[GSM] Het grote GPRS/WAP instellingen en ervaringen topic

Pagina: 1
Acties:
  • 841 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:37

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Gisteren heb ik een nieuwe Motorola T720 met Vodafone abo en GPRS Data voorraad aangeschaft. Helaas ben ik al bijna een dag bezig om de juiste instellingen te vinden voor het correct laten werken van de WAP-browser via het GPRS netwerk op dit toestel. :X
De meeste sites geven verouderde of onvolledige informatie hierover (als die al te vinden is). Zelfs bij Vodafone en de winkels die Vodafone abonnementen afsluiten krijg je steeds wat anders te horen. }:O

Hierbij wil ik dus een topic openen met zoveel mogelijk info en ervaringen om het zoeken naar de juiste gegevens wat te vergemakkelijken (vooral met de nieuwe GSM-toestellen). Als je een werkende GPRS-aansluiting op je toestel hebt, dan zou het handig zijn om hier je instellingen (provider, GPRS en WAP instellingen) en eventuele ervaring neer te zetten. :)

Eén van de weinige sites die wel actuele info over GPRS en de abonnementen heeft is gprsworld Hier is ook een mooi overzicht beschikbaar van alle aanbieders. _/-\o_

Mijn gegevens: Vodafone + GPRS abbo op een Motorola T720:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
GPRS:  APN            : web.vodafone.nl
       Gebruikersnaam : vodafone
       Paswoord       : vodafone

WAP:   WAP-gateway    : 192.168.251.150
       WAP-poort      : 9201
       Time-out       : 2 minuten
       CSD-No.        : +31654544544
       Snelheid       : 9600
       Lijn-type      : ISDN
       Paswoord       : vodafone
       Homepage       : mmm.vizzavi.nl (of natuurlijk wap.tweakers.net)
Dit is in te stellen onder "webprofielen" en dan kiezen voor het wijzigen van "Vodafoon".

Bij mij werkt GPRS nu nog niet, maar na veel navragen en bellen kreeg ik te horen dat het activeren van een GPRS-abbonement 1 tot 2 dagen duurt. Ik kan nu dus wel bellen en wappen (zonder GPRS) en wacht nog even tot maandag voor de uiteindelijke test.

[ Voor 0% gewijzigd door Chrasher op 12-10-2002 22:08 . Reden: Typo's ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Het is idd lastig om de juiste instellingen te vinden / aan de praat te krijgen...

Ik heb nu een Nokia 6510 met O2 GPRS sinds gisteren eindelijk werkend. Hiervoor had ik een Siemens S45 waarbij het door O2 al was ingesteld en dus meteen goed werkte...

Gisteren een halfuur met de klantenservice gebeld (wat een geile stem heeft die O2 zeg :D, moet je voor de grap eens bellen: 0800-444 44 444) toen bleek dus dat zíj hun netwerk verkeerd hadden ingsteld :/ Ja, dan gaat het natuurlijk nooit werken 8)7

Ik zal de instellingen even opzoeken en hier neer planten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67455

Bij mij werken die instellingen van vodafone gewoon prima nergens problemen mee!!!! het is moeilijker om de instellingen van vodafone in de Nokia 6310i te planten dat is gewoon k***e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Anoniem: 67455 schreef op 13 oktober 2002 @ 15:03:
Bij mij werken die instellingen van vodafone gewoon prima nergens problemen mee!!!! het is moeilijker om de instellingen van vodafone in de Nokia 6310i te planten dat is gewoon k***e!
murphy01, kan jij voor de zekerheid jouw instellingen hier eens neerzetten. Ik ben erg benieuwd of mijn instellingen hetzelfde zijn. Op dit moment werkt GPRS bij mij nog niet en ik vraag me af of die }:O bij Vodafone het wel correct hebben doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:54
Ik heb hier zelf een 6510 met een ipaq met een 5 mb gprs pakketje :) Ik maak grbuik van de volgende instellingen in ppc2002 :

Inbelnr: *99#
dail-string: +cgdcont=1, "ip", "web.vodafone.nl"
User name: libertel
password: libertel

Klik hier voor de handleiding, met wap heb ik geen ervaringen daar maak ik geen gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
[update]
Uiteindelijk bleek dat er een foutje was gemaakt bij het activeren van mijn SIM. Ik had wel een data-abbonement maar geen GPRS. (dit moesten ze apart aanvinken in de winkel, maar dat waren ze vergeten)
Nu werkt alles perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
Chrasher, eigenlijk moet ik dit topic op slot gooien. Bij een "het grote blablabla topic" moet altijd eerst overlegd worden met de moderator of het topic wel gewenst is...

In dit geval laat ik hem open; aangezien het nog wel eens handig kan zijn. Vooral ook omdat er momenteel veel kleine topics worden geopend met de vraag van "wat zijn de wap instellingen van provider X" etc.

Maar zoals je dus begrijpt, aub in het vervolg eerst even contact met me opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Oops, sorry O-) zal er voortaan op letten. i.i.g. bedankt Cutebritney. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ik heb ook een motorola T720 maar heb nergens last van met BEN
Ik kon in het browser menu gewoon ben uit de profile lijst kiezen alle nl providers stonden erin dus snap het probleem met je T720 niet hier gprs't het prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 09:46

IvoB

Prutst er rustig op los

ludo schreef op 12 oktober 2002 @ 17:25:
Ik zal de instellingen even opzoeken en hier neer planten...
Als je dat zou willen doen graag! Ik krijg mijn S45 niet werkend op het KPN netwerk. Hij blijft hangen bij aanmelden op netwerk, maar dat kan ik onder XP niet uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67455

Naam set: GPRS Wap
Homepage: http://mmm.vizzavi.nl
Sessiemodus: tijdelijk
Verbinding beveiligen: uit
Drager gegevens: GPRS
GPRS Verbinding: wanneer nodig
GPRS Toeganspunt: web.vodafone.nl
IP: 192.168.251.150
Verificatietype: normaal
Login: Automatisch
Gerbruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone

GPRS toegangspunt: *99#

Dit zijn de mijne

Anoniem: 49424

Ik ben op zoek naar het GPRS toegangspunt voor een Nokia op het KPN netwerk. Ik heb al een hele dag lopen zoeken en kan het niet vinden. Ik hoop dat iemand hier me kan helpen, want ik heb geen zin om de Helpdesk van KPN te bellen: dat duurt zo lang :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42149

Anoniem: 49424 schreef op 21 november 2002 @ 23:21:
Ik ben op zoek naar het GPRS toegangspunt voor een Nokia op het KPN netwerk. Ik heb al een hele dag lopen zoeken en kan het niet vinden. Ik hoop dat iemand hier me kan helpen, want ik heb geen zin om de Helpdesk van KPN te bellen: dat duurt zo lang :Z
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-05 17:15
Ik probeer met de instellingen die die juist moeten zijn verbinding te leggen.

Gebruik ik als APN: web.vodafone.nl dan krijg ik de melding "onjuiste parameters" maar gebruik ik: live.vodafone.com dan werkt alles wel. Verder zijn alle instellingen het zelfde.

Ik heb een abbo op Vodafone Wireless Web en niet op Vodafone Live! want dat wordt nog niet ondersteund op mijn telefoon. Iemand ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:38

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Voor Sony-Ericsson mobieltjes is deze link misschien handig.

http://www.sonyericsson.c...%26PID%3D9940%26LM%3DSB_V

Je kan daar je provider, abbo en je SE tel. type instellen.
Dan krijg je de voor jouw nodige instelling per SMS terug. Bij mij heeft het prima gewerkt.
Was, door een Master reset, op m'n SE-P800 m'n email instellingen kwijt.
Nu werk alles weer prima.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70404

Ik heb een Nokia 3510 in combinatie met T-Mobile:

Naam set instellingen: Benwap
Homepage: http://benwap/
Sessiemodus: Tijdelijk
Verbinding beveiligen : Uit
Drager Gegevens : GSM-Gegevens
Inbelnummer : +31624000927
Ip-adres: 10.10.10.10
Verificatietype : Normaal
Type Data Oproep : ISDN
Snelheid Data Oproep : 9600
Login type : Automatisch
Gebruikersnaam: 316mobielnummer
Wachtwoord : leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
handige link om te bookmarken in je wap-phone:

http://mobile.msn.com/hm/folder.aspx?ts=

Brengt je direct naar de inbox van hotmail (wel de 1e keer username en password invullen natuurlijk).

Weet iemand ook of hotmail via een pop3-server te gebruiken is? Ik heb namelijk zo'n java-applet op m'n nokia maar weet de precieze instellingen niet (ALS het al mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is het nou eignelijk mogelijk om met Vodafone Prepaid GPRS te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86690

GPRS instellingen met KPN M-Info

1) Vaak staan instellingen al in het toestel (preprovisioning noemt men dat). Probeer dat eerst eens. Werkt dat MOOI, zoniet ga naar stap 2

2) Probeer aanmelden door 424 te bellen. Werkt dat MOOI, zoniet ga naar stap 3

3) Indien vorige stappen geen succes boden:
Kijk eventueel voor instellingen gewoon op https://www.m-info.nl/wapshop/index.html en kies je toestel en lees hoe je het moet doen. Staat je toestel er niet bij, kies een soortgelijk toestel of ga naar stap 4.

4) Staat je toestel daar niet bij, dan moet je het zelf uit zien te vinden waar die instellingen in je toestel staan (of via de handleiding mocht je die hebben)

5) Vul met de hand in:
Homepage http://m-info/
Sessie modus tijdelijk
Verbinding beveiligen Uit
Drager GPRS
GPRS-verbinding Wanneer nodig
GPRS-toegangspunt (APN) m-info
IP-adres 010.096.001.014
Verificatie type Normaal
Login-type Automatisch
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo

Opmerkingen:
-Deze gebruikersnaam en wachtwoord werken altijd!!!
(Behalve als je in het buitenland zit in het geval dat de betreffende provider je 06 nummer niet mee zendt)
-Let op spaties en hoofd, kleine letters
Type letterlijk minfo, dus zonder spaties en streepje

-Voor java games downloaden met Samsung en Siemens telefoons: gebruik als APN: internet. Usernaam en password en DNS doen hier niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22545

Byzanthy schreef op 04 June 2003 @ 16:04:
handige link om te bookmarken in je wap-phone:

Brengt je direct naar de inbox van hotmail (wel de 1e keer username en password invullen natuurlijk).

Weet iemand ook of hotmail via een pop3-server te gebruiken is? Ik heb namelijk zo'n java-applet op m'n nokia maar weet de precieze instellingen niet (ALS het al mogelijk is).
geinig.... lukt alleen niet met m'n mobiel....
via browser dan niet tenminste :'(
lukt het ook met wap dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Anoniem: 22545 schreef op 16 June 2003 @ 21:26:
[...]

geinig.... lukt alleen niet met m'n mobiel....
via browser dan niet tenminste :'(
lukt het ook met wap dan?
bij mij lukte dit gewoon met wap, op zowel siemens m35i als nokia 6100. Volgens mij gebruikte ik daarbij de wap-instellingen van O2 om in te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

werkte ook niet bij mij op mn samsung s300.

edit:
in mijn browser werkt de link wel, je moet je eerst aanmelden voor deze service bij mobile.msn.com en dan activeren en dan werkt het als het goed is.
maar waarschijnlijk is dit oud nieuws.

[ Voor 52% gewijzigd door Pretorian_ op 17-06-2003 17:57 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76595

[quoteHomepage http://m-info/
Sessie modus tijdelijk
Verbinding beveiligen Uit
Drager GPRS
GPRS-verbinding Wanneer nodig
GPRS-toegangspunt (APN) m-info
IP-adres 010.096.001.014
Verificatie type Normaal
Login-type Automatisch
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo

Opmerkingen:
-Deze gebruikersnaam en wachtwoord werken altijd!!!
(Behalve als je in het buitenland zit in het geval dat de betreffende provider je 06 nummer niet mee zendt)
-Let op spaties en hoofd, kleine letters
Type letterlijk minfo, dus zonder spaties en streepje

-Voor java games downloaden met Samsung en Siemens telefoons: gebruik als APN: internet. Usernaam en password en DNS doen hier niet toe.[/quote]

kijk, vandaag zitten kutten met dat spul en nu doet het het een beetje.
een beetje, want als ik wil verbinden komt mijn telefoon op de proppen
met de vraag naar mijn al invevulde username en password die dus niet
goed lijken te zijn. er is me door de robot al beloofd (tel 424) dat ik een
sms zou krijgen, maard dat zou binnen 24 uur zijn en dat duurt me natuurlijk
te lang.

dus... wie heeft er een username en password voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88896

Ik heb een nokia 3650 met orange share en een ipaq 5450. Ik wil nu op m'n ipaq share gebruiken via de nokia. wat moet ik hier in godsnaam voor instellingen voor gebruiken want ik loop er al 2 dagen mee te knoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05 21:18
Ik heb een SE T68i met Orange Share (GPRS abbo). Ik probeer in te bellen met mijn PC op de telefoon via Bluetooth, geen probleem, je belt in op de foon met *99# (gezien in dit topic ;) ) en dan verbindt je foon zich met een dataprofiel in het toestel. Ik heb er 2, 1 voor internet, en 1 voor WAP (Dat is dus WAP over GPRS). Probleem is dattie het WAP profiel kiest, en daarmee kom je internet dus niet op :P
Iemand oplossinkje hiervoor maybe?

E D I T :
Owja die MSN WAP site geeft mij steeds een timeout na het ingeven van het wachtwoord. Meer mensen last hier van :?

[ Voor 13% gewijzigd door Solosmots op 26-07-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-05 15:16

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Ik gebruik GPRS icm een 3970 en Ik heb daar een programma voor (T-mobile) alleen dat hebben ze weer van internet afgetrokken (gelukkig heb ik het bewaard)

even instaleren op je Ipaq en het enige wat ik op mijn phone heb veranderd is wab act neer gezet en de rest heeft T-mobile gedaan en voila draaien maar.

offtopic:
ik denk dat het niet mag om die softwarelink hier te vermelden dus mail me maar if you need it...

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 21:29

Area53

I'am lost in space!!

Als je een Nokia phone hebt, moet je op deze pagina van Nokia: http://www.nokia.com/nokia/0,6771,32863,00.html "Operator Settings"
Maar de wizard gebruiken om: MMS, WAP & Email and Internet Settings naar je phone te laten sturen.
Het is er simpel en lekker makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88896

Ik kan nu wel via infrarood connecten maar niet via bluetooth, bij orange. En dat is nou juist wat ik wil. Weet hier iemand een oplossing voor????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 88896 schreef op 27 July 2003 @ 17:05:
Ik kan nu wel via infrarood connecten maar niet via bluetooth, bij orange. En dat is nou juist wat ik wil. Weet hier iemand een oplossing voor????
Wat wil je met BT met je foon laten praten dan? PDA? Laptop? PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
ludo schreef op 12 October 2002 @ 17:25:
Het is idd lastig om de juiste instellingen te vinden / aan de praat te krijgen...

Ik heb nu een Nokia 6510 met O2 GPRS sinds gisteren eindelijk werkend. Hiervoor had ik een Siemens S45 waarbij het door O2 al was ingesteld en dus meteen goed werkte...

Gisteren een halfuur met de klantenservice gebeld (wat een geile stem heeft die O2 zeg :D, moet je voor de grap eens bellen: 0800-444 44 444) toen bleek dus dat zíj hun netwerk verkeerd hadden ingsteld :/ Ja, dan gaat het natuurlijk nooit werken 8)7

.
.
ik was blijkbaar niet de enige waarbij het netwerk verkeerd was ingesteld tot 4x aan toe bij mij zelf....stelletje amateurs

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik heb kpn pre-paid en kan 424 niet bellen.
Dan hoor ik zo'n mokkel zeggen van "dit nr kunt u met hi pre-paid niet bellen" :(
mijn telefoon ondersteund wel wap (nokia 5510).
heb ook al tutch en zonnet en m-info handmatig geprobeerd, maar werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

eghie schreef op 06 August 2003 @ 11:08:
Ik heb kpn pre-paid en kan 424 niet bellen.
Dan hoor ik zo'n mokkel zeggen van "dit nr kunt u met hi pre-paid niet bellen" :(
mijn telefoon ondersteund wel wap (nokia 5510).
heb ook al tutch en zonnet en m-info handmatig geprobeerd, maar werkt ook niet.
Met KPN prepaid is het niet mogelijk om te wappen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 17:07

John2B

I Love RAID5..!!

fredkroket schreef op 16 June 2003 @ 11:58:
Is het nou eignelijk mogelijk om met Vodafone Prepaid GPRS te gebruiken?
Ja, dat kan ik heb het werkend.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Ik heb een Nokia 6610 met Orange, gewoon even inloggen bij orange en je krijgt de wap en gprs instellingen even gesmsd. Met Hi of KPN prepaid kan je idd niet wappen, vind ik eigenlijk een beetje krom maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-02 11:50
John2B schreef op 06 August 2003 @ 16:55:
[...]

Ja, dat kan ik heb het werkend.
Werkt helaas alleen als je een 'Vodafon Live' toestel hebt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127597

Sorry dat ik dit topic omhoog schop, maar ik had een vraagje over de motorola C550 en haar instellingen om te kunnen wappen.

Toen ik mijn mobiel kocht stond er duidelijk in dat ik ermee kon wappen. Helaas lukt het mij maar steeds niet om de instellingen te kunnen vinden. De medewerkster van de winkel waar ik hem heb gekocht kan me niet helpen, de orange helpdesk kan me niet helpen (die sturen me door naar motorola) en motorola kan me niet helpen (die sturen me weer terug naar orange) 8)7
Vandaar dat ik nu hier post, want ik baal hier ontzettend van.. kan iemand me asjeblieft aan de juiste instellingen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48829

Ook voor mij sorry voor het schoppen...

Ook ik heb problemen met MMS en wap, telfort kan me niet helpen en nokia reageert niet.

Als er naar mijn telefoon Nokia 3510i een MMS verstuurd word krijg ik de
melding GPRS verbinding niet beschikbaar.

Ook bij het wappen is het bij mij onmogelijk via Telfort verbinding te maken
niet via de GSM en GPRS drager. ook hierbij heb ik een aantal keren de
instellingen laten versturen en handmatig ingestelt. via t-mobile werkt wel het internet (via inbel)

Het probleem zit bij de proxy poorten instellen Ik heb gekeken op de website en alles weer ingesteld.
Maar nog werken de instellingen niet. Het lukt mij niet om de poort in
te stellen. ik heb meerdere dingen geprobeert zoals: 193.113.200.195 of
193.113.200.195.9201(geeft IP Controleren) maar 193.113.200.195:9201( : lukt me niet )

de instellingen:
http://www.telfort.nl/app/mijntelefoon/ota/cc/anders.php (MMS)
http://www.telfort.nl/app/mijntelefoon/ota/cc/anderswap.php (wap)

dus hoe stel ik de poorten in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand al waar en hoe ik de poorten moet instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Anoniem: 48829 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:04:
weet iemand al waar en hoe ik de poorten moet instellen??
Probeer poort 5080 eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah de poorten weet ik wel staan ook op de website... maar hoe en waar stel je die dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Voor het geval iemand het nog wil weten :

Instellingen voor een Motorola v600 of zoals de mijne : v525 die een v600 geworden is :*)

Naam : Vodafone
Homepage : http://live.vodafone.com
WAP IP 1 : 192.168.251.150
Poort 1 : 9201
GPRS APN :" live.vodafone.com
Wachtwoord : vodafone
Service Naam : Vodafone MMS
Server naam : http://mmsc.mms.vodafone.nl/
Web Sessie Naam Vodafone

Als nu iemand de E-Mail instellingen zou willen neerknallen hier graag !!! Ik ga zo is even kijken of ik KPN aan de praat krijg sinds ik daar ook een SIM Kaart van heb :)

Bad idea : Die zeuren over apart MMS tegoed |:(

[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 23-03-2005 22:14 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1