syncen met outlook
wordt een beetje gek van de mankementen.
Bears and Bulls
Verder iemand die toevallig iets meer weet over update naar T720i?
Move along people. Nothing to see here.
Verwijderd
die kabel is enkel voor truesinc met outlook voor adressen en telefoonnummers.out schreef op 14 januari 2003 @ 15:10:
Zit te twijfelen over een datakabel voor de T720 aan te schaffen, maar vraag me af welke voordelen ik ervan heb. Ringtones en games kunnen die dan ook via de datakabel overgezet worden, of is de datakabel puur om met Outlook ofzo te synchronisen?
Verder iemand die toevallig iets meer weet over update naar T720i?
De t720i update bevat een clickon digitale camera en een firmware update waarbij een deel van je vrije geheuegen omgezet wordt naar ruimte voor foto's.
Dus je kunt minder telnrs games en wallpapers enzo kwijt.
In duisland schijn je hem al te kunnen kopen voor 70--80 euro.
Verwijderd
Verwijderd
Dat probleem heeft iedereen voor zover ik weet.Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 23:58:
Ik begin nu ook problemen te krijgen met m'n T720... Beltoon ging vandaag van zacht naar hard en toen alleen zacht... Na opnieuw aan het uitzetten deed ie weer normaal... Nog een probleem is als je opneemt dus klep omhoog dat je ringtone enkele sec door gaat...
Ben er wel aan gewend eigenlijk onderhand gewoon wachten tot ie stil is en dan pas tegen je oor hangen.
Mischien dat het verholpen is met de komende software update die bij de mms-upgrade zit.
Ik heb het probleem ook, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat vanaf het begin al heb.Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 10:44:
[...]
Dat probleem heeft iedereen voor zover ik weet.
Ben er wel aan gewend eigenlijk onderhand gewoon wachten tot ie stil is en dan pas tegen je oor hangen.
Mischien dat het verholpen is met de komende software update die bij de mms-upgrade zit.
Ik heb af en toe ook dat als ik iemand bel of gebeld wordt, hij totaal geen geluid terug geeft, ik heb iemand dus aan de lijn maar ik hoor compleet niks.
Na opnieuw aanzetten doet hij het wel weer gewoon.
Soms blijft ook de ringtone door gaan als ik er 1 beluister, hij gaat dan alleen maar uit als ik m'n telefoon ook uit zet
Verwijderd
Heeft iemand alweer nieuwe sites gevonden met games/ringtones/logo's want de 3 die ik heb heb ik al helemaal leeg geplunderd.
Verwijderd
heb nu wel lekker een desktoplader met klok erin voor 14,99 ging 70% korting overheen omdat die zaak waar het wegkomt magazijn leegverkoop had.
En ik heb eindelijk een frontje ervoor gevonden bij de t-for telecom in hengelo die hadden de blauwe,zwarte en rode.
/me heeft nu lekker een metalic blauwe t720
Verwijderd
Ik heb 'm ook net binnen de T720 en ik maar denken dat ie nieuw is..
Vinden jullie die handleiding die d'r bij zit ook zo slecht?? Ik kan d'r bijvoorbeeld niet eens in vinden hoe ik de Quick Dial gebruik..
Voor de rest: heerlijk telefoontje!
De oplossing is niet altijd de oplossing
Verwijderd
Dus 't gaat altijd standaard via GPRS! Dat is wel relaxed!imthecool1 schreef op 14 maart 2003 @ 19:55:
data kun je wel zien door naar het menu gesprekinfo te gaan en daar datavolumes te selecteren. 1xper maand resetten en klaar is kees. Zover ik weet kun je het gprs modem Niet uitzetten.
Werkt 't downloaden via wap van mymobilesoft.com nog steeds? Je kunt alleen als hongkonginees (
Zijn d'r ondertussen al weer nieuwe sites bij gekomen, waar leuke spellen opstaan. Siberian Strike kan ik ook nergens wappen, op de site van GameLoft kun je alleen vanaf de UK wappen.
Verwijderd
http://www.wirelessgaming...owthread.php?threadid=304
Weet iemand of dit werkt op de versie die je hier in nederland krijgt (volgens draadje werkt het op bepaalde versies...)? Ik zou het toch wel leuk vinden als je niet alles via wap moest doen... En als dit niet kan lijkt me het toch wel een waardeloos kabeltje...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 20:39 ]
Verwijderd
nee helaas , ik heb behalve mobilesoft wat nu niet meer gratis is geen sites met mooie games gevonden.Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 20:23:
[...]
Dus 't gaat altijd standaard via GPRS! Dat is wel relaxed!
Werkt 't downloaden via wap van mymobilesoft.com nog steeds? Je kunt alleen als hongkonginees () registreren volgens mij! En ik wil ook pacific storm..
Zijn d'r ondertussen al weer nieuwe sites bij gekomen, waar leuke spellen opstaan. Siberian Strike kan ik ook nergens wappen, op de site van GameLoft kun je alleen vanaf de UK wappen.
En pasific storm is niet zoveel aan ik heb hem erop staan en na 5 minuten heb je het wel gezien.
Mijn t720 ben ik 4-6 week kwijt
De software was zo rot als maar kon als ik gebeld werd en ik nam na het trillen op gaat ie gewoon de beltoon afspelen en breekt ie het gesprek af.
Als ik aan het gprs-en ben loopt ie op sites gewoon vast
Dus zit nu ff met een 6310 tijdelijk.
Verwijderd
Pacific Storm is idd niet zoveel aan... eigenlijk vind ik all JAVA games niet zoveel aan...
Verwijderd
Hey Silverbold, welke software versie geeft je phone nu aan?Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 17:46:
woohoo vandaag me t720 weer op kunnen halen en hijs kuurvrij ze hebben een software update uitgevoerd
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
Verwijderd
t720_6_06.08.00SChris10 schreef op 25 March 2003 @ 13:00:
[...]
Hey Silverbolt, welke software versie geeft je phone nu aan?
Verwijderd
En als je hem geflashed hebt... ben je toch al je beltonen kwijt en je java games?
Verwijderd
En toen ik mijn toestel terug kreeg stonden al mijn games/ringtones/wallpapers er gewoon nog op.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 14:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nog 1 vraagje. ik ben momenteel bezig met het pogen tot het downloaden van java spelletjes, maar het lukt niet. Ik heb bij web sessies o2 details ingevuld (standaard verbinding, niet GPRS) en probeer met de wapbrowser naar de pagina te gaan (bv midletcentral), maar nadat ik een link indruk die verwijst naar de jad bestand krijg ik een Application Error. Hetzelfde bestand kreeg ik wel op een nokia 6610 binnen. Iemand enig idee wat ik fout doe?
Hebben jullie ook last van dat er stof achter het schermpje terrecht komt? ik zie nu witte stof deeltjes op mijn tft'je waar ik niet bij kan komen?
Ik kan hem ook nergens in mijn papieren terug vinden.
Of bestaat er een andere manier om je telefoonboek te wissen? Anders moet ik ze er stuk voor stuk tussenuit halen
Verwijderd
Als het goed is worden alle nummers standaard op je sim opgeslagen en niet in het toestel zelf.
Verwijderd
Verwijderd
Die stonden er gewoon op toen ik hem terrug kreeg.
Verwijderd
Verwijderd
Werkt meestal wel als ik lees hoevaak mensen hele toestellen in de was hebben laten zitten en door langzaam te hebben laten drogen hem weer werkend kregen.
Verwijderd
Leuk ding als geheel gezien, jammer dat Orange Share niet helemaal goed werkt.. Ok wordt officieel ook afgeraden om het in die combinatie te nemen
Als je in je outbox kijkt, staat daar je verzonden sms'je met een rood kruisje ervoor of een groen vinkje. Een groen vinkje houdt in dat hij verzonden is, een rood kruisje dat het niet gelukt is (duh). Bij een rood kruisje gaat hij net zolang proberen te verzenden tot het wel gelukt is en na verloop van tijd staat er dan een groen kruisje. Dat heb ik met oud en nieuw uitgevonden toen ik een "gelukkig nieuwjaar" sms'je naar meerdere personen tegelijk stuurde en het netwerk nogal overbelast was. Kreeg netjes te zien wie hem wel en wie hem niet ontvangen had en na een uurtje had iedereen hem ontvangenVerwijderd schreef op 03 april 2003 @ 08:56:
een klein schopje dan maar... Niemand een idee hoe ik een bevestiging sms'je kan krijgen zoals bij nokia?
Verwijderd
Welke instellingen gebruik jij om share te gebruiken?Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 13:21:
Leuk ding als geheel gezien, jammer dat Orange Share niet helemaal goed werkt.. Ok wordt officieel ook afgeraden om het in die combinatie te nemen
Verwijderd
Remi_Woler schreef op 27 March 2003 @ 12:30:
Dat dacht ik dus ook dat het onmogelijk was. Maar ik kom toch het o2 gprs netwerk op
Bij deze ook nog ff mijn instellingen. Ik kan geen 100% garantie geven dat het de goede zijn, maar voor mij werkt het. (Motorola t720)
Naam: Dutchone Extend (= net welke naam je eraan geven wil)
Startpagina: http://wap.dutchtone.nl
wap ip 1: 010.250.255.188
wap port 1: 9201
wap ip 2: 000.000.000.000
wap port 2: 9203
time-out: 5 minuten
CSD NO.: (Leeglaten. Dit is als je over gsm gaat, dan moet je hier het nummer invullen)
Gebruikersnaam: 0628000000
Password: ********** (Het wachtwoord van je dutchtone site account)
Snelheid (Bps): 14400
Lijn Type: ISDN
GPRS APN: wap (Vul hier internet in als je gebruik wilt maken van extended acces (2mb)
Gebruikersnaam: 0628000000
wachtwoord: ********** (Het wachtwoord van je dutchtone site account)
BTW: Waar zie jij je dataverbuik op de dutchtone site?
- Kan je nou echt merken dat er veel veranderd is?
- Hoeveel sneller is de telefoon geworden (SMS menu/telefoonboek)
- Nog steeds bugs in alarm functie?
Graag even alle ervaringen over de nieuwe update. Ik wil hem nl. ook opsturen, maar alleen als het echt de moeite waard is.
Hey Otacon wanneer kunnen we weer een update verwachten van je super site?Otacon schreef op 09 December 2002 @ 18:11:
heb nog nooit via gprs geprobeerd eigenlijk...
Ik heb trouwens een leuk site-tje gemaakt (vind ik zelf athans) waar je wallpapers, ringtones, games en leuke sms-jes kan bekijken, beluisteren en downloaden.
[afbeelding]
het www adres is: http://www.dynamicweb.nl/t720
het wap adres is: http://www.dynamicweb.nl/wap
ik hoop dat jullie het leuk vinden, en als je zelf ook nog wat leuks hebt, mail t me en ik zet t er graag bij
Die ice age image begint te vervelen
Bears and Bulls
Ik kan niks meer downloaden via wap, het ding mekkert dat de aanvraag te groot is? hoe kan dat nou? want het werkte wel!
please help me out! ik wil room 5 - make luv
[ Voor 1% gewijzigd door mindcre8r op 25-04-2003 14:34 . Reden: ding ipv dik ]
Bears and Bulls
Verwijderd
Het enige verschil wat ik heb gemerkt is dat ie niet meer vastloopt bij wappen via gprs , loopt niet meer vast bij veel ringtones na elkaar luisteren.Chris10 schreef op 25 April 2003 @ 00:49:
Voor de mensen die al een nieuwe update op hun T720 hebben:
Graag even alle ervaringen over de nieuwe update. Ik wil hem nl. ook opsturen, maar alleen als het echt de moeite waard is.
Menu's zijn niet merkbaar sneller geworden (sms overzicht bekijken duurt nog steeds een eeuw met een paar sms-jes erin)
En de alarm functie weet ik niet want die gebruik ik nooit.
Ik heb ook mijn telefoon weggebracht. Bij BelCompany. Na een weekje was hij terug.Het enige verschil wat ik heb gemerkt is dat ie niet meer vastloopt bij wappen via gprs , loopt niet meer vast bij veel ringtones na elkaar luisteren.
Menu's zijn niet merkbaar sneller geworden (sms overzicht bekijken duurt nog steeds een eeuw met een paar sms-jes erin)
En de alarm functie weet ik niet want die gebruik ik nooit.
Reparatie stond Connectoren vervangen. Volgens mij is het enige wat ze gedaan hebben is stof achter scherm weggehaald
Ik heb nu versie: T720_G_05.08.52R. Welke heb jij gekregen?
Ook mijn sms menu is nog zo traag als stront en dat had ik juist als klacht opgegeven
Het is nooit fout om hem op te sturen. Het Web icoontje is veranderdChris10 schreef op 25 April 2003 @ 00:49:
Voor de mensen die al een nieuwe update op hun T720 hebben:
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Overigens een vraagje voor mensen met orange share: ik kreeg net mijn T720 van reparatie terug (ze hebben natuurlijk de stof er niet uitgehaald
Verder ik zat ff te klieren en er stond ook een standaard O2 gprs verbinding in (met ook als APN internet) ik connecte er per ongeluk naar en het werkte nog ook