Emule opensource edonkey, deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.955 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
die herbert v5 was volgens mij de beste tot nu tot, of ga die tarod met v22c daar overheen, of word die alleen gebruikt omdat die nieuwer is

/me stemde zelf op de delta_hf en dan de DSL versie die loop hier altijd goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13
Mm, misschien kan je beter de poll ff in je post bovenaan deze pagina zetten...dan valt ie meer op dan zo onderaan...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coju
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tarod 5b: http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.5b-binaries.zip
Interceptor: http://mitglied.lycos.de/...mule0.22c.interceptor.zip
Emuleplus: http://www.acid-warp.net/~umod/eMulePlus-0.22c-2a.Binary.zip

De grootste Emule 22c mods op een rijtje, ikzelf vind Emuleplus het beste, heeft alle features van Tarod + nog andere. Interceptor heeft de export functie van de statistieken wat ik ook nogal geinig vind, maar mist een aantal andere belangrijke functies.

Ingebouwde webserver bij de meeste mods is ook leuk, op school kijken of je downloads al klaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef maar toe jullie zijn ook allemaal de eerste beta van Longhorn aan het downen ;)

Ontopic > Ik kies ook voor de Tarod versies, die zijn hier allmaal nog goed bevallen. Maar de Delta HF versie van 19c beviel hier ook goed trouwens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 22:22:
Geef maar toe jullie zijn ook allemaal de eerste beta van Longhorn aan het downen ;)

Ontopic > Ik kies ook voor de Tarod versies, die zijn hier allmaal nog goed bevallen. Maar de Delta HF versie van 19c beviel hier ook goed trouwens.....
correctie: pre-alpha
maar nee, die had ik al even :)

ik heb @ the moment nix te downen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 19 November 2002 @ 19:02:
[...]

En "Ik Ook Van Jou" lijkt me ook niet een al te veel gesharede film eigenlijk :Y)
ik zag 2 sources kans is groot dat ik een van die ben hihihihihihihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

error on ip x.x.x.x! <- mijn ip dan

Krijg ik met die connection test.. met andere woorden, die poort staat niet open juist? Maar ik heb niks van een firewall draaien oid.. (Heb wel een hoge ID btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 00:18:
error on ip x.x.x.x! <- mijn ip dan

Krijg ik met die connection test.. met andere woorden, die poort staat niet open juist? Maar ik heb niks van een firewall draaien oid.. (Heb wel een hoge ID btw)
eMule moet wel aanstaan als je die test doet.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet connecten met een server, ook heb ik geen client ID geloof ik " Creditfile loaded, 0 clients are known ". :? Ik gebruik de server lijst uit de FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de optie "upload throttle" doet in emule? zie tabblad connection bij de preferences

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2002 03:31 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 00:38:
Ik kan niet connecten met een server, ook heb ik geen client ID geloof ik " Creditfile loaded, 0 clients are known ". :? Ik gebruik de server lijst uit de FAQ

Je hebt wel een ID alleen als je emule voor de eerste keer gebruikt ken je nog geen andere clients (0 clients are known) waarvan je credits hebt opgeslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Heb nog wel wat problemen. Steeds als ik Emule de hele nacht aan wil laten staan en ik kijk 'sochtends dan is die afgesloten :?

De downloads die klaar zijn renamed ie niet in de filename maar blijft gewoon 4.part heten.

Verder klaar ik een hele lage clientid als ik Kazaa aan heb en daarna Emule opstart..andersom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Damn, net geupgrade naar V0.22C Tarod.5b, ben ik ineens teruggegaan van 21.000 known users naar 1300 :/

Is dit normaal? Kan ik er iets aan doen? :?
11/20/02 08:51:43: Creditfile loaded, 1367 clients are known :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Artcore schreef op 20 november 2002 @ 08:51:
Is dit normaal? Kan ik er iets aan doen? :?
Dat is normaal. Dat moet zelfs. Er was een probleem met users met low id's die kwamen ook als source in je lijst te staan. Maar die komen natuurlijk nooit meer terug omdat ze zo snel mogelijk een hoog ID proberen te krijgen. Dat gaf een enorme server overbelasting. Want hij ging via de server proberen om die sources toch te gebruiken. Dat hebben ze er dus uitgesloopt op verzoek van de server beheerders. Je had er immers niets aan en het gaf veel overlast

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:11
Misschien een beetje domme vraag maar onder het motto domme vragen bestaan niet.

Hoe gooi ik in Norton intersecurity de poorten 4661 en 4665 open, 4662 werkt al wel op 1 of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer Krelis
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

Klopt dit nou zo? Een search met iptables AND emule levert ook in de Omega niets nuttigs op. Dit is een onderdeel van m'n rc.firewall (IPTABLES)

#Emule
PORTFWIP="192.168.0.2"
$IPTABLES -A FORWARD -i $EXTIF -o $INTIF -p tcp --dport 4661 -m state \
--state NEW,ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT
$IPTABLES -A PREROUTING -t nat -p tcp -d $EXTIP --dport 4661 \
-j DNAT --to $PORTFWIP:4661
$IPTABLES -A FORWARD -i $EXTIF -o $INTIF -p tcp --dport 4662 -m state \
$IPTABLES -A PREROUTING -t nat -p tcp -d $EXTIP --dport 4662 \
-j DNAT --to $PORTFWIP:4662
$IPTABLES -A FORWARD -i $EXTIF -o $INTIF -p udp --dport 4665 -m state \
$IPTABLES -A PREROUTING -t nat -p tcp -d $EXTIP --dport 4665 \
-j DNAT --to $PORTFWIP:4665

Ik heb nog niet zo veel kaas gegeten van IPTABLES dus ik pas gewoon voorbeelden aan. Vast fout. Hoe moet-ie wel?

Quoten is geweldig... - boer Krelis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
TheBoneCollector schreef op 20 november 2002 @ 08:32:
Verder klaar ik een hele lage clientid als ik Kazaa aan heb en daarna Emule opstart..andersom niet.
pas wel op dat je met kazaa en emule tegelijk je upload niet dichttrekt, anders krijg je nix haast meer binnen.

als kazaa en emule (of 1 van beide) erg druk zijn, zou ik me ook nog kunnen voorstellen dat dit je low id probleem veroorzaakt.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

TheBoneCollector schreef op 20 November 2002 @ 08:32:
Volkomen normaal. De ID wordt geregeld met UDP pakketjes. Daar is geen bevestiging voor. Het is gewoon een vraag, en misschien komt er een antwoord en zo niet? Even goede vrienden. Als het dan druk is op je lijn krijg je een time out en krijg je een laag ID. Start je eerst eMule op dan kan die rustig om ee ID vragen. En heb je dat eenmaal, dan blijft het zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Heeft, veel sharen(plusmin40gb) nut of niet? of een beetje aparte files etc.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Tuurlijk hoe meer je shared hoe beter het is voor het netwerk. Vooral zeldzame dingen. Niet dat je er zelf beter door word tho. Maar als je het toch hebt is het wel zo sociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Indirect heeft het wel nut! Als je tenminste eMule gebruikt, en niet eDonkey.

Want als je meer shared, uploaden er meer mensen van jou...waardoor jij hoger bij hun in de wachtrij komt te staan als je een keer iets van hun download!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
True, maar in de praktijk merk je daar ook nouwelijks iets van. Zelfs met een lege credits file download ik gewoon op maximale snelheid (helaas maar 55 kb/s, mxstream).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel van tarod is volgens mij dat ie van alle mod makers het snelste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik probeer er met sharen voor te zorgen dat ik genoeg 'zeldzaam' spul share en dat mijn queue nog beperkt blijft. Op dit moment zit ik op 15 gb geshared en dan heb ik standaard 150 - 250 mensen in mijn queue. Als ik merk dat dat minder wordt ga ik gewoon weer meer sharen.
Ik hou er persoonlijk niet van om dingen te sharen die 100 anderen ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
IceStorm schreef op 20 november 2002 @ 22:25:
Ik probeer er met sharen voor te zorgen dat ik genoeg 'zeldzaam' spul share en dat mijn queue nog beperkt blijft. Op dit moment zit ik op 15 gb geshared en dan heb ik standaard 150 - 250 mensen in mijn queue. Als ik merk dat dat minder wordt ga ik gewoon weer meer sharen.
Ik share wel veel bekende dingen, zoals DoomIII en veel flms...mja, het gaat mij er meer om dat ik gewoon constant 10 kb up, zolang dat zo blijft heb ik het idee dat ik iig genoeg share...

Heb overigens ook niet echt veel onbekende dingen om te sharen ;)

Kunnen jullie dit linkje allemaal niet vinden ofzo?!
irc://irc.tweakers.net/emule
:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Okee, dan blijf ik nu gewoon dat rare-files sharen en idd die films hebben al zoveel mensen.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 20:13
Hier kompleet mee eens ik share ook alleen maar files die moeilijk tevinden zijn op het netwerk b.v nederlandse files. Je houd hier bij makkelijk je upload op je max.
Bekende films staan er meestal 400+ keer op en die moeilijke files maar 10+ keer.
Dus ik raad iedereen aan help mee met het verspreiden van moeilijke verkrijgbare files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 06:48
stunter schreef op 20 november 2002 @ 23:00:
[...]

Hier kompleet mee eens ik share ook alleen maar files die moeilijk tevinden zijn op het netwerk b.v nederlandse files. Je houd hier bij makkelijk je upload op je max.
Bekende films staan er meestal 400+ keer op en die moeilijke files maar 10+ keer.
Dus ik raad iedereen aan help mee met het verspreiden van moeilijke verkrijgbare files.
Maar waarom zou het dan ooit een moeilijk verkrijgbare file geworden zijn?

Misschien omdat de vraag ernaar nou eenmaal minder groot was/is 8)7

P.S. dit zal heus niet voor elke zeldzame file gelden, maar voor 9 van de 10 zeker wel.....

Verwijderd

Tarod.6 is uit

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6-sources.zip

Mirror (thanks Kerosin):
URL (binaries): http://tarod.sytes.net/eMule0.22c-Tarod.6-binaries.zip
URL (sources): http://tarod.sytes.net/eMule0.22c-Tarod.6-sources.zip

<Changes 20/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.6]:
1. Tweaked number of connections again.
2. Now "adresses.dat" -I know that is misspelled- is re-readed every time you push Update.
3. Fixed duped clients in download queue -we keep first occurrence, probably second one comes from another client sending to as more sources.
4. Fixed ourself as a clients in download queue.
5. New option to start a paused file after finishing downloading another file automatically.
6. New option to add a new file to download list paused.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 00:23:
Tarod.6 is uit

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6-sources.zip

Mirror (thanks Kerosin):
URL (binaries): http://tarod.sytes.net/eMule0.22c-Tarod.6-binaries.zip
URL (sources): http://tarod.sytes.net/eMule0.22c-Tarod.6-sources.zip

<Changes 20/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.6]:
1. Tweaked number of connections again.
2. Now "adresses.dat" -I know that is misspelled- is re-readed every time you push Update.
3. Fixed duped clients in download queue -we keep first occurrence, probably second one comes from another client sending to as more sources.
4. Fixed ourself as a clients in download queue.
5. New option to start a paused file after finishing downloading another file automatically.
6. New option to add a new file to download list paused.
Argh je was me voor met dit nieuws :( vieze #$%^&* :( ;)

Mja geinstalleerd, en tot nu toe werkt ie weer goed :)

EDIT:

Ff vraagje :) Ik zie vaak dat mensen m'n shared files list vragen, met welke mod of command of whatever kan ik dat ook doen? Want af en toe kom je iemand tegen met een :9~ upload, dan ben ik altijd wel benieuwd of hij misschien nog meer heeft wat ik wel zou willen :)

• Illumination
Geen idee, naar ik weet kan dat alleen met de officiele eDonkey. Zou wel een mooi puntje zijn voor de modders.

Verwijderd

Hmm heb het gevoel dat eMulePlus-0.22c-2a langzamer is dan die van eMule0.22c-Tarod.5b. Heeft iemand anders ook dat gevoel? Verder kan iemand mij vertellen of de server.met file nog compatible is met edonkey? Op een vere pc draai ik nl. de cmdline edonkey die ik met een java controller bestuur. En ik wil die edonkey server.met updaten met die van emule.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het langzamer zou zijn. Immers wat ze veranderen zijn de toeters en de bellen er omheen. Het protocol blijft het protocol. Server met files zijn gelijk. Je akn ze immers allemaal updaten van dezelfde site, bv Maurice

• Zoefff
Illumination schreef op 21 november 2002 @ 18:42:
Geen idee, naar ik weet kan dat alleen met de officiele eDonkey. Zou wel een mooi puntje zijn voor de modders.
Ik weet het niet hoor, maar het lijkt me eigenlijk sterk dat de modders iets uit de officiele versie hebben gesloopt? Volgens mij zijn er bij de mods alleen maar toevoegingen.... :?

Verwijderd

-hmm foutje |:(

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 20:13 . Reden: reply op niet meer bestaande post ]

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Ik heb de laatste tijd last van iets in emule. Elke keer als ie een groot bestand gaat afronden, stijgt mn cpu gebruik (logisch ;) ) en daalt mn geheugen dramatisch, en dan als mn memory bij de 0 is krijg ik een spontane reboot. Wanneer ik dan weer verbinding maakt met internet en emule aandoe, gaat ie verder met afronden, zelfde proces (cpu+RAM) maar dan houdt mn pc het wel. Weet iemand hoe dit komt en wat ik hier tegen kan doen?? :?

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Ik heb nu ook in eens problemen .... als ik connect en ik heb de server tab voor me dan kick Windows XP hem er uit met een foutmelding Unknown :? en als ik connect met een ander tab blad voor me dan verbind hij in één keer goed.

En als ik dan naar het tab blad serves ga dan word ik er weer uit gekickt men een fout melding unknown :? weten jullie hier raad mee :? en ik gebruik de nieuwste versie met de mod tarod 6 ( met en zonder mod geeft hij nu rare foutmeldingen)

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 23:51
Tarod.6a is uit

Download:

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6a-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6a-sources.zip

Mirror (thanks Ceasar):
URL (binaries): http://home.tiscalinet.ch...22c-Tarod.6a-binaries.zip
URL (sources): http://home.tiscalinet.ch....22c-Tarod.6a-sources.zip

<Changes 21/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.6a]:
1. Fixed bug comparing users in queues introduced in Tarod.6 -I am sorry. Thank you for point it out that Loaded Sources do not have Hash Amdribant. Now LS is working again.
2. Added a lot of optimizations in LS code. [Thank you very much indeed Insh_Allah]
3. Some bug fixes in LS code while I was implementing Insh_Allah code.
4. Now sources are trimmed on every 10 min. saving to keep tight CPU usage sorting.

Note: Remember to delete .stsrc files in your temp folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 21 november 2002 @ 19:36:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar het lijkt me eigenlijk sterk dat de modders iets uit de officiele versie hebben gesloopt? Volgens mij zijn er bij de mods alleen maar toevoegingen.... :?
Ik denk dat hij "Edonkey" bedoeld en niet eMule ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
aaaaaaargh kwor echt helemaal gek
heb dit hele topic gelezen maar ik kan nergens de juiste URL vinden voor maurice's serverlijst.. hmmph
en geen enkele server die ik nu heb werkt... en zelfs met firewall uit krijg ik low id.... hmmph hmmmph

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Phusebox schreef op 22 November 2002 @ 10:07:
aaaaaaargh kwor echt helemaal gek
heb dit hele topic gelezen maar ik kan nergens de juiste URL vinden voor maurice's serverlijst.. hmmph
en geen enkele server die ik nu heb werkt... en zelfs met firewall uit krijg ik low id.... hmmph hmmmph
Volgens mij staat ie in de eerste topic en dan nog 2 keer ergens in de reacties :z

Wie heeft er trouwens nog meer het probleem dat ie bij het connecten op een server, een melding geeft dat ie een file mist op de server en daarom geen verbinding kan maken? (hij connect daarna wel gewoon op een andere server, maar ik krijg het voor mijn gevoel bij steeds meer servers)

Wel grappig dat ik nu op 2 pc's hier exact hetzelfde ID heb(en naam), en nu pas 1 keer de melding heb gekregen dat ik al ingelogd was op die server.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe tarod 6a geeft na een tijdje een out of memory error en stopt er dan mee, ben dus weer terug naar 6

De maurice serverlijst: http://ocbmaurice.dyndns.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
hmmmf... kom er echt niet verder mee... wat een zuigprog

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Phusebox schreef op 22 november 2002 @ 12:43:
hmmmf... kom er echt niet verder mee... wat een zuigprog
wat is nou precies het probleem. Je hoeft echt niet perse die maurice serverlist te hebben. Als je dit topic goed leest, zie je dat emule zich zelf onderhoudt, elke keer als een je connect met een server krijg je er goede servers bij. Emule verwijdert de dode automatich. Gebruik de ' ververs server.met via url met een bijvoorbeeld:
http://www.aachner-eselhilfe.de/server_met/server.met
of
http://ocbmaurice.dyns.ne...l?download/server-max.met
Bij mij werkt het perfect, zit bijna altijd continu op de max van mn Adsl lijn (512-128)
Suc6 ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Mijn emule (0.22c) is gister gecrasht. Nu zegt ie telkens als hij met een server wil connecten iets over 'bad client' ofzo.... moet ik emule re-installeren? Ik zou het jammer vinden als de downloads nu corrupt zijn, best veel GB bij elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm maar weer van plusmod terug gegaan naar tarod en meteen veel meer sources gevonden. Is wel jammer ik vind die gui van plusmod wel prettig werken en het heeft meer opties maar de aantal gevonden sources is minder en ik download weer toch een factor 3 sneller met tarod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Tarod.6b is uit

Download:

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6b-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6b-sources.zip

Mirror (thanks Ceasar):
URL (binaries): http://home.tiscalinet.ch...22c-Tarod.6b-binaries.zip
URL (sources): http://home.tiscalinet.ch....22c-Tarod.6b-sources.zip

<Changes 22/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.6b]:
1. Modified Insh_Allah Heap Sort method and subtituted for a Quick Sort method. Seems more stable.
2. Now [Loaded Source]s and [Exchanged Source]s are not exchanged -helps fixing some client errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Wisey schreef op 22 november 2002 @ 17:23:
Tarod.6b is uit

Download:

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6b-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6b-sources.zip

Mirror (thanks Ceasar):
URL (binaries): http://home.tiscalinet.ch...22c-Tarod.6b-binaries.zip
URL (sources): http://home.tiscalinet.ch....22c-Tarod.6b-sources.zip

<Changes 22/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.6b]:
1. Modified Insh_Allah Heap Sort method and subtituted for a Quick Sort method. Seems more stable.
2. Now [Loaded Source]s and [Exchanged Source]s are not exchanged -helps fixing some client errors.
OMG!! Die Tarod blijft bezig zeg..... toppertje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Trouwens, ik heb een bugje gevonden in eMule v0.22c....

Als je op een bestand wat je aan het downloaden bent, rechtermuisknop --> toon bestandsgegevens doet, kan je vervolgens lang proberen om op het kruisje te drukken, maar t gaat echt niet meer weg!!!

Gelukkig zit er ook nog een "Sluit" knop onderaan, maar wel een beetje slordig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 12-09 16:23

Eranum

geek!

legolas82 schreef op 21 November 2002 @ 20:07:
Ik heb de laatste tijd last van iets in emule. Elke keer als ie een groot bestand gaat afronden, stijgt mn cpu gebruik (logisch ;) ) en daalt mn geheugen dramatisch, en dan als mn memory bij de 0 is krijg ik een spontane reboot. Wanneer ik dan weer verbinding maakt met internet en emule aandoe, gaat ie verder met afronden, zelfde proces (cpu+RAM) maar dan houdt mn pc het wel. Weet iemand hoe dit komt en wat ik hier tegen kan doen?? :?
Ik heb precies hetzelfde probleem, en idd ook bij alleen maar grote bestanden.
Ben zelf ook nog opzoek naar een mogelijke oorzaak, wat hulp zou wel handig zijn :)
Specs: Asus P4B533-E | P4 - 2.4GHz | 256MB DDR | Maxtor 80GB + IBM 30 GB

edit: eMule V0.22c overigens :p

[ Voor 3% gewijzigd door Eranum op 22-11-2002 17:49 ]

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
ThePartyBorg schreef op 22 November 2002 @ 17:48:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, en idd ook bij alleen maar grote bestanden.
Ben zelf ook nog opzoek naar een mogelijke oorzaak, wat hulp zou wel handig zijn :)
Specs: Asus P4B533-E | P4 - 2.4GHz | 256MB DDR | Maxtor 80GB + IBM 30 GB

edit: eMule V0.22c overigens :p
hmm, d8 dus eerst dat het aan mijn matig pctje lag, maar jouw systeem is veel sterker en toch nog crashes. Heb ook v22c, ook al tarod mods geprobeerd, hetzelfde resultaat. Net weer crash gehad en die heeft dus een aantal lopende downloads verneukt. Toch wel beetje jammer ;(
Athlon 600 MHZ :'( 393 SDRAM, 40 GB + 15 GB, GF@MX400, WINXP PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Tarod.6c is uit

Download:

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6c-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.6c-sources.zip

Mirror (thanks Ceasar):
URL (binaries): http://home.tiscalinet.ch...22c-Tarod.6c-binaries.zip
URL (sources): http://home.tiscalinet.ch....22c-Tarod.6c-sources.zip

<Changes 22/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.6c]:
1. Allow commented out files in "adresses.dat" files. [Thanks Insh_Allah]
2. Fixed Connect button update. [Thanks Genz]
3. Fixed edonkey protocol -some confusion with 0x4F packet. Thank you Champ for pin point it out.
4. Lot of minor fixes.
5. Added posibility to change max. number of concurrents connections in periods of 5 secs.

No more versions today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
laatste tijd veel cpu usage met emule, downen gaat wel zoals gewenst.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie steeds als er een versie van Tarod uitkomt er 2 zipfiles zijn

binaries en sources wat is dat eigelijk want ik download alleen de binaries.

help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
de source is (de naam zegt het al) de sourcecode, dit heb je nodig als je er aan wilt knutselen :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Laatst online: 20:35

mno

Tarod.6d is nu ook uit:

<Changes 23/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.6d]:
1. Finally fixed bug in CPU usage... yeah, it is true!

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Die nieuwe Tarod.6x crashen bij mij na een tijdje... Da's de eerste versie waarbij dat gebeurd

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het zelfde probleem, 6a, 6b en 6c crashen na een tijdje. 6 niet. 6d nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook dat probleem, met 6d lijkt het opgelost, die heeft de hele nacht aangestaan zonder te crashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000

Halfkakkende

Vandring

En er is weer een nieuwe Tarod versie.

Download:

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.7-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.7-sources.zip

Mirror (thanks Ceasar):
URL (binaries): http://home.tiscalinet.ch....22c-Tarod.7-binaries.zip
URL (sources): http://home.tiscalinet.ch...0.22c-Tarod.7-sources.zip

ed2k Link (binaries): ed2k://|file|eMule0.22c-Tarod.7-binaries.zip|700155|7efa1de7da4c898c010745229beedbca|/
ed2k Link (sources): ed2k://|file|eMule0.22c-Tarod.7-sources.zip|903068|9223b29010d5832aa305f01135aa7db7|/

<Changes 24/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.7]:
1. New optimized algorithm to sort sources -OMG works great and fast!
2. Added another piece of edonkey protocol that was missing.
2. And finally Vorlost ultra-mega-hyper-rare chunk first patch is in my mod. [Thanks Vorlost]

Note: Remember to delete .stsrc files in your temp folder

Iemand al kunnen testen? Ik zit nu niet tuis, dus ik heb niet de mogelijkheid om het goed te testen.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het crasht zodra je je sources gaat saven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep.. en hier ook elke keer als ik hem af probeerde te sluiten, of als ie gewoon een tijdje aan het downen was.. de verbeteringen zijn wel goed denk ik, maar .7 is verschrikkelijk onstabiel helaas

Edit:

Ik zie nu dat er een patched versie van uit is die de fouten met de sources zou moeten verhelpen.

Mirrors:
http://members.madasafish...ule0.22_tarod7_fixed7.zip
http://gamenetz.tripod.com/emule0.22_tarod7_fixed7.zip
http://stargate.gestoo.com/porte/download.php?id=20

Ik ben benieuwd.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 22:56
wa is de opzet van die sources saven en loaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

DE_Michiel schreef op 24 November 2002 @ 15:49:
wa is de opzet van die sources saven en loaden ?
bij tarod 6 werkt dat niet :(
maarre het onthoud waar je de sources waren zodat hij na een x opnieuw opstarten niet meer hoeft te zoeken :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarod 7a is uit!!

<Changes 24/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.7a]:
1. Another addition to edonkey protocolo -hope it is complet right now.
2. Bug fixes.

binaries
sources

mirror

binaries
sources

Tot nu geen crashes meer met .7a :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

damn wat is tarod snel B)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

nog even een vraag waar staat UDP-request limit voor :?
Dat staat in het tab-blad connection --> onder/bij het kopje Max Sources Per File.

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Tarod.8 is uit

Download:

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.8-binaries.rar
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.8-sources.rar

Mirror (thanks Ceasar):
URL (binaries): http://home.tiscalinet.ch....22c-Tarod.8-binaries.rar
URL (sources): http://home.tiscalinet.ch...0.22c-Tarod.8-sources.rar

<Changes 25/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.8]:
1. Added fixes in CStoredSources. [Thanks MD5Chap]
2. Added "Ask for files" right click options in download, upload and waiting queues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Hebben jullie ook zo'n last dat emule heel je verbinding dicht trekt?
Ik draai hier Win XP, maar zelfs mijn buren (win98 als dat uitmaakt) merken het als IK emule aanzet. Het internetten gaat echt niet meer!

Ik zit hier met een adsl basic abo (planet) (tweaked modem) en heb mijn uploadmax op 4 kb/sec staan en bij max sources totaal 500. Max sources per file 200

Als ik emule gestart heb (de gewone standaard versie 22C) dan kan ik echt geen website meer openen, alles geeft: server niet gevonden
Zet ik emule weer uit, dan loopt alles weer als een zonnetje :?

Ik krijg wel gewoon een hoog ID en hij download en upload verder goed, maar ik kan niets anders meer doen :(
En ik wil dit proggie ook wel eens overdag kunnen laten lopen, maar nu gaat dat niet vanwege het gedeelde netwerk met de buren, dan kunnen zij namelijk ook niets meer. En dat kan toch nooit de bedoeling zijn!

[ Voor 9% gewijzigd door ErHa op 24-11-2002 23:33 ]

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

ErHa schreef op 24 november 2002 @ 23:30:
Ik draai hier Win XP, maar zelfs mijn buren (win98 als dat uitmaakt) merken het als IK emule aanzet. Het internetten gaat echt niet meer!

Ik zit hier met een adsl basic abo (planet) (tweaked modem) en heb mijn uploadmax op 4 kb/sec staan en bij max sources totaal 500. Max sources per file 200
Dit is volkomen onmogelijk. Je hebt ADSL en geen kabel. Dat wil zeggen dat je buren hun eigen prive lijn naar de centrale hebben. En jij je eigen prive lijn. Jullie merken niets van elkaar. Alleen mensen die kabel hebben kunnen iets van hun buren merken. Ik weet niet waar ze last van hebben, maar het is niet jouw eMule Ik heb trouwens mijn upload op 10 staan en nergens last van.

[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 25-11-2002 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErHa schreef op 24 november 2002 @ 23:30:
Ik ga vanuit dat je samen met je buren een adsl abo delen. Win98 kan maar een max aantal open connecties open houden (de preciese aantal ken ik niet) Zodra dat behaald wordt dan worden alle nieuwe conn aanvragen gewoon niet verwerkt. Emule gaat bij zoeken van sources behoorlijk veel conn aanmaken zodoende is er voor jouw webbrowser geen conn beschikbaar totdat er een timeout ofwel goed afgesloten word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 01:23:
Ik ga vanuit dat je samen met je buren een adsl abo delen.
Ja, als ze dat doen is het normaal he? ADSL is niet vreselijk snel, maar wel constant. Dat is nu juist het verschil met kabel. Als je daar zelf weer een 'mini kabel' netwerk van gaat maken heb je de nadelen van alletwee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa

ErHa

Ik deel idd 1 adsl verbinding met mijn buren, maar het enige dat zij doen is een website opvragen, meer niet

Maar dan nog, zelfs als ik in emule instel dat tie maar max 100 conncties mag maken loopt hier alles verder voor geen meter meer. Ik snap daar niets van, want als ik bijvoorbeeld een ander p2p prog gebruik en daar de upload gewoon op 10 kb/sec zet heb ik ook nergens last van :? waarom dan wel bij emule?

Edit: voor de duidelijkheid, ik draai winXP en ben de ENIGE die p2p dingen draait, op ons thuisnetwerk.

[ Voor 12% gewijzigd door ErHa op 25-11-2002 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ErHa, Ervan uitgaande dat jouw download snelheid max +- 50 kb/sec is en je haalt deze snelheid ook daadwerkelijk met eMule, wordt het surfen ook lastiger. Ik heb exact 'tzelfde probleem als jij, maar wanneer ik de downloadsnelheid van eMule op max. 30kb/sec zet kan ik wel weer surfen.

Probeer dit eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErHa schreef op 25 November 2002 @ 10:04:
Ik deel idd 1 adsl verbinding met mijn buren, maar het enige dat zij doen is een website opvragen, meer niet

Maar dan nog, zelfs als ik in emule instel dat tie maar max 100 conncties mag maken loopt hier alles verder voor geen meter meer. Ik snap daar niets van, want als ik bijvoorbeeld een ander p2p prog gebruik en daar de upload gewoon op 10 kb/sec zet heb ik ook nergens last van :? waarom dan wel bij emule?

Edit: voor de duidelijkheid, ik draai winXP en ben de ENIGE die p2p dingen draait, op ons thuisnetwerk.
Het gaat ook niet om de upload dat volloopt maar om de limiet die win98 heeft op het aantal inet connecties. Want zodra er geen nieuwe conn aangemaakt kan worden krijg je idd de bericht 'server niet gevonden' in explorer. Bij vollopen van upload heeft alleen het gevolg dat alles traag wordt. Dus dat je mogelijk seconden moet wachten voor dat die website opkomt.

Probeer eens die max conn in emule heel laag te zetten. Zeg maar 10 en conns per 5sec op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa

ErHa

Ik heb de suggestie van Kazuka geprobeerd en dit werkte even prima, maar een uurtje later was het weer als van ouds bedroevend :-(

Ik zal straks nog proberen die connecties op een heel laag aantal te zetten, en als dat werkt langzaam aan opvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Tarod.8a is uit

Download:

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.8a-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.8a-sources.zip

Mirror (thanks Ceasar):
URL (binaries): http://home.tiscalinet.ch...22c-Tarod.8a-binaries.zip
URL (sources): http://home.tiscalinet.ch....22c-Tarod.8a-sources.zip

<Changes 25/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.8a]:
1. Some more little changes in LS routines.
2. Reverted some changes that seem to do things slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wisey schreef op 25 november 2002 @ 18:38:
Tarod.8a is uit

Download:

URL (binaries): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.8a-binaries.zip
URL (sources): http://indigo.retemail.es/eMule0.22c-Tarod.8a-sources.zip

Mirror (thanks Ceasar):
URL (binaries): http://home.tiscalinet.ch...22c-Tarod.8a-binaries.zip
URL (sources): http://home.tiscalinet.ch....22c-Tarod.8a-sources.zip

<Changes 25/11/2002> eMule v0.22c [Tarod.8a]:
1. Some more little changes in LS routines.
2. Reverted some changes that seem to do things slow.
woeiii 8)

Thanks, hij werkt hier prima, het downloaden waard!

Het probleem is alleen, dat er dagelijks nieuwe versies verschijnen, zodat ik geen tijd heb om m'n downloads af te maken :o ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dat heb ik ook altijd :P "hey nieuwe versie, snel afsluiten om te updaten!" *click* "Oops.. ik stond al wel tig uur in de que voor die ene zeldzame file die eindelijk begon te transferren" |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Hebben jullie dit artikeltje al gelezen trouwens? Misschien wel ff interessant ;)

nieuws: Deense P2P-gebruikers krijgen boete thuisgestuurd

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ik denk dat ik maar mijn schijf naar cd ga copien en dan format C: als ik zo'n brief thuis krijg ;(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Laatst online: 13-09 08:15
Tarod 8.a is de eerste emuleversie die crasht bij mij, blijkbaar nieuwe bug in geslopen.

[ Voor 2% gewijzigd door -Klimaks- op 26-11-2002 12:41 . Reden: typo ]

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
PromWarMachine schreef op 26 november 2002 @ 00:43:
[...]

woeiii 8)

Thanks, hij werkt hier prima, het downloaden waard!

Het probleem is alleen, dat er dagelijks nieuwe versies verschijnen, zodat ik geen tijd heb om m'n downloads af te maken :o ;)
Volgens mij is het echt geen drama als je een keer een mod-je overslaat, tenzij er uitdrukkelijk genoemd wordt dat er een fatale bug inzit.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02-2021
Heb bijna de hele thread gelezen maar ik heb gewoon continu dezelfde probleem. Er wordt niet geconnect naar welke server dan ook. (in de thread staat dat het in de manual staat, maar waar vind ik die!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verse serverlist krijgen, daarna proberen te connecten en gewoon BLIJVEN wachten tot ie het eenmaal doet. Meer valt er niet aan te doen. Anders de officiele faq van Emule doorlezen. Misschien een router of wat dan ook niet goed ingesteld of de poorten niet goed of zo, of misschien een andere versie/mod proberen maar als je er met de 2 topics NOG niet uitkomt heb je gewoon pech

edit: misschien een beetje bot gezegd, maar heb een kutdag vandaag, niet persoonlijk bedoeld dus :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat ik wanneer ik eMule pas nét aanheb ik vaak de hoogste snelheden haal? Je zou toch verwachten dat je eerst heel lang in een queue moet staan voordat het zo snel gaat?

Of wordt mijn client terwijl ie 's nachts uit staat wel onthouden door de andere clients en blijf ik dus eigenlijk gewoon in de queue, zodat ik 's ochtends gelijk aan de beurt ben?

[ Voor 32% gewijzigd door posttoast op 27-11-2002 10:17 . Reden: Ingeving ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
23A is uit nu wachten tot er een tarod versie komt want save sources zit nog niet in de laatste emule versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Changelist:

Merkur: Changed the handling of Low-ID Clients.
Basically only low ids from your local server are accepted as source. Other low id will be dropped, except if they want to download something from you (in this case it is guaranteed that the low id will establish a connection every 20 min). While this has some disadvantages for rare files it removes the need to UDP queue other server for low ids. Together with the last reduction for source searches, this should keep the server UDP-Load at a minimum.

Merkur: Added client to client UDP.
Client will now use UDP to reask for files and get the current Queue rank. This needs much less traffic than a complete new TCP connection and helps to reduce overhead as well as save "connections" which are rare on Win9X systems. Make sure to use an UDP Port in the preferences and open your firewall/router for this port. If you are unable to open a port, select "disable" in the preferences screen - other clients won't try to use UDP to reach you then. UDP is optional and if it fails a standard TCP connection will be established.

Merkur: Implemented the friendsystem, which will allow you to add friends, view their shared files, establish a dedicated friend slot and chat with them (as long as their last known IP didn't changed)

Merkur: Uploadslot handling is adjusted a bit. eMule will open slightly more slots on low speed connections (up to ~12KB) and slightly less on high speed connections.

Merkur: Merged some graphical elements from the emule plus mod (nice preferences dialog, different toolbar and resizeable statistics)[emule plus]

Merkur: Merged Codec Info [quekky]

Team: Several smaller changes and bugfixes

Juanjo: Avoid multiple instances of emule

Ornis: Ensures some more status-feedbacks be uptodate

Dirus: Added support for gzip encoding to serverlist-download

Juanjo: Patch to show active chunks (yellow) for each downloading source [Cax2]

Juanjo: Patch to avoid saving 0/0 Download Upload Clients to Clients.met [sulamidor]

Juanjo: Several optimizations [Insh_Allah]

Ornis: Addes some handling improvements to the searchwindow, like resultcount-display in search-tabs

Ornis: Added an option to remove servers from staticserver-list [DonGato]

Unk: Irc: Removed SendLink and AddFriend popup menus to put in security mesures for next release.

Ornis: Fixed shifted columnheaders in the searchlist

Dirus: Added autosort to all lists.

Unk: Added a connection wizard in the preference's connection tab.

Ornis: various bugfixes (Insh_Allah)

Unk: The HyperTextCtrl buffer wasn't able to handle the large amount of text caused by busy IRC channels which cause the channel's text to become unreadable.. Fixed..

Unk: Irc: Added a preference to ignore all info messages so you can see through all the clutter in a channel.

Unk: Irc: Increased font size so those at 1024X768+ didn't need a magnifying glass to read the text.

Unk: Asked count is reset when a client reenters the queue to avoid confusion.

Unk: Upload prioity is now saved for files currently being downloaded.

Ornis: Added quick-Speedselector (xrmb +) to systray-popupmenu and systemmenu

Ornis: Fixed bug concerning column-handling at save&restoring

Ornis: Option to start emule minimized

Ornis: Fixed 2 bugs concerning sorting downloadlist by progress

Ornis: Stats: Fixed function and enabled slider in the stats-preferences to change the duration of the average graphs

Ornis: Stats: Graphcolors are now selectable (using RGB-values)

Unk: Changed tranfered data in shared files to support 4GB+..

Ornis: Added mousecontrol to the Sourcefilenames-List in Filedetailsdialog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Een "dedicated friend slot", betekent dat dat mensen in je friendslist gelijk kunnen downloaden van je? Op zich wel een grappige feature, maar volgens mij niet echt bevorderlijk voor het sharing-principe...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 03:45
Net versie 23a geinstalleerd. Wat me opviel is dat er bij de preferences --> connection settings naast de clientport nu ook een UDP-poort opgegeven kan/moet worden. Stond standaard op poort 4672 bij mij, en aangezien ik een router heb stond die niet standaard open. Emule connecte wel gewoon goed maar ik heb net toch maar even die poort opengezet, ik weet niet wat voor nut het kan hebben maar kwaad zal het niet kunnen denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
dominator schreef op 27 november 2002 @ 19:31:
Net versie 23a geinstalleerd. Wat me opviel is dat er bij de preferences --> connection settings naast de clientport nu ook een UDP-poort opgegeven kan/moet worden. Stond standaard op poort 4672 bij mij, en aangezien ik een router heb stond die niet standaard open. Emule connecte wel gewoon goed maar ik heb net toch maar even die poort opengezet, ik weet niet wat voor nut het kan hebben maar kwaad zal het niet kunnen denk ik....
Merkur: Added client to client UDP.
Client will now use UDP to reask for files and get the current Queue rank. This needs much less traffic than a complete new TCP connection and helps to reduce overhead as well as save "connections" which are rare on Win9X systems. Make sure to use an UDP Port in the preferences and open your firewall/router for this port. If you are unable to open a port, select "disable" in the preferences screen - other clients won't try to use UDP to reach you then. UDP is optional and if it fails a standard TCP connection will be established.

stond dus al uitleg van :P

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 03:45
Aha, het scheelt je dus wat overhead in het uitwisselen van resources? Mooi meegenomen, toch goed om te weten dat er constant verbeteringen in emule zitten. Edonkey zelf is al maanden onaangetast, beetje jammer.....

Verwijderd

Is er geen mod ofzo dat je emule gewoon achter je router kan gebruiken zon de poorten door te lussen, net zoals je bij direct connect een passive mode hebt als je achter een router zit..!?

edit: me poorten gemapt, alleen ik krijg bij elke server dat hij dood is..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 12:49 ]

• posttoast
Hoe voeg ik handmatig een server toe? Als ik dat doe zegt eMule:
11/28/02 13:46:37: Server not added!

En ik krijg helemaal geen reden... Ik wil namelijk van iemand iets downloaden, maar zijn server staat niet bij mij op de lijst.

omniscale.nl

• Zoefff
Vincent Bovelander schreef op 28 november 2002 @ 14:12:
Hoe voeg ik handmatig een server toe? Als ik dat doe zegt eMule:
11/28/02 13:46:37: Server not added!

En ik krijg helemaal geen reden... Ik wil namelijk van iemand iets downloaden, maar zijn server staat niet bij mij op de lijst.
Weet je zeker dat je dan geen tikfoutje maakt in het adres/poort? Je hoeft trouwens niet perse de server in je lijst te hebben waar je van wilt downloaden, je hebt maar 1 keer een server nodig om te connecten, verder zoek je via die server autmatisch ook alle andere servers door....

Trouwens, als je diegene kent waarvan je wilt downloaden, is het dan niet handiger om t ff te versturen via icq, of te ftp-en??

Post anders het adres van die server hier, dan probeer ik ook ff of het lukt.l..

• posttoast
Zoefff schreef op 28 November 2002 @ 15:09:
[...]

Weet je zeker dat je dan geen tikfoutje maakt in het adres/poort? Je hoeft trouwens niet perse de server in je lijst te hebben waar je van wilt downloaden, je hebt maar 1 keer een server nodig om te connecten, verder zoek je via die server autmatisch ook alle andere servers door....

Trouwens, als je diegene kent waarvan je wilt downloaden, is het dan niet handiger om t ff te versturen via icq, of te ftp-en??

Post anders het adres van die server hier, dan probeer ik ook ff of het lukt.l..
Via FTP/ICQ wordt moeilijk, ik ken die persoon verder niet persoonlijk (het is via een forum).

Ik weet dat hij nu online is, maar de balk is helemaal rood. Dus kennelijk vindt eMule die server toch niet vanzelf.

Het adres is: 66.111.46.180 op poort 4661.

omniscale.nl

Verwijderd

Hier lukt het gewoon om die server toe te voegen hoor. Heb je niet per ongeluk de ip adres in het naamvakje neergezet of zoiets?

• posttoast
Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 15:21:
Hier lukt het gewoon om die server toe te voegen hoor. Heb je niet per ongeluk de ip adres in het naamvakje neergezet of zoiets?
Nope, ik heb het goed ingevuld :?

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/emule.gif

Ik heb sowieso het idee dat het met 24a allemaal iets trager gaat. Ik ben vrolijk aan het uploaden (nu met 4 ipv 3 clients tegelijk trouwens... :? ), maar downloaden gaat al vanaf gisteravond niet sneller dan 3kbp/s en dat maar een paar minuten achter elkaar.

omniscale.nl

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Vincent Bovelander schreef op 28 November 2002 @ 15:16:
Ik weet dat hij nu online is, maar de balk is helemaal rood. Dus kennelijk vindt eMule die server toch niet vanzelf.
Hoe lang heb je gewacht? Het kan wel een uurtje of wat aanlopen hoor. Zeker als hij de enige is met die file. Dan weet niemand van het bestaan en duurt het zoeken lang. Uiteindelijk vindt eMule echt alles. Maar niet in 3 seconden

• posttoast
Ortep schreef op 28 November 2002 @ 17:01:
[...]

Hoe lang heb je gewacht? Het kan wel een uurtje of wat aanlopen hoor. Zeker als hij de enige is met die file. Dan weet niemand van het bestaan en duurt het zoeken lang. Uiteindelijk vindt eMule echt alles. Maar niet in 3 seconden
Nou, hij staat al vanaf ongeveer 13.30 uur vanmiddag naar dit bestand te zoeken, dus hij heeft best wel wat tijd gehad. Daarom zou het prettig zijn als ik die server kan toevoegen...

Toevoeging:
jeeeeej, net nadat ik dit bericht post heeft ie eindelijk de source gevonden!

[ Voor 9% gewijzigd door posttoast op 28-11-2002 17:17 . Reden: Toevoeging ]

omniscale.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.